abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138072253
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben ze nou nog niks gevonden?
de fokkers zoeken zich rot, maar helaas
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 23 maart 2014 @ 14:14:24 #212
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_138072350
Ik had bijna 1000 tiles op Tomnod en 9 tags. Sta nu plots op 187 en nul tags.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 23 maart 2014 @ 14:19:51 #213
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138072510
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:14 schreef Razor21 het volgende:
Ik had bijna 1000 tiles op Tomnod en 9 tags. Sta nu plots op 187 en nul tags.
Had ik ook, maar sta nu weer op 1000
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 23 maart 2014 @ 14:26:29 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138072750
2074, maar geen tags...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 maart 2014 @ 14:32:45 #215
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138072962
Ik tag van alles, maar er is nog nooit iemand met mijn tags eens geweest, volgens het duimpje :{
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138073238
avherald.com:
quote:
On Mar 23rd 2014 AMSA reported that a number of civil aircraft including an Airbus A319-100 have joined the search southwest of Perth. An area of 59,000 square kilometers is being searched during Mar 23rd, the area has been determined based on drift modelling derived from the marker buoys dropped during first day of search.
8)7
pi_138073369
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:40 schreef MartijnA3 het volgende:
avherald.com:

[..]

8)7
Wat is er zo opmerkelijk?
pi_138073762
Met een lijntoestel gaan zoeken, dat is naar mijn idee toch wel apart.
pi_138073858
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef MartijnA3 het volgende:
Met een lijntoestel gaan zoeken, dat is naar mijn idee toch wel apart.
De a319 heeft nog best een groot bereik en hij kan ook extra tanks meenemen waardoor hij langer kan vliegen waarschijnlijk kan op deze manier meer mensen mee die vanuit de ramen kunnen zoeken naar brokstukken
..
pi_138074132
De Fransen hebben ook brokstukken gespot:

quote:
On Mar 23rd 2014 Malaysia's Transport Minister said, that Malaysia received new satellite images from French Authorities showing potential objects in the vicinity of the current search area in the southern corridor. The images were forwarded to Australia. Two Chinese and Two Japanese search aircraft have joined the Australian search out of Perth. An Australian vessel carrying a remote controlled submarine vehicle is on the way in the search area. Indonesia is leading the search into the northern part of the south corridor, two search aircraft from India joined the search out of Subang. The last ACARS transmission received from the aircraft at 01:07L showed nothing unusual and showed a normal routing towards Beijing.
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
pi_138074441
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Lekker tijdig wel. :') Lijken zijn al aan het ontbinden en dan toch maar even checken of hij niet toevallig iets gezegd heeft tegen z'n vrouw. Man, man, man. Zo incompetent dat als incompetent incontinent zou zijn ze de hele boel al hadden ondergezeken.
Na 2 weken onder het genot van een kopje thee vragen of er wellicht bijzonderheden waren aan de piloot (die vooralsnog suspect nr.1 is) |:(
pi_138077087
quote:
PARIS, France- An Air France Boeing 777 has made an emergency landing at Charles De Gaulle Airport in Paris.

AF456 took off from Paris Charles De Gaulle before turning back and landing, after it declared an emergency, it was reported by Aviation watchers on Twitter. The aircraft squawked 7700 shortly after takeoff.

The Air France 777 was flying to Sao Paulo in Brazil.


http://www.bigbreakingnew(...)makes-emergency.html
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138077290
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:16 schreef Allesreiniger het volgende:

[..]

Na 2 weken onder het genot van een kopje thee vragen of er wellicht bijzonderheden waren aan de piloot (die vooralsnog suspect nr.1 is) |:(
De schadeclaims van de nabestaanden zullen ongetwijfeld fors zijn
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 23 maart 2014 @ 16:39:23 #224
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138077594
Zouden die pings er niet geweest zijn, was men nooit op het idee gekomen zo ver zuidelijk te gaan zoeken...

Maar als je als piloot dood wil, waarom vlieg je dan net zolang door tot de brandstofmeter op nul staat (een aanname)?
Het 'echte moment' wil je dan toch zelf bepalen?

Ligt dit zoekgebied trouwens op een afstand die het toestel met efficient vliegen maximaal heeft kunnen halen?
pi_138078912
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je als piloot dood wil, waarom vlieg je dan net zolang door tot de brandstofmeter op nul staat (een aanname)?
Het 'echte moment' wil je dan toch zelf bepalen?
Denk wel dat dit onherbergzame en diepe gedeelte bewust is uitgezocht. Wellicht heeft ie ook bewust een vlucht uitgezocht waarbij voldoende brandstof beschikbaar is om dit gebied te bereiken. We weten ook niet of de brandstof al helemaal op was op dit punt.
pi_138078935
http://english.astroawani(...)on-possibility-31734

quote:
SEPANG: Datuk Seri Hishammuddin Hussein brushed aside claims that there was still a possibility for passengers of the ill fated MH370 to communicate with people on the ground at 2am, 30 minutes after the plane was last spotted on Saturday.

"No," he replied when asked in the press conference on Wednesday.

The question was posed by an Astro AWANI reporter based on a screen grab of a conversation that took place between American passenger Philip Wood and his acquaintance, owner of the Instagram account with the user name Hun_l.

Wood, was recorded exchanging messages at 2.12am via instant messaging application, Kik Messenger, whilst the supper service on board the flight was underway.

Astro AWANI was alerted of this conversation by a source that wished to remain anonymous. The source shared screen grabs of his conversation with Hun, who also mentioned that he has been in contact with the Wood's brother who advised him to wait before taking further actions.

The identity of Hun_I who was tracked down to be in Beijing, was verified by Astro AWANI who called two individuals in Malaysia who knows him personally.

In the conversation, Wood who claims to be using his phone in the plane secretly, said that the temperature in the cabin was warm and that there seems to be a problem with the craft’s air conditioning system.

He also added that there was difficulty to breath.

In his last message, Wood told Hun_I that he will contact the latter as he arrives in Beijing.

Read more at: http://english.astroawani(...)possibility-31734?cp
Dus wel contact tussen passagiers en vrienden/familie


EDIT: vergist in datum las 23 in plaats van 13 Sorry

[ Bericht 1% gewijzigd door hamkaasburger op 23-03-2014 17:21:11 (vergissing in datum) ]
..
pi_138079211
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:11 schreef hamkaasburger het volgende:
http://english.astroawani(...)on-possibility-31734

[..]

Dus wel contact tussen passagiers en vrienden/familie
Dat stuk is al anderhalve week oud en zitten zoveel haken en ogen aan. Hoe heeft hij bijvoorbeeld in het geheim op zijn telefoon op instagram gezeten?
Moeilijk serieus te nemen.
In the coolest little capital of the world
pi_138079245
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:19 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Dat stuk is al anderhalve week oud en zitten zoveel haken en ogen aan. Hoe heeft hij bijvoorbeeld in het geheim op zijn telefoon op instagram gezeten?
Moeilijk serieus te nemen.
oh sorry vergiste me in datum las 23 in plaats van 13
..
pi_138079662
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:11 schreef hamkaasburger het volgende:
http://english.astroawani(...)on-possibility-31734

[..]

Dus wel contact tussen passagiers en vrienden/familie


EDIT: vergist in datum las 23 in plaats van 13 Sorry
Interessant! Het zou een technisch mankement logischer maken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138079825
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Interessant! Het zou een technisch mankement logischer maken.
Je bedoelt een kaping én gelijktijdig een technisch mankement? Die kans lijkt mij bijzonder klein.

Dat het toestel bewust een andere koers heeft gekregen is inmiddels een feit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138079956
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:39 schreef eight het volgende:

[..]

Je bedoelt een kaping én gelijktijdig een technisch mankement? Die kans lijkt mij bijzonder klein.

Dat het toestel bewust een andere koers heeft gekregen is inmiddels een feit.
Die Wood zou er niet over liegen, of denk jij van wel?

Eerst technisch mankement, dan ruzie tussen piloten, geen kaping. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138080110
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die Wood zou er niet over liegen, of denk jij van wel?

Eerst technisch mankement, dan ruzie tussen piloten, geen kaping. ;)
Neuh, welk mens liegt nu voor slechts 15 minutes of fame?

Een technisch mankement zou meteen gemeld zijn. Hoezo geen kaping?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138080355
Waarom in zee en niet op land?
pi_138080383
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:48 schreef eight het volgende:

[..]

Neuh, welk mens liegt nu voor slechts 15 minutes of fame?

Een technisch mankement zou meteen gemeld zijn. Hoezo geen kaping?
Fotomateriaal lijkt me voldoende bewijs en als dat nep is, is het zo te debunken.

Dat hangt ervanaf, want Wood smste om 2:12. Daarnaast is het raar dat men op dat tijdstip eten uitdeelt (of het moet een snack zijn), bij zulke red eye vluchten heb je geen diner, wel ontbijt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138080392
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:48 schreef eight het volgende:

[..]

Neuh, welk mens liegt nu voor slechts 15 minutes of fame?
Talloze.. Bij elke grote ramp zijn er ook zat mensen die doen alsof ze ook getroffen zijn. Zo zijn er gevallen geweest van mensen die na een aardbeving zelf onder eht puin gekropen zijn om "gered" te worden.
quote:
Een technisch mankement zou meteen gemeld zijn. Hoezo geen kaping?
Niet elk technisch mankement wordt doorgegeven, dat is afhankelijk van de ernst (of de interpretatie ervan). En een aircosysteem dat moeilijk de juiste temperatuur kan vasthouden is niet iets wat heel zeldzaam is en meestal een geval van een sensor die schoon gemaakt moet worden. Dat wordt tijdens de vlucht niet doorgegeven, op de grond wordt dat aan een techneut verteld en die "haalt er een doekje overheen".
Dus theoretisch kan het wel zijn dat een technisch mankement niet als dusdanig ernstig wordt opgevat, dus niet doorgegeven en alsnog zo snel ernstig werd dat het de crash heeft veroorzaakt (zeg niet dat dat zo is, maar ik hou de optie wel open).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_138080431
  zondag 23 maart 2014 @ 18:00:49 #237
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138080528
Piloot zet airco en zuurstof in cabine langzaam uit en vliegt daarna door tot de tank leeg is. Waarom zo ver? Omdat hij anders nog kon terugkeren. Toen hij ver genoeg was was er geen weg terug meer: dood, kloar.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138080538
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fotomateriaal lijkt me voldoende bewijs en als dat nep is, is het zo te debunken.

Dat hangt ervanaf, want Wood smste om 2:12. Daarnaast is het raar dat men op dat tijdstip eten uitdeelt (of het moet een snack zijn), bij zulke red eye vluchten heb je geen diner, wel ontbijt.
quote:
The question was posed by an Astro AWANI reporter based on a screen grab of a conversation that took place between American passenger Philip Wood and his acquaintance, owner of the Instagram account with the user name Hun_l.
Als er een 'screengrab' is, waarom is die dan nog steeds niet gepubliceerd? Waarom is er überhaupt geen artikel over dit geval geschreven, los van dit stukl waarin staat dat het bij de persconferentie ter sprake is gekomen.

Antwoord: omdat het verzonnen is.
In the coolest little capital of the world
pi_138080546
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:56 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Talloze.. Bij elke grote ramp zijn er ook zat mensen die doen alsof ze ook getroffen zijn. Zo zijn er gevallen geweest van mensen die na een aardbeving zelf onder eht puin gekropen zijn om "gered" te worden.
My point exactly.
quote:
Niet elk technisch mankement wordt doorgegeven, dat is afhankelijk van de ernst (of de interpretatie ervan). En een aircosysteem dat moeilijk de juiste temperatuur kan vasthouden is niet iets wat heel zeldzaam is en meestal een geval van een sensor die schoon gemaakt moet worden. Dat wordt tijdens de vlucht niet doorgegeven, op de grond wordt dat aan een techneut verteld en die "haalt er een doekje overheen".
Dus theoretisch kan het wel zijn dat een technisch mankement niet als dusdanig ernstig wordt opgevat, dus niet doorgegeven en alsnog zo snel ernstig werd dat het de crash heeft veroorzaakt (zeg niet dat dat zo is, maar ik hou de optie wel open).
Klinkt logisch, echter op het moment dat de situatie verergert zou de piloot nog tijd genoeg moeten hebben om een mayday te doen. Of het moet een explosieve decompressie of bom zijn geweest maar daar zijn helemaal geen indicaties voor.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 23 maart 2014 @ 18:04:39 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138080651
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Interessant! Het zou een technisch mankement logischer maken.
ik denk eigenlijk meteen dat de piloot dat in gang heeft gezet, of kan dat niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')