Dan doe je het niet.. je beantwoord je eigen vraagquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer, als ik op max gewicht zit. Bang mijn onderrug een opdonder te verkopen.
Zou de eerste keer zijn dat ik daarvan hoor. Je onderrug een klap geven, hoe zou je dat moeten doen dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer, als ik op max gewicht zit. Bang mijn onderrug een opdonder te verkopen.
120kg, netjes vanuit de benen. Maar ben bang bij het zakken teveel aan mijn onderrug te laten hangen, dat ie omgaat naar een bolle rug zeg maar, omdat dan mijn heupen niet meer omlaag gaan.quote:
Zeker een goede source. Ook z'n website. Wel beetje marketing, maar goed wie heeft dat niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is ook een goed en nog klein channel: https://www.youtube.com/user/PowerliftingToWin/videos
Basis rule is dat je zakt zoals je omhoog bent gekomen. Dan kan er weinig mis gaan. Dit soort dingen zitten alleen maar tussen je oren, kan je zo weggooien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef Fer het volgende:
[..]
120kg, netjes vanuit de benen. Maar ben bang bij het zakken teveel aan mijn onderrug te laten hangen, dat ie omgaat naar een bolle rug zeg maar, omdat dan mijn heupen niet meer omlaag gaan.
scheelt ook wel dat je flink bent afgevallen Snakeyyy.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je snel buiten adem bent moet je wat cardio doen. Ik ben gaan zwemmen, scheelt echt een hoop. Ik kan weer een trap oprennen en nog steeds normaal praten als ik boven ben.![]()
dit is pas het eerste mailtje wat ik kreeg van ze, maar je hebt wel gelijk. er was 15k nodig en ze zitten al op tonnen dacht ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:45 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ze sturen 1000 berichtjes uit. Allemaal met dezelfde inhoud, best nutteloos.
Ze hebben zoveel geld opgehaald dat ze gewoon machinale productie kunnen beginnen en op de markt kunnen komen. Het concept/idee is al aangeslagen dus ze hoeven amper nog marketing te maken.
Goed bezig, chef!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
scheelt ook wel dat je flink bent afgevallen Snakeyyy.
Hier nu ca 6kg kwijt. Wel heeel licht cardio af en toe, maar mag eigenlijk geen naam hebben....
Eerst had ik ook soort van hartkloppingen na 2x 2 flinke trappen op naar de kleedkamers, nu niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Nog FF paar jaar trainen danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:32 schreef Klokov het volgende:
Voor de geinteresseerden, er is 23 mei van 13:30 t/m 19:00 een powerliftingcompetitie in de ACLO (Groningen). Zie: https://www.facebook.com/events/774127842626891/?fref=ts
De winnaar van vorige keer had volgens mij een totaal rond de 700
En juicen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nog FF paar jaar trainen dan
Daar heb ik en geen verstand van e. Geen idee waar ik er aan moet komenquote:
Mwah, een totaal van 700 is bijvoorbeeld een 280 deadlift, 260 squat, 140 bench, moet best natural haalbaar zijn na een paar jaar gericht PL trainen (zie dreamerbulk).quote:
Kan ook wel, maar Ruben (winnaar vorig jaar) is niet natty.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, een totaal van 700 is bijvoorbeeld een 280 deadlift, 260 squat, 140 bench, moet best natural haalbaar zijn na een paar jaar gericht PL trainen (zie dreamerbulk).
Ik heb wel gehoord dat HGH goed werkt, maar daar weet ik allemaal weinig vanaf.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:52 schreef Push. het volgende:
Iemand kennis over de hulp van roids bij herstel van blessures?
hangt van de blessure af, maar HGH is zijn algemeen bevordert het herstel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:52 schreef Push. het volgende:
Iemand kennis over de hulp van roids bij herstel van blessures?
roids in het algemeen bevorderen herstel. Anavar bijvoorbeeld wordt voorgeschreven aan mensen die bijv na kanker of brandwonden ernstig verzwakt zijn om de schade aan de spiermassa te repareren. Werkt ook prima voor microtears na een workout.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hangt van de blessure af, maar HGH is zijn algemeen bevordert het herstel.
Het ligt er aan welke blessure hij bedoelt, spieren, banden of pezen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
roids in het algemeen bevorderen herstel. Anavar bijvoorbeeld wordt voorgeschreven aan mensen die bijv na kanker of brandwonden ernstig verzwakt zijn om de schade aan de spiermassa te repareren. Werkt ook prima voor microtears na een workout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |