Ja, maar jij liep toen je net begonnen was (2005?) zonder noemenswaardige training niet eens zoveel sneller dan nu. Wat dat betreft zou je eens echt volgens een schema moeten gaan lopen en ik ben bereid er eentje voor je te maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik heb totaal geen loopdiscipline, zoals je weet; zeker niet voor wat betreft een marathonvoorbereiding. En ik heb het ook gered.
aah nu zie ik het. Je kiest drie dingen, word dat dus allemaal gezegd >?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:32 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Je kunt een van de 2 selecteren ja. Dan kun je nog kiezen uit gemiddeld of huidig dacht ik.
Probeer het uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:12 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
aah nu zie ik het. Je kiest drie dingen, word dat dus allemaal gezegd >?
Als het goed is stuurt het tribunaal je meteen weer naar huis. Herstellen van koorts duurt langer dan 24 uur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef spiritusbus het volgende:
Oh jee, vanavond mag ik voor het tribunaal (loopgroep) verschijnen
Kun je toch ook buiten een training doen. Even een rondje wandelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:27 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Nee want voor ik het weet is heel m'n training verneukt
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... en op de een of andere manier geloof ik het niet.
Klinkt wat ongeloofwaardigquote:
quote:Ik doe vooral aan krachttraining, maar ik heb het afgelopen jaar regelmatig 7 kilometer gerend om die 10 kilometer te kunnen rennen. Bij de finish kwam ik de EHBO'er tegen die toestemming gaf. Hij was heel blij voor me.'
Ik ga dan ook niet lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het goed is stuurt het tribunaal je meteen weer naar huis. Herstellen van koorts duurt langer dan 24 uur.
Je vergeet dat je ook joggingpakken met pandaprint ging aantrekken...quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:36 schreef Gogo83 het volgende:
Wát een stom rondje! Ik was samen met mossel, dat was dan wel gezellig, maar verder voelde het alsof ik gisteren een kratje bier heb leeg gezopen, een pakje peuken heb weggepaft en het wilde voor geen meter! Halverwege zei ik tegen mossel dat ik nóóit meer ga lopen en dat ik wel iedere dag frikandellenetend op de bank blijf hangen terwijl ik bier drink en peuken rook. En dan koop ik een scooter zodat ik ook niet meer hoef te fietsen.
Donderdag weer.Dan vast met een beter gevoel.
Fransman! Een rasechte Belg (die een beetje frans zingt maar dat nemen we er bij...)quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:15 schreef Nirak het volgende:
Vervelend zeg, moeten luisteren naar die FransmanVeel plezier morgen! Zo'n hartslagmeter is mijn beste aankoop geweest. Probeer er ook echt op te letten en laat hartslag leidend zijn bij duur lopen. Soms wel frustrerend als je steeds langzamer moet om hem laag genoeg te houden. Maar zo heb je ook dagen dat je weer een betere vorm hebt
Een van mijn vrienden in Zuid-Afrika is dat ook overkomen, hij dacht een nummer voor de Two Oceans Half Marathon over genomen te hebben van iemand, maar na 21 km bleek het toch de volledige te zijn... En och de Two Oceans 'Marathon' is 56 km. Gelukkig is het een bonk spier, en heeft hij het heelhuids overleefd...quote:
Een collega van een vriend van mij heeft hem dus ongetraind gelopen! Die kreeg zaterdag de mogelijkheid een startnummer over te nemen en heeft toen besloten hem maar te lopen...quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... en op de een of andere manier geloof ik het niet.
Dat vind ik toch een iets andere situatie dan de 10 km gaan doen, per ongeluk verkeerd lopen en dan de M maar uitlopen .... vooropgezet plan denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:18 schreef kepler het volgende:
van mij heeft hem dus ongetraind gelopen! Die kreeg zaterdag de mogelijkheid een startnummer over te nemen en heef
Het gaat nog gezellig worden in Leiden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:58 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Bij twijfel DOEN! zeiden ze gisteren tegen mij. So i did.
Het zou natuurlijk kunnen, maar acht de kans groter dat hij het gedaan heeft voor de publiciteit en het mooie verhaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:20 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een iets andere situatie dan de 10 km gaan doen, per ongeluk verkeerd lopen en dan de M maar uitlopen .... vooropgezet plan denk ik.
Echtquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vandaag geen centje pijn meer met fietsen of lopen. Alleen trap af blijft niet prettig.
ow zo, daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:20 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een iets andere situatie dan de 10 km gaan doen, per ongeluk verkeerd lopen en dan de M maar uitlopen .... vooropgezet plan denk ik.
Ik voelde gisteren met fietsen mijn knieholtes behoorlijk, maar vandaag niets dus. Misschien had ik wel harder gekund in die pre 35KM'squote:Op dinsdag 15 april 2014 18:22 schreef kepler het volgende:
[..]
EchtMijn benen voelen nog als slappe spaghetti die ook nog eens pijn doet
Kan nog niet helemaal normaal lopen. Probleem is ook dat ik op de 4e etage woon zonder lift
Wel heb ik ook last van mn linkerknie en dat voelt niet helemaal als normale spierpijnHopelijk trekt dat nog een beetje bij komende dagen (voelt een beetje als mn oude blessure
)
Ik zit al 2 dagen vanaf half 1 te gapen alsof ik een jaar niet geslapen heb. Ondanks dat ik zondag om half 9 op mijn nest lag en gisteren om 10 uurquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:34 schreef YUR het volgende:
Het heeft die rotterdamse marathonmafkees wel een uitnodiging voor de NYC Marathon opgeleverd...
Mijn lichaam heeft overigens een flinke tik gekregen van zondag. Ik voel me belabberd, slap, lusteloos, moe, verkouden en ik heb koppijn. Sporten is gezond
En ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik de Loch Ness marathon ook echt ga lopen. Misschien maak ik er wel gewoon een vakantie van.
28 september. Ik heb tot nu toe 2 marathons gelopen, en het was allemaal volslagen kut. De voorbereiding was honderdduizend keer leuker dan de marathon zelf. Dus misschien ga ik wel fulltime in marathontraining zonder ook daadwerkelijk marathons te lopen. Klinkt op dit moment als een prima planquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik voelde gisteren met fietsen mijn knieholtes behoorlijk, maar vandaag niets dus. Misschien had ik wel harder gekund in die pre 35KM's
[..]
Ik zit al 2 dagen vanaf half 1 te gapen alsof ik een jaar niet geslapen heb. Ondanks dat ik zondag om half 9 op mijn nest lag en gisteren om 10 uur
Wanneer is Loch Ness?
En je dan richten op snelle HMs. Marathons hoeven niet hé?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
28 september. Ik heb tot nu toe 2 marathons gelopen, en het was allemaal volslagen kut. De voorbereiding was honderdduizend keer leuker dan de marathon zelf. Dus misschien ga ik wel fulltime in marathontraining zonder ook daadwerkelijk marathons te lopen. Klinkt op dit moment als een prima plan
Niet miepen maar marathonnen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:34 schreef YUR het volgende:
Het heeft die rotterdamse marathonmafkees wel een uitnodiging voor de NYC Marathon opgeleverd...
Mijn lichaam heeft overigens een flinke tik gekregen van zondag. Ik voel me belabberd, slap, lusteloos, moe, verkouden en ik heb koppijn. Sporten is gezond
En ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik de Loch Ness marathon ook echt ga lopen. Misschien maak ik er wel gewoon een vakantie van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Klinkt ook goed idd!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
28 september. Ik heb tot nu toe 2 marathons gelopen, en het was allemaal volslagen kut. De voorbereiding was honderdduizend keer leuker dan de marathon zelf. Dus misschien ga ik wel fulltime in marathontraining zonder ook daadwerkelijk marathons te lopen. Klinkt op dit moment als een prima plan
quote:De exacte afstanden zijn:
Loper 1 - 6 km
Loper 2 - 9 km
Loper 3 - 6 km
Loper 4 - 9 km
Loper 5 - 6 km
Loper 6 - 6,195 km
Aflossingszone in het Olympisch Stadion
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik vind 5 uur over een marathonafstand niet echt uitstralen dat je het even gedaan hebt. Ik denk dat ik het ook nog wel zonder voorbereiding in 5 uur zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat echt zo apart he. iemand loopt zo even een halve marathon. Terwijl ik soms na 5 minuten nog het gevoel heb ergens dood neer te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:22 schreef Cynic het volgende:
Ik kwam tijdens de run ergens in het bos een wandelaar tegen en ik dacht een hele goeie grap gemaakt te hebben door "pas op, loslopend wild" te zeggen.
Bleek dus een fotograaf te zijn.
Volgende keer maar niet meer doen...Is toch leuke foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:12 schreef YUR het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)we-amsterdam-ekiden/
[..]
Ik heb alleen maar linkersokken....quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Klinkt ook goed idd!
Hier een klein drama: ik heb vanmorgen 2 linker sokken in mn tas gemikt.
Een marathon is natuurlijk niets bij electricruns.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik vind 5 uur over een marathonafstand niet echt uitstralen dat je het even gedaan hebt. Ik denk dat ik het ook nog wel zonder voorbereiding in 5 uur zou kunnen doen.
Ja zo'n electricrun ren je natuurlijk niet zomaar "per ongeluk"quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:31 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Een marathon is natuurlijk niets bij electricruns.
Gewoon Loch Ness Marathon lekker relaxed op je LDL tempo lopen, heb ik me in Amsterdam ook prima mee vermaakt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:34 schreef YUR het volgende:
Da's 18km toch? Hoe lang doe je daar ongeveer over?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Dus... 5x de rivier over! Stuk zwaarder dan vorig jaar denk ik
Lachuh!!!
Dan loop ik al bijna een prquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Gewoon Loch Ness Marathon lekker relaxed op je LDL tempo lopen, heb ik me in Amsterdam ook prima mee vermaakt.
Misschien ben je gewoon niet zo gemaakt voor de marathon!quote:
21km dit jaar. Vorig jaar 19km geloof ik, dacht een tijd van iets van 1.46.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's 18km toch? Hoe lang doe je daar ongeveer over?
Ah, ok. Dan was-ie de eerste keer 18 km. Toen heeft mijn vriendin hem gelopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
21km dit jaar. Vorig jaar 19km geloof ik, dacht een tijd van iets van 1.46.
Een sub 4 uur marathon lopen is NIET kut! *kijkt streng* Dat is gewoon een fokking prestatie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik teleurgesteld ben mag ik het kut vindenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een sub 4 uur marathon lopen is NIET kut! *kijkt streng* Dat is gewoon een fokking prestatie.
En het is gewoon Rotterdam, dat ligt je gewoon nietLoch Ness wordt een toppertje.
Je hebt in elk geval nog veel ruimte voor verbetering.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik teleurgesteld ben mag ik het kut vinden
Wordt ultraloper, dan is een marathon onderdeel van de voorbereiding en dus leuk!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien hoort dat wel bij Marathons lopen.. als het makkelijk was zou iedereen het wel doen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
En ja dat is een enorme dooddoener, dat besef ik..quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien hoort dat wel bij Marathons lopen.. als het makkelijk was zou iedereen het wel doen!
Uiteraard! Wie ben ik om te zeggen hoe je je voelen moet. Maar IK vind het een enorme prestatie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |