abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2014 @ 13:34:30 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138071028
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 maart 2014 @ 13:40:33 #202
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138071207
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat is dat? :D
Iemand gokte op een walvis. Zou best eens kunnen. Er zit in ieder geval beweging in.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 23 maart 2014 @ 13:42:44 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138071289
Wehehe, lollig!

Dat vliegtuig ligt vast net op een kaartje waar net een dikke wolk boven hangt ofzo. Of die zwaar overbelicht is :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 maart 2014 @ 13:44:34 #204
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138071342
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wehehe, lollig!

Dat vliegtuig ligt vast net op een kaartje waar net een dikke wolk boven hangt ofzo. Of die zwaar overbelicht is :').
:') toch bedankt voor het zoeken he :')

Dit lijkt wel weer puin oid..
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/5239
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 23 maart 2014 @ 13:47:08 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138071432
Ja, die area heb ik ook al redelijk wat zitten klikken. Daar ligt wel e.e.a. aan zooi iig inderdaad.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 maart 2014 @ 13:48:23 #206
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138071479
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die area heb ik ook al redelijk wat zitten klikken. Daar ligt wel e.e.a. aan zooi iig inderdaad.
Neem aan dat ze ons na de tijd wel even vertellen wat we allemaal getagd hebben :P
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 23 maart 2014 @ 13:51:04 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138071563
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:48 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Neem aan dat ze ons na de tijd wel even vertellen wat we allemaal getagd hebben :P
"div troep, kthnxbye"
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 maart 2014 @ 13:53:23 #208
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138071639
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

"div troep, kthnxbye"
:')

Of we krijgen na een jaar te horen dat er letterlijk niets is gedaan met de tomnod sightings :')
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138071749
Wel allemaal sattelietfoto's vrijgeven met puin erop, maar iets daadwerkelijk uit het water halen ho maar :{w ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_138072157
Hebben ze nou nog niks gevonden?
Zonder wrijving geen glans
pi_138072253
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben ze nou nog niks gevonden?
de fokkers zoeken zich rot, maar helaas
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 23 maart 2014 @ 14:14:24 #212
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_138072350
Ik had bijna 1000 tiles op Tomnod en 9 tags. Sta nu plots op 187 en nul tags.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 23 maart 2014 @ 14:19:51 #213
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138072510
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:14 schreef Razor21 het volgende:
Ik had bijna 1000 tiles op Tomnod en 9 tags. Sta nu plots op 187 en nul tags.
Had ik ook, maar sta nu weer op 1000
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 23 maart 2014 @ 14:26:29 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138072750
2074, maar geen tags...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 maart 2014 @ 14:32:45 #215
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138072962
Ik tag van alles, maar er is nog nooit iemand met mijn tags eens geweest, volgens het duimpje :{
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138073238
avherald.com:
quote:
On Mar 23rd 2014 AMSA reported that a number of civil aircraft including an Airbus A319-100 have joined the search southwest of Perth. An area of 59,000 square kilometers is being searched during Mar 23rd, the area has been determined based on drift modelling derived from the marker buoys dropped during first day of search.
8)7
pi_138073369
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:40 schreef MartijnA3 het volgende:
avherald.com:

[..]

8)7
Wat is er zo opmerkelijk?
pi_138073762
Met een lijntoestel gaan zoeken, dat is naar mijn idee toch wel apart.
pi_138073858
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef MartijnA3 het volgende:
Met een lijntoestel gaan zoeken, dat is naar mijn idee toch wel apart.
De a319 heeft nog best een groot bereik en hij kan ook extra tanks meenemen waardoor hij langer kan vliegen waarschijnlijk kan op deze manier meer mensen mee die vanuit de ramen kunnen zoeken naar brokstukken
..
pi_138074132
De Fransen hebben ook brokstukken gespot:

quote:
On Mar 23rd 2014 Malaysia's Transport Minister said, that Malaysia received new satellite images from French Authorities showing potential objects in the vicinity of the current search area in the southern corridor. The images were forwarded to Australia. Two Chinese and Two Japanese search aircraft have joined the Australian search out of Perth. An Australian vessel carrying a remote controlled submarine vehicle is on the way in the search area. Indonesia is leading the search into the northern part of the south corridor, two search aircraft from India joined the search out of Subang. The last ACARS transmission received from the aircraft at 01:07L showed nothing unusual and showed a normal routing towards Beijing.
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
pi_138074441
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Lekker tijdig wel. :') Lijken zijn al aan het ontbinden en dan toch maar even checken of hij niet toevallig iets gezegd heeft tegen z'n vrouw. Man, man, man. Zo incompetent dat als incompetent incontinent zou zijn ze de hele boel al hadden ondergezeken.
Na 2 weken onder het genot van een kopje thee vragen of er wellicht bijzonderheden waren aan de piloot (die vooralsnog suspect nr.1 is) |:(
pi_138077087
quote:
PARIS, France- An Air France Boeing 777 has made an emergency landing at Charles De Gaulle Airport in Paris.

AF456 took off from Paris Charles De Gaulle before turning back and landing, after it declared an emergency, it was reported by Aviation watchers on Twitter. The aircraft squawked 7700 shortly after takeoff.

The Air France 777 was flying to Sao Paulo in Brazil.


http://www.bigbreakingnew(...)makes-emergency.html
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138077290
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:16 schreef Allesreiniger het volgende:

[..]

Na 2 weken onder het genot van een kopje thee vragen of er wellicht bijzonderheden waren aan de piloot (die vooralsnog suspect nr.1 is) |:(
De schadeclaims van de nabestaanden zullen ongetwijfeld fors zijn
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 23 maart 2014 @ 16:39:23 #224
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138077594
Zouden die pings er niet geweest zijn, was men nooit op het idee gekomen zo ver zuidelijk te gaan zoeken...

Maar als je als piloot dood wil, waarom vlieg je dan net zolang door tot de brandstofmeter op nul staat (een aanname)?
Het 'echte moment' wil je dan toch zelf bepalen?

Ligt dit zoekgebied trouwens op een afstand die het toestel met efficient vliegen maximaal heeft kunnen halen?
pi_138078912
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je als piloot dood wil, waarom vlieg je dan net zolang door tot de brandstofmeter op nul staat (een aanname)?
Het 'echte moment' wil je dan toch zelf bepalen?
Denk wel dat dit onherbergzame en diepe gedeelte bewust is uitgezocht. Wellicht heeft ie ook bewust een vlucht uitgezocht waarbij voldoende brandstof beschikbaar is om dit gebied te bereiken. We weten ook niet of de brandstof al helemaal op was op dit punt.
pi_138078935
http://english.astroawani(...)on-possibility-31734

quote:
SEPANG: Datuk Seri Hishammuddin Hussein brushed aside claims that there was still a possibility for passengers of the ill fated MH370 to communicate with people on the ground at 2am, 30 minutes after the plane was last spotted on Saturday.

"No," he replied when asked in the press conference on Wednesday.

The question was posed by an Astro AWANI reporter based on a screen grab of a conversation that took place between American passenger Philip Wood and his acquaintance, owner of the Instagram account with the user name Hun_l.

Wood, was recorded exchanging messages at 2.12am via instant messaging application, Kik Messenger, whilst the supper service on board the flight was underway.

Astro AWANI was alerted of this conversation by a source that wished to remain anonymous. The source shared screen grabs of his conversation with Hun, who also mentioned that he has been in contact with the Wood's brother who advised him to wait before taking further actions.

The identity of Hun_I who was tracked down to be in Beijing, was verified by Astro AWANI who called two individuals in Malaysia who knows him personally.

In the conversation, Wood who claims to be using his phone in the plane secretly, said that the temperature in the cabin was warm and that there seems to be a problem with the craft’s air conditioning system.

He also added that there was difficulty to breath.

In his last message, Wood told Hun_I that he will contact the latter as he arrives in Beijing.

Read more at: http://english.astroawani(...)possibility-31734?cp
Dus wel contact tussen passagiers en vrienden/familie


EDIT: vergist in datum las 23 in plaats van 13 Sorry

[ Bericht 1% gewijzigd door hamkaasburger op 23-03-2014 17:21:11 (vergissing in datum) ]
..
pi_138079211
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:11 schreef hamkaasburger het volgende:
http://english.astroawani(...)on-possibility-31734

[..]

Dus wel contact tussen passagiers en vrienden/familie
Dat stuk is al anderhalve week oud en zitten zoveel haken en ogen aan. Hoe heeft hij bijvoorbeeld in het geheim op zijn telefoon op instagram gezeten?
Moeilijk serieus te nemen.
In the coolest little capital of the world
pi_138079245
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:19 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Dat stuk is al anderhalve week oud en zitten zoveel haken en ogen aan. Hoe heeft hij bijvoorbeeld in het geheim op zijn telefoon op instagram gezeten?
Moeilijk serieus te nemen.
oh sorry vergiste me in datum las 23 in plaats van 13
..
pi_138079662
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:11 schreef hamkaasburger het volgende:
http://english.astroawani(...)on-possibility-31734

[..]

Dus wel contact tussen passagiers en vrienden/familie


EDIT: vergist in datum las 23 in plaats van 13 Sorry
Interessant! Het zou een technisch mankement logischer maken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138079825
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Interessant! Het zou een technisch mankement logischer maken.
Je bedoelt een kaping én gelijktijdig een technisch mankement? Die kans lijkt mij bijzonder klein.

Dat het toestel bewust een andere koers heeft gekregen is inmiddels een feit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138079956
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:39 schreef eight het volgende:

[..]

Je bedoelt een kaping én gelijktijdig een technisch mankement? Die kans lijkt mij bijzonder klein.

Dat het toestel bewust een andere koers heeft gekregen is inmiddels een feit.
Die Wood zou er niet over liegen, of denk jij van wel?

Eerst technisch mankement, dan ruzie tussen piloten, geen kaping. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138080110
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die Wood zou er niet over liegen, of denk jij van wel?

Eerst technisch mankement, dan ruzie tussen piloten, geen kaping. ;)
Neuh, welk mens liegt nu voor slechts 15 minutes of fame?

Een technisch mankement zou meteen gemeld zijn. Hoezo geen kaping?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138080355
Waarom in zee en niet op land?
pi_138080383
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:48 schreef eight het volgende:

[..]

Neuh, welk mens liegt nu voor slechts 15 minutes of fame?

Een technisch mankement zou meteen gemeld zijn. Hoezo geen kaping?
Fotomateriaal lijkt me voldoende bewijs en als dat nep is, is het zo te debunken.

Dat hangt ervanaf, want Wood smste om 2:12. Daarnaast is het raar dat men op dat tijdstip eten uitdeelt (of het moet een snack zijn), bij zulke red eye vluchten heb je geen diner, wel ontbijt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138080392
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:48 schreef eight het volgende:

[..]

Neuh, welk mens liegt nu voor slechts 15 minutes of fame?
Talloze.. Bij elke grote ramp zijn er ook zat mensen die doen alsof ze ook getroffen zijn. Zo zijn er gevallen geweest van mensen die na een aardbeving zelf onder eht puin gekropen zijn om "gered" te worden.
quote:
Een technisch mankement zou meteen gemeld zijn. Hoezo geen kaping?
Niet elk technisch mankement wordt doorgegeven, dat is afhankelijk van de ernst (of de interpretatie ervan). En een aircosysteem dat moeilijk de juiste temperatuur kan vasthouden is niet iets wat heel zeldzaam is en meestal een geval van een sensor die schoon gemaakt moet worden. Dat wordt tijdens de vlucht niet doorgegeven, op de grond wordt dat aan een techneut verteld en die "haalt er een doekje overheen".
Dus theoretisch kan het wel zijn dat een technisch mankement niet als dusdanig ernstig wordt opgevat, dus niet doorgegeven en alsnog zo snel ernstig werd dat het de crash heeft veroorzaakt (zeg niet dat dat zo is, maar ik hou de optie wel open).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_138080431
  zondag 23 maart 2014 @ 18:00:49 #237
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138080528
Piloot zet airco en zuurstof in cabine langzaam uit en vliegt daarna door tot de tank leeg is. Waarom zo ver? Omdat hij anders nog kon terugkeren. Toen hij ver genoeg was was er geen weg terug meer: dood, kloar.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138080538
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fotomateriaal lijkt me voldoende bewijs en als dat nep is, is het zo te debunken.

Dat hangt ervanaf, want Wood smste om 2:12. Daarnaast is het raar dat men op dat tijdstip eten uitdeelt (of het moet een snack zijn), bij zulke red eye vluchten heb je geen diner, wel ontbijt.
quote:
The question was posed by an Astro AWANI reporter based on a screen grab of a conversation that took place between American passenger Philip Wood and his acquaintance, owner of the Instagram account with the user name Hun_l.
Als er een 'screengrab' is, waarom is die dan nog steeds niet gepubliceerd? Waarom is er überhaupt geen artikel over dit geval geschreven, los van dit stukl waarin staat dat het bij de persconferentie ter sprake is gekomen.

Antwoord: omdat het verzonnen is.
In the coolest little capital of the world
pi_138080546
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:56 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Talloze.. Bij elke grote ramp zijn er ook zat mensen die doen alsof ze ook getroffen zijn. Zo zijn er gevallen geweest van mensen die na een aardbeving zelf onder eht puin gekropen zijn om "gered" te worden.
My point exactly.
quote:
Niet elk technisch mankement wordt doorgegeven, dat is afhankelijk van de ernst (of de interpretatie ervan). En een aircosysteem dat moeilijk de juiste temperatuur kan vasthouden is niet iets wat heel zeldzaam is en meestal een geval van een sensor die schoon gemaakt moet worden. Dat wordt tijdens de vlucht niet doorgegeven, op de grond wordt dat aan een techneut verteld en die "haalt er een doekje overheen".
Dus theoretisch kan het wel zijn dat een technisch mankement niet als dusdanig ernstig wordt opgevat, dus niet doorgegeven en alsnog zo snel ernstig werd dat het de crash heeft veroorzaakt (zeg niet dat dat zo is, maar ik hou de optie wel open).
Klinkt logisch, echter op het moment dat de situatie verergert zou de piloot nog tijd genoeg moeten hebben om een mayday te doen. Of het moet een explosieve decompressie of bom zijn geweest maar daar zijn helemaal geen indicaties voor.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 23 maart 2014 @ 18:04:39 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138080651
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Interessant! Het zou een technisch mankement logischer maken.
ik denk eigenlijk meteen dat de piloot dat in gang heeft gezet, of kan dat niet?
pi_138080669
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef eight het volgende:

[..]

Klinkt logisch, echter op het moment dat de situatie verergert zou de piloot nog tijd genoeg moeten hebben om een mayday te doen. Of het moet een explosieve decompressie of bom zijn geweest maar daar zijn helemaal geen indicaties voor.
Ik zeg ook zeker niet dat het het meest logische scenario is, maar helemaal uitsluiten kun je het ook niet. Een ernstig lek in het aircosysteem wat zorgt voor een ontploffende zuurstof fles, welke in de 777 vlakbij de communicatie computers ligt. Geen communicatie mogelijkheden meer.

Nogmaals, niet erg waarschijnlijk, maar niet uit te sluiten op dit moment.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 23 maart 2014 @ 18:08:23 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138080778
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:05 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker niet dat het het meest logische scenario is, maar helemaal uitsluiten kun je het ook niet. Een ernstig lek in het aircosysteem wat zorgt voor een ontploffende zuurstof fles, welke in de 777 vlakbij de communicatie computers ligt. Geen communicatie mogelijkheden meer.

Nogmaals, niet erg waarschijnlijk, maar niet uit te sluiten op dit moment.
maar het verklaart andere dingen weer niet dus mja, ik geloof er niet zo in
  zondag 23 maart 2014 @ 18:12:09 #243
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138080930
Ik ook niet meer :)
Anders had hij wel geprobeerd ergens te crashlanden ofzo :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138080941
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar het verklaart andere dingen weer niet dus mja, ik geloof er niet zo in
Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vind ik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden.

De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld door hele drommen mensen met, met alle respect, niet heel veel van de luchtvaart weten. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 23 maart 2014 @ 18:13:09 #245
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138080975
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vin dik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden.
De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
_O_
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_138081055
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar het verklaart andere dingen weer niet dus mja, ik geloof er niet zo in
Zoals je weet ging ik voor de kaping, maar ik houd andere opties open. Een technisch mankement en dan snel landen zou ik logischer vinden, maar wat als de piloot/piloten door hypoxia verminderd toerekeningsvatbaar waren en die vreemde route naar het NW volgden?

De transponder en andere communicatie zouden in principe door brand of kortsluiting uitgeschakeld zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081129
Wel interessant dat het eerst van de Daily Mail "ontkracht" was dat zijn vrouw vertrokken was, en nu ineens dat hij gescheiden is en het zijn EX-vrouw is?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081268
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vind ik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden.

De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld door hele drommen mensen met, met alle respect, niet heel veel van de luchtvaart weten. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
Niemand die hier conclusies trekt. Een onsje minder vingerwijzen naar piloot mag wel, maar vergeet niet dat het een voor de meest voor de hand liggende scenario's is
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 23 maart 2014 @ 18:20:29 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138081298
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vind ik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden.

De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld door hele drommen mensen met, met alle respect, niet heel veel van de luchtvaart weten. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
Ik vind het juist zo makkelijk om wel conclusies te trekken ook al heb ik er geen verstand van en ook al weten we nog niet zoveel :@ :7 Ik hou wel van speculeren O+

Dusss, ik denk nog steeds dat de beste man zelfmoord heeft gepleegd.
En ben benieuwd naar het antwoord op mijn vraag, stel dat het waar is, dat een passagier heeft laten weten dat het wel erg warm werd etc etc, kan de piloot dat hebben gedaan?
Ook al heb ik er geen verstand van, ben wel leergierig oO<
  zondag 23 maart 2014 @ 18:21:41 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_138081357
quote:
11s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:16 schreef El_Matador het volgende:

Wel interessant dat het eerst van de Daily Mail "ontkracht" was dat zijn vrouw vertrokken was, en nu ineens dat hij gescheiden is en het zijn EX-vrouw is?
Volgens de telegraaf waren ze gescheiden maar woonden ze nog wel samen.

quote:
De ex-vrouw van de piloot, Faizah Khan, wordt ondervraagd door onderzoekers. De twee waren onlangs gescheiden maar woonden nog wel samen. Ze hebben drie kinderen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rieuze_vrouw___.html
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_138081366


Dit is dus wat de fransen hebben gezien zou een stoel voor moeten stellen
(ik zie geen stoel)

bron : http://www.roomeetimes.co(...)es-flight-mh370.html

edit dit is van een nieuw zeelands toestel
..
  zondag 23 maart 2014 @ 18:22:46 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138081407
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zoals je weet ging ik voor de kaping, maar ik houd andere opties open. Een technisch mankement en dan snel landen zou ik logischer vinden, maar wat als de piloot/piloten door hypoxia verminderd toerekeningsvatbaar waren en die vreemde route naar het NW volgden?

De transponder en andere communicatie zouden in principe door brand of kortsluiting uitgeschakeld zijn.
Maar hoezo was de afwijkende route dan al voorgeprogrammeerd? En pas daarna het laatste communicatiemiddel kapot / uitgezet. Nog ff snel voor ie onwel werd een route ala zuidpool erin gezet, nah, t kan maar lijkt mij niet.
pi_138081447
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:21 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens de telegraaf waren ze gescheiden maar woonden ze nog wel samen.

[..]

Telegraaf... Daily Mail... zucht ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138081463
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:21 schreef hamkaasburger het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is dus wat de fransen hebben gezien zou een stoel voor moeten stellen
(ik zie geen stoel)

bron : http://www.roomeetimes.co(...)es-flight-mh370.html
De inhoud van de plee of het haarstukje van Gerard Joling.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081641
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar hoezo was de afwijkende route dan al voorgeprogrammeerd? En pas daarna het laatste communicatiemiddel kapot / uitgezet. Nog ff snel voor ie onwel werd een route ala zuidpool erin gezet, nah, t kan maar lijkt mij niet.
Het hoezo/waarom is de moeilijkste vraag idd.

Ik heb sympathie voor de piloten als die VSAmerikaan in de OP met zijn brandverhaal en the-stranger hier, omdat een knotsgekke piloot "enger" en sowieso onwaarschijnlijker is dan technische mankementen, dus duik ik graag (no pun intended) in dat scenario.

Hoeveel tijd zat er tussen het ontdekken van die ping en de verdwijning? Zeker nadat de Chinezen daar gingen zoeken... Iets van 6-8 dagen? Dan kan je makkelijk landen in de Gobi, het vliegtuig verstoppen of bijtanken en doorvliegen.

Afbuigen naar het zuiden is nergens bewezen. Alleen de ping geeft een mogelijkheid.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081706
quote:
5s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De inhoud van de plee of het haarstukje van Gerard Joling.
waarschijnlijk is dit het hoofd van hem je kan het zien aan de diaree achtige kleur en vorm
..
  zondag 23 maart 2014 @ 18:32:16 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_138081792
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef El_Matador het volgende:

Afbuigen naar het zuiden is nergens bewezen. Alleen de ping geeft een mogelijkheid.
Ik sluit zeker niet uit dat er info wordt achtergehouden die wijst op het zuidelijke scenario, kan mij nauwelijks voorstellen dat ze er anders zo veel geld en tijd in zouden steken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_138081796
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:30 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

waarschijnlijk is dit het hoofd van hem je kan het zien aan de diaree achtige kleur en vorm
Toch nog 1 mooie uitkomst van dit mysterie. O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081870
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het hoezo/waarom is de moeilijkste vraag idd.

Ik heb sympathie voor de piloten als die VSAmerikaan in de OP met zijn brandverhaal en the-stranger hier, omdat een knotsgekke piloot "enger" en sowieso onwaarschijnlijker is dan technische mankementen, dus duik ik graag (no pun intended) in dat scenario.

Hoeveel tijd zat er tussen het ontdekken van die ping en de verdwijning? Zeker nadat de Chinezen daar gingen zoeken... Iets van 6-8 dagen? Dan kan je makkelijk landen in de Gobi, het vliegtuig verstoppen of bijtanken en doorvliegen.

Afbuigen naar het zuiden is nergens bewezen. Alleen de ping geeft een mogelijkheid.
De kunst is om juist emoties zoveel mogelijk te negeren en rationeel te denken. Met de huidige aanwijzingen ligt een technisch mankement simpelweg niet voor de hand.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138081878
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:32 schreef APK het volgende:

[..]

Ik sluit zeker niet uit dat er info wordt achtergehouden die wijst op het zuidelijke scenario, kan mij nauwelijks voorstellen dat ze er anders zo veel geld en tijd in zouden steken.
Ja, in elk normaal geval zou je zo denken. Maar zowel de berichtgeving als de "feiten"/het verhaal zijn zo onlogisch dat logica niet echt meer van toepassing is hier.

De stilte van de VS (behalve de constante stroom van "terrorisme" van CNN) is ook opvallend.

Het komt over alsof niemand iets weet en niemand iets echt kan zeggen. Dat lijkt me uniek in de moderne historie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081923
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:34 schreef eight het volgende:

[..]

De kunst is om juist emoties zoveel mogelijk te negeren en rationeel te denken. Met de huidige aanwijzingen ligt een technisch mankement simpelweg niet voor de hand.
Bij mij ook niet, maar dan is het dus juist een scenario om uit te pluizen.

Trouwens:
Na een ruime week NOG geen pings van 01:11-07:11???
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081958
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij mij ook niet, maar dan is het dus juist een scenario om uit te pluizen.

Trouwens:
Na een ruime week NOG geen pings van 01:11-07:11???
pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
..
pi_138082051
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
Oh? Die heb ik gemist. Heb je een bron?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138082355
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
Kan niet, waarom is die van 09:11 dan niet bekend, die die van 08:11 overschreven zou hebben?
Waarom hebben we uberhaupt live-satellietdata die binnen een uurtje overschreven wordt? Makes 0 sense.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138082372
Naar ik begrepen heb werd er helemaal geen data verstuurd, er was enkel een signaal dat aangaf dat het toestel nog 'in orde' was.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138082424
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef bedachtzaam het volgende:
Naar ik begrepen heb werd er helemaal geen data verstuurd, er was enkel een signaal dat aangaf dat het toestel nog 'in orde' was.
Ik begrijp helemaal niet wat je wil zeggen. Heb je voor data versturen geen signaal nodig? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138082481
Nou ja, ze weten dat het toestel op dat moment misschien nog vloog, of het stond aan de grond, maar hoe en waar is verder onbekend.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138082667
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:50 schreef bedachtzaam het volgende:
Nou ja, ze weten dat het toestel op dat moment misschien nog vloog, of het stond aan de grond, maar hoe en waar is verder onbekend.
Ja, het was intact. Vliegend lijkt me schier onmogelijk, met zoveel kerosineverbruik door (falende) airco, de sterke stijgingen en dalingen en de gekozen draaien, dus dan geland (wat alleen kan in Bali -veel te druk- en Centraal-Azie).

Maar die andere pings? Hoe kunnen we nou niet meer data hebben? Een ruime week geleden "was de data verzameld maar moest het nog geanalyseerd worden"...?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 23 maart 2014 @ 19:12:12 #269
6941 APK
Factual, I think.
pi_138083314
Declan Hill is een gerespecteerd journalist die onderzoek doet naar match fixing.
Voor zijn onderzoek verblijft hij regelmatig in Azie en hij heeft inmiddels door een groot aantal gesprekken met mensen die involved waren wmb een redelijk inzicht in de manier waarop inwoners van bepaalde landen reageren op bepaalde zaken.
(Vaag, ik weet het.)

Op zijn blog legt hij een link tussen match fixing en de vermissing van MH370.

quote:
I have held back from posting a second article in the series about Malaysian-Singaporean involvement in match-fixing as it seemed inappropriate with such a tragedy going on. However, after watching the news coverage of the disappearance of the Malaysian plane for two weeks, it is clear a couple of things are happening and, oddly, they link back to the match-fixing situation in this country:

1) The international media is doing their usual technological colonialism. It is the same thing that we have, sadly, seen from the fiasco of the Vietnam War, to the utterly failed ‘War on Drugs’, to the current drone attacks on innocent Pakistani civilians. Cannot win a war, because the people you are backing are a bunch of corrupt, dissolute thugs? Use expensive technology!

I see technological colonialism when I am invited to speak at international journalism conferences: a group of western media types descend to give the locals lessons in the latest high-tech gizmos (currently, it is something called ‘data journalism’). It seems to occur to few western journos to actually reverse the paradigm and try to learn from the people on the ground as to what may be occurring in their country and society.

In the story about the missing airplane, the international media analysis is all about technology: purported satellite tracking, GPS locators, flight simulators, blah, blah. We hear about this technology, than some highly-intelligent expert in a suit, sitting thousands-of-miles away from Malaysia explains what the technology does.

They are all missing the point. To understand what happened to the Malaysian airplane, we need to understand more about the culture of Malaysia.

2) It is clear that there are a number of agendas going on in Malaysia that are hindering the search. This is where international investigators should begin their trail. Not in what government officials claim happened in the sky, but when did local people know and when did they speak out about it.

I am not accusing the Malaysians of blowing up their own plane or deliberately hiding their knowledge of the plane’s whereabouts. However, I do think, that knowing Malaysian society, there are probably a number of powerful institutional agendas that are getting in the way of the search for the truth.


- Knip -

Policeman: I do remember that one of the police officers: one of the lead guys in the [Malaysian match-fixing] investigation. We caught him meeting with one of the bookies that we were trying to investigate. We put a tail on him and we got a phone call from the people who were tailing him. He was meeting with the Chinese bookie.

Hill: Do you arrest him?

Policeman: No, it would have been too embarrassing


Malaysian police officer.

**

Our team was run by a group of top politicians and I am not saying they were fixing, but I am saying that there were very strong rumours and suspicions around themfor several years. I can't accuse him. You have to get proof. These guys are untouchable. You are talking about corruption at the highest level of society. If there is corruption going on at the level that there is no hope, the game has absolutely no hope.

Former Malaysian Player.
Het hele artikel staat hier: http://www.declanhill.com/blog

[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 23-03-2014 19:28:59 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_138083620
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:21 schreef hamkaasburger het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is dus wat de fransen hebben gezien zou een stoel voor moeten stellen
(ik zie geen stoel)

bron : http://www.roomeetimes.co(...)es-flight-mh370.html

edit dit is van een nieuw zeelands toestel
Een stoel? :') :') :')
pi_138083706
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:00 schreef matthijst het volgende:
Piloot zet airco en zuurstof in cabine langzaam uit en vliegt daarna door tot de tank leeg is. Waarom zo ver? Omdat hij anders nog kon terugkeren. Toen hij ver genoeg was was er geen weg terug meer: dood, kloar.
Dit.
pi_138083836
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, het was intact. Vliegend lijkt me schier onmogelijk, met zoveel kerosineverbruik door (falende) airco, de sterke stijgingen en dalingen en de gekozen draaien, dus dan geland (wat alleen kan in Bali -veel te druk- en Centraal-Azie).

Maar die andere pings? Hoe kunnen we nou niet meer data hebben? Een ruime week geleden "was de data verzameld maar moest het nog geanalyseerd worden"...?


Ik vraag me af of dit de pings zijn of dat het giswerk is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138083966
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:24 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vraag me af of dit de pings zijn of dat het giswerk is.
Assumed/extrapolated, dus "aannames". Blijft vaag dat we nog niks weten van die pings.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138084325
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138084492
quote:
Die mysterieuze vrouw kan toch gewoon een prostituee zijn? Piloten nemen het er wel vaker van, doorgaans met stewardessen.
pi_138084518
De piloot heeft geoefend in extreem moeilijke landingen.

Op de vluchtsimulator is niets verdachts gevonden, maar volgens Amerikaanse onderzoekers oefende Zaharie extreem moeilijke landingen, onder meer op eilanden in de Indische Oceaan. Er zijn ook programma's verwijderd van de computer van de simulator.

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_telefoontje__.html
  zondag 23 maart 2014 @ 19:41:30 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_138084691
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:38 schreef Loekie1 het volgende:

De piloot heeft geoefend in extreem moeilijke landingen.
Wat moet hij dan doen op zo'n ding?
Voor de zoveelste keer naar Schiphol vliegen? :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_138084752
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die mysterieuze vrouw kan toch gewoon een prostituee zijn? Piloten nemen het er wel vaker van, doorgaans met stewardessen.
Jep. Maar hij was dus wel gescheiden. Met zijn chickie/hoer een nieuw leven beginnen ergens?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138084810
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef APK het volgende:

[..]

Wat moet hij dan doen op zo'n ding?
Voor de zoveelste keer naar Schiphol vliegen? :+
Het zou het "in de zee parkeren" veel minder logisch maken. Een ongeluk na ruzie tussen de piloten kan wel natuurlijk...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138084852
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:12 schreef APK het volgende:
Declan Hill is een gerespecteerd journalist die onderzoek doet naar match fixing.
Voor zijn onderzoek verblijft hij regelmatig in Azie en hij heeft inmiddels door een groot aantal gesprekken met mensen die involved waren wmb een redelijk inzicht in de manier waarop inwoners van bepaalde landen reageren op bepaalde zaken.
(Vaag, ik weet het.)

Op zijn blog legt hij een link tussen match fixing en de vermissing van MH370.

[..]

Het hele artikel staat hier: http://www.declanhill.com/blog
Corruptie en belangenverstrengeling is overal dus ik vind dit flinterdun.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138085223
Meer info over de pings.

http://www.slate.com/blog(...)r_s_flight_path.html

quote:
If the plane did travel south, its path should be detectable on stored Indonesian military radar returns.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138085917
Volgens het NOS Journaal zijn er brokstukken gevonden :? Komt zo op ned 1

Edit; gaat om extra satellietinfo van de Fransen ofzo, maar Maleisië wil niet zeggen wat.
Geen brokstukken dus. ;(

[ Bericht 39% gewijzigd door Waterdrinker op 23-03-2014 20:16:23 ]
  zondag 23 maart 2014 @ 20:12:23 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138086311
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/3129

3129, daar ligt ook wat geks :o Lijkt iets met een symbool erop.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 maart 2014 @ 20:37:37 #284
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138087684
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/3129

3129, daar ligt ook wat geks :o Lijkt iets met een symbool erop.
Rechts bedoel je? Ik heb in die omgeving vanmiddag best wat getagged ja
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 23 maart 2014 @ 20:53:31 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138088709
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:37 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Rechts bedoel je? Ik heb in die omgeving vanmiddag best wat getagged ja
Ja, rechts idd. Daar ligt veel spul, maar vond dit echt opvallend.

Wat ik me afvraag, wie zien de tags? Bij dat duimpje zie je 'other users' bla bla, maar ik zie geen tags van other users. Wie beoordeelt die dingen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 maart 2014 @ 20:59:45 #286
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138089141
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, wie zien de tags? Bij dat duimpje zie je 'other users' bla bla, maar ik zie geen tags van other users. Wie beoordeelt die dingen?
Ja, dat vroeg ik me ook al af :{
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138089539
http://www.tomnod.com/nod/

scroll een beetje naar beneden en zoom in om tags van anderen te bekijken :)

Volgens mij moet je een geregistreerde user zijn en ingelogd om je tags te kunnen delen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:27:31 #288
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138091346
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Volgens mij moet je een geregistreerde user zijn en ingelogd om je tags te kunnen delen.
Dat lijkt me niet. Anders zou het wel heel erg zinloos zijn...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138091734
Ook op Bloomberg staat dat het vliegtuig verder weg vloog van de sataliet.

quote:
An analysis of satellite pings shows that the Malaysian Airline System Bhd. 777 may have flown steadily across the ocean after diverting from its scheduled route to Beijing from Kuala Lumpur. That assessment gave the clearest idea yet on how investigators pinpointed a search zone.

Engineers at Inmarsat Plc (ISAT), whose satellite picked up the pings, plotted seven positions for the jet on March 8, Chris McLaughlin, a company spokesman, said in an interview. The plane flew steadily away from the satellite over the equator while pinging, McLaughlin said.
Laatste waarneming op de radar


De eerste van de 7 pings was om 2.11am
Rond 2.15am verdween het toestel van de radar.

Het moet dus over Indonesië gevlogen zijn als het vliegtuig naar het zuiden gevlogen is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138092054
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
Bron? Werd hier een paar dagen geleden ook beweerd, ook zonder bron, en ik ben het nergens anders tegengekomen.

Ik denk dat Maleisië geen idee had hoe ook maar wat nuttigs uit de pings info te halen. Inmarsat had al aangegeven dat ze de data al snel hadden aangeboden maar er niks mee werd gedaan. Het mogelijke vliegtraject dat ze nu onderzoeken hebben de Amerikanen berekend.

De laatste ping was in eerste instantie na de crash de info die het meest zeggende was, dus de nood was er niet om de rest meteen vrij te geven. Waarom het nu nog niet publiek is gemaakt is inderdaad vreemd.

En voor zover ik weet zijn van alleen de laatste ping de info vrijgegeven, wat je voor de rest op afbeeldingen ziet betreffende pings is gokwerk van mensen die meespeuren.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:43:41 #291
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138092550
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:32 schreef bedachtzaam het volgende:
Ook op Bloomberg staat dat het vliegtuig verder weg vloog van de sataliet.

[..]

Laatste waarneming op de radar
[ afbeelding ]

De eerste van de 7 pings was om 2.11am
Rond 2.15am verdween het toestel van de radar.

Het moet dus over Indonesië gevlogen zijn als het vliegtuig naar het zuiden gevlogen is.
Er ruim omheen kan net zo goed
Wie dit leest is gek
pi_138093658
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:38 schreef Loekie1 het volgende:
De piloot heeft geoefend in extreem moeilijke landingen.

Op de vluchtsimulator is niets verdachts gevonden, maar volgens Amerikaanse onderzoekers oefende Zaharie extreem moeilijke landingen, onder meer op eilanden in de Indische Oceaan. Er zijn ook programma's verwijderd van de computer van de simulator.

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_telefoontje__.html
Daar heb je juist een flightsim voor. Bij mij zijn Innsbruck, Madeira, Sion en Lugano favoriet. En dan met een iets te groot vliegtuig. :)
  zondag 23 maart 2014 @ 22:05:13 #293
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138093994
Tuurlijk oefen je leuke dingen met je sim, ipv de standaard tochtjes.
Landen met een engine out, of kapotte hoogtemeter, met belachelijk veel zijwind, turbulentie, of juist veel te zwaar beladen....
En als je dan toch je kist keurig weet neer te zetten geeft dat erg veel voldoening.
pi_138094693
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138094874
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
wel een goede ingeving idd ;) Vraag me alleen af of dat kan bij zo'n vliegtuig. Deur openen kan alleen als de druk in de cabine weg is en dan nog is het volgens mij heel link om eruit te springen en niet tegen de vleugel oid aan te knallen...
  zondag 23 maart 2014 @ 22:17:21 #296
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138094897
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
Het is onmogelijk die deur open te krijgen tijdens de vlucht.
pi_138094956
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het is onmogelijk die deur open te krijgen tijdens de vlucht.
volgens mij wel als de druk weg is. Die deuren zitten tijdens de vlucht vast doordat ze door het drukverschil dicht worden gedrukt.
pi_138094995
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
Gaat veel te hard en je moet de vleugel of staartvin ontwijken
pi_138095064
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Gaat veel te hard en je moet de vleugel of staartvin ontwijken
Zit eens te kijken. Bij het achterste deurtje kan het volgens mij toch wel redelijk veilig:

pi_138095297
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Palomar het volgende:

[..]

wel een goede ingeving idd ;) Vraag me alleen af of dat kan bij zo'n vliegtuig. Deur openen kan alleen als de druk in de cabine weg is en dan nog is het volgens mij heel link om eruit te springen en niet tegen de vleugel oid aan te knallen...
Je decomprimeert de cabine, opent de deur, stelt de autopiloot op licht gekanteld vliegen en kan eruitspringen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')