Wat is dat?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:32 schreef MrTorture het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/130603
Iemand gokte op een walvis. Zou best eens kunnen. Er zit in ieder geval beweging in.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wehehe, lollig!
Dat vliegtuig ligt vast net op een kaartje waar net een dikke wolk boven hangt ofzo. Of die zwaar overbelicht is.
Neem aan dat ze ons na de tijd wel even vertellen wat we allemaal getagd hebbenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die area heb ik ook al redelijk wat zitten klikken. Daar ligt wel e.e.a. aan zooi iig inderdaad.
"div troep, kthnxbye"quote:Op zondag 23 maart 2014 13:48 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Neem aan dat ze ons na de tijd wel even vertellen wat we allemaal getagd hebben
quote:
de fokkers zoeken zich rot, maar helaasquote:Op zondag 23 maart 2014 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben ze nou nog niks gevonden?
Had ik ook, maar sta nu weer op 1000quote:Op zondag 23 maart 2014 14:14 schreef Razor21 het volgende:
Ik had bijna 1000 tiles op Tomnod en 9 tags. Sta nu plots op 187 en nul tags.
quote:On Mar 23rd 2014 AMSA reported that a number of civil aircraft including an Airbus A319-100 have joined the search southwest of Perth. An area of 59,000 square kilometers is being searched during Mar 23rd, the area has been determined based on drift modelling derived from the marker buoys dropped during first day of search.
De a319 heeft nog best een groot bereik en hij kan ook extra tanks meenemen waardoor hij langer kan vliegen waarschijnlijk kan op deze manier meer mensen mee die vanuit de ramen kunnen zoeken naar brokstukkenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef MartijnA3 het volgende:
Met een lijntoestel gaan zoeken, dat is naar mijn idee toch wel apart.
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0quote:On Mar 23rd 2014 Malaysia's Transport Minister said, that Malaysia received new satellite images from French Authorities showing potential objects in the vicinity of the current search area in the southern corridor. The images were forwarded to Australia. Two Chinese and Two Japanese search aircraft have joined the Australian search out of Perth. An Australian vessel carrying a remote controlled submarine vehicle is on the way in the search area. Indonesia is leading the search into the northern part of the south corridor, two search aircraft from India joined the search out of Subang. The last ACARS transmission received from the aircraft at 01:07L showed nothing unusual and showed a normal routing towards Beijing.
Na 2 weken onder het genot van een kopje thee vragen of er wellicht bijzonderheden waren aan de piloot (die vooralsnog suspect nr.1 is)quote:Op zondag 23 maart 2014 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lekker tijdig wel.Lijken zijn al aan het ontbinden en dan toch maar even checken of hij niet toevallig iets gezegd heeft tegen z'n vrouw. Man, man, man. Zo incompetent dat als incompetent incontinent zou zijn ze de hele boel al hadden ondergezeken.
quote:PARIS, France- An Air France Boeing 777 has made an emergency landing at Charles De Gaulle Airport in Paris.
AF456 took off from Paris Charles De Gaulle before turning back and landing, after it declared an emergency, it was reported by Aviation watchers on Twitter. The aircraft squawked 7700 shortly after takeoff.
The Air France 777 was flying to Sao Paulo in Brazil.
De schadeclaims van de nabestaanden zullen ongetwijfeld fors zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 15:16 schreef Allesreiniger het volgende:
[..]
Na 2 weken onder het genot van een kopje thee vragen of er wellicht bijzonderheden waren aan de piloot (die vooralsnog suspect nr.1 is)
Denk wel dat dit onherbergzame en diepe gedeelte bewust is uitgezocht. Wellicht heeft ie ook bewust een vlucht uitgezocht waarbij voldoende brandstof beschikbaar is om dit gebied te bereiken. We weten ook niet of de brandstof al helemaal op was op dit punt.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je als piloot dood wil, waarom vlieg je dan net zolang door tot de brandstofmeter op nul staat (een aanname)?
Het 'echte moment' wil je dan toch zelf bepalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |