Wat had je aan je knie? Ik heb sinds twee weken ook wat last van mijn kniepezen/banden? Best wel vervelend. Volgens mij komt het omdat ik de zadel van mijn fiets lager heb gezet.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Knie probleem officieel.achter de rug denk ik
Vandaag weer wat gewicht aangehangen
Tot 120 ging goed 140 faalde ik.
Frontsquat wel te verstaan
Dus nog niet echt op kracht, maar iig geen steken
Denk dat ik wel iets haal om om mijn knie te doen
Biet van die wraps ofzo dat vind ik dan weer een tikkeltje overdreven
Was echt van een paar treden van de trap gevallen op werkquote:Op zondag 11 mei 2014 13:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat had je aan je knie? Ik heb sinds twee weken ook wat last van mijn kniepezen/banden? Best wel vervelend. Volgens mij komt het omdat ik de zadel van mijn fiets lager heb gezet.
Je zou op zich sleeves kunnen overwegen.
Congratz, volgende doel?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:35 schreef ssebass het volgende:
Vandaag na jaren eindelijk weer door de mentale barriere 100kg bp 8 repsMet mijn 75kg ben ik hier best blij mee. Hopelijk kan ik vanaf hier weer uitbouwen.
Ziet er soepeltjes uit hoor. Bijna alsof hij er nog wel wat kilootjes bij had kunnen hebben.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:46 schreef 33 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=807633415915821
Nieuw WR zojuist gelift! 485 kg squat, single ply!
Holy crapquote:
Oh?quote:
Had deze pst eigenlijk in de gym moeten zetten, vergis mij nog wel eens in de twee topics.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gatver man
die dingen zijn ook niet om als huisdier te hebben
RAW ONLY BRAHquote:Op zondag 11 mei 2014 14:46 schreef 33 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=807633415915821
Nieuw WR zojuist gelift! 485 kg squat, single ply!
Sowieso gewoon doen wat voor jou t best aanvoeltquote:Op zondag 11 mei 2014 17:31 schreef Faeroer het volgende:
Na deze 531 BBB cycle (4e cycle) ga ik niet terug naar standaard 531 BBB. Hoe meer ik het bekijk, hoe lomper het klinkt.
Je lift in principe bijna altijd ergens rond de 75% met maar 1 deadlift dag per week (exercise voorbeeld). Omgedraaide BBB maak je er 2x per week van dus deadlift +squat op 1 dag, en squat + deadlift op de 3e dag. Helaas doe je standaard BBB op ergens rond de 50% of 60% weight, voor 5x10 reps. Doe dan gewoon 3x12 op 80% als je wilt groeien.
Een deload elke 3 weken op 531 is ook gewoon raar. Alsof je moe wordt van 531.Eerder FLINK te weinig.
Dit ja. 5/3/1 had ik na 6 maanden wel gezien, The Cube was al meer, maar nog niet genoeg. Sheiko is echt nét goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
Zou het zelf niet eens aankunnen zo'n schema. Gewoon veel te weinig, voelt alsof ik niks heb gedaan dan. Ook met madcow/ss, een week gedaan toen dacht ik wat een crap.
Doe nu cube, gericht op compounds maar wel met genoeg accesory work en een vierde dag puur voor bodybuilding/hypertrophy. Vind ik een stuk fijner en heb ook echt het gevoel dat ik iets heb gedaan als ik uit de gym kom.
Had je niet workouts van 3 uur? Dan is sheiko best veelquote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ja. 5/3/1 had ik na 6 maanden wel gezien, The Cube was al meer, maar nog niet genoeg. Sheiko is echt nét goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |