De Australiers hadden het misschien ook gevonden maar ze kwamen veel te laat met de beelden. Dágen later. De Chinezen reageren meteen en dus is de kans veel groter de stukken te vinden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:01 schreef Falco het volgende:
Chinezen hebben het wel gevonden denk ik. Maar dat dacht ik ook van de Australiërs.
O, shit. Waarom kunnen ze er niet meteen mee komen? Laat de hele wereld meekijken met die satelietbeelden, en dan hup meteen eropaf als er iets wordt gezien.quote:
Waarschijnlijk gaat de communicatie daar met flessenpost:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
O, shit. Waarom kunnen ze er niet meteen mee komen? Laat de hele wereld meekijken met die satelietbeelden, en dan hup meteen eropaf als er iets wordt gezien.
Die satellietbeelden staat toch al overal? Zelfs een paar posts hierboven?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
O, shit. Waarom kunnen ze er niet meteen mee komen? Laat de hele wereld meekijken met die satelietbeelden, en dan hup meteen eropaf als er iets wordt gezien.
er is altijd wat te zien. Betaal jij alle kosten voor alle valse alarmen door de totaal onervaren wereldburgers?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
daar betrap ik mezelf ook opquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:18 schreef Drebbelman het volgende:
22 x 30 meter. Rare afmeting voor een vliegtuig. Het zal wel weer niet.twitter:501Awani twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 11:00:06Chinese ambassador: China received satellite images of 22 metres long, 30 metres wide. Ships have been deployed to the location #MH370 reageer retweet
En hup er op af? Het is 7000 km vanaf Perth. Dan moet je al aan een vliegdekschip denken om daar iets wezenlijks te kunnen doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
nieuwe triljoen megapixel van Nokia telefoon.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:12 schreef Re het volgende:
best een flinke image als die 22 bij 13 meter is
genomen vanaf de vlucht en direct via whats-app doorgestuurd naar Chinaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
nieuwe triljoen megapixel van Nokia telefoon.
350 is dacht ik 10 km.quote:
Geen enkel denk ik..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:49 schreef TLC het volgende:
Het gaat ook steeds meer een wedstrijdje worden welk land als eerste dat vliegtuig traceert
Logisch, zoveel valt er op de oceaan niet te beleven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zit een beetje die satellietfoto's te bekijken, maar dat is een tamelijk geestdodende bezigheid..
Ik ook, 200 fotos, alleen maar water en wolken...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zit een beetje die satellietfoto's te bekijken, maar dat is een tamelijk geestdodende bezigheid..
Welk mapnummer?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:21 schreef Loekie1 het volgende:
Ligt daar niet wat? Ook in de foto's daaronder zie ik witte stipjes.
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/140669
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |