18 maart - 23.00 De koerswijziging van het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines was ingesteld in de boordcomputer. Het is nog niet duidelijk of dat gebeurd is voor of tijdens de vlucht. De nieuwe ontdekking maakt duidelijk dat de piloten geen abrupte wijziging hebben ingezet.
18 maart - 16.30 Thailand heeft een signaal van een onbekend vliegtuig op de rader opgevangen kort nadat het toestel van Malaysia Airlines was verdwenen. Dat zei een woordvoerder van de Thaise luchtmacht vandaag tegen nieuwszender CNN. Wanhopige familieleden van de Chinese passagiers van het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines hebben vandaag gedreigd met een hongerstaking als de Maleisische autoriteiten niet meer duidelijkheid geven over wat er is gebeurd
18 maart - 15.30 Residents of the remote Maldives island of Kuda Huvadhoo in Dhaal Atoll have reported seeing a "low flying jumbo jet" on the morning of the disappearance of the Malaysia Airlines flight MH370. They said that it was a white aircraft, with red stripes across it – which is what the Malaysia Airlines flights typically look like.
18 maart - 14.00 Investigators have discovered the runways of five airports near the Indian Ocean loaded into Captain Zaharie Ahmad Shah’s home-made flight simulator, a Malay daily reported today.. “The simulation programmes are based on runways at the Male International Airport in Maldives, an airport owned by the United States (Diego Garcia), and three other runways in India and Sri Lanka, all have runway lengths of 1,000 metres.
“We are not discounting the possibility that the plane landed on a runway that might not be heavily monitored, in addition to the theories that the plane landed on sea, in the hills, or in an open space,” the source was quoted as saying.
Although Defence Minister Datuk Seri Hishammuddin Hussein denied yesterday that the plane had landed at US military base Diego Garcia, the source told the daily that this possibility will still be investigated based on the data found in Zaharie’s flight simulator software.
Situatie in het kort:
Sinds zaterdagochtend 8 maart 01:21 (GMT +8) wordt een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand. De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur International Airport met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 24 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland. Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten. Het vliegtuig is om 08:11 op satellietbeelden gepingd in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment het vliegtuig nog in de lucht was of op land is geregistreerd. Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen. De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.
Persconferentie Avherald:
• 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14) • Er wordt in de territories van 11 landen gezocht. • Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt. • Focus is nu op crew en passagiers. • De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht. • Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist. • Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board. • Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond. • Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere kapingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord van dank
Iedereen die aan het topic heeft meegewerkt, d.m.v. nieuwslinks, technische kennisoverdracht en nuttige plaatjes en video's wordt hartelijk bedankt.
De OP is het resultaat van ruim 8 dagen hard teamwork en tracht de lezer te informeren van:
• Laatste nieuws - vaak geupdate - bovenaan zodat je niet het hele topic doorhoeft • Achtergronden - technische informatie is voor de geinteresseerde leek om wijzer te worden • Eerdere gebeurtenissen waar we wat van kunnen leren
Vermoedelijke locatie vliegtuig - speculatie door verscheidene FOK!kers:
Falco - Tibet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Co_OL - Noord-Korea:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. El_Matador - Voorheen: Gobiwoestijn, China/Tibet - geslaagde kaping 56% kans - nu: Ruzie tussen de piloten en in de Indische Oceaan gestort. :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eight - Noordelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DeParo - Centraal Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Arthur_Spooner - Zuidelijke Indische Oceaan - tussen Diego Garcia en Australië:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mr.Banaan_1 - Christmas of Cocos Island - Zuidelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MrTorture - Straat van Malakka, tussen Penang en Sumatra:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MartijnA3 - Zuidelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Uccie - grensgebied Myanmar, India en China - neergestort
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Marrije:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niels0:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maleisische overheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.===================================================================
De winnaar van de speculatiewedstrijd krijgt deze zomer (mits het vliegtuig dan gevonden is ) een Colombiaanse lekkernij.
de autopiloot vliegt toch een van tevoren geprogrammeerde route?
De automatische piloot bestaat uit verschillende systemen en kun je op verschillende manieren gebruiken, één van de mogelijkheden is om het vliegtuig een voorgeprogrammeerde route te laten vliegen.
Als het een heel slimme piloot was, kon hij wellicht bevroeden dat Diamantana Deep, ondanks zijn pogingen alle radar te omzeilen, toch gevonden werd als doel en heeft hij daarom het vliegtuig op het laatst nog een andere kant opgestuurd.
Mijn fiets is gistermorgen gejat, maar er is helemaal niets in de media over te vinden, terwijl ik het toch een groot mysterie vind. Heb al gezocht op tomnod, maar daar kan ik alleen maar boven de Indische Oceaan zoeken. Kleine kans dat ie daar is.
Oplossing: aan elk vliegtuig aan de staart een heel lang gekleurd lint vastbinden. Bij een crash wordt dit lint automatisch gevuld met helium zodat het of blijft drijven op water of boven de bomen uitsteekt.
Op zaterdag 22 maart 2014 11:22 schreef Loekie1 het volgende: Oplossing: aan elk vliegtuig aan de staart een heel lang gekleurd lint vastbinden. Bij een crash wordt dit lint automatisch gevuld met helium zodat het of blijft drijven op water of boven de bomen uitsteekt.
Of gewoon Nick&Simon met elke vlucht mee laten reizen. Er gaat namelijk geen dag voorbij of die twee duiken wel weer ergens op. Je ontkomt er niet aan. Als het vliegtuig dan verdwijnt hoef je alleen maar te kijken waar Nick&Simon zijn. Het kan zo simpel zijn.
Denk dat dat vliegtuig niet meer wordt gevonden.. hooguit duikt er na jaren opeens onverwacht een wrakstuk op. De Grote Verdwijntruc van de piloot is geslaagd en we zijn nu in afwachting van een film, tv-serie, documentaire en boek over de kwestie.
Op zaterdag 22 maart 2014 11:09 schreef PicoMMP het volgende: Heb al gezocht op tomnod, maar daar kan ik alleen maar boven de Indische Oceaan zoeken. Kleine kans dat ie daar is.
Dat vind ik het rare van tomnod, ze vragen je te helpen met zoeken maar je kan niet zelf bepalen waar
Ik wil eens die kleine eilandjes bekijken van indonesie
Of gewoon Nick&Simon met elke vlucht mee laten reizen. Er gaat namelijk geen dag voorbij of die twee duiken wel weer ergens op. Je ontkomt er niet aan. Als het vliegtuig dan verdwijnt hoef je alleen maar te kijken waar Nick&Simon zijn. Het kan zo simpel zijn.
Paul de Leeuw vind ik een beter idee. Die blijft ook beter drijven.
Op zaterdag 22 maart 2014 11:26 schreef Pleun2011 het volgende: Denk dat dat vliegtuig niet meer wordt gevonden.. hooguit duikt er na jaren opeens onverwacht een wrakstuk op. De Grote Verdwijntruc van de piloot is geslaagd en we zijn nu in afwachting van een film, tv-serie, documentaire en boek over de kwestie.
Een film? Ik verwacht de komende decennia wel tientallen films hierover. Van vrij realistische films tot Zombie Apacolypse-films.
Op zaterdag 22 maart 2014 12:01 schreef Falco het volgende: Chinezen hebben het wel gevonden denk ik. Maar dat dacht ik ook van de Australiërs.
De Australiers hadden het misschien ook gevonden maar ze kwamen veel te laat met de beelden. Dágen later. De Chinezen reageren meteen en dus is de kans veel groter de stukken te vinden.
O, shit. Waarom kunnen ze er niet meteen mee komen? Laat de hele wereld meekijken met die satelietbeelden, en dan hup meteen eropaf als er iets wordt gezien.
O, shit. Waarom kunnen ze er niet meteen mee komen? Laat de hele wereld meekijken met die satelietbeelden, en dan hup meteen eropaf als er iets wordt gezien.
Waarschijnlijk gaat de communicatie daar met flessenpost:
O, shit. Waarom kunnen ze er niet meteen mee komen? Laat de hele wereld meekijken met die satelietbeelden, en dan hup meteen eropaf als er iets wordt gezien.
Die satellietbeelden staat toch al overal? Zelfs een paar posts hierboven?
O, shit. Waarom kunnen ze er niet meteen mee komen? Laat de hele wereld meekijken met die satelietbeelden, en dan hup meteen eropaf als er iets wordt gezien.
er is altijd wat te zien. Betaal jij alle kosten voor alle valse alarmen door de totaal onervaren wereldburgers?
O, shit. Waarom kunnen ze er niet meteen mee komen? Laat de hele wereld meekijken met die satelietbeelden, en dan hup meteen eropaf als er iets wordt gezien.
En hup er op af? Het is 7000 km vanaf Perth. Dan moet je al aan een vliegdekschip denken om daar iets wezenlijks te kunnen doen. Kosten ca 3 miljoen dollar per dag
Misschien is het wel gewoon een catamaran van een avonturier die rond de wereld aan het zeilen is.. ik begrijp niet dat bij elke foto van een enigszins groot object mensen er meteen maar van uitgaan dat het een brokstuk van dat vliegtuig is. Volgens mij kan het werkelijk alles zijn..
Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef Pleun2011 het volgende: Ik zit een beetje die satellietfoto's te bekijken, maar dat is een tamelijk geestdodende bezigheid..
Logisch, zoveel valt er op de oceaan niet te beleven.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef Pleun2011 het volgende: Ik zit een beetje die satellietfoto's te bekijken, maar dat is een tamelijk geestdodende bezigheid..
En als je dan naar de foto daaronder gaat (141054), zie je helemaal rechtsboven een duidelijk wit puntje. En op de foto daar weer onder (140691) bovenaan links van het midden ook een wit puntje.
[ Bericht 6% gewijzigd door Loekie1 op 22-03-2014 13:38:20 ]
Het moet toch mogelijk zijn om een computerprogramma al die beelden te scannen? En zijn er afwijkingen gevonden die niet voldoen aan het standaard uiterlijk van een zee, die in een lijst rapporteren zodat mensen dat kunnen beoordelen.
Dat moet een stuk sneller gaan als dat iedereen maar die maps random zit aan te klikken.
Op zaterdag 22 maart 2014 14:00 schreef gebrokenglas het volgende: Het moet toch mogelijk zijn om een computerprogramma al die beelden te scannen? En zijn er afwijkingen gevonden die niet voldoen aan het standaard uiterlijk van een zee, die in een lijst rapporteren zodat mensen dat kunnen beoordelen.
Dat moet een stuk sneller gaan als dat iedereen maar die maps random zit aan te klikken.
Denk dat het slim ontwikkelen van zoiets nog best even duurt. Maar voor lange termijn heb je daar wel een punt. Kun je meteen ander puin in beeld brengen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
op de omringende foto's ook wel veel dingetjes.. lijkt het.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Reuters report that the Australian Maritime Safety Authority said one of its aircraft reported sighting a number of "small objects" with the naked eye, including a wooden pallet, in the search area. A Royal New Zealand Air Force P-3 Orion aircraft took a closer look but only reported seeing clumps of seaweed. It dropped a marker buoy to track the movement. "A merchant ship in the area has been tasked to relocate and seek to identify the material," the authority said in a statement.
op de omringende foto's ook wel veel dingetjes.. lijkt het.
Nu schijnt het ook een gebied te zijn waar troep zich verzamelt, door de zeestromen. Ergens in de Grote oceaan is ook zo'n gebied (pacific trash vortex?) waar tonnen afval drijft in een relatief klein gebied.
Nu schijnt het ook een gebied te zijn waar troep zich verzamelt, door de zeestromen. Ergens in de Grote oceaan is ook zo'n gebied (pacific trash vortex?) waar tonnen afval drijft in een relatief klein gebied.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Allemaal speculatie natuurlijk maar uit een interview van de guardian met een crew member die veel ervaring had op lange vluchten.
quote:
How much communication do you have with the pilots throughout a flight as lengthy as the one from Kuala Lumpur to Beijing?
Lots. The purser - the person in charge of cabin crew - will be liaising with the flight crew throughout boarding. The cockpit then becomes sterile for take-off so there would be no communication for the first 20 minutes of the flight, and it's 40 minutes before we’re allowed to enter the cockpit. Along with 20-minute checks, we’ll be chatting regularly with the pilots. Crew quite often pop up front when they’re on breaks too for a face-to-face chat.
Take-off was at 12:41 a.m. en de transponder word uitgeschakeld at 1:21 a.m. en een minuut later verdwijnt het ook van de thaise militaire radar (6 minuten later pikt Thailand een unindentified object op dat de andere kant op vliegt).
Ik weet niet in hoeverre die 40 minuten na take-off standaard is, kan natuurlijk per airline en duur van de vlucht verschillen en het kan zeker ook gewoon toeval zijn.
Als echte ramptoerist voel ik dat ik aan het afhaken ben.
Probleem is natuurlijk dat er weinig mysterieus naar buiten komt want daarom zijn we hier. Niet zo zeer vanwege een neergestort vliegtui maar wel omdat er veel (nog) onverklaarbare dingen (misschien) gebeurt zijn
Die hele verdwijning van dat vliegtuig heeft me op ideëen gebracht 'ns 'n keer op vakantie te gaan naar die eilanden in de Indische Oceaan. Mauritius, Malediven, Seychellen, Cocos Island... Ik zie wel. Ik ben wel wat gewend, maar dit ziet er echt schitterend uit.
Op zaterdag 22 maart 2014 17:32 schreef niels0 het volgende: Die hele verdwijning van dat vliegtuig heeft me op ideëen gebracht 'ns 'n keer op vakantie te gaan naar die eilanden in de Indische Oceaan. Mauritius, Malediven, Seychellen, Cocos Island... Ik zie wel. Ik ben wel wat gewend, maar dit ziet er echt schitterend uit.
Mauritius schijnt mee te vallen als je alleen de vlucht boekt en zelf accomodatie regelt. Collega is 'r geweest.
Hangt van het resort af, maar ik raad aan gewoon een van de beste resorts te nemen, want dan heb je goed eten en dat is veel waard. Buiten de resorts is er niet veel. Dat kan bv in Thailand wel prima... Al is ook daar een mooi resort aan te raden...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende: Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende: Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Hangt van het resort af, maar ik raad aan gewoon een van de beste resorts te nemen, want dan heb je goed eten en dat is veel waard. Buiten de resorts is er niet veel. Dat kan bv in Thailand wel prima... Al is ook daar een mooi resort aan te raden...
Nah, ik neem meestal gewoon een bungalowtje met A/C, ben toch heel de dag op pad. Maar goed eten is wel belangrijk. Op Mauritius veel indiaas dacht ik.
Heheh ja, maar weet je wel hoe ver dat is? Ik vind de Filippijnen/Thailand/Singapore al ver met 12 uur vliegen.
[..]
Nah, ik neem meestal gewoon een bungalowtje met A/C, ben toch heel de dag op pad. Maar goed eten is wel belangrijk. Op Mauritius veel indiaas dacht ik.
Nah, ik neem meestal gewoon een bungalowtje met A/C, ben toch heel de dag op pad. Maar goed eten is wel belangrijk. Op Mauritius veel indiaas dacht ik.
Op Mauritius zou ik zeker een resort nemen. Zoals gezegd: weinig te doen daarbuiten.
Een goed resort is goud waard.
Mauritius serveert veel vis staat mij bij. We hadden geloof ik 5 verschillende restaurants. Indiaas staat mij niet bij...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende: Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Thnx voor de tip. Indiaas eten zal dan Seychelles zijn. Dat is nogal een populaire honeymoon plek voor de beter gesitueerde indiër namelijk.
Maargoed. Ik heb red curry paste, bamboo shoots, long beans, chicken, coconutcream. Gaat helemaal goed komen. Eet ze iedereen.
En zoek ze naar dat vliegtuig.
Seychelles wel ja...
Hier wat thais aan het pruttelen. Komt helemasl goed!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende: Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat ziet er cool uit, lekker vanaf je bungalowtje zo het water inspringen.
En even later relaxt met je iPad op je terras zitten met een heerlijke cocktail, en zien dat het in Nederland guur rotweer is: 15 graden met slagregens.
Zouden het onderhand niet veel logischer zijn als het vliegtuig gewoon ergens geland is. En koers richting Den Haag gaat zetten? De NSS komt steeds dichterbij en er is nog steeds geen vliegtuig gevonden.
‘De vermiste Boeing kan maandag neerstorten als radioactieve bom op Den Haag’ De vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines kan als vliegende radioactieve bom worden gebruikt voor een terreuraanslag op de nucleaire top die maandag in Den Haag begint. Dat stelt oppert voormalig Commandant der Strijdkrachten en F16-vlieger Dick Berlijn in De Telegraaf. Berlijn, tegenwoordig cybercrime-expert: „Het toestel kan in een voormalige Sovjetrepubliek zijn geparkeerd, beladen met radioactief materiaal. Technisch is het mogelijk dat vlucht MH370 vervolgens in de huid van een reguliere lijndienst kruipt.” Als voorbeeld noemt Berlijn het Malaysia Airlines toestel dat maandag regulier van Kuala Lumpur naar Amsterdam vliegt. „De terroristen die MH370 deden verdwijnen, toetsen op de plek waar het toestel wordt verborgen de transpondercode van die gewone lijndienst in. Ze stijgen op en zetten koers naar Nederland.” Zo worden alle genomen veiligheidsmaatregelen omzeild, stelt Berlijn.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Blistering het volgende: En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
Wat denk je zelf, als ze moeten kiezen tussen 50 wereldleiders of een paar mensen in een buitenwijkje van Zwolle.
Als je op deze lijn woont zou ik de komende dagen maar een helmpje dragen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
als het moet doen ze dat wel hoor, zeker met die top...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
als het moet doen ze dat wel hoor, zeker met die top...
Als Putin een beetje wil trollen stuurt-ie een Tupolev Bear deze kant op
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Ik heb net even dat stukje Noord-Maleisië geflightsimmed met een propellording. Er zijn een paar hele sneaky tussendoorweggetjes om onder de radar te blijven. Ik ben natuurlijk wel netjes geland op Langkawi. Morgen maar 'ns wat groters proberen. Een Dash-8 ofzo.
Buitenwijkje van Zwolle? Volgens mij onderschat jij de impact van het uit de lucht schieten van een Boeing 777 volgeladen met nucleaire meuk
ongeveer evenveel als de schade die een 777 volgeladen met andere meuk op levert en daarnaast is iemand die begint te blaten over een vuile bom niet serieus te nemen omdat zulke dingen nauwelijks gevaarlijker zijn dan een normale bom. De enige reden om zo'n ding te gebruiken of de melding te maken dat zo'n kreng wel eens gebruikt zou kunnen worden is het zaaien van angst (meer dan je met een normale bom doet iig.)
Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Blistering het volgende: En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
Ze kunnen natuurlijk ook het vliegtuig wat normaal die route vliegt kapen en vervolgens snel vervangen met het vliegtuig wat moet neerstorten..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2014 22:41:46 ]
Ze kunnen natuurlijk ook het vliegtuig wat normaal die route vliegt kapen en vervolgens snel vervangen met het vliegtuig wat moet neerstorten..
Klinkt allemaal wel erg waarschijnlijk en niet overdreven omslachtig enzo
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Most shockingly, if you look closely as the below image, you can see a possible "s" on the derbris. Users of Tomnod believe this "s" is similar to the Malaysian Airlines brand "s":
Die letter s zou dan bijna 8 meter groot moeten zijn Maar het ligt niet ver van de pinglijn af.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Hmmm... bij eerdere plaatjes zag ik niet zo veel in die beelden, maar ik vind dit nog wel lijken, ik zie de S wel
en linksboven de S zouden de raampjes kunnen zijn
edit: al lijkt me de S op de airline eerder 3-4m dan die 8m volgens het tomnod-plaatje
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Die letter s zou dan bijna 8 meter groot moeten zijn Maar het ligt niet ver van de pinglijn af.
Als je in de omgeving van map 4534 op tomnod kijkt zie je daar wel meer drijven, de S lijkt inderdaad wel veel op de S zoals hij op de vliegtuigen geschreven is.
[ Bericht 13% gewijzigd door Henkie89 op 23-03-2014 06:29:07 ]
Ik vind de S er eigenlijk helemaal niet zo op lijken.. maar het kan natuurlijk goed dat het beeld gewoon niet helemaal goed is. Als je de S op het vliegtuig ziet dan heeft hij een grote buik en de bovenste lijn van de S ligt vrij dicht op de buik. Op het wrakstuk is de S veel ronder, eigenlijk zoals de S er hier uit ziet: S.
'Hoop op vondst vermist vliegtuig neemt toe' De hoop neemt toe dat het sinds 8 maart vermiste Maleisische vliegtuig wordt teruggevonden. Dit zei de Australische premier Tony Abbott zondag.
Abbott meent dat er geloofwaardige aanwijzingen voor deze hoop zijn.
De zoekactie is nu gericht op een stuk oceaan circa 2500 kilometer ten zuidwesten van de West-Australische stad Perth. Daar is voor het eerst vanuit een vliegtuig iets dat op zee drijft waargenomen dat meer aandacht verdient.
Het gaat waarschijnlijk om een houten pallet en enkele andere nog niet geïdentificeerde objecten. Ze drijven in hetzelfde gebied als waar Chinese satellietbeelden eerder aangaven dat er mogelijk een groot drijvend object ligt.
Wanneer de pallet of andere zaken kunnen worden opgevist, wordt duidelijk of dit iets met de verdwenen Boeing 777 van Malaysia Airlines te maken heeft. Het toestel verdween met 239 mensen aan boord, nadat alle communicatie kennelijk met opzet was verbroken.
Op zondag 23 maart 2014 09:38 schreef Marrije het volgende: 'Hoop op vondst vermist vliegtuig neemt toe' De hoop neemt toe dat het sinds 8 maart vermiste Maleisische vliegtuig wordt teruggevonden. Dit zei de Australische premier Tony Abbott zondag.
Abbott meent dat er geloofwaardige aanwijzingen voor deze hoop zijn.
De zoekactie is nu gericht op een stuk oceaan circa 2500 kilometer ten zuidwesten van de West-Australische stad Perth. Daar is voor het eerst vanuit een vliegtuig iets dat op zee drijft waargenomen dat meer aandacht verdient.
Het gaat waarschijnlijk om een houten pallet en enkele andere nog niet geïdentificeerde objecten. Ze drijven in hetzelfde gebied als waar Chinese satellietbeelden eerder aangaven dat er mogelijk een groot drijvend object ligt.
Wanneer de pallet of andere zaken kunnen worden opgevist, wordt duidelijk of dit iets met de verdwenen Boeing 777 van Malaysia Airlines te maken heeft. Het toestel verdween met 239 mensen aan boord, nadat alle communicatie kennelijk met opzet was verbroken.
nu.nl
Ik snap de link van een houten pallet niet echt met een B777
The captain of missing Malaysia Airlines flight MH370 received a two-minute call shortly before take-off from a mystery woman using a mobile phone number obtained under a false identity.
It was one of the last calls made to or from the mobile of Captain Zaharie Ahmad Shah in the hours before his Boeing 777 left Kuala Lumpur 16 days ago.
Investigators are treating it as potentially significant because anyone buying a pay-as-you-go SIM card in Malaysia has to fill out a form giving their identity card or passport number
quote:
The softly-softly approach has been challenged by the team of FBI agents working with Malaysian police. They have pointed out that she may hold vital clues and information to Zaharies mental state.
The whole world is looking for this missing plane and the person who arguably knows most about the state of mind of the man who captained the plane is being left alone, said a source close to the FBI team.
The source added: If we want to eliminate the chief pilot from the inquiry, we must interview her in detail to find out what his state of mind was.
Op zondag 23 maart 2014 10:07 schreef MaJo het volgende: Ik denk wel dat dit het is. De premier moet behoorlijk zeker van zijn zaak zijn om dit soort berichten naar buiten te brengen. Ben benieuwd!
Benieuwd ja? 239 mensen dood en jij bent benieuwd ?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Was die plek niet een soort verzamelplek van puin door de stroming of eerder gebrek aan stroming?
Nouja, misschien is het verzameld puin van een vliegtuigcrash?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Och, er zijn er nog een aantal vermist, dus alles is winst
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dit lijkt wel iets op een reepje van de romp van een vliegtuig in mijn tomnod n00b-ogen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Maleisische militaire radar plot van MH370, witte circel is locatie radar en dus ook de blinde vlek van de radar (radar draait rond en kan niet recht omhoog kijken):
Op zondag 23 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende: Maleisische militaire radar plot van MH370, witte circel is locatie radar en dus ook de blinde vlek van de radar (radar draait rond en kan niet recht omhoog kijken):
Op zondag 23 maart 2014 10:57 schreef BlauweTijger het volgende: Iedereen weet toch dat de MH370 als vliegende bom wordt gebruikt voor de wereldtop aanstaande week?
maar dan is de vraag: hoe wil je dat doen zonder aandacht te trekken een lijnvlucht vervangen gaat niet echt: veel vroeger of later is afwijkend en wordt geheid nagevraagd.. een dubbel vliegtuig is helemaal verdacht.. een vliegtuig dat verdwijnt (originele vlucht transponder uit) en weer op duikt (mh370 aangepaste transponder aan) is ook verdacht..
maar dan is de vraag: hoe wil je dat doen zonder aandacht te trekken een lijnvlucht vervangen gaat niet echt: veel vroeger of later is afwijkend en wordt geheid nagevraagd.. een dubbel vliegtuig is helemaal verdacht.. een vliegtuig dat verdwijnt (originele vlucht transponder uit) en weer op duikt (mh370 aangepaste transponder aan) is ook verdacht..
wel verdacht idd maar met een excuses van we hadden technische problemen kunnen ze hun weg natuurlijk zo vervolgen
ik dreef vandaag een paar honderd meter tijdens een rifduik, dat was fantastisch.
Geen wrak te zien overigens
Er zit iets jaloersmakends in deze post....en dat terwijl ik niet eens kan duiken Maar je doet het natuurlijk om dat wrak te vinden en ons de verlossende informatie als eerste te geven
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
ook niet direct aan het begin van de vlucht? die gasten denken dat Nederland een plaatsje in Amerika is...
ik denk dat met Obama en Co. In Nederland dat alles gevolgd gaat worden. Zeker met die wilde plannen die iedereen nu bedacht heeft voor al Qaida. Met dit soort mensen heb je geen terroristen nodig maar goed, zij hebben nog steeds hun zin: angst.
Er zit iets jaloersmakends in deze post....en dat terwijl ik niet eens kan duiken Maar je doet het natuurlijk om dat wrak te vinden en ons de verlossende informatie als eerste te geven
tuurlijk! Maar om het minder jaloers te maken: ik ben goed verbrand. En een zooi kwallen tegen mijn kale bolletje gehad. Maar dat is gelukkig weer over
ik denk dat met Obama en Co. In Nederland dat alles gevolgd gaat worden. Zeker met die wilde plannen die iedereen nu bedacht heeft voor al Qaida. Met dit soort mensen heb je geen terroristen nodig maar goed, zij hebben nog steeds hun zin: angst.
Ik sta morgen op het dak van het leger des heils op de oudezijds voorburgwal, mijn benieuwen of dat toegelaten word nu Obama maandag in de stad is...
ik denk dat die gasten wel weten waar ze mee bezig zijn hoor.. gezien de kosten die hierbij gemoeid zijn zullen ze er vast en zeker over nadenken..
Nou .... Zou je denken? Ik vraag me af of ze überhaupt nog weten waar ze mee bezig zijn. ...... begint nu beetje op paniek voetbal ook te lijken. .... snap dat het niet mee valt op deze ruimte maar toch. .....
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
tuurlijk! Maar om het minder jaloers te maken: ik ben goed verbrand. En een zooi kwallen tegen mijn kale bolletje gehad. Maar dat is gelukkig weer over
Alleen een koffervis gezien, geen koffers
Oh dat vind ik wel echt heel klote voor je, maar gelukkig dat je er nu niets meer van voelt.
En trouwens, met die koffervis ben je inmiddels net zo dichtbij het vinden van die kist als de officiële zoektocht, dus het kan nog
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Nou .... Zou je denken? Ik vraag me af of ze überhaupt nog weten waar ze mee bezig zijn. ...... begint nu beetje op paniek voetbal ook te lijken. .... snap dat het niet mee valt op deze ruimte maar toch. .....
Ik denk dat dat meer zo lijkt, omdat wij maar een fractie van de beschikbare informatie horen. Daarbij door alle experts die iets roepen over systemen en radars en pongs en pings vorm je je een mening op basis van algemene info, die in deze specifieke situatie misschien niet van toepassing is of anders geïnterpreteerd had moeten worden.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 23 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende: Maleisische militaire radar plot van MH370, witte circel is locatie radar en dus ook de blinde vlek van de radar (radar draait rond en kan niet recht omhoog kijken):
Plot over een luchtvaart kaart gelegd: [ afbeelding ]
Het ligt dan wel op de route die SVA2058 vloog waarin de vrouw zat die zegt een vliegtuig in het water te hebben zien liggen. Als het idd MH370 was die ze volgde.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Piloot Zaharie Ahmad Shah van de vermiste vlucht MH370 belde kort voor het opstijgen twee minuten met een vrouw die bij het kopen van een simkaart een valse identiteit gebruikte.
'Piloot kan koers ongemerkt wijzigen'
Het was een van de laatste telefoontjes die Shah pleegde voordat de Boeing 777 opsteeg van Kuala Lumpur. Iedere persoon die in Maleisië een simkart koopt, moet een formulier invullen met een identiteitsbewijs zodat elk nummer kan worden getraceerd. Die maatregel is genomen na de aanslagen van 9/11.
De politie traceerde het nummer en kwam uit bij de winkel in Kuala Lumpur waarna bleek dat de vrouw valse gegevens had opgegeven.
Eerder al werden alle andere telefoontjes van en naar de piloot voor het opstijgen gecheckt.
De ex-vrouw van de piloot, Faizah Khan, wordt ondervraagd door onderzoekers. De twee waren onlangs gescheiden maar woonden nog wel samen. Ze hebben drie kinderen. Mogelijk weet zij meer over de 'mysterieuze vrouw' met wie de piloot belde.
Wat je ziet is dat MH370 vanaf waypoint VAMPI exact vliegroute N571 heeft gevolgd, inclusief een bocht naar koers 295° net na waypoint MEKAR.
Wat het voor mij dan onbegrijpelijk maakt waarom ie ergens ten zuidwesten van Australie is geëindigd.
Thanks.
Dan is het inderdaad wel vreemd dat hij nu gezocht wordt in de zuidelijke Indische Oceaan.
Mocht hij zijn doorgevlogen in de richting van die laatste radar gegevens dan is de verklaring van die vrouw die meende het vliegtuig te hebben gezien tussen India en de Andamanen én die verklaringen van de mensen op de Malediven misschien wel waar.
Alleen spreken hun verklaringen de 'ping' van 8:11 dan weer tegen....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
Als je in de omgeving van map 4534 op tomnod kijkt zie je daar wel meer drijven, de S lijkt inderdaad wel veel op de S zoals hij op de vliegtuigen geschreven is.
Er ligt heel veel daar idd, ik had in het vorige deel ook al map 4900 gepost om te vragen waar dat was. Dat ligt dus ook in het zelfde gebied.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
En die dan? 2669? Ik vind dat toch ook een raar ding.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ondervraging vrouw van piloot De onderzoekers gaan zich nu richten op het ondervragen van de vrouw van de piloot. Uit respect hebben ze daar twee weken mee gewacht, maar nu wordt Faizah Khan aan de tand gevoeld.
Op zondag 23 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende: Maleisische militaire radar plot van MH370, witte circel is locatie radar en dus ook de blinde vlek van de radar (radar draait rond en kan niet recht omhoog kijken):
Op zondag 23 maart 2014 12:53 schreef Allesreiniger het volgende: Ondervraging vrouw van piloot De onderzoekers gaan zich nu richten op het ondervragen van de vrouw van de piloot. Uit respect hebben ze daar twee weken mee gewacht, maar nu wordt Faizah Khan aan de tand gevoeld.
Bizar
De rouwverwerking van 1 vrouw telt zwaarder dan het lot van 239 passagiers. Wat een mafketels
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Dan is het inderdaad wel vreemd dat hij nu gezocht wordt in de zuidelijke Indische Oceaan.
Mocht hij zijn doorgevlogen in de richting van die laatste radar gegevens dan is de verklaring van die vrouw die meende het vliegtuig te hebben gezien tussen India en de Andamanen én die verklaringen van de mensen op de Malediven misschien wel waar.
Alleen spreken hun verklaringen de 'ping' van 8:11 dan weer tegen....
Doorgevlogen naar waypoint NILAM. Daar overgestapt op route P627, zodra hij daar buiten radarbereik was koers direct op zuiden gelegd en laat maar doorvliegen tot de brandstof op is.
geheelonthouder met geheugenverlies Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
En die dan? 2669? Ik vind dat toch ook een raar ding.
Locatie is heel makkelijk te vinden. Verander "challenge" in "api" en je zit een lat/long. Die kun je dan weer invullen in google maps (alleen de getallen gebruiken).
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Locatie is heel makkelijk te vinden. Verander "challenge" in "api" en je zit een lat/long. Die kun je dan weer invullen in google maps (alleen de getallen gebruiken).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op zondag 23 maart 2014 12:53 schreef Allesreiniger het volgende: Ondervraging vrouw van piloot De onderzoekers gaan zich nu richten op het ondervragen van de vrouw van de piloot. Uit respect hebben ze daar twee weken mee gewacht, maar nu wordt Faizah Khan aan de tand gevoeld.
Bizar
Lekker tijdig wel. Lijken zijn al aan het ontbinden en dan toch maar even checken of hij niet toevallig iets gezegd heeft tegen z'n vrouw. Man, man, man. Zo incompetent dat als incompetent incontinent zou zijn ze de hele boel al hadden ondergezeken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Iemand gokte op een walvis. Zou best eens kunnen. Er zit in ieder geval beweging in.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Dat vliegtuig ligt vast net op een kaartje waar net een dikke wolk boven hangt ofzo. Of die zwaar overbelicht is .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Ja, die area heb ik ook al redelijk wat zitten klikken. Daar ligt wel e.e.a. aan zooi iig inderdaad.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op zondag 23 maart 2014 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende: Ja, die area heb ik ook al redelijk wat zitten klikken. Daar ligt wel e.e.a. aan zooi iig inderdaad.
Neem aan dat ze ons na de tijd wel even vertellen wat we allemaal getagd hebben
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Neem aan dat ze ons na de tijd wel even vertellen wat we allemaal getagd hebben
"div troep, kthnxbye"
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Of we krijgen na een jaar te horen dat er letterlijk niets is gedaan met de tomnod sightings
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Ik had bijna 1000 tiles op Tomnod en 9 tags. Sta nu plots op 187 en nul tags.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op zondag 23 maart 2014 14:14 schreef Razor21 het volgende: Ik had bijna 1000 tiles op Tomnod en 9 tags. Sta nu plots op 187 en nul tags.
Had ik ook, maar sta nu weer op 1000
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik tag van alles, maar er is nog nooit iemand met mijn tags eens geweest, volgens het duimpje
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
On Mar 23rd 2014 AMSA reported that a number of civil aircraft including an Airbus A319-100 have joined the search southwest of Perth. An area of 59,000 square kilometers is being searched during Mar 23rd, the area has been determined based on drift modelling derived from the marker buoys dropped during first day of search.
De a319 heeft nog best een groot bereik en hij kan ook extra tanks meenemen waardoor hij langer kan vliegen waarschijnlijk kan op deze manier meer mensen mee die vanuit de ramen kunnen zoeken naar brokstukken
On Mar 23rd 2014 Malaysia's Transport Minister said, that Malaysia received new satellite images from French Authorities showing potential objects in the vicinity of the current search area in the southern corridor. The images were forwarded to Australia. Two Chinese and Two Japanese search aircraft have joined the Australian search out of Perth. An Australian vessel carrying a remote controlled submarine vehicle is on the way in the search area. Indonesia is leading the search into the northern part of the south corridor, two search aircraft from India joined the search out of Subang. The last ACARS transmission received from the aircraft at 01:07L showed nothing unusual and showed a normal routing towards Beijing.
Lekker tijdig wel. Lijken zijn al aan het ontbinden en dan toch maar even checken of hij niet toevallig iets gezegd heeft tegen z'n vrouw. Man, man, man. Zo incompetent dat als incompetent incontinent zou zijn ze de hele boel al hadden ondergezeken.
Na 2 weken onder het genot van een kopje thee vragen of er wellicht bijzonderheden waren aan de piloot (die vooralsnog suspect nr.1 is)
PARIS, France- An Air France Boeing 777 has made an emergency landing at Charles De Gaulle Airport in Paris.
AF456 took off from Paris Charles De Gaulle before turning back and landing, after it declared an emergency, it was reported by Aviation watchers on Twitter. The aircraft squawked 7700 shortly after takeoff.
The Air France 777 was flying to Sao Paulo in Brazil.
Zouden die pings er niet geweest zijn, was men nooit op het idee gekomen zo ver zuidelijk te gaan zoeken...
Maar als je als piloot dood wil, waarom vlieg je dan net zolang door tot de brandstofmeter op nul staat (een aanname)? Het 'echte moment' wil je dan toch zelf bepalen?
Ligt dit zoekgebied trouwens op een afstand die het toestel met efficient vliegen maximaal heeft kunnen halen?
Op zondag 23 maart 2014 16:39 schreef gebrokenglas het volgende: Maar als je als piloot dood wil, waarom vlieg je dan net zolang door tot de brandstofmeter op nul staat (een aanname)? Het 'echte moment' wil je dan toch zelf bepalen?
Denk wel dat dit onherbergzame en diepe gedeelte bewust is uitgezocht. Wellicht heeft ie ook bewust een vlucht uitgezocht waarbij voldoende brandstof beschikbaar is om dit gebied te bereiken. We weten ook niet of de brandstof al helemaal op was op dit punt.
SEPANG: Datuk Seri Hishammuddin Hussein brushed aside claims that there was still a possibility for passengers of the ill fated MH370 to communicate with people on the ground at 2am, 30 minutes after the plane was last spotted on Saturday.
"No," he replied when asked in the press conference on Wednesday.
The question was posed by an Astro AWANI reporter based on a screen grab of a conversation that took place between American passenger Philip Wood and his acquaintance, owner of the Instagram account with the user name Hun_l.
Wood, was recorded exchanging messages at 2.12am via instant messaging application, Kik Messenger, whilst the supper service on board the flight was underway.
Astro AWANI was alerted of this conversation by a source that wished to remain anonymous. The source shared screen grabs of his conversation with Hun, who also mentioned that he has been in contact with the Wood's brother who advised him to wait before taking further actions.
The identity of Hun_I who was tracked down to be in Beijing, was verified by Astro AWANI who called two individuals in Malaysia who knows him personally.
In the conversation, Wood who claims to be using his phone in the plane secretly, said that the temperature in the cabin was warm and that there seems to be a problem with the craft’s air conditioning system.
He also added that there was difficulty to breath.
In his last message, Wood told Hun_I that he will contact the latter as he arrives in Beijing.
Dus wel contact tussen passagiers en vrienden/familie
Dat stuk is al anderhalve week oud en zitten zoveel haken en ogen aan. Hoe heeft hij bijvoorbeeld in het geheim op zijn telefoon op instagram gezeten? Moeilijk serieus te nemen.
Dat stuk is al anderhalve week oud en zitten zoveel haken en ogen aan. Hoe heeft hij bijvoorbeeld in het geheim op zijn telefoon op instagram gezeten? Moeilijk serieus te nemen.
oh sorry vergiste me in datum las 23 in plaats van 13
Dus wel contact tussen passagiers en vrienden/familie
EDIT: vergist in datum las 23 in plaats van 13 Sorry
Interessant! Het zou een technisch mankement logischer maken.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je bedoelt een kaping én gelijktijdig een technisch mankement? Die kans lijkt mij bijzonder klein.
Dat het toestel bewust een andere koers heeft gekregen is inmiddels een feit.
Die Wood zou er niet over liegen, of denk jij van wel?
Eerst technisch mankement, dan ruzie tussen piloten, geen kaping.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Neuh, welk mens liegt nu voor slechts 15 minutes of fame?
Een technisch mankement zou meteen gemeld zijn. Hoezo geen kaping?
Fotomateriaal lijkt me voldoende bewijs en als dat nep is, is het zo te debunken.
Dat hangt ervanaf, want Wood smste om 2:12. Daarnaast is het raar dat men op dat tijdstip eten uitdeelt (of het moet een snack zijn), bij zulke red eye vluchten heb je geen diner, wel ontbijt.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Neuh, welk mens liegt nu voor slechts 15 minutes of fame?
Talloze.. Bij elke grote ramp zijn er ook zat mensen die doen alsof ze ook getroffen zijn. Zo zijn er gevallen geweest van mensen die na een aardbeving zelf onder eht puin gekropen zijn om "gered" te worden.
quote:
Een technisch mankement zou meteen gemeld zijn. Hoezo geen kaping?
Niet elk technisch mankement wordt doorgegeven, dat is afhankelijk van de ernst (of de interpretatie ervan). En een aircosysteem dat moeilijk de juiste temperatuur kan vasthouden is niet iets wat heel zeldzaam is en meestal een geval van een sensor die schoon gemaakt moet worden. Dat wordt tijdens de vlucht niet doorgegeven, op de grond wordt dat aan een techneut verteld en die "haalt er een doekje overheen". Dus theoretisch kan het wel zijn dat een technisch mankement niet als dusdanig ernstig wordt opgevat, dus niet doorgegeven en alsnog zo snel ernstig werd dat het de crash heeft veroorzaakt (zeg niet dat dat zo is, maar ik hou de optie wel open).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Piloot zet airco en zuurstof in cabine langzaam uit en vliegt daarna door tot de tank leeg is. Waarom zo ver? Omdat hij anders nog kon terugkeren. Toen hij ver genoeg was was er geen weg terug meer: dood, kloar.
Fotomateriaal lijkt me voldoende bewijs en als dat nep is, is het zo te debunken.
Dat hangt ervanaf, want Wood smste om 2:12. Daarnaast is het raar dat men op dat tijdstip eten uitdeelt (of het moet een snack zijn), bij zulke red eye vluchten heb je geen diner, wel ontbijt.
quote:
The question was posed by an Astro AWANI reporter based on a screen grab of a conversation that took place between American passenger Philip Wood and his acquaintance, owner of the Instagram account with the user name Hun_l.
Als er een 'screengrab' is, waarom is die dan nog steeds niet gepubliceerd? Waarom is er überhaupt geen artikel over dit geval geschreven, los van dit stukl waarin staat dat het bij de persconferentie ter sprake is gekomen.
Talloze.. Bij elke grote ramp zijn er ook zat mensen die doen alsof ze ook getroffen zijn. Zo zijn er gevallen geweest van mensen die na een aardbeving zelf onder eht puin gekropen zijn om "gered" te worden.
My point exactly.
quote:
Niet elk technisch mankement wordt doorgegeven, dat is afhankelijk van de ernst (of de interpretatie ervan). En een aircosysteem dat moeilijk de juiste temperatuur kan vasthouden is niet iets wat heel zeldzaam is en meestal een geval van een sensor die schoon gemaakt moet worden. Dat wordt tijdens de vlucht niet doorgegeven, op de grond wordt dat aan een techneut verteld en die "haalt er een doekje overheen". Dus theoretisch kan het wel zijn dat een technisch mankement niet als dusdanig ernstig wordt opgevat, dus niet doorgegeven en alsnog zo snel ernstig werd dat het de crash heeft veroorzaakt (zeg niet dat dat zo is, maar ik hou de optie wel open).
Klinkt logisch, echter op het moment dat de situatie verergert zou de piloot nog tijd genoeg moeten hebben om een mayday te doen. Of het moet een explosieve decompressie of bom zijn geweest maar daar zijn helemaal geen indicaties voor.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Klinkt logisch, echter op het moment dat de situatie verergert zou de piloot nog tijd genoeg moeten hebben om een mayday te doen. Of het moet een explosieve decompressie of bom zijn geweest maar daar zijn helemaal geen indicaties voor.
Ik zeg ook zeker niet dat het het meest logische scenario is, maar helemaal uitsluiten kun je het ook niet. Een ernstig lek in het aircosysteem wat zorgt voor een ontploffende zuurstof fles, welke in de 777 vlakbij de communicatie computers ligt. Geen communicatie mogelijkheden meer.
Nogmaals, niet erg waarschijnlijk, maar niet uit te sluiten op dit moment.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Ik zeg ook zeker niet dat het het meest logische scenario is, maar helemaal uitsluiten kun je het ook niet. Een ernstig lek in het aircosysteem wat zorgt voor een ontploffende zuurstof fles, welke in de 777 vlakbij de communicatie computers ligt. Geen communicatie mogelijkheden meer.
Nogmaals, niet erg waarschijnlijk, maar niet uit te sluiten op dit moment.
maar het verklaart andere dingen weer niet dus mja, ik geloof er niet zo in
maar het verklaart andere dingen weer niet dus mja, ik geloof er niet zo in
Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vind ik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden.
De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld door hele drommen mensen met, met alle respect, niet heel veel van de luchtvaart weten. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vin dik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden. De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
maar het verklaart andere dingen weer niet dus mja, ik geloof er niet zo in
Zoals je weet ging ik voor de kaping, maar ik houd andere opties open. Een technisch mankement en dan snel landen zou ik logischer vinden, maar wat als de piloot/piloten door hypoxia verminderd toerekeningsvatbaar waren en die vreemde route naar het NW volgden?
De transponder en andere communicatie zouden in principe door brand of kortsluiting uitgeschakeld zijn.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Wel interessant dat het eerst van de Daily Mail "ontkracht" was dat zijn vrouw vertrokken was, en nu ineens dat hij gescheiden is en het zijn EX-vrouw is?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vind ik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden.
De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld door hele drommen mensen met, met alle respect, niet heel veel van de luchtvaart weten. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
Niemand die hier conclusies trekt. Een onsje minder vingerwijzen naar piloot mag wel, maar vergeet niet dat het een voor de meest voor de hand liggende scenario's is
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vind ik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden.
De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld door hele drommen mensen met, met alle respect, niet heel veel van de luchtvaart weten. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
Ik vind het juist zo makkelijk om wel conclusies te trekken ook al heb ik er geen verstand van en ook al weten we nog niet zoveel Ik hou wel van speculeren
Dusss, ik denk nog steeds dat de beste man zelfmoord heeft gepleegd. En ben benieuwd naar het antwoord op mijn vraag, stel dat het waar is, dat een passagier heeft laten weten dat het wel erg warm werd etc etc, kan de piloot dat hebben gedaan? Ook al heb ik er geen verstand van, ben wel leergierig
Wel interessant dat het eerst van de Daily Mail "ontkracht" was dat zijn vrouw vertrokken was, en nu ineens dat hij gescheiden is en het zijn EX-vrouw is?
Volgens de telegraaf waren ze gescheiden maar woonden ze nog wel samen.
quote:
De ex-vrouw van de piloot, Faizah Khan, wordt ondervraagd door onderzoekers. De twee waren onlangs gescheiden maar woonden nog wel samen. Ze hebben drie kinderen. http://www.telegraaf.nl/b(...)rieuze_vrouw___.html
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Zoals je weet ging ik voor de kaping, maar ik houd andere opties open. Een technisch mankement en dan snel landen zou ik logischer vinden, maar wat als de piloot/piloten door hypoxia verminderd toerekeningsvatbaar waren en die vreemde route naar het NW volgden?
De transponder en andere communicatie zouden in principe door brand of kortsluiting uitgeschakeld zijn.
Maar hoezo was de afwijkende route dan al voorgeprogrammeerd? En pas daarna het laatste communicatiemiddel kapot / uitgezet. Nog ff snel voor ie onwel werd een route ala zuidpool erin gezet, nah, t kan maar lijkt mij niet.
De inhoud van de plee of het haarstukje van Gerard Joling.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Maar hoezo was de afwijkende route dan al voorgeprogrammeerd? En pas daarna het laatste communicatiemiddel kapot / uitgezet. Nog ff snel voor ie onwel werd een route ala zuidpool erin gezet, nah, t kan maar lijkt mij niet.
Het hoezo/waarom is de moeilijkste vraag idd.
Ik heb sympathie voor de piloten als die VSAmerikaan in de OP met zijn brandverhaal en the-stranger hier, omdat een knotsgekke piloot "enger" en sowieso onwaarschijnlijker is dan technische mankementen, dus duik ik graag (no pun intended) in dat scenario.
Hoeveel tijd zat er tussen het ontdekken van die ping en de verdwijning? Zeker nadat de Chinezen daar gingen zoeken... Iets van 6-8 dagen? Dan kan je makkelijk landen in de Gobi, het vliegtuig verstoppen of bijtanken en doorvliegen.
Afbuigen naar het zuiden is nergens bewezen. Alleen de ping geeft een mogelijkheid.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Afbuigen naar het zuiden is nergens bewezen. Alleen de ping geeft een mogelijkheid.
Ik sluit zeker niet uit dat er info wordt achtergehouden die wijst op het zuidelijke scenario, kan mij nauwelijks voorstellen dat ze er anders zo veel geld en tijd in zouden steken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
waarschijnlijk is dit het hoofd van hem je kan het zien aan de diaree achtige kleur en vorm
Toch nog 1 mooie uitkomst van dit mysterie.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik heb sympathie voor de piloten als die VSAmerikaan in de OP met zijn brandverhaal en the-stranger hier, omdat een knotsgekke piloot "enger" en sowieso onwaarschijnlijker is dan technische mankementen, dus duik ik graag (no pun intended) in dat scenario.
Hoeveel tijd zat er tussen het ontdekken van die ping en de verdwijning? Zeker nadat de Chinezen daar gingen zoeken... Iets van 6-8 dagen? Dan kan je makkelijk landen in de Gobi, het vliegtuig verstoppen of bijtanken en doorvliegen.
Afbuigen naar het zuiden is nergens bewezen. Alleen de ping geeft een mogelijkheid.
De kunst is om juist emoties zoveel mogelijk te negeren en rationeel te denken. Met de huidige aanwijzingen ligt een technisch mankement simpelweg niet voor de hand.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Ik sluit zeker niet uit dat er info wordt achtergehouden die wijst op het zuidelijke scenario, kan mij nauwelijks voorstellen dat ze er anders zo veel geld en tijd in zouden steken.
Ja, in elk normaal geval zou je zo denken. Maar zowel de berichtgeving als de "feiten"/het verhaal zijn zo onlogisch dat logica niet echt meer van toepassing is hier.
De stilte van de VS (behalve de constante stroom van "terrorisme" van CNN) is ook opvallend.
Het komt over alsof niemand iets weet en niemand iets echt kan zeggen. Dat lijkt me uniek in de moderne historie.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
De kunst is om juist emoties zoveel mogelijk te negeren en rationeel te denken. Met de huidige aanwijzingen ligt een technisch mankement simpelweg niet voor de hand.
Bij mij ook niet, maar dan is het dus juist een scenario om uit te pluizen.
Trouwens: Na een ruime week NOG geen pings van 01:11-07:11???
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
Kan niet, waarom is die van 09:11 dan niet bekend, die die van 08:11 overschreven zou hebben? Waarom hebben we uberhaupt live-satellietdata die binnen een uurtje overschreven wordt? Makes 0 sense.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef bedachtzaam het volgende: Naar ik begrepen heb werd er helemaal geen data verstuurd, er was enkel een signaal dat aangaf dat het toestel nog 'in orde' was.
Ik begrijp helemaal niet wat je wil zeggen. Heb je voor data versturen geen signaal nodig?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 23 maart 2014 18:50 schreef bedachtzaam het volgende: Nou ja, ze weten dat het toestel op dat moment misschien nog vloog, of het stond aan de grond, maar hoe en waar is verder onbekend.
Ja, het was intact. Vliegend lijkt me schier onmogelijk, met zoveel kerosineverbruik door (falende) airco, de sterke stijgingen en dalingen en de gekozen draaien, dus dan geland (wat alleen kan in Bali -veel te druk- en Centraal-Azie).
Maar die andere pings? Hoe kunnen we nou niet meer data hebben? Een ruime week geleden "was de data verzameld maar moest het nog geanalyseerd worden"...?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Declan Hill is een gerespecteerd journalist die onderzoek doet naar match fixing. Voor zijn onderzoek verblijft hij regelmatig in Azie en hij heeft inmiddels door een groot aantal gesprekken met mensen die involved waren wmb een redelijk inzicht in de manier waarop inwoners van bepaalde landen reageren op bepaalde zaken. (Vaag, ik weet het.)
Op zijn blog legt hij een link tussen match fixing en de vermissing van MH370.
quote:
I have held back from posting a second article in the series about Malaysian-Singaporean involvement in match-fixing as it seemed inappropriate with such a tragedy going on. However, after watching the news coverage of the disappearance of the Malaysian plane for two weeks, it is clear a couple of things are happening and, oddly, they link back to the match-fixing situation in this country:
1) The international media is doing their usual technological colonialism. It is the same thing that we have, sadly, seen from the fiasco of the Vietnam War, to the utterly failed ‘War on Drugs’, to the current drone attacks on innocent Pakistani civilians. Cannot win a war, because the people you are backing are a bunch of corrupt, dissolute thugs? Use expensive technology!
I see technological colonialism when I am invited to speak at international journalism conferences: a group of western media types descend to give the locals lessons in the latest high-tech gizmos (currently, it is something called ‘data journalism’). It seems to occur to few western journos to actually reverse the paradigm and try to learn from the people on the ground as to what may be occurring in their country and society.
In the story about the missing airplane, the international media analysis is all about technology: purported satellite tracking, GPS locators, flight simulators, blah, blah. We hear about this technology, than some highly-intelligent expert in a suit, sitting thousands-of-miles away from Malaysia explains what the technology does.
They are all missing the point. To understand what happened to the Malaysian airplane, we need to understand more about the culture of Malaysia.
2) It is clear that there are a number of agendas going on in Malaysia that are hindering the search. This is where international investigators should begin their trail. Not in what government officials claim happened in the sky, but when did local people know and when did they speak out about it.
I am not accusing the Malaysians of blowing up their own plane or deliberately hiding their knowledge of the plane’s whereabouts. However, I do think, that knowing Malaysian society, there are probably a number of powerful institutional agendas that are getting in the way of the search for the truth.
- Knip -
Policeman: I do remember that one of the police officers: one of the lead guys in the [Malaysian match-fixing] investigation. We caught him meeting with one of the bookies that we were trying to investigate. We put a tail on him and we got a phone call from the people who were tailing him. He was meeting with the Chinese bookie.
Hill: Do you arrest him?
Policeman: No, it would have been too embarrassing
Malaysian police officer.
**
Our team was run by a group of top politicians and I am not saying they were fixing, but I am saying that there were very strong rumours and suspicions around themfor several years. I can't accuse him. You have to get proof. These guys are untouchable. You are talking about corruption at the highest level of society. If there is corruption going on at the level that there is no hope, the game has absolutely no hope.
Op zondag 23 maart 2014 18:00 schreef matthijst het volgende: Piloot zet airco en zuurstof in cabine langzaam uit en vliegt daarna door tot de tank leeg is. Waarom zo ver? Omdat hij anders nog kon terugkeren. Toen hij ver genoeg was was er geen weg terug meer: dood, kloar.
Ja, het was intact. Vliegend lijkt me schier onmogelijk, met zoveel kerosineverbruik door (falende) airco, de sterke stijgingen en dalingen en de gekozen draaien, dus dan geland (wat alleen kan in Bali -veel te druk- en Centraal-Azie).
Maar die andere pings? Hoe kunnen we nou niet meer data hebben? Een ruime week geleden "was de data verzameld maar moest het nog geanalyseerd worden"...?
Ik vraag me af of dit de pings zijn of dat het giswerk is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Ik vraag me af of dit de pings zijn of dat het giswerk is.
Assumed/extrapolated, dus "aannames". Blijft vaag dat we nog niks weten van die pings.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
De piloot heeft geoefend in extreem moeilijke landingen. Op de vluchtsimulator is niets verdachts gevonden, maar volgens Amerikaanse onderzoekers oefende Zaharie extreem moeilijke landingen, onder meer op eilanden in de Indische Oceaan. Er zijn ook programma's verwijderd van de computer van de simulator. http://www.telegraaf.nl/b(...)r_telefoontje__.html
Die mysterieuze vrouw kan toch gewoon een prostituee zijn? Piloten nemen het er wel vaker van, doorgaans met stewardessen.
Jep. Maar hij was dus wel gescheiden. Met zijn chickie/hoer een nieuw leven beginnen ergens?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Wat moet hij dan doen op zo'n ding? Voor de zoveelste keer naar Schiphol vliegen?
Het zou het "in de zee parkeren" veel minder logisch maken. Een ongeluk na ruzie tussen de piloten kan wel natuurlijk...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 23 maart 2014 19:12 schreef APK het volgende: Declan Hill is een gerespecteerd journalist die onderzoek doet naar match fixing. Voor zijn onderzoek verblijft hij regelmatig in Azie en hij heeft inmiddels door een groot aantal gesprekken met mensen die involved waren wmb een redelijk inzicht in de manier waarop inwoners van bepaalde landen reageren op bepaalde zaken. (Vaag, ik weet het.)
Op zijn blog legt hij een link tussen match fixing en de vermissing van MH370.
3129, daar ligt ook wat geks Lijkt iets met een symbool erop.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
3129, daar ligt ook wat geks Lijkt iets met een symbool erop.
Rechts bedoel je? Ik heb in die omgeving vanmiddag best wat getagged ja
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Rechts bedoel je? Ik heb in die omgeving vanmiddag best wat getagged ja
Ja, rechts idd. Daar ligt veel spul, maar vond dit echt opvallend.
Wat ik me afvraag, wie zien de tags? Bij dat duimpje zie je 'other users' bla bla, maar ik zie geen tags van other users. Wie beoordeelt die dingen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Wat ik me afvraag, wie zien de tags? Bij dat duimpje zie je 'other users' bla bla, maar ik zie geen tags van other users. Wie beoordeelt die dingen?
Ja, dat vroeg ik me ook al af
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Op zondag 23 maart 2014 21:04 schreef bedachtzaam het volgende: Volgens mij moet je een geregistreerde user zijn en ingelogd om je tags te kunnen delen.
Dat lijkt me niet. Anders zou het wel heel erg zinloos zijn...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Ook op Bloomberg staat dat het vliegtuig verder weg vloog van de sataliet.
quote:
An analysis of satellite pings shows that the Malaysian Airline System Bhd. 777 may have flown steadily across the ocean after diverting from its scheduled route to Beijing from Kuala Lumpur. That assessment gave the clearest idea yet on how investigators pinpointed a search zone.
Engineers at Inmarsat Plc (ISAT), whose satellite picked up the pings, plotted seven positions for the jet on March 8, Chris McLaughlin, a company spokesman, said in an interview. The plane flew steadily away from the satellite over the equator while pinging, McLaughlin said.
Laatste waarneming op de radar
De eerste van de 7 pings was om 2.11am Rond 2.15am verdween het toestel van de radar.
Het moet dus over Indonesië gevlogen zijn als het vliegtuig naar het zuiden gevlogen is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
Bron? Werd hier een paar dagen geleden ook beweerd, ook zonder bron, en ik ben het nergens anders tegengekomen.
Ik denk dat Maleisië geen idee had hoe ook maar wat nuttigs uit de pings info te halen. Inmarsat had al aangegeven dat ze de data al snel hadden aangeboden maar er niks mee werd gedaan. Het mogelijke vliegtraject dat ze nu onderzoeken hebben de Amerikanen berekend.
De laatste ping was in eerste instantie na de crash de info die het meest zeggende was, dus de nood was er niet om de rest meteen vrij te geven. Waarom het nu nog niet publiek is gemaakt is inderdaad vreemd.
En voor zover ik weet zijn van alleen de laatste ping de info vrijgegeven, wat je voor de rest op afbeeldingen ziet betreffende pings is gokwerk van mensen die meespeuren.
Op zondag 23 maart 2014 19:38 schreef Loekie1 het volgende: De piloot heeft geoefend in extreem moeilijke landingen. Op de vluchtsimulator is niets verdachts gevonden, maar volgens Amerikaanse onderzoekers oefende Zaharie extreem moeilijke landingen, onder meer op eilanden in de Indische Oceaan. Er zijn ook programma's verwijderd van de computer van de simulator. http://www.telegraaf.nl/b(...)r_telefoontje__.html
Daar heb je juist een flightsim voor. Bij mij zijn Innsbruck, Madeira, Sion en Lugano favoriet. En dan met een iets te groot vliegtuig.
Tuurlijk oefen je leuke dingen met je sim, ipv de standaard tochtjes. Landen met een engine out, of kapotte hoogtemeter, met belachelijk veel zijwind, turbulentie, of juist veel te zwaar beladen.... En als je dan toch je kist keurig weet neer te zetten geeft dat erg veel voldoening.
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende: What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
wel een goede ingeving idd Vraag me alleen af of dat kan bij zo'n vliegtuig. Deur openen kan alleen als de druk in de cabine weg is en dan nog is het volgens mij heel link om eruit te springen en niet tegen de vleugel oid aan te knallen...
Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende: What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
Het is onmogelijk die deur open te krijgen tijdens de vlucht.
Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende: What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
Gaat veel te hard en je moet de vleugel of staartvin ontwijken
wel een goede ingeving idd Vraag me alleen af of dat kan bij zo'n vliegtuig. Deur openen kan alleen als de druk in de cabine weg is en dan nog is het volgens mij heel link om eruit te springen en niet tegen de vleugel oid aan te knallen...
Je decomprimeert de cabine, opent de deur, stelt de autopiloot op licht gekanteld vliegen en kan eruitspringen.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog