quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef shadowflash het volgende:
Waar we uiteindelijk bijna 4 keer een deel 22 hadden
Ik en nog iemand hadden die aangemaakt , maar die werden direct verwijdert hehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inleverpunt PM Dottey (alle ingezonden inzendingen doen mee aan de wedstrijd)
doet die gekke foto het nou nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 13-11-2010 13:51:19 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
zeik niet..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik en nog iemand hadden die aangemaakt , maar die werden direct verwijdert hehehe
tevens: photoshoppen <3
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef Dottey het volgende:
zo!
finally.. ik kan aan de battle beginnen
copy pasten enzo is gedaan!
Doe dan weer eens mee man!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik en nog iemand hadden die aangemaakt , maar die werden direct verwijdert hehehe
tevens: photoshoppen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doe dan weer eens mee man!IK ben ondertussen getrouwd ... EEN BUITENHUWELIJKS HUWELIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* gtst muziekje *
Dat doe je snel in een zomertje!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef shadowflash het volgende:
[..]
IK ben ondertussen getrouwd ... EEN BUITENHUWELIJKS HUWELIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* gtst muziekje *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat doe je snel in een zomertje!![]()
Nou dan verbreek ik de verloving
ohoooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: gelukkig blijft de harde kern er nog , zoals Lindgren![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ohooooooo![]()
Je bent nog geen eens een jaar samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
helemaal niet! Je kunt alle kanten uit juist!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ohooooooo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: gelukkig blijft de harde kern er nog , zoals Lindgren
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Jawel , de 12e , gister dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je bent nog geen eens een jaar samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |