quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef shadowflash het volgende:
Waar we uiteindelijk bijna 4 keer een deel 22 hadden
Ik en nog iemand hadden die aangemaakt , maar die werden direct verwijdert hehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inleverpunt PM Dottey (alle ingezonden inzendingen doen mee aan de wedstrijd)
doet die gekke foto het nou nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 13-11-2010 13:51:19 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
zeik niet..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik en nog iemand hadden die aangemaakt , maar die werden direct verwijdert hehehe
tevens: photoshoppen <3
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef Dottey het volgende:
zo!
finally.. ik kan aan de battle beginnen
copy pasten enzo is gedaan!
Doe dan weer eens mee man!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik en nog iemand hadden die aangemaakt , maar die werden direct verwijdert hehehe
tevens: photoshoppen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doe dan weer eens mee man!IK ben ondertussen getrouwd ... EEN BUITENHUWELIJKS HUWELIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* gtst muziekje *
Dat doe je snel in een zomertje!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef shadowflash het volgende:
[..]
IK ben ondertussen getrouwd ... EEN BUITENHUWELIJKS HUWELIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* gtst muziekje *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat doe je snel in een zomertje!![]()
Nou dan verbreek ik de verloving
ohoooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: gelukkig blijft de harde kern er nog , zoals Lindgren![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ohooooooo![]()
Je bent nog geen eens een jaar samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
helemaal niet! Je kunt alle kanten uit juist!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ohooooooo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: gelukkig blijft de harde kern er nog , zoals Lindgren
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Jawel , de 12e , gister dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je bent nog geen eens een jaar samen
Dat is eerder een half jaar. Serieus, ik ken jou nog geen eens een jaar!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jawel , de 12e , gister dus.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:39 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.. inzending gemaakt..
Nu maar opsturen naar de geliefde Dottey (A)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen iets anders proberen.![]()
tot en met zondag!!! Jeetje!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:04 schreef ToT het volgende:
De NEUK!!!! Is dit weer uit de diepste gewelven van Fok naar boven gesleurd?!?!?
TOP!!!En ook een leuke foto om mee te werken! Helaas heb ik geen tijd!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:04 schreef ToT het volgende:
De NEUK!!!! Is dit weer uit de diepste gewelven van Fok naar boven gesleurd?!?!?
TOP!!!En ook een leuke foto om mee te werken! Helaas heb ik geen tijd!
same herequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef ToT het volgende:
Godverdomme 3 uur mee bezig geweest, non-stop!
Ingestuurd!
Krijgen we een keer hoogstaande plaatjes ben ik niet aanwezig tijdens het stemmen...quote:
Ik kreeg tijd om na te denken. Misschien wel een goeie voor toekomstige battles, gewoon een wachttijd van een twee dagen ofzo. Heeft iedereen een beetje de tijd om na te denken wat ie wilquote:Op zondag 14 november 2010 03:41 schreef Dottey het volgende:
Ik heb al 7 inzendingen binnen. en moet de mijne nog starten!
dat gaat goed jongens en meisjes!
> 12 layers, waarvan ik er eentje na veel gekloot verkloot heb!quote:
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. scheelt baggerinzendingen.quote:Op zondag 14 november 2010 09:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kreeg tijd om na te denken. Misschien wel een goeie voor toekomstige battles, gewoon een wachttijd van een twee dagen ofzo. Heeft iedereen een beetje de tijd om na te denken wat ie wil
ik moet nog steeds startenquote:Op zondag 14 november 2010 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
> 12 layers, waarvan ik er eentje na veel gekloot verkloot heb!
Resultaat is zoals gewoonlijk weer bagger!
Naderhand trouwens nog een nieuwe versie opgestuurd omdat er nog wat fouten in zaten.
Ik heb 43 layers.quote:Op zondag 14 november 2010 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
> 12 layers, waarvan ik er eentje na veel gekloot verkloot heb!
Resultaat is zoals gewoonlijk weer bagger!
Naderhand trouwens nog een nieuwe versie opgestuurd omdat er nog wat fouten in zaten.
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
De neuk?!? Okee, ik kan in een hoekje gaan ziten wenen!
Ow nu ik er over nadenk zijn het waarschijnlijk zo'n 15 layers, maar dan nog....
weet jij nog niet hoe je maskers enzo kunt gebruiken?quote:
Tja ik ben van ook benieuwd naar het resultaat!quote:Op zondag 14 november 2010 13:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
weet jij nog niet hoe je maskers enzo kunt gebruiken?
43 lagen is behoorlijk wat
Je hebt 'm toch zelf kunnen zien schat?quote:Op zondag 14 november 2010 13:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
weet jij nog niet hoe je maskers enzo kunt gebruiken?
43 lagen is behoorlijk wat
Ik merge ook altijd alles heel snelquote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef ToT het volgende:
Ik merge de boel vaak veel te snel terwijl er ook andere oplossingen zijn voor wat ik wil.
Ik heb de inzendingen nog niet bekeken. Dat doe ik nooit tot op een paar minuten voor de battle. Want anders pas ik wellicht mijn inzending zelf nog aan en dat is niet fair.quote:Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch zelf kunnen zien schat?Het is een animatie, gemaakt met The Gimp, waarin elke layer een frame in de animatie is.
![]()
creatieve mind is ook een skillquote:Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik merge ook altijd alles heel snel
Nou moet ik het in dit gezelschap sowieso niet hebben van pure skills, maar toch
Oh.quote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb de inzendingen nog niet bekeken. Dat doe ik nooit tot op een paar minuten voor de battle. Want anders pas ik wellicht mijn inzending zelf nog aan en dat is niet fair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deelnemer 2: Je schaduw onder loopt niet lekker meevoor de rest ziet hij er prima uit.
* Deelnemer 3: wat schattigHelaas kan ik je tekst niet zo goed lezen. Dat gaat een beetje te snel. Ben toch wel benieuwd naar hoeveel lagen jij hebt gebruikt
![]()
* Deelnemer 4: Sorry, Ik vond dit een beetje een matig bedachte grap, of matig uitgewerkt plaatje!
* Deelnemer 5: Garpje... is aanwezig, maar je schaduwen mis ik enorm. het is zo geplakt nu. probeer voor de volgende keer 2 lagen extra te plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deelnemer 6: Ik ben er stil van..
* Deelnemer 7: Ik moest hier heel hard om lachen. Mijn vestigingsstadje!Zo zag het er vast vroeger uit in Klundert
![]()
Mijn stem gaat naar
Na denken wat is aangeleverd, ga ik voor de enorm harde schaterlach die ik moest maken om de grap van deelnemer 1. Jij hebt mijn zegen en krijgt mijn stem.![]()
St. DotOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 14 november 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
En hoeveel lagen nummer 3 gebruikt zal hebben....ehhh....43?
Joh, moest dat een Escher voorstellen?quote:De Esscher van 4 is leuk bedacht, maar komt zo niet echt tot z'n recht.
Dat kan je ook zien als een dak van het kasteel.quote:Op zondag 14 november 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
Nummer 1: ik wilde exact het zelfde maken, maar dan dat de blokken meer gemixt waren en niet zo'n herhalende rij onder elkaar werd. Dit was me echter te complex, dus heb ik er van af gezien.
Overigens jammer dat de oorspronkelijke vloer er nog in te zien is, in het kasteel.
3 is erg leuk gemaakt, maar ik ga voor 2 omdat die er zo gewoon verdomd echt er uit ziet!
En hoeveel lagen nummer 3 gebruikt zal hebben....ehhh....43?
De Esscher van 4 is leuk bedacht, maar komt zo niet echt tot z'n recht.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:30 schreef Dottey het volgende:
Ongezoute mening van SinterDot:
* Blablabla...
* Deelnemer 2: Je schaduw onder loopt niet lekker meevoor de rest ziet hij er prima uit.
* Blablabla...
Ja godverdekudt, heb ik WÉÉR op HaJee gestemd!quote:Op zondag 14 november 2010 18:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Als je de schaduw van het kasteel op de bomen bedoelt klopt 't niet wat je zegt. Het kasteel dat eerder op 't plaatje stond was minstens net zo hoog en gaf ook geen schaduw op die bomen.
Verder bedankt voor 't compliment![]()
Dat ik hier op reageer wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk de maker ben van plaatje 2
Nee, bedoel de schaduw op het gras van het kasteel.quote:Op zondag 14 november 2010 18:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Als je de schaduw van het kasteel op de bomen bedoelt klopt 't niet wat je zegt. Het kasteel dat eerder op 't plaatje stond was minstens net zo hoog en gaf ook geen schaduw op die bomen.
Verder bedankt voor 't compliment![]()
Dat ik hier op reageer wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk de maker ben van plaatje 2
Sterk puntquote:Op zondag 14 november 2010 18:56 schreef ToT het volgende:
Wel jammer dat mensen nu al verklappen welke van hen is. Zullen we afspreken dat je pas op commentaar op jouw werk reageert nadat de uitslag bekend gemaakt is?
Het is de schaduw van het originele gebouw uit de foto. Ben vergeten om het iets aan te passen i.v.m. de verspringende blokken. Lijn is nu te strak. Dat bedoel je denk ik ? Wel jammer dat ik dat vergeten ben. zijn net dat soort details die 't helemaal àf maken.quote:Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, bedoel de schaduw op het gras van het kasteel.
en kon je niet wachten met verklappen?
voor sommige mensen kan dat dus wel uitmaken. Stel ik wil neroje boven aan krijgen.quote:Op zondag 14 november 2010 19:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is de schaduw van het originele gebouw uit de foto. Ben vergeten om het iets aan te passen i.v.m. de verspringende blokken. Lijn is nu te strak. Dat bedoel je denk ik ? Wel jammer dat ik dat vergeten ben. zijn net dat soort details die 't helemaal àf maken.
Ik zal me verder voortaan aan het voorstel van ToT houden hoewel 't eigenlijk niet uit zou moeten maken dat je weet wie wat gemaakt heeft.
Nobel strevenquote:Op zondag 14 november 2010 20:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor sommige mensen kan dat dus wel uitmaken. Stel ik wil neroje boven aan krijgen.
Dan ga ik alleen op hem stemmen.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |