Heel ver, maar wel iets om ooit eens te belevenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heheh ja, maar weet je wel hoe ver dat is? Ik vind de Filippijnen/Thailand/Singapore al ver met 12 uur vliegen.
[..]
Nah, ik neem meestal gewoon een bungalowtje met A/C, ben toch heel de dag op pad. Maar goed eten is wel belangrijk. Op Mauritius veel indiaas dacht ik.
Ja Polynesië staat wel op m'n lijstje. Meestal doe ik verre landen alleen aan als ik een project in de buurt heb, dan zijn de tickets gratis voor me.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel ver, maar wel iets om ooit eens te beleven
Das wel tof inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja Polynesië staat wel op m'n lijstje. Meestal doe ik verre landen alleen aan als ik een project in de buurt heb, dan zijn de tickets gratis voor me.
Op Mauritius zou ik zeker een resort nemen. Zoals gezegd: weinig te doen daarbuiten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef niels0 het volgende:
Nah, ik neem meestal gewoon een bungalowtje met A/C, ben toch heel de dag op pad. Maar goed eten is wel belangrijk. Op Mauritius veel indiaas dacht ik.
Thnx voor de tip. Indiaas eten zal dan Seychelles zijn. Dat is nogal een populaire honeymoon plek voor de beter gesitueerde indiër namelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op Mauritius zou ik zeker een resort nemen. Zoals gezegd: weinig te doen daarbuiten.
Een goed resort is goud waard.
Mauritius serveert veel vis staat mij bij. We hadden geloof ik 5 verschillende restaurants. Indiaas staat mij niet bij...
Seychelles wel ja...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thnx voor de tip. Indiaas eten zal dan Seychelles zijn. Dat is nogal een populaire honeymoon plek voor de beter gesitueerde indiër namelijk.
Maargoed. Ik heb red curry paste, bamboo shoots, long beans, chicken, coconutcream. Gaat helemaal goed komen. Eet ze iedereen.
En zoek ze naar dat vliegtuig.
Ja ik ga ook aan de gang met thais. Eet ze.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Seychelles wel ja...
Hier wat thais aan het pruttelen. Komt helemasl goed!
Nee tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef El_Matador het volgende:
Is dat hoerenvliegtuig nou al es gevonden??
Hoe kom je aan die foto van mijn achtertuin ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bora Bora kan je ook doen
[ afbeelding ]
Je Facebookquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van mijn achtertuin ?
Dat ziet er cool uit, lekker vanaf je bungalowtje zo het water inspringen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En even later relaxt met je iPad op je terras zitten met een heerlijke cocktail, en zien dat het in Nederland guur rotweer is: 15 graden met slagregens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat ziet er cool uit, lekker vanaf je bungalowtje zo het water inspringen.
¤8600 voor een week met twee personen in het meest basic huisje...aardige dealquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.welingelichtek(...)bom-op-den-haag.htmlquote:‘De vermiste Boeing kan maandag neerstorten als radioactieve bom op Den Haag’
De vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines kan als vliegende radioactieve bom worden gebruikt voor een terreuraanslag op de nucleaire top die maandag in Den Haag begint. Dat stelt oppert voormalig Commandant der Strijdkrachten en F16-vlieger Dick Berlijn in De Telegraaf. Berlijn, tegenwoordig cybercrime-expert: „Het toestel kan in een voormalige Sovjetrepubliek zijn geparkeerd, beladen met radioactief materiaal. Technisch is het mogelijk dat vlucht MH370 vervolgens in de huid van een reguliere lijndienst kruipt.”
Als voorbeeld noemt Berlijn het Malaysia Airlines toestel dat maandag regulier van Kuala Lumpur naar Amsterdam vliegt. „De terroristen die MH370 deden verdwijnen, toetsen op de plek waar het toestel wordt verborgen de transpondercode van die gewone lijndienst in. Ze stijgen op en zetten koers naar Nederland.”
Zo worden alle genomen veiligheidsmaatregelen omzeild, stelt Berlijn.
want het valt totaal niet op als een lijnvlucht veel eerder of veel later is, of dubbel gemeld wordt op een radarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.welingelichtek(...)bom-op-den-haag.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Wat denk je zelf, als ze moeten kiezen tussen 50 wereldleiders of een paar mensen in een buitenwijkje van Zwolle.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Blistering het volgende:
En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
Buitenwijkje van Zwolle? Volgens mij onderschat jij de impact van het uit de lucht schieten van een Boeing 777 volgeladen met nucleaire meukquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:08 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als ze moeten kiezen tussen 50 wereldleiders of een paar mensen in een buitenwijkje van Zwolle.
Als je op deze lijn woont zou ik de komende dagen maar een helmpje dragen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Blistering het volgende:
Mogen er al grapjes gemaakt worden?als het moet doen ze dat wel hoor, zeker met die top...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Blistering het volgende:
Mogen er al grapjes gemaakt worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
If not now, then when.
Als Putin een beetje wil trollen stuurt-ie een Tupolev Bear deze kant opquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
als het moet doen ze dat wel hoor, zeker met die top...
ongeveer evenveel als de schade die een 777 volgeladen met andere meuk op levertquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Buitenwijkje van Zwolle? Volgens mij onderschat jij de impact van het uit de lucht schieten van een Boeing 777 volgeladen met nucleaire meuk
Zaten er hoeren in?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef El_Matador het volgende:
Is dat hoerenvliegtuig nou al es gevonden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zaten er hoeren in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |