om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieOpnieuw zijn er zo'n twintig Feyenoordsupporters opgepakt in Rome vanwege rellen. De Italiaanse krant La Repubblica meldde vanavond dat de arrestaties bovenop de 33 aanhoudingen van woensdagavond komen.
Van die 33 zaten er donderdag nog 23 vast, aldus het Italiaanse persbureau ANSA. Van hen zijn er 19 al berecht. Volgens La Repubblica werd er gegooid met rookbommen, flessen, en andere spullen. De hooligans vernielden auto's motoren en prullenbakken toen ze werden verdreven door de politie.
http://www.ad.nl/ad/nl/5594/foto/photoalbum/detail/3869329/575637/0/Nog-eens-twintig-Feyenoordfans-opgepakt-voor-rellen-in-Rome.dhtmlORIGINEEL om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie PNGom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie TS BEGINTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2015 14:39:10 ]