Dit.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:00 schreef matthijst het volgende:
Piloot zet airco en zuurstof in cabine langzaam uit en vliegt daarna door tot de tank leeg is. Waarom zo ver? Omdat hij anders nog kon terugkeren. Toen hij ver genoeg was was er geen weg terug meer: dood, kloar.
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het was intact. Vliegend lijkt me schier onmogelijk, met zoveel kerosineverbruik door (falende) airco, de sterke stijgingen en dalingen en de gekozen draaien, dus dan geland (wat alleen kan in Bali -veel te druk- en Centraal-Azie).
Maar die andere pings? Hoe kunnen we nou niet meer data hebben? Een ruime week geleden "was de data verzameld maar moest het nog geanalyseerd worden"...?
Assumed/extrapolated, dus "aannames". Blijft vaag dat we nog niks weten van die pings.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of dit de pings zijn of dat het giswerk is.
Die mysterieuze vrouw kan toch gewoon een prostituee zijn? Piloten nemen het er wel vaker van, doorgaans met stewardessen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:34 schreef El_Matador het volgende:
BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370
Wat moet hij dan doen op zo'n ding?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:38 schreef Loekie1 het volgende:
De piloot heeft geoefend in extreem moeilijke landingen.
Jep. Maar hij was dus wel gescheiden. Met zijn chickie/hoer een nieuw leven beginnen ergens?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die mysterieuze vrouw kan toch gewoon een prostituee zijn? Piloten nemen het er wel vaker van, doorgaans met stewardessen.
Het zou het "in de zee parkeren" veel minder logisch maken. Een ongeluk na ruzie tussen de piloten kan wel natuurlijk...quote:Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen op zo'n ding?
Voor de zoveelste keer naar Schiphol vliegen?
Corruptie en belangenverstrengeling is overal dus ik vind dit flinterdun.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:12 schreef APK het volgende:
Declan Hill is een gerespecteerd journalist die onderzoek doet naar match fixing.
Voor zijn onderzoek verblijft hij regelmatig in Azie en hij heeft inmiddels door een groot aantal gesprekken met mensen die involved waren wmb een redelijk inzicht in de manier waarop inwoners van bepaalde landen reageren op bepaalde zaken.
(Vaag, ik weet het.)
Op zijn blog legt hij een link tussen match fixing en de vermissing van MH370.
[..]
Het hele artikel staat hier: http://www.declanhill.com/blog
quote:If the plane did travel south, its path should be detectable on stored Indonesian military radar returns.
Rechts bedoel je? Ik heb in die omgeving vanmiddag best wat getagged jaquote:Op zondag 23 maart 2014 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/3129
3129, daar ligt ook wat geksLijkt iets met een symbool erop.
Ja, rechts idd. Daar ligt veel spul, maar vond dit echt opvallend.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:37 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Rechts bedoel je? Ik heb in die omgeving vanmiddag best wat getagged ja
Ja, dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 23 maart 2014 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, wie zien de tags? Bij dat duimpje zie je 'other users' bla bla, maar ik zie geen tags van other users. Wie beoordeelt die dingen?
Dat lijkt me niet. Anders zou het wel heel erg zinloos zijn...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Volgens mij moet je een geregistreerde user zijn en ingelogd om je tags te kunnen delen.
Laatste waarneming op de radarquote:An analysis of satellite pings shows that the Malaysian Airline System Bhd. 777 may have flown steadily across the ocean after diverting from its scheduled route to Beijing from Kuala Lumpur. That assessment gave the clearest idea yet on how investigators pinpointed a search zone.
Engineers at Inmarsat Plc (ISAT), whose satellite picked up the pings, plotted seven positions for the jet on March 8, Chris McLaughlin, a company spokesman, said in an interview. The plane flew steadily away from the satellite over the equator while pinging, McLaughlin said.
Bron? Werd hier een paar dagen geleden ook beweerd, ook zonder bron, en ik ben het nergens anders tegengekomen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef hamkaasburger het volgende:
[..]
pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
Er ruim omheen kan net zo goedquote:Op zondag 23 maart 2014 21:32 schreef bedachtzaam het volgende:
Ook op Bloomberg staat dat het vliegtuig verder weg vloog van de sataliet.
[..]
Laatste waarneming op de radar
[ afbeelding ]
De eerste van de 7 pings was om 2.11am
Rond 2.15am verdween het toestel van de radar.
Het moet dus over Indonesië gevlogen zijn als het vliegtuig naar het zuiden gevlogen is.
Daar heb je juist een flightsim voor. Bij mij zijn Innsbruck, Madeira, Sion en Lugano favoriet. En dan met een iets te groot vliegtuig.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:38 schreef Loekie1 het volgende:
De piloot heeft geoefend in extreem moeilijke landingen.
Op de vluchtsimulator is niets verdachts gevonden, maar volgens Amerikaanse onderzoekers oefende Zaharie extreem moeilijke landingen, onder meer op eilanden in de Indische Oceaan. Er zijn ook programma's verwijderd van de computer van de simulator.
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_telefoontje__.html
wel een goede ingeving iddquote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
Het is onmogelijk die deur open te krijgen tijdens de vlucht.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
volgens mij wel als de druk weg is. Die deuren zitten tijdens de vlucht vast doordat ze door het drukverschil dicht worden gedrukt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is onmogelijk die deur open te krijgen tijdens de vlucht.
Gaat veel te hard en je moet de vleugel of staartvin ontwijkenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
Zit eens te kijken. Bij het achterste deurtje kan het volgens mij toch wel redelijk veilig:quote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gaat veel te hard en je moet de vleugel of staartvin ontwijken
Je decomprimeert de cabine, opent de deur, stelt de autopiloot op licht gekanteld vliegen en kan eruitspringen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Palomar het volgende:
[..]
wel een goede ingeving iddVraag me alleen af of dat kan bij zo'n vliegtuig. Deur openen kan alleen als de druk in de cabine weg is en dan nog is het volgens mij heel link om eruit te springen en niet tegen de vleugel oid aan te knallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |