Leuk om te zien dat er mensen vanuit Start to Run of Evy doorstromen naar wedstrijdenquote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
haaij Mag ik in de OP
12 oktober 2014 - http://www.marathoneindhoven.nl/ (Eindhoven)
• Thinkk-Pinkk - 5km
Ja die zou wel mooi vallen ware het niet dat ik op vakantie ben. Dus als hij volgend jaar weer is. ga ik er proberen rekening mee te houden en dan wil ik wel meedoenquote:Op maandag 14 april 2014 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er mensen vanuit Start to Run of Evy doorstromen naar wedstrijden![]()
Dan komt voor hen de Ekiden ook in beeld
Daarover gesproken (Ekiden): mag je nog wel hamburgers??quote:Op maandag 14 april 2014 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er mensen vanuit Start to Run of Evy doorstromen naar wedstrijden![]()
Dan komt voor hen de Ekiden ook in beeld
Geweldig! Wat was jouw nummer?quote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... kan iedereen de aanmoediging lezen. Ook zwabber z'n tekst voor yur:
http://www.marathonrotterdam.org/event/marathon-supporter/
Geen idee waar die is. Maar voor een keertje is dat nog zo erg nietquote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Nirak het volgende:
Die Ekiden is best een eind weg voor ons Eindhovenaren
Welnee. juist leuk, met de Brabo's die kant op gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Nirak het volgende:
Ja, hamburgers die bijna alleen uit vlees bestaan en qua toevoegingen geen van de bovenstaande items bevatquote:Op maandag 14 april 2014 14:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daarover gesproken (Ekiden): mag je nog wel hamburgers??
Klopt, maar ook erg gezellig als je gaat carpoolen met andere Fok!ers uit die omgevingquote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Nirak het volgende:
Gelukkig zijn zelfgemaakte hamburgers wel de bestequote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, hamburgers die bijna alleen uit vlees bestaan en qua toevoegingen geen van de bovenstaande items bevatEn daar het komt erop neer dat ik mijn hamburgers zelf moet maken
[..]
Klopt, maar ook erg gezellig als je gaat carpoolen met andere Fok!ers uit die omgevingEn het scheelt, je bent er niet 1,5 uur, maar echt een dagdeel
Akkoordquote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
daar het komt erop neer dat ik mijn hamburgers zelf moet maken
Ja carpoolen is wel gezellig iddquote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Welnee. juist leuk, met de Brabo's die kant op gaan.
Uurtje of anderhalf is toch niet zo heel ver....
Heb je ze eigenlijk nog meegekregen tijdens het rennen?quote:
Je ziet er maar 1 en die heb ik meegekregen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je ze eigenlijk nog meegekregen tijdens het rennen?
Ik denk (snelle inschatting) dat Daywalk3r de langste reis voor de boeg heeft. Vanaf Amersfoort is het ook 1-1,5 uur (afhankelijk van het soort vervoer). En voor Jero dus nog wat verder.quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Nirak het volgende:
Ik had er geen op de bordenquote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je ziet er maar 1 en die heb ik meegekregen.
Wat moet ik dan wel niet zeggenquote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Nirak het volgende:
Ja, al het eten is nu ongeveer zelf gemaakt, zijn maar weinig fabriekporties, die aan mijn ingredienten wensen voldoet... Is wel lekker, maar soms best frustrerend, dat je niet even een paar paaseitjes uit die gemeenschappelijke pot hier op het werk kan pakken...quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gelukkig zijn zelfgemaakte hamburgers wel de beste
Alleen het broodje laat ik weg denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |