Yes.quote:
Die witte puntjes zie je wel meer, op 140669 lijkt inderdaad wel een object, maar zou niet weten wat het moet voorstellen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:32 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Yes.
En als je dan naar de foto daaronder gaat, zie je helemaal rechtsboven een duidelijk wit puntje.
Kun je ergens melden dat je iets hebt gezien?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:35 schreef Henkie89 het volgende:
[..]
Die witte puntjes zie je wel meer, op 140669 lijkt inderdaad wel een object, maar zou niet weten wat het moet voorstellen.
Daar zie ik niet echt iets bijzonders.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:28 schreef bedachtzaam het volgende:
Hier lijkt wel iets te liggen wat voldoet aan de afmetingen.
http://www.tomnod.com/nod(...)ian_ocean/map/140592
Linksboven?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:40 schreef barstmetjeregistratiefout het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/141010
iets wat in eerste instantie op een container lijkt
De telegraafquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:39 schreef Loekie1 het volgende:
[...]
Kun je ergens melden dat je iets hebt gezien?
Denk dat het slim ontwikkelen van zoiets nog best even duurt. Maar voor lange termijn heb je daar wel een punt. Kun je meteen ander puin in beeld brengen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Het moet toch mogelijk zijn om een computerprogramma al die beelden te scannen?
En zijn er afwijkingen gevonden die niet voldoen aan het standaard uiterlijk van een zee, die in een lijst rapporteren zodat mensen dat kunnen beoordelen.
Dat moet een stuk sneller gaan als dat iedereen maar die maps random zit aan te klikken.
quote:Reuters report that the Australian Maritime Safety Authority said one of its aircraft reported sighting a number of "small objects" with the naked eye, including a wooden pallet, in the search area.
A Royal New Zealand Air Force P-3 Orion aircraft took a closer look but only reported seeing clumps of seaweed. It dropped a marker buoy to track the movement.
"A merchant ship in the area has been tasked to relocate and seek to identify the material," the authority said in a statement.
Nu schijnt het ook een gebied te zijn waar troep zich verzamelt, door de zeestromen. Ergens in de Grote oceaan is ook zo'n gebied (pacific trash vortex?) waar tonnen afval drijft in een relatief klein gebied.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/41694
op de omringende foto's ook wel veel dingetjes.. lijkt het.
Mja, weinig nieuws meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef hmmmz het volgende:
Het wordt allemaal een beetje saai en veel van hetzelfde.
Ik ook sinds dat die zoektocht naar die twee grote brokstukken op niets uitliep.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als echte ramptoerist voel ik dat ik aan het afhaken ben.
Nou dit inderdaad...ik ga er ook vanuit dat er voorlopig niets gevonden wordt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ah ok, dat verklaart wel e.e.a. want ik zie idd allerlei meuk. Hier ook bijv: http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/37206quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu schijnt het ook een gebied te zijn waar troep zich verzamelt, door de zeestromen. Ergens in de Grote oceaan is ook zo'n gebied (pacific trash vortex?) waar tonnen afval drijft in een relatief klein gebied.
Take-off was at 12:41 a.m. en de transponder word uitgeschakeld at 1:21 a.m. en een minuut later verdwijnt het ook van de thaise militaire radar (6 minuten later pikt Thailand een unindentified object op dat de andere kant op vliegt).quote:How much communication do you have with the pilots throughout a flight as lengthy as the one from Kuala Lumpur to Beijing?
Lots. The purser - the person in charge of cabin crew - will be liaising with the flight crew throughout boarding. The cockpit then becomes sterile for take-off so there would be no communication for the first 20 minutes of the flight, and it's 40 minutes before we’re allowed to enter the cockpit. Along with 20-minute checks, we’ll be chatting regularly with the pilots. Crew quite often pop up front when they’re on breaks too for a face-to-face chat.
Probleem is natuurlijk dat er weinig mysterieus naar buiten komt want daarom zijn we hier. Niet zo zeer vanwege een neergestort vliegtui maar wel omdat er veel (nog) onverklaarbare dingen (misschien) gebeurt zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Mauritius schijnt mee te vallen als je alleen de vlucht boekt en zelf accomodatie regelt. Collega is 'r geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Prachtig ja, maar je betaald er ook de hoofdprijs.
het is crisis man.. we moeten ons geld sparen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mauritius schijnt mee te vallen als je alleen de vlucht boekt en zelf accomodatie regelt. Collega is 'r geweest.
Bora Bora kan je ook doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:32 schreef niels0 het volgende:
Die hele verdwijning van dat vliegtuig heeft me op ideëen gebracht 'ns 'n keer op vakantie te gaan naar die eilanden in de Indische Oceaan. Mauritius, Malediven, Seychellen, Cocos Island... Ik zie wel.
Ik ben wel wat gewend, maar dit ziet er echt schitterend uit.
Mauritius:
[ afbeelding ]
Malediven:
[ afbeelding ]
Seychellen:
[ [url=http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/391378_sejshely_tropiki_more_palmy_1920x1200_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
Cocos Island:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd daar.
Hangt van het resort af, maar ik raad aan gewoon een van de beste resorts te nemen, want dan heb je goed eten en dat is veel waard. Buiten de resorts is er niet veel. Dat kan bv in Thailand wel prima... Al is ook daar een mooi resort aan te raden...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef niels0 het volgende:
Mauritius schijnt mee te vallen als je alleen de vlucht boekt en zelf accomodatie regelt. Collega is 'r geweest.
Daarom is het crisis...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is crisis man.. we moeten ons geld sparen.
Heheh ja, maar weet je wel hoe ver dat is? Ik vind de Filippijnen/Thailand/Singapore al ver met 12 uur vliegen.quote:
Nah, ik neem meestal gewoon een bungalowtje met A/C, ben toch heel de dag op pad. Maar goed eten is wel belangrijk. Op Mauritius veel indiaas dacht ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hangt van het resort af, maar ik raad aan gewoon een van de beste resorts te nemen, want dan heb je goed eten en dat is veel waard. Buiten de resorts is er niet veel. Dat kan bv in Thailand wel prima... Al is ook daar een mooi resort aan te raden...
Heel ver, maar wel iets om ooit eens te belevenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heheh ja, maar weet je wel hoe ver dat is? Ik vind de Filippijnen/Thailand/Singapore al ver met 12 uur vliegen.
[..]
Nah, ik neem meestal gewoon een bungalowtje met A/C, ben toch heel de dag op pad. Maar goed eten is wel belangrijk. Op Mauritius veel indiaas dacht ik.
Ja Polynesië staat wel op m'n lijstje. Meestal doe ik verre landen alleen aan als ik een project in de buurt heb, dan zijn de tickets gratis voor me.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel ver, maar wel iets om ooit eens te beleven
Das wel tof inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja Polynesië staat wel op m'n lijstje. Meestal doe ik verre landen alleen aan als ik een project in de buurt heb, dan zijn de tickets gratis voor me.
Op Mauritius zou ik zeker een resort nemen. Zoals gezegd: weinig te doen daarbuiten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef niels0 het volgende:
Nah, ik neem meestal gewoon een bungalowtje met A/C, ben toch heel de dag op pad. Maar goed eten is wel belangrijk. Op Mauritius veel indiaas dacht ik.
Thnx voor de tip. Indiaas eten zal dan Seychelles zijn. Dat is nogal een populaire honeymoon plek voor de beter gesitueerde indiër namelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op Mauritius zou ik zeker een resort nemen. Zoals gezegd: weinig te doen daarbuiten.
Een goed resort is goud waard.
Mauritius serveert veel vis staat mij bij. We hadden geloof ik 5 verschillende restaurants. Indiaas staat mij niet bij...
Seychelles wel ja...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thnx voor de tip. Indiaas eten zal dan Seychelles zijn. Dat is nogal een populaire honeymoon plek voor de beter gesitueerde indiër namelijk.
Maargoed. Ik heb red curry paste, bamboo shoots, long beans, chicken, coconutcream. Gaat helemaal goed komen. Eet ze iedereen.
En zoek ze naar dat vliegtuig.
Ja ik ga ook aan de gang met thais. Eet ze.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Seychelles wel ja...
Hier wat thais aan het pruttelen. Komt helemasl goed!
Nee tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef El_Matador het volgende:
Is dat hoerenvliegtuig nou al es gevonden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |