abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138078935
http://english.astroawani(...)on-possibility-31734

quote:
SEPANG: Datuk Seri Hishammuddin Hussein brushed aside claims that there was still a possibility for passengers of the ill fated MH370 to communicate with people on the ground at 2am, 30 minutes after the plane was last spotted on Saturday.

"No," he replied when asked in the press conference on Wednesday.

The question was posed by an Astro AWANI reporter based on a screen grab of a conversation that took place between American passenger Philip Wood and his acquaintance, owner of the Instagram account with the user name Hun_l.

Wood, was recorded exchanging messages at 2.12am via instant messaging application, Kik Messenger, whilst the supper service on board the flight was underway.

Astro AWANI was alerted of this conversation by a source that wished to remain anonymous. The source shared screen grabs of his conversation with Hun, who also mentioned that he has been in contact with the Wood's brother who advised him to wait before taking further actions.

The identity of Hun_I who was tracked down to be in Beijing, was verified by Astro AWANI who called two individuals in Malaysia who knows him personally.

In the conversation, Wood who claims to be using his phone in the plane secretly, said that the temperature in the cabin was warm and that there seems to be a problem with the craft’s air conditioning system.

He also added that there was difficulty to breath.

In his last message, Wood told Hun_I that he will contact the latter as he arrives in Beijing.

Read more at: http://english.astroawani(...)possibility-31734?cp
Dus wel contact tussen passagiers en vrienden/familie

EDIT: vergist in datum las 23 in plaats van 13 Sorry

[ Bericht 1% gewijzigd door hamkaasburger op 23-03-2014 17:21:11 (vergissing in datum) ]
..
pi_138079211
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:11 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

Dat stuk is al anderhalve week oud en zitten zoveel haken en ogen aan. Hoe heeft hij bijvoorbeeld in het geheim op zijn telefoon op instagram gezeten?
Moeilijk serieus te nemen.
In the coolest little capital of the world
pi_138079245
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:19 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Dat stuk is al anderhalve week oud en zitten zoveel haken en ogen aan. Hoe heeft hij bijvoorbeeld in het geheim op zijn telefoon op instagram gezeten?
Moeilijk serieus te nemen.
oh sorry vergiste me in datum las 23 in plaats van 13
..
pi_138079662
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:11 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

EDIT: vergist in datum las 23 in plaats van 13 Sorry
Interessant! Het zou een technisch mankement logischer maken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138079825
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bedoelt een kaping én gelijktijdig een technisch mankement? Die kans lijkt mij bijzonder klein.

Dat het toestel bewust een andere koers heeft gekregen is inmiddels een feit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138079956
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:39 schreef eight het volgende:

[..]

Je bedoelt een kaping én gelijktijdig een technisch mankement? Die kans lijkt mij bijzonder klein.

Dat het toestel bewust een andere koers heeft gekregen is inmiddels een feit.
Die Wood zou er niet over liegen, of denk jij van wel?

Eerst technisch mankement, dan ruzie tussen piloten, geen kaping. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138080110
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die Wood zou er niet over liegen, of denk jij van wel?

Eerst technisch mankement, dan ruzie tussen piloten, geen kaping. ;)
Neuh, welk mens liegt nu voor slechts 15 minutes of fame?

Een technisch mankement zou meteen gemeld zijn. Hoezo geen kaping?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138080355
Waarom in zee en niet op land?
pi_138080383
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:48 schreef eight het volgende:

[..]

Fotomateriaal lijkt me voldoende bewijs en als dat nep is, is het zo te debunken.

Dat hangt ervanaf, want Wood smste om 2:12. Daarnaast is het raar dat men op dat tijdstip eten uitdeelt (of het moet een snack zijn), bij zulke red eye vluchten heb je geen diner, wel ontbijt.

pi_138080392
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:48 schreef eight het volgende:

[..]

Talloze.. Bij elke grote ramp zijn er ook zat mensen die doen alsof ze ook getroffen zijn. Zo zijn er gevallen geweest van mensen die na een aardbeving zelf onder eht puin gekropen zijn om "gered" te worden.
quote:
Niet elk technisch mankement wordt doorgegeven, dat is afhankelijk van de ernst (of de interpretatie ervan). En een aircosysteem dat moeilijk de juiste temperatuur kan vasthouden is niet iets wat heel zeldzaam is en meestal een geval van een sensor die schoon gemaakt moet worden. Dat wordt tijdens de vlucht niet doorgegeven, op de grond wordt dat aan een techneut verteld en die "haalt er een doekje overheen".
Dus theoretisch kan het wel zijn dat een technisch mankement niet als dusdanig ernstig wordt opgevat, dus niet doorgegeven en alsnog zo snel ernstig werd dat het de crash heeft veroorzaakt (zeg niet dat dat zo is, maar ik hou de optie wel open).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_138080431
  zondag 23 maart 2014 @ 18:00:49 #237
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138080528
Piloot zet airco en zuurstof in cabine langzaam uit en vliegt daarna door tot de tank leeg is. Waarom zo ver? Omdat hij anders nog kon terugkeren. Toen hij ver genoeg was was er geen weg terug meer: dood, kloar.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138080538
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fotomateriaal lijkt me voldoende bewijs en als dat nep is, is het zo te debunken.

Dat hangt ervanaf, want Wood smste om 2:12. Daarnaast is het raar dat men op dat tijdstip eten uitdeelt (of het moet een snack zijn), bij zulke red eye vluchten heb je geen diner, wel ontbijt.
quote:
The question was posed by an Astro AWANI reporter based on a screen grab of a conversation that took place between American passenger Philip Wood and his acquaintance, owner of the Instagram account with the user name Hun_l.
Als er een 'screengrab' is, waarom is die dan nog steeds niet gepubliceerd? Waarom is er überhaupt geen artikel over dit geval geschreven, los van dit stukl waarin staat dat het bij de persconferentie ter sprake is gekomen.

Antwoord: omdat het verzonnen is.
In the coolest little capital of the world
pi_138080546
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:56 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Talloze.. Bij elke grote ramp zijn er ook zat mensen die doen alsof ze ook getroffen zijn. Zo zijn er gevallen geweest van mensen die na een aardbeving zelf onder eht puin gekropen zijn om "gered" te worden.
My point exactly.
quote:
Niet elk technisch mankement wordt doorgegeven, dat is afhankelijk van de ernst (of de interpretatie ervan). En een aircosysteem dat moeilijk de juiste temperatuur kan vasthouden is niet iets wat heel zeldzaam is en meestal een geval van een sensor die schoon gemaakt moet worden. Dat wordt tijdens de vlucht niet doorgegeven, op de grond wordt dat aan een techneut verteld en die "haalt er een doekje overheen".
Dus theoretisch kan het wel zijn dat een technisch mankement niet als dusdanig ernstig wordt opgevat, dus niet doorgegeven en alsnog zo snel ernstig werd dat het de crash heeft veroorzaakt (zeg niet dat dat zo is, maar ik hou de optie wel open).
Klinkt logisch, echter op het moment dat de situatie verergert zou de piloot nog tijd genoeg moeten hebben om een mayday te doen. Of het moet een explosieve decompressie of bom zijn geweest maar daar zijn helemaal geen indicaties voor.
  zondag 23 maart 2014 @ 18:04:39 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138080651
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ik denk eigenlijk meteen dat de piloot dat in gang heeft gezet, of kan dat niet?
pi_138080669
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef eight het volgende:

[..]

Klinkt logisch, echter op het moment dat de situatie verergert zou de piloot nog tijd genoeg moeten hebben om een mayday te doen. Of het moet een explosieve decompressie of bom zijn geweest maar daar zijn helemaal geen indicaties voor.
Ik zeg ook zeker niet dat het het meest logische scenario is, maar helemaal uitsluiten kun je het ook niet. Een ernstig lek in het aircosysteem wat zorgt voor een ontploffende zuurstof fles, welke in de 777 vlakbij de communicatie computers ligt. Geen communicatie mogelijkheden meer.

Nogmaals, niet erg waarschijnlijk, maar niet uit te sluiten op dit moment.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 23 maart 2014 @ 18:08:23 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138080778
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:05 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker niet dat het het meest logische scenario is, maar helemaal uitsluiten kun je het ook niet. Een ernstig lek in het aircosysteem wat zorgt voor een ontploffende zuurstof fles, welke in de 777 vlakbij de communicatie computers ligt. Geen communicatie mogelijkheden meer.

Nogmaals, niet erg waarschijnlijk, maar niet uit te sluiten op dit moment.
maar het verklaart andere dingen weer niet dus mja, ik geloof er niet zo in
  zondag 23 maart 2014 @ 18:12:09 #243
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138080930
Ik ook niet meer :)
Anders had hij wel geprobeerd ergens te crashlanden ofzo :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138080941
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vind ik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden.

De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld door hele drommen mensen met, met alle respect, niet heel veel van de luchtvaart weten. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
C. Sagan
  zondag 23 maart 2014 @ 18:13:09 #245
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138080975
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vin dik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden.
De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
_O_
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_138081055
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

Zoals je weet ging ik voor de kaping, maar ik houd andere opties open. Een technisch mankement en dan snel landen zou ik logischer vinden, maar wat als de piloot/piloten door hypoxia verminderd toerekeningsvatbaar waren en die vreemde route naar het NW volgden?

De transponder en andere communicatie zouden in principe door brand of kortsluiting uitgeschakeld zijn.

pi_138081129
Wel interessant dat het eerst van de Daily Mail "ontkracht" was dat zijn vrouw vertrokken was, en nu ineens dat hij gescheiden is en het zijn EX-vrouw is?

pi_138081268
quote:

[..]

Ik ook niet, maar meteen uitgaan van een kaping door een van de vliegers vind ik ook weer een stap te ver en zonder bewijzen redelijk respectloos richting de nabestaanden.

De beste man heeft misschien wel voor zijn leven en dat van de passagiers gevochten, maar wordt digitaal nu al aan het kruis genageld door hele drommen mensen met, met alle respect, niet heel veel van de luchtvaart weten. Niet helemaal mijn stijl, laten we eerst wachten tot we meer weten alvorens conclusies te trekken
Niemand die hier conclusies trekt. Een onsje minder vingerwijzen naar piloot mag wel, maar vergeet niet dat het een voor de meest voor de hand liggende scenario's is
  zondag 23 maart 2014 @ 18:20:29 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138081298
quote:

[..]

Ik vind het juist zo makkelijk om wel conclusies te trekken ook al heb ik er geen verstand van en ook al weten we nog niet zoveel :@ :7 Ik hou wel van speculeren O+

Dusss, ik denk nog steeds dat de beste man zelfmoord heeft gepleegd.
En ben benieuwd naar het antwoord op mijn vraag, stel dat het waar is, dat een passagier heeft laten weten dat het wel erg warm werd etc etc, kan de piloot dat hebben gedaan?
Ook al heb ik er geen verstand van, ben wel leergierig oO<
  zondag 23 maart 2014 @ 18:21:41 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_138081357
quote:
11s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:16 schreef El_Matador het volgende:

Wel interessant dat het eerst van de Daily Mail "ontkracht" was dat zijn vrouw vertrokken was, en nu ineens dat hij gescheiden is en het zijn EX-vrouw is?
Volgens de telegraaf waren ze gescheiden maar woonden ze nog wel samen.

quote:
De ex-vrouw van de piloot, Faizah Khan, wordt ondervraagd door onderzoekers. De twee waren onlangs gescheiden maar woonden nog wel samen. Ze hebben drie kinderen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rieuze_vrouw___.html
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')