quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:43 schreef Gloorbek het volgende:
stofzuiger altijd makkelijk..
[ afbeelding ]
de schotel natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vers vlees voor op de BBQ
heb je nou zo snel dat varken opgegetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
de schotel natuurlijk
[ afbeelding ]
ja die was ff weggelopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:56 schreef Labotte het volgende:
[..]
heb je nou zo snel dat varken opgegeten?
Haringen om de voortent mee vast te zetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef Bijna het volgende:
[ afbeelding ]
Een kratje Schultenbrau kan niet ontbreken.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Haringen om de voortent mee vast te zetten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Haringen om de voortent mee vast te zetten.
[ afbeelding ]
nou ze missen het anders wel zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:48 schreef Bijna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een tv, want het WK mag zeker niet gemist worden!
Truequote:
kan je haar niet een klein beetje opschuiven?, ik vindt ingrid namelijk veel lekkerder..quote:
Bier niet koudzettenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef Bijna het volgende:
[ afbeelding ]
Een kratje Schultenbrau kan niet ontbreken.
koelkastmagneten vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Bier niet koudzetten
[ afbeelding ]
Mijn kratje wat doe jequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Bier niet koudzetten
[ afbeelding ]
Koelkastmagneten willenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
koelkastmagneten vergeten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:46 schreef PartyHard het volgende:
[..]
In de koelkast gezet. Beter zet je het volgende keer meteen koud.
Geen Telegraaf koelkastmagneet hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
koelkastmagneten vergeten![]()
[ afbeelding ]
Koelkast plaatsen maar op ontdooistand zettenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:47 schreef Bijna het volgende:
[..]
Geen Telegraaf koelkastmagneet hebben
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Nice man, ik wacht op een vervolg!
Lijkt wel een stripverhaal.ja bloed weer eens dood, had hem later op de dag moeten postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ben zelf niet goed met paint helaas.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:35 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ja bloed weer eens dood, had hem later op de dag moeten posten
Het is echt zo makkelijk, je moet alleen even weten hoe het moet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf niet goed met paint helaas.
Ja weet ik ook wel :pquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Het is echt zo makkelijk, je moet alleen even weten hoe het moet.
ik zal hier een keer een topic voor maken met uitleg, zodat meer mensen kunnen meedoen.
dat is het nou juist, hoewel deze topics de naam paint dragen, zijn de bewerkingen voor 99% gemaakt met andere software, dit omdat je met het programma paint feitelijk niks kan..quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel :p
Gewoon plaatje in paint stoppen, uitsnijden en overplakken op Henk en Ingrid's caravan.
Maar dan is het niet echt mooi
Omg wat gebeurt er nu?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:07 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Koelkast plaatsen maar op ontdooistand zetten![]()
[ afbeelding ]
Zwembadje voor de kids.quote:
Blauwalg! Dat dit kan in Nederland op de campingquote:
Is het uitknippen van die plaatjes niet veel werk danquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
dat is het nou juist, hoewel deze topics de naam paint dragen, zijn de bewerkingen voor 99% gemaakt met andere software, dit omdat je met het programma paint feitelijk niks kan..
Alle plaatjes die zijn toegevoegd in dit topic zijn bestanden van het .png formaat dit houd in dat ze een transparante achtergrond hebben ( al uitgeknipt zijn)
Een .png vind je via google op deze manier
[ afbeelding ]
om deze dan over het bestaande achtergrond plaatje heen te 'plakken' moet je programma hebben dat met 'lagen' werkt .
Gimp is gratis en op youtube staat genoeg hoe je dit moet doen.
dus doe je huiswerk en over een half uur verwacht ik je eerste paint
Amen..
op de manier die ik net beschreven heb hoef je niks te knippen = plaatje zoeken in .png en plakken op je achtergrond.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is het uitknippen van die plaatjes niet veel werk dan?
De caravan niet, maar het veldje ervoor wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Het raakt aardig vol zo, die caravan.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:35 schreef Krakimolo het volgende:
Ad is ook blij met gezelschap.
[ afbeelding ]
Rob was trouwens ook in de buurt om de rubbertjes van de koelkast en het frituurvet in de kantine te controleren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:25 schreef Bijna het volgende:
[..]
Blauwalg! Dat dit kan in Nederland op de camping
[ afbeelding ]
waar danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Rob was trouwens ook in de buurt om de rubbertjes van de koelkast en het frituurvet in de kantine te controleren.
Hij werd er niet vrolijk van. Dit topic verdient trouwens wel een keurmerk.
"I heard it's very 'gezellig' over here"quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Om in de stemming te komen
[ afbeelding ]
shit ik had er ook net 1 gemaaktquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:31 schreef Bijna het volgende:
[..]
"I heard it's very 'gezellig' over here"
[ afbeelding ]
Laat deze maar staanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
shit ik had er ook net 1 gemaakt
GRATIS VLEES!
[ afbeelding ]
Herman den Blijker weet er wel raad meequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:09 schreef Gloorbek het volgende:
[..]maar ik had de helikopter er ook niet in.
zo is het weer goed![]()
[ afbeelding ]
wat is dat dan ? snikkelzuigertje?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:31 schreef Krakimolo het volgende:
''Mmmm, een lekker hapje.''
[ afbeelding ]
Ik zie hem nietquote:
Dat heb je wel heul goed gedaan danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
De neger is dan ook nog niet weg hé.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
lijkt me sterk want de fietsen staan er nog..
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:44 schreef Gloorbek het volgende:
Na al dat gezeur met CNN zijn ze gevlucht naar deze camping..
Hier verder dus..
[ afbeelding ]
Allememaggies!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:56 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Bassie is er ook weer bij!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:19 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Henk is net terug uit het ziekenhuis..
[ afbeelding ]
Herman heeft even een nummertje 2 gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:33 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Koos komt even om 't hoekje kijken
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:16 schreef Gloorbek het volgende:
Roken op de wc als je net chili con carne gegeten hebt![]()
[ afbeelding ]
De redding is nabij!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:16 schreef Gloorbek het volgende:
Roken op de wc als je net chili con carne gegeten hebt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:45 schreef d4v1d het volgende:
Ja zeg, waar komt dat water dan vandaan?
[ afbeelding ]
Schiet je wel op met dat gat? Hij houdt het bijna niet meer!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:54 schreef Gloorbek het volgende:
er zal tijdelijk ergens anders gescheten moeten worden ..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef Bijna het volgende:
[..]
Schiet je wel op met dat gat? Hij houdt het bijna niet meer!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef Bijna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te laat...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef Bijna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:
De camping reinigen natuurlijk.quote:
Die is nog onderwegquote:
Oja da's waar ookquote:Op zondag 1 juni 2014 11:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Daar is na barbecue met Herman den Blijker niet veel meer van over toch?
[ afbeelding ]
Koekkoek!quote:Op zondag 1 juni 2014 12:58 schreef Bijna het volgende:
Campinglife is gearriveerd hoor! Ik zie Gigi Ravelli ook al op de achtergrond... Ze is alleen haar kleding vergeten![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:58 schreef Bijna het volgende:
Campinglife is gearriveerd hoor! Ik zie Gigi Ravelli ook al op de achtergrond... Ze is alleen haar kleding vergeten![]()
[ afbeelding ]
Afvoeren dat tuigquote:Op zondag 1 juni 2014 14:53 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ja daar begin je niks tegen, ze geeft zichzelf over.
[ afbeelding ]
niet even die kettingzaag uitzetten ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 15:15 schreef PalmRoyale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat ze hier bananen hebben?
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:29 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
niet even die kettingzaag uitzetten ofzo, gvd hele caravan naar de tering
[ afbeelding ]
Bob de Bouwer is not amused...quote:Op zondag 1 juni 2014 15:29 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
niet even die kettingzaag uitzetten ofzo, gvd hele caravan naar de tering
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:40 schreef Frutch het volgende:
Ow jammer te laat. Ik dacht probeer het ook eens een keer, zet m hier toch neer maar dan wel in een spoiler:Zo, nu staat de pleister er ook bij. Bob is er echter nog steeds niet blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not go gentle into that good night
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:43 schreef Bijna het volgende:
[..]
Zo, nu staat de pleister er ook bij. Bob is er echter nog steeds niet blij mee.
[ afbeelding ]
Nu wordt z'n neksteun ten minste niet natquote:Op zondag 1 juni 2014 18:47 schreef Gloorbek het volgende:
[..]goedzo ik was er ook net mee bezig. henk ik blij met de afdichting..
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef Bijna het volgende:
[..]
Nu wordt z'n neksteun ten minste niet nat
Die was shoppenquote:
Ja sorry, kon geen beter plaatje vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef davedavy het volgende:
Ingrid is wel afgevallen zegEn de haren geverfd zie ik
Thnx gefixt .. dat was de echte ingrid ik wou haar er eerst inplaatsen maar ze was niet scherp genoeg, deze lijkt er wat opquote:
quote:
moet je die post ff editen, en je verandering er opnieuw inplaatsen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:59 schreef Treehut362 het volgende:
Kan ik het nog veranderen?
[ afbeelding ]
Daar snap ik niks van, vogens mij is er iets in de prullenbak verdwenenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:02 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
moet je die post ff editen, en je verandering er opnieuw inplaatsen.
ik heb je plaatje een beetje veranderdquote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar snap ik niks van, vogens mij is er iets in de prullenbak verdwenen
quote:
OKquote:Op maandag 2 juni 2014 15:21 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ik heb je plaatje een beetje veranderd, past er wat beter bij zo..
![]()
[ afbeelding ]
Ik adviseer je Paint.NET aan (dus geen paint in windows) ik werk er zelf niet mee, maar je kan er ook leuke dingen mee maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:19 schreef Gelser het volgende:
Goed topic! Kan Gloorbek nog eens vertellen hoe je dit in paint doet! Lijkt wel wat op Monty Python zo nu en dan
Gewoon even rustig door lezen en stapje voor stapje meedoen met wat er verteld word. elk begin is moeilijk maar de aanhouder wint..quote:Op maandag 2 juni 2014 19:37 schreef Gelser het volgende:
Verdomme, klik ik het nog aan ook. Dank u Gloorbek maar dit is ook al te hoog gegrepen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Het is leuk dat je meedoet maar je maakt er wel een beetje een rommeltje van zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed om in de McDonald's stijl te blijven.
Ronald is er ook..![]()
Naast Bassie en Ronald kan Pennywise natuurlijk niet ontbrekenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Het is leuk dat je meedoet maar je maakt er wel een beetje een rommeltje van zo.
Maar goed om in de McDonald's stijl te blijven.
Ronald is er ook..
[ afbeelding ]
Had dat even eerder gezegd dan had ik mijn macpaal wel even in het beeld gezet.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:51 schreef Gloorbek het volgende:
Ik maak er zelf ook een rotzooitje van, heb ik er 2 Ronald's in zitten![]()
haal het zo wel weg..
wacht maar ffquote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Had dat even eerder gezegd dan had ik mijn macpaal wel even in het beeld gezet.
Die staan links achter met hun caravanquote:
ja klopt, we kunnen met een nieuwe beginnen, post maar wat leuks al het maar een beetje on topic blijftquote:
Goed idee, moet ik wel eerst een leuke vinden. Of als iemand anders nog een leuk plaatje heeft?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ja klopt, we kunnen met een nieuwe beginnen, post maar wat leuks al het maar een beetje on topic blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:05 schreef Bijna het volgende:
[..]
Goed idee, moet ik wel eerst een leuke vinden. Of als iemand anders nog een leuk plaatje heeft?
[ afbeelding ]ja zeker bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., zoek maar wat leuks, als het maar een redelijke resolutie heeft en genoeg ruimte om hem te vullen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet iets voor de nieuwe camping? Leuk grasveldje voor de kids om los te gaan.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef DieselTank het volgende:
zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet iets voor de nieuwe camping? Leuk grasveldje voor de kids om los te gaan.![]()
Omdat er wat teveel overlast was op de camping, heeft de eigenaar iedereen weggestuurd.
Noodgedwongen hebben Henk en Ingrid de spullen ingepakt en zitten ze nu hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gloorbek op 02-06-2014 23:32:55 ]
Toch is het hier niet geheel veilig...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
zeker![]()
Omdat er wat teveel overlast was op de camping, heeft de eigenaar iedereen weggestuurd. Noodgedwongen hebben Henk en Ingrid de spullen ingepakt en zitten ze nu hier.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Bijna het volgende:
[..]
Toch is het hier niet geheel veilig...
[ afbeelding ]
It Wasn't Mequote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Bijna het volgende:
[..]
Toch is het hier niet geheel veilig...
[ afbeelding ]
Heb je ook een grote versie? Zo is ie opeens wel erg kleinquote:Op maandag 2 juni 2014 22:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YIIIIIIIIHHHAAAAAAAAAAAAAAAA
Fixed, excuus. Had vekleinen nog aanstaan *schaamschaam*quote:Op maandag 2 juni 2014 22:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je ook een grote versie? Zo is ie opeens wel erg klein
het is gedaan met de rust..quote:Op maandag 2 juni 2014 22:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YIIIIIIIIHHHAAAAAAAAAAAAAAAA
Damnquote:
Doe niet tijger als je pussy bent!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef Bijna het volgende:
[..]
Damn![]()
Disappointed Obama is disappointed.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Doe niet tijger als je pussy bent!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Gloorbek het volgende:
Als het gras maar groen is..
[ afbeelding ]
Wat doe jequote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Gloorbek het volgende:
Als het gras maar groen is..
[ afbeelding ]
hiquote:
De ambulance komt het arme beestje redden!quote:
haha die ambulance is echt wereldberoemd aan het wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:46 schreef Bijna het volgende:
[..]
De ambulance komt het arme beestje redden!
[ afbeelding ]
Nu hij zijn opwachting in dit topic heeft gemaakt, kunnen de grote successen niet uitblijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:48 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
haha die ambulance is echt wereld beroemd aan het worden
had je dit topic al gezien? ONZ / Wat is deze...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:25 schreef Bijna het volgende:
[..]
Nu hij zijn opwachting in dit topic heeft gemaakt, kunnen de grote successen niet uitblijven.
Obama zet geheim wapen in tegen het terreur.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:46 schreef Bijna het volgende:
[..]
De ambulance komt het arme beestje redden!
[ afbeelding ]
Oh fuck...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:00 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Obama zet geheim wapen tegen het terreur.
[ afbeelding ]
Heb je nou alleen 2 tekstballonnetjes erbij gezet?quote:
Spiderman? Really?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:21 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Heb je nou alleen 2 tekstballonnetjes erbij gezet?
En oh god oh god gelukkig hebben we spiderman nog.
[ afbeelding ]
kan er geen ballonetje?quote:
hoe kom je er op?quote:
gelukkig valt ie niet zo opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar goed dat dit geen Amerikaans forum isAnders zou je nu helemaal worden afgekaft
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
via een ladder de oren in, maar die is er nog niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door DieselTank op 03-06-2014 17:06:10 ]Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
Oeps verkeerde hahaquote:
is dat wel veilig al die huishoudtrappetjes op elkaar?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Oeps verkeerde haha
ik fix wel even
Wie heeft dat snoetje nou in de oog geplaatst?Wel je troep opruimen of goed recyclen!!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
is dat wel veilig al die huishoudtrappetjes op elkaar?
Met alles respect hoor, maar nogmaals het is niet de bedoeling dat je er een rotzooitje van maakt.quote:
de tekkel zorgt ervoor dat de trapjes op de grond staatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Met alles respect hoor, maar nogmaals het is niet de bedoeling dat je er een rotzooitje van maakt.
Dit houd ook in dat je niet foto's gaat reposten zonder enige inbreng. zo houden we het leuk en overzichtelijk..
nee hier is niks mis mee, ik zag het alleen niet. neemt niet weg dat jij soms ff wat beter moet opletten met wat je post..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:52 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
als het niet goed is haal het maar weg
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:03 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
nee hier is niks mis mee, ik zag het alleen niet. neemt niet weg dat jij soms ff wat beter moet opletten met wat je post..
quote:
Dit is nu de derde (of vierde) keer dat je iets compleet nutteloos iets aan de creatie toevoegt..quote:
okquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dit is nu de derde (of vierde) keer dat je iets compleet nutteloos iets aan de creatie toevoegt..
Je hebt niet eens de laatste gepakt.. Hetzelfde is met dat hondje en dat rare ding links onder..
Dit topic is helemaal ontspoordquote:
roflquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:26 schreef Bijna het volgende:
[..]
Dit topic is helemaal ontspoord.
[ afbeelding ]
Val best mee hoor, alleen meneer rolstoel is wel uit de rails gelopen..quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:26 schreef Bijna het volgende:
[..]
Dit topic is helemaal ontspoord.
[ afbeelding ]
Red mij!!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:36 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Val best mee hoor, alleen meneer rolstoel is wel uit de rails gelopen..
[ afbeelding ]
De NS zou de NS niet zijn als ook dit niet geheel soepeltjes verloopt...quote:
Altijd dat verdomde Saharazand weerquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef ToT het volgende:
Grasveldje begint er wat droogjes uit te zien. Her en der nog een paar sprietjes.
[ afbeelding ]
Hij lijkt juist gras te planten; achter de maaier zie je tenminste nog wat!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef 44rdbei het volgende:
Grasmaaier is zijn doel voorbij gestreefd.
Kon je geen ander zand gebruiken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef ToT het volgende:
Grasveldje begint er wat droogjes uit te zien. Her en der nog een paar sprietjes.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Kon je geen ander zand gebruiken?
[ afbeelding ]
Ik heb er nog wel zin in hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef Gloorbek het volgende:
De resolutie word er niet beter op, als er nog zin is kunnen we opnieuw beginnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit iets? ze hebben ze al genoeg spul om door het zand heen te crossenWant de zand regen was niet plaatselijk
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef DieselTank het volgende:
Dat was vlugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit iets? ze hebben ze al genoeg spul om door het zand heen te crossenWant de zand regen was niet plaatselijk
Do not go gentle into that good night
Top!quote:
Oh dit had ik niet gelezen.. zullen we het toch proberen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:13 schreef DieselTank het volgende:
Een treinrails en het is volOf de achtbanen moeten uit de bomen komen??
Misschien even wat stoeltjes erin en we kunnen beginnen?
Henk en Ingrid zijn er klaar voor!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Oh dit had ik niet gelezen.. zullen we het toch proberen?
Meneer slak voelt zich gediscrimineerd om zijn huiskleur.. (huiskleur ja! )quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:20 schreef Bijna het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zijn er klaar voor!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Haten op mijn kattenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef DieselTank het volgende:
Of jullie moeten niet meteen met glijbanen en treinrails en aankomen zettenEn geen reuze dieren.
![]()
Die schuift in en uit... Waarschijnlijk is hij zo weer terugquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:33 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Een kunstmaan of satelliet
Wat heb bij #287 gedaan dan? zie het zo snel niet.. ook goeiemorgen gvdquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En nog eentje!
Oh dear, hoe gaat dit met Henk en Ingrid aflopen?!?
Henk moet mee terug naar mars maar wil niet, hij probeert zich nog te redden..quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En nog eentje!
Oh dear, hoe gaat dit met Henk en Ingrid aflopen?!?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Henk moet mee terug naar mars maar wil niet, hij probeert zich nog te redden..
[ afbeelding ]
Ja ik zit niet zo in dat Science-fiction gebeuren, Maar heb fantasie in overvloedquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]Goddomme, de Death Star van Mars, en de Death Ray waarmee hele planeten vernietigd kunnen worden is een tractor beam?
Volgens mij is dat verreweg het meest kolderieke in dit hele plaatje nu!
Henk Skywalker, I'm your fatherquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Henk moet mee terug naar mars maar wil niet, hij probeert zich nog te redden..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:46 schreef Bijna het volgende:
[..]
Henk Skywalker, I'm your father
[ afbeelding ]
Voor dat er verwarring ontstaat, die straal is dus geen Dead Ray maar een tractor beamquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:46 schreef Bijna het volgende:
[..]
Henk Skywalker, I'm your father
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Voor dat er verwarring ontstaat, die straal is dus geen Dead Ray maar een tractor beam![]()
Zo is het misschien wat duidelijker..
[ afbeelding ]
Ik leer nog wat vandaag!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Alleen is de tractor beam techniek van Star Trek i.p.v. Star Wars!
Ja idd!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:43 schreef 44rdbei het volgende:
Dit startrekwars ding ontgaat mij echt volledig.
misschien moet ik de films eens gaan kijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |