Hoe kom je aan die foto van mijn achtertuin ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bora Bora kan je ook doen
[ afbeelding ]
Je Facebookquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van mijn achtertuin ?
Dat ziet er cool uit, lekker vanaf je bungalowtje zo het water inspringen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En even later relaxt met je iPad op je terras zitten met een heerlijke cocktail, en zien dat het in Nederland guur rotweer is: 15 graden met slagregens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat ziet er cool uit, lekker vanaf je bungalowtje zo het water inspringen.
¤8600 voor een week met twee personen in het meest basic huisje...aardige dealquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.welingelichtek(...)bom-op-den-haag.htmlquote:‘De vermiste Boeing kan maandag neerstorten als radioactieve bom op Den Haag’
De vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines kan als vliegende radioactieve bom worden gebruikt voor een terreuraanslag op de nucleaire top die maandag in Den Haag begint. Dat stelt oppert voormalig Commandant der Strijdkrachten en F16-vlieger Dick Berlijn in De Telegraaf. Berlijn, tegenwoordig cybercrime-expert: „Het toestel kan in een voormalige Sovjetrepubliek zijn geparkeerd, beladen met radioactief materiaal. Technisch is het mogelijk dat vlucht MH370 vervolgens in de huid van een reguliere lijndienst kruipt.”
Als voorbeeld noemt Berlijn het Malaysia Airlines toestel dat maandag regulier van Kuala Lumpur naar Amsterdam vliegt. „De terroristen die MH370 deden verdwijnen, toetsen op de plek waar het toestel wordt verborgen de transpondercode van die gewone lijndienst in. Ze stijgen op en zetten koers naar Nederland.”
Zo worden alle genomen veiligheidsmaatregelen omzeild, stelt Berlijn.
want het valt totaal niet op als een lijnvlucht veel eerder of veel later is, of dubbel gemeld wordt op een radarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.welingelichtek(...)bom-op-den-haag.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Wat denk je zelf, als ze moeten kiezen tussen 50 wereldleiders of een paar mensen in een buitenwijkje van Zwolle.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Blistering het volgende:
En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
Buitenwijkje van Zwolle? Volgens mij onderschat jij de impact van het uit de lucht schieten van een Boeing 777 volgeladen met nucleaire meukquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:08 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als ze moeten kiezen tussen 50 wereldleiders of een paar mensen in een buitenwijkje van Zwolle.
Als je op deze lijn woont zou ik de komende dagen maar een helmpje dragen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Blistering het volgende:
Mogen er al grapjes gemaakt worden?als het moet doen ze dat wel hoor, zeker met die top...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Blistering het volgende:
Mogen er al grapjes gemaakt worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
If not now, then when.
Als Putin een beetje wil trollen stuurt-ie een Tupolev Bear deze kant opquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
als het moet doen ze dat wel hoor, zeker met die top...
ongeveer evenveel als de schade die een 777 volgeladen met andere meuk op levertquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Buitenwijkje van Zwolle? Volgens mij onderschat jij de impact van het uit de lucht schieten van een Boeing 777 volgeladen met nucleaire meuk
Zaten er hoeren in?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef El_Matador het volgende:
Is dat hoerenvliegtuig nou al es gevonden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zaten er hoeren in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen natuurlijk ook het vliegtuig wat normaal die route vliegt kapen en vervolgens snel vervangen met het vliegtuig wat moet neerstorten..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Blistering het volgende:
En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
Klinkt allemaal wel erg waarschijnlijk en niet overdreven omslachtig enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook het vliegtuig wat normaal die route vliegt kapen en vervolgens snel vervangen met het vliegtuig wat moet neerstorten..
quote:Most shockingly, if you look closely as the below image, you can see a possible "s" on the derbris. Users of Tomnod believe this "s" is similar to the Malaysian Airlines brand "s":
Iets wat er op lijkt en daar maken ze een S vanquote:
Lijkt mij iets te mooi om waar te zijn..quote:Op zondag 23 maart 2014 00:32 schreef bedachtzaam het volgende:
Breaking News
http://www.tomnod.com/nod/challenge/#mh370_indian_ocean/map/4534
Die letter s zou dan bijna 8 meter groot moeten zijn![]()
Maar het ligt niet ver van de pinglijn af.
Als je in de omgeving van map 4534 op tomnod kijkt zie je daar wel meer drijven, de S lijkt inderdaad wel veel op de S zoals hij op de vliegtuigen geschreven is.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:32 schreef bedachtzaam het volgende:
Breaking News
http://www.tomnod.com/nod/challenge/#mh370_indian_ocean/map/4534
[..]
[ afbeelding ]
Die letter s zou dan bijna 8 meter groot moeten zijn![]()
Maar het ligt niet ver van de pinglijn af.
nee, dat is een McDrive voor boten.quote:Op zondag 23 maart 2014 06:26 schreef Henkie89 het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/5239
Zie ik hier een wrakstuk met de M erop?
[ afbeelding ]
Nee, de Mcdrive is momenteel geslotenquote:Op zondag 23 maart 2014 09:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is er al een boot die kant op gegaan?
Ik vind de S er eigenlijk helemaal niet zo op lijken.. maar het kan natuurlijk goed dat het beeld gewoon niet helemaal goed is. Als je de S op het vliegtuig ziet dan heeft hij een grote buik en de bovenste lijn van de S ligt vrij dicht op de buik. Op het wrakstuk is de S veel ronder, eigenlijk zoals de S er hier uit ziet: S.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:55 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt mij iets te mooi om waar te zijn..
De letters lijken er wel op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/3700quote:Op zondag 23 maart 2014 09:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is er al een boot die kant op gegaan?
Ik snap de link van een houten pallet niet echt met een B777quote:Op zondag 23 maart 2014 09:38 schreef Marrije het volgende:
'Hoop op vondst vermist vliegtuig neemt toe'
De hoop neemt toe dat het sinds 8 maart vermiste Maleisische vliegtuig wordt teruggevonden. Dit zei de Australische premier Tony Abbott zondag.
Abbott meent dat er geloofwaardige aanwijzingen voor deze hoop zijn.
De zoekactie is nu gericht op een stuk oceaan circa 2500 kilometer ten zuidwesten van de West-Australische stad Perth. Daar is voor het eerst vanuit een vliegtuig iets dat op zee drijft waargenomen dat meer aandacht verdient.
Het gaat waarschijnlijk om een houten pallet en enkele andere nog niet geïdentificeerde objecten. Ze drijven in hetzelfde gebied als waar Chinese satellietbeelden eerder aangaven dat er mogelijk een groot drijvend object ligt.
Wanneer de pallet of andere zaken kunnen worden opgevist, wordt duidelijk of dit iets met de verdwenen Boeing 777 van Malaysia Airlines te maken heeft. Het toestel verdween met 239 mensen aan boord, nadat alle communicatie kennelijk met opzet was verbroken.
nu.nl
quote:The captain of missing Malaysia Airlines flight MH370 received a two-minute call shortly before take-off from a mystery woman using a mobile phone number obtained under a false identity.
It was one of the last calls made to or from the mobile of Captain Zaharie Ahmad Shah in the hours before his Boeing 777 left Kuala Lumpur 16 days ago.
Investigators are treating it as potentially significant because anyone buying a pay-as-you-go SIM card in Malaysia has to fill out a form giving their identity card or passport number
quote:The softly-softly approach has been challenged by the team of FBI agents working with Malaysian police. They have pointed out that she may hold vital clues and information to Zaharies mental state.
The whole world is looking for this missing plane and the person who arguably knows most about the state of mind of the man who captained the plane is being left alone, said a source close to the FBI team.
The source added: If we want to eliminate the chief pilot from the inquiry, we must interview her in detail to find out what his state of mind was.
quote:Op zondag 23 maart 2014 09:57 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik snap de link van een houten pallet niet echt met een B777
Worden wel gebruikt om vracht te vervoeren in het ruim?quote:Op zondag 23 maart 2014 09:57 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik snap de link van een houten pallet niet echt met een B777
Benieuwd ja? 239 mensen dood en jij bent benieuwd ?quote:Op zondag 23 maart 2014 10:07 schreef MaJo het volgende:
Ik denk wel dat dit het is. De premier moet behoorlijk zeker van zijn zaak zijn om dit soort berichten naar buiten te brengen. Ben benieuwd!
Als mensen niet benieuwd zijn is het niet nieuws waardig.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Benieuwd ja? 239 mensen dood en jij bent benieuwd ?
uh ja benieuwd of dit het nu eindelijk is? Wat is daar raar aanquote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat gaanquote:Op zondag 23 maart 2014 10:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
uh ja benieuwd of dit het nu eindelijk is? Wat is daar raar aan
Was die plek niet een soort verzamelplek van puin door de stroming of eerder gebrek aan stroming?quote:Op zondag 23 maart 2014 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drijft idd wel veel spul in de omgeving. Hier ook http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/3468.
Die letters zie ik alleen niet zo.
Nouja, misschien is het verzameld puin van een vliegtuigcrash?quote:Op zondag 23 maart 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was die plek niet een soort verzamelplek van puin door de stroming of eerder gebrek aan stroming?
goed moment die oceaan leeg te vissenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was die plek niet een soort verzamelplek van puin door de stroming of eerder gebrek aan stroming?
Haha ja, vast wel.....hopelijk ook nog de juiste crashquote:Op zondag 23 maart 2014 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, misschien is het verzameld puin van een vliegtuigcrash?
ik denk dat die gasten wel weten waar ze mee bezig zijn hoor.. gezien de kosten die hierbij gemoeid zijn zullen ze er vast en zeker over nadenken..quote:Op zondag 23 maart 2014 11:07 schreef Co_OL het volgende:
Ze zoeken nu bijna op Antarctica, dat lijkt me wel wat ver gezocht...
Ik denk dat ze meer in de richting van Indonesië moeten zoeken, ergens op of bij de vele onbewoonde eilandjes in de Bandazee!
Geen idee wat ik hier nu moet zien?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende:
Maleisische militaire radar plot van MH370, witte circel is locatie radar en dus ook de blinde vlek van de radar (radar draait rond en kan niet recht omhoog kijken):
[ afbeelding ]
Plot over een luchtvaart kaart gelegd:
[ afbeelding ]
maar dan is de vraag: hoe wil je dat doen zonder aandacht te trekkenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Iedereen weet toch dat de MH370 als vliegende bom wordt gebruikt voor de wereldtop aanstaande week?
Dat is in de Grote Oceaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus? De halve wereld is benieuwdquote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:
wel verdacht idd maar met een excuses van we hadden technische problemen kunnen ze hun weg natuurlijk zo vervolgenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan is de vraag: hoe wil je dat doen zonder aandacht te trekken
een lijnvlucht vervangen gaat niet echt:
veel vroeger of later is afwijkend en wordt geheid nagevraagd..
een dubbel vliegtuig is helemaal verdacht..
een vliegtuig dat verdwijnt (originele vlucht transponder uit) en weer op duikt (mh370 aangepaste transponder aan) is ook verdacht..
De groene teksten zijn de lokaties waar MH370 is geregistreerd elke keer als de radar rond was gedraaid.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:28 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hier nu moet zien?
Bovendien...ligt die radar dan midden op zee?
En waar moet ik MH370 zien?
iets zegt me dat ze dat die dag niet zo maar doenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:36 schreef Co_OL het volgende:
[..]
wel verdacht idd maar met een excuses van we hadden technische problemen kunnen ze hun weg natuurlijk zo vervolgen
Hij heeft die gekke knik naar GIVAL dus nooit gemaakt.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
De groene teksten zijn de lokaties waar MH370 is geregistreerd elke keer als de radar rond was gedraaid.
Nee, radar staat op een klein eiland:
https://maps.google.nl/ma(...)wBw&ved=0CJYBELYDMA4
Wat je ziet is dat MH370 vanaf waypoint VAMPI exact vliegroute N571 heeft gevolgd, inclusief een bocht naar koers 295° net na waypoint MEKAR.
ik dreef vandaag een paar honderd meter tijdens een rifduik, dat was fantastisch.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]oh ik dacht dat het om de gebieden ging waar ze nu zoeken.
Maar kan dan na twee weken, een vliegtuig deel 100-en km's zijn afgedreven?
ook niet direct aan het begin van de vlucht? die gasten denken dat Nederland een plaatsje in Amerika is... laat staan dat ze iets weten over de NSSquote:Op zondag 23 maart 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets zegt me dat ze dat die dag niet zo maar doen
Lijkt er niet op idd.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hij heeft die gekke knik naar GIVAL dus nooit gemaakt.
Er zit iets jaloersmakends in deze post....en dat terwijl ik niet eens kan duikenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik dreef vandaag een paar honderd meter tijdens een rifduik, dat was fantastisch.
Geen wrak te zien overigens
ik denk dat met Obama en Co. In Nederland dat alles gevolgd gaat worden. Zeker met die wilde plannen die iedereen nu bedacht heeft voor al Qaida. Met dit soort mensen heb je geen terroristen nodigquote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Co_OL het volgende:
[..]
ook niet direct aan het begin van de vlucht? die gasten denken dat Nederland een plaatsje in Amerika is...
tuurlijk! Maar om het minder jaloers te maken: ik ben goed verbrand. En een zooi kwallen tegen mijn kale bolletje gehad. Maar dat is gelukkig weer overquote:Op zondag 23 maart 2014 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zit iets jaloersmakends in deze post....en dat terwijl ik niet eens kan duiken
Maar je doet het natuurlijk om dat wrak te vinden en ons de verlossende informatie als eerste te geven
Ik sta morgen op het dak van het leger des heils op de oudezijds voorburgwal, mijn benieuwen of dat toegelaten word nu Obama maandag in de stad is...quote:Op zondag 23 maart 2014 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat met Obama en Co. In Nederland dat alles gevolgd gaat worden. Zeker met die wilde plannen die iedereen nu bedacht heeft voor al Qaida. Met dit soort mensen heb je geen terroristen nodigmaar goed, zij hebben nog steeds hun zin: angst.
Nou .... Zou je denken? Ik vraag me af of ze überhaupt nog weten waar ze mee bezig zijn. ...... begint nu beetje op paniek voetbal ook te lijken. .... snap dat het niet mee valt op deze ruimte maar toch. .....quote:Op zondag 23 maart 2014 11:08 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik denk dat die gasten wel weten waar ze mee bezig zijn hoor.. gezien de kosten die hierbij gemoeid zijn zullen ze er vast en zeker over nadenken..
Ohquote:Op zondag 23 maart 2014 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
tuurlijk! Maar om het minder jaloers te maken: ik ben goed verbrand. En een zooi kwallen tegen mijn kale bolletje gehad. Maar dat is gelukkig weer over
Alleen een koffervis gezien, geen koffers
Ik denk dat dat meer zo lijkt, omdat wij maar een fractie van de beschikbare informatie horen.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:47 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Nou .... Zou je denken? Ik vraag me af of ze überhaupt nog weten waar ze mee bezig zijn. ...... begint nu beetje op paniek voetbal ook te lijken. .... snap dat het niet mee valt op deze ruimte maar toch. .....
Het ligt dan wel op de route die SVA2058 vloog waarin de vrouw zat die zegt een vliegtuig in het water te hebben zien liggen.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende:
Maleisische militaire radar plot van MH370, witte circel is locatie radar en dus ook de blinde vlek van de radar (radar draait rond en kan niet recht omhoog kijken):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)rieuze_vrouw___.htmlquote:'Piloot belde mysterieuze vrouw'
Piloot Zaharie Ahmad Shah van de vermiste vlucht MH370 belde kort voor het opstijgen twee minuten met een vrouw die bij het kopen van een simkaart een valse identiteit gebruikte.
'Piloot kan koers ongemerkt wijzigen'
Het was een van de laatste telefoontjes die Shah pleegde voordat de Boeing 777 opsteeg van Kuala Lumpur. Iedere persoon die in Maleisië een simkart koopt, moet een formulier invullen met een identiteitsbewijs zodat elk nummer kan worden getraceerd. Die maatregel is genomen na de aanslagen van 9/11.
De politie traceerde het nummer en kwam uit bij de winkel in Kuala Lumpur waarna bleek dat de vrouw valse gegevens had opgegeven.
Eerder al werden alle andere telefoontjes van en naar de piloot voor het opstijgen gecheckt.
De ex-vrouw van de piloot, Faizah Khan, wordt ondervraagd door onderzoekers. De twee waren onlangs gescheiden maar woonden nog wel samen. Ze hebben drie kinderen. Mogelijk weet zij meer over de 'mysterieuze vrouw' met wie de piloot belde.
Thanks.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
De groene teksten zijn de lokaties waar MH370 is geregistreerd elke keer als de radar rond was gedraaid.
Wat je ziet is dat MH370 vanaf waypoint VAMPI exact vliegroute N571 heeft gevolgd, inclusief een bocht naar koers 295° net na waypoint MEKAR.
Wat het voor mij dan onbegrijpelijk maakt waarom ie ergens ten zuidwesten van Australie is geëindigd.
Er ligt heel veel daar idd, ik had in het vorige deel ook al map 4900 gepost om te vragen waar dat was.quote:Op zondag 23 maart 2014 06:15 schreef Henkie89 het volgende:
[..]
Als je in de omgeving van map 4534 op tomnod kijkt zie je daar wel meer drijven, de S lijkt inderdaad wel veel op de S zoals hij op de vliegtuigen geschreven is.
Dat is inderdaad een ''raar'' ding, zou niet weten wat het is.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Er ligt heel veel daar idd, ik had in het vorige deel ook al map 4900 gepost om te vragen waar dat was.
Dat ligt dus ook in het zelfde gebied.
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/2669quote:Op zondag 23 maart 2014 12:26 schreef Henkie89 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een ''raar'' ding, zou niet weten wat het is.
zijn een hoop van die rare objecten, misschien wel plastic?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/2669
En die dan? 2669? Ik vind dat toch ook een raar ding.
Lijken me gewoon schuimkoppen van golvenquote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Er ligt heel veel daar idd, ik had in het vorige deel ook al map 4900 gepost om te vragen waar dat was.
Dat ligt dus ook in het zelfde gebied.
Mooi voor OP!quote:Op zondag 23 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij concentreren Australië en China zich alleen op het zuidelijke gebied en ik neem aan dat de andere landen meer noordelijk zoeken.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Wat het voor mij dan onbegrijpelijk maakt waarom ie ergens ten zuidwesten van Australie is geëindigd.
De rouwverwerking van 1 vrouw telt zwaarder dan het lot van 239 passagiers.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:53 schreef Allesreiniger het volgende:
Ondervraging vrouw van piloot
De onderzoekers gaan zich nu richten op het ondervragen van de vrouw van de piloot. Uit respect hebben ze daar twee weken mee gewacht, maar nu wordt Faizah Khan aan de tand gevoeld.
Bizar
Doorgevlogen naar waypoint NILAM. Daar overgestapt op route P627, zodra hij daar buiten radarbereik was koers direct op zuiden gelegd en laat maar doorvliegen tot de brandstof op is.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:22 schreef Montagui het volgende:
[..]
Thanks.
Dan is het inderdaad wel vreemd dat hij nu gezocht wordt in de zuidelijke Indische Oceaan.
Mocht hij zijn doorgevlogen in de richting van die laatste radar gegevens dan is de verklaring van die vrouw die meende het vliegtuig te hebben gezien tussen India en de Andamanen én die verklaringen van de mensen op de Malediven misschien wel waar.
Alleen spreken hun verklaringen de 'ping' van 8:11 dan weer tegen....
Locatie is heel makkelijk te vinden. Verander "challenge" in "api" en je zit een lat/long. Die kun je dan weer invullen in google maps (alleen de getallen gebruiken).quote:Op zondag 23 maart 2014 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/2669
En die dan? 2669? Ik vind dat toch ook een raar ding.
Huh? Ik kom ergens in Londen uitquote:Op zondag 23 maart 2014 13:21 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Locatie is heel makkelijk te vinden. Verander "challenge" in "api" en je zit een lat/long. Die kun je dan weer invullen in google maps (alleen de getallen gebruiken).
https://www.google.nl/map(...)e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Lekker tijdig wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:53 schreef Allesreiniger het volgende:
Ondervraging vrouw van piloot
De onderzoekers gaan zich nu richten op het ondervragen van de vrouw van de piloot. Uit respect hebben ze daar twee weken mee gewacht, maar nu wordt Faizah Khan aan de tand gevoeld.
Bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |