hehehehe dat dat zal wel tegenvallen idd na zo'n "loopje"quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moet ik mezelf echt vooruit 'duwen' en wil het allemaal absoluut niet vanzelf. Dat heb je soms, gewoon doorheen lopen.![]()
Net even m'n werk verplichtingen gedaan, viel toch wat zwaar om nu alweer de post te bezorgen haha.
Bij twijfel DOEN! zeiden ze gisteren tegen mij. So i did.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Miezziej het volgende:
Wel of niet 10km lopen in Leiden? Hmm, twijfel
In december heb ik mijn laatste evenement gedaan en heb er wel weer eens zin in
Ja ik vind het ook nogal wat. Moet ook nog een nieuwe telefoon.. Zuchtquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ja hoor hij komt er...ooit. Maar ik vind het toch een te groot bedrag om "zomaar" uit te geven.
Haha, goed adviesquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:58 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Bij twijfel DOEN! zeiden ze gisteren tegen mij. So i did.
Je hebt goede dagen, normale dagen en slechte dagen. Kan vanalles zijn. Niet genoeg gegeten/gedronken de dag ervoor, niet genoeg slaap of gewoon pech omdat het kanquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vorige week mijn eerste 10k gerend zonder al te veel problemen, maar vandaag na 3km al toch maar een stuk gaan wandelen. Heb er maar een intervaltraining van gemaakt, want het ging voor geen metersnap niet hoe dat kan.
Hebben jullie ook wel eens een enorm slechte dag als deze erbij zitten?
Nou ja, zoals uit de lessons learned bleek heb ik die rustweken niet helemaal helder ingeplanned. Om de 4 weken een rustiger week lijkt me prima. Waarbij ik wel minimaal een HM in LDL zou lopen, maar de rest van de week dan maar 2 keer 5 ofzo en geen zware interval.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En hoe zag een rustweek eruit (iedere 4e week?)?
BTW, ik klinkte daarnet op het verkeerde topic. Zag ik ineens woorden als dope en Roffa voorbij komen. Bleek ik in het Sneakerstopic te zitten. Nou ja, het gaat daar ook over schoenen, maar ik moest even wennen.
De groepsdruk werd te groot?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:15 schreef _MvN_ het volgende:
Beste loper,
Hartelijk dank voor jouw inschrijving op de 24e Leiden Marathon. Goede keuze want wij gaan er samen een mooie loopdag van maken.
Ik kon het niet aan idd. Je voelt de ogen branden! Tnx!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:04 schreef Voccar het volgende:
[..]
De groepsdruk werd te groot?Heb je erbij gezet in de op.
Per uur. En tijd per KM.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef PassThatShit het volgende:
Appels en peren ik train 'm vanavond weer, 5,2km. Ga voor de tweede keer, we voeren telkens 500m op.
En, waar zien jullie al je wedstrijden in je regio? Ik ken maar een site, maar die vind ik niet heel veel..
En, wat geeft endomondo aan tijdens het lopen? km/u of km per min.
De 3de. 2012 in Rotterdam en vorig jaar in Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoeveelste M wordt dit al van je?
Ik ga dat ook doen! Dus ja, doen, gezellig!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Miezziej het volgende:
Goed man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:30 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
De 3de. 2012 in Rotterdam en vorig jaar in Amsterdam.
Je kunt een van de 2 selecteren ja. Dan kun je nog kiezen uit gemiddeld of huidig dacht ik.quote:
Waarom zou je? Genoeg andere dingen die je kunt doen op je vrije zondag zegquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Miezziej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waarom zou je? Genoeg andere dingen die je kunt doen op je vrije zondag zegEn in december je laatste evenement. Jeez.. gaat Leiden dan wel lukken überhaupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Miezziej het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef Quoi het volgende:
[..]Hehehe, owja, dan kom ik dus juist welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |