abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138043217
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:48 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als echte ramptoerist voel ik dat ik aan het afhaken ben.
Ik ook sinds dat die zoektocht naar die twee grote brokstukken op niets uitliep.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:56:39 #77
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_138043513
quote:

[..]

Nou dit inderdaad...ik ga er ook vanuit dat er voorlopig niets gevonden wordt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_138044980
Ja mij boeit t ook niet meer dit duurt veeeeeel te lang.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 17:08:33 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138046144
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nu schijnt het ook een gebied te zijn waar troep zich verzamelt, door de zeestromen. Ergens in de Grote oceaan is ook zo'n gebied (pacific trash vortex?) waar tonnen afval drijft in een relatief klein gebied.
Ah ok, dat verklaart wel e.e.a. want ik zie idd allerlei meuk. Hier ook bijv: http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/37206
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_138046168
Waar blijven al die ramptoeristen, als je ze nodig hebt, zijn ze er niet.
pi_138046509
Allemaal speculatie natuurlijk maar uit een interview van de guardian met een crew member die veel ervaring had op lange vluchten.

quote:
How much communication do you have with the pilots throughout a flight as lengthy as the one from Kuala Lumpur to Beijing?

Lots. The purser - the person in charge of cabin crew - will be liaising with the flight crew throughout boarding. The cockpit then becomes sterile for take-off so there would be no communication for the first 20 minutes of the flight, and it's 40 minutes before we’re allowed to enter the cockpit. Along with 20-minute checks, we’ll be chatting regularly with the pilots. Crew quite often pop up front when they’re on breaks too for a face-to-face chat.
Take-off was at 12:41 a.m. en de transponder word uitgeschakeld at 1:21 a.m. en een minuut later verdwijnt het ook van de thaise militaire radar (6 minuten later pikt Thailand een unindentified object op dat de andere kant op vliegt).

Ik weet niet in hoeverre die 40 minuten na take-off standaard is, kan natuurlijk per airline en duur van de vlucht verschillen en het kan zeker ook gewoon toeval zijn.

http://www.theguardian.co(...)-plane?commentpage=1
pi_138046866
quote:

[..]

Probleem is natuurlijk dat er weinig mysterieus naar buiten komt want daarom zijn we hier. Niet zo zeer vanwege een neergestort vliegtui maar wel omdat er veel (nog) onverklaarbare dingen (misschien) gebeurt zijn
pi_138047012
Die hele verdwijning van dat vliegtuig heeft me op ideëen gebracht 'ns 'n keer op vakantie te gaan naar die eilanden in de Indische Oceaan. Mauritius, Malediven, Seychellen, Cocos Island... Ik zie wel. :)
Ik ben wel wat gewend, maar dit ziet er echt schitterend uit.

Mauritius:

Malediven:

Seychellen:

Cocos Island:

Niet verkeerd daar. :s)
pi_138047118
Prachtig ja, maar je betaald er ook de hoofdprijs.
pi_138047170
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Prachtig ja, maar je betaald er ook de hoofdprijs.
Mauritius schijnt mee te vallen als je alleen de vlucht boekt en zelf accomodatie regelt. Collega is 'r geweest.
pi_138047193
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef niels0 het volgende:

[..]

Mauritius schijnt mee te vallen als je alleen de vlucht boekt en zelf accomodatie regelt. Collega is 'r geweest.
het is crisis man.. we moeten ons geld sparen.
There are only 151 Pokémon.
pi_138047213
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:32 schreef niels0 het volgende:
Die hele verdwijning van dat vliegtuig heeft me op ideëen gebracht 'ns 'n keer op vakantie te gaan naar die eilanden in de Indische Oceaan. Mauritius, Malediven, Seychellen, Cocos Island... Ik zie wel. :)
Ik ben wel wat gewend, maar dit ziet er echt schitterend uit.

Mauritius:
[ afbeelding ]
Malediven:
[ afbeelding ]
Seychellen:
[ [url=http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/391378_sejshely_tropiki_more_palmy_1920x1200_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
Cocos Island:
[ afbeelding ]

Niet verkeerd daar. :s)
Bora Bora kan je ook doen :7

pi_138047264
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef niels0 het volgende:

Hangt van het resort af, maar ik raad aan gewoon een van de beste resorts te nemen, want dan heb je goed eten en dat is veel waard. Buiten de resorts is er niet veel. Dat kan bv in Thailand wel prima... Al is ook daar een mooi resort aan te raden...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_138047283
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

het is crisis man.. we moeten ons geld sparen.
Daarom is het crisis... ;)
pi_138047423
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
Bora Bora
Heheh ja, maar weet je wel hoe ver dat is? Ik vind de Filippijnen/Thailand/Singapore al ver met 12 uur vliegen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hangt van het resort af, maar ik raad aan gewoon een van de beste resorts te nemen, want dan heb je goed eten en dat is veel waard. Buiten de resorts is er niet veel. Dat kan bv in Thailand wel prima... Al is ook daar een mooi resort aan te raden...
Nah, ik neem meestal gewoon een bungalowtje met A/C, ben toch heel de dag op pad. Maar goed eten is wel belangrijk. Op Mauritius veel indiaas dacht ik.
pi_138047467
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef niels0 het volgende:

[..]

Heheh ja, maar weet je wel hoe ver dat is? Ik vind de Filippijnen/Thailand/Singapore al ver met 12 uur vliegen.

[..]

Nah, ik neem meestal gewoon een bungalowtje met A/C, ben toch heel de dag op pad. Maar goed eten is wel belangrijk. Op Mauritius veel indiaas dacht ik.
Heel ver, maar wel iets om ooit eens te beleven :Y
pi_138047532
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heel ver, maar wel iets om ooit eens te beleven :Y
Ja Polynesië staat wel op m'n lijstje. Meestal doe ik verre landen alleen aan als ik een project in de buurt heb, dan zijn de tickets gratis voor me.
pi_138047546
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ja Polynesië staat wel op m'n lijstje. Meestal doe ik verre landen alleen aan als ik een project in de buurt heb, dan zijn de tickets gratis voor me.
Das wel tof inderdaad.
pi_138047795
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef niels0 het volgende:

Op Mauritius zou ik zeker een resort nemen. Zoals gezegd: weinig te doen daarbuiten.

Een goed resort is goud waard.

Mauritius serveert veel vis staat mij bij. We hadden geloof ik 5 verschillende restaurants. Indiaas staat mij niet bij...
pi_138048035
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op Mauritius zou ik zeker een resort nemen. Zoals gezegd: weinig te doen daarbuiten.

Een goed resort is goud waard.

Mauritius serveert veel vis staat mij bij. We hadden geloof ik 5 verschillende restaurants. Indiaas staat mij niet bij...
Thnx voor de tip. Indiaas eten zal dan Seychelles zijn. Dat is nogal een populaire honeymoon plek voor de beter gesitueerde indiër namelijk.

Maargoed. Ik heb red curry paste, bamboo shoots, long beans, chicken, coconutcream. Gaat helemaal goed komen. Eet ze iedereen.

En zoek ze naar dat vliegtuig. :+
pi_138048067
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:02 schreef niels0 het volgende:

[..]

Thnx voor de tip. Indiaas eten zal dan Seychelles zijn. Dat is nogal een populaire honeymoon plek voor de beter gesitueerde indiër namelijk.

Maargoed. Ik heb red curry paste, bamboo shoots, long beans, chicken, coconutcream. Gaat helemaal goed komen. Eet ze iedereen.

En zoek ze naar dat vliegtuig. :+
Seychelles wel ja...

Hier wat thais aan het pruttelen. Komt helemasl goed! ;)
pi_138048109
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Seychelles wel ja...

Hier wat thais aan het pruttelen. Komt helemasl goed! ;)
Ja ik ga ook aan de gang met thais. Eet ze.
pi_138048751
La la la BIERTIJD , Proost "plop"
pi_138048789
Is dat hoerenvliegtuig nou al es gevonden??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138049991
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef El_Matador het volgende:
Is dat hoerenvliegtuig nou al es gevonden??
Nee toch :P?
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')