Ik vind het een raar verhaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uk-de-marathon.dhtml
Oeps...
Wat een eindbaasquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uk-de-marathon.dhtml
Oeps...
Wat yuki zegt en van mij staat er nog 1 in het vorige deel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
shit! Dan ga ik vanavond of morgen toch even wat verslagen zoeken (in het vorige deel?) want ik ben erg benieuwd! Nu eens kijken of ik ergenseen cavia kan scoren in een van de vele restaurants hier in Arequipa
Dat had ik nou ook...quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:09 schreef Ynske het volgende:
Hebben meer mensen die gratis upgrade maand email gehad van endomondo?
Ik snap er niets van, je zou die link moeten volgen om t te activeren maar dat doet hier niet.
Heb ik ook gehad, maar ik zag weer ergens een addertje onder het gras, dus ik heb het maar gelaten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:09 schreef Ynske het volgende:
Hebben meer mensen die gratis upgrade maand email gehad van endomondo?
Ik snap er niets van, je zou die link moeten volgen om t te activeren maar dat doet hier niet.
vertellquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, maar ik zag weer ergens een addertje onder het gras, dus ik heb het maar gelaten.
Nouja soms mag je eerst een maand kijken of t een meerwaarde voor je isquote:
Mooi overzichtje zeg!quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:15 schreef Nirak het volgende:
Vervelend zeg, moeten luisteren naar die FransmanVeel plezier morgen! Zo'n hartslagmeter is mijn beste aankoop geweest. Probeer er ook echt op te letten en laat hartslag leidend zijn bij duur lopen. Soms wel frustrerend als je steeds langzamer moet om hem laag genoeg te houden. Maar zo heb je ook dagen dat je weer een betere vorm hebt
No such thing as a free lunch idd.quote:
Afwisselend lijkt mij het beste. Doe iig nooit twee trainingen in de hoge zone kort na elkaar. Je lichaam heeft tijd nidig om hiervan te herstellen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mooi overzichtje zeg!
Ik kom nu nog keihard in zone 3 uit en begin 4.
Wat zou nou het handigst zijn? Intervallen? Of duurlopen op lage hartslag?
scheelt, k heb geen ccquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:16 schreef Guard het volgende:
[..]
No such thing as a free lunch idd.
Je moest je CC gevens en alles invullen, en dan moest je voor een bepaalde stand van de maan je full membership opzeggen anders zat je er meteen een jaar aanvast geloof ik...
Dan kom je ook niet in aanmerking voor "free" stuff, want dan valt er te weinig te data-minenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:18 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Afwisselend lijkt mij het beste. Doe iig nooit twee trainingen in de hoge zone kort na elkaar. Je lichaam heeft tijd nidig om hiervan te herstellen.
CC?quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moest je CC gevens en alles invullen, en dan moest je voor een bepaalde stand van de maan je full membership opzeggen anders zat je er meteen een jaar aanvast geloof ik...
En ik doe dat altijd met Amazon Primequote:Op dinsdag 15 april 2014 08:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar zou het nog wel handig zijn idd, en amazon heeft natuurlijk toch al je gegevens al.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En ik doe dat altijd met Amazon PrimeHeb per jaar geloof ik 4 of 5 maanden gratis prime membership (gratis bezorgen de eerstvolgende (werk)dag, en zet altijd in m'n agenda wanneer ik het weer op moet zetten. Zo heb ik voor niets toch een hoop voordeel!
Hmmmm data-minenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan kom je ook niet in aanmerking voor "free" stuff, want dan valt er te weinig te data-minen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |