Alleen door jullie kunnen topics een succes worden, ik kan dat niet alleenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef Compliment het volgende:
HeaN82-painttopic![]()
Succes gegarandeerd
Wat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand een handleiding maken om zulke dingen te krijgen. Kunnen andere fokkers ook eens de kans krijgen. Want er zijn maar weinig die het doen.
Uhm...toch geen paint van Windows he, das bagger...quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu dat paint net maar hoe moet ik dan zo selecteren/copy pasten. Snap er helemaal geen flikker van
paint.netquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uhm...toch geen paint van Windows he, das bagger...
• Corel Paintshop Photo Pro X3quote:
Valt toch wel mee, ik vond het meer een upgrade, een aantal kleine veranderingen...quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dan doe ik ook maar weer mee... Wel op een iets lager tempo dan normaal want ik heb pas een nieuwe versie van PS... En dat is best wel even wennen...![]()
[ afbeelding ]
Ik had een heel oude versie, dus best wel een overgang...quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, ik vond het meer een upgrade, een aantal kleine veranderingen...![]()
Jammer dat X4 niet een soort Content Aware Fill heeft, wat CS 5 wel heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |