Ik adviseer je Paint.NET aan (dus geen paint in windows) ik werk er zelf niet mee, maar je kan er ook leuke dingen mee maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:19 schreef Gelser het volgende:
Goed topic! Kan Gloorbek nog eens vertellen hoe je dit in paint doet! Lijkt wel wat op Monty Python zo nu en dan
Gewoon even rustig door lezen en stapje voor stapje meedoen met wat er verteld word. elk begin is moeilijk maar de aanhouder wint..quote:Op maandag 2 juni 2014 19:37 schreef Gelser het volgende:
Verdomme, klik ik het nog aan ook. Dank u Gloorbek maar dit is ook al te hoog gegrepen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Het is leuk dat je meedoet maar je maakt er wel een beetje een rommeltje van zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed om in de McDonald's stijl te blijven.
Ronald is er ook..![]()
Naast Bassie en Ronald kan Pennywise natuurlijk niet ontbrekenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Het is leuk dat je meedoet maar je maakt er wel een beetje een rommeltje van zo.
Maar goed om in de McDonald's stijl te blijven.
Ronald is er ook..
[ afbeelding ]
Had dat even eerder gezegd dan had ik mijn macpaal wel even in het beeld gezet.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:51 schreef Gloorbek het volgende:
Ik maak er zelf ook een rotzooitje van, heb ik er 2 Ronald's in zitten![]()
haal het zo wel weg..
wacht maar ffquote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Had dat even eerder gezegd dan had ik mijn macpaal wel even in het beeld gezet.
Die staan links achter met hun caravanquote:
ja klopt, we kunnen met een nieuwe beginnen, post maar wat leuks al het maar een beetje on topic blijftquote:
Goed idee, moet ik wel eerst een leuke vinden. Of als iemand anders nog een leuk plaatje heeft?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ja klopt, we kunnen met een nieuwe beginnen, post maar wat leuks al het maar een beetje on topic blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:05 schreef Bijna het volgende:
[..]
Goed idee, moet ik wel eerst een leuke vinden. Of als iemand anders nog een leuk plaatje heeft?
[ afbeelding ]ja zeker bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., zoek maar wat leuks, als het maar een redelijke resolutie heeft en genoeg ruimte om hem te vullen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet iets voor de nieuwe camping? Leuk grasveldje voor de kids om los te gaan.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef DieselTank het volgende:
zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet iets voor de nieuwe camping? Leuk grasveldje voor de kids om los te gaan.![]()
Omdat er wat teveel overlast was op de camping, heeft de eigenaar iedereen weggestuurd.
Noodgedwongen hebben Henk en Ingrid de spullen ingepakt en zitten ze nu hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gloorbek op 02-06-2014 23:32:55 ]
Toch is het hier niet geheel veilig...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
zeker![]()
Omdat er wat teveel overlast was op de camping, heeft de eigenaar iedereen weggestuurd. Noodgedwongen hebben Henk en Ingrid de spullen ingepakt en zitten ze nu hier.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Bijna het volgende:
[..]
Toch is het hier niet geheel veilig...
[ afbeelding ]
It Wasn't Mequote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Bijna het volgende:
[..]
Toch is het hier niet geheel veilig...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |