SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Voccar op 15-04-2014 22:37:37 ]![]()
Gezien de TT vraag ik het gewoon nog een keer ^^. Mag in in de OP?quote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
haaij Mag ik in de OP
12 oktober 2014 - http://www.marathoneindhoven.nl/ (Eindhoven)
• Thinkk-Pinkk - 5kmI solemnly swear i'm up to no good![]()
Je staat erin.quote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gezien de TT vraag ik het gewoon nog een keer ^^. Mag in in de OP?
[..]![]()
Nu je het zegt...ik heb ook geen weekly running report gekregen vandaag.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik wil een nieuwe badge op m'n virtuele hardloopkloffie plakkenquote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nu je het zegt...ik heb ook geen weekly running report gekregen vandaag.![]()
![]()
![]()
Eh, bij mij doet hij het gewoon hoor Tara... Misschien nog even een keer proberen?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ah, het werkt weerquote:Op maandag 14 april 2014 23:25 schreef Nanook24 het volgende:
Eh, bij mij doet hij het gewoon hoor Tara... Misschien nog even een keer proberen?
Geen nieuwe badge![]()
Voor wie vriendjes wil worden op smashrun: http://smashrun.com/willem.vandenbrink/invite![]()
Halloooo! Even laten weten dat ik nog leef, maar van lopen komt het maar nietover 4 dagen gaan we wel een trekking van 7 uur maken (Colca cañon en verder naar Sangalle) en de volgende ochtend nog eens 3 flink bergop om 05:00, telt dat ook? Moet wel bekennen dat ik stormlooptopics als deze niet bijhoud, sorry... Maar alle lopers succes!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Je bent net te laat flipsen. Iedereen is al aan het bijkomen van de marathon van Rotterdam.![]()
En ik denk dat die 7 uur ook wel goed is voor de nodige calorieën dus vooruit maar weer..."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Have fun! Bergop lopen is ook hard werkenquote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef flipsen het volgende:
Halloooo! Even laten weten dat ik nog leef, maar van lopen komt het maar nietover 4 dagen gaan we wel een trekking van 7 uur maken (Colca cañon en verder naar Sangalle) en de volgende ochtend nog eens 3 flink bergop om 05:00, telt dat ook? Moet wel bekennen dat ik stormlooptopics als deze niet bijhoud, sorry... Maar alle lopers succes!
Endomondo premium aan het ontdekken. Wel geinig: vorig jaar mei en dit jaar april. Zelfde afstand, ongeveer zelfde eindtijd. Zoek de verschillen![]()
![]()
![]()
![]()
Whauw Nirak! Impressive! Laat me eraan denken dat ik dringend een HSM moet aanschaffen voor bij mijn Garmin, volgens mij ga ik te vlug op mijn LDL.
Ik ben vanavond niet gaan lopen, toch nog sluimerende keelpijn, kijken of ik mij morgen vroegvroeg goed genoeg voel want 's avonds moet ik gaan luisteren naar Stromae (en als ik niet in de ochtend loop gaat het er de komende 3 dagen dus niet van komen, iets met werk en concerten...)Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Vervelend zeg, moeten luisteren naar die FransmanVeel plezier morgen! Zo'n hartslagmeter is mijn beste aankoop geweest. Probeer er ook echt op te letten en laat hartslag leidend zijn bij duur lopen. Soms wel frustrerend als je steeds langzamer moet om hem laag genoeg te houden. Maar zo heb je ook dagen dat je weer een betere vorm hebt
![]()
![]()
shit! Dan ga ik vanavond of morgen toch even wat verslagen zoeken (in het vorige deel?) want ik ben erg benieuwd! Nu eens kijken of ik ergenseen cavia kan scoren in een van de vele restaurants hier in Arequipaquote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef Nanook24 het volgende:
Je bent net te laat flipsen. Iedereen is al aan het bijkomen van de marathon van Rotterdam.![]()
En ik denk dat die 7 uur ook wel goed is voor de nodige calorieën dus vooruit maar weer...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Twee delen geleden, denk ik. Misschien wel 3...quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
shit! Dan ga ik vanavond of morgen toch even wat verslagen zoeken (in het vorige deel?) want ik ben erg benieuwd! Nu eens kijken of ik ergenseen cavia kan scoren in een van de vele restaurants hier in Arequipa
Huuuu, arme cavia's
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
wat een vooruitgang!!quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Have fun! Bergop lopen is ook hard werken
Endomondo premium aan het ontdekken. Wel geinig: vorig jaar mei en dit jaar april. Zelfde afstand, ongeveer zelfde eindtijd. Zoek de verschillen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Of je loopt een marathon, en loopt direct weer door naar de start voor een tweede... met een koelkast op je rug...
http://www.zita.be/nieuws(...)lkast-op-de-rug.htmlIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wtfquote:Op dinsdag 15 april 2014 06:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
Of je loopt een marathon, en loopt direct weer door naar de start voor een tweede... met een koelkast op je rug...
http://www.zita.be/nieuws(...)lkast-op-de-rug.htmlOok al is het voor een goed doel, dan spoor je toch echt niet helemaal
![]()
Zojuist de geweldige live en after verslagen gelezen, ge-wel-di-ge prestaties allemaal(n spiritusbus, uitstappen is óók een prestatie)
Tja, ieder zn manier om geld in te zamelen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 06:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://www.zita.be/nieuws(...)lkast-op-de-rug.html
Al is dit vrij gestoord![]()
![]()
Zo, dat is een aardig verschil zeg!quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Woow!quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij zei laatst nog dat je niet 20% sneller zou kunnen zijn?quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Top gedaan! Nu volgend jaar nog eens kijken
![]()
![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Guard en rd: dank!
En zo voelt het wel een beetje. Ik ben echt zo'n puber nu die jubelt:
Het is geluuuuukt! F*ck die nagel! !!
Vandaag gelukkig weer fit ook. Had iets te enthousiast gevierd zondag, dus gisteren kater. Ben gisteravond om 8 uur naar bed gegaan
Vanaf nu druk op t werk dus ff braaf zijn voorlopig
/lief dagboekSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik vind het een raar verhaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uk-de-marathon.dhtml
Oeps...I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wat een eindbaasquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uk-de-marathon.dhtml
Oeps...![]()
![]()
Wat yuki zegt en van mij staat er nog 1 in het vorige deel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
shit! Dan ga ik vanavond of morgen toch even wat verslagen zoeken (in het vorige deel?) want ik ben erg benieuwd! Nu eens kijken of ik ergenseen cavia kan scoren in een van de vele restaurants hier in Arequipa
Nirak! Wow!!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hebben meer mensen die gratis upgrade maand email gehad van endomondo?
Ik snap er niets van, je zou die link moeten volgen om t te activeren maar dat doet hier niet.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Dat had ik nou ook...quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:09 schreef Ynske het volgende:
Ik snap er niets van, je zou die link moeten volgen om t te activeren maar dat doet hier niet.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Heb ik ook gehad, maar ik zag weer ergens een addertje onder het gras, dus ik heb het maar gelaten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:09 schreef Ynske het volgende:
Ik snap er niets van, je zou die link moeten volgen om t te activeren maar dat doet hier niet.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
vertellquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, maar ik zag weer ergens een addertje onder het gras, dus ik heb het maar gelaten.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Nouja soms mag je eerst een maand kijken of t een meerwaarde voor je isquote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
Mooi overzichtje zeg!quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:15 schreef Nirak het volgende:
Vervelend zeg, moeten luisteren naar die FransmanVeel plezier morgen! Zo'n hartslagmeter is mijn beste aankoop geweest. Probeer er ook echt op te letten en laat hartslag leidend zijn bij duur lopen. Soms wel frustrerend als je steeds langzamer moet om hem laag genoeg te houden. Maar zo heb je ook dagen dat je weer een betere vorm hebt
Ik kom nu nog keihard in zone 3 uit en begin 4.
Wat zou nou het handigst zijn? Intervallen? Of duurlopen op lage hartslag?***![]()
No such thing as a free lunch idd.quote:
Je moest je CC gevens en alles invullen, en dan moest je voor een bepaalde stand van de maan je full membership opzeggen anders zat je er meteen een jaar aanvast geloof ik...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Afwisselend lijkt mij het beste. Doe iig nooit twee trainingen in de hoge zone kort na elkaar. Je lichaam heeft tijd nidig om hiervan te herstellen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mooi overzichtje zeg!
Wat zou nou het handigst zijn? Intervallen? Of duurlopen op lage hartslag?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 08:18:45 ]![]()
scheelt, k heb geen ccquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:16 schreef Guard het volgende:
[..]
No such thing as a free lunch idd.
Je moest je CC gevens en alles invullen, en dan moest je voor een bepaalde stand van de maan je full membership opzeggen anders zat je er meteen een jaar aanvast geloof ik...
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dan kom je ook niet in aanmerking voor "free" stuff, want dan valt er te weinig te data-minenquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:18 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Afwisselend lijkt mij het beste. Doe iig nooit twee trainingen in de hoge zone kort na elkaar. Je lichaam heeft tijd nidig om hiervan te herstellen.
Tx! Dan ga ik vandaag maar voor een wat hogere intensiteit.
Ik ga vandaag maar gewoon weer opnieuw starten met Renate's 10km running coach. Dan krijg ik genoeg variatie en versnelling, opgebouwd door iemand die er een beetje verstand van heeft.
Straks dus 5x2min in zone 2.
[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 15-04-2014 08:31:47 ]***![]()
CC?quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moest je CC gevens en alles invullen, en dan moest je voor een bepaalde stand van de maan je full membership opzeggen anders zat je er meteen een jaar aanvast geloof ik...![]()
En ik doe dat altijd met Amazon Primequote:Op dinsdag 15 april 2014 08:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moest je CC gevens en alles invullen, en dan moest je voor een bepaalde stand van de maan je full membership opzeggen anders zat je er meteen een jaar aanvast geloof ik...Heb per jaar geloof ik 4 of 5 maanden gratis prime membership (gratis bezorgen de eerstvolgende (werk)dag), en zet altijd in m'n agenda wanneer ik het weer op moet zetten. Zo heb ik voor niets toch een hoop voordeel!
Ja doei.![]()
Daar zou het nog wel handig zijn idd, en amazon heeft natuurlijk toch al je gegevens al.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En ik doe dat altijd met Amazon PrimeHeb per jaar geloof ik 4 of 5 maanden gratis prime membership (gratis bezorgen de eerstvolgende (werk)dag, en zet altijd in m'n agenda wanneer ik het weer op moet zetten. Zo heb ik voor niets toch een hoop voordeel!
Maar voor Endo vind ik het gewoon niet waard (en ben ik natuurlijk ook weer te laks om het tijdig op te zeggen, hoeveel calendar reminders ik er ook van maak).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hmmmm data-minenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan kom je ook niet in aanmerking voor "free" stuff, want dan valt er te weinig te data-minenDat mag ik hopelijk de komende jaren blijven doen
![]()
![]()
Heeft iemand tips om een constant tempo te houden? Mijn tempo wil nog eens wisselen en wil eigenlijk proberen constanter te gaan lopen , op één of andere manier lukt dat niet altijd (vooral als tussendoor de ondergrond veranderd)I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Langzamer lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Heeft iemand tips om een constant tempo te houden? Mijn tempo wil nog eens wisselen en wil eigenlijk proberen constanter te gaan lopen , op één of andere manier lukt dat niet altijd (vooral als tussendoor de ondergrond veranderd)![]()
Ik begin altijd vrij rustig, maar dan gaat het tempo op een of andere manier omhoog om vervolgens weer te zakken.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
GPS horloge om en je tempo daar continue op in de gaten houden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik begin altijd vrij rustig, maar dan gaat het tempo op een of andere manier omhoog om vervolgens weer te zakken.
***![]()
Dan moet je het tempo dus niet omhoog laten gaan. Instellen op je telefoon/gps-horloge dat ie gaat piepen/trillen als je te snel gaat, en dan je tempo daarop aanpassen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik begin altijd vrij rustig, maar dan gaat het tempo op een of andere manier omhoog om vervolgens weer te zakken.![]()
Dit. En ervaring. Hoe langer je hardloopt, hoe beter het gaat om een constant tempo te houden.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inderdaad. Hoe vaker je loopt, hoe meer ervaring en hoe makkelijker (zowel mentaal als fysiek) om een bepaald tempo aan te houden en in te kunnen schatten welk tempo op dat moment goed te doen is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit. En ervaring. Hoe langer je hardloopt, hoe beter het gaat om een constant tempo te houden.
Bij deze een gevalletje, helemaal verrot ...![]()
![]()
Ik vind je er nog vrij goed uitzien hoor!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe vaker je loopt, hoe meer ervaring en hoe makkelijker (zowel mentaal als fysiek) om een bepaald tempo aan te houden en in te kunnen schatten welk tempo op dat moment goed te doen is.
Bij deze een gevalletje, helemaal verrot ...
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Beste loper,
Hartelijk dank voor jouw inschrijving op de 24e Leiden Marathon. Goede keuze want wij gaan er samen een mooie loopdag van maken.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:15 schreef _MvN_ het volgende:
Beste loper,
Hartelijk dank voor jouw inschrijving op de 24e Leiden Marathon. Goede keuze want wij gaan er samen een mooie loopdag van maken.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Holadiee!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:15 schreef _MvN_ het volgende:
Beste loper,
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor iemand die net een marathon achter de rug heeft zei je er helemaal niet gek uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe vaker je loopt, hoe meer ervaring en hoe makkelijker (zowel mentaal als fysiek) om een bepaald tempo aan te houden en in te kunnen schatten welk tempo op dat moment goed te doen is.
[ afbeelding ]Veel plezierquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:15 schreef _MvN_ het volgende:
Beste loper,
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Finishfilmpje, met oerkreet (pijn en frustratie gecombineerd geloof ik)
http://streaming.marathon(...)tart=15585&end=15610F means you're fucked![]()
't Is idd geen euforische binnenkomst idd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:28 schreef YUR het volgende:
http://streaming.marathon(...)tart=15585&end=15610
***![]()
Tof, veel plezierquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:15 schreef _MvN_ het volgende:
Beste loper,
F means you're fucked![]()
Au! Cool man!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:28 schreef YUR het volgende:
http://streaming.marathon(...)tart=15585&end=15610Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die kwam van diep!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:28 schreef YUR het volgende:
http://streaming.marathon(...)tart=15585&end=15610"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Erg cool!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:28 schreef YUR het volgende:
http://streaming.marathon(...)tart=15585&end=15610Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nirak, mooie vooruitgang!
MvN, succes!
Hier gisteren weer een leuk loopje gedaan. Zoals Mo als zei: het was file-trailen. Na een goede kilometer stonden we met z'n allen stil om door een hekje te gaan. Ruim 3 minuten vertraging opgelopen. En nog een kilometer verder weer wat vertraging bij een hekje, maar dat zal niet meer dan een minuut geweest zijn. Niet ideaal dus.
Maar verder was het heerlijk. Lekkere zware route, heerlijk weer en het water was niet te koud. Wat goed uit kwam, want bij een van de drie rivieroversteken stonden we tot onze knieen in het water!
Ondanks alles toch een PR op die route gelopen. Ruim twee minuten sneller dan vorig jaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer iets verder naar voren starten en dan kan ik er wel weer een paar minuten af krijgen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hee, waar vind je die?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:28 schreef YUR het volgende:
ah gevonden.
http://streaming.marathon(...)tart=17628&end=17653![]()
Bij het linkje naar je foto's en video's in de uitslagquote:Wel eerst ff de reclame doorbanjeren...
Wowquote:Dat is echt een toffe verbetering!
Bij mij werkte het ook niet maar heb er verder niet meer over nagedacht. Ik denk namelijk dat ik die extra features toch niet ga gebruiken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:09 schreef Ynske het volgende:
Ik snap er niets van, je zou die link moeten volgen om t te activeren maar dat doet hier niet.Wat mossel zegt, uiterlijk zie je er echt nog oké uit! Je zou mijn hoofd moeten zien na de eerste twee kilometer van een 10 kilometerloopquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:13 schreef Lastpost het volgende:
..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:15 schreef _MvN_ het volgende:
Beste loper,
Ouch!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:28 schreef YUR het volgende:
Ik mag voorlopig maximaal twee keer per week lopen anders is het "water naar de zee dragen, want je doet zo goed je best met je oefeningen maar die derde keer lopen is echt te veel"advies als ik echt 2 keer wil lopen (ja!
): 1x loopband vanwege minder belasting en 1x buiten.
SPOILER: de fysio past de tape aan op de kleding die ik aan heb als ik bij hem kom :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je 2 dagen na de marathon aan het analyseren ben hoe je training beter kan, is het zeker niet geloofwaardig als je zegt nooit geen marathon meer te lopen?![]()
Tenzij je het bekijkt vanuit een ultra brilquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je 2 dagen na de marathon aan het analyseren ben hoe je training beter kan, is het zeker niet geloofwaardig als je zegt nooit geen marathon meer te lopen?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je 2 dagen na de marathon aan het analyseren ben hoe je training beter kan, is het zeker niet geloofwaardig als je zegt nooit geen marathon meer te lopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Goedemorgen
Heeft iemand hier ervaringen met sporthorloges?
Of goede ervaringen met horloges (GPS/hartslagmeters) ?
Welke zouden jullie aanraden?![]()
Geen idee, wat wil je ermee doen? Wil je iets simpels of juist state of the art?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:25 schreef emily-p het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand hier ervaringen met sporthorloges?
Of goede ervaringen met horloges (GPS/hartslagmeters) ?
Welke zouden jullie aanraden?
Check hier wat er allemaal is en wat je er mee kan: http://www.dcrainmaker.com/product-reviews<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mijn tip, ongeacht of je voor Suunto, Garmin, TomTom of een ander merk gaat. Haal 'm bij een winkel waar goede garantie/reparatie-afhandeling is.
Van praktisch ieder merk, van budgetlijn tot toplijn ken ik evenveel verhalen over hoe geweldig ze zijn als over de problematiek door defecten. Over het algemeen zijn praktisch alle horloges prima, afhankelijk van de noodzakelijke/gewenste functies en het budget kom je dan vast wel ergens op uit.![]()
Beidequote:Op dinsdag 15 april 2014 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mooi overzichtje zeg!
Wat zou nou het handigst zijn? Intervallen? Of duurlopen op lage hartslag?ik heb meeste duurloop lage hartslag gedaan en 1 training per week interval.
![]()
Heb er ook een uitgezocht. van TomTom.. 299 euro... Nog even sparen dus
Kan gek genoeg trouwens niet wachten tot ik gewoon weer ontspannen zonder doel lekker een stukkie kan lopen. Gewoon verstand op 0 en de deur uitlopen en maar zien waar we uitkomen en wanneer ik het zat ben haha.![]()
![]()
Lessons learned dus.
Op zich best tevreden met mijn voorbereiding. Uitspreiden over 4 maanden was een goede beslissing. Ook in eerste instantie 3 keer week lopen in plaats van 4 keer per week was in mijn geval het beste.
Wat ik een volgende keer anders zou doen:
• Ik begon nu eigenlijk pas op de bruggenloop serieus met mijn training, 8 december. Volgende keer zou ik die week ervoor er ook echt bijpakken
• De eerste maand zou ik, nog meer dan nu het geval was, gebruiken om basis LDL zo snel mogelijk op HM afstand te krijgen.
• Vanaf begin 2e maand ELKE week minimaal een HM als LDL en die uitbreiden (week eerder dan ik nu deed)
• Consequenter intervallen. Die schoten er nu wel eens bij in.
• Een extra duurloop van 3.5 uur/30+KM. Dus 3 keer ipv 2 keer
• Wel HM wedstrijden lopen, maar dan iets beter plannen (dus geen PR tussen 30 en 35 duurloop)
• "Rust" weken beter plannen. En me er meer aan houden.
Sowieso weet ik nu wat ik kan verwachten. De eerste maand een bagger 25 lopen zal niet meer leiden tot een lichte wanhoop![]()
![]()
Bij een Polar is dat niet noodzakelijk, een fysieke winkel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:35 schreef Lastpost het volgende:
Mijn tip, ongeacht of je voor Suunto, Garmin, TomTom of een ander merk gaat. Haal 'm bij een winkel waar goede garantie/reparatie-afhandeling is.
Van praktisch ieder merk, van budgetlijn tot toplijn ken ik evenveel verhalen over hoe geweldig ze zijn als over de problematiek door defecten. Over het algemeen zijn praktisch alle horloges prima, afhankelijk van de noodzakelijke/gewenste functies en het budget kom je dan vast wel ergens op uit.
Die hebben een fantastisch eigen service center. Gewoon de beste prijs zoeken op het web (doorgaans http://www.hartslagmetershop.nl/) en als er iets is (binnen de 2 jaar garantietermijn uiteraard), opsturen naar het service center en binnen no time is het opgelost en heb je je horloge en toebehoren weer terug.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuk die finish filmpjes!
Sommige mensen krijgen een mental breakdown na de finish, andere staan te juichenGrappig.
Vanavond weer lopen. Mijn schoenen bevallen tot nu toe goed! Als mijn benen het goed houden, wil ik binnenkort weer beginnen met het schema van Runnersweb. Die beviel mij eigenlijk wel. Deze keer wel braaf de intervallen lopen...![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Lessons learned dus.
Op zich best tevreden met mijn voorbereiding. Uitspreiden over 4 maanden was een goede beslissing. Ook in eerste instantie 3 keer week lopen in plaats van 4 keer per week was in mijn geval het beste.
• Ik begon nu eigenlijk pas op de bruggenloop serieus met mijn training, 8 december. Volgende keer zou ik die week ervoor er ook echt bijpakken
• De eerste maand zou ik, nog meer dan nu het geval was, gebruiken om basis LDL zo snel mogelijk op HM afstand te krijgen.
• Vanaf begin 2e maand ELKE week minimaal een HM als LDL en die uitbreiden (week eerder dan ik nu deed)
• Wel HM wedstrijden lopen, maar dan iets beter plannen (dus geen PR tussen 30 en 35 duurloop)
Sowieso weet ik nu wat ik kan verwachten. De eerste maand een bagger 25 lopen zal niet meer leiden tot een lichte wanhoopSuper nuttig voor mijn voorbereiding, jouw ervaringen. Waarvoor dank!
Strakke evaluatiequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Lessons learned dus.
Sowieso weet ik nu wat ik kan verwachten. De eerste maand een bagger 25 lopen zal niet meer leiden tot een lichte wanhoop
Dus wanneer begint je voorbereiding voor je volgende?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En als laatste 'lesson learned': Luister goed naar marathon finishers, maar pik eruit wat voor JOU werkt. Zoveel hardlopers, zoveel meningen, zoveel schema's. Wees niet te bang om je eigen plan te trekken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:42 schreef Guard het volgende:
[..]Super nuttig voor mijn voorbereiding, jouw ervaringen. Waarvoor dank!
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Strakke evaluatie
Dus wanneer begint je voorbereiding voor je volgende?Geen idee. Maar als ik mijn wedstrijd van zondag bekijk zie ik dat ik tot 30KM relatief eenvoudig liep. Tot 35KM ging het nog, maar daarna verloor ik een minuut per KM in de laatste 7KM. Ik denk dat dat beter had kunnen zijn als ik net iets meer LDL's had gelopen.
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hee, waar vind je die?
ah gevonden.
http://streaming.marathon(...)tart=17628&end=17653Mooie finish
Ja dat ga ik zeker doen, en ben ik eigenlijk stiekem al mee bezig ook, met mijn eigen plan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als laatste 'lesson learned': Luister goed naar marathon finishers, maar pik eruit wat voor JOU werkt. Zoveel hardlopers, zoveel meningen, zoveel schema's. Wees niet te bang om je eigen plan te trekken.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kan je niet gewoon in de tussentijd je LDL zo ongeveer op die afstand houden? Al zou je maar om de week een goede duurlop doen, zou je toch wel op die basis moeten kunnen blijven zitten. Dat scheelt alweer een stuk aanloop. Of denk ik nu te simpel?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
De eerste maand zou ik, nog meer dan nu het geval was, gebruiken om basis LDL zo snel mogelijk op HM afstand te krijgen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik liep al vanaf augustus elke maand minimaal een HM afstand. Maar elke week comfortabel een HM als LDL lopen vereist wel wat conditie verbetering. Daar had ik echt die eerste maand wel voor nodig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:10 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon in de tussentijd je LDL zo ongeveer op die afstand houden? Al zou je maar om de week een goede duurlop doen, zou je toch wel op die basis moeten kunnen blijven zitten. Dat scheelt alweer een stuk aanloop. Of denk ik nu te simpel?![]()
Geweldig: http://mytightswontstayup.com/running/Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Welke schoenen heb je gekocht?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:42 schreef Miezziej het volgende:
Leuk die finish filmpjes!
Sommige mensen krijgen een mental breakdown na de finish, andere staan te juichenGrappig.
Vanavond weer lopen. Mijn schoenen bevallen tot nu toe goed! Als mijn benen het goed houden, wil ik binnenkort weer beginnen met het schema van Runnersweb. Die beviel mij eigenlijk wel. Deze keer wel braaf de intervallen lopen...![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Brooks defyance 7.
Zag de Asics Noosa ook nog staan, maar helaasnieuwe schoenen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
![]()
de TomTom Cardio? (HSM in de polsband?)quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb er ook een uitgezocht. van TomTom.. 299 euro... Nog even sparen dus
Zo ja, dan is die inmiddels al 269,-(tenzij je hem multisport wil
)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ow ja, heb ook maar even gekeken hoeveel km ik op de Defyance 6 inmiddels heb gelopen, teller staat op ruim 700 km, dus als de bonus gestort is eind deze maand ook maar weer eens nieuwe sloffen zoeken voor erbijquote:
Gelukkig kan ik in Strava bijhouden welke schoenen je gebruikt bij welk loopje
Ik heb maar 1 paar op dit moment dus dat is makkelijk bijhoudenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow ja, heb ook maar even gekeken hoeveel km ik op de Defyance 6 inmiddels heb gelopen, teller staat op ruim 700 km, dus als de bonus gestort is eind deze maand ook maar weer eens nieuwe sloffen zoeken voor erbij
Gelukkig kan ik in Strava bijhouden welke schoenen je gebruikt bij welk loopje
Misschien dat er ooit nog een tweede paar bijkomt, wie weet![]()
![]()
Respect manquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Lessons learned dus.
Sowieso weet ik nu wat ik kan verwachten. De eerste maand een bagger 25 lopen zal niet meer leiden tot een lichte wanhoop![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ik begin de 800 te naderen op mijn Brooks Glycerine 10, stiekem ook al nadenken over vervangingquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow ja, heb ook maar even gekeken hoeveel km ik op de Defyance 6 inmiddels heb gelopen, teller staat op ruim 700 km, dus als de bonus gestort is eind deze maand ook maar weer eens nieuwe sloffen zoeken voor erbij
Gelukkig kan ik in Strava bijhouden welke schoenen je gebruikt bij welk loopjeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zit ook op 800 heb ik net geteldGaat zo snel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Multisport idd ik zwem veelquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
de TomTom Cardio? (HSM in de polsband?)
Zo ja, dan is die inmiddels al 269,-(tenzij je hem multisport wil
)
![]()
Maar wel met ingebouwde hartslagmeter idd.I solemnly swear i'm up to no good![]()
zal wel doortikken in t geld dan lijkt mequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Multisport idd ik zwem veel![]()
Maar wel met ingebouwde hartslagmeter idd.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Aaawww mijn hart smelt!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
voor die 30 euro meer ga ik ook wel daarvoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Multisport idd ik zwem veel![]()
Maar wel met ingebouwde hartslagmeter idd.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
¤299,- heb ik hem zien staanquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal wel doortikken in t geld dan lijkt me
Ja preciesquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
voor die 30 euro meer ga ik ook wel daarvoor
Vergeleken met de Noosa's zijn die Defyance wel erg braaf iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Brooks defyance 7.
Zag de Asics Noosa ook nog staan, maar helaas
Ik mag begin mei voor nieuwe sloffen![]()
![]()
tomtom de nieuwste is dat he?quote:
Hij ziet er wel top uit! en de specificaties zien er ook goed uit![]()
![]()
Eens kijken of ik dat kan instellen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan moet je het tempo dus niet omhoog laten gaan. Instellen op je telefoon/gps-horloge dat ie gaat piepen/trillen als je te snel gaat, en dan je tempo daarop aanpassen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ja precies die ja. Ga hem waarschijnlijk voor mijn verjaardag krijgen.. Enige jammere is dat ik pas in September jarig ben haha. Dus nog even geduld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:11 schreef emily-p het volgende:
[..]
tomtom de nieuwste is dat he?
Hij ziet er wel top uit! en de specificaties zien er ook goed uitI solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik zit ook te twijfelen of/wanneer ik een GPS horloge ga nemen. Sowieso voor tijdens de marathon training, maar ja als ik hem toch ga kopen in juni, kan ik hem net zo goed nu al kopen en er ook tijdens de HM voorbereiding gebruik van makenMisschien na het vakantiegeld..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een vervroegd cadeau?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja precies die ja. Ga hem waarschijnlijk voor mijn verjaardag krijgen.. Enige jammere is dat ik pas in September jarig ben haha. Dus nog even geduld.![]()
![]()
Ja zijn dure dingen he..quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zit ook te twijfelen of/wanneer ik een GPS horloge ga nemen. Sowieso voor tijdens de marathon training, maar ja als ik hem toch ga kopen in juni, kan ik hem net zo goed nu al kopen en er ook tijdens de HM voorbereiding gebruik van makenMisschien na het vakantiegeld..
![]()
Ja maar het komt van dezelfde rekening af. Dus er moet sowieso gespaard worden. net de vakantie betaald enzo haha.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Klopt, en ik twijfel sowieso altijd een jaar of zo voordat ik gadgets koop.. maarja een GPS horloge twijfel ik nu echt al heel lang over, en mijn Garmin FR20 met footpod gaat ook alweer heel lang mee, en kan ook alleen maar gemiddelde hartslag weergeven dus is ook niet heel handig of nauwkeurig..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar het komt van dezelfde rekening af. Dus er moet sowieso gespaard worden. net de vakantie betaald enzo haha.![]()
![]()
Wat goed van je. Heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, en ik twijfel sowieso altijd een jaar of zo voordat ik gadgets koop.. maarja een GPS horloge twijfel ik nu echt al heel lang over, en mijn Garmin FR20 met footpod gaat ook alweer heel lang mee, en kan ook alleen maar gemiddelde hartslag weergeven dus is ook niet heel handig of nauwkeurig..![]()
![]()
Ik ben net zo ..quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, en ik twijfel sowieso altijd een jaar of zo voordat ik gadgets koop.. maarja een GPS horloge twijfel ik nu echt al heel lang over, en mijn Garmin FR20 met footpod gaat ook alweer heel lang mee, en kan ook alleen maar gemiddelde hartslag weergeven dus is ook niet heel handig of nauwkeurig..![]()
Doe je goed. Hier is het meestal nu meteen en het liefst nog 5 minuten geledenquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, en ik twijfel sowieso altijd een jaar of zo voordat ik gadgets koop.. maarja een GPS horloge twijfel ik nu echt al heel lang over, en mijn Garmin FR20 met footpod gaat ook alweer heel lang mee, en kan ook alleen maar gemiddelde hartslag weergeven dus is ook niet heel handig of nauwkeurig..Al is het wel iets minder sinds ik niet meer bij mijn ouders woon
Stiekem wil ik een Forerunner 220 omdat die paars ishaha
Maar mijn 610 functioneert nog prima. Al wil hij soms niet meteen opladen, maar dat ligt denk ik aan de lader (1 van die connector dingetjes lijkt een beetje "dof" ofzo).![]()
Survival blanketquote:
Folie klinkt zo "alu-hoedjes tegen de aliens" achtig
Zo, les 1 van de 10k zit er op.
Ik heb hem twee keer gedaan want ik vond hem wel heel kort.![]()
Het was 5 x 2 met 1 minuut lopen ertussen.***![]()
Hoe was het buiten? Het ziet er maar koud uit vandaag...quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, les 1 van de 10k zit er op.
Ik heb hem twee keer gedaan want ik vond hem wel heel kort.![]()
Het was 5 x 2 met 1 minuut lopen ertussen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Swets, heb je toevallig jouw marathonvoorbereiding in kalendervorm (dus een opsomming van alle trainingen die je gedaan hebt)? Ja, ik kan naar endomondo, maar dan zie ik niet het type training in één oogopslag.
Niet dat ik het ga nadoen, want zoals je zelf al adviseert zal ik een vorm kiezen die bij mij past. Ik ben wel jaloers op jouw spieren, want die van mij verzuren/verkrampen veel sneller. Maar goed, ik heb weer de luxe dat ik meer kCal mag eten voordat ik aankom.
Overigens heb ik geen idee of ik wel ooit een marathon ga lopen. De voorbereiding kost erg veel tijd en discipline. Dat laatste heb ik op zich wel, het eerste is lastig omdat ik in ploegendiensten draai en ook tijd nodig heb om te herstellen van bijvoorbeeld nachtdiensten.![]()
Toen ik liep was het lekker maar toen ik naar buiten stapte dacht ik idd wel even *brrrr*quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe was het buiten? Het ziet er maar koud uit vandaag...
(Had longsleeve en 3/4 broek aan).***![]()
Nee, maar in principe was het heel simpel. Een d2 loopje, een interval/pyramideloop/tempodingetje en een d1 LDL. En soms een herstelloopje als 4e loop. En dan af en toe een wedstrijd ertussen om je marathontempo (of sneller) te testen.![]()
Hm denk dat ik vanavond maar lang-lang doe.. Vooral de wind vind ik erg koud.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toen ik liep was het lekker maar toen ik naar buiten stapte dacht ik idd wel even *brrrr*
(Had longsleeve en 3/4 broek aan).I solemnly swear i'm up to no good![]()
En hoe zag een rustweek eruit (iedere 4e week?)?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, maar in principe was het heel simpel. Een d2 loopje, een interval/pyramideloop/tempodingetje en een d1 LDL. En soms een herstelloopje als 4e loop. En dan af en toe een wedstrijd ertussen om je marathontempo (of sneller) te testen.
BTW, ik klinkte daarnet op het verkeerde topic. Zag ik ineens woorden als dope en Roffa voorbij komen. Bleek ik in het Sneakerstopic te zitten. Nou ja, het gaat daar ook over schoenen, maar ik moest even wennen.![]()
Ik ga ook in lange broek en truiquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm denk dat ik vanavond maar lang-lang doe.. Vooral de wind vind ik erg koud.![]()
![]()
Groot gelijk. Moet nog eens een sportshirtje halen met lange mouwen. Nu altijd een vestje eroverheen.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik heb liever korte mouwquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Groot gelijk. Moet nog eens een sportshirtje halen met lange mouwen. Nu altijd een vestje eroverheen.
alleen met hockey heb ik wel een longsleeve aanToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik rol ze na 10 minuten ook op hoor mijn mouwenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb liever korte mouw
alleen met hockey heb ik wel een longsleeve aanMaar de combinatie shirtje vest is zo warm. Alleen een vest zit dan weer niet lekker. Ik weet het moeilijk moeilijk
Vorige week mijn eerste 10k gerend zonder al te veel problemen, maar vandaag na 3km al toch maar een stuk gaan wandelen. Heb er maar een intervaltraining van gemaakt, want het ging voor geen metersnap niet hoe dat kan.
Hebben jullie ook wel eens een enorm slechte dag als deze erbij zitten?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik hoop dat t hier vanavond een beetje gaat lukken, voel me moe, zo ontzettend moe. Ik weet dat t voornamelijk vanuit mn hoofd komt, dus moet me van mezelf uit er overheen zetten. Al ga ik langzamer dan slakken, ik moet gaan
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Gaat je lukken. Kun je meteen je hoofd lekker leegmakenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:17 schreef Ynske het volgende:
Ik hoop dat t hier vanavond een beetje gaat lukken, voel me moe, zo ontzettend moe. Ik weet dat t voornamelijk vanuit mn hoofd komt, dus moet me van mezelf uit er overheen zetten. Al ga ik langzamer dan slakken, ik moet gaan
Tuurlijk. Dat heeft iedereen. Daar is Spiritus het meest recente voorbeeld van. Snel vergeten en op de goede voet doorgaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vorige week mijn eerste 10k gerend zonder al te veel problemen, maar vandaag na 3km al toch maar een stuk gaan wandelen. Heb er maar een intervaltraining van gemaakt, want het ging voor geen metersnap niet hoe dat kan.
Hebben jullie ook wel eens een enorm slechte dag als deze erbij zitten?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dit is echt zo ontzettend herkenbaar. Uit huis zijn en kinderen hebben helpen gelukkig wel (een beetjequote:Op dinsdag 15 april 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doe je goed. Hier is het meestal nu meteen en het liefst nog 5 minuten geledenAl is het wel iets minder sinds ik niet meer bij mijn ouders woon
) tegen dat impulsieve.
Overigens al op 711 KM dit jaar. Zonder dat je het door hebt loop je er toch heel wat weg."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Haha ja mooi is dat he. Heb dat wel moeten leren hoor. Een paar keer behoorlijk hard mee op mijn bek gegaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dit is echt zo ontzettend herkenbaar. Uit huis zijn en kinderen hebben helpen gelukkig wel (een beetje) tegen dat impulsieve.
Nooit!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een enorm slechte dag als deze erbij zitten?![]()
Komt wel goed schatje![]()
![]()
Gelukkig niet echt op mijn bek gegaan maar nu wel even gedwongen realistisch omdat we van de zomer e.e.a. aan ons huis moeten doen en we dat bedrag nog niet helemaal op de spaarrekening hebben. (Anders had ik gisteren al een Garminquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haha ja mooi is dat he. Heb dat wel moeten leren hoor. Een paar keer behoorlijk hard mee op mijn bek gegaan)
Ja hoor, dan moet ik mezelf echt vooruit 'duwen' en wil het allemaal absoluut niet vanzelf. Dat heb je soms, gewoon doorheen lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een enorm slechte dag als deze erbij zitten?![]()
Net even m'n werk verplichtingen gedaan, viel toch wat zwaar om nu alweer de post te bezorgen haha.![]()
![]()
Haha dan iig na de zo er tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:43 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Gelukkig niet echt op mijn bek gegaan maar nu wel even gedwongen realistisch omdat we van de zomer e.e.a. aan ons huis moeten doen en we dat bedrag nog niet helemaal op de spaarrekening hebben. (Anders had ik gisteren al een Garmin)
Wel of niet 10km lopen in Leiden? Hmm, twijfel
In december heb ik mijn laatste evenement gedaan en heb er wel weer eens zin in![]()
![]()
Doen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Miezziej het volgende:
In december heb ik mijn laatste evenement gedaan en heb er wel weer eens zin in![]()
Ja hoor hij komt er...ooit. Maar ik vind het toch een te groot bedrag om "zomaar" uit te geven.quote:"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
hehehehe dat dat zal wel tegenvallen idd na zo'n "loopje"quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moet ik mezelf echt vooruit 'duwen' en wil het allemaal absoluut niet vanzelf. Dat heb je soms, gewoon doorheen lopen.![]()
Net even m'n werk verplichtingen gedaan, viel toch wat zwaar om nu alweer de post te bezorgen haha.
Bij twijfel DOEN! zeiden ze gisteren tegen mij. So i did.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Miezziej het volgende:
In december heb ik mijn laatste evenement gedaan en heb er wel weer eens zin in
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ja ik vind het ook nogal wat. Moet ook nog een nieuwe telefoon.. Zuchtquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ja hoor hij komt er...ooit. Maar ik vind het toch een te groot bedrag om "zomaar" uit te geven.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Haha, goed adviesquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:58 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Bij twijfel DOEN! zeiden ze gisteren tegen mij. So i did.
Waarom ook niet eigenlijk. Even vrijvragen voor werk wel, maar ze willen toch uren bezuinigen dus dat komt wel goed![]()
![]()
Je hebt goede dagen, normale dagen en slechte dagen. Kan vanalles zijn. Niet genoeg gegeten/gedronken de dag ervoor, niet genoeg slaap of gewoon pech omdat het kanquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een enorm slechte dag als deze erbij zitten?Voordeel: je volgende loopje kan niet slechter zijn
![]()
Ja doei.![]()
Nou ja, zoals uit de lessons learned bleek heb ik die rustweken niet helemaal helder ingeplanned. Om de 4 weken een rustiger week lijkt me prima. Waarbij ik wel minimaal een HM in LDL zou lopen, maar de rest van de week dan maar 2 keer 5 ofzo en geen zware interval.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En hoe zag een rustweek eruit (iedere 4e week?)?
BTW, ik klinkte daarnet op het verkeerde topic. Zag ik ineens woorden als dope en Roffa voorbij komen. Bleek ik in het Sneakerstopic te zitten. Nou ja, het gaat daar ook over schoenen, maar ik moest even wennen.![]()
De groepsdruk werd te groot?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:15 schreef _MvN_ het volgende:
Beste loper,
Heb je erbij gezet in de op.
![]()
Ik kon het niet aan idd. Je voelt de ogen branden! Tnx!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:04 schreef Voccar het volgende:
[..]
De groepsdruk werd te groot?Heb je erbij gezet in de op.
Ik gooi het werkbijltje er maar bij neer voor vandaag en ga lekker een intervalletje lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voccar, maak van de HM maar een Marathon
Appels en peren ik train 'm vanavond weer, 5,2km. Ga voor de tweede keer, we voeren telkens 500m op.
En, waar zien jullie al je wedstrijden in je regio? Ik ken maar een site, maar die vind ik niet heel veel..
En, wat geeft endomondo aan tijdens het lopen? km/u of km per min.Dare to be different.![]()
Per uur. En tijd per KM.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef PassThatShit het volgende:
Appels en peren ik train 'm vanavond weer, 5,2km. Ga voor de tweede keer, we voeren telkens 500m op.
En, waar zien jullie al je wedstrijden in je regio? Ik ken maar een site, maar die vind ik niet heel veel..
En, wat geeft endomondo aan tijdens het lopen? km/u of km per min."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
De 3de. 2012 in Rotterdam en vorig jaar in Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoeveelste M wordt dit al van je?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik ga dat ook doen! Dus ja, doen, gezellig!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Miezziej het volgende:
In december heb ik mijn laatste evenement gedaan en heb er wel weer eens zin inIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goed man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:30 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
De 3de. 2012 in Rotterdam en vorig jaar in Amsterdam.![]()
Je kunt een van de 2 selecteren ja. Dan kun je nog kiezen uit gemiddeld of huidig dacht ik.quote:"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Waarom zou je? Genoeg andere dingen die je kunt doen op je vrije zondag zegquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Miezziej het volgende:
In december heb ik mijn laatste evenement gedaan en heb er wel weer eens zin inEn in december je laatste evenement. Jeez.. gaat Leiden dan wel lukken überhaupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waarom zou je? Genoeg andere dingen die je kunt doen op je vrije zondag zegEn in december je laatste evenement. Jeez.. gaat Leiden dan wel lukken überhaupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Miezziej het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef Quoi het volgende:
[..]Hehehe, owja, dan kom ik dus juist welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:45 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hehehe, owja, dan kom ik dus juist wel![]()
![]()
Dat valt wel mee. Ik heb totaal geen loopdiscipline, zoals je weet; zeker niet voor wat betreft een marathonvoorbereiding. En ik heb het ook gered.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:18 schreef Zwabberhark het volgende:
...
Overigens heb ik geen idee of ik wel ooit een marathon ga lopen. De voorbereiding kost erg veel tijd en discipline. Dat laatste heb ik op zich wel, het eerste is lastig omdat ik in ploegendiensten draai en ook tijd nodig heb om te herstellen van bijvoorbeeld nachtdiensten.![]()
Kort rondje met Gogo gelopen. Yoghurt met peer, banaan en sinaasappelsap. Life is good.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, maar jij liep toen je net begonnen was (2005?) zonder noemenswaardige training niet eens zoveel sneller dan nu. Wat dat betreft zou je eens echt volgens een schema moeten gaan lopen en ik ben bereid er eentje voor je te maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik heb totaal geen loopdiscipline, zoals je weet; zeker niet voor wat betreft een marathonvoorbereiding. En ik heb het ook gered.![]()
aah nu zie ik het. Je kiest drie dingen, word dat dus allemaal gezegd >?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:32 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Je kunt een van de 2 selecteren ja. Dan kun je nog kiezen uit gemiddeld of huidig dacht ik.Dare to be different.![]()
Probeer het uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:12 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
aah nu zie ik het. Je kiest drie dingen, word dat dus allemaal gezegd >?Ja doei.![]()
Als het goed is stuurt het tribunaal je meteen weer naar huis. Herstellen van koorts duurt langer dan 24 uur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef spiritusbus het volgende:
Oh jee, vanavond mag ik voor het tribunaal (loopgroep) verschijnen![]()
Kun je toch ook buiten een training doen. Even een rondje wandelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:27 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Nee want voor ik het weet is heel m'n training verneuktI solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... en op de een of andere manier geloof ik het niet.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Klinkt wat ongeloofwaardigquote:quote:Ik doe vooral aan krachttraining, maar ik heb het afgelopen jaar regelmatig 7 kilometer gerend om die 10 kilometer te kunnen rennen. Bij de finish kwam ik de EHBO'er tegen die toestemming gaf. Hij was heel blij voor me.'Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ik ga dan ook niet lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het goed is stuurt het tribunaal je meteen weer naar huis. Herstellen van koorts duurt langer dan 24 uur.![]()
Wát een stom rondje! Ik was samen met mossel, dat was dan wel gezellig, maar verder voelde het alsof ik gisteren een kratje bier heb leeg gezopen, een pakje peuken heb weggepaft en het wilde voor geen meter! Halverwege zei ik tegen mossel dat ik nóóit meer ga lopen en dat ik wel iedere dag frikandellenetend op de bank blijf hangen terwijl ik bier drink en peuken rook. En dan koop ik een scooter zodat ik ook niet meer hoef te fietsen.
Donderdag weer.Dan vast met een beter gevoel.
![]()
Je vergeet dat je ook joggingpakken met pandaprint ging aantrekken...quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:36 schreef Gogo83 het volgende:
Wát een stom rondje! Ik was samen met mossel, dat was dan wel gezellig, maar verder voelde het alsof ik gisteren een kratje bier heb leeg gezopen, een pakje peuken heb weggepaft en het wilde voor geen meter! Halverwege zei ik tegen mossel dat ik nóóit meer ga lopen en dat ik wel iedere dag frikandellenetend op de bank blijf hangen terwijl ik bier drink en peuken rook. En dan koop ik een scooter zodat ik ook niet meer hoef te fietsen.
Donderdag weer.Dan vast met een beter gevoel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sow, dat was een pittige intervaltraining,
9* 3 min /1 min R. Zo'n minuut is dan wel kort zeg
Fransman! Een rasechte Belg (die een beetje frans zingt maar dat nemen we er bij...)quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:15 schreef Nirak het volgende:
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Een van mijn vrienden in Zuid-Afrika is dat ook overkomen, hij dacht een nummer voor de Two Oceans Half Marathon over genomen te hebben van iemand, maar na 21 km bleek het toch de volledige te zijn... En och de Two Oceans 'Marathon' is 56 km. Gelukkig is het een bonk spier, en heeft hij het heelhuids overleefd...quote:Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Een collega van een vriend van mij heeft hem dus ongetraind gelopen! Die kreeg zaterdag de mogelijkheid een startnummer over te nemen en heeft toen besloten hem maar te lopen...quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... en op de een of andere manier geloof ik het niet.Zover ik weet doet hij alleen aan voetballen twee keer in de week. Hij heeft hem gehaald in iets meer dan 5u
The line is a dot to you!![]()
Ik vind dat echt zo apart he. iemand loopt zo even een halve marathon. Terwijl ik soms na 5 minuten nog het gevoel heb ergens dood neer te vallen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dat vind ik toch een iets andere situatie dan de 10 km gaan doen, per ongeluk verkeerd lopen en dan de M maar uitlopen .... vooropgezet plan denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:18 schreef kepler het volgende:
van mij heeft hem dus ongetraind gelopen! Die kreeg zaterdag de mogelijkheid een startnummer over te nemen en heef![]()
Het gaat nog gezellig worden in Leiden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:58 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Bij twijfel DOEN! zeiden ze gisteren tegen mij. So i did.![]()
![]()
Het zou natuurlijk kunnen, maar acht de kans groter dat hij het gedaan heeft voor de publiciteit en het mooie verhaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:20 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een iets andere situatie dan de 10 km gaan doen, per ongeluk verkeerd lopen en dan de M maar uitlopen .... vooropgezet plan denk ik.![]()
Echtquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vandaag geen centje pijn meer met fietsen of lopen. Alleen trap af blijft niet prettig.Mijn benen voelen nog als slappe spaghetti die ook nog eens pijn doet
Kan nog niet helemaal normaal lopen. Probleem is ook dat ik op de 4e etage woon zonder lift
Wel heb ik ook last van mn linkerknie en dat voelt niet helemaal als normale spierpijnHopelijk trekt dat nog een beetje bij komende dagen (voelt een beetje als mn oude blessure
)
ow zo, daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:20 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een iets andere situatie dan de 10 km gaan doen, per ongeluk verkeerd lopen en dan de M maar uitlopen .... vooropgezet plan denk ik.
Alle Rotterdam lopers, nog gefeliciteerd! (Twee dagen te laat)
Net even het Vondelpark ingegaan. Wat een heerlijk loopweer. 8km interval af kunnen werken. Beetje huiverig nadat ik gister ook al 50km wind tegen had gefietst op de racefiets, maar alles ging perfect.![]()
Het heeft die rotterdamse marathonmafkees wel een uitnodiging voor de NYC Marathon opgeleverd...
Mijn lichaam heeft overigens een flinke tik gekregen van zondag. Ik voel me belabberd, slap, lusteloos, moe, verkouden en ik heb koppijn. Sporten is gezond
En ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik de Loch Ness marathon ook echt ga lopen. Misschien maak ik er wel gewoon een vakantie van.F means you're fucked![]()
Ik voelde gisteren met fietsen mijn knieholtes behoorlijk, maar vandaag niets dus. Misschien had ik wel harder gekund in die pre 35KM'squote:Op dinsdag 15 april 2014 18:22 schreef kepler het volgende:
[..]
EchtMijn benen voelen nog als slappe spaghetti die ook nog eens pijn doet
Kan nog niet helemaal normaal lopen. Probleem is ook dat ik op de 4e etage woon zonder lift
Wel heb ik ook last van mn linkerknie en dat voelt niet helemaal als normale spierpijnHopelijk trekt dat nog een beetje bij komende dagen (voelt een beetje als mn oude blessure
)
Ik zit al 2 dagen vanaf half 1 te gapen alsof ik een jaar niet geslapen heb. Ondanks dat ik zondag om half 9 op mijn nest lag en gisteren om 10 uurquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:34 schreef YUR het volgende:
Het heeft die rotterdamse marathonmafkees wel een uitnodiging voor de NYC Marathon opgeleverd...
Mijn lichaam heeft overigens een flinke tik gekregen van zondag. Ik voel me belabberd, slap, lusteloos, moe, verkouden en ik heb koppijn. Sporten is gezond
En ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik de Loch Ness marathon ook echt ga lopen. Misschien maak ik er wel gewoon een vakantie van.
Wanneer is Loch Ness?![]()
28 september. Ik heb tot nu toe 2 marathons gelopen, en het was allemaal volslagen kut. De voorbereiding was honderdduizend keer leuker dan de marathon zelf. Dus misschien ga ik wel fulltime in marathontraining zonder ook daadwerkelijk marathons te lopen. Klinkt op dit moment als een prima planquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik voelde gisteren met fietsen mijn knieholtes behoorlijk, maar vandaag niets dus. Misschien had ik wel harder gekund in die pre 35KM's
[..]
Ik zit al 2 dagen vanaf half 1 te gapen alsof ik een jaar niet geslapen heb. Ondanks dat ik zondag om half 9 op mijn nest lag en gisteren om 10 uur
Wanneer is Loch Ness?F means you're fucked![]()
En je dan richten op snelle HMs. Marathons hoeven niet hé?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
28 september. Ik heb tot nu toe 2 marathons gelopen, en het was allemaal volslagen kut. De voorbereiding was honderdduizend keer leuker dan de marathon zelf. Dus misschien ga ik wel fulltime in marathontraining zonder ook daadwerkelijk marathons te lopen. Klinkt op dit moment als een prima plan
K trouwens dat je je zo belabberd voelt![]()
![]()
Niet miepen maar marathonnen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:34 schreef YUR het volgende:
En ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik de Loch Ness marathon ook echt ga lopen. Misschien maak ik er wel gewoon een vakantie van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Klinkt ook goed idd!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
28 september. Ik heb tot nu toe 2 marathons gelopen, en het was allemaal volslagen kut. De voorbereiding was honderdduizend keer leuker dan de marathon zelf. Dus misschien ga ik wel fulltime in marathontraining zonder ook daadwerkelijk marathons te lopen. Klinkt op dit moment als een prima plan
Hier een klein drama: ik heb vanmorgen 2 linker sokken in mn tas gemikt.![]()
Gisteren stonden de voorlopige uitslagen van Bathmen online, stond erbij dat ik een hindernis had gemist (= 2 uur straftijd)
Meteen maar even gemaild dat dit niet klopt, ze hebben mijn wedstrijdverloop bekeken en het wordt aangepast
Heb er 2:25 over gedaan, mijn snelste tijd van het seizoen (maar ook de kortste run)
Dan moet ik zo rond de 113e plek uitkomen.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
http://losseveter.nl/2014(...)we-amsterdam-ekiden/quote:De exacte afstanden zijn:
Loper 1 - 6 km
Loper 2 - 9 km
Loper 3 - 6 km
Loper 4 - 9 km
Loper 5 - 6 km
Loper 6 - 6,195 km
Aflossingszone in het Olympisch StadionF means you're fucked![]()
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik vind 5 uur over een marathonafstand niet echt uitstralen dat je het even gedaan hebt. Ik denk dat ik het ook nog wel zonder voorbereiding in 5 uur zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat echt zo apart he. iemand loopt zo even een halve marathon. Terwijl ik soms na 5 minuten nog het gevoel heb ergens dood neer te vallen.![]()
Ik kwam tijdens de run ergens in het bos een wandelaar tegen en ik dacht een hele goeie grap gemaakt te hebben door "pas op, loslopend wild" te zeggen.
Bleek dus een fotograaf te zijn.
Volgende keer maar niet meer doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:22 schreef Cynic het volgende:
Ik kwam tijdens de run ergens in het bos een wandelaar tegen en ik dacht een hele goeie grap gemaakt te hebben door "pas op, loslopend wild" te zeggen.
Bleek dus een fotograaf te zijn.
Volgende keer maar niet meer doen...Is toch leuke foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cool!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:12 schreef YUR het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)we-amsterdam-ekiden/
[..]
Ik heb alleen maar linkersokken....quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Klinkt ook goed idd!
Hier een klein drama: ik heb vanmorgen 2 linker sokken in mn tas gemikt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een marathon is natuurlijk niets bij electricruns.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik vind 5 uur over een marathonafstand niet echt uitstralen dat je het even gedaan hebt. Ik denk dat ik het ook nog wel zonder voorbereiding in 5 uur zou kunnen doen.
Ja zo'n electricrun ren je natuurlijk niet zomaar "per ongeluk"quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:31 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Een marathon is natuurlijk niets bij electricruns.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/323936443/11367364
Alweer training 2 van mijn schema! Morgen is een drukke dag, dus ik deed hem vandaag vast. Wel lekker, van die trainingen waarvan je eigenlijk het idee hebt dat je niks gedaan hebt. Maar daar word je wel fit van, zo voelt het althans..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gewoon Loch Ness Marathon lekker relaxed op je LDL tempo lopen, heb ik me in Amsterdam ook prima mee vermaakt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:34 schreef YUR het volgende:
En ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik de Loch Ness marathon ook echt ga lopen. Misschien maak ik er wel gewoon een vakantie van.![]()
Da's 18km toch? Hoe lang doe je daar ongeveer over?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Dus... 5x de rivier over! Stuk zwaarder dan vorig jaar denk ik
Lachuh!!!It has to mean something
Dan loop ik al bijna een prquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Gewoon Loch Ness Marathon lekker relaxed op je LDL tempo lopen, heb ik me in Amsterdam ook prima mee vermaakt.
3/4 broek was lekker, lange mouw eigenlijk te warm. Maar best lekker gelopen.
Best tevreden met hoe moe moe ik me voelde.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Misschien ben je gewoon niet zo gemaakt voor de marathon!quote:Daar twijfel ik wat betreft mijzelf ook nog wel aan, want de hele marathontraining vond ik vooral redelijk saaiig en het lopen zelf was een aardige hel (al is dat op zich niet erg). Jouw voorbereidingen waren daarentegen wel goed volgens mij ja!
Ik ga er zeker nog wel meer lopen en ga dan de voorbereiding ook nog wel wat serieuzer aanpakken, maar ik vind de marathon momenteel helemaal niet de gaafste of leukste afstand of zo zaligmakend. ..Jack does it in real time...![]()
21km dit jaar. Vorig jaar 19km geloof ik, dacht een tijd van iets van 1.46.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's 18km toch? Hoe lang doe je daar ongeveer over?![]()
![]()
Ah, ok. Dan was-ie de eerste keer 18 km. Toen heeft mijn vriendin hem gelopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
21km dit jaar. Vorig jaar 19km geloof ik, dacht een tijd van iets van 1.46.
Leuk evenement wel
It has to mean something
Een sub 4 uur marathon lopen is NIET kut! *kijkt streng* Dat is gewoon een fokking prestatie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
En het is gewoon Rotterdam, dat ligt je gewoon nietLoch Ness wordt een toppertje.
![]()
Heb jij eigenlijk een richttijd voor Leiden, Cowboy? Of gewoon lekker lopen?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Als ik teleurgesteld ben mag ik het kut vindenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een sub 4 uur marathon lopen is NIET kut! *kijkt streng* Dat is gewoon een fokking prestatie.
En het is gewoon Rotterdam, dat ligt je gewoon nietLoch Ness wordt een toppertje.
Je hebt in elk geval nog veel ruimte voor verbetering.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik teleurgesteld ben mag ik het kut vinden
Wordt ultraloper, dan is een marathon onderdeel van de voorbereiding en dus leuk!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
28 september. Ik heb tot nu toe 2 marathons gelopen, en het was allemaal volslagen kut. De voorbereiding was honderdduizend keer leuker dan de marathon zelf. Dus misschien ga ik wel fulltime in marathontraining zonder ook daadwerkelijk marathons te lopen. Klinkt op dit moment als een prima plan![]()
Misschien hoort dat wel bij Marathons lopen.. als het makkelijk was zou iedereen het wel doen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik teleurgesteld ben mag ik het kut vindenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En ja dat is een enorme dooddoener, dat besef ik..quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien hoort dat wel bij Marathons lopen.. als het makkelijk was zou iedereen het wel doen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Uiteraard! Wie ben ik om te zeggen hoe je je voelen moet. Maar IK vind het een enorme prestatie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik teleurgesteld ben mag ik het kut vinden![]()
We zijn net 2 dagen verder. Trotse overheersing komt nog wel. Ik vond het vorig jaar ook kut toen ik in 3.40 binnen kwam, omdat je weet dat er meer in zat en je er maanden lang voor hebt getraind."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Voor Leiden ligt de doelstelling op dit moment op gewoon lekker lopen, als ik me die dag in topvorm voel ga ik misschien wel voor een " Kut" tijd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:51 schreef _MvN_ het volgende:
Heb jij eigenlijk een richttijd voor Leiden, Cowboy? Of gewoon lekker lopen?![]()
![]()
inderdaad, mijn Nederlandse collega liep 3.12 en was ook teleurgesteld...puur omdat hij op 3.05 weg ging en dit tot 35km vol hield, toen liepen de benen vol en was het gebeurt....dus ja, terecht teleurgesteld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik teleurgesteld ben mag ik het kut vinden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En je hebt gelijk ook het is ook kut.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik teleurgesteld ben mag ik het kut vinden![]()
the power of FB...gister zat ik even te dagdromen over een hardloopweekend "overseas" met wat mensen.
Even een rondje FB gedaan en binnen een paar uur ziet het er naar uit dat we gaan eind September, en iemand anders heeft zelfs de organisatie op zich genomen!
en overseas is niet Australie
Mijn dagdroom was gebasseerd op deze blog-post
http://74running.com/2013/01/13/running-the-rakiura-track/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een leuk verslagje van de London Marathon van een 'amateur'...![]()
![]()
http://www.steveway.co.uk/?p=1203
Bijbehorende Garmin log;hoe vlak wil je het hebben...
http://connect.garmin.com/activity/479081836Ik kan er niets over zeggen, maar ik denk omdat er gewoon meer in zit bij YUR en de voorbereiding weer zo ontzettend goed ging. Dan is het gewoon kut dat je kramp krijgt en daardoor moet wandelen/stilstaan. Dat kan ik ook echt wel begrijpen, zijn voornaamste doel was volgens mij ook gewoon de M uitlopen zonder te wandelen. Maar ik vind het toch ook wel een erg goede prestatie, alleen jammer dat het niet perfect ging..quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar waar zit precies de teleurstelling Yur?![]()
![]()
Meh, trainen ging kut, komt vast door die 2 linker sokken.
Na de warming up en 10x150 knallen zowel lichamelijk als mentaal op. Waardeloos![]()
![]()
de horror.....quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef Zhano het volgende:
GPS heeft gefaald van mn telefoon, hele endomondo/smashrun naar de knoppen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zag hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Dus... 5x de rivier over! Stuk zwaarder dan vorig jaar denk ik
Lachuh!!!![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat zou nog eens een leuk verjaardagsloopje zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:12 schreef YUR het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)we-amsterdam-ekiden/
[..](moet ik alleen wel even regelen dat mijn meneer vrij is) Zijn er liefhebbers voor een team?
Dat is nog eens een eind overseas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
the power of FB...gister zat ik even te dagdromen over een hardloopweekend "overseas" met wat mensen.
Even een rondje FB gedaan en binnen een paar uur ziet het er naar uit dat we gaan eind September, en iemand anders heeft zelfs de organisatie op zich genomen!
http://74running.com/2013/01/13/running-the-rakiura-track/Het ziet er wel uit als een mooie route!
Mag je iemand die 8 minuten langzamer is als Mo Farah een amateur noemen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:29 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
http://connect.garmin.com/activity/479081836Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Daarom de aanhalingstekens denk ik. Jeetje wat snel... Gewoon 5 minuten per mijl..quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:27 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Mag je iemand die 8 minuten langzamer is als Mo Farah een amateur noemen?![]()
hier ook een verslagje van een amateur marathon loper in rotterdamquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:29 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
http://connect.garmin.com/activity/479081836
[..]
Ik kan er niets over zeggen, maar ik denk omdat er gewoon meer in zit bij YUR en de voorbereiding weer zo ontzettend goed ging. Dan is het gewoon kut dat je kramp krijgt en daardoor moet wandelen/stilstaan. Dat kan ik ook echt wel begrijpen, zijn voornaamste doel was volgens mij ook gewoon de M uitlopen zonder te wandelen. Maar ik vind het toch ook wel een erg goede prestatie, alleen jammer dat het niet perfect ging..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de tussentijden:
5 kilometer
17:19 (17:19)
10 kilometer
34:33 (17:14)
15 kilometer
52:13 (17:40)
20 kilometer
1:09:47 (17:34)
Halve marathon
1:13:47
25 kilometer
1:27:26 (17:39)
30 kilometer
1:45:04 (17:38)
35 kilometer
2:02:27 (17:23)
40 kilometer
2:20:25 (17:58)![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Skweezer het volgende:
[..]
hier ook een verslagje van een amateur marathon loper in rotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de tussentijden:
5 kilometer
10 kilometer
15 kilometer
20 kilometer
Halve marathon
25 kilometer
30 kilometer
35 kilometer
40 kilometer
2:20:25 (17:58)![]()
![]()
![]()
Wow... dat is van jezelf? Mooi geschreven in ieder geval! Je leeft er mooi in mee, ik kon het me goed visualiseren. Maar wat een enorme toptijd ook!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee niet van mij zelf (die tijd houd ik maar 5km vol), kwam dit bericht tegen op facebookquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wow... dat is van jezelf? Mooi geschreven in ieder geval! Je leeft er mooi in mee, ik kon het me goed visualiseren. Maar wat een enorme toptijd ook!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had ik overgenomen van iemand anders, maar volgens mij wordt hij er niet voor betaald, in die zin dusquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:27 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Mag je iemand die 8 minuten langzamer is als Mo Farah een amateur noemen?. Maar amateurniveau is hij sowieso ontstegen ja!
![]()
![]()
Haha, bij mij hetzelfde, 5km moet net lukkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Nee niet van mij zelf (die tijd houd ik maar 5km vol), kwam dit bericht tegen op facebook. Maar mooi verhaal, bedankt voor het delen!
![]()
![]()
Blegh. Vandaag onverwacht langer moeten werken, waardoor m`n vrije middag iets korter werd. Vanavond na het werken meteen door omdat ik een nieuwe lens gekocht heb voor m`n camera.
Geen zin om het lopen (50 min. D1) ergens tussendoor te proppen, dus morgen maar![]()
Het begint een beetje standaard te worden om woens-, vrij- en zondag te lopen. Uitstelgedrag..![]()
Niet liegenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, bij mij hetzelfde, 5km moet net lukken. Maar mooi verhaal, bedankt voor het delen!
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat bouw je toch gewoon uit met 50m per dag. Dan zit je zo op dat niveau.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, bij mij hetzelfde, 5km moet net lukken. Maar mooi verhaal, bedankt voor het delen!
![]()
![]()
![]()
Nonde... zou ook wel mee willen, wat is dat mooi daar!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://74running.com/2013/01/13/running-the-rakiura-track/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee, zit al op 5k he, dan kan je het wel met 500m uitbouwen! Dat moet dit jaar nog wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat bouw je toch gewoon uit met 50m per dag. Dan zit je zo op dat niveau.![]()
Ik lieg nooitquote:![]()
![]()
![]()
Is toch alleen voor bedrijven en atletiekvereningingen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:26 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een leuk verjaardagsloopje zijn.(moet ik alleen wel even regelen dat mijn meneer vrij is) Zijn er liefhebbers voor een team?
[..]
Dat is nog eens een eind overseas.Het ziet er wel uit als een mooie route!
Zo, net even het '2014 loopjeslijstje' bijgewerkt. 41 loopjes op de lijst die waarschijnlijk gerend gaan worden, and counting![]()
Ook superveel variatie: weg, trail, fell, 5K's, 2 marathons, HM's 25K, 10EM..
Wat een tof jaar gaat dit worden
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee, zit al op 5k he, dan kan je het wel met 500m uitbouwen! Dat moet dit jaar nog wel lukken denk ik![]()
![]()
Ja doei.![]()
Voor of na je 2 kleintjes?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, net even het '2014 loopjeslijstje' bijgewerkt. 41 loopjes op de lijst die waarschijnlijk gerend gaan worden, and counting![]()
Godsakker wat veelquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd alleen naar de datum gekeken. Dan moet ik toch op zoek naar een ander verjaardagsloopje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Is toch alleen voor bedrijven en atletiekvereningingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Jaquote:Bijna elk weekend wel wat te doen zo op deze manier. Ook nog een paar doordeweeks.
Reindeer Romp Series staat er nog niet in, de XC die in oktober/November weer beginnen nog niet...
Ja doei.![]()
Denk je niet dat je teveel hooi op de vork neemt zo? Je zult dan wel deels op LDL tempo gaan doen maar toch.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
JaBijna elk weekend wel wat te doen zo op deze manier. Ook nog een paar doordeweeks.
Reindeer Romp Series staat er nog niet in, de XC die in oktober/November weer beginnen nog niet...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zoals ik al zei: het varieert allemaal, van 5K tot M's dus, veel van de kleine evenementjes zijn niet zo lang, dus dat kan allemaal primaAls ik van vorig jaar alles op ga tellen kom ik denk ik ook vrij makkelijk aan 30-40 loopjes
Zit inmiddels op 13
En ik loop 95% op m'n dooie akkertje voor de lol. De andere 5% verandert onderweg ineens in een PB mogelijkheid als alles goed lijkt te gaan
Ja doei.![]()
Van de site:quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Is toch alleen voor bedrijven en atletiekvereningingen?quote:Bedrijventeams (en andere verenigingen, vriendenclub, familie, …):
Deelname ¤180,- voor 6 personenI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ah, dan heb ik met mijn ogen dicht gekeken! Tnxquote:
Zo Mo! Hou je dan wel tijd over?![]()
Ik heb gespijbeld vanavond. Morgen vroeg naar huis vanwege tandartserna zelf even hobbelen sinds TWEE
weken!
![]()
Nog maar een evenementje voor in de OP:
1
2[b]21-4-2014 - [url=http://www.poelster.nl/bosloop/l]Poelster Bosloop (Amstelveen)[/url][/b]
[*] Angel-A - 10 km
Afgelopen zondag ook gelopen in Rotterdam (10 km), ik heb genoten! Die drukte, het publiek, de stad, ik heb mijn ogen uit gekeken en met kippenvel gelopen. Ik kreeg donderdagavond via via een startnummer aangeboden en besloot de reis naar Rotterdam te maken. Met iemand anders' naam op mijn buik mocht ik in startvak C komen staan. Mijn streven was om het binnen een uur te lopen en dat was bijna gelukt. 25 meter voor de finish kwam ik stil te staan in een enorme menigte die allemaal wilden finishen en daarna was het stapvoets onder de boog door en kreeg ik mijn medaille, een banaantje en een flesje AA. Eindtijd was 1:03:07
Op een gegeven moment liep in tegenovergestelde richting op een andere rijbaan een groepje Afrikanen, de kopgroep denk ik. Heel bijzonder om onderdeel uit te maken van dit evenement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje late reactie (ben net pas weer thuis sinds het weekend) maar alsnog een grote buiging voor alle lopers dit weekendSpeciaal de marathonmen
[ Bericht 8% gewijzigd door Angel-A op 15-04-2014 22:30:24 (endo toegevoegd) ]![]()
Tijd zat!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:27 schreef Quoi het volgende:
Zo Mo! Hou je dan wel tijd over?![]()
Ik heb gespijbeld vanavond. Morgen vroeg naar huis vanwege tandartserna zelf even hobbelen sinds TWEE
weken!
en verder heb ik geen (sociaal) leven hè
FOK!ker in hart en nieren
![]()
Ja doei.![]()
Oja, dat was waar ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tijd zat!en verder heb ik geen (sociaal) leven hè
FOK!ker in hart en nieren
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef Angel-A het volgende:
Nog maar een evenementje voor in de OP:
[ code verwijderd ]
Afgelopen zondag ook gelopen in Rotterdam (10 km), ik heb genoten! Die drukte, het publiek, de stad, ik heb mijn ogen uit gekeken en met kippenvel gelopen. Ik kreeg donderdagavond via via een startnummer aangeboden en besloot de reis naar Rotterdam te maken. Met iemand anders' naam op mijn buik mocht ik in startvak C komen staan. Mijn streven was om het binnen een uur te lopen en dat was bijna gelukt. 25 meter voor de finish kwam ik stil te staan in een enorme menigte die allemaal wilden finishen en daarna was het stapvoets onder de boog door en kreeg ik mijn medaille, een banaantje en een flesje AA. Eindtijd was 1:03:07
Op een gegeven moment liep in tegenovergestelde richting op een andere rijbaan een groepje Afrikanen, de kopgroep denk ik. Heel bijzonder om onderdeel uit te maken van dit evenement.Je staat erin. Mooi prestatie op de 10 km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje late reactie (ben net pas weer thuis sinds het weekend) maar alsnog een grote buiging voor alle lopers dit weekendSpeciaal de marathonmen
![]()
Leek nogal fris vanavond, maar eenmaal aan het sporten was het best lekker weer. Op het begin kon ik nog wel merken dat ik gisteren gelopen had, maar verdween al weer snel.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd alleen naar de datum gekeken. Dan moet ik toch op zoek naar een ander verjaardagsloopje.
Dat ziet eruit als een leuk loopje... Hmmm... En ik heb Gelderland dit jaar nog niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft die ekiden: ja, da's behoorlijk prijzig. Dan kan je als bedrijf beter meedoen aan de estafette in Lisse, een week later. (http://www.spartaan.net/estafette/) Ik ben daar ook al vaak geweest, is altijd gezellig.
Jammer genoeg alleen voor bedrijven en atletiekverenigingen. Maar een aanrader voor iedereen met hardlopende collega's.![]()
Ik heb 1 hardlopende collega maar die vind wedstrijdjes stom.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:56 schreef pijll het volgende:
Maar een aanrader voor iedereen met hardlopende collega's.
Scheelt ook nog eens dat het er niet voor zorgt dat ze alsmaar van huis is en ik duimen zit te draaien. Ben er meestal ook gewoon bij, al dan niet zelf ook meelopend.quote:
En bij beide geplande marathons, kon ik de halve doen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Eindelijk lesje 16 van Evy gelopen. We komen in de buurt van de 4 km Jeej.
[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 15-04-2014 23:58:45 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
jogger......quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb 1 hardlopende collega maar die vind wedstrijdjes stom.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jaquote:
dat zeggende.... er loopt bij ons in het dorp een man van mid 50, ik zie hem nooit bij welk evenement dan ook maar het maakt niet uit wat voor weer het is....regen, hagel of sneeuw....hij loopt al jaren lang, zonder uitzondering, 3 keer per week trouw zijn rondje van zo'n 5km....quote:
Met zo'n een doorzettingsvermogen ben je in mijn ogen toch een runner
Ik zou er niet aan moeten denken maar ja, iedereen zijn ding!
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-04-2014 01:11:14 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yup, ik probeer sowieso 1x in de week naar mijn werk te lopen.quote:Op woensdag 16 april 2014 06:33 schreef Xilantof het volgende:
Zijn er hier ook vroege renners? Die voor hun werk even een rondje doen?It has to mean something
maakt het je dan ook nog uit hoe lang dit rondje is Cynic?quote:Op woensdag 16 april 2014 07:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup, ik probeer sowieso 1x in de week naar mijn werk te lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat ga je nou ook krijgen inderdaad…[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Opstaan is al een behoorlijke opgave, laat staan een rondje hardlopenquote:Op woensdag 16 april 2014 06:33 schreef Xilantof het volgende:
Zijn er hier ook vroege renners? Die voor hun werk even een rondje doen?![]()
![]()
Mja, ik vind het ook van die onzinregels. Als er vorig jaar iemand met een bomschoen was geweest, had niemand schoenen aan gemogen? Maar ja. Het is Amerika. Daar blinken ze nooit echt uit in helder nadenken over veiligheid.quote:Op woensdag 16 april 2014 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat ga je nou ook krijgen inderdaad…Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
als ik late dienst heb meestal wel en zaterdag ook. Maar loop liever na mn werkquote:Op woensdag 16 april 2014 06:33 schreef Xilantof het volgende:
Zijn er hier ook vroege renners? Die voor hun werk even een rondje doen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
In het weekend ren ik gelijk als ik uit bed kom. Maar op werkdagen ga ik mijn wekker niet vroeger zetten. Wel eens bij hoge uitzondering gedaan (als ik bijvoorbeeld door een trip naar het buitenland daarna een paar dagen niet kon lopen).quote:Op woensdag 16 april 2014 06:33 schreef Xilantof het volgende:
Zijn er hier ook vroege renners? Die voor hun werk even een rondje doen?
Over anderhalve week weer lekker een week op de veluwe. Lekker door het bos draven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Skweezer het volgende:
[..]
hier ook een verslagje van een amateur marathon loper in rotterdamKippenvel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de tussentijden:
5 kilometer
10 kilometer
15 kilometer
20 kilometer
Halve marathon
25 kilometer
30 kilometer
35 kilometer
40 kilometer
2:20:25 (17:58)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Haha ik nog geen km denk ik!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Nee niet van mij zelf (die tijd houd ik maar 5km vol), kwam dit bericht tegen op facebookSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: