quote:Op zondag 1 juni 2014 18:40 schreef Frutch het volgende:
Ow jammer te laat. Ik dacht probeer het ook eens een keer, zet m hier toch neer maar dan wel in een spoiler:Zo, nu staat de pleister er ook bij. Bob is er echter nog steeds niet blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:43 schreef Bijna het volgende:
[..]
Zo, nu staat de pleister er ook bij. Bob is er echter nog steeds niet blij mee.
[ afbeelding ]
Nu wordt z'n neksteun ten minste niet natquote:Op zondag 1 juni 2014 18:47 schreef Gloorbek het volgende:
[..]goedzo ik was er ook net mee bezig. henk ik blij met de afdichting..
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef Bijna het volgende:
[..]
Nu wordt z'n neksteun ten minste niet nat
Die was shoppenquote:
Ja sorry, kon geen beter plaatje vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef davedavy het volgende:
Ingrid is wel afgevallen zegEn de haren geverfd zie ik
Thnx gefixt .. dat was de echte ingrid ik wou haar er eerst inplaatsen maar ze was niet scherp genoeg, deze lijkt er wat opquote:
quote:
moet je die post ff editen, en je verandering er opnieuw inplaatsen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:59 schreef Treehut362 het volgende:
Kan ik het nog veranderen?
[ afbeelding ]
Daar snap ik niks van, vogens mij is er iets in de prullenbak verdwenenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:02 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
moet je die post ff editen, en je verandering er opnieuw inplaatsen.
ik heb je plaatje een beetje veranderdquote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar snap ik niks van, vogens mij is er iets in de prullenbak verdwenen
quote:
OKquote:Op maandag 2 juni 2014 15:21 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ik heb je plaatje een beetje veranderd, past er wat beter bij zo..
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |