Ze kunnen natuurlijk ook het vliegtuig wat normaal die route vliegt kapen en vervolgens snel vervangen met het vliegtuig wat moet neerstorten..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Blistering het volgende:
En een vliegtuig wat dubbel gemeld wordt valt inderdaad meteen op. Maar wat willen ze doen dan, het ding uit de lucht schieten?
Klinkt allemaal wel erg waarschijnlijk en niet overdreven omslachtig enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook het vliegtuig wat normaal die route vliegt kapen en vervolgens snel vervangen met het vliegtuig wat moet neerstorten..
quote:Most shockingly, if you look closely as the below image, you can see a possible "s" on the derbris. Users of Tomnod believe this "s" is similar to the Malaysian Airlines brand "s":
Iets wat er op lijkt en daar maken ze een S vanquote:
Lijkt mij iets te mooi om waar te zijn..quote:Op zondag 23 maart 2014 00:32 schreef bedachtzaam het volgende:
Breaking News
http://www.tomnod.com/nod/challenge/#mh370_indian_ocean/map/4534
Die letter s zou dan bijna 8 meter groot moeten zijn![]()
Maar het ligt niet ver van de pinglijn af.
Als je in de omgeving van map 4534 op tomnod kijkt zie je daar wel meer drijven, de S lijkt inderdaad wel veel op de S zoals hij op de vliegtuigen geschreven is.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:32 schreef bedachtzaam het volgende:
Breaking News
http://www.tomnod.com/nod/challenge/#mh370_indian_ocean/map/4534
[..]
[ afbeelding ]
Die letter s zou dan bijna 8 meter groot moeten zijn![]()
Maar het ligt niet ver van de pinglijn af.
nee, dat is een McDrive voor boten.quote:Op zondag 23 maart 2014 06:26 schreef Henkie89 het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/5239
Zie ik hier een wrakstuk met de M erop?
[ afbeelding ]
Nee, de Mcdrive is momenteel geslotenquote:Op zondag 23 maart 2014 09:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is er al een boot die kant op gegaan?
Ik vind de S er eigenlijk helemaal niet zo op lijken.. maar het kan natuurlijk goed dat het beeld gewoon niet helemaal goed is. Als je de S op het vliegtuig ziet dan heeft hij een grote buik en de bovenste lijn van de S ligt vrij dicht op de buik. Op het wrakstuk is de S veel ronder, eigenlijk zoals de S er hier uit ziet: S.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:55 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt mij iets te mooi om waar te zijn..
De letters lijken er wel op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/3700quote:Op zondag 23 maart 2014 09:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is er al een boot die kant op gegaan?
Ik snap de link van een houten pallet niet echt met een B777quote:Op zondag 23 maart 2014 09:38 schreef Marrije het volgende:
'Hoop op vondst vermist vliegtuig neemt toe'
De hoop neemt toe dat het sinds 8 maart vermiste Maleisische vliegtuig wordt teruggevonden. Dit zei de Australische premier Tony Abbott zondag.
Abbott meent dat er geloofwaardige aanwijzingen voor deze hoop zijn.
De zoekactie is nu gericht op een stuk oceaan circa 2500 kilometer ten zuidwesten van de West-Australische stad Perth. Daar is voor het eerst vanuit een vliegtuig iets dat op zee drijft waargenomen dat meer aandacht verdient.
Het gaat waarschijnlijk om een houten pallet en enkele andere nog niet geïdentificeerde objecten. Ze drijven in hetzelfde gebied als waar Chinese satellietbeelden eerder aangaven dat er mogelijk een groot drijvend object ligt.
Wanneer de pallet of andere zaken kunnen worden opgevist, wordt duidelijk of dit iets met de verdwenen Boeing 777 van Malaysia Airlines te maken heeft. Het toestel verdween met 239 mensen aan boord, nadat alle communicatie kennelijk met opzet was verbroken.
nu.nl
quote:The captain of missing Malaysia Airlines flight MH370 received a two-minute call shortly before take-off from a mystery woman using a mobile phone number obtained under a false identity.
It was one of the last calls made to or from the mobile of Captain Zaharie Ahmad Shah in the hours before his Boeing 777 left Kuala Lumpur 16 days ago.
Investigators are treating it as potentially significant because anyone buying a pay-as-you-go SIM card in Malaysia has to fill out a form giving their identity card or passport number
quote:The softly-softly approach has been challenged by the team of FBI agents working with Malaysian police. They have pointed out that she may hold vital clues and information to Zaharies mental state.
The whole world is looking for this missing plane and the person who arguably knows most about the state of mind of the man who captained the plane is being left alone, said a source close to the FBI team.
The source added: If we want to eliminate the chief pilot from the inquiry, we must interview her in detail to find out what his state of mind was.
quote:Op zondag 23 maart 2014 09:57 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik snap de link van een houten pallet niet echt met een B777
Worden wel gebruikt om vracht te vervoeren in het ruim?quote:Op zondag 23 maart 2014 09:57 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik snap de link van een houten pallet niet echt met een B777
Benieuwd ja? 239 mensen dood en jij bent benieuwd ?quote:Op zondag 23 maart 2014 10:07 schreef MaJo het volgende:
Ik denk wel dat dit het is. De premier moet behoorlijk zeker van zijn zaak zijn om dit soort berichten naar buiten te brengen. Ben benieuwd!
Als mensen niet benieuwd zijn is het niet nieuws waardig.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Benieuwd ja? 239 mensen dood en jij bent benieuwd ?
uh ja benieuwd of dit het nu eindelijk is? Wat is daar raar aanquote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Benieuwd ja? 239 mensen dood en jij bent benieuwd ?
Laat gaanquote:Op zondag 23 maart 2014 10:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
uh ja benieuwd of dit het nu eindelijk is? Wat is daar raar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |