Hey HaJee, akelige prutser!
Jij denkt een beetje goed te kunnen Photoshoppen?

Pfff...ik denk dat je maar beter lekker door kunt gaan met wat in je ambulance rond te tuffen en lekker leventjes gaan redden hoor!

Gerard Kemkers mag dan wel zeggen dat je van baan moet wisselen, maar ik zeg: don't quit your dayjob yet!
Jouw Mount Rushmore versie van Paulie Geller mag er dan wel netjes uitzien, maar verder kan het allemaal toch veel beter? IK DAAG JE UIT VOOR EEN PHOTOSHOP-DUEL, PAUPER!!!!
De regels:Degene die de fipo heeft, mag een plaatje in dit topic posten, die we kunnen bewerken. (Hij/zij mag dat ook aan de sepo overlaten als hij/zij niet wil.)
Pas als wij beiden het plaatje accepteren, gaan we aan de slag. Ik neem aan dat sommige users met nogal onpasselijke plaatjes op de proppen kunnen komen!

Je mag net zo lang over je Photoshopje doen als je wil. Ben je klaar, meld dat dan in dit topic, maar plaats het plaatje nog niet. Zo voorkom je dat je de tegenstander op ideeën brengt of aanmoedigt om zijn plaatje compleet gaat aanpassen om over je werkstuk heen te komen qua pownage!
Als nummer 2 ook meldt dat hij klaar is, plaatsen we onze plaatjes in dit topic.
Vervolgens mogen
TIEN mensen stemmen wie er de beste heeft. (Bij gelijk spel heeft nummer 11 de doorslag.) Alle stemmen na nummer 10 (behalve nummer 11 bij gelijk spel) komen te vervallen.
Degene met de meeste stemmen, wint deze ronde.
Degene die stem nummer 10 heeft uitgebracht, mag het volgende plaatje plaatsen. Mochten er geen 10 stemmen komen omdat iedereen zit te wachten om nummer 10 te worden, dan mag degene met de eerste stem het plaatje uitkiezen!
BRING IT ON, MUTHAFUCKAH!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.