Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Halloooo! Even laten weten dat ik nog leef, maar van lopen komt het maar niet over 4 dagen gaan we wel een trekking van 7 uur maken (Colca cañon en verder naar Sangalle) en de volgende ochtend nog eens 3 flink bergop om 05:00, telt dat ook? Moet wel bekennen dat ik stormlooptopics als deze niet bijhoud, sorry... Maar alle lopers succes!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef flipsen het volgende: Halloooo! Even laten weten dat ik nog leef, maar van lopen komt het maar niet over 4 dagen gaan we wel een trekking van 7 uur maken (Colca cañon en verder naar Sangalle) en de volgende ochtend nog eens 3 flink bergop om 05:00, telt dat ook? Moet wel bekennen dat ik stormlooptopics als deze niet bijhoud, sorry... Maar alle lopers succes!
Have fun! Bergop lopen is ook hard werken
Endomondo premium aan het ontdekken. Wel geinig: vorig jaar mei en dit jaar april. Zelfde afstand, ongeveer zelfde eindtijd. Zoek de verschillen
Whauw Nirak! Impressive! Laat me eraan denken dat ik dringend een HSM moet aanschaffen voor bij mijn Garmin, volgens mij ga ik te vlug op mijn LDL.
Ik ben vanavond niet gaan lopen, toch nog sluimerende keelpijn, kijken of ik mij morgen vroegvroeg goed genoeg voel want 's avonds moet ik gaan luisteren naar Stromae (en als ik niet in de ochtend loop gaat het er de komende 3 dagen dus niet van komen, iets met werk en concerten...)
Vervelend zeg, moeten luisteren naar die Fransman Veel plezier morgen! Zo'n hartslagmeter is mijn beste aankoop geweest. Probeer er ook echt op te letten en laat hartslag leidend zijn bij duur lopen. Soms wel frustrerend als je steeds langzamer moet om hem laag genoeg te houden. Maar zo heb je ook dagen dat je weer een betere vorm hebt
Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef Nanook24 het volgende: Je bent net te laat flipsen. Iedereen is al aan het bijkomen van de marathon van Rotterdam.
En ik denk dat die 7 uur ook wel goed is voor de nodige calorieën dus vooruit maar weer...
shit! Dan ga ik vanavond of morgen toch even wat verslagen zoeken (in het vorige deel?) want ik ben erg benieuwd! Nu eens kijken of ik ergenseen cavia kan scoren in een van de vele restaurants hier in Arequipa
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
shit! Dan ga ik vanavond of morgen toch even wat verslagen zoeken (in het vorige deel?) want ik ben erg benieuwd! Nu eens kijken of ik ergenseen cavia kan scoren in een van de vele restaurants hier in Arequipa
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op dinsdag 15 april 2014 06:39 schreef De_kluizenaar het volgende: Of je loopt een marathon, en loopt direct weer door naar de start voor een tweede... met een koelkast op je rug...
Op dinsdag 15 april 2014 06:39 schreef De_kluizenaar het volgende: Of je loopt een marathon, en loopt direct weer door naar de start voor een tweede... met een koelkast op je rug...