Er zit iets jaloersmakends in deze post....en dat terwijl ik niet eens kan duikenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik dreef vandaag een paar honderd meter tijdens een rifduik, dat was fantastisch.
Geen wrak te zien overigens
ik denk dat met Obama en Co. In Nederland dat alles gevolgd gaat worden. Zeker met die wilde plannen die iedereen nu bedacht heeft voor al Qaida. Met dit soort mensen heb je geen terroristen nodigquote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Co_OL het volgende:
[..]
ook niet direct aan het begin van de vlucht? die gasten denken dat Nederland een plaatsje in Amerika is...
tuurlijk! Maar om het minder jaloers te maken: ik ben goed verbrand. En een zooi kwallen tegen mijn kale bolletje gehad. Maar dat is gelukkig weer overquote:Op zondag 23 maart 2014 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zit iets jaloersmakends in deze post....en dat terwijl ik niet eens kan duiken
Maar je doet het natuurlijk om dat wrak te vinden en ons de verlossende informatie als eerste te geven
Ik sta morgen op het dak van het leger des heils op de oudezijds voorburgwal, mijn benieuwen of dat toegelaten word nu Obama maandag in de stad is...quote:Op zondag 23 maart 2014 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat met Obama en Co. In Nederland dat alles gevolgd gaat worden. Zeker met die wilde plannen die iedereen nu bedacht heeft voor al Qaida. Met dit soort mensen heb je geen terroristen nodigmaar goed, zij hebben nog steeds hun zin: angst.
Nou .... Zou je denken? Ik vraag me af of ze überhaupt nog weten waar ze mee bezig zijn. ...... begint nu beetje op paniek voetbal ook te lijken. .... snap dat het niet mee valt op deze ruimte maar toch. .....quote:Op zondag 23 maart 2014 11:08 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik denk dat die gasten wel weten waar ze mee bezig zijn hoor.. gezien de kosten die hierbij gemoeid zijn zullen ze er vast en zeker over nadenken..
Ohquote:Op zondag 23 maart 2014 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
tuurlijk! Maar om het minder jaloers te maken: ik ben goed verbrand. En een zooi kwallen tegen mijn kale bolletje gehad. Maar dat is gelukkig weer over
Alleen een koffervis gezien, geen koffers
Ik denk dat dat meer zo lijkt, omdat wij maar een fractie van de beschikbare informatie horen.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:47 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Nou .... Zou je denken? Ik vraag me af of ze überhaupt nog weten waar ze mee bezig zijn. ...... begint nu beetje op paniek voetbal ook te lijken. .... snap dat het niet mee valt op deze ruimte maar toch. .....
Het ligt dan wel op de route die SVA2058 vloog waarin de vrouw zat die zegt een vliegtuig in het water te hebben zien liggen.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende:
Maleisische militaire radar plot van MH370, witte circel is locatie radar en dus ook de blinde vlek van de radar (radar draait rond en kan niet recht omhoog kijken):
[ afbeelding ]
Plot over een luchtvaart kaart gelegd:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)rieuze_vrouw___.htmlquote:'Piloot belde mysterieuze vrouw'
Piloot Zaharie Ahmad Shah van de vermiste vlucht MH370 belde kort voor het opstijgen twee minuten met een vrouw die bij het kopen van een simkaart een valse identiteit gebruikte.
'Piloot kan koers ongemerkt wijzigen'
Het was een van de laatste telefoontjes die Shah pleegde voordat de Boeing 777 opsteeg van Kuala Lumpur. Iedere persoon die in Maleisië een simkart koopt, moet een formulier invullen met een identiteitsbewijs zodat elk nummer kan worden getraceerd. Die maatregel is genomen na de aanslagen van 9/11.
De politie traceerde het nummer en kwam uit bij de winkel in Kuala Lumpur waarna bleek dat de vrouw valse gegevens had opgegeven.
Eerder al werden alle andere telefoontjes van en naar de piloot voor het opstijgen gecheckt.
De ex-vrouw van de piloot, Faizah Khan, wordt ondervraagd door onderzoekers. De twee waren onlangs gescheiden maar woonden nog wel samen. Ze hebben drie kinderen. Mogelijk weet zij meer over de 'mysterieuze vrouw' met wie de piloot belde.
Thanks.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
De groene teksten zijn de lokaties waar MH370 is geregistreerd elke keer als de radar rond was gedraaid.
Nee, radar staat op een klein eiland:
https://maps.google.nl/ma(...)wBw&ved=0CJYBELYDMA4
Wat je ziet is dat MH370 vanaf waypoint VAMPI exact vliegroute N571 heeft gevolgd, inclusief een bocht naar koers 295° net na waypoint MEKAR.
Wat het voor mij dan onbegrijpelijk maakt waarom ie ergens ten zuidwesten van Australie is geëindigd.
Er ligt heel veel daar idd, ik had in het vorige deel ook al map 4900 gepost om te vragen waar dat was.quote:Op zondag 23 maart 2014 06:15 schreef Henkie89 het volgende:
[..]
Als je in de omgeving van map 4534 op tomnod kijkt zie je daar wel meer drijven, de S lijkt inderdaad wel veel op de S zoals hij op de vliegtuigen geschreven is.
Dat is inderdaad een ''raar'' ding, zou niet weten wat het is.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Er ligt heel veel daar idd, ik had in het vorige deel ook al map 4900 gepost om te vragen waar dat was.
Dat ligt dus ook in het zelfde gebied.
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/2669quote:Op zondag 23 maart 2014 12:26 schreef Henkie89 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een ''raar'' ding, zou niet weten wat het is.
zijn een hoop van die rare objecten, misschien wel plastic?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/2669
En die dan? 2669? Ik vind dat toch ook een raar ding.
Lijken me gewoon schuimkoppen van golvenquote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Er ligt heel veel daar idd, ik had in het vorige deel ook al map 4900 gepost om te vragen waar dat was.
Dat ligt dus ook in het zelfde gebied.
Mooi voor OP!quote:Op zondag 23 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende:
Maleisische militaire radar plot van MH370, witte circel is locatie radar en dus ook de blinde vlek van de radar (radar draait rond en kan niet recht omhoog kijken):
[ afbeelding ]
Plot over een luchtvaart kaart gelegd:
[ afbeelding ]
Volgens mij concentreren Australië en China zich alleen op het zuidelijke gebied en ik neem aan dat de andere landen meer noordelijk zoeken.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
De groene teksten zijn de lokaties waar MH370 is geregistreerd elke keer als de radar rond was gedraaid.
Nee, radar staat op een klein eiland:
https://maps.google.nl/ma(...)wBw&ved=0CJYBELYDMA4
Wat je ziet is dat MH370 vanaf waypoint VAMPI exact vliegroute N571 heeft gevolgd, inclusief een bocht naar koers 295° net na waypoint MEKAR.
Wat het voor mij dan onbegrijpelijk maakt waarom ie ergens ten zuidwesten van Australie is geëindigd.
De rouwverwerking van 1 vrouw telt zwaarder dan het lot van 239 passagiers.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:53 schreef Allesreiniger het volgende:
Ondervraging vrouw van piloot
De onderzoekers gaan zich nu richten op het ondervragen van de vrouw van de piloot. Uit respect hebben ze daar twee weken mee gewacht, maar nu wordt Faizah Khan aan de tand gevoeld.
Bizar
Doorgevlogen naar waypoint NILAM. Daar overgestapt op route P627, zodra hij daar buiten radarbereik was koers direct op zuiden gelegd en laat maar doorvliegen tot de brandstof op is.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:22 schreef Montagui het volgende:
[..]
Thanks.
Dan is het inderdaad wel vreemd dat hij nu gezocht wordt in de zuidelijke Indische Oceaan.
Mocht hij zijn doorgevlogen in de richting van die laatste radar gegevens dan is de verklaring van die vrouw die meende het vliegtuig te hebben gezien tussen India en de Andamanen én die verklaringen van de mensen op de Malediven misschien wel waar.
Alleen spreken hun verklaringen de 'ping' van 8:11 dan weer tegen....
Locatie is heel makkelijk te vinden. Verander "challenge" in "api" en je zit een lat/long. Die kun je dan weer invullen in google maps (alleen de getallen gebruiken).quote:Op zondag 23 maart 2014 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/2669
En die dan? 2669? Ik vind dat toch ook een raar ding.
Huh? Ik kom ergens in Londen uitquote:Op zondag 23 maart 2014 13:21 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Locatie is heel makkelijk te vinden. Verander "challenge" in "api" en je zit een lat/long. Die kun je dan weer invullen in google maps (alleen de getallen gebruiken).
https://www.google.nl/map(...)e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Lekker tijdig wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:53 schreef Allesreiniger het volgende:
Ondervraging vrouw van piloot
De onderzoekers gaan zich nu richten op het ondervragen van de vrouw van de piloot. Uit respect hebben ze daar twee weken mee gewacht, maar nu wordt Faizah Khan aan de tand gevoeld.
Bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |