Meneer slak voelt zich gediscrimineerd om zijn huiskleur.. (huiskleur ja! )quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:20 schreef Bijna het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zijn er klaar voor!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Haten op mijn kattenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef DieselTank het volgende:
Of jullie moeten niet meteen met glijbanen en treinrails en aankomen zettenEn geen reuze dieren.
![]()
Die schuift in en uit... Waarschijnlijk is hij zo weer terugquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:33 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Een kunstmaan of satelliet
Wat heb bij #287 gedaan dan? zie het zo snel niet.. ook goeiemorgen gvdquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En nog eentje!
Oh dear, hoe gaat dit met Henk en Ingrid aflopen?!?
Henk moet mee terug naar mars maar wil niet, hij probeert zich nog te redden..quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En nog eentje!
Oh dear, hoe gaat dit met Henk en Ingrid aflopen?!?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Henk moet mee terug naar mars maar wil niet, hij probeert zich nog te redden..
[ afbeelding ]
Ja ik zit niet zo in dat Science-fiction gebeuren, Maar heb fantasie in overvloedquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]Goddomme, de Death Star van Mars, en de Death Ray waarmee hele planeten vernietigd kunnen worden is een tractor beam?
Volgens mij is dat verreweg het meest kolderieke in dit hele plaatje nu!
Henk Skywalker, I'm your fatherquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Henk moet mee terug naar mars maar wil niet, hij probeert zich nog te redden..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:46 schreef Bijna het volgende:
[..]
Henk Skywalker, I'm your father
[ afbeelding ]
Voor dat er verwarring ontstaat, die straal is dus geen Dead Ray maar een tractor beamquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:46 schreef Bijna het volgende:
[..]
Henk Skywalker, I'm your father
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Voor dat er verwarring ontstaat, die straal is dus geen Dead Ray maar een tractor beam![]()
Zo is het misschien wat duidelijker..
[ afbeelding ]
Ik leer nog wat vandaag!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Alleen is de tractor beam techniek van Star Trek i.p.v. Star Wars!
Ja idd!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:43 schreef 44rdbei het volgende:
Dit startrekwars ding ontgaat mij echt volledig.
misschien moet ik de films eens gaan kijken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |