Ik dacht "WTF daar is geen Pino", toen zag ik hem en moest ik lachen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef imRoku het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap alleen niet waarom Pino van een gebouw afspringt...
Nee, hij laat zien dat ie homo is...quote:
Oke, sorry, ik zag hem eerst echt niet maar hij is er erg mooi in verwerktquote:
Waar is die dan? Ik zie hem nog steeds niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef banapples het volgende:
[..]
Oke, sorry, ik zag hem eerst echt niet maar hij is er erg mooi in verwerkt
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef imRoku het volgende:
[..]
Waar is die dan? Ik zie hem nog steeds niet.
Ik zocht ook op de achtergrondquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef Frummpie het volgende:
haha wtf, ik neem mijn woorden terug! die bril!!
zoek gewoon kleurquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
haha ik moest serieus even zoeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Frummpie op 03-06-2010 15:58:18 ]Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
Spoil het nou niet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ik zag hem meteen, daar rechtsboven ongeveer!
Verdomme doordat jij dit zei wist ik ook meteen waar hij stond. Nu was er geen uitdaging meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ik zag hem meteen, daar rechtsboven ongeveer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |