Multisport idd ik zwem veelquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
de TomTom Cardio? (HSM in de polsband?)
Zo ja, dan is die inmiddels al 269,-(tenzij je hem multisport wil
)
zal wel doortikken in t geld dan lijkt mequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Multisport idd ik zwem veel![]()
Maar wel met ingebouwde hartslagmeter idd.
Aaawww mijn hart smelt!quote:
voor die 30 euro meer ga ik ook wel daarvoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Multisport idd ik zwem veel![]()
Maar wel met ingebouwde hartslagmeter idd.
¤299,- heb ik hem zien staanquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal wel doortikken in t geld dan lijkt me
Ja preciesquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
voor die 30 euro meer ga ik ook wel daarvoor
Vergeleken met de Noosa's zijn die Defyance wel erg braaf iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Brooks defyance 7.
Zag de Asics Noosa ook nog staan, maar helaas
tomtom de nieuwste is dat he?quote:
Eens kijken of ik dat kan instellen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan moet je het tempo dus niet omhoog laten gaan. Instellen op je telefoon/gps-horloge dat ie gaat piepen/trillen als je te snel gaat, en dan je tempo daarop aanpassen.
Ja precies die ja. Ga hem waarschijnlijk voor mijn verjaardag krijgen.. Enige jammere is dat ik pas in September jarig ben haha. Dus nog even geduld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:11 schreef emily-p het volgende:
[..]
tomtom de nieuwste is dat he?
Hij ziet er wel top uit! en de specificaties zien er ook goed uit
Een vervroegd cadeau?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja precies die ja. Ga hem waarschijnlijk voor mijn verjaardag krijgen.. Enige jammere is dat ik pas in September jarig ben haha. Dus nog even geduld.
Ja zijn dure dingen he..quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zit ook te twijfelen of/wanneer ik een GPS horloge ga nemen. Sowieso voor tijdens de marathon training, maar ja als ik hem toch ga kopen in juni, kan ik hem net zo goed nu al kopen en er ook tijdens de HM voorbereiding gebruik van makenMisschien na het vakantiegeld..
Ja maar het komt van dezelfde rekening af. Dus er moet sowieso gespaard worden. net de vakantie betaald enzo haha.quote:
Klopt, en ik twijfel sowieso altijd een jaar of zo voordat ik gadgets koop.. maarja een GPS horloge twijfel ik nu echt al heel lang over, en mijn Garmin FR20 met footpod gaat ook alweer heel lang mee, en kan ook alleen maar gemiddelde hartslag weergeven dus is ook niet heel handig of nauwkeurig..quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar het komt van dezelfde rekening af. Dus er moet sowieso gespaard worden. net de vakantie betaald enzo haha.
Wat goed van je. Heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, en ik twijfel sowieso altijd een jaar of zo voordat ik gadgets koop.. maarja een GPS horloge twijfel ik nu echt al heel lang over, en mijn Garmin FR20 met footpod gaat ook alweer heel lang mee, en kan ook alleen maar gemiddelde hartslag weergeven dus is ook niet heel handig of nauwkeurig..
Ik ben net zo ..quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, en ik twijfel sowieso altijd een jaar of zo voordat ik gadgets koop.. maarja een GPS horloge twijfel ik nu echt al heel lang over, en mijn Garmin FR20 met footpod gaat ook alweer heel lang mee, en kan ook alleen maar gemiddelde hartslag weergeven dus is ook niet heel handig of nauwkeurig..
Doe je goed. Hier is het meestal nu meteen en het liefst nog 5 minuten geledenquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Survival blanketquote:
Hoe was het buiten? Het ziet er maar koud uit vandaag...quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, les 1 van de 10k zit er op.
Ik heb hem twee keer gedaan want ik vond hem wel heel kort.![]()
Het was 5 x 2 met 1 minuut lopen ertussen.
Toen ik liep was het lekker maar toen ik naar buiten stapte dacht ik idd wel even *brrrr*quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe was het buiten? Het ziet er maar koud uit vandaag...
Hm denk dat ik vanavond maar lang-lang doe.. Vooral de wind vind ik erg koud.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toen ik liep was het lekker maar toen ik naar buiten stapte dacht ik idd wel even *brrrr*
(Had longsleeve en 3/4 broek aan).
En hoe zag een rustweek eruit (iedere 4e week?)?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, maar in principe was het heel simpel. Een d2 loopje, een interval/pyramideloop/tempodingetje en een d1 LDL. En soms een herstelloopje als 4e loop. En dan af en toe een wedstrijd ertussen om je marathontempo (of sneller) te testen.
Ik ga ook in lange broek en truiquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm denk dat ik vanavond maar lang-lang doe.. Vooral de wind vind ik erg koud.
Groot gelijk. Moet nog eens een sportshirtje halen met lange mouwen. Nu altijd een vestje eroverheen.quote:
Ik heb liever korte mouwquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Groot gelijk. Moet nog eens een sportshirtje halen met lange mouwen. Nu altijd een vestje eroverheen.
Ik rol ze na 10 minuten ook op hoor mijn mouwenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb liever korte mouw
alleen met hockey heb ik wel een longsleeve aan
Gaat je lukken. Kun je meteen je hoofd lekker leegmakenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:17 schreef Ynske het volgende:
Ik hoop dat t hier vanavond een beetje gaat lukken, voel me moe, zo ontzettend moe. Ik weet dat t voornamelijk vanuit mn hoofd komt, dus moet me van mezelf uit er overheen zetten. Al ga ik langzamer dan slakken, ik moet gaan
Tuurlijk. Dat heeft iedereen. Daar is Spiritus het meest recente voorbeeld van. Snel vergeten en op de goede voet doorgaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vorige week mijn eerste 10k gerend zonder al te veel problemen, maar vandaag na 3km al toch maar een stuk gaan wandelen. Heb er maar een intervaltraining van gemaakt, want het ging voor geen metersnap niet hoe dat kan.
Hebben jullie ook wel eens een enorm slechte dag als deze erbij zitten?
Dit is echt zo ontzettend herkenbaar. Uit huis zijn en kinderen hebben helpen gelukkig wel (een beetjequote:Op dinsdag 15 april 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doe je goed. Hier is het meestal nu meteen en het liefst nog 5 minuten geledenAl is het wel iets minder sinds ik niet meer bij mijn ouders woon
Haha ja mooi is dat he. Heb dat wel moeten leren hoor. Een paar keer behoorlijk hard mee op mijn bek gegaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dit is echt zo ontzettend herkenbaar. Uit huis zijn en kinderen hebben helpen gelukkig wel (een beetje) tegen dat impulsieve.
Nooit!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vorige week mijn eerste 10k gerend zonder al te veel problemen, maar vandaag na 3km al toch maar een stuk gaan wandelen. Heb er maar een intervaltraining van gemaakt, want het ging voor geen metersnap niet hoe dat kan.
Gelukkig niet echt op mijn bek gegaan maar nu wel even gedwongen realistisch omdat we van de zomer e.e.a. aan ons huis moeten doen en we dat bedrag nog niet helemaal op de spaarrekening hebben. (Anders had ik gisteren al een Garminquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haha ja mooi is dat he. Heb dat wel moeten leren hoor. Een paar keer behoorlijk hard mee op mijn bek gegaan
Ja hoor, dan moet ik mezelf echt vooruit 'duwen' en wil het allemaal absoluut niet vanzelf. Dat heb je soms, gewoon doorheen lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Haha dan iig na de zo er tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:43 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Gelukkig niet echt op mijn bek gegaan maar nu wel even gedwongen realistisch omdat we van de zomer e.e.a. aan ons huis moeten doen en we dat bedrag nog niet helemaal op de spaarrekening hebben. (Anders had ik gisteren al een Garmin)
Doen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Miezziej het volgende:
Wel of niet 10km lopen in Leiden? Hmm, twijfel
In december heb ik mijn laatste evenement gedaan en heb er wel weer eens zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |