abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138081366


Dit is dus wat de fransen hebben gezien zou een stoel voor moeten stellen
(ik zie geen stoel)

bron : http://www.roomeetimes.co(...)es-flight-mh370.html

edit dit is van een nieuw zeelands toestel
..
  zondag 23 maart 2014 @ 18:22:46 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138081407
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zoals je weet ging ik voor de kaping, maar ik houd andere opties open. Een technisch mankement en dan snel landen zou ik logischer vinden, maar wat als de piloot/piloten door hypoxia verminderd toerekeningsvatbaar waren en die vreemde route naar het NW volgden?

De transponder en andere communicatie zouden in principe door brand of kortsluiting uitgeschakeld zijn.
Maar hoezo was de afwijkende route dan al voorgeprogrammeerd? En pas daarna het laatste communicatiemiddel kapot / uitgezet. Nog ff snel voor ie onwel werd een route ala zuidpool erin gezet, nah, t kan maar lijkt mij niet.
pi_138081447
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:21 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens de telegraaf waren ze gescheiden maar woonden ze nog wel samen.

[..]

Telegraaf... Daily Mail... zucht ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138081463
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:21 schreef hamkaasburger het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is dus wat de fransen hebben gezien zou een stoel voor moeten stellen
(ik zie geen stoel)

bron : http://www.roomeetimes.co(...)es-flight-mh370.html
De inhoud van de plee of het haarstukje van Gerard Joling.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081641
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar hoezo was de afwijkende route dan al voorgeprogrammeerd? En pas daarna het laatste communicatiemiddel kapot / uitgezet. Nog ff snel voor ie onwel werd een route ala zuidpool erin gezet, nah, t kan maar lijkt mij niet.
Het hoezo/waarom is de moeilijkste vraag idd.

Ik heb sympathie voor de piloten als die VSAmerikaan in de OP met zijn brandverhaal en the-stranger hier, omdat een knotsgekke piloot "enger" en sowieso onwaarschijnlijker is dan technische mankementen, dus duik ik graag (no pun intended) in dat scenario.

Hoeveel tijd zat er tussen het ontdekken van die ping en de verdwijning? Zeker nadat de Chinezen daar gingen zoeken... Iets van 6-8 dagen? Dan kan je makkelijk landen in de Gobi, het vliegtuig verstoppen of bijtanken en doorvliegen.

Afbuigen naar het zuiden is nergens bewezen. Alleen de ping geeft een mogelijkheid.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081706
quote:
5s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De inhoud van de plee of het haarstukje van Gerard Joling.
waarschijnlijk is dit het hoofd van hem je kan het zien aan de diaree achtige kleur en vorm
..
  zondag 23 maart 2014 @ 18:32:16 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_138081792
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef El_Matador het volgende:

Afbuigen naar het zuiden is nergens bewezen. Alleen de ping geeft een mogelijkheid.
Ik sluit zeker niet uit dat er info wordt achtergehouden die wijst op het zuidelijke scenario, kan mij nauwelijks voorstellen dat ze er anders zo veel geld en tijd in zouden steken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_138081796
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:30 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

waarschijnlijk is dit het hoofd van hem je kan het zien aan de diaree achtige kleur en vorm
Toch nog 1 mooie uitkomst van dit mysterie. O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081870
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het hoezo/waarom is de moeilijkste vraag idd.

Ik heb sympathie voor de piloten als die VSAmerikaan in de OP met zijn brandverhaal en the-stranger hier, omdat een knotsgekke piloot "enger" en sowieso onwaarschijnlijker is dan technische mankementen, dus duik ik graag (no pun intended) in dat scenario.

Hoeveel tijd zat er tussen het ontdekken van die ping en de verdwijning? Zeker nadat de Chinezen daar gingen zoeken... Iets van 6-8 dagen? Dan kan je makkelijk landen in de Gobi, het vliegtuig verstoppen of bijtanken en doorvliegen.

Afbuigen naar het zuiden is nergens bewezen. Alleen de ping geeft een mogelijkheid.
De kunst is om juist emoties zoveel mogelijk te negeren en rationeel te denken. Met de huidige aanwijzingen ligt een technisch mankement simpelweg niet voor de hand.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138081878
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:32 schreef APK het volgende:

[..]

Ik sluit zeker niet uit dat er info wordt achtergehouden die wijst op het zuidelijke scenario, kan mij nauwelijks voorstellen dat ze er anders zo veel geld en tijd in zouden steken.
Ja, in elk normaal geval zou je zo denken. Maar zowel de berichtgeving als de "feiten"/het verhaal zijn zo onlogisch dat logica niet echt meer van toepassing is hier.

De stilte van de VS (behalve de constante stroom van "terrorisme" van CNN) is ook opvallend.

Het komt over alsof niemand iets weet en niemand iets echt kan zeggen. Dat lijkt me uniek in de moderne historie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081923
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:34 schreef eight het volgende:

[..]

De kunst is om juist emoties zoveel mogelijk te negeren en rationeel te denken. Met de huidige aanwijzingen ligt een technisch mankement simpelweg niet voor de hand.
Bij mij ook niet, maar dan is het dus juist een scenario om uit te pluizen.

Trouwens:
Na een ruime week NOG geen pings van 01:11-07:11???
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138081958
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij mij ook niet, maar dan is het dus juist een scenario om uit te pluizen.

Trouwens:
Na een ruime week NOG geen pings van 01:11-07:11???
pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
..
pi_138082051
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
Oh? Die heb ik gemist. Heb je een bron?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138082355
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
Kan niet, waarom is die van 09:11 dan niet bekend, die die van 08:11 overschreven zou hebben?
Waarom hebben we uberhaupt live-satellietdata die binnen een uurtje overschreven wordt? Makes 0 sense.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138082372
Naar ik begrepen heb werd er helemaal geen data verstuurd, er was enkel een signaal dat aangaf dat het toestel nog 'in orde' was.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138082424
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef bedachtzaam het volgende:
Naar ik begrepen heb werd er helemaal geen data verstuurd, er was enkel een signaal dat aangaf dat het toestel nog 'in orde' was.
Ik begrijp helemaal niet wat je wil zeggen. Heb je voor data versturen geen signaal nodig? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138082481
Nou ja, ze weten dat het toestel op dat moment misschien nog vloog, of het stond aan de grond, maar hoe en waar is verder onbekend.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138082667
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:50 schreef bedachtzaam het volgende:
Nou ja, ze weten dat het toestel op dat moment misschien nog vloog, of het stond aan de grond, maar hoe en waar is verder onbekend.
Ja, het was intact. Vliegend lijkt me schier onmogelijk, met zoveel kerosineverbruik door (falende) airco, de sterke stijgingen en dalingen en de gekozen draaien, dus dan geland (wat alleen kan in Bali -veel te druk- en Centraal-Azie).

Maar die andere pings? Hoe kunnen we nou niet meer data hebben? Een ruime week geleden "was de data verzameld maar moest het nog geanalyseerd worden"...?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 23 maart 2014 @ 19:12:12 #269
6941 APK
Factual, I think.
pi_138083314
Declan Hill is een gerespecteerd journalist die onderzoek doet naar match fixing.
Voor zijn onderzoek verblijft hij regelmatig in Azie en hij heeft inmiddels door een groot aantal gesprekken met mensen die involved waren wmb een redelijk inzicht in de manier waarop inwoners van bepaalde landen reageren op bepaalde zaken.
(Vaag, ik weet het.)

Op zijn blog legt hij een link tussen match fixing en de vermissing van MH370.

quote:
I have held back from posting a second article in the series about Malaysian-Singaporean involvement in match-fixing as it seemed inappropriate with such a tragedy going on. However, after watching the news coverage of the disappearance of the Malaysian plane for two weeks, it is clear a couple of things are happening and, oddly, they link back to the match-fixing situation in this country:

1) The international media is doing their usual technological colonialism. It is the same thing that we have, sadly, seen from the fiasco of the Vietnam War, to the utterly failed ‘War on Drugs’, to the current drone attacks on innocent Pakistani civilians. Cannot win a war, because the people you are backing are a bunch of corrupt, dissolute thugs? Use expensive technology!

I see technological colonialism when I am invited to speak at international journalism conferences: a group of western media types descend to give the locals lessons in the latest high-tech gizmos (currently, it is something called ‘data journalism’). It seems to occur to few western journos to actually reverse the paradigm and try to learn from the people on the ground as to what may be occurring in their country and society.

In the story about the missing airplane, the international media analysis is all about technology: purported satellite tracking, GPS locators, flight simulators, blah, blah. We hear about this technology, than some highly-intelligent expert in a suit, sitting thousands-of-miles away from Malaysia explains what the technology does.

They are all missing the point. To understand what happened to the Malaysian airplane, we need to understand more about the culture of Malaysia.

2) It is clear that there are a number of agendas going on in Malaysia that are hindering the search. This is where international investigators should begin their trail. Not in what government officials claim happened in the sky, but when did local people know and when did they speak out about it.

I am not accusing the Malaysians of blowing up their own plane or deliberately hiding their knowledge of the plane’s whereabouts. However, I do think, that knowing Malaysian society, there are probably a number of powerful institutional agendas that are getting in the way of the search for the truth.


- Knip -

Policeman: I do remember that one of the police officers: one of the lead guys in the [Malaysian match-fixing] investigation. We caught him meeting with one of the bookies that we were trying to investigate. We put a tail on him and we got a phone call from the people who were tailing him. He was meeting with the Chinese bookie.

Hill: Do you arrest him?

Policeman: No, it would have been too embarrassing


Malaysian police officer.

**

Our team was run by a group of top politicians and I am not saying they were fixing, but I am saying that there were very strong rumours and suspicions around themfor several years. I can't accuse him. You have to get proof. These guys are untouchable. You are talking about corruption at the highest level of society. If there is corruption going on at the level that there is no hope, the game has absolutely no hope.

Former Malaysian Player.
Het hele artikel staat hier: http://www.declanhill.com/blog

[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 23-03-2014 19:28:59 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_138083620
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:21 schreef hamkaasburger het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is dus wat de fransen hebben gezien zou een stoel voor moeten stellen
(ik zie geen stoel)

bron : http://www.roomeetimes.co(...)es-flight-mh370.html

edit dit is van een nieuw zeelands toestel
Een stoel? :') :') :')
pi_138083706
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:00 schreef matthijst het volgende:
Piloot zet airco en zuurstof in cabine langzaam uit en vliegt daarna door tot de tank leeg is. Waarom zo ver? Omdat hij anders nog kon terugkeren. Toen hij ver genoeg was was er geen weg terug meer: dood, kloar.
Dit.
pi_138083836
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, het was intact. Vliegend lijkt me schier onmogelijk, met zoveel kerosineverbruik door (falende) airco, de sterke stijgingen en dalingen en de gekozen draaien, dus dan geland (wat alleen kan in Bali -veel te druk- en Centraal-Azie).

Maar die andere pings? Hoe kunnen we nou niet meer data hebben? Een ruime week geleden "was de data verzameld maar moest het nog geanalyseerd worden"...?


Ik vraag me af of dit de pings zijn of dat het giswerk is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138083966
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:24 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vraag me af of dit de pings zijn of dat het giswerk is.
Assumed/extrapolated, dus "aannames". Blijft vaag dat we nog niks weten van die pings.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138084325
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138084492
quote:
Die mysterieuze vrouw kan toch gewoon een prostituee zijn? Piloten nemen het er wel vaker van, doorgaans met stewardessen.
pi_138084518
De piloot heeft geoefend in extreem moeilijke landingen.

Op de vluchtsimulator is niets verdachts gevonden, maar volgens Amerikaanse onderzoekers oefende Zaharie extreem moeilijke landingen, onder meer op eilanden in de Indische Oceaan. Er zijn ook programma's verwijderd van de computer van de simulator.

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_telefoontje__.html
  zondag 23 maart 2014 @ 19:41:30 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_138084691
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:38 schreef Loekie1 het volgende:

De piloot heeft geoefend in extreem moeilijke landingen.
Wat moet hij dan doen op zo'n ding?
Voor de zoveelste keer naar Schiphol vliegen? :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_138084752
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die mysterieuze vrouw kan toch gewoon een prostituee zijn? Piloten nemen het er wel vaker van, doorgaans met stewardessen.
Jep. Maar hij was dus wel gescheiden. Met zijn chickie/hoer een nieuw leven beginnen ergens?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138084810
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef APK het volgende:

[..]

Wat moet hij dan doen op zo'n ding?
Voor de zoveelste keer naar Schiphol vliegen? :+
Het zou het "in de zee parkeren" veel minder logisch maken. Een ongeluk na ruzie tussen de piloten kan wel natuurlijk...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138084852
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:12 schreef APK het volgende:
Declan Hill is een gerespecteerd journalist die onderzoek doet naar match fixing.
Voor zijn onderzoek verblijft hij regelmatig in Azie en hij heeft inmiddels door een groot aantal gesprekken met mensen die involved waren wmb een redelijk inzicht in de manier waarop inwoners van bepaalde landen reageren op bepaalde zaken.
(Vaag, ik weet het.)

Op zijn blog legt hij een link tussen match fixing en de vermissing van MH370.

[..]

Het hele artikel staat hier: http://www.declanhill.com/blog
Corruptie en belangenverstrengeling is overal dus ik vind dit flinterdun.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138085223
Meer info over de pings.

http://www.slate.com/blog(...)r_s_flight_path.html

quote:
If the plane did travel south, its path should be detectable on stored Indonesian military radar returns.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138085917
Volgens het NOS Journaal zijn er brokstukken gevonden :? Komt zo op ned 1

Edit; gaat om extra satellietinfo van de Fransen ofzo, maar Maleisië wil niet zeggen wat.
Geen brokstukken dus. ;(

[ Bericht 39% gewijzigd door Waterdrinker op 23-03-2014 20:16:23 ]
  zondag 23 maart 2014 @ 20:12:23 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138086311
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/3129

3129, daar ligt ook wat geks :o Lijkt iets met een symbool erop.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 maart 2014 @ 20:37:37 #284
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138087684
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/3129

3129, daar ligt ook wat geks :o Lijkt iets met een symbool erop.
Rechts bedoel je? Ik heb in die omgeving vanmiddag best wat getagged ja
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 23 maart 2014 @ 20:53:31 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138088709
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:37 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Rechts bedoel je? Ik heb in die omgeving vanmiddag best wat getagged ja
Ja, rechts idd. Daar ligt veel spul, maar vond dit echt opvallend.

Wat ik me afvraag, wie zien de tags? Bij dat duimpje zie je 'other users' bla bla, maar ik zie geen tags van other users. Wie beoordeelt die dingen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 maart 2014 @ 20:59:45 #286
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138089141
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, wie zien de tags? Bij dat duimpje zie je 'other users' bla bla, maar ik zie geen tags van other users. Wie beoordeelt die dingen?
Ja, dat vroeg ik me ook al af :{
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138089539
http://www.tomnod.com/nod/

scroll een beetje naar beneden en zoom in om tags van anderen te bekijken :)

Volgens mij moet je een geregistreerde user zijn en ingelogd om je tags te kunnen delen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:27:31 #288
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138091346
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Volgens mij moet je een geregistreerde user zijn en ingelogd om je tags te kunnen delen.
Dat lijkt me niet. Anders zou het wel heel erg zinloos zijn...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138091734
Ook op Bloomberg staat dat het vliegtuig verder weg vloog van de sataliet.

quote:
An analysis of satellite pings shows that the Malaysian Airline System Bhd. 777 may have flown steadily across the ocean after diverting from its scheduled route to Beijing from Kuala Lumpur. That assessment gave the clearest idea yet on how investigators pinpointed a search zone.

Engineers at Inmarsat Plc (ISAT), whose satellite picked up the pings, plotted seven positions for the jet on March 8, Chris McLaughlin, a company spokesman, said in an interview. The plane flew steadily away from the satellite over the equator while pinging, McLaughlin said.
Laatste waarneming op de radar


De eerste van de 7 pings was om 2.11am
Rond 2.15am verdween het toestel van de radar.

Het moet dus over Indonesië gevlogen zijn als het vliegtuig naar het zuiden gevlogen is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138092054
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

pingdata werd overschreven waarschijnlijk daarom niet
Bron? Werd hier een paar dagen geleden ook beweerd, ook zonder bron, en ik ben het nergens anders tegengekomen.

Ik denk dat Maleisië geen idee had hoe ook maar wat nuttigs uit de pings info te halen. Inmarsat had al aangegeven dat ze de data al snel hadden aangeboden maar er niks mee werd gedaan. Het mogelijke vliegtraject dat ze nu onderzoeken hebben de Amerikanen berekend.

De laatste ping was in eerste instantie na de crash de info die het meest zeggende was, dus de nood was er niet om de rest meteen vrij te geven. Waarom het nu nog niet publiek is gemaakt is inderdaad vreemd.

En voor zover ik weet zijn van alleen de laatste ping de info vrijgegeven, wat je voor de rest op afbeeldingen ziet betreffende pings is gokwerk van mensen die meespeuren.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:43:41 #291
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138092550
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:32 schreef bedachtzaam het volgende:
Ook op Bloomberg staat dat het vliegtuig verder weg vloog van de sataliet.

[..]

Laatste waarneming op de radar
[ afbeelding ]

De eerste van de 7 pings was om 2.11am
Rond 2.15am verdween het toestel van de radar.

Het moet dus over Indonesië gevlogen zijn als het vliegtuig naar het zuiden gevlogen is.
Er ruim omheen kan net zo goed
Wie dit leest is gek
pi_138093658
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:38 schreef Loekie1 het volgende:
De piloot heeft geoefend in extreem moeilijke landingen.

Op de vluchtsimulator is niets verdachts gevonden, maar volgens Amerikaanse onderzoekers oefende Zaharie extreem moeilijke landingen, onder meer op eilanden in de Indische Oceaan. Er zijn ook programma's verwijderd van de computer van de simulator.

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_telefoontje__.html
Daar heb je juist een flightsim voor. Bij mij zijn Innsbruck, Madeira, Sion en Lugano favoriet. En dan met een iets te groot vliegtuig. :)
  zondag 23 maart 2014 @ 22:05:13 #293
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138093994
Tuurlijk oefen je leuke dingen met je sim, ipv de standaard tochtjes.
Landen met een engine out, of kapotte hoogtemeter, met belachelijk veel zijwind, turbulentie, of juist veel te zwaar beladen....
En als je dan toch je kist keurig weet neer te zetten geeft dat erg veel voldoening.
pi_138094693
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138094874
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
wel een goede ingeving idd ;) Vraag me alleen af of dat kan bij zo'n vliegtuig. Deur openen kan alleen als de druk in de cabine weg is en dan nog is het volgens mij heel link om eruit te springen en niet tegen de vleugel oid aan te knallen...
  zondag 23 maart 2014 @ 22:17:21 #296
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138094897
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
Het is onmogelijk die deur open te krijgen tijdens de vlucht.
pi_138094956
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het is onmogelijk die deur open te krijgen tijdens de vlucht.
volgens mij wel als de druk weg is. Die deuren zitten tijdens de vlucht vast doordat ze door het drukverschil dicht worden gedrukt.
pi_138094995
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
Gaat veel te hard en je moet de vleugel of staartvin ontwijken
pi_138095064
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Gaat veel te hard en je moet de vleugel of staartvin ontwijken
Zit eens te kijken. Bij het achterste deurtje kan het volgens mij toch wel redelijk veilig:

pi_138095297
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Palomar het volgende:

[..]

wel een goede ingeving idd ;) Vraag me alleen af of dat kan bij zo'n vliegtuig. Deur openen kan alleen als de druk in de cabine weg is en dan nog is het volgens mij heel link om eruit te springen en niet tegen de vleugel oid aan te knallen...
Je decomprimeert de cabine, opent de deur, stelt de autopiloot op licht gekanteld vliegen en kan eruitspringen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')