abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:08:56 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139695744



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_139695835
Wat kosten die gains per Kg?
pi_139696162
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:11 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Wat kosten die gains per Kg?
Dat valt wel mee. Per kg is het tientjeswerk.
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:21:45 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:25:13 #5
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139696382
Ik zie Snakey al na zijn set deadlifts, bloedend en huilend op de grond.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:32:19 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139696623
quote:
6s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef seto het volgende:
Ik zie Snakey al na zijn set deadlifts, bloedend en huilend op de grond.
Zweet is per definitie, bloed op m'n scheen. En huilen, soms sta ik wel eens bijna in tranen ja, srs. Als ik m'n grenzen hard push dan voel ik daar soms emotie bij. :D

Geen idee waarom trouwens. Wat ik wel weet is dat het een innerlijk gevecht is, iets houdt me tegen om zo hard te pushen en het toch doen geeft dat resultaat.
pi_139698808
Hebben jullie weleens het gevoel dat er iets niet klopt als je bezig bent met squatten bijv?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:41:34 #8
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139699189
quote:
5s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat er iets niet klopt als je bezig bent met squatten bijv?
Altijd, maar dat komt door mijn onervarenheid denk ik
pi_139699580
quote:
5s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat er iets niet klopt als je bezig bent met squatten bijv?
Ja, m'n voeten die wegglijden doordat m'n rubbere matjes van FS niet aan elkaar vast blijven zitten. :') Rondje gamma voor een houtplaat dit weekend, denk ik. Kan ik meteen wat deadlift pullblocks maken.
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:57:23 #10
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_139699737
quote:
5s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat er iets niet klopt als je bezig bent met squatten bijv?
Elke eerste warmup set met lege stang. Pas als ik m load ligt ie lekker en steady.
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:59:04 #11
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139699791
quote:
5s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat er iets niet klopt als je bezig bent met squatten bijv?
Als ik m'n max setje doe en dan de bar pak, dus op het moment dat het volle gewicht op je rug ligt de eerste paar tellen.

This can't be right, sooo heavy, just can not be right :N

:+ :+
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:00:44 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139699853
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:59 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Als ik m'n max setje doe en dan de bar pak.

This can't be right, sooo heavy, just can not be right :N

:+ :+
Jah, je lichaam heeft daar een natuurlijke weerstand tegen.
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:00:53 #13
255486 ukker
Jezweetzelf
pi_139699861
Gister wat lomps meegemaakt. Op de platte bench press bankje aan het uiteinde zo'n step gezet zodat ik "negatief" kon bankdrukken. Warming-up setje met 80 kilo, ging erg makkelijk. Daarna 130 kilo. Ik duw hem omhoog, maar doordat ik dit nooit doe vallen m'n armen naar achter en moest ik 'm wel los laten. Bats boem pang op de grond, iedereen kijken. Ik net doen of er niets aande hand is 8-) Flinke rek in m'n schouder gehad, doet nu wel pijn en !@#&*! omdat ik vanavond flink schouders wil trainen.
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:01:45 #14
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139699887
quote:
5s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat er iets niet klopt als je bezig bent met squatten bijv?
als de stang niet goed op mijn traps ligt en er halverwege af wil rollen :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:24:15 #15
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139700678
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:59 schreef RaymondK het volgende:

[..]

This can't be right, sooo heavy, just can not be right :N

Dit voel ik altijd tijdens mijn warm-up :')

Denk ik echt: hoe de fuck ga ik m'n werksetje doen dan?

:+ Uiteindelijk own ik 't toch
  donderdag 8 mei 2014 @ 16:05:25 #16
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139702139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:00 schreef ukker het volgende:
Gister wat lomps meegemaakt. Op de platte bench press bankje aan het uiteinde zo'n step gezet zodat ik "negatief" kon bankdrukken. Warming-up setje met 80 kilo, ging erg makkelijk. Daarna 130 kilo. Ik duw hem omhoog, maar doordat ik dit nooit doe vallen m'n armen naar achter en moest ik 'm wel los laten. Bats boem pang op de grond, iedereen kijken. Ik net doen of er niets aande hand is 8-) Flinke rek in m'n schouder gehad, doet nu wel pijn en !@#&*! omdat ik vanavond flink schouders wil trainen.
Want een stap van 50 kilo is wel verstandig ja. Één enkel setje van 80 kilo is geen warming up...
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 8 mei 2014 @ 16:08:46 #17
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139702261
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:05 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Want een stap van 50 kilo is wel verstandig ja. Één enkel setje van 80 kilo is geen warming up...
Zie het bij ons zo vaak hier komen binnen
Niets geen warm up max gewicht erop (vaak maar 1 plate)
En dan hop benchen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139702374
Voor wie het interessant vindt. Generation Iron!
pi_139710147
Over planet fitness gesproken:

pi_139713486
quote:
5s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat er iets niet klopt als je bezig bent met squatten bijv?
Waarom upload je niet gewoon een filmpje, want je hebt duidelijk problemen met je squat.

quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:59 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Als ik m'n max setje doe en dan de bar pak, dus op het moment dat het volle gewicht op je rug ligt de eerste paar tellen.

This can't be right, sooo heavy, just can not be right :N

:+ :+
Whehehe echt hé, en je denkt dan ook: hoe ga ik in godsnaam squatten; terwijl je het al honderd keer daarvoor gedaan hebt. :') Merk wel dat hoe tighter ik mijn bovenrug heb, hoe lichter het aanvoelt.
If not now, then when.
pi_139715792
Rustdag. :'(

Vandaag wel kip kunnen krijgen. :D Gemarineerd in yoghurt, uitjes, paprika, knoflook, habanero peper, citroen olie, van die groene dingetjes :'), scheutje gember, 1TL laos en dan even de oven in. :D
pi_139716020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whehehe echt hé, en je denkt dan ook: hoe ga ik in godsnaam squatten; terwijl je het al honderd keer daarvoor gedaan hebt. :')
Je hebt wel gelijk man, hoe meer je erover nadenkt hoe kutter het gaat.
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:37:58 #23
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139716405
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk man, hoe meer je erover nadenkt hoe kutter het gaat.
Dat is een van mijn beste 'trucs' die ik met m'n hoofd uithaal als ik zwaar lift. Niet over nadenken. Omdat je denken toch wel doorgaat stuur ik het door gewoon ergens anders aan te denken. Liefst iets wat me kwaad maakt. :P

Ik deed het vorige week. Daarna kwam iemand die meestal op dezelfde tijd traint naar me toe om te vragen of ik echt tegen de bar aan het praten was. :D
pi_139716432
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk man, hoe meer je erover nadenkt hoe kutter het gaat.
Jazeker. De deadlift was mijn favo oefening maar tegenwoordig kruipt die in mijn hoofd waardoor het minder gaat. Daarentegen haatte ik de squat, maar nu vind ik dat samen met de bench de leukste oefening, omdat beiden echt super goed gaan. :')
If not now, then when.
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:45:10 #25
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139717021
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jazeker. De deadlift was mijn favo oefening maar tegenwoordig kruipt die in mijn hoofd waardoor het minder gaat. Daarentegen haatte ik de squat, maar nu vind ik dat samen met de bench de leukste oefening, omdat beiden echt super goed gaan. :')
DL uber alles.
En sinds kort ook ohp :)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:45:14 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139717024
Dit soort foto's doen het goed bij me voor motivatie.



Deze post hoort erbij.

quote:
Wayne Howlett with Dave Park before attempting a big squat.
I take it to far probably, maar ik zie hun dan bij me staan om aan te moedigen, en me in een paar seconden alles te zeggen wat belangrijk is voor een zware lift. Gelukkig heb ik een levendige fantasie. :D :')

Maar het werkt, so fuck wat een ander denkt. :P
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:45:52 #27
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139717374
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is een van mijn beste 'trucs' die ik met m'n hoofd uithaal als ik zwaar lift. Niet over nadenken. Omdat je denken toch wel doorgaat stuur ik het door gewoon ergens anders aan te denken. Liefst iets wat me kwaad maakt. :P
Dat haalt de beste energie in je naar boven. :+ Maar zodra je in je hoofd gaat zitten gaat het fout ja.

quote:
Ik deed het vorige week. Daarna kwam iemand die meestal op dezelfde tijd traint naar me toe om te vragen of ik echt tegen de bar aan het praten was. :D
_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jazeker. De deadlift was mijn favo oefening maar tegenwoordig kruipt die in mijn hoofd waardoor het minder gaat. Daarentegen haatte ik de squat, maar nu vind ik dat samen met de bench de leukste oefening, omdat beiden echt super goed gaan. :')
Ik begin de deadlift ook steeds meer te haten ja. Eerste setjes gaan nog wel. Dan neem ik me voor om vanuit m'n benen te duwen. Gaat op zich prima, maar zodra ik boven de 90kg kom trek ik een bolle rug. Eerst nam ik dat voor granted, want hey, zo doet vrijwel iedereen het. Maar de laatste tijd ben ik zo gefocust op m'n form dat ik dan maar gewoon lekker onder de 90 blijf hangen. Alleen frustreert het me dan weer dat ik niet eens in de buurt van m'n 1RM kom dus dan ga ik ook niet echt lekker naar huis. _O- Dus komende weken maar gewoon even de bolle rug zetten. :')
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:55:11 #29
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139717882
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat haalt de beste energie in je naar boven. :+ Maar zodra je in je hoofd gaat zitten gaat het fout ja.

[..]

_O-
Ik ben dan echt niet meer in de gym waar ik ben. Ik moest even nadenken of ik dat daadwerkelijk doe. Maar ik praat niet tegen de bar, ik praat tegen 'degenen' om me heen, en mezelf.

quote:
Ik begin de deadlift ook steeds meer te haten ja. Eerste setjes gaan nog wel. Dan neem ik me voor om vanuit m'n benen te duwen. Gaat op zich prima, maar zodra ik boven de 90kg kom trek ik een bolle rug. Eerst nam ik dat voor granted, want hey, zo doet vrijwel iedereen het. Maar de laatste tijd ben ik zo gefocust op m'n form dat ik dan maar gewoon lekker onder de 90 blijf hangen. Alleen frustreert het me dan weer dat ik niet eens in de buurt van m'n 1RM kom dus dan ga ik ook niet echt lekker naar huis. _O- Dus komende weken maar gewoon even de bolle rug zetten. :')
Even terug naar af. Ga naar ~80% van je max en doe 5 x 5 redelijk snel terwijl je op je techniek let. Op een luchtige manier, niet jezelf op je kop gaan zitten. Gewoon vaststellen waar je probleempunten zitten, dan kan je er van daaruit iets aan doen. Wat assists misschien.
pi_139717895
Ben ook geen fan van de DL, moet dat ding ook zo verdomd ver omhoog tillen :P.

Leukste vind ik BP en squats.
Geen referral hier.
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:58:39 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139718185
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ben ook geen fan van de DL, moet dat ding ook zo verdomd ver omhoog tillen :P.

Leukste vind ik BP en squats.
Zodra BP en squats zo zwaar worden dat je jezelf echt moet pushen krijg je daar weer een hekel aan. Zo werkt het gewoon.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:01:01 #32
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139718536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat haalt de beste energie in je naar boven. :+ Maar zodra je in je hoofd gaat zitten gaat het fout ja.

[..]

_O-

[..]

Ik begin de deadlift ook steeds meer te haten ja. Eerste setjes gaan nog wel. Dan neem ik me voor om vanuit m'n benen te duwen. Gaat op zich prima, maar zodra ik boven de 90kg kom trek ik een bolle rug. Eerst nam ik dat voor granted, want hey, zo doet vrijwel iedereen het. Maar de laatste tijd ben ik zo gefocust op m'n form dat ik dan maar gewoon lekker onder de 90 blijf hangen. Alleen frustreert het me dan weer dat ik niet eens in de buurt van m'n 1RM kom dus dan ga ik ook niet echt lekker naar huis. _O- Dus komende weken maar gewoon even de bolle rug zetten. :')
Yeah, ik ging mij teveel op vorm focussen op de DL en daardoor ben ik een beetje de mist ingegaan en moet ik weer resetten. Ik keek van de week naar een filmpje van mijn DL een halfjaar terug en toen had ik de juiste vorm, dus die moet ik weer oppakken. :P

Kijk al zijn DL filmpjes: https://www.youtube.com/user/southernelitepl/videos Heeft mij geholpen om mijn vorm weer te resetten als het ware. Al zijn filmpjes zijn goed trouwens.
If not now, then when.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:09:15 #35
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139719058
quote:
9s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef Snakey het volgende:
Morgenochtend front squats, daar heb ik een hekel aan.
Ik ook maar ik wil ze echt wel leren, enige waar ik echt moeite mee heb is de mobiliteit in me polsen
Maar ik zal ze goed onder de knie krijgen

Maar het is ook meer als carry over naar Oly lifts daar wil ik over maandje of 2 ook aan gaan beginnen
Want dan komt de tijd van een kutcut want moet maar eens gebeuren want snel buiten adem en zooi :{

/lief dagboek
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139719475
Leukste oefening high cable chest fly's! Lekker voor de spiegel in een hempje zien wat voor progressie je armen/schouders gemaakt hebben.
pi_139719667
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:14 schreef opreis het volgende:
Leukste oefening high cable chest fly's! Lekker voor de spiegel in een hempje zien wat voor progressie je armen/schouders gemaakt hebben.
Of juist hoe piepjong je nog bent in de sport :D.
Geen referral hier.
pi_139720007
Welke gym is dit? Ziet er wel nice uit met die platforms in het begin. :o

If not now, then when.
pi_139720849
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ben dan echt niet meer in de gym waar ik ben. Ik moest even nadenken of ik dat daadwerkelijk doe. Maar ik praat niet tegen de bar, ik praat tegen 'degenen' om me heen, en mezelf.
Als je in je hoofd zit ben je niet meer in de gym of andersom?

quote:
Even terug naar af. Ga naar ~80% van je max en doe 5 x 5 redelijk snel terwijl je op je techniek let. Op een luchtige manier, niet jezelf op je kop gaan zitten. Gewoon vaststellen waar je probleempunten zitten, dan kan je er van daaruit iets aan doen. Wat assists misschien.
Doe ik. En ja, binnenkort eens een cycle afwisselen. Tips voor assists?
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, ik ging mij teveel op vorm focussen op de DL en daardoor ben ik een beetje de mist ingegaan en moet ik weer resetten. Ik keek van de week naar een filmpje van mijn DL een halfjaar terug en toen had ik de juiste vorm, dus die moet ik weer oppakken. :P

Kijk al zijn DL filmpjes: https://www.youtube.com/user/southernelitepl/videos Heeft mij geholpen om mijn vorm weer te resetten als het ware. Al zijn filmpjes zijn goed trouwens.
Ja, juist met zijn form in m'n achterhoofd lopen de frustraties op. >:) Ach ja, practice makes perfect. Maar zal ze allemaal eens kijken, ik denk dat 't 'm in m'n heupen zit.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:34:38 #40
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139721022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik ook maar ik wil ze echt wel leren, enige waar ik echt moeite mee heb is de mobiliteit in me polsen
Maar ik zal ze goed onder de knie krijgen

Maar het is ook meer als carry over naar Oly lifts daar wil ik over maandje of 2 ook aan gaan beginnen
Want dan komt de tijd van een kutcut want moet maar eens gebeuren want snel buiten adem en zooi :{

/lief dagboek
De mobiliteit in m'n schouders is niet eens genoeg, en ik ga niet oly liften. Dus ik doe ze zo.



Niet in een tarzan broekje en met een plankje though... :+

Als je snel buiten adem bent moet je wat cardio doen. Ik ben gaan zwemmen, scheelt echt een hoop. Ik kan weer een trap oprennen en nog steeds normaal praten als ik boven ben. :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Snakey op 08-05-2014 22:40:13 ]
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:38:42 #41
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139721312
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je in je hoofd zit ben je niet meer in de gym of andersom?

[..]

Doe ik. En ja, binnenkort eens een cycle afwisselen. Tips voor assists?

Dan ben ik niet meer in de gym waar ik ben, zeg maar. Ik hou van oude afgetrapte garage gyms, dus verplaats ik mezelf daar naartoe.

Er zijn heel veel assists, maar het is beter eerst uit te vinden waar je zwakke plekken zitten. Dan kan je veel gerichter trainen.
pi_139721651

What the fuck, deze squat. _O-

quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

De mobiliteit in m'n schouders is niet eens genoeg, en ik ga niet oly liften. Dus ik doe ze zo.

[ afbeelding ]

Niet in een tarzan broekje en met een plankje though... :+

Als je snel buiten adem bent moet je wat cardio doen. Ik ben gaan zwemmen, scheelt echt een hoop. Ik kan weer een trap oprennen en nog steeds normaal praten als ik boven ben. :+
Zo doe ik hem ook ja anders rolt de stang van mijn schouders weg.
If not now, then when.
pi_139722027
quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan ben ik niet meer in de gym waar ik ben, zeg maar. Ik hou van oude afgetrapte garage gyms, dus verplaats ik mezelf daar naartoe.

Er zijn heel veel assists, maar het is beter eerst uit te vinden waar je zwakke plekken zitten. Dan kan je veel gerichter trainen.
Ach so. :) Dan moet je hier trainen, oud en afgetrapt it is. Wel jammer dat ik zo ongeveer de enige ben die deadlift tho, zou een hoop schelen als iemand anders meekijkt.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:49:34 #45
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:51:20 #46
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139722164
quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

De mobiliteit in m'n schouders is niet eens genoeg, en ik ga niet oly liften. Dus ik doe ze zo.

[ afbeelding ]

Niet in een tarzan broekje en met een plankje though... :+

Als je snel buiten adem bent moet je wat cardio doen. Ik ben gaan zwemmen, scheelt echt een hoop. Ik kan weer een trap oprennen en nog steeds normaal praten als ik boven ben. :+
Dat is idd een stuk makkelijker maarja wil toch wat mobieler worden in de gewrichten

Maar ik moet idd weer meer cardio doen maar gewoon ff extreem keto ephedrine cut zo maar te zeggen
Dan maar wat kracht verliezen :o
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139722243
quote:
5s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat er iets niet klopt als je bezig bent met squatten bijv?
Soms juist omgekeerd. Ik weet zeker dat ik op het juiste gewicht train met deadliften, ga ook met stapjes van 5kg omhoog. Maar waarschijnlijk voor ik hem zo goed uit, dat ik nergens last van heb de volgende dag. Maar ik durf niet meer te verhogen dan 5kg per keer.

Voelt wel geweldig, na de stang weer neergelegd te hebben.

Andere vraag, mag je de halter laten bonken tijdens een deadlift setje?
.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:53:57 #48
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139722322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Fer het volgende:

[..]

Soms juist omgekeerd. Ik weet zeker dat ik op het juiste gewicht train met deadliften, ga ook met stapjes van 5kg omhoog. Maar waarschijnlijk voor ik hem zo goed uit, dat ik nergens last van heb de volgende dag. Maar ik durf niet meer te verhogen dan 5kg per keer.

Voelt wel geweldig, na de stang weer neergelegd te hebben.

Andere vraag, mag je de halter laten bonken tijdens een deadlift setje?
Ja!

anderszijds als je ze nog licht doet kun je hem ook gecontroleerd terugbrengen..
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:54:50 #49
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139722382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach so. :) Dan moet je hier trainen, oud en afgetrapt it is. Wel jammer dat ik zo ongeveer de enige ben die deadlift tho, zou een hoop schelen als iemand anders meekijkt.
Het materiaal moet wel goed zijn he. :P

Mja, dat is kut. Er zijn af en toe bij ons gasten die serieus PL trainen, maar die zie ik toevallig als ik niet 's morgens train. Er is 1 PT (<--- srs) die SS heeft gedaan en verstand heeft van liften. (<--- ook srs) Ik ga hem eens vragen om een paar keer met me mee te lopen voor form, tips, whatever me helpt om beter/sterker te liften.
pi_139722621
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
als je ze nog licht doet kun je hem ook gecontroleerd terugbrengen..
Dat durf ik niet meer, als ik op max gewicht zit. Bang mijn onderrug een opdonder te verkopen.
.
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:00:21 #51
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139722778
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:58 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat durf ik niet meer, als ik op max gewicht zit. Bang mijn onderrug een opdonder te verkopen.
Dan doe je het niet.. je beantwoord je eigen vraag :P
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139722895
Het maakt alleen zo'n teringherrie, maar de opzichter liep langs zonder op of om te kijken. Gewoon bonken dus..
.
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:02:17 #53
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139722917
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:58 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat durf ik niet meer, als ik op max gewicht zit. Bang mijn onderrug een opdonder te verkopen.
Zou de eerste keer zijn dat ik daarvan hoor. Je onderrug een klap geven, hoe zou je dat moeten doen dan?

Hoeveel DL je?
pi_139723261
quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef Snakey het volgende:
Hoeveel DL je?
120kg, netjes vanuit de benen. Maar ben bang bij het zakken teveel aan mijn onderrug te laten hangen, dat ie omgaat naar een bolle rug zeg maar, omdat dan mijn heupen niet meer omlaag gaan.
.
pi_139724321
quote:
Zeker een goede source. Ook z'n website. Wel beetje marketing, maar goed wie heeft dat niet.

Vond dit wel een goede read voor 531'ers, waaronder ikzelf. :D

http://www.powerliftingtowin.com/beyond-531/
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:28:12 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139724514
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef Fer het volgende:

[..]

120kg, netjes vanuit de benen. Maar ben bang bij het zakken teveel aan mijn onderrug te laten hangen, dat ie omgaat naar een bolle rug zeg maar, omdat dan mijn heupen niet meer omlaag gaan.
Basis rule is dat je zakt zoals je omhoog bent gekomen. Dan kan er weinig mis gaan. Dit soort dingen zitten alleen maar tussen je oren, kan je zo weggooien.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 07:18:46 #57
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139730182
quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je snel buiten adem bent moet je wat cardio doen. Ik ben gaan zwemmen, scheelt echt een hoop. Ik kan weer een trap oprennen en nog steeds normaal praten als ik boven ben. :+
scheelt ook wel dat je flink bent afgevallen Snakeyyy.
Hier nu ca 6kg kwijt. Wel heeel licht cardio af en toe, maar mag eigenlijk geen naam hebben....

Eerst had ik ook soort van hartkloppingen na 2x 2 flinke trappen op naar de kleedkamers, nu niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 09-05-2014 07:30:32 ]
  vrijdag 9 mei 2014 @ 07:48:32 #58
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139730355
"
We're proud to announce that with the support of our AMAZING backers, we will now be able to do all of our production right here in the United States of America.
All Kickstarter backers pledging $99 and above will receive first-run pairs of our American Made Athletic Denim. "


*O* *O*
their comming!

[ Bericht 34% gewijzigd door RaymondK op 09-05-2014 07:54:09 ]
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:45:53 #59
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139731903
Ze sturen 1000 berichtjes uit. Allemaal met dezelfde inhoud, best nutteloos.
Ze hebben zoveel geld opgehaald dat ze gewoon machinale productie kunnen beginnen en op de markt kunnen komen. Het concept/idee is al aangeslagen dus ze hoeven amper nog marketing te maken.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:48:44 #60
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139731963
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 09:45 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ze sturen 1000 berichtjes uit. Allemaal met dezelfde inhoud, best nutteloos.
Ze hebben zoveel geld opgehaald dat ze gewoon machinale productie kunnen beginnen en op de markt kunnen komen. Het concept/idee is al aangeslagen dus ze hoeven amper nog marketing te maken.
dit is pas het eerste mailtje wat ik kreeg van ze, maar je hebt wel gelijk. er was 15k nodig en ze zitten al op tonnen dacht ik.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:16:19 #61
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_139732502
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 07:18 schreef RaymondK het volgende:

[..]

scheelt ook wel dat je flink bent afgevallen Snakeyyy.
Hier nu ca 6kg kwijt. Wel heeel licht cardio af en toe, maar mag eigenlijk geen naam hebben....

Eerst had ik ook soort van hartkloppingen na 2x 2 flinke trappen op naar de kleedkamers, nu niet.
Goed bezig, chef!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_139733962
gisteren toch redelijk gemakkelijk 1 x100 kg weten te benchen, volgende week eens kijken of 105 ook te doen is :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:26:17 #63
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139734249
Voor degenen die het leuk vinden, hier is een linkje naar een live stream van de European Open Championships 2014 in Sofia. http://liftinglarge.eu/live

Om 13:00 vrouwen 84 kilo & 84+
Om 17:00 mannen 83 kilo
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:32:37 #64
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139734433
Voor de geinteresseerden, er is 23 mei van 13:30 t/m 19:00 een powerliftingcompetitie in de ACLO (Groningen). Zie: https://www.facebook.com/events/774127842626891/?fref=ts

De winnaar van vorige keer had volgens mij een totaal rond de 700
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:43:30 #65
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139734784
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:32 schreef Klokov het volgende:
Voor de geinteresseerden, er is 23 mei van 13:30 t/m 19:00 een powerliftingcompetitie in de ACLO (Groningen). Zie: https://www.facebook.com/events/774127842626891/?fref=ts

De winnaar van vorige keer had volgens mij een totaal rond de 700
Nog FF paar jaar trainen dan :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139734979
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Nog FF paar jaar trainen dan :(
En juicen.
Soukidan op je oogbal.
pi_139735061
Iemand kennis over de hulp van roids bij herstel van blessures?
"Fear is only as deep as the mind allows."
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:02:38 #68
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139735366
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:50 schreef Yamcha het volgende:

[..]

En juicen.
Daar heb ik en geen verstand van e. Geen idee waar ik er aan moet komen

Dus word m niet
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139736721
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:50 schreef Yamcha het volgende:

[..]

En juicen.
Mwah, een totaal van 700 is bijvoorbeeld een 280 deadlift, 260 squat, 140 bench, moet best natural haalbaar zijn na een paar jaar gericht PL trainen (zie dreamerbulk).
pi_139737209
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mwah, een totaal van 700 is bijvoorbeeld een 280 deadlift, 260 squat, 140 bench, moet best natural haalbaar zijn na een paar jaar gericht PL trainen (zie dreamerbulk).
Kan ook wel, maar Ruben (winnaar vorig jaar) is niet natty.
Daarbij is het gewoon makkelijker als je echt een powerlifter wil worden om te juicen.
Soukidan op je oogbal.
pi_139738599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:52 schreef Push. het volgende:
Iemand kennis over de hulp van roids bij herstel van blessures?
Ik heb wel gehoord dat HGH goed werkt, maar daar weet ik allemaal weinig vanaf.

Wil je gaan fietsen dan?
If not now, then when.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:03:55 #72
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139739124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:52 schreef Push. het volgende:
Iemand kennis over de hulp van roids bij herstel van blessures?
hangt van de blessure af, maar HGH is zijn algemeen bevordert het herstel.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:09:42 #73
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139739304
Hoe voorkom je dat je bij zwaarder squatten niet voorover kiepert? Ik deed 3x115, maar op mijn laatste rep stond ik bijna op mijn tenen te wankelen. Best even schrikken. Kreeg de bar uiteindelijk wel gecorrigeerd omhoog, maar was niet prettig.

Overigens werkt het wel, dat meer eten. Mijn squat gaat goed vooruit ineens! 1rm van 140 moet er dit jaar in zitten!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:11:25 #74
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139739362
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hangt van de blessure af, maar HGH is zijn algemeen bevordert het herstel.
roids in het algemeen bevorderen herstel. Anavar bijvoorbeeld wordt voorgeschreven aan mensen die bijv na kanker of brandwonden ernstig verzwakt zijn om de schade aan de spiermassa te repareren. Werkt ook prima voor microtears na een workout.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:13:41 #75
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139739437
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef star_gazer het volgende:

[..]

roids in het algemeen bevorderen herstel. Anavar bijvoorbeeld wordt voorgeschreven aan mensen die bijv na kanker of brandwonden ernstig verzwakt zijn om de schade aan de spiermassa te repareren. Werkt ook prima voor microtears na een workout.
Het ligt er aan welke blessure hij bedoelt, spieren, banden of pezen?
pi_139739476
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik ook maar ik wil ze echt wel leren, enige waar ik echt moeite mee heb is de mobiliteit in me polsen
Maar ik zal ze goed onder de knie krijgen

Maar het is ook meer als carry over naar Oly lifts daar wil ik over maandje of 2 ook aan gaan beginnen
Want dan komt de tijd van een kutcut want moet maar eens gebeuren want snel buiten adem en zooi :{

/lief dagboek
Snel buiten adem zijn heeft niet veel te maken met veel bodyfat hebben hoor.
pi_139740134
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:09 schreef star_gazer het volgende:
Hoe voorkom je dat je bij zwaarder squatten niet voorover kiepert? Ik deed 3x115, maar op mijn laatste rep stond ik bijna op mijn tenen te wankelen. Best even schrikken. Kreeg de bar uiteindelijk wel gecorrigeerd omhoog, maar was niet prettig.

Overigens werkt het wel, dat meer eten. Mijn squat gaat goed vooruit ineens! 1rm van 140 moet er dit jaar in zitten!
Wall squat test gedaan? Gewicht op je hielen, niet je tenen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Daar heb ik en geen verstand van e. Geen idee waar ik er aan moet komen

Dus word m niet
Als je roids wilt, kan je het beste naar Kneets gaan. Spuiter bij elke hoek. :') Als je het doet, ga dan thuis doen ofzo. Ziek gewoon.
pi_139743337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het ligt er aan welke blessure hij bedoelt, spieren, banden of pezen?
Alle drie. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb wel gehoord dat HGH goed werkt, maar daar weet ik allemaal weinig vanaf.

Wil je gaan fietsen dan?
Denk er wel serieus over na. Dit jaar meer dan de helft van het jaar geblesseerd als het zo door gaat. Wordt er niet goed van. En zo'n 3 kwart jaar dus van m'n eerste jaar als student. Hele lichte dosis cyclen zie ik op zich wel zitten als het het herstel sneller en beter maakt.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139745592
Zo, dat was week 2.

Merk dat ik een flink verschil heb tussen rechts en links qua kracht.
Geen referral hier.
pi_139745857
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Push. het volgende:
Denk er wel serieus over na. Dit jaar meer dan de helft van het jaar geblesseerd als het zo door gaat. Wordt er niet goed van. En zo'n 3 kwart jaar dus van m'n eerste jaar als student. Hele lichte dosis cyclen zie ik op zich wel zitten als het het herstel sneller en beter maakt.
Cyclen terwijl je aan het studeren bent en er overal poes is? Dan kan je net zo goed niet studeren man. :D
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:33:15 #81
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_139746164
Fuckfuckfuck net geen 80 gehaald op ohp.. Bleef vlak voor de lockout gangen :(
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:35:01 #82
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139746215
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:33 schreef Cataclyst het volgende:
Fuckfuckfuck net geen 80 gehaald op ohp.. Bleef vlak voor de lockout gangen :(
Dan doe je dat volgende keer gewoon
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:50:13 #83
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_139746670
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Dan doe je dat volgende keer gewoon
Zo is dat! Eerst 2 weekjes reprecords zetten en dan die 80 knallen ;). BBBsetjes gingen subliem overigens
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_139746854
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:22 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Cyclen terwijl je aan het studeren bent en er overal poes is? Dan kan je net zo goed niet studeren man. :D
Met gescheurde enkelbanden valt er vrij weinig te tackelen mien freund
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139752468
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Push. het volgende:

[..]

Alle drie. :P

[..]

Denk er wel serieus over na. Dit jaar meer dan de helft van het jaar geblesseerd als het zo door gaat. Wordt er niet goed van. En zo'n 3 kwart jaar dus van m'n eerste jaar als student. Hele lichte dosis cyclen zie ik op zich wel zitten als het het herstel sneller en beter maakt.
Je moet gewoon goed revalideren en geen domme dingen doen waarvan je weet dat het fout kan gaan. :+
If not now, then when.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:30:12 #86
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139752689
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:57 schreef Push. het volgende:

[..]

Met gescheurde enkelbanden valt er vrij weinig te tackelen mien freund
Wat star zegt. Zoek een eea op over anavar. 1 van de mildste middelen wat toch een hoop kan doen. Het is wel een 17-alpha alkylated, wat inhoud dat je lever flink aan het werk wordt gezet. Maar als je geen alcohol drinkt kan je lever dat prima verwerken.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:30:43 #87
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139752791
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zoals?
Nou, hij had zijn enkelbanden hiervoor al gescheurd en hij was nog aan het revalideren. Hij ging vorige week voetballen waarvan hij wist dat het niet slim was, toch gedaan, en zie hier het resultaat. :P
If not now, then when.
pi_139753038
Ik zou je iig absoluut afraden om roids te gebruiken om je herstel te bevorderen. Zoiets zou ik alleen doen als je een competitieve lifter bent. Je bent toch ook 18 oid?
If not now, then when.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:48:03 #90
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139753579
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou je iig absoluut afraden om roids te gebruiken om je herstel te bevorderen. Zoiets zou ik alleen doen als je een competitieve lifter bent. Je bent toch ook 18 oid?
Wanneer ga jij eraan beginnen dan?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:31:05 #91
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_139755713
Best geschrokken vandaag..

Ik heb al mijn hele leven intensief geturnt maar ik ben sinds een half jaar veel minder daarmee bezig doordat ik gevallen was met snowboarden. Wat dus heeft gelijdt tot een rugwervel die scheef zit, maar dat ter zijden.

Vorig jaar eerste foto gemaakt en vandaag weer een. ik zie echt dat er verschrikkelijk veel spieren weg zijn tussen die tijd van toen intensief turnen en nu.

Mijn vraag luidt;
Als ik nu hard zou gaan fitnessen komt het dan sneller terug dan voor een "normaal" iemand die alles nog moet 'opbouwen'?

Groet! :)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_139755966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:31 schreef Basxt het volgende:
Best geschrokken vandaag..

Ik heb al mijn hele leven intensief geturnt maar ik ben sinds een half jaar veel minder daarmee bezig doordat ik gevallen was met snowboarden. Wat dus heeft gelijdt tot een rugwervel die scheef zit, maar dat ter zijden.

Vorig jaar eerste foto gemaakt en vandaag weer een. ik zie echt dat er verschrikkelijk veel spieren weg zijn tussen die tijd van toen intensief turnen en nu.

Mijn vraag luidt;
Als ik nu hard zou gaan fitnessen komt het dan sneller terug dan voor een "normaal" iemand die alles nog moet 'opbouwen'?

Groet! :)
Ja
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:41:22 #93
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_139756221
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat star zegt. Zoek een eea op over anavar. 1 van de mildste middelen wat toch een hoop kan doen. Het is wel een 17-alpha alkylated, wat inhoud dat je lever flink aan het werk wordt gezet. Maar als je geen alcohol drinkt kan je lever dat prima verwerken.
en zeker oraal kost het geen reet
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_139756589
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Wanneer ga jij eraan beginnen dan?
Misschien als ik een jaartje of 50 ben.
If not now, then when.
pi_139758162
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:41 schreef stinkie het volgende:

[..]

en zeker oraal kost het geen reet
Goed voor je lever!
pi_139758483
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Push. het volgende:
[..]

Denk er wel serieus over na. Dit jaar meer dan de helft van het jaar geblesseerd als het zo door gaat. Wordt er niet goed van. En zo'n 3 kwart jaar dus van m'n eerste jaar als student. Hele lichte dosis cyclen zie ik op zich wel zitten als het het herstel sneller en beter maakt.
Als je meer dan de helft van het jaar geblesseerd bent, doe je dan zelf niet gewoon iets verkeerd? :P
pi_139758715
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
Als je meer dan de helft van het jaar geblesseerd bent, doe je dan zelf niet gewoon iets verkeerd? :P
Eigenlijk nog nooit een voetballer tegengekomen die het niet aan z'n knieën, enkelbanden of hamstrings heeft. :D
pi_139759093
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:26 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Eigenlijk nog nooit een voetballer tegengekomen die het niet aan z'n knieën, enkelbanden of hamstrings heeft. :D
Ah het komt door voetbal? Dan zou ik het probleem bij de bron aanpakken. Als je graag wil liften en geen blessures wil, dan kies je voor liften. Wil je graag voetballen en dan maar wat blessures, dan kies je voor voetbal.

Never half-ass two things, whole-ass one thing
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:45:45 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139759756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ah het komt door voetbal? Dan zou ik het probleem bij de bron aanpakken. Als je graag wil liften en geen blessures wil, dan kies je voor liften. Wil je graag voetballen en dan maar wat blessures, dan kies je voor voetbal.

Never half-ass two things, whole-ass one thing
Dat inderdaad.
pi_139762018
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nou, hij had zijn enkelbanden hiervoor al gescheurd en hij was nog aan het revalideren. Hij ging vorige week voetballen waarvan hij wist dat het niet slim was, toch gedaan, en zie hier het resultaat. :P
Ben ook maar een mens. Voetbal was echt redelijk m'n leven dus om het dan abrupt op te geven als je wel weer kan rennen doe je ook niet snel. En het was heel rustig. Nu weet ik gewoon dat het écht niet meer kan. Wist het toen ook wel maar heb de gok helaas genomen.
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat star zegt. Zoek een eea op over anavar. 1 van de mildste middelen wat toch een hoop kan doen. Het is wel een 17-alpha alkylated, wat inhoud dat je lever flink aan het werk wordt gezet. Maar als je geen alcohol drinkt kan je lever dat prima verwerken.
Anavar kickt pas na vier weken in. Dan kan je bij een scheur vaak al weer redelijk lopen. Even afwachten van wat de dokter zegt als definitieve diagnose en planning, dan verder kijken. Nandrolone schijnt ook goed te doen, of bold.
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:41 schreef stinkie het volgende:

[..]

en zeker oraal kost het geen reet
Oraal is gewoon dom. Slecht voor je lever en minder resultaat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Als je meer dan de helft van het jaar geblesseerd bent, doe je dan zelf niet gewoon iets verkeerd? :P
Hele dikke pezen en banden, maar daardoor juist heel broos. Veel te tight dus. Elke rek is een scheur bij wijze van spreken.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139766116
Vraagje: Circa een jaar geleden mijn arm gebroken (op een plek). Was een klein botje, stelde opzich weinig voor. Geen gips gehad, paar weken met een mitella moeten lopen. Daarna een check gehad in het ziekenhuis en alles in orde.

Sinds deze week weer aan het trainen, gelijk hard aan de slag gegaan. Merk nu dat ik weer last heb van mijn arm, voelt een beetje als in het beginstadium van toen het gebroken was. Toen even 3 dagen rust gehouden, vervolgens weer hard aan de bak. Toen geen last gehad.

Vandaag wel weer wat last. Moet er wel bij zeggen dat ik niet opwarm, eigenlijk nooit.. slecht, ik weet het ;). Iemand ervaring met gebroken arm en daarna weer trainen? Wat kan ik het best doen? Opwarmen met lichte gewichten? En voor iedereen die zegt dokter, wat zou hij er aan kunnen doen/zien? Neem aan dat er eerst een foto gemaakt moet (ziekenhuis). Wat als opwarmen niet helpt?
pi_139767381
Vitamine D overdosis pakken, en beetje bij beetje opbouwen. Zoiezo opwarmen ja... kleine moeite toch? Of ga je lekker 200kg volledige ROM met rug, benen en ellebogen curlen in het squatrack?
pi_139768074
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef IBMWV het volgende:
Vraagje: Circa een jaar geleden mijn arm gebroken (op een plek). Was een klein botje, stelde opzich weinig voor. Geen gips gehad, paar weken met een mitella moeten lopen. Daarna een check gehad in het ziekenhuis en alles in orde.

Sinds deze week weer aan het trainen, gelijk hard aan de slag gegaan. Merk nu dat ik weer last heb van mijn arm, voelt een beetje als in het beginstadium van toen het gebroken was. Toen even 3 dagen rust gehouden, vervolgens weer hard aan de bak. Toen geen last gehad.

Vandaag wel weer wat last. Moet er wel bij zeggen dat ik niet opwarm, eigenlijk nooit.. slecht, ik weet het ;). Iemand ervaring met gebroken arm en daarna weer trainen? Wat kan ik het best doen? Opwarmen met lichte gewichten? En voor iedereen die zegt dokter, wat zou hij er aan kunnen doen/zien? Neem aan dat er eerst een foto gemaakt moet (ziekenhuis). Wat als opwarmen niet helpt?
Je botstructuur moet weer sterker worden. Dus langzaam elke training in gewicht omhoog gaan. Heeft weinig met warming-up te maken omdat botten geen extra doorbloeding oid nodig hebben. Warming-up is wel gewoon noodzakelijk voor je banden, pezen en spieren.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zaterdag 10 mei 2014 @ 06:48:41 #104
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139769306
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef Push. het volgende:[/
[..]

Hele dikke pezen en banden, maar daardoor juist heel broos. Veel te tight dus. Elke rek is een scheur bij wijze van spreken.
En riods zijn goed voor je pezen :')

Maak gewoon een keuze, voetbal of liften....

Gast bij mij in de gym zat ook al jaren vast kwa progressie,door alle inspanning omtrend zn voetbaltraining en wedstrijden. Nu is hij daar mee gestopt en maakt weer gains

[ Bericht 8% gewijzigd door RaymondK op 10-05-2014 07:11:09 ]
pi_139770673
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 06:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

En riods zijn goed voor je pezen :')

Maak gewoon een keuze, voetbal of liften....

Gast bij mij in de gym zat ook al jaren vast kwa progressie,door alle inspanning omtrend zn voetbaltraining en wedstrijden. Nu is hij daar mee gestopt en maakt weer gains
kleine selectie ervan wel idd. Hoop ook niet
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139770756
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 10:39 schreef Push. het volgende:

[..]

kleine selectie ervan wel idd. Hoop ook niet
Mja, ik kan me voorstellen dat het onwijs frustrerend is maar of waarom niet gewoon het even de tijd geven om te herstellen? Voor je het weet zit je over een half jaar weer omdat je je lichaam teveel hooi op de vork hebt gegeven.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:40:48 #107
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139774950
Hoe zit het eigenlijk met conditie bij bodybuilders? Ik zit Generation Iron te kijken, maar heb het gevoel dat die gasten gewoon constant buiten adem zijn?
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:47:21 #108
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_139775168
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 06:48 schreef RaymondK het volgende:
Gast bij mij in de gym zat ook al jaren vast kwa progressie,door alle inspanning omtrend zn voetbaltraining en wedstrijden. Nu is hij daar mee gestopt en maakt weer gains

Ik lift om sterker te worden op het voetbalveld. Kan dit niet? Ben ik verkeerd bezig?
  zaterdag 10 mei 2014 @ 14:05:46 #109
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139775727
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:47 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik lift om sterker te worden op het voetbalveld. Kan dit niet? Ben ik verkeerd bezig?
Zolang je alleen benched en curled is het goed
Uit de buurt blijven van het powerrack
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139775822
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Snakey het volgende:
Even terug naar af. Ga naar ~80% van je max en doe 5 x 5 redelijk snel terwijl je op je techniek let. Op een luchtige manier, niet jezelf op je kop gaan zitten. Gewoon vaststellen waar je probleempunten zitten, dan kan je er van daaruit iets aan doen. Wat assists misschien.
Done, ging prima. _O_ Heb m'n heupen wat meer naar achter en omhoog gegooid, kon daardoor een stuk meer omhoog duwen. Dus ook maar een PR gemacht.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 15:40:13 #111
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_139778272
3 Plate squat neergezet (140kg). 2 reps terwijl het echt matig ging! Volgende cycle weer flink omhoog denk ik :). Volgende week lekker deload weekje.

Trouwens wbt die overhead press lockout, idee om vanaf de weakpoint te gaan pressen als extra assistence? Gewoon in een rack natuurlijk
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  zaterdag 10 mei 2014 @ 17:22:24 #112
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139781470
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:40 schreef Cataclyst het volgende:
3 Plate squat neergezet (140kg). 2 reps terwijl het echt matig ging! Volgende cycle weer flink omhoog denk ik :). Volgende week lekker deload weekje.

Trouwens wbt die overhead press lockout, idee om vanaf de weakpoint te gaan pressen als extra assistence? Gewoon in een rack natuurlijk
Floor presses
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139781996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:40 schreef Kostertjuh het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met conditie bij bodybuilders? Ik zit Generation Iron te kijken, maar heb het gevoel dat die gasten gewoon constant buiten adem zijn?
Komt door de tren.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 18:45:18 #114
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139783708
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef IBMWV het volgende:
Vraagje: Circa een jaar geleden mijn arm gebroken (op een plek). Was een klein botje, stelde opzich weinig voor. Geen gips gehad, paar weken met een mitella moeten lopen. Daarna een check gehad in het ziekenhuis en alles in orde.

Sinds deze week weer aan het trainen, gelijk hard aan de slag gegaan. Merk nu dat ik weer last heb van mijn arm, voelt een beetje als in het beginstadium van toen het gebroken was. Toen even 3 dagen rust gehouden, vervolgens weer hard aan de bak. Toen geen last gehad.

Vandaag wel weer wat last. Moet er wel bij zeggen dat ik niet opwarm, eigenlijk nooit.. slecht, ik weet het ;). Iemand ervaring met gebroken arm en daarna weer trainen? Wat kan ik het best doen? Opwarmen met lichte gewichten? En voor iedereen die zegt dokter, wat zou hij er aan kunnen doen/zien? Neem aan dat er eerst een foto gemaakt moet (ziekenhuis). Wat als opwarmen niet helpt?
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:23 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Het herstel is op te splitsen in 4 fases.

Fase één krijg je een hematoom(bloedophoping rondom het de fractuur) en zal er een ontstekingsreactie plaats vinden die gepaard gaan met warmte, zwelling, pijn, roodheid en functie verlies.

Fase twee ontstaat er fibreus kraakbeen en capillairen worden weer aangelegd om voedingstoffen te voorzien voor het herstel.

Fase drie zal er spongieus (met veel gaten, net als een spons/spongebob) botweefsel aangelegd worden dit heeft dus zo'n 6 weken tot 2 maand nodig. Hier is het weer op 80% van zijn oude sterkte.

Fase vier is de remodelleringsfase waarbij het bot weer dicht groeit en onnodig weefsel wordt weg gehaald. Uiteindelijk is het weer als het oude bot, omdat het aan de zelfde stress wordt bloot gesteld en zich hierop aanpast.
Fase 1: eerste 3-5 dagen
Fase 2: Tot week 3
Fase 3: 2 á 4 maand
Fase 4: 6 tot 12 maanden.

Als je fase 3 doorheen bent gelopen is het bot alweer aardig sterk. Maar als je dan niet gaat trainen om vervolgens direct zwaar te beginnen loop je vanzelf tegen problemen aan. Dit komt doordat de stress (gewicht) ineens fors toeneemt terwijl het bot hier niet op aangepast is. Gewoon rustig aan beginnen de eerste maand. Iets in de form van Starting strength is ideaal om weer geleidelijk aan je bot aan te laten sterken. Oftewel licht beginnen + aan je form werken en elke training/week het gewicht laten toenemen in kleine stappen van 2,5 tot 5 kg.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 19:05:38 #115
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139784386
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef Push. het volgende:

[..]

Ben ook maar een mens. Voetbal was echt redelijk m'n leven dus om het dan abrupt op te geven als je wel weer kan rennen doe je ook niet snel. En het was heel rustig. Nu weet ik gewoon dat het écht niet meer kan. Wist het toen ook wel maar heb de gok helaas genomen.

[..]

Hele dikke pezen en banden, maar daardoor juist heel broos. Veel te tight dus. Elke rek is een scheur bij wijze van spreken.
Het was gebeurd tijdens inversie trauma (naar binnen klappen van de voet) toch? Zoals het eruit zag kan het wel eens een avulsiefractuur zijn of een spierscheuring van de peroneus. Eventueel ook nog het scheuren van een ligament, maar dat heeft ongeveer dezelfde herstel periode. Kon je er binnen 2 dagen wel weer op lopen of niet? Eventueel kan je de Ottowa ankle rules nog proberen om een fractuur uit te sluiten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_139799213
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:05 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Het was gebeurd tijdens inversie trauma (naar binnen klappen van de voet) toch? Zoals het eruit zag kan het wel eens een avulsiefractuur zijn of een spierscheuring van de peroneus. Eventueel ook nog het scheuren van een ligament, maar dat heeft ongeveer dezelfde herstel periode. Kon je er binnen 2 dagen wel weer op lopen of niet? Eventueel kan je de Ottowa ankle rules nog proberen om een fractuur uit te sluiten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje. Het is zeker geen fractuur. Heb twee keer foto's moeten laten maken en een breuk is echt uitgesloten nu. Kan er nu na een week nog steeds niet op lopen. Niet eens kracht op zetten als mn voet niet in de precies goeie houding staat. Vind het allemaal een beetje raar, want het blijft gigantische veel pijn doen..
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139801451
Klein ventje, maar wat een squat.

If not now, then when.
pi_139803727
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klein ventje, maar wat een squat.

Sickening. Die kan wel een week niet trainen ivm zn CNS en die grind :P
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zondag 11 mei 2014 @ 00:03:08 #119
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139806676
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:41 schreef Push. het volgende:

[..]

Sickening. Die kan wel een week niet trainen ivm zn CNS en die grind :P
Whehe.
If not now, then when.
  zondag 11 mei 2014 @ 00:52:14 #120
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_139812259
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klein ventje, maar wat een squat.

Zo kan ik het ook, met helpende spotters...


:')
  zondag 11 mei 2014 @ 01:03:49 #121
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139812894
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Zo kan ik het ook, met helpende spotters...


:')
Ik wens je veel succes
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zondag 11 mei 2014 @ 01:17:01 #122
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139813535
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Zo kan ik het ook, met helpende spotters...

:')
Doe dan.
If not now, then when.
pi_139815219
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef IBMWV het volgende:
een jaar geleden mijn arm gebroken (op een ple
Je hebt waarschijnlijk een botziekte (Brosius Bottius)
Wellicht beter een Chiropractor te raadplegen, die heeft er voor gestudeerd en kan het gemakkelijk testen.
  zondag 11 mei 2014 @ 09:41:45 #124
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139819347
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:00 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk een botziekte (Brosius Bottius)
Wellicht beter een Chiropractor te raadplegen, die heeft er voor gestudeerd en kan het gemakkelijk testen.
_O- _O- _O_
  zondag 11 mei 2014 @ 09:53:15 #125
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139819459
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 09:41 schreef RaymondK het volgende:

[..]

_O- _O- _O_
Die ziektes is niet om mee te spotten
Kan je echt jarenlang last van houden vriend :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 11 mei 2014 @ 13:01:44 #126
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139822966
Knie probleem officieel.achter de rug denk ik
Vandaag weer wat gewicht aangehangen
Tot 120 ging goed 140 faalde ik.
Frontsquat wel te verstaan
Dus nog niet echt op kracht, maar iig geen steken :)

Denk dat ik wel iets haal om om mijn knie te doen
Biet van die wraps ofzo dat vind ik dan weer een tikkeltje overdreven
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 11 mei 2014 @ 13:10:42 #127
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139823168
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Knie probleem officieel.achter de rug denk ik
Vandaag weer wat gewicht aangehangen
Tot 120 ging goed 140 faalde ik.
Frontsquat wel te verstaan
Dus nog niet echt op kracht, maar iig geen steken :)

Denk dat ik wel iets haal om om mijn knie te doen
Biet van die wraps ofzo dat vind ik dan weer een tikkeltje overdreven
Wat had je aan je knie? Ik heb sinds twee weken ook wat last van mijn kniepezen/banden? Best wel vervelend. Volgens mij komt het omdat ik de zadel van mijn fiets lager heb gezet.

Je zou op zich sleeves kunnen overwegen.
If not now, then when.
  zondag 11 mei 2014 @ 13:25:02 #128
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139823612
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat had je aan je knie? Ik heb sinds twee weken ook wat last van mijn kniepezen/banden? Best wel vervelend. Volgens mij komt het omdat ik de zadel van mijn fiets lager heb gezet.

Je zou op zich sleeves kunnen overwegen.
Was echt van een paar treden van de trap gevallen op werk
Maar precies op mijn knieschijf en had gewoon echt stekende pijn als ik bukte/hurkte/trapliep
Paar maand al eigenlijk

Sleeves bedoelde ik ook maar kwam net ff niet op het woord :@
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139823917
Vandaag na jaren eindelijk weer door de mentale barriere 100kg bp 8 reps :D Met mijn 75kg ben ik hier best blij mee. Hopelijk kan ik vanaf hier weer uitbouwen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 11 mei 2014 @ 13:39:35 #130
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139824065
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:35 schreef ssebass het volgende:
Vandaag na jaren eindelijk weer door de mentale barriere 100kg bp 8 reps :D Met mijn 75kg ben ik hier best blij mee. Hopelijk kan ik vanaf hier weer uitbouwen.
Congratz, volgende doel?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 11 mei 2014 @ 14:46:02 #131
236125 33
the exploding psychology
pi_139826058
https://www.facebook.com/photo.php?v=807633415915821

Nieuw WR zojuist gelift! 485 kg squat, single ply!
  zondag 11 mei 2014 @ 15:04:26 #132
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_139826566
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:46 schreef 33 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=807633415915821

Nieuw WR zojuist gelift! 485 kg squat, single ply!
Ziet er soepeltjes uit hoor. Bijna alsof hij er nog wel wat kilootjes bij had kunnen hebben.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_139826838
pi_139826952
Wtf happened man? :x
'Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.'
pi_139827542
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:12 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Holy crap :o Beterschap zeg :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 11 mei 2014 @ 15:36:39 #136
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139827619
Dat is niet zijn foto hoor.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_139827654
quote:
3s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef seto het volgende:
Dat is niet zijn foto hoor.
Oh?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_139828062
Ok :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 11 mei 2014 @ 15:52:50 #140
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_139828220
quote:
gatver man

die dingen zijn ook niet om als huisdier te hebben
pi_139828354
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:52 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

gatver man

die dingen zijn ook niet om als huisdier te hebben
Had deze pst eigenlijk in de gym moeten zetten, vergis mij nog wel eens in de twee topics.

In ieder geval zijn slangenbeten catabool bevonden.
pi_139828607
3x pr vandaag :)
Squat 3x5 100kg
Bench 3x5 72kg
Deadlift 1x5 120kg
'Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.'
  zondag 11 mei 2014 @ 17:18:23 #143
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139831651
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:46 schreef 33 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=807633415915821

Nieuw WR zojuist gelift! 485 kg squat, single ply!
RAW ONLY BRAH
If not now, then when.
  zondag 11 mei 2014 @ 17:24:06 #144
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139831932
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

RAW ONLY BRAH
Jah, daar ben ik ook meer fan van. Maar toch, goeie prestatie.
pi_139832343
Na deze 531 BBB cycle (4e cycle) ga ik niet terug naar standaard 531 BBB. Hoe meer ik het bekijk, hoe lomper het klinkt.

Je lift in principe bijna altijd ergens rond de 75% met maar 1 deadlift dag per week (exercise voorbeeld). Omgedraaide BBB maak je er 2x per week van dus deadlift +squat op 1 dag, en squat + deadlift op de 3e dag. Helaas doe je standaard BBB op ergens rond de 50% of 60% weight, voor 5x10 reps. Doe dan gewoon 3x12 op 80% als je wilt groeien.

Een deload elke 3 weken op 531 is ook gewoon raar. Alsof je moe wordt van 531. :') Eerder FLINK te weinig.
  zondag 11 mei 2014 @ 17:37:47 #146
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139832639
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:31 schreef Faeroer het volgende:
Na deze 531 BBB cycle (4e cycle) ga ik niet terug naar standaard 531 BBB. Hoe meer ik het bekijk, hoe lomper het klinkt.

Je lift in principe bijna altijd ergens rond de 75% met maar 1 deadlift dag per week (exercise voorbeeld). Omgedraaide BBB maak je er 2x per week van dus deadlift +squat op 1 dag, en squat + deadlift op de 3e dag. Helaas doe je standaard BBB op ergens rond de 50% of 60% weight, voor 5x10 reps. Doe dan gewoon 3x12 op 80% als je wilt groeien.

Een deload elke 3 weken op 531 is ook gewoon raar. Alsof je moe wordt van 531. :') Eerder FLINK te weinig.
Sowieso gewoon doen wat voor jou t best aanvoelt

Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139833570
Zou het zelf niet eens aankunnen zo'n schema. Gewoon veel te weinig, voelt alsof ik niks heb gedaan dan. Ook met madcow/ss, een week gedaan toen dacht ik wat een crap.

Doe nu cube, gericht op compounds maar wel met genoeg accesory work en een vierde dag puur voor bodybuilding/hypertrophy. Vind ik een stuk fijner en heb ook echt het gevoel dat ik iets heb gedaan als ik uit de gym kom.
  zondag 11 mei 2014 @ 18:04:50 #148
236125 33
the exploding psychology
pi_139833716
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

RAW ONLY BRAH
True true, maar ik dacht ik plaats het hier ook maar even! *O*
  zondag 11 mei 2014 @ 18:29:15 #149
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139834531
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
Zou het zelf niet eens aankunnen zo'n schema. Gewoon veel te weinig, voelt alsof ik niks heb gedaan dan. Ook met madcow/ss, een week gedaan toen dacht ik wat een crap.

Doe nu cube, gericht op compounds maar wel met genoeg accesory work en een vierde dag puur voor bodybuilding/hypertrophy. Vind ik een stuk fijner en heb ook echt het gevoel dat ik iets heb gedaan als ik uit de gym kom.
Dit ja. 5/3/1 had ik na 6 maanden wel gezien, The Cube was al meer, maar nog niet genoeg. Sheiko is echt nét goed.
If not now, then when.
pi_139834751
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dit ja. 5/3/1 had ik na 6 maanden wel gezien, The Cube was al meer, maar nog niet genoeg. Sheiko is echt nét goed.
Had je niet workouts van 3 uur? Dan is sheiko best veel :P cube kun je gewoon zelf nog wat aan toevoegen ook, heb ik bij een aantal dagen gedaan.
  zondag 11 mei 2014 @ 18:37:49 #151
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139834841
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Had je niet workouts van 3 uur? Dan is sheiko best veel :P cube kun je gewoon zelf nog wat aan toevoegen ook, heb ik bij een aantal dagen gedaan.
Yeah, maar ik bedoel qua hoe voldaan je je voelt. Niet dat meer beter is of zo, alhoewel Sheiko heel goed in elkaar zit.
If not now, then when.
pi_139837202
Cube lijkt mij ook nogal hetzelfde, alleen dan een zondagje voor bodybuilding wat elke HOOAAH amerikaan uiteraard geweldig vindt. Wat meer focus op assistence, wat in mijn optiek 99% van Cube is gezien de 'main lifts' lachwekkend weinig zijn. Gaat hem ook niet worden. :D
pi_139837564
Hoezo lachwekkend weinig? Een paar werksets ja, maar je doet normaal ook warming up werk enzo. Als er bij deadlift 1 set van 6 staat, dan doe ik uiteindelijk wel 4 sets. Als er staat 3 sets van 2 reps squatten en je pakt gewoon direct dat gewicht, ja dan is het best weinig.

Maar ja belangrijkste voor mij is progressie en dat ga ik binnenkort testen. Dan kan een dag liften wel als weinig aanvoelen, maar als ik na een 9 weken cube kilo's omhoog ga op mn compounds, dan vind ik dat prima.
pi_139837708
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:40 schreef Faeroer het volgende:
Cube lijkt mij ook nogal hetzelfde, alleen dan een zondagje voor bodybuilding wat elke HOOAAH amerikaan uiteraard geweldig vindt. Wat meer focus op assistence, wat in mijn optiek 99% van Cube is gezien de 'main lifts' lachwekkend weinig zijn. Gaat hem ook niet worden. :D
'The strongest will be the one who remains the longest injury free.'

Komt uit zo'n Animal filmpje. Heb geduld dus.

Wel een beetje ironisch dat ik dit post overigens :P
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139837738
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:51 schreef Push. het volgende:

[..]

Wel een beetje ironisch dat ik dit post overigens :P
:D
pi_139842813
O jee, Undercover in NL over bodybuilders die middelen gebruiken.
Geen referral hier.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:39:48 #157
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139843773
Lachwekkend, hcg om af te vallen..
  zondag 11 mei 2014 @ 21:42:08 #158
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139843912
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef Hiatus het volgende:
hcg om af te vallen
Dat is toch al lang bekend? Ik ken iemand die het doet, en het werkt heel snel. Probleem is dat zodra hij stopt bijna alles er weer in no time aan zit. :')

Edit: oja, zo zat het. Je moet er een streng dieet bij volgen. Dat is niet uit te houden uiteraard waardoor je zo weer op je oude gewicht zit, of erger.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:54:45 #159
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139844892
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:46 schreef 33 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=807633415915821

Nieuw WR zojuist gelift! 485 kg squat, single ply!
Z'n totaal was 1200 kilo. Goed voor een wereldrecord. IPF is alles single ply trouwens las ik net. Hier zijn al zijn lifts. BP gaat verbazingwekkend snel omhoog.

pi_139846654
Whahaha hij bestelt nu via anabolenkuurtje.nl en het is gewoon legit? Whahaha _O-

(kun je daar met iDEAL betalen?)
pi_139852370
Ziek eigenlijk hoeveel je je kracht kan vermeerderen. Een absolute beginner squat misschien 40kg(?), deadlift 50 kg (?) en drukt misschien 30 kg (?) met bankdrukken (oke, zijn mijn grove schattingen). Dan is het dus mogelijk om het te meer dan 5~6x (of meer zelfs) zo sterk te worden.
pi_139854739
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef opreis het volgende:
Ziek eigenlijk hoeveel je je kracht kan vermeerderen. Een absolute beginner squat misschien 40kg(?), deadlift 50 kg (?) en drukt misschien 30 kg (?) met bankdrukken (oke, zijn mijn grove schattingen). Dan is het dus mogelijk om het te meer dan 5~6x (of meer zelfs) zo sterk te worden.
Is ook gewoon grotendeels deels techniek en adaptatie van je CNS aan de oefeningen.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139855058
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef opreis het volgende:
Ziek eigenlijk hoeveel je je kracht kan vermeerderen. Een absolute beginner squat misschien 40kg(?), deadlift 50 kg (?) en drukt misschien 30 kg (?) met bankdrukken (oke, zijn mijn grove schattingen). Dan is het dus mogelijk om het te meer dan 5~6x (of meer zelfs) zo sterk te worden.
Grappig is dat ja. Ik zat er laatst toevallig over na te denken dat ik moeite had met een 30 kg BP toen ik begon. _O-

Het lichaam is prachtig.
If not now, then when.
pi_139855288
Het hoort wellicht niet thuis in dit topic, maar zo goed als geen reactie gekregen in het topic. Misschien dat jullie willen reageren? :)

SPT / [Fitness] (#29) - 15+ reps voor mooie lange spiertjes zoals C.Ronaldo
pi_139855462
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:48 schreef xaban06 het volgende:
Het hoort wellicht niet thuis in dit topic, maar zo goed als geen reactie gekregen in het topic. Misschien dat jullie willen reageren? :)

SPT / [Fitness] (#29) - 15+ reps voor mooie lange spiertjes zoals C.Ronaldo
Kan liggen aan: slaap; stress; voeding; al gedane activiteiten die dag; intensiteit vorige training; herstel van CNS; etc. Kortom alles zo een beetje. Ene dag gaat beter dan de andere. Probeer alle dingen waar je invloed op hebt te optimaliseren. Verder geen zorgen om maken.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139855713
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:56 schreef Push. het volgende:

[..]

Kan liggen aan: slaap; stress; voeding; al gedane activiteiten die dag; intensiteit vorige training; herstel van CNS; etc. Kortom alles zo een beetje. Ene dag gaat beter dan de andere. Probeer alle dingen waar je invloed op hebt te optimaliseren. Verder geen zorgen om maken.
Ik moet zeggen dat ik in een ploegendienst werk en inderdaad niet altijd even goed slaap. Voeding is verder gewoon elke dag ongeveer hetzelfde.
pi_139855919
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
O jee, Undercover in NL over bodybuilders die middelen gebruiken.
Die bodybuilder die gestorven is waar ze naar verwijzen heeft waarschijnlijk DNP gebruikt.

Edit: klopt http://www.telegraaf.nl/g(...)jke__dieetpil__.html

Iemand een link naar de aflevering, heb hem helaas gemist

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2014 01:21:36 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 02:13:33 #168
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139856342
Meningen over dit artikel?

http://themovementfix.com(...)o-squat-differently/

Ze zeggen hier dat de manier waarop je squat voor een heel groot deel bepaald wordt door de individuele anatomie van je hipgewricht. Er is dus niet één jusite manier om te squatten; sommigen kunnen simpelweg minder diep dan anderen of moeten met de voeten naar buiten draaien etc. omdat het gewricht het simpelweg niet toelaat om met nauwe stand volledig door te zakken.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 02:15:02 #169
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139856348
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 01:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Die bodybuilder die gestorven is waar ze naar verwijzen heeft waarschijnlijk DNP gebruikt.

Edit: klopt http://www.telegraaf.nl/g(...)jke__dieetpil__.html

Iemand een link naar de aflevering, heb hem helaas gemist
DNP is echt ongelooflijke teringzooi. Heel ver vandaan blijven.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139856375
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 02:13 schreef star_gazer het volgende:
Meningen over dit artikel?

http://themovementfix.com(...)o-squat-differently/

Ze zeggen hier dat de manier waarop je squat voor een heel groot deel bepaald wordt door de individuele anatomie van je hipgewricht. Er is dus niet één jusite manier om te squatten; sommigen kunnen simpelweg minder diep dan anderen of moeten met de voeten naar buiten draaien etc. omdat het gewricht het simpelweg niet toelaat om met nauwe stand volledig door te zakken.
-nvm-

Mja, er is sws niet één juiste manier, maar diepte moet iedereen uiteindelijk wel kunnen behalen toch? Dat is meer een kwestie van flexibiliteit.
If not now, then when.
  maandag 12 mei 2014 @ 02:54:37 #171
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139856434
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

-nvm-

Mja, er is sws niet één juiste manier, maar diepte moet iedereen uiteindelijk wel kunnen behalen toch? Dat is meer een kwestie van flexibiliteit.
Tenzij iemand niet op een stoel kan zitten is iedereen in staat om redelijke diepte te behalen. Een squat is een standaard oefening en aantal punten moet iedereen uitvoeren bijv. de beweging initiëren door de heup naar achteren te brengen, knieën komen slechts een derde van de lift naar voren etc. Zijn alleen kleine aanpassingen nodig om optimaal te squatten.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 12 mei 2014 @ 02:54:59 #172
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139856435
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

-nvm-

Mja, er is sws niet één juiste manier, maar diepte moet iedereen uiteindelijk wel kunnen behalen toch? Dat is meer een kwestie van flexibiliteit.
Diepte op zich wel, maar de manier waarop die diepte behaald wordt verschilt best wel per persoon :) Echt op je lichaam afgaan en niet geforceerd je voeten en knieën onder een bepaalde hoek enz. is volgens mij geen verkeerd idee.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139856448
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 02:54 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Diepte op zich wel, maar de manier waarop die diepte behaald wordt verschilt best wel per persoon :) Echt op je lichaam afgaan en niet geforceerd je voeten en knieën onder een bepaalde hoek enz. is volgens mij geen verkeerd idee.
Yeah, er was toch ook een manier om te testen wat jouw optimale stance is? Iets met in de lucht springen was het Verbo?

[ Bericht 10% gewijzigd door Yuri_Boyka op 12-05-2014 03:10:16 ]
If not now, then when.
  maandag 12 mei 2014 @ 03:58:23 #174
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139856544
Heb trouwens wel het idee dat mensen die de voeten naar buiten moeten draaien (ondergetekende inclusief) wat benadeeld zijn. Er komt volgens mij veel meer spanning op de enkels.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 07:18:11 #175
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139856826
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 02:54 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Diepte op zich wel, maar de manier waarop die diepte behaald wordt verschilt best wel per persoon :) Echt op je lichaam afgaan en niet geforceerd je voeten en knieën onder een bepaalde hoek enz. is volgens mij geen verkeerd idee.
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 03:58 schreef star_gazer het volgende:
Heb trouwens wel het idee dat mensen die de voeten naar buiten moeten draaien (ondergetekende inclusief) wat benadeeld zijn. Er komt volgens mij veel meer spanning op de enkels.
Het heeft voor het overgrote deel met de bouw van je heup te maken hoe jij je voeten het best kan zetten. (Behalve dan de keuze tussen een oly en een power sqt)
Aziaten bijv. hebben een totaal andere heup waardoor ze zo goed en relatief mooi en makkelijk kunnen squatten
  maandag 12 mei 2014 @ 07:20:39 #176
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139856841
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 03:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, er was toch ook een manier om te testen wat jouw optimale stance is? Iets met in de lucht springen was het Verbo?
gewoon uitproberen.
Ik moet echt idioot wijd staan, en voeten onder 45 graden bijna (nou ja laten we zeggen 55 graden), en dan pas kan ik een mooie sqt maken, m'n core goed kwijt, en de kanteling met m'n heup aan de juiste kant van m'n heup maken...

Sommige mensen zijn gewoon niet goed gebouwd voor een olysquat en doen veel makkelijker een power squat

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 12-05-2014 08:57:33 ]
pi_139856895
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha hij bestelt nu via anabolenkuurtje.nl en het is gewoon legit? Whahaha _O-

(kun je daar met iDEAL betalen?)
(Nee. Cash of per post)
pi_139857333
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Congratz, volgende doel?
Thanks, nu op naar de 2x lichaamsgewicht. Maar ga mij nu wat meer richten op de andere oefeningen. Heb lang stil gestaan en wil nu gewoon weer even door de plateaus heen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 12 mei 2014 @ 09:18:57 #179
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139857809
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 08:38 schreef ssebass het volgende:

[..]

Thanks, nu op naar de 2x lichaamsgewicht. Maar ga mij nu wat meer richten op de andere oefeningen. Heb lang stil gestaan en wil nu gewoon weer even door de plateaus heen.
Wat zijn je andere stats dan?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 12 mei 2014 @ 10:23:05 #180
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139859122
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Knie probleem officieel.achter de rug denk ik
Vandaag weer wat gewicht aangehangen
Tot 120 ging goed 140 faalde ik.
Frontsquat wel te verstaan
Dus nog niet echt op kracht, maar iig geen steken :)

Denk dat ik wel iets haal om om mijn knie te doen
Biet van die wraps ofzo dat vind ik dan weer een tikkeltje overdreven
The dat after toch weer kniepijntjes
Wel handelbaar maar misschien te voorkomen.
Weet iemand waar je in nl beetje goede kneesleeves kan bestellen?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 12 mei 2014 @ 11:16:01 #181
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139860374
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

The dat after toch weer kniepijntjes
Wel handelbaar maar misschien te voorkomen.
Weet iemand waar je in nl beetje goede kneesleeves kan bestellen?
Bij Titan. http://titanwebshop.nl/nl/titan-gear?limit=all
  maandag 12 mei 2014 @ 11:38:41 #182
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139861127
quote:
Top dankje
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139861262
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 01:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Die bodybuilder die gestorven is waar ze naar verwijzen heeft waarschijnlijk DNP gebruikt.

Edit: klopt http://www.telegraaf.nl/g(...)jke__dieetpil__.html

Iemand een link naar de aflevering, heb hem helaas gemist
http://www.kijk.nl/video/s7oEc7eNapXg
Geen referral hier.
  maandag 12 mei 2014 @ 12:14:03 #184
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139862190
165kg deadlift gezet *) redelijk makkelijk ook; had nog wel een kilootje of 10 bij gemogen. video komt later.

Morgen bench... 1x97.5kg op het programma. Schijt, in ga voor die magische 100 :7
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 12:16:49 #185
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139862278
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:14 schreef star_gazer het volgende:
165kg deadlift gezet *) redelijk makkelijk ook; had nog wel een kilootje of 10 bij gemogen. video komt later.

Morgen bench... 1x97.5kg op het programma. Schijt, in ga voor die magische 100 :7
TOP!

^O^
  maandag 12 mei 2014 @ 12:21:39 #186
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139862400
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:14 schreef star_gazer het volgende:
165kg deadlift gezet *) redelijk makkelijk ook; had nog wel een kilootje of 10 bij gemogen. video komt later.

Morgen bench... 1x97.5kg op het programma. Schijt, in ga voor die magische 100 :7
Die 100 ga he zeker pakken!!
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 12 mei 2014 @ 12:24:32 #187
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139862468
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:14 schreef star_gazer het volgende:

Morgen bench... 1x97.5kg op het programma. Schijt, in ga voor die magische 100 :7
Anders gewoon ff iemand uit je gym vragen om op dergelijke manier te spotten tijdens die bench -->>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
  maandag 12 mei 2014 @ 12:26:32 #188
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139862508
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:14 schreef star_gazer het volgende:
165kg deadlift gezet *) redelijk makkelijk ook; had nog wel een kilootje of 10 bij gemogen. video komt later.

Morgen bench... 1x97.5kg op het programma. Schijt, in ga voor die magische 100 :7
^O^
  maandag 12 mei 2014 @ 12:34:44 #189
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139862718
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Anders gewoon ff iemand uit je gym vragen om op dergelijke manier te spotten tijdens die bench -->>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
lol!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 12:35:20 #190
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139862736
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Die 100 ga he zeker pakken!!
voel me goed, dus heb er dik vertrouwen in dat het gaat lukken.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139864912
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Wat zijn je andere stats dan?
Mijn knieën zijn beetje kapot en heb er weer veel last van gehad dus ben toen gestopt met DL en squat. Die ga ik nu weer op niveau brengen, al vraag ik mij af hoe lang dat goed gaat als ik al chronische knieklachten heb. Klachten komen overigens niet van squat of dl en heb gewoon 24 uur per dag pijn.

Squat was 120kg is nu 90kg (al zou ik wel meer kunnen, want dit gaat makkelijk 3x8)
DL was 140kg nu niet meer gedaan en moet weer beginnen zal rond de 100kg liggen.
OHP 55kg
BP 100kg x8 (laatste setje)

Ik bp nu dus meer dan dat ik squat :')
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_139865004
SQ 115
DL 140
Bench 67.5-70

BW 70.5

Ik krijg m'n bench maar niet omhoog. Hebben jullie nog tips/goede video's voor mij? Ik flat bench nu ook maar 1x per week, heb geen vaste trainingspartner dus ben wel elke keer afhankelijk van random spotters. Zit ook wel een beetje in m'n hoofd allemaal.
pi_139865253
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:48 schreef Nuggets het volgende:
SQ 115
DL 140
Bench 67.5-70

BW 70.5

Ik krijg m'n bench maar niet omhoog. Hebben jullie nog tips/goede video's voor mij? Ik flat bench nu ook maar 1x per week, heb geen vaste trainingspartner dus ben wel elke keer afhankelijk van random spotters. Zit ook wel een beetje in m'n hoofd allemaal.
http://www.powerliftingto(...)ue-bench-press-form/
http://www.powerliftingto(...)-how-to-bench-press/
pi_139865327
quote:
Thanks! Zie al gelijk wat punten die ik kan verbeteren.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:08:45 #195
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_139865707
Belangrijkste verbeter punten waren voor mij de set up, tightness, je glutes aanspannen voor de legdrive en in de bar knijpen alsof je hem w buigen (doe ik niet genoeg overigens :p)!


Lees ook deze eens door
http://www.bodyrecomposit(...)g-with-the-pecs.html
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_139865728
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:48 schreef Nuggets het volgende:
SQ 115
DL 140
Bench 67.5-70

BW 70.5

Ik krijg m'n bench maar niet omhoog. Hebben jullie nog tips/goede video's voor mij? Ik flat bench nu ook maar 1x per week, heb geen vaste trainingspartner dus ben wel elke keer afhankelijk van random spotters. Zit ook wel een beetje in m'n hoofd allemaal.
Ik gebruik suicide grip en schouderbladen volledig tegen elkaar aan. Als ik dit laatste niet doe dan haal ik mijn hoge gewichten zeker niet.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 12 mei 2014 @ 14:13:45 #197
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139865884
Video van mijn 165kg deadlift:



[ Bericht 8% gewijzigd door star_gazer op 12-05-2014 14:20:07 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139865925
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:13 schreef star_gazer het volgende:
Video van mijn 165kg deadlift:

Epic ending _O_
  maandag 12 mei 2014 @ 14:19:29 #199
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  maandag 12 mei 2014 @ 14:21:02 #200
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 12 mei 2014 @ 14:21:54 #201
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 12 mei 2014 @ 14:22:47 #202
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139866157
Ja gaat ff fout. Even geduld.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:25:28 #203
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139866224
Hier is dus de volledige video inclusief loweren van de bar.

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:40:39 #204
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139866876
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef star_gazer het volgende:
Hier is dus de volledige video inclusief loweren van de bar.

Dat smile. Goede lift! :D
  maandag 12 mei 2014 @ 14:58:21 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139867214
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef star_gazer het volgende:
Hier is dus de volledige video inclusief loweren van de bar.

Nice vid ^O^

Goeie gym zo te zien. Jij traint toch in die Madonna-Gym in Sydney? Ik had je trouwens anders voorgesteld, geen idee waarom. Altijd raar om fokkers op beeld te zien omdat je in je hoofd een hele voorstelling hebt gemaakt van hoe mensen eruit zien :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139867351
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 07:20 schreef RaymondK het volgende:

[..]

gewoon uitproberen.
Ik moet echt idioot wijd staan, en voeten onder 45 graden bijna (nou ja laten we zeggen 55 graden), en dan pas kan ik een mooie sqt maken, m'n core goed kwijt, en de kanteling met m'n heup aan de juiste kant van m'n heup maken...

Sommige mensen zijn gewoon niet goed gebouwd voor een olysquat en doen veel makkelijker een power squat
Ik heb mijn stance nu al wel redelijk goed. Ik heb best wel een flexibele constructie, want ik kan zowel smal als wijd squatten.

We wachten nog steeds op het filmpje. ~O> :D

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef star_gazer het volgende:
Hier is dus de volledige video inclusief loweren van de bar.

Kiek 'm. :D Netjes man, netjes! Congrats! Je staat wel relatief wijd voor conventional, heb je weleens geexperimenteerd met smaller staan en of je dan sterker bent, want ik ben daar zelf ook nog een beetje mee bezig.
If not now, then when.
pi_139867571
Netjes star_gazer _O_
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_139868018
Voor stronglifts heb ik 1,25 kilo halterschijven nodig, 50mm. Weet iemand een fysieke winkel die die maat verkoopt in de omgeving van Rotterdam?
Geen referral hier.
pi_139868404
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Voor stronglifts heb ik 1,25 kilo halterschijven nodig, 50mm. Weet iemand een fysieke winkel die die maat verkoopt in de omgeving van Rotterdam?
http://www.fitness-seller(...)grip-halterschijven/

Fysieke winkels bestaan nog?
  maandag 12 mei 2014 @ 15:45:58 #211
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139868731
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Nice vid ^O^

Goeie gym zo te zien. Jij traint toch in die Madonna-Gym in Sydney? Ik had je trouwens anders voorgesteld, geen idee waarom. Altijd raar om fokkers op beeld te zien omdat je in je hoofd een hele voorstelling hebt gemaakt van hoe mensen eruit zien :')
Ik heb ook stiekem het idee dat jij eruit ziet als Martin Paap :P
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 15:48:32 #212
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139868828
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:40 schreef Snakey het volgende:

[..]

^O^
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:47 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dat smile. Goede lift! :D
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Nice vid ^O^

Goeie gym zo te zien. Jij traint toch in die Madonna-Gym in Sydney? Ik had je trouwens anders voorgesteld, geen idee waarom. Altijd raar om fokkers op beeld te zien omdat je in je hoofd een hele voorstelling hebt gemaakt van hoe mensen eruit zien :')
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kiek 'm. :D Netjes man, netjes! Congrats! Je staat wel relatief wijd voor conventional, heb je weleens geexperimenteerd met smaller staan en of je dan sterker bent, want ik ben daar zelf ook nog een beetje mee bezig.
Dank allen.

Ben nog niet helemaal tevreden met de positie van mijn nek. Moet naar de grond leren kijken. Tennisbal onder mn kin gaan planten denk ik. Mijn nek is mijn zwakke plek, dus moet er wel echt aan gaan werken.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 15:57:45 #213
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139869150
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:48 schreef star_gazer het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dank allen.

Ben nog niet helemaal tevreden met de positie van mijn nek. Moet naar de grond leren kijken. Tennisbal onder mn kin gaan planten denk ik. Mijn nek is mijn zwakke plek, dus moet er wel echt aan gaan werken.
Je kont komt iets te snel omhoog. Dat komt omdat je iets te ver zakt waardoor je de bar omhoog 'squat' als het ware. Als je iets minder diep met je kont gaat aan het begin van je lift zal je zien dat je butt en schouders zo goed als samentegelijk in actie komen. Dat komt je kracht ten goede.
pi_139869246
Nette lift stargazer en had je ook niet zo voorgesteld. Is dat Aziatisch klinkende meisje op de achtergrond je vriendin?

Enige wat ik zie is dat je iets te snel je benen gestrekt hebt voordat je rug recht is. Je lijkt iets sneller met je knieen locked te staan en het laatste stukje vanuit je rug omhoog te trekken. Denk dat als alles synchroon loopt je nog wel iets meer kunt liften.
  maandag 12 mei 2014 @ 16:07:56 #215
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139869467
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je kont komt iets te snel omhoog. Dat komt omdat je iets te ver zakt waardoor je de bar omhoog 'squat' als het ware. Als je iets minder diep met je kont gaat aan het begin van je lift zal je zien dat je butt en schouders zo goed als samentegelijk in actie komen. Dat komt je kracht ten goede.
Heb hier wel veel conflicterend advies over gehoord. Hoe diep moet je zakken dan? Is daar een trucje voor? Ik pomp mezelf altijd een beetje op door licht ni en uit die positie te veren voor de lift; voor mijn gevoel laad ik daarmee de stretch reflex een beetje op (tja, mind games :') ). Ook zoek ik naar het juiste moment qua ademhaling en overall spanning op m'n lijf en daarvoor heb ik dat veren vooraf nodig.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 16:11:24 #216
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139869579
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
Nette lift stargazer en had je ook niet zo voorgesteld. Is dat Aziatisch klinkende meisje op de achtergrond je vriendin?

Enige wat ik zie is dat je iets te snel je benen gestrekt hebt voordat je rug recht is. Je lijkt iets sneller met je knieen locked te staan en het laatste stukje vanuit je rug omhoog te trekken. Denk dat als alles synchroon loopt je nog wel iets meer kunt liften.
Hoe stellen jullie me dan wel voor? Haha.

Meisje is wel Aziatisch (ozzie born, hoe hoor je dat dan?), maar niet mijn vriendin. Zit een beetje in een gewetenscrisis, want de meid die deze video heeft opgenomen deadlift 110kg en lijkt 'er wel voor open te staan' zegmaar ;) Blijf bij m;n verstand, maarja... Testosteron enzo :')

Mijn vriendin doet helaas geen reet qua liften ;( Heb het geluk dat ze van Japanse komaf is en dus geen dikke kont heeft, maar toch...

Maargoed, het abonnement van de film-chick verloopt volgende week en ze verlengt om praktische redenen niet. Ben ik van binnen eigenlijk wel blij mee...

[ Bericht 11% gewijzigd door star_gazer op 12-05-2014 16:19:01 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 16:16:54 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139869816
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Heb hier wel veel conflicterend advies over gehoord. Hoe diep moet je zakken dan? Is daar een trucje voor? Ik pomp mezelf altijd een beetje op door licht ni en uit die positie te veren voor de lift; voor mijn gevoel laad ik daarmee de stretch reflex een beetje op (tja, mind games :') ). Ook zoek ik naar het juiste moment qua ademhaling en overall spanning op m'n lijf en daarvoor heb ik dat veren vooraf nodig.
Andy Bolton veert altijd drie keer door en dan lift hij. (Meer dan 1000 LBS :P ) Niks mis mee dus. Maar dat van je kont heb ik van Andy. Dat heb ik nu niet bij de hand, maar wel deze van Dave Tate.

quote:
Mistake #10: Starting with the hips too low

This is the king of all mistakes I see. Too many times lifters try to squat the weight up rather than pull the weight. Think back to the number of times you’ve seen a big deadlift and thought to yourself how much more the lifter could’ve pulled if he didn’t damn near stiff-leg it. I see it all the time. Someone will say, “Did you see his deadlift?” Then the other guy will comment, “Yeah, and he stiff-legged the thing.” Am I telling you to stiff leg all your deadlifts? No, not at all.

All I want you to do is look at your hip position at the start of the lift when you pull and watch how much your hips move up before the weight begins to break the floor. This is wasted movement and does nothing except wear you out before the pull. The closer you can keep your hips to the bar when you pull, the better the leverages are going to be.

Once again, next time you see a great deadlifter, stand off to the side and watch how close his or her hips stay to the bar throughout the pull. If you’re putting your ass to the floor before you pull, your hips are about a mile from the bar. You’re setting yourself up for disaster when the lever arm is this long. This is also the second reason why lifters can’t get the bar off the floor. (The first reason is very simple: The bar is too heavy!)

You need to find the perfect spot where your hips are close to the bar, your shoulders are behind the bar, your lower back is arched, your upper back rounded, your belly full of air, and you can pull toward your body. Nobody ever said it was going to be easy, but then again, what is?
  maandag 12 mei 2014 @ 16:24:06 #218
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139870102
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:47 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dat smile. Goede lift! :D
Kon het niet laten om even een Benedikt Magnusson te doen. Ik voelde me op dat moment minstens even sterk als hem, maargoed. Nog even een stukje te gaan :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139870171
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:11 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Hoe stellen jullie me dan wel voor? Haha.

Meisje is wel Aziatisch (ozzie born, hoe hoor je dat dan?), maar niet mijn vriendin. Zit een beetje in een gewetenscrisis, want de meid die deze video heeft opgenomen deadlift 110kg en lijkt 'er wel voor open te staan' zegmaar ;) Blijf bij m;n verstand, maarja... Testosteron enzo :')

Mijn vriendin doet helaas geen reet qua liften ;( Heb het geluk dat ze van Japanse komaf is en dus geen dikke kont heeft, maar toch...

Maargoed, het abonnement van de film-chick verloopt volgende week en ze verlengt om praktische redenen niet. Ben ik van binnen eigenlijk wel blij mee...
Haha zonder baard iig :P dacht gewoon iemand met donker haar, niet zo viking achtig iig. Meisje had een specifiek soort hoge stem, vandaar dat ik dacht Aziatisch :')
  maandag 12 mei 2014 @ 16:27:33 #220
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_139870243
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef star_gazer het volgende:
Hier is dus de volledige video inclusief loweren van de bar.

_O_

En dan ook nog die prodent smile erbij
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 12 mei 2014 @ 16:28:00 #221
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139870264
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Haha zonder baard iig :P dacht gewoon iemand met donker haar ofzo, geen idee. Niet zo viking achtig iig. Meisje had een specifiek soort hoge stem, vandaar dat ik dacht Aziatisch :')
Sinds ik die baard aan het groeien ben, zijn mijn lifts verdubbeld :{w

LIF / Het FOK! baarden topic #2 > The bearded truth
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 mei 2014 @ 16:52:14 #222
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139874176
Eerst 1x5x80kg bp
Toen 4x5x85kg
en afgesloten met een 1x105kg bp een niet pr :) :) :)
pi_139885612
Ik heb het idee dat ik biceps en triceps eigenlijk net zo goed niet kan doen met genoeg compounds. Voortaan maar gewoon ff een setje langzaam en rustig dippen of een paar pulldowns of iets dergelijks pakken als laatste oefening en kijken hoe dat bevalt.
pi_139886467
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef Xa1pt het volgende:
Ik heb het idee dat ik biceps en triceps eigenlijk net zo goed niet kan doen met genoeg compounds. Voortaan maar gewoon ff een setje langzaam en rustig dippen of een paar pulldowns of iets dergelijks pakken als laatste oefening en kijken hoe dat bevalt.
Incline tricep extensions + preacher curls. Hardere pomp krijg je niet. :D
  maandag 12 mei 2014 @ 22:36:53 #226
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139886752
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef Xa1pt het volgende:
Ik heb het idee dat ik biceps en triceps eigenlijk net zo goed niet kan doen met genoeg compounds. Voortaan maar gewoon ff een setje langzaam en rustig dippen of een paar pulldowns of iets dergelijks pakken als laatste oefening en kijken hoe dat bevalt.
Als je doel kracht is en niet zo zeer hypertrofie dan kan je gerust wat isolatie skippen.

Voer zelf niks uit voor de biceps. Pak ze al genoeg mee met de rows en pull ups. Triceps voldoen de bench, ohp en dips voor mij. Maar richt me voornamelijk op kracht.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_139886973
Morgen ziekenhuisbezoekje. Ben benieuwd
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139887309
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:36 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Als je doel kracht is en niet zo zeer hypertrofie dan kan je gerust wat isolatie skippen.

Voer zelf niks uit voor de biceps. Pak ze al genoeg mee met de rows en pull ups. Triceps voldoen de bench, ohp en dips voor mij. Maar richt me voornamelijk op kracht.
Mja, ik was voornemens om voor hypertrophy te gaan. Maar voorlopig vind ik de compounds en in gewicht klimmen veel te leuk om te laten. :') Het hoeft elkaar wellicht niet per sé in de weg te staan, maar heb nog niet echt een nice programma gevonden. Mooiste zou een ub/lb schema zijn met iedere spiergroep 2x in de week en de compounds erin verwerkt.

Ach ja, komende tijd genoeg aan m'n hoofd dus echt veel prioriteit heeft het nog niet en kan me mooi nog een beetje inlezen zo.

quote:
11s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef Push. het volgende:
Morgen ziekenhuisbezoekje. Ben benieuwd
Good luck! Wat moet je doen? Foto's maken of iets?
  maandag 12 mei 2014 @ 23:17:08 #229
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139889082
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mja, ik was voornemens om voor hypertrophy te gaan. Maar voorlopig vind ik de compounds en in gewicht klimmen veel te leuk om te laten. :') Het hoeft elkaar wellicht niet per sé in de weg te staan, maar heb nog niet echt een nice programma gevonden. Mooiste zou een ub/lb schema zijn met iedere spiergroep 2x in de week en de compounds erin verwerkt.

Ach ja, komende tijd genoeg aan m'n hoofd dus echt veel prioriteit heeft het nog niet en kan me mooi nog een beetje inlezen zo.

[..]

Good luck! Wat moet je doen? Foto's maken of iets?
Het is wel redelijk goed te combineren, omdat het in het verlengde van elkaar ligt. Optimaal is het alleen niet. De beste keuze is om er 1 te kiezen als hoofddoel met de ander als ondersteuning.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_139889085
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mja, ik was voornemens om voor hypertrophy te gaan. Maar voorlopig vind ik de compounds en in gewicht klimmen veel te leuk om te laten. :') Het hoeft elkaar wellicht niet per sé in de weg te staan, maar heb nog niet echt een nice programma gevonden. Mooiste zou een ub/lb schema zijn met iedere spiergroep 2x in de week en de compounds erin verwerkt.

Ach ja, komende tijd genoeg aan m'n hoofd dus echt veel prioriteit heeft het nog niet en kan me mooi nog een beetje inlezen zo.

[..]

Good luck! Wat moet je doen? Foto's maken of iets?
Je kan Sheiko proberen. Ging ik zelf als een trein op voor zowel hypertrofie als kracht.

Vervolg onderzoek. Echt nog extreem stijve poot dus ben benieuwd.

Is het aan te raden om gewoon m'n pijnstiller te slikken voor ik er heen ga, of laten zodat ze beter kunnen testen wat pijn doet?
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139893392
Zijn er hier strongman liefhebbers?
If not now, then when.
pi_139893445
Als je met name voor kracht wilt gaan en daarbij wat hypertrophy dan zou ik voor The Cube gaan; als je met name voor hypertrophy wilt gaan en daarbij wat kracht dan zou ik voor PHAT van Layne Norton gaan.

Sheiko vind ik zelf niet echt geschikt voor hypertrophy goals. Ja, je maakt er massagains op, echter vnml op je benen en wat op je triceps, chest/front delts, rug. De rest blijft redelijk achtergesteld tenzij je niet zelf wat oefening toevoegt.

Echter kun je ook prima je eigen shizzle samenstellen met als compound-vuistregel 3-5x5-achtige taferelen erin verwerkt.
If not now, then when.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:01:42 #233
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139895613
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:36 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Als je doel kracht is en niet zo zeer hypertrofie dan kan je gerust wat isolatie skippen.

Voer zelf niks uit voor de biceps. Pak ze al genoeg mee met de rows en pull ups. Triceps voldoen de bench, ohp en dips voor mij. Maar richt me voornamelijk op kracht.
Ik skip ook aardig wat iso oefeningen. Ik las van de week echter dat het met name voor je biceps toch wel belangrijk is om wat isolatie te doen. Het gevaar met compounds is dat je spieren sneller sterk worden dan je ligaments, wat met name bij zware DL's een probleem kan geven. Bicep tendon tear, bv.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:05:10 #234
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139895662
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik skip ook aardig wat iso oefeningen. Ik las van de week echter dat het met name voor je biceps toch wel belangrijk is om wat isolatie te doen. Het gevaar met compounds is dat je spieren sneller sterk worden dan je ligaments, wat met name bij zware DL's een probleem kan geven. Bicep tendon tear, bv.
Daarom krijgen sommige mensen ook het T-rex syndroom van alleen/ telang SS bijv....
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:13:19 #235
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_139895780
Ik deed ook geen isolatie voor bi/tri/kuiten. Maar aangezien ik voor rug straight arm pulldowns nog steeds geweldig vind doe ik ze er nu na. Even de cable op een andere hoogte en ik kan tri of biceps pakken. Nog steeds geen reet aan, maar die 2 minuten extra kan geen kwaad :)

Alleen om speciaal iets te verzinnen om die spieren te pakken :N
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:24:57 #236
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139895952
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:05 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Daarom krijgen sommige mensen ook het T-rex syndroom van alleen/ telang SS bijv....
Ik doe al een tijdje iso, maar armen willen sipelweg niet ;( Heb meer pull-ups en chin-ups toegevoegd. Lats zijn er groter op geworden, maar armen... Homaar.

Je hebt ze of je hebt ze niet volgens mij.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:27:32 #237
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139896002
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:24 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik doe al een tijdje iso, maar armen willen sipelweg niet ;( Heb meer pull-ups en chin-ups toegevoegd. Lats zijn er groter op geworden, maar armen... Homaar.

Je hebt ze of je hebt ze niet volgens mij.
Heb je al eens geprobeerd te curlen met je pink hoger dan je duim?
Dan pak je die onderliggende ceps
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:28:13 #238
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139896009
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:27 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Heb je al eens geprobeerd te curlen met je pink hoger dan je duim?
Dit is wat ik doe voor armen:

Maandag: biceps curls 3x6 (zwaar gewicht, preacher bench), chin ups 6x6
Dinsdag: floor press 3x8, triceps push down 3x6 (zwaar gewicht, touw), pull ups 5x5
Donderdag: pull-ups 5x5
Vrijdag: biceps curls 5x12 (licht gewicht), triceps push down 5x12 (licht gewicht, touw)

En dat is bovenop de gangbare compounds.

Heb die krengen al van alle hoeken geprobeerd aan te pakken. Triceps met stang, touw, onderhands, overhands, skullcrushers. Biceps met barbell, dumbell, cable, concentration curls,. preacher curls, hammer curls, wrist curls. Ze groeien gewoon niet.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:28:18 #239
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139896012
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:27 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Heb je al eens geprobeerd te curlen met je pink hoger dan je duim?
En hammer curls voor meer massa overall.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:30:29 #240
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139896048
Ik ga denk ik maar eens proberen te curlen in het squat rack. Gasten die dat doen hebben altijd vet grote armen :{

Ben wel bang dat m'n benen er spontaan afvallen als ik dat ga doen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:31:23 #241
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139896063
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:30 schreef star_gazer het volgende:
Ik ga denk ik maar eens proberen te curlen in het squat rack. Gasten die dat doen hebben altijd vet grote armen :{

Ben wel bang dat m'n benen er spontaan afvallen als ik dat ga doen.
lol

met een olybar
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:31:51 #242
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139896073
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:31 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol

met een olybar
op een bosu ball. Want dan gebruik je je core meer en krijg je mooie abs.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:32:33 #243
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139896083
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:30 schreef star_gazer het volgende:
Ik ga denk ik maar eens proberen te curlen in het squat rack. Gasten die dat doen hebben altijd vet grote armen :{

Ben wel bang dat m'n benen er spontaan afvallen als ik dat ga doen.
Whehehe.

Of gewoon heel veel volume geven 1x per week. Zoiets. :P http://www.simplyshredded(...)outine-revealed.html
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:33:10 #244
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139896098
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:31 schreef star_gazer het volgende:

[..]

op een bosu ball. Want dan gebruik je je core meer en krijg je mooie abs.
lol

Ik doe nu trouwens pushups op een omgekeerde bosu ball....

srs
pi_139896537
Ik pak mn bi/tri altijd nog met 2 isolatie oefeningen. Preacher curls, skullcrushers etc etc vind het toch altijd prettig om ze nog extra te trainen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:29:01 #246
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139898936
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:30 schreef star_gazer het volgende:
Ik ga denk ik maar eens proberen te curlen in het squat rack. Gasten die dat doen hebben altijd vet grote armen :{

Ben wel bang dat m'n benen er spontaan afvallen als ik dat ga doen.
Net was er weer 1 in het squattack
Hij had alleen geen vet grote armen :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:58:08 #247
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139899815
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik skip ook aardig wat iso oefeningen. Ik las van de week echter dat het met name voor je biceps toch wel belangrijk is om wat isolatie te doen. Het gevaar met compounds is dat je spieren sneller sterk worden dan je ligaments, wat met name bij zware DL's een probleem kan geven. Bicep tendon tear, bv.
Dat kan een probleem zijn bij sommige mensen tijdens een alternate grip deadlift. Doe zelf alles met overhand (hookgrip) en tot nu toe geen grip problemen met 200kg. Bij de alternate staat er veel meer spanning op de m.biceps en kan dit voor problemen zorgen of verergeren.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:02:24 #248
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139899989
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dat kan een probleem zijn bij sommige mensen tijdens een alternate grip deadlift. Doe zelf alles met overhand (hookgrip) en tot nu toe geen grip problemen met 200kg. Bij de alternate staat er veel meer spanning op de m.biceps en kan dit voor problemen zorgen of verergeren.
Een bicep tendon tare gebeurt niet zomaar.
Dat is 9/10 x of riods, of uitdroging v.d. pees door ouderdom of allebei....

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 13-05-2014 12:08:14 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:03:56 #249
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139900056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dat kan een probleem zijn bij sommige mensen tijdens een alternate grip deadlift. Doe zelf alles met overhand (hookgrip) en tot nu toe geen grip problemen met 200kg. Bij de alternate staat er veel meer spanning op de m.biceps en kan dit voor problemen zorgen of verergeren.
Inderdaad, dat had ik erbij moeten zeggen. Onderhand/overhand geeft trouwens ook torsie op de ruggengraad, ook niet zo goed voor je. Het advies is daarom om je sterke kant vooral voor je zwaarste lifts te bewaren, en de rest af te wisselen.

Ik DL ook met overhand grip. Met m'n assists voor DL zoals rack pulls hou ik de (zware) bar een minuut vast, krijg je enorm sterke handen van.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:14:34 #250
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139900456
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Inderdaad, dat had ik erbij moeten zeggen. Onderhand/overhand geeft trouwens ook torsie op de ruggengraad, ook niet zo goed voor je. Het advies is daarom om je sterke kant vooral voor je zwaarste lifts te bewaren, en de rest af te wisselen.

Ik DL ook met overhand grip. Met m'n assists voor DL zoals rack pulls hou ik de (zware) bar een minuut vast, krijg je enorm sterke handen van.
ik pak mijn 120+ werksets op alternate. Heb geen keus met mijn kleine knuistjes.

BBB sets (5x8) gaan wel met overhand.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:15:48 #251
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139900508
Iemand die een lidmaatschapskaart voor de 100+ bench club kan regelen voor me?

Zojuist probleemloos een 100kg bench gezet. Geen video helaas, maar hij ging heerlijk. Geen sticking point, geen struggles. Voel me goed. Die extra maaltijd per dag maakt echt het verschil.

#onfire
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:18:34 #252
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139900633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Een bicep tendon tare gebeurt niet zomaar.
Dat is 9/10 x of riods, of uitdroging v.d. pees door ouderdom of allebei....
Of de bar omhoog rukken.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:18:34 #253
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139900634
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef star_gazer het volgende:
Iemand die een lidmaatschapskaart voor de 100+ bench club kan regelen voor me?

Zojuist probleemloos een 100kg bench gezet. Geen video helaas, maar hij ging heerlijk. Geen sticking point, geen struggles. Heerlijk.

#onfire
Je zei t gister al he

Gefeliciteerd, nog ff en je repped ermee!
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:18:59 #254
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139900650
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef star_gazer het volgende:
Iemand die een lidmaatschapskaart voor de 100+ bench club kan regelen voor me?

Zojuist probleemloos een 100kg bench gezet. Geen video helaas, maar hij ging heerlijk. Geen sticking point, geen struggles. Voel me goed. Die extra maaltijd per dag maakt echt het verschil.

#onfire
^O^
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:19:27 #255
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139900680
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Inderdaad, dat had ik erbij moeten zeggen. Onderhand/overhand geeft trouwens ook torsie op de ruggengraad, ook niet zo goed voor je. Het advies is daarom om je sterke kant vooral voor je zwaarste lifts te bewaren, en de rest af te wisselen.

Ik DL ook met overhand grip. Met m'n assists voor DL zoals rack pulls hou ik de (zware) bar een minuut vast, krijg je enorm sterke handen van.
Ik deed dat vasthouden altijd met m'n zwaarste deadlift setje, alleen is het de laatste keer (dus na dat vast houden) best kut om weer naar beneden te gaan.
Je gaat dan als een robot naar beneden.... dus niet meer smooth zoals je op kwam.... :{

Nu doe ik het met shruggs @ 180kg gewoon vast houden na de shrugs, tot i uit m'n handen op het rack valt letterlijk lol.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:19:31 #256
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139900684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Je zei t gister al he

Gefeliciteerd, nog ff en je repped ermee!
op naar de 120 inderdaad (1.5x BW).
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:21:00 #257
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139900755
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:19 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik deed dat vasthouden altijd met m'n zwaarste deadlift setje, alleen is het de laatste keer (dus na dat vast houden) best kut om weer naar beneden te gaan.
Je gaat dan als een robot naar beneden.... dus niet meer smooth zoals je op kwam.... :{

Nu doe ik het met shruggs @ 180kg gewoon vast houden na de shrugs, tot i uit m'n handen op het rack valt letterlijk lol.
Daarom doe ik het alleen bij rack pulls, hoef ik niet zover te zakken. :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:21:10 #258
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139900767
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Of de bar omhoog rukken.
inderdaad. Die debielen die niet eerst de slack eruit trekken maar gelijk omhoog knallen. Dat is vragen om problemen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:21:27 #259
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139900784
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Daarom doe ik het alleen bij rack pulls, hoef ik niet zover te zakken. :P
ja precies.
pi_139901345
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:21 schreef star_gazer het volgende:

[..]

inderdaad. Die debielen die niet eerst de slack eruit trekken maar gelijk omhoog knallen. Dat is vragen om problemen.
Één keer te explosief gedaan ;( week last gehad van m'n onderrug,
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:42:15 #261
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139901667
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:21 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja precies.
Onderarmen in de fik, handen die niet echt meer open willen, verkorte ruggegraat. Allemaal ellende. :P

Ik ga daarna altijd even aan de pull up bar hangen, dan voel je je ruggegraat zich weer rekken. :D
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:43:06 #262
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139901714
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Onderarmen in de fik, handen die niet echt meer open willen, verkorte ruggegraat. Allemaal ellende. :P

Ik ga daarna altijd even aan de pull up bar hangen, dan voel je je ruggegraat zich weer rekken. :D
lol
als de nek van een rietje wat je uit trekt ploppen je wervels dan weer op z'n plek lol
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:48:55 #263
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139901999
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol
als de nek van een rietje wat je uit trekt ploppen je wervels dan weer op z'n plek lol
Ja precies. :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:52:13 #264
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139902146
Trouwens. Voor een sterke DL is het belangrijk dat je je lijf keihard kan maken. Dat doen de meeste mensen niet, maar zodra je het wel doet zal je zien dat je een stuk sterker bent, en je voorkomt er wat meer mee dat je kont te snel omhoog komt.

Goeie oefening hiervoor is planks. En dan niet planks van een minuut, maar 10 seconden waarin je je lijf zo hard mogelijk maakt. 10 seconden klinkt als niks, maar probeer het maar eens met een totaal aangespannen lijf.
pi_139902316
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:09:11 #266
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139902886
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:52 schreef Snakey het volgende:
Trouwens. Voor een sterke DL is het belangrijk dat je je lijf keihard kan maken. Dat doen de meeste mensen niet, maar zodra je het wel doet zal je zien dat je een stuk sterker bent, en je voorkomt er wat meer mee dat je kont te snel omhoog komt.

Goeie oefening hiervoor is planks. En dan niet planks van een minuut, maar 10 seconden waarin je je lijf zo hard mogelijk maakt. 10 seconden klinkt als niks, maar probeer het maar eens met een totaal aangespannen lijf.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:21:56 #267
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:32:40 #268
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_139906008


Lu Xiaojun. Wat een fysiek.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:44:17 #269
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139906517
Ook maar besloten om volgende keer zonder pussy-pad te gaan squatten :@
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:00:19 #270
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_139907051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:44 schreef Kostertjuh het volgende:
Ook maar besloten om volgende keer zonder pussy-pad te gaan squatten :@
Wat deed je besluiten om dat te doen? Heb eigenlijk nog nooit gesquat met pussypad..geen idee hoe dat voelt.
pi_139907101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef H1N1 het volgende:
[ afbeelding ]

Lu Xiaojun. Wat een fysiek.
Waarom zet je een foto van mij op internet? En hoe kom je daaraan?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:04:56 #272
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139907189
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Wat deed je besluiten om dat te doen? Heb eigenlijk nog nooit gesquat met pussypad..geen idee hoe dat voelt.
Ik ging er puur vanuit dat dat hoorde, aangezien dat erbij lag en ik nooit iemand heb zien squatten in onze gym
pi_139907379
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Wat deed je besluiten om dat te doen? Heb eigenlijk nog nooit gesquat met pussypad..geen idee hoe dat voelt.
Hier zie ik gasten met pussypad + handdoek squatten met een 10kg plate aan de bar :') kom op man, 40kg op je rug kan toch nooit pijn doen?

En anders gewoon lowbar doen, dan voel je er helemaal niks van.
pi_139907796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:04 schreef Kostertjuh het volgende:

[..]

Ik ging er puur vanuit dat dat hoorde, aangezien dat erbij lag en ik nooit iemand heb zien squatten in onze gym
Gelukkig heb je je fout ingezien.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:25:47 #275
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139907824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hier zie ik gasten met pussypad + handdoek squatten met een 10kg plate aan de bar :') kom op man, 40kg op je rug kan toch nooit pijn doen?

En anders gewoon lowbar doen, dan voel je er helemaal niks van.
wel als je die olybar op een nekwervel locked _O-
pi_139907893
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:25 schreef RaymondK het volgende:

[..]

wel als je die olybar op een nekwervel locked _O-
Lekker voelt dat niet maar echt pijn? mwah
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:29:49 #277
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139907971
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:27 schreef Beach het volgende:

[..]

Lekker voelt dat niet maar echt pijn? mwah
Zelfde gasten die fitnessgloves aandoen bij de lichtste gewichten
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:32:45 #278
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139908076
Heb ik al eerder gevraagd, maar het antwoord heb ik gemist: waar plaatsen jullie de bar bij een good morning? Ik merk dat hij onderaan licht naar voren rolt, mijn nek in. Erg oncomfortabel en lijkt me ook niet helemaal veilig. Wat gaat hier fout?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139908112
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:28 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dit is wat ik doe voor armen:

Maandag: biceps curls 3x6 (zwaar gewicht, preacher bench), chin ups 6x6
Dinsdag: floor press 3x8, triceps push down 3x6 (zwaar gewicht, touw), pull ups 5x5
Donderdag: pull-ups 5x5
Vrijdag: biceps curls 5x12 (licht gewicht), triceps push down 5x12 (licht gewicht, touw)

En dat is bovenop de gangbare compounds.

Heb die krengen al van alle hoeken geprobeerd aan te pakken. Triceps met stang, touw, onderhands, overhands, skullcrushers. Biceps met barbell, dumbell, cable, concentration curls,. preacher curls, hammer curls, wrist curls. Ze groeien gewoon niet.
Gewoon die synthol spuit erin, gains guaranteed! :D
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:36:34 #280
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139908220
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:32 schreef star_gazer het volgende:
Heb ik al eerder gevraagd, maar het antwoord heb ik gemist: waar plaatsen jullie de bar bij een good morning? Ik merk dat hij onderaan licht naar voren rolt, mijn nek in. Erg oncomfortabel en lijkt me ook niet helemaal veilig. Wat gaat hier fout?
Op lowbar hoogte, zeg maar. En dan trek ik de bar een beetje m'n rug in zodat ie blijft liggen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:42:11 #281
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139908372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Gewoon die synthol spuit erin, gains guaranteed! :D
Zou het haast gaan overwegen zeg. Ben redelijk desperate aan het worden op het gebied van armen. Heb dit al vaker gezegd en ben ervoor weggehoond, maar ik heb sterk het gevoel dat ik echt aan de juice moet als ik ooit degelijke armen wil.

Sommige spiergroepen heb je gewoon genetisch wel, sommige heb je niet.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:49:01 #282
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139908605
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zou het haast gaan overwegen zeg. Ben redelijk desperate aan het worden op het gebied van armen. Heb dit al vaker gezegd en ben ervoor weggehoond, maar ik heb sterk het gevoel dat ik echt aan de juice moet als ik ooit degelijke armen wil.

Sommige spiergroepen heb je gewoon genetisch wel, sommige heb je niet.
ach de helft hier juiced >:)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:00:11 #283
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139908992
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

ach de helft hier juiced >:)
Ik vind het wel een stap hoor. Ik wil echt zeker weten dat ik mijn natty grenzen bereikt heb voor ik het doe. Ik kan voorlopig nog wel natty doorgainen volgens mij, dus wacht het af. Maar als ik de afgelopen twee jaar bekijk, heb ik weinig hoop dat mijn armen zonder kuurtje ooit iets zullen worden.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139909290
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zou het haast gaan overwegen zeg. Ben redelijk desperate aan het worden op het gebied van armen. Heb dit al vaker gezegd en ben ervoor weggehoond, maar ik heb sterk het gevoel dat ik echt aan de juice moet als ik ooit degelijke armen wil.

Sommige spiergroepen heb je gewoon genetisch wel, sommige heb je niet.
Dat idee heb ik ook wel een beetje. Ik stop nauwelijks werk in mijn armen, maar heb wel redelijke klauwen. Natuurlijk niets vergeleken met mensen die weten wat ze doen en jarenlang trainen, maar toch lijkt het voor te lopen op andere gebieden. Pak af en toe tricep extensions of ik doe wat hammer curls als ik op iemand moet wachten, maar ik ben niet dagelijks ermee in de weer. Ironisch genoeg wel het enige puntje waarop nog een beetje te zien is dat ik lift.

Al komt het denk ik ook wel door mijn nog wat te hoge BF%. Maar wat betreft cardio en voeding heb ik de wilskracht/doorzettingsvermogen van een opgedroogde aarbei.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_139909317
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

ach de helft hier juiced >:)
Nog niet. Train pas sinds augustus. Zou zonde zijn om in de studententijd te juicen. ;) Wellicht als ik op Raymond's bulk niveau kom, maar dat duurt nog wel een paar jaar denk ik. Roidrage tijdens m'n kantoorbaantje lijkt mij niet echt optimaal. :D
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:19:27 #286
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_139909726
Nu behalve rugpijn ook pijn in mijn (tennis?)elleboog :(
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_139909762
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:42 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zou het haast gaan overwegen zeg. Ben redelijk desperate aan het worden op het gebied van armen. Heb dit al vaker gezegd en ben ervoor weggehoond, maar ik heb sterk het gevoel dat ik echt aan de juice moet als ik ooit degelijke armen wil.

Sommige spiergroepen heb je gewoon genetisch wel, sommige heb je niet.
Ik zag vnml veel 6 reps shizzle. Daar ga je ook geen gains meemaken. Gewoon je armen helemaal kapot maken.

Check dit ook: http://suppversity.blogsp(...)eries-m-triceps.html en http://suppversity.blogsp(...)-biceps-brachii.html
If not now, then when.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:21:26 #288
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139909801
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook wel een beetje. Ik stop nauwelijks werk in mijn armen, maar heb wel redelijke klauwen. Natuurlijk niets vergeleken met mensen die weten wat ze doen en jarenlang trainen, maar toch lijkt het voor te lopen op andere gebieden. Pak af en toe tricep extensions of ik doe wat hammer curls als ik op iemand moet wachten, maar ik ben niet dagelijks ermee in de weer. Ironisch genoeg wel het enige puntje waarop nog een beetje te zien is dat ik lift.
Bij mij is het juist omgekeerd; ik heb van nature al een flinke rug, chest en benen en die lichaamsdelen zijn met liften geexplodeerd. Maar mijn armen hangen er echt als twijgjes bij. Slaat nergens op en is volledig uit balans, maar weet me er echt geen raad meer mee.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:22:48 #289
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139909848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik zag vnml veel 6 reps shizzle. Daar ga je ook geen gains meemaken. Gewoon je armen helemaal kapot maken.

Check dit ook: http://suppversity.blogsp(...)eries-m-triceps.html en http://suppversity.blogsp(...)-biceps-brachii.html
Ik doe 1x per week hoog volume 5x12 op m'n armen (biceps curl en triceps push down) en doe aan het eind van iedere workout ofwel een serie chins, ofwel pull-ups. Lijtk me genoeg naast het 3x6 kracht werk? De reden waarom ik die 3x6 ben gaan doen is omdat 3x8/12 enz enz al geprobeerd heb en niks werkt.

Wat ook niet meehelpt is dat de triceps push down zo ongeveer de enige triceps oefening is (naast narrow grip floor presses) die ik kan doen zonder dat mijn ellebogen gaan etteren. Skull crushers zijn echt een no-no; na twee weken heb ik een lamme elleboog.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:29:00 #290
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139910063
Hebben jullie soms ook niet dagen dat je baalt dat je ook "rust" moet houden

:{
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:29:11 #291
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139910070
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik doe 1x per week hoog volume 5x12 op m'n armen (biceps curl en triceps push down) en doe aan het eind van iedere workout ofwel een serie chins, ofwel pull-ups. Lijtk me genoeg naast het 3x6 kracht werk? De reden waarom ik die 3x6 ben gaan doen is omdat 3x8/12 enz enz al geprobeerd heb en niks werkt.

Wat ook niet meehelpt is dat de triceps push down zo ongeveer de enige triceps oefening is (naast narrow grip floor presses) die ik kan doen zonder dat mijn ellebogen gaan etteren. Skull crushers zijn echt een no-no; na twee weken heb ik een lamme elleboog.
En 21's? Worden ook overal de hemel ingeprezen?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:29:37 #292
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139910084
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef Kostertjuh het volgende:

[..]

En 21's? Worden ook overal de hemel ingeprezen?
Vind ik persoonlijk onzin. Waarom zou je met halve reps ineens meer gaan gainen.

Ik doe meestal een 21 aan het eind van een armen workout omdat ik het leuk vind, maar heb niet het gevoel dat het veel uitmaakt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:30:42 #293
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139910125
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Vind ik persoonlijk onzin. Waarom zou je met halve reps ineens meer gaan gainen.
Keine ahnung. Heb ze zelf ook nooit gedaan, maar kom ze vaak online tegen
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:31:26 #294
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139910153
Ik curl overigens 5x12 met 11kg, 3x6 met 18kg op het preacher station.

Is dat noemenswaardig?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:31:44 #295
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139910166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:30 schreef Kostertjuh het volgende:

[..]

Keine ahnung. Heb ze zelf ook nooit gedaan, maar kom ze vaak online tegen
Beetje een curlbro ding volgens mij
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:49:19 #296
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139910765
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:31 schreef star_gazer het volgende:
Ik curl overigens 5x12 met 11kg, 3x6 met 18kg op het preacher station.

Is dat noemenswaardig?
Dat is behoorlijk licht.
pi_139910920
18kg per kant? Dan is het aardig zwaar.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:10:04 #298
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139911464
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
18kg per kant? Dan is het aardig zwaar.
Maar zo op preacher station is toch 9 van de 10 x met rechte stang of ezbar
Dan valt het tegen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139911499
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:31 schreef star_gazer het volgende:
Ik curl overigens 5x12 met 11kg, 3x6 met 18kg op het preacher station.

Is dat noemenswaardig?
5x12 lijkt me beetje teveel van het goede, zou dan liever zwaarder pakken en dan 3x 12.
Weet je zeker dat je de oefeningen goed uitvoert? Wat ik ook vaak zie is dat sommige te veel slingeren met hun armen zoals in deze wordt gedemonstreerd
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:17:35 #300
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139911710
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk licht.
Dit zijn dumbbells trouwens. Barbell curls vind ik niks.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139911870
Bij mij biceps 2x/week, 4 sets van 8-12. Die twist curls (hammer curl begin, bicep curl eind, weet ik hoe het heet :') )



Week 1: 4x8
Week 2: 4x10
Week 3: 4x12

1kg erbij

Week 1: 4x8
Week 2: 4x10
Week 3: 4x12

1kg erbij
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:23:58 #302
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139911925
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:17 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dit zijn dumbbells trouwens. Barbell curls vind ik niks.
Ah okee. 18 kilo dumbbell op de preacher is niet zo licht nee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')