Was die plek niet een soort verzamelplek van puin door de stroming of eerder gebrek aan stroming?quote:Op zondag 23 maart 2014 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drijft idd wel veel spul in de omgeving. Hier ook http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/3468.
Die letters zie ik alleen niet zo.
Nouja, misschien is het verzameld puin van een vliegtuigcrash?quote:Op zondag 23 maart 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was die plek niet een soort verzamelplek van puin door de stroming of eerder gebrek aan stroming?
goed moment die oceaan leeg te vissenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was die plek niet een soort verzamelplek van puin door de stroming of eerder gebrek aan stroming?
Haha ja, vast wel.....hopelijk ook nog de juiste crashquote:Op zondag 23 maart 2014 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, misschien is het verzameld puin van een vliegtuigcrash?
ik denk dat die gasten wel weten waar ze mee bezig zijn hoor.. gezien de kosten die hierbij gemoeid zijn zullen ze er vast en zeker over nadenken..quote:Op zondag 23 maart 2014 11:07 schreef Co_OL het volgende:
Ze zoeken nu bijna op Antarctica, dat lijkt me wel wat ver gezocht...
Ik denk dat ze meer in de richting van Indonesië moeten zoeken, ergens op of bij de vele onbewoonde eilandjes in de Bandazee!
Geen idee wat ik hier nu moet zien?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende:
Maleisische militaire radar plot van MH370, witte circel is locatie radar en dus ook de blinde vlek van de radar (radar draait rond en kan niet recht omhoog kijken):
[ afbeelding ]
Plot over een luchtvaart kaart gelegd:
[ afbeelding ]
maar dan is de vraag: hoe wil je dat doen zonder aandacht te trekkenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Iedereen weet toch dat de MH370 als vliegende bom wordt gebruikt voor de wereldtop aanstaande week?
Dat is in de Grote Oceaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus? De halve wereld is benieuwdquote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Benieuwd ja? 239 mensen dood en jij bent benieuwd ?
quote:
wel verdacht idd maar met een excuses van we hadden technische problemen kunnen ze hun weg natuurlijk zo vervolgenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan is de vraag: hoe wil je dat doen zonder aandacht te trekken
een lijnvlucht vervangen gaat niet echt:
veel vroeger of later is afwijkend en wordt geheid nagevraagd..
een dubbel vliegtuig is helemaal verdacht..
een vliegtuig dat verdwijnt (originele vlucht transponder uit) en weer op duikt (mh370 aangepaste transponder aan) is ook verdacht..
De groene teksten zijn de lokaties waar MH370 is geregistreerd elke keer als de radar rond was gedraaid.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:28 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hier nu moet zien?
Bovendien...ligt die radar dan midden op zee?
En waar moet ik MH370 zien?
iets zegt me dat ze dat die dag niet zo maar doenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:36 schreef Co_OL het volgende:
[..]
wel verdacht idd maar met een excuses van we hadden technische problemen kunnen ze hun weg natuurlijk zo vervolgen
Hij heeft die gekke knik naar GIVAL dus nooit gemaakt.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
De groene teksten zijn de lokaties waar MH370 is geregistreerd elke keer als de radar rond was gedraaid.
Nee, radar staat op een klein eiland:
https://maps.google.nl/ma(...)wBw&ved=0CJYBELYDMA4
Wat je ziet is dat MH370 vanaf waypoint VAMPI exact vliegroute N571 heeft gevolgd, inclusief een bocht naar koers 295° net na waypoint MEKAR.
ik dreef vandaag een paar honderd meter tijdens een rifduik, dat was fantastisch.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]oh ik dacht dat het om de gebieden ging waar ze nu zoeken.
Maar kan dan na twee weken, een vliegtuig deel 100-en km's zijn afgedreven?
ook niet direct aan het begin van de vlucht? die gasten denken dat Nederland een plaatsje in Amerika is... laat staan dat ze iets weten over de NSSquote:Op zondag 23 maart 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets zegt me dat ze dat die dag niet zo maar doen
Lijkt er niet op idd.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hij heeft die gekke knik naar GIVAL dus nooit gemaakt.
Er zit iets jaloersmakends in deze post....en dat terwijl ik niet eens kan duikenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik dreef vandaag een paar honderd meter tijdens een rifduik, dat was fantastisch.
Geen wrak te zien overigens
ik denk dat met Obama en Co. In Nederland dat alles gevolgd gaat worden. Zeker met die wilde plannen die iedereen nu bedacht heeft voor al Qaida. Met dit soort mensen heb je geen terroristen nodigquote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Co_OL het volgende:
[..]
ook niet direct aan het begin van de vlucht? die gasten denken dat Nederland een plaatsje in Amerika is...
tuurlijk! Maar om het minder jaloers te maken: ik ben goed verbrand. En een zooi kwallen tegen mijn kale bolletje gehad. Maar dat is gelukkig weer overquote:Op zondag 23 maart 2014 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zit iets jaloersmakends in deze post....en dat terwijl ik niet eens kan duiken
Maar je doet het natuurlijk om dat wrak te vinden en ons de verlossende informatie als eerste te geven
Ik sta morgen op het dak van het leger des heils op de oudezijds voorburgwal, mijn benieuwen of dat toegelaten word nu Obama maandag in de stad is...quote:Op zondag 23 maart 2014 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat met Obama en Co. In Nederland dat alles gevolgd gaat worden. Zeker met die wilde plannen die iedereen nu bedacht heeft voor al Qaida. Met dit soort mensen heb je geen terroristen nodigmaar goed, zij hebben nog steeds hun zin: angst.
Nou .... Zou je denken? Ik vraag me af of ze überhaupt nog weten waar ze mee bezig zijn. ...... begint nu beetje op paniek voetbal ook te lijken. .... snap dat het niet mee valt op deze ruimte maar toch. .....quote:Op zondag 23 maart 2014 11:08 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik denk dat die gasten wel weten waar ze mee bezig zijn hoor.. gezien de kosten die hierbij gemoeid zijn zullen ze er vast en zeker over nadenken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |