18 maart - 23.00 De koerswijziging van het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines was ingesteld in de boordcomputer. Het is nog niet duidelijk of dat gebeurd is voor of tijdens de vlucht. De nieuwe ontdekking maakt duidelijk dat de piloten geen abrupte wijziging hebben ingezet.
18 maart - 16.30 Thailand heeft een signaal van een onbekend vliegtuig op de rader opgevangen kort nadat het toestel van Malaysia Airlines was verdwenen. Dat zei een woordvoerder van de Thaise luchtmacht vandaag tegen nieuwszender CNN. Wanhopige familieleden van de Chinese passagiers van het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines hebben vandaag gedreigd met een hongerstaking als de Maleisische autoriteiten niet meer duidelijkheid geven over wat er is gebeurd
18 maart - 15.30 Residents of the remote Maldives island of Kuda Huvadhoo in Dhaal Atoll have reported seeing a "low flying jumbo jet" on the morning of the disappearance of the Malaysia Airlines flight MH370. They said that it was a white aircraft, with red stripes across it – which is what the Malaysia Airlines flights typically look like.
18 maart - 14.00 Investigators have discovered the runways of five airports near the Indian Ocean loaded into Captain Zaharie Ahmad Shah’s home-made flight simulator, a Malay daily reported today.. “The simulation programmes are based on runways at the Male International Airport in Maldives, an airport owned by the United States (Diego Garcia), and three other runways in India and Sri Lanka, all have runway lengths of 1,000 metres.
“We are not discounting the possibility that the plane landed on a runway that might not be heavily monitored, in addition to the theories that the plane landed on sea, in the hills, or in an open space,” the source was quoted as saying.
Although Defence Minister Datuk Seri Hishammuddin Hussein denied yesterday that the plane had landed at US military base Diego Garcia, the source told the daily that this possibility will still be investigated based on the data found in Zaharie’s flight simulator software.
Situatie in het kort:
Sinds zaterdagochtend 8 maart 01:21 (GMT +8) wordt een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand. De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur International Airport met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 24 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland. Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten. Het vliegtuig is om 08:11 op satellietbeelden gepingd in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment het vliegtuig nog in de lucht was of op land is geregistreerd. Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen. De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.
Persconferentie Avherald:
• 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14) • Er wordt in de territories van 11 landen gezocht. • Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt. • Focus is nu op crew en passagiers. • De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht. • Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist. • Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board. • Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond. • Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere kapingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord van dank
Iedereen die aan het topic heeft meegewerkt, d.m.v. nieuwslinks, technische kennisoverdracht en nuttige plaatjes en video's wordt hartelijk bedankt.
De OP is het resultaat van ruim 8 dagen hard teamwork en tracht de lezer te informeren van:
• Laatste nieuws - vaak geupdate - bovenaan zodat je niet het hele topic doorhoeft • Achtergronden - technische informatie is voor de geinteresseerde leek om wijzer te worden • Eerdere gebeurtenissen waar we wat van kunnen leren
Vermoedelijke locatie vliegtuig - speculatie door verscheidene FOK!kers:
Falco - Tibet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Co_OL - Noord-Korea:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. El_Matador - Voorheen: Gobiwoestijn, China/Tibet - geslaagde kaping 56% kans - nu: Ruzie tussen de piloten en in de Indische Oceaan gestort. :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eight - Noordelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DeParo - Centraal Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Arthur_Spooner - Zuidelijke Indische Oceaan - tussen Diego Garcia en Australië:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mr.Banaan_1 - Christmas of Cocos Island - Zuidelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MrTorture - Straat van Malakka, tussen Penang en Sumatra:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MartijnA3 - Zuidelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Uccie - grensgebied Myanmar, India en China - neergestort
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Marrije:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maleisische overheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.===================================================================
De winnaar van de speculatiewedstrijd krijgt deze zomer (mits het vliegtuig dan gevonden is ) een Colombiaanse lekkernij.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Volgens de beschrijving op Tomnod zou een spoor er zo uit zien :
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Begin nu inderdaad te denken dat het een oliespoor is. Tomnod doet wat vaag. Bovenste deel is behoorlijk donker eronder wat lichter :
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef Razor21 het volgende: Begin nu inderdaad te denken dat het een oliespoor is. Tomnod doet wat vaag. Bovenste deel is behoorlijk donker eronder wat lichter :
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
Wat ik dacht? Ik dacht dat als een vliegtuig opeens een heel andere route neemt, binnen de kortste keren F16's de lucht in vliegen.
Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende: Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Thank! Kun je nog steeds niet zien waar je precies zit te zoeken? En welke gebieden laten ze allemaal onderzoeken>
Nee voor mij compleet een raadsel waar ik nu ben :-)
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende: Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
Wat ik dacht? Ik dacht dat als een vliegtuig opeens een heel andere route neemt, binnen de kortste keren F16's de lucht in vliegen.
Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende: Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
Wat ik dacht? Ik dacht dat als een vliegtuig opeens een heel andere route neemt, binnen de kortste keren F16's de lucht in vliegen.
Vanochtend reed mijn bus ook een andere route dan normaal, verbaasde me ook dat er helemaal geen politie bij kwam, had zo verkeerd af kunnen lopen dit.!
Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende: Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
Wat ik dacht? Ik dacht dat als een vliegtuig opeens een heel andere route neemt, binnen de kortste keren F16's de lucht in vliegen.
Alleen ga je daar niet 900 km/u in op enkele kilometers hoogte
Klopt. Maar als een busschauffeur kwaad wil, kan hij de hele bus ook van een berg af laten rijden. En dan bedoel ik natuurlijk niet de stadsbus van Connexxion, maar in wat gevaarlijkere gebieden. Denk aan touringbussen die naar Spanje rijden en makkelijk een afslagje kunnen pakken richting de Franse bergen.
Vervang 'challenge' in de url door 'api' en je krijgt de coordinaten.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende: Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
Dat geldt voor het hele leven natuurlijk. Een risico waar je mee moet leren leven. Je bent ook overgeleverd aan een arts, je zult maar een Jansen Steur treffen. Je kunt ook de verkeerde partner treffen, etc. etc.
Piloten zijn onschendbaar, zelfs als het alarm afgaat mogen ze zo doorlopen. Stel je voor, we gaan niet piloten vragen hun schoenen uit te doen, dat doe je niet.
Ik denk als nabestaanden dit te weten komen, Malaysian Airways nog een flinke schadeclaim te wachten staat.
Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef Loekie1 het volgende: Piloten zijn onschendbaar, zelfs als het alarm afgaat mogen ze zo doorlopen. Stel je voor, we gaan niet piloten vragen hun schoenen uit te doen, dat doe je niet.
Ik denk als nabestaanden dit te weten komen, Malaysian Airways nog een flinke schadeclaim te wachten staat.
Alsof je een wapen nodig hebt om deze actie uit te voeren. De piloot hoeft maar 1 iemand uit te schakelen. Dat kan met blote handen als je dat wil.
Er zijn brokstukken gevonden op satellietfoto's; áls die brokstukken al nog terug te vinden zijn, dan is er nog steeds een kans dat ze helemaal niks met dit vliegtuig te maken hebben.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende: Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
Wat ik dacht? Ik dacht dat als een vliegtuig opeens een heel andere route neemt, binnen de kortste keren F16's de lucht in vliegen.
Datzelfde gevoel heb ik ook. Dat is het iets wat ik overduidelijk heb geleerd van deze hele situatie. Tuurlijk kan een buschauffeur dit ook doen, maar die kun je in geval van nood EVENTUEEL nog overmeesteren als je het op tijd in de gaten hebt. Een piloot kan blijkbaar alles uitschakelen om bijna twee weken onvindbaar te zijn, uren rond vliegen en eventueel zichzelf laten neerstorten .
Een piloot is ook niet heilig. Ook al hebben ze een behoorlijke studie achter de rug. Ik hoop dat de internationale luchtvaart hier naar gaat kijken als blijkt dat Zaharie of de co dit op zijn geweten heeft. Ik ben daarom ook enorm benieuwd of ze daar achter kunnen komen.
Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef Loekie1 het volgende: Piloten zijn onschendbaar, zelfs als het alarm afgaat mogen ze zo doorlopen. Stel je voor, we gaan niet piloten vragen hun schoenen uit te doen, dat doe je niet.
Dat zou je denken hè, maar niets is minder waar.
Ten eerste moeten piloten (welke in Nederland werken iig) een achtergrond check bij de AIVD (of hoe het tegenwoordig ook heet) doorlopen, waarbij ook naar relaties, ouders en vrienden gekeken wordt. Ten tweede worden ze op het vliegveld wel degelijk gecontroleerd, op praktisch hetzelfde niveau als passagiers. Dus paspoort laten zien (bij niet Schengen), tas door de x-ray en door de poortjes inclusief fouilleren. Dus ook in de VS na een vlucht van 10 uur werken nog anderhalf uur in de rij bij immigratie en bij vertrek wel degelijk riem los, schoenen uit, tablet uit de tas en zowat vinger in de bips.
En dat terwijl een piloot eigenlijk geen eens een wapen nodig heeft..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Begin februari zijn bestanden gewist op zijn flight simulator.
Wat ook gewoon kan zijn omdat 'ie uitgevlogen was op bepaalde vliegvelden of graag andere vliegvelden wilde installeren en ruimte nodig had, en zo zijn er nog wel honderd onschuldige verklaringen te bedenken.
Wat ook gewoon kan zijn omdat 'ie uitgevlogen was op bepaalde vliegvelden of graag andere vliegvelden wilde installeren en ruimte nodig had, en zo zijn er nog wel honderd onschuldige verklaringen te bedenken.
daarom verwijder ik nooit wat.. lijkt het ook niet verdacht
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Bron? Volgens mij is dit totale onzin! Dat er iets gewist is, daar werden nog helemaal geen conclusies aan verbonden.
Is uitgebreid op het nieuws geweest. Bovendien heeft hij waarschijnlijk gewacht op een groentje als co-piloot. Alles duidt op een zeer goed voorbereide actie.
Datzelfde gevoel heb ik ook. Dat is het iets wat ik overduidelijk heb geleerd van deze hele situatie. Tuurlijk kan een buschauffeur dit ook doen, maar die kun je in geval van nood EVENTUEEL nog overmeesteren als je het op tijd in de gaten hebt. Een piloot kan blijkbaar alles uitschakelen om bijna twee weken onvindbaar te zijn, uren rond vliegen en eventueel zichzelf laten neerstorten .
Een piloot is ook niet heilig. Ook al hebben ze een behoorlijke studie achter de rug. Ik hoop dat de internationale luchtvaart hier naar gaat kijken als blijkt dat Zaharie of de co dit op zijn geweten heeft. Ik ben daarom ook enorm benieuwd of ze daar achter kunnen komen.
Maar wat had jij dan in gedachten? Het aantal piloten dat een kaping/zelfmoord heeft ondernomen is nog altijd fors lager dan "reguliere" kapingen. Het is gebleken dat het hermetisch afsluiten van de cockpit vaker een goed idee is dan een slecht. Dus dan moet je, om zelfmoord/kaping door piloten onmogelijk te maken ofwel aan het bovenstaande tornen, of van buitenaf kunnen ingrijpen. Echter in het eerst vergroot je de kans op iets wat toch al vaker voor komt en in het tweede verschuif je het probleem alleen maar.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Ten eerste moeten piloten (welke in Nederland werken iig) een achtergrond check bij de AIVD (of hoe het tegenwoordig ook heet) doorlopen, waarbij ook naar relaties, ouders en vrienden gekeken wordt. Ten tweede worden ze op het vliegveld wel degelijk gecontroleerd, op praktisch hetzelfde niveau als passagiers. Dus paspoort laten zien (bij niet Schengen), tas door de x-ray en door de poortjes inclusief fouilleren. Dus ook in de VS na een vlucht van 10 uur werken nog anderhalf uur in de rij bij immigratie en bij vertrek wel degelijk riem los, schoenen uit, tablet uit de tas en zowat vinger in de bips.
En dat terwijl een piloot eigenlijk geen eens een wapen nodig heeft..
Oké, ik geloof je, maar deze piloot werd slechts lichtjes afgetast nadat het lampje op het poortje ging branden.
Is uitgebreid op het nieuws geweest. Bovendien heeft hij waarschijnlijk gewacht op een groentje als co-piloot. Alles duidt op een zeer goed voorbereide actie.
Nee dat is jouw interpretatie. Het enige feit is dat er bestanden zijn gewist in februari. Ja, op mijn computer ook. Ook is er geen route gevonden die naar deze plek leidt. Je maakt je eigen nieuws.
Is uitgebreid op het nieuws geweest. Bovendien heeft hij waarschijnlijk gewacht op een groentje als co-piloot. Alles duidt op een zeer goed voorbereide actie.
Oké, ik geloof je, maar deze piloot werd slechts lichtjes afgetast nadat het lampje op het poortje ging branden.
Ik ben de eerste om toe te geven dat het op sommige plekken anders kan gaan, maar dat is niet overal zo. Daarnaast wil ik geen geheimen weggeven, maar er is aan boord beter spul te vinden dan welk mes een piloot ook mee wil nemen.. Daarnaast laat de kaping van de Ethiopische kist goed zien dat het ook heel makkelijk zonder wapens kan als piloot.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Nee dat is jouw interpretatie. Het enige feit is dat er bestanden zijn gewist in februari. Ja, op mijn computer ook. Ook is er geen route gevonden die naar deze plek leidt. Je maakt je eigen nieuws.
Nee, die route heeft ie niet op de computer laten staan de slimmerik.
Hier begint het wel op te lijken ja. Als het zo is, grote kans dat het nog wel even gaat duren voor ze iets vinden. Als de piloot het zo gedetailleerd uitgepuzzeld heeft, zal hij ook wel een manier hebben gehad om zo snel mogelijk van het wateroppervlak te verdwijnen.
heb ik ook gelezen, op cnn dacht ik? dat een maand voor betreffende vlucht bestanden zijn verwijderd van die flight simulator
Dat ontken ik ook niet, maar er kon geen enkele conclusies aan verbonden worden. Was het met opzet? Of gewoon vanwege een update o.i.d. En wat is er verwijderd. Maar Loekie weet kennelijk meer.
Hier begint het wel op te lijken ja. Als het zo is, grote kans dat het nog wel even gaat duren voor ze iets vinden. Als de piloot het zo gedetailleerd uitgepuzzeld heeft, zal hij ook wel een manier hebben gehad om zo snel mogelijk van het wateroppervlak te verdwijnen.
Dit was het doel: Diamantina Deep From Wikipedia, the free encyclopedia
The Diamantina Deep is located in the Diamantina Trench southwest of Perth, Western Australia. The Diamantina Trench is in the eastern part of the larger Diamantina Fracture Zone, which stretches from the Ninety East Ridge to the Naturaliste Plateau, which lies off the lower part of Southwest Australia.[1]
A survey in 1961 by the Australian oceanographic survey ship HMAS Diamantina (K377) confirmed the bathymetry as well as conducting a scientific survey. The trench was named after her.
It is located about 1,125 km west-southwest of Perth at 35°S and 104°E and has been measured at 8,047 m (26,401 ft) deep. However, current etopo1-data[2] show a maximum depth of only 7,299 m (23,947 ft) at 34.83°S 102.57°E.
Dat ontken ik ook niet, maar er kon geen enkele conclusies aan verbonden worden. Was het met opzet? Of gewoon vanwege een update o.i.d. En wat is er verwijderd. Maar Loekie weet kennelijk meer.
ja sorry ik denk hetzelfde als jij had over de conclusie van loekie heen gekeken
Ruimtegebrek of what ever. Het zou mij verbazen als ze daar werkelijk iets mee kunnen, ik schat die man slimmer in.
Toch ben ik sceptisch, het is 24 meter lang en drijft, zouden het niet eerder kleinere stukken zijn die drijven en vleugels romp naar de bodem verdwijnen?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Op donderdag 20 maart 2014 12:12 schreef bedachtzaam het volgende: Toch ben ik sceptisch, het is 24 meter lang en drijft, zouden het niet eerder kleinere stukken zijn die drijven en vleugels romp naar de bodem verdwijnen?
Na 1,5 week komt het misschien naar boven? Als het een zachte landing is geweest, laten vollopen met water (verdrinking passagiers), dan breekt hij denk ik niet in veel stukken.
de gevonden dingen Zuid-W. van Perth in zee hebben de afmeting van containers lees ik op twitter, maar laten we het Noorse schip oid afwachten. Dat is wat betrouwbaarder dan een tweetje
Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef Draailamp het volgende: de gevonden dingen Zuid-W. van Perth in zee hebben de afmeting van containers lees ik op twitter
Zou wel een vreemde plek zijn voor containers. Lijkt me niet dat daar schepen varen.
Na 1,5 week komt het misschien naar boven? Als het een zachte landing is geweest, laten vollopen met water (verdrinking passagiers), dan breekt hij denk ik niet in veel stukken.
Ik zie echt geen enkele reden voor een zachte landing.
Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Frutsel het volgende: Er zou nu een Noors schip in het gebied zijn waar de wrakstukken zijn gezien... ben benieuwd
Toch lijkt er wel iets te drijven, het zal nog wel even duren voordat het weer gevonden word. Ik weet ook niet van wanneer de satalietfoto is.
Van de 16e.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op donderdag 20 maart 2014 12:26 schreef Loekie1 het volgende: Dit is 'm, zeker weten, alles wijst erop. We mogen blij zijn dat de piloot niet gekozen heeft voor Sydney of Perth. Dat is een schrale troost.
Prepare to be disappointed...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef MaJo het volgende: In Australië is het toch een uur of 8 later? Dan is het daar dus inmiddels donker en zullen ze de zoektocht tot morgen moeten uitstellen lijkt me.
Als je google maps ver genoeg uitzoomt, zie je waar het dag en nacht is en inderdaad: donker nu daar
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Snap niet waarom je bij Tomnod niet kan kiezen waar je wilt zoeken. Of welke gebieden nog niet zijn nagekeken door andere mensen. Nu is het echt zoeken naar een speld.......
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Hoop echt dat ze iets vinden. Door alle realistische en onrealistische scenario's en het ver van mijn bed gehalte is het net een film die je pas snapt nadat je hem drie keer gezien hebt.
Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef MaJo het volgende: In Australië is het toch een uur of 8 later? Dan is het daar dus inmiddels donker en zullen ze de zoektocht tot morgen moeten uitstellen lijkt me.
In Perth is het nu 20:00. De objecten liggen westelijk van Australië dus waar het wellicht 19:00 is. Licht zat lijkt me.
Grote probleem is het slechte weer heb ik begrepen. Met helder weer zou je ook makkelijk in het donker kunnen zoeken. Night vision enzo. Of ben ik nu te hi-tech?
Op donderdag 20 maart 2014 12:12 schreef bedachtzaam het volgende: Toch ben ik sceptisch, het is 24 meter lang en drijft, zouden het niet eerder kleinere stukken zijn die drijven en vleugels romp naar de bodem verdwijnen?
Als de staart los is gekomen van de romp dan blijft deze wel drijven. Vleugels zie je ook geregeld drijven, net als de neus van het vliegtuig. De romp zakt wel altijd af naar de bodem.
Wat er blijft drijven is afhankelijk van de point of impact.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Dat ontken ik ook niet, maar er kon geen enkele conclusies aan verbonden worden. Was het met opzet? Of gewoon vanwege een update o.i.d. En wat is er verwijderd. Maar Loekie weet kennelijk meer.
Het zou vreemder zijn en pas echt verdacht als het wissen dagen voor de vlucht was gebeurd, maar meer dan een maand kan prima door een normale zaak komen. Door updates idd, temporary files die gewist worden op regelmatige basis, of misschien dat het programma maar een maand historie bewaard en 3 maart oid is wander hij het laatst gebruikte.
Als hij het programma heeft gebruikt voor trailruns, dan zou het erg onlogisch zijn als de laatste gebruik meer dan een maand voor het incident is. Je verwacht dan dat de piloot er nog even naar gekeken heeft een week van tevoren en dus meer recent gewiste data ipv meer dan een maand geleden.
Hoe dan ook, gewiste data van zover terug is weg. Files zouden zeer waarschijnlijk allang zijn overschreven dus ik verwacht niet dat ze er wat van kunnen terug halen. Misschien dat het programma de data nog ergens anders bewaard in versleutelde files ofzo die hij heeft gemist.
Lijkt er dus op dat het een van de piloten was. Het tragische is dat er een grote kans bestaat dat nooit duidelijk wordt wie van de 2 het was. Lijkt me voor de families geen prettige gedachte. Vooral als er voor beide personen geen aanleiding/aanwijzing was om zoiets te doen.
Hoe kom je tot die conclusie als je in dezelfde post zegt dat er geen aanleiding voor te vinden is?
Als het al een "inside job" was, waarom niet iemand uit de cabinebemanning? (bij KLM lopen er genoeg rond die wachten op een baan na de vliegopleiding)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Op donderdag 20 maart 2014 13:20 schreef eight het volgende: Die kaart waarop alle pings staan (OP bovenaan) is deze al officieel bevestigd?
Nee, het zijn "assumptions".
Het leek me duidelijk, gisteren, maar na een dag zoeken op die plek niet.
1200 km ten westen van Australië op 35 graden ZB. Als het in Perth 20:00 is, en daar 19:00 of 18:00, dan is het vrij snel donker; je zit in Noord-Marokko met 35 graden ZB...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef Draailamp het volgende: de gevonden dingen Zuid-W. van Perth in zee hebben de afmeting van containers lees ik op twitter, maar laten we het Noorse schip oid afwachten. Dat is wat betrouwbaarder dan een tweetje
Container maximum is 40ft. 40ft = 12,20m
Dat is half zo lang als dat er aangegeven is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt' 'Ieder nadeel heb zijn voordeel' We zullen je nooit, nooit vergeten 1947-2016
12.23 Richard Orange has found the vital statistics of the Höegh St Petersburg- it is not an easily manoeverable ship. It can carry 7850 cars which makes it one of the largest car carrier ships in the world. it can also carry 27352 tonnes when the ship is fully loaded.
12.19 Our correspondent Jonathan Pearlman sends us this update from Kuala Lumpur: "The search to confirm the debris and find the black box faces enormous challenges - an Indian Ocean expert I spoke to says the objects were detected in one of the world's most hostile and remote maritime environments.
Apparently the debris could already have drifted about 300 miles from the crashsite. I spoke to a contact involved in the investigation who says the debris is where they expected the plane to end up and they are still convinced the flight was deliberately flown off course (they don't accept the electrical fire theory).
Authorities here and in Australia are so far refusing to say which commercial vessel has been despatched to the search area. Malsyian authorities say the next step after the plane is confirmed is to find the black box. But there are only a handful of crafts that could go deep enough to find it in those waters."
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op donderdag 20 maart 2014 13:34 schreef Palomar het volgende: Lijkt er dus op dat het een van de piloten was. Het tragische is dat er een grote kans bestaat dat nooit duidelijk wordt wie van de 2 het was. Lijkt me voor de families geen prettige gedachte. Vooral als er voor beide personen geen aanleiding/aanwijzing was om zoiets te doen.
Inderdaad. Maar dat was juist het doel van de verantwoordelijke piloot. Familie en de wereld in het ongewisse laten. Zelf nooit 100% de foute naam krijgen, enkel een vermoeden bijvoorbeeld.
Of er geen aanleiding voor was weet niemand hier, misschien zelfs zijn familie niet. Iemand kan knakken in het hoofd en dat hoeft niemand te zien.
"Malsyian authorities say the next step after the plane is confirmed is to find the black box. But there are only a handful of crafts that could go deep enough to find it in those waters."
Tenzij ze overtuigend bewijs achterlaten vind ik het echt verbazend dat ze dit soort uitspraken doen op basis van die paar vage satelliet foto's. Ze doen alsof ze het vliegtuig al gevonden hebben.
Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Drebbelman het volgende: Tenzij ze overtuigend bewijs achterlaten vind ik het echt verbazend dat ze dit soort uitspraken doen op basis van die paar vage satelliet foto's. Ze doen alsof ze het vliegtuig al gevonden hebben.
Dat doet mij ook verbazen. De wereld is te gefocused. Mediageil oa
Hoe kom je tot die conclusie als je in dezelfde post zegt dat er geen aanleiding voor te vinden is?
Om een vliegtuig zo precies naar dat diepe deel van de oceaan te vliegen, om de radars heen, heb je imo vlieg-/navigeerervaring nodig. Het is niet even de stuurknuppel overnemen en maar random wat vliegen tot je crasht. Daarnaast komt niet iedereen zomaar de cockpit binnen. Kans is dus heel groot dat het 1 van de 2 piloten was.
Wrak is natuurlijk nog niet gevonden, maar kans is wel heel groot dat de plek die nu genoemd wordt de plek is waar het vliegtuig is gecrasht (in de buurt van die rode satellietlijn, afgelegen plek, diep water)
12.23 Richard Orange has found the vital statistics of the Höegh St Petersburg- it is not an easily manoeverable ship. It can carry 7850 cars which makes it one of the largest car carrier ships in the world. it can also carry 27352 tonnes when the ship is fully loaded.
12.19 Our correspondent Jonathan Pearlman sends us this update from Kuala Lumpur: "The search to confirm the debris and find the black box faces enormous challenges - an Indian Ocean expert I spoke to says the objects were detected in one of the world's most hostile and remote maritime environments.
Apparently the debris could already have drifted about 300 miles from the crashsite. I spoke to a contact involved in the investigation who says the debris is where they expected the plane to end up and they are still convinced the flight was deliberately flown off course (they don't accept the electrical fire theory).
Authorities here and in Australia are so far refusing to say which commercial vessel has been despatched to the search area. Malsyian authorities say the next step after the plane is confirmed is to find the black box. But there are only a handful of crafts that could go deep enough to find it in those waters."
Om een vliegtuig zo precies naar dat diepe deel van de oceaan te vliegen, om de radars heen, heb je imo vlieg-/navigeerervaring nodig. Het is niet even de stuurknuppel overnemen en maar random wat vliegen tot je crasht. Daarnaast komt niet iedereen zomaar de cockpit binnen. Kans is dus heel groot dat het 1 van de 2 piloten was.
Wrak is natuurlijk nog niet gevonden, maar kans is wel heel groot dat de plek die nu genoemd wordt de plek is waar het vliegtuig is gecrasht (in de buurt van die rode satellietlijn, afgelegen plek, diep water)
Ik betwist op zich ook niet dat het geen inside job was, maar als je daarvan uitgaat, vergeet dan niet de cabinebemanning. Daar lopen regelmatig (in ons land iig) mensen tussen die een gehele vliegopleiding achter de rug hebben en het trucje ook prima kunnen uitvoeren.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Op donderdag 20 maart 2014 14:10 schreef The_stranger het volgende: Ik betwist op zich ook niet dat het geen inside job was, maar als je daarvan uitgaat, vergeet dan niet de cabinebemanning. Daar lopen regelmatig (in ons land iig) mensen tussen die een gehele vliegopleiding achter de rug hebben en het trucje ook prima kunnen uitvoeren.
Ik krijg de indruk dat je de piloten wilt beschermen? De kans dat er een ervaren vlieger in de cabine staat betwijfel ik sterk
Inderdaad. Maar dat was juist het doel van de verantwoordelijke piloot. Familie en de wereld in het ongewisse laten. Zelf nooit 100% de foute naam krijgen, enkel een vermoeden bijvoorbeeld.
Of er geen aanleiding voor was weet niemand hier, misschien zelfs zijn familie niet. Iemand kan knakken in het hoofd en dat hoeft niemand te zien.
Om een vliegtuig zo precies naar dat diepe deel van de oceaan te vliegen, om de radars heen, heb je imo vlieg-/navigeerervaring nodig. Het is niet even de stuurknuppel overnemen en maar random wat vliegen tot je crasht. Daarnaast komt niet iedereen zomaar de cockpit binnen. Kans is dus heel groot dat het 1 van de 2 piloten was.
Wrak is natuurlijk nog niet gevonden, maar kans is wel heel groot dat de plek die nu genoemd wordt de plek is waar het vliegtuig is gecrasht (in de buurt van die rode satellietlijn, afgelegen plek, diep water)
Als de piloot of een van de piloten het heeft gedaan om zelfmoord te plegen waarom hebben ze dan een relatief groot wrakstuk gevonden? Of is hij volgens jullie naar dat diepe stuk van de zee gevlogen om daar het vliegtuig in een groot stuk te landen op de zee? Het feit dat dit eventueel een groot wrakstuk is past imo. niet bij een zelfdodings scenario. Maar wat blijft er dan nog over?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Als de piloot of een van de piloten het heeft gedaan om zelfmoord te plegen waarom hebben ze dan een relatief groot wrakstuk gevonden? Of is hij volgens jullie naar dat diepe stuk van de zee gevlogen om daar het vliegtuig in een groot stuk te landen op de zee? Het feit dat dit eventueel een groot wrakstuk is past imo. niet bij een zelfdodings scenario. Maar wat blijft er dan nog over?
afgezien van deel 1.. (hoe de transponders enzo uitgingen..).. iedereen bewusteloos aan boord.. en hoppa..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Lijkt erop dat ze inderdaad een ruw flight path konden afleiden uit die data. Speciek vermeld word dat het om een path gaat dat ze uit de pings/satellite data konden afleiden.
Gister waren er hier mensen die zeiden dat de satelliet alleen de lokatie/data van de laatste ping bewaarde, maar dat ben ik nergens anders tegengekomen
Flying With Fish@flyingwithfish·2 u How could the #MH370 story get weirder? It seems cargo on board the flight was being tracked by Russian intelligence as being ‘sensitive.’
Op donderdag 20 maart 2014 14:19 schreef tofastTG het volgende: Als de piloot of een van de piloten het heeft gedaan om zelfmoord te plegen waarom hebben ze dan een relatief groot wrakstuk gevonden? Of is hij volgens jullie naar dat diepe stuk van de zee gevlogen om daar het vliegtuig in een groot stuk te landen op de zee? Het feit dat dit eventueel een groot wrakstuk is past imo. niet bij een zelfdodings scenario. Maar wat blijft er dan nog over?
Zacht landen, zelfmoord plegen en de passagiers laten verdrinken. In het kader van een pijnlijke vreselijke dood. Zou dan duiden op een wraakactie. En dat gebied inderdaad om de diepe oceaan denk ik
Als de piloot of een van de piloten het heeft gedaan om zelfmoord te plegen waarom hebben ze dan een relatief groot wrakstuk gevonden? Of is hij volgens jullie naar dat diepe stuk van de zee gevlogen om daar het vliegtuig in een groot stuk te landen op de zee? Het feit dat dit eventueel een groot wrakstuk is past imo. niet bij een zelfdodings scenario. Maar wat blijft er dan nog over?
Ik krijg de indruk dat je de piloten wilt beschermen? De kans dat er een ervaren vlieger in de cabine staat betwijfel ik sterk
Moet je eens bij KLM in de cabine kijken... Wegens de crisis op de arbeidsmarkt voor vliegers is er bijna op elke vlucht wel een cabinemedewerker met een afgeronde vliegopleiding. Ik weet zeker dat die precies kunnen doen waar jij de cockpitbemanning van verdenkt.
Let wel, ik zeg niet dat dat het meest waarschijnlijke scenario is, echter ik kom dan ook niet tot conclusies tot het onderzoek klaar is.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Op donderdag 20 maart 2014 14:25 schreef The_stranger het volgende: Let wel, ik zeg niet dat dat het meest waarschijnlijke scenario is, echter ik kom dan ook niet tot conclusies tot het onderzoek klaar is.
Dat is inderdaad het beste. Ik wist niet dat echt zoveel cabine personeel een vlieg achtergrond had. Wordt tijd voor een opleiding rem dan denk ik
Nu op de radio hier in de taxi: "het vliegtuig is ontvoerd door aliens."
Colombianen...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zacht landen, zelfmoord plegen en de passagiers laten verdrinken. In het kader van een pijnlijke vreselijke dood. Zou dan duiden op een wraakactie. En dat gebied inderdaad om de diepe oceaan denk ik
Wraak moet haast wel een motief zijn... of anders volkomen doorgedraaid. Zoals ik al eerder zei laat je je nabestaanden normaal gesproken nooit zo achter. Is zijn familie niet gehoord en is daar niks uitgekomen? Die moeten toch haast wel een reden kunnen bedenken. Of anders zijn werkgever wel. Mijn gevoel is dat dit haast wel werkgerelateerd (aankomend ontslag bijv.) of gezinsgerelateerd moet zijn. Geldt overigens voor zowel piloot als co-piloot. Andere daders sluit ik vrijwel uit.
Zacht landen, zelfmoord plegen en de passagiers laten verdrinken. In het kader van een pijnlijke vreselijke dood. Zou dan duiden op een wraakactie. En dat gebied inderdaad om de diepe oceaan denk ik
Hoe kun je nu zacht landen? Wel eens plat op je buik van een duikplank afgesprongen?
Zacht landen, zelfmoord plegen en de passagiers laten verdrinken. In het kader van een pijnlijke vreselijke dood. Zou dan duiden op een wraakactie. En dat gebied inderdaad om de diepe oceaan denk ik
Sorry hoor, maar als je wraak neemt is het dan niet plausibel dat je dit de wereld laat weten? In jou scenario doet iemand iets heel afschuwelijks, denk dat hij dan beter het vliegtuigje met een boem kan laten ontploffen door in een toren te vliegen denk je niet? Dat is pas wraak.
Nee sorry, dit scenario is bijna net zo ongeloofwaardig als een BNW kijk op dingen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Moet je eens bij KLM in de cabine kijken... Wegens de crisis op de arbeidsmarkt voor vliegers is er bijna op elke vlucht wel een cabinemedewerker met een afgeronde vliegopleiding. Ik weet zeker dat die precies kunnen doen waar jij de cockpitbemanning van verdenkt.
Let wel, ik zeg niet dat dat het meest waarschijnlijke scenario is, echter ik kom dan ook niet tot conclusies tot het onderzoek klaar is.
meest waarschijnlijk lijkt het mij ook niet. Nu we weten dat die afwijkende koers al was geprogrammeerd toen de co all right good night zei, lijkt me dat niet het geval. Maar t zou kunnen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op donderdag 20 maart 2014 14:28 schreef alpeko het volgende: Wraak moet haast wel een motief zijn... of anders volkomen doorgedraaid. Zoals ik al eerder zei laat je je nabestaanden normaal gesproken nooit zo achter. Is zijn familie niet gehoord en is daar niks uitgekomen? Die moeten toch haast wel een reden kunnen bedenken. Of anders zijn werkgever wel. Mijn gevoel is dat dit haast wel werkgerelateerd (aankomend ontslag bijv.) of gezinsgerelateerd zijn. Geldt overigens voor zowel piloot als co-piloot. Andere daders sluit ik vrijwel uit.
Je mag aannemen dat als de piloot de schuldige is hij ooit een normale man was, een piloot krijgt immers vast en zeker een goeie keuring. Compleet door draaien heeft dan dus een oorzaak die impact op iemand maakt, heel veel impact. Famlieproblemen, werk. Dat geloofik meer dan politiek en geloof
Op donderdag 20 maart 2014 14:33 schreef Parzival het volgende: nou mensen!.. ik ga weer boarden voor een vluchtje van 1.5 uur over het water.. tot laaaters
Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef tofastTG het volgende: Sorry hoor, maar als je wraak neemt is het dan niet plausibel dat je dit de wereld laat weten? In jou scenario doet iemand iets heel afschuwelijks, denk dat hij dan beter het vliegtuigje met een boem kan laten ontploffen door in een toren te vliegen denk je niet? Dat is pas wraak.
Nee sorry, dit scenario is bijna net zo ongeloofwaardig als een BNW kijk op dingen.
Wraak nemen kan ook geen duidelijkheid verschaffen zijn. "zoek het maar uit" Dat is iemand misschien wel een leven lang laten lijden door middel van onduidelijkheid.
Je mag aannemen dat als de piloot de schuldige is hij ooit een normale man was, een piloot krijgt immers vast en zeker een goeie keuring. Compleet door draaien heeft dan dus een oorzaak die impact op iemand maakt, heel veel impact. Famlieproblemen, werk. Dat geloofik meer dan politiek en geloof
Dat kan, maar als hij helemaal door draait en uit is op wraak neem je die wraak op een daadkrachtige manier (zie bijv. school shootings etc.) Dan ga je geen mensen laten verdrinken zonder duidelijk te maken dat je gefilpt bent. Als hij er gewoon geen zin meer in had dan duw je dat vliegtuig ook met de neus de zee in, en is het afgelopen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Wat je echter vergeet is dat in het geval van het eerste filmpje, de kapers met de gezagvoerder aan het vechten waren en dat daardoor op het laatste moment een draai gemaakt werd, waardoor een van de motoren het water als eerste raakte. Grote kans dat het zonder gevecht wel goed gegaan was.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Je mag aannemen dat als de piloot de schuldige is hij ooit een normale man was, een piloot krijgt immers vast en zeker een goeie keuring. Compleet door draaien heeft dan dus een oorzaak die impact op iemand maakt, heel veel impact. Famlieproblemen, werk. Dat geloofik meer dan politiek en geloof
Dat laatste valt voor mij sowieso af. Verdwijnen is niet echt een goed statement. Mocht het vliegtuig inderdaad daar liggen dan acht ik juist zelfmoord als meest reële scenario. Van de wereld willen verdwijnen en iemand met een rotgevoel willen achterlaten (en het liefst nooit gevonden willen worden). Uit rancune. Helaas ook ten koste van een heleboel onschuldige passagiers
So far four aircraft, and and up to seven ships have failed to locate the debris detected in those satellite images, according to the Australia Government.
A statement from the Australian Maritime Safety Authority confirmed that the search operation has finished for today and will resume again on Friday. No sightings were reported.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
Wat je echter vergeet is dat in het geval van het eerste filmpje, de kapers met de gezagvoerder aan het vechten waren en dat daardoor op het laatste moment een draai gemaakt werd, waardoor een van de motoren het water als eerste raakte. Grote kans dat het zonder gevecht wel goed gegaan was.
Oh dat wist ik niet. Thnx voor de uitleg.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Wat je echter vergeet is dat in het geval van het eerste filmpje, de kapers met de gezagvoerder aan het vechten waren en dat daardoor op het laatste moment een draai gemaakt werd, waardoor een van de motoren het water als eerste raakte. Grote kans dat het zonder gevecht wel goed gegaan was.
nee hoor..
de piloot heeft het overleefd.. en vertelt zelf dat hij alle rust had om zo netjes mogelijk te landen..
er werd geen draai gemaakt.. een van de motoren hapte water.. en dan is het snel voorbij
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Dat laatste valt voor mij sowieso af. Verdwijnen is niet echt een goed statement. Mocht het vliegtuig inderdaad daar liggen dan acht ik juist zelfmoord als meest reële scenario. Van de wereld willen verdwijnen en iemand met een rotgevoel willen achterlaten. Uit rancune. Helaas ook ten koste van een heleboel onschuldige passagiers
Maar waarom doe je dan nog je best om het vliegtuig heel te laten?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef alpeko het volgende: cht het vliegtuig inderdaad daar liggen dan acht ik juist zelfmoord als meest reële scenario. Van de wereld willen verdwijnen en iemand met een rotgevoel willen achterlaten. Uit rancune. Helaas ook ten koste van een heleboel onschuldige passagiers
Juist. Hij had zih beter kunnen ophangen aan de vlaggenmast
Op donderdag 20 maart 2014 14:37 schreef Loekie1 het volgende: Stel de piloot is al dood en de brandstof raakt op, hoe gaat het vliegtuig dan te water?
Op donderdag 20 maart 2014 14:37 schreef Loekie1 het volgende: Stel de piloot is al dood en de brandstof raakt op, hoe gaat het vliegtuig dan te water?
Maar waarom doe je dan nog je best om het vliegtuig heel te laten?
Deze locatie duidt mijns inziens op een zelfmoordscenario waarin iemand wil verdwijnen zonder snel gevonden te worden. Voor nabestaanden de meest pijnlijke manier.
Op donderdag 20 maart 2014 14:37 schreef Loekie1 het volgende: Stel de piloot is al dood en de brandstof raakt op, hoe gaat het vliegtuig dan te water?
in principe houdt de auto pilot snelheid.. tot de motoren stoppen.. dan gaat de snelheid eruit, krijg je een stall.. ligt beetje aan de autopilot wat die doet, of duiken (snelheid maken) of gewoon uitschakelen.. (volgens mij het laatste bij Boeing).. en dan glijdt die langzaam naar beneden.. tot de snelheid te laag is.. en dan valt die als een blaadje (cq baksteen) naar beneden
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Deze locatie duidt mijns inziens op een zelfmoordscenario waarin iemand wil verdwijnen zonder snel gevonden te worden. Voor nabestaanden de meest pijnlijke manier.
Dan land je toch met de neus in het water? Zodat er geen stukje van het vliegtuig heel blijft.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
in principe houdt de auto pilot snelheid.. tot de motoren stoppen.. dan gaat de snelheid eruit, krijg je een stall.. ligt beetje aan de autopilot wat die doet, of duiken (snelheid maken) of gewoon uitschakelen.. (volgens mij het laatste bij Boeing).. en dan glijdt die langzaam naar beneden.. tot de snelheid te laag is.. en dan valt die als een blaadje naar beneden
En dan is het plof. Misschien meer kans op brokstukken?
Dan land je toch met de neus in het water? Zodat er geen stukje van het vliegtuig heel blijft.
Over welke nog niet bekend gemaakte info beschik jij dan nu weer? Er is toch helemaal niet bekend hoe het vliegtuig neergekomen is. Uitgaande van mijn theorie zou zonder al te veel schade het meest ideaal zijn. Want dan wordt je minder snel gevonden. Zonder brokstukken crashen is sowieso geen haalbare kaart.
En dan is het plof. Misschien meer kans op brokstukken?
dan blijft er idd meestal weinig over.. daaorm geloof ik die 24 meter ook niet.. maar het zou een cluster van spullen kunnen zijn he.. allemaal drijvende zooi..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
dan blijft er idd meestal weinig over.. daaorm geloof ik die 24 meter ook niet.. maar het zou een cluster van spullen kunnen zijn he.. allemaal drijvende zooi..
Maakt het verschil of de piloot - of een ander - gestuurd heeft of dat het vliegtuig zonder besturing naar beneden is gevallen qua mogelijke brokstukken?
Wil ik alleen nog even bij mn stelling blijven.. Zelfmoord, decompressie, en laten vliegen naar het meest uitgelegen gebied zodat niemand wat weet.. en dus je nabestaanden nog wel $$ krijgen.. en om iedereen af te maken de pressurization switch op manual (Helios) kans dat ze je vinden minimaal maken.. zodat de verzekering moet uitbetalen
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Maakt het verschil of de piloot - of een ander - gestuurd heeft of dat het vliegtuig zonder besturing naar beneden is gevallen qua mogelijke brokstukken?
als je de snelheid nog een beetje onder controle kunt houden wel ja.. die landing in het water was zonder kerosine.. en met een goeie piloot.. en daar waren overlevenden..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Parzival het volgende: Wil ik alleen nog even bij mn stelling blijven.. Zelfmoord, decompressie, en laten vliegen naar het meest uitgelegen gebied zodat niemand wat weet.. en dus je nabestaanden nog wel $$ krijgen.. en om iedereen af te maken de pressurization switch op manual (Helios) kans dat ze je vinden minimaal maken.. zodat de verzekering moet uitbetalen
Betaald de verzekering wel uit wanneer het vliegtuig nooit wordt teruggevonden? Kan me ook zo voorstellen dat ze dat niet doen als er geen bewijs is van het overlijden van die persoon.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Betaald de verzekering wel uit wanneer het vliegtuig nooit wordt teruggevonden? Kan me ook zo voorstellen dat ze dat niet doen als er geen bewijs is van het overlijden van die persoon.
kan je niet na X jaar vermissing vragen via een notaris ofzo om de persoon dood te verklaren?
Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Parzival het volgende: Wil ik alleen nog even bij mn stelling blijven.. Zelfmoord, decompressie, en laten vliegen naar het meest uitgelegen gebied zodat niemand wat weet.. en dus je nabestaanden nog wel $$ krijgen.. en om iedereen af te maken de pressurization switch op manual (Helios) kans dat ze je vinden minimaal maken.. zodat de verzekering moet uitbetalen
Over welke nog niet bekend gemaakte info beschik jij dan nu weer? Er is toch helemaal niet bekend hoe het vliegtuig neergekomen is. Uitgaande van mijn theorie zou zonder al te veel schade het meest ideaal zijn. Want dan wordt je minder snel gevonden. Zonder brokstukken crashen is sowieso geen haalbare kaart.
Het feit dat dit een groot brokstuk is wel zeggen dat de lading zacht geweest moet zijn. Bovendien, waarom zouden grotere stukken minder snel gevonden worden dan kleinere stukken?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Betaald de verzekering wel uit wanneer het vliegtuig nooit wordt teruggevonden? Kan me ook zo voorstellen dat ze dat niet doen als er geen bewijs is van het overlijden van die persoon.
Wat geeft je het idee dat het "nooit" gevonden zou worden??
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
de piloot heeft het overleefd.. en vertelt zelf dat hij alle rust had om zo netjes mogelijk te landen..
er werd geen draai gemaakt.. een van de motoren hapte water.. en dan is het snel voorbij
quote:
While still fighting with the hijackers, he tried to ditch the aircraft in shallow waters 500 yards (457 m) off Le Galawa Beach Hotel, near Mitsamiouli at the northern end of Grande Comore island. Leul attempted to land parallel with the waves instead of against the waves in an effort to smooth the landing. Seconds prior to contacting the water the aircraft was banked left some ten degrees;
Betaaldt de verzekering wel uit wanneer het vliegtuig nooit wordt teruggevonden? Kan me ook zo voorstellen dat ze dat niet doen als er geen bewijs is van het overlijden van die persoon.
Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Parzival het volgende: Wil ik alleen nog even bij mn stelling blijven.. Zelfmoord, decompressie, en laten vliegen naar het meest uitgelegen gebied zodat niemand wat weet.. en dus je nabestaanden nog wel $$ krijgen.. en om iedereen af te maken de pressurization switch op manual (Helios) kans dat ze je vinden minimaal maken.. zodat de verzekering moet uitbetalen
Maar dan denk je dat het stuk wat daar ligt niet van dit vliegtuig is toch?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Op donderdag 20 maart 2014 14:48 schreef Parzival het volgende: als dit topic is afgesloten.. gaan we dan door met de overige 88 vliegtuigen die nooit gevonden zijn?
Het feit dat dit een groot brokstuk is wel zeggen dat de lading zacht geweest moet zijn. Bovendien, waarom zouden grotere stukken minder snel gevonden worden dan kleinere stukken?
De klap op het water breekt de vleugels en het staartstuk. Veel dingen in een vliegtuig drijven, zelfs na een klap op de oceaanbodem (4-5 km diep), die bouncen omhoog.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
De klap op het water breekt de vleugels en het staartstuk. Veel dingen in een vliegtuig drijven, zelfs na een klap op de oceaanbodem (4-5 km diep), die bouncen omhoog.
zoals de zwemvesten bedoel je
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Het feit dat dit een groot brokstuk is wel zeggen dat de lading zacht geweest moet zijn. Bovendien, waarom zouden grotere stukken minder snel gevonden worden dan kleinere stukken?
De staart lijkt me bij welke landing dan ook vrij weinig klappen te krijgen. Die zou best kunnen afbreken en verder grotendeels in tact blijven. Zie ook de AF crash. Er blijven altijd grote stukken in tact heb ik het idee. Behalve als je recht in het Pentagon vliegt, dan verdamp je
De staart lijkt me bij welke landing dan ook vrij weinig klappen te krijgen. Die zou best kunnen afbreken en verder grotendeels in tact blijven. Zie ook de AF crash. Er blijven altijd grote stukken in tact heb ik het idee. Behalve als je recht in het Pentagon vliegt, dan verdamp je
of als je met Mach 3 recht naar beneden gaat..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Wat geeft je het idee dat het "nooit" gevonden zou worden??
Ik heb dat idee niet maar ik reageer op iemand die zegt dat de piloot het zo heeft gedaan om nooit gevonden te worden Mijn vraag daarop is of ze dan wel uitkeren. Mijn post behelst dus absoluut geen mening, ik denk namelijk dat het vliegtuig wel gevonden gaat worden.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
er zit een druk systeem in het vliegtuig.. die zorgt ervoor dat er genoeg zuurstof in de cabine is.. maar als die druk wegvalt.. ben je binnen een aantal minuten bewusteloos..
elk vliegtuig heeft daarom van die zuurstof kapjes.. die naar beneden vallen.. maar die werken maar een paar minuten.. genoeg voor de piloot om te dalen tot een goeie hoogte waarbij er genoeg zuurstof is..
Er zit een heel druk systeem in het vliegtuig wat de druk normaal gesproken automatisch regelt.. maar die kun je .. tataaa.. ook uitzetten..
Bij de Helios vlucht in griekenland stond de schakelaar verkeerd.. hadden de piloten het te laat door en gingen al ijlen door het zuurstof tekort.. tot het te laat was..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
De klap op het water breekt de vleugels en het staartstuk. Veel dingen in een vliegtuig drijven, zelfs na een klap op de oceaanbodem (4-5 km diep), die bouncen omhoog.
Maar kleinere stukjes vallen dan toch nog steeds minder snel op op satelliet foto's dan grote stukken?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
De zwemvesten werkten prima, zelfs zo goed dat ze bleven drijven terwijl ze nog in het vliegtuig zaten, en waardoor ze niet meer naar buiten konden vanwege het water.
De staart lijkt me bij welke landing dan ook vrij weinig klappen te krijgen. Die zou best kunnen afbreken en verder grotendeels in tact blijven. Zie ook de AF crash. Er blijven altijd grote stukken in tact heb ik het idee. Behalve als je recht in het Pentagon vliegt, dan verdamp je
Crashte AF met de neus in het water dan?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Wat mij trouwens doet denken.. stel er was brand.. en systemen vielen uit.. inclusief de drukregelaar.. dan is iedereen snel weg.. ijlend de boordcompu instellen en hoppa
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef GotenSSJ het volgende: Verdrinken schijnt juist 1 van de minst erge manieren te zijn qua dood gaan. Als ik het me goed herriner tenminste.
Gaat erg langzaam, dus erg vervelend. Stikkend, snakken naar adem en spartelend.
Op donderdag 20 maart 2014 14:54 schreef Parzival het volgende: Wat mij trouwens doet denken.. stel er was brand.. en systemen vielen uit.. inclusief de drukregelaar.. dan is iedereen snel weg.. ijlend de boordcompu instellen en hoppa
en dan 12 minuten daarna nog ff all right good night roepen
Again: Piloot wilt zelfmoord plegen zonder dat ooit iemand hier achter komt. Dan lijkt het mij aannemelijk dat je je vliegtuig dusdanig crasht dat er geen grote stukken achterblijven. Grote stukken worden namelijk eerder gevonden op satelliet foto's.
ALS deze foto de MH blijkt te zijn, is de landing dus niet dusdanig "hard" geweest dat het vliegtuig in kleine stukken uit elkaar is gevallen. Dat vind ik in (in een zelfmoord scenario erg vreemd lees, dat kan ik niet met elkaar rijmen.)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Again: Piloot wilt zelfmoord plegen zonder dat ooit iemand hier achter komt. Dan lijkt het mij aannemelijk dat je je vliegtuig dusdanig crasht dat er geen grote stukken achterblijven. Grote stukken worden namelijk eerder gevonden op satelliet foto's.
ALS deze foto de MH blijkt te zijn, is de landing dus niet dusdanig "hard" geweest dat het vliegtuig in kleine stukken uit elkaar is gevallen. Dat vind ik in (in een zelfmoord scenario erg vreemd lees, dat kan ik niet met elkaar rijmen.)
Ik begrijp die conclusie niet. Is nergens op gebaseerd anders dan op basis van 1 (mogelijk) brokstuk. Wie weet zijn er nog veel brokstukken. Op basis van wat we nu weten valt totaal geen conclusie te trekken over of de crash hard of zacht was.
Op donderdag 20 maart 2014 14:59 schreef tofastTG het volgende: ALS deze foto de MH blijkt te zijn, is de landing dus niet dusdanig "hard" geweest dat het vliegtuig in kleine stukken uit elkaar is gevallen. Dat vind ik in (in een zelfmoord scenario erg vreemd lees, dat kan ik niet met elkaar rijmen.)
De kans bestaat dat je bij een zachte landing jezelf en de andere mensen een begrafenis kan geven. Er is echter nog niks bekend. Laat staan dat dit het vliegtuig is
Best veel ja en (als je uitzoomt) veel in 1 lijn, 1 richting.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Again: Piloot wilt zelfmoord plegen zonder dat ooit iemand hier achter komt. Dan lijkt het mij aannemelijk dat je je vliegtuig dusdanig crasht dat er geen grote stukken achterblijven. Grote stukken worden namelijk eerder gevonden op satelliet foto's.
ALS deze foto de MH blijkt te zijn, is de landing dus niet dusdanig "hard" geweest dat het vliegtuig in kleine stukken uit elkaar is gevallen. Dat vind ik in (in een zelfmoord scenario erg vreemd lees, dat kan ik niet met elkaar rijmen.)
Mocht het een suicide-scenario zijn dan kan natuurlijk degene die vloog ook al dood zijn voor de brandstof op was en het vliegtuig uit de lucht pleurde onder controle van de automatische piloot
en dan 12 minuten daarna nog ff all right good night roepen
En niet in hoge nood naar Ho Chi Minh vliegen, maar zowat op de Zuidpool crashen?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik heb het idee dat iedereen al dood was voordat het vliegtuig crashte. Dan zouden F16's ook niks meer uitgericht hebben. Want de piloot kan er rekening mee gehouden hebben dan hij tijdens die 7 uur achtervolgd zou worden. Dat zou de reden kunnen zijn dat het programma van tevoren al ingesteld was.
Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef Loekie1 het volgende: Ik heb het idee dat iedereen al dood was voordat het vliegtuig crashte. Dan zouden F16's ook niks meer uitgericht hebben. Want de piloot kan er rekening mee gehouden hebben dan hij tijdens die 7 uur achtervolgd zou worden.
Het zou toch te gek zijn als een vliegtuig uren kan door vliegen als de piloot al dood is. ZE zouden een knop moeten hebben zoals een machinist heeft
Heb het voor de zekerheid maar even gemeld. Wel lastig, kan niet zien wat het precies is, heb steeds de neiging om in te zoomen maar dat gaat niet.
Ja, zelfde hier..
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Ik begrijp die conclusie niet. Is nergens op gebaseerd anders dan op basis van 1 (mogelijk) brokstuk. Wie weet zijn er nog veel brokstukken. Op basis van wat we nu weten valt totaal geen conclusie te trekken over of de crash hard of zacht was.
Joh het is 1 groot brokstuk, dus een harde landing is dan niet zo aannemelijk. En ik herhaal nogmaals ALS dit het vliegtuig is.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Het zou toch te gek zijn als een vliegtuig uren kan door vliegen als de piloot al dood is. ZE zouden een knop moeten hebben zoals een machinist heeft
Bij een trein heeft dat een functie ja. Bij een vliegtuig is het wat lullig als-ie gewoon stopt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player. Tiësto Live @ Melkweg 2000 Best pilot in history
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Wordt er alarm geslagen en moet maar iemand de lucht ingaan of checken. Als de piloot al dood was voor hij crashte mogen we van geluk spreken dat hij niet op een stad is terecht gekomen. Wat slecht die veiligheid in het vliegtuig, man man man man
Ah, mooi dat je hebt uitgevonden waar het is. Te noordelijk? Alles is toch nog mogelijk?
Ja en nee. Kan altijd, maar de laatste ontwikkelingen wijzen toch op zuidelijker.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Wordt er alarm geslagen en moet maar iemand de lucht ingaan of checken. Als de piloot al dood was voor hij crashte mogen we van geluk spreken dat hij niet op een stad is terecht gekomen. Wat slecht die veiligheid in het vliegtuig, man man man man
Ja want de kans dat het vliegtuig op een stad viel ipv in de gigantische oceaan of ergens in de rimboe was groot.....not
Op donderdag 20 maart 2014 15:21 schreef Drebbelman het volgende: haha, dit is letterlijk het meest absurde wat ik in deze hele reeks gelezen heb Ik zie al een Monty Python sketch voor me
Ik snap jullie verbazing enorm. Het zou natuurlijk ook niet goed zijn dat als de piloot niet op de knop drukt dat hij gelijk neer stoort. Maar wat ik bedoel: er moet een signaal uit gaan dan. Dan kunnen ze er nog iets aan doen. Nu vliegt het misschien uren en uren door en stort met pech op een stad
Ik zou nu wel een linkje willen naar het gebied waar ze nu willen zoeken. Maar dat schijnt dan weer niet mogelijk te zijn
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Niet maar wat je vaak leest is dat mensen, die op het laatste moment gered zijn, het snel accepteren en het 'mooi' is. In het begin zal het inderdaad vrij naar zijn omdat je vecht voor alles wat je waard bent.
Niet maar wat je vaak leest is dat mensen, die op het laatste moment gered zijn, het snel accepteren en het 'mooi' is. In het begin zal het inderdaad vrij naar zijn omdat je vecht voor alles wat je waard bent.
De martelmethode 'waterboarding' waarbij een verdrinking gesimuleerd wordt schijnt wel vreselijk te zijn. Geen idee hoezeer dit dan afwijkt van werkelijk verdrinken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Vanochtend reed mijn bus ook een andere route dan normaal, verbaasde me ook dat er helemaal geen politie bij kwam, had zo verkeerd af kunnen lopen dit.!
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
De martelmethode 'waterboarding' waarbij een verdrinking gesimuleerd wordt schijnt wel vreselijk te zijn. Geen idee hoezeer dit dan afwijkt van werkelijk verdrinken.
verdrinken is een kwestie van een keer inademen onder water en dan is het wel afgelopen, waterboarding is constant aangezien je wel zuurstof naar binnen krijgt
Daarbij, als je in de oceaan terecht komt, ben je zo snel onderkoeld dat je van het verdrinken niet eens meer iets weet. Al weet ik niet wat erger is en hopelijk kom ik er nooit achter.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef Uccie het volgende: Daarbij, als je in de oceaan terecht komt, ben je zo snel onderkoeld dat je van het verdrinken niet eens meer iets weet.
Hangt van de oceaan af.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef Uccie het volgende: Daarbij, als je in de oceaan terecht komt, ben je zo snel onderkoeld dat je van het verdrinken niet eens meer iets weet. Al weet ik niet wat erger is en hopelijk kom ik er nooit achter.
Daarom zijn er ook "rafts" aan boord. Grote kans dat als je een landing op zee overleeft, er ook wel een of meerdere rafts aanwezig zijn.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Nee hoor, piloot kan de druk regelen met een knoppie. Hij kan de druk en zuurstof laten wegvallen, dan komen de zuurstofmasker naar beneden die voor 15 min aan zuurstof geven. Daarna ga je langzaam de pijp uit. Hoger vliegen versnelt dit effect.
Misschien zijn ze tijdens het stijgen wel bewusteloos geraakt door zuurstof gebrek. Uiteindelijk zijn ze zo hard gestegen dat ze de aarde hebben verlaten, er was toch ook al een plaatje van dit voertuig op de maan? Zou het dan toch echt zijn?
Een juichtoon da-vre langs de velden Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
Daarom zijn er ook "rafts" aan boord. Grote kans dat als je een landing op zee overleeft, er ook wel een of meerdere rafts aanwezig zijn.
De "rafts" zijn de glijbanen die automatisch opblazen als de deur wordt geopend in een noodsituatie. Je moet ze alleen nog ff losmaken van de deur als je in het water ligt.
Op donderdag 20 maart 2014 16:06 schreef Rev- het volgende: Misschien zijn ze tijdens het stijgen wel bewusteloos geraakt door zuurstof gebrek. Uiteindelijk zijn ze zo hard gestegen dat ze de aarde hebben verlaten, er was toch ook al een plaatje van dit voertuig op de maan? Zou het dan toch echt zijn?
De "rafts" zijn de glijbanen die automatisch opblazen als de deur wordt geopend in een noodsituatie. Je moet ze alleen nog ff losmaken van de deur als je in het water ligt.
Grootste probleem is dat ze niet zomaar terug konden, want dan zouden ze verbranden door de dampkring. Overigens zullen ze dan ook wel overleden zijn door zuurstof gebrek.
Een juichtoon da-vre langs de velden Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
Grootste probleem is dat ze niet zomaar terug konden, want dan zouden ze verbranden door de dampkring. Overigens zullen ze dan ook wel overleden zijn door zuurstof gebrek.
Grootste probleem is dat ze de dampkring niet kunnen verlaten omdat de lucht op hoogte zo ijl is dat het vliegtuig niet meer vliegen kan.
Grootste probleem is dat ze de dampkring niet kunnen verlaten omdat de lucht op hoogte zo ijl is dat het vliegtuig niet meer vliegen kan.
Sjonge jonge.
Veel succes hiermee, Martijn.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op donderdag 20 maart 2014 16:06 schreef EJ403 het volgende: De brokstukken zijn waarschijnlijk een amerikaanse satteliet die is neergestort in zee
quote:
14.41 The Sydney Morning Herald is reporting that the satellite images which might show pieces of flight MH370 came from a US satellite: "When the Australian official took the podium to explain to reporters the discovery of satellite images that might show pieces of MH370, he carefully omitted to tell them the source. The images were from a US satellite. The Australian Maritime Safety Authority's John Young didn't mention this to the media. Nor was he asked. But he wouldn't have disclosed it in any case. As ever, Australian officialdom is hyper protective of US intelligence and its sources - even more protective than the Americans themselves. The US decision to share its satellite imagery was just one part of the international co-operation involved in the 26-country search and rescue effort."
Ik denk dat het niet lang meer gaat duren.. paar dagen geleden nog van een onbekend land radarcontact, mogelijk de U.S. of Australie en nu, enorm veel aandacht voor de nieuwe locatie welke gevonden is met satelliet beelden van de U.S. Je kan er denk ik wel vanuit gaan dat de locatie van de brokstukken en de radar beelden enigsinds overeen komen, anders zouden ze niet meer gaan zoeken. Nu moeten ze het alleen nog vinden wat ondanks een bekende locatie erg lastig is.
Ja, toen het vliegtuig uit de dampkring vloog is hij vlak langs een satelliet gevlogen. Die is door de kracht van de motoren uit zijn baan geduwd en in zee gecrasht.
All right good night. Echt ik begin dit zo zat te raken hé, telkens als ik smorgens lees dat er iets verdachts is gezien, komt het op helemaal niets uit.
Op donderdag 20 maart 2014 17:47 schreef Fred0w het volgende: All right good night. Echt ik begin dit zo zat te raken hé, telkens als ik smorgens lees dat er iets verdachts is gezien, komt het op helemaal niets uit.
Vermoeiend idd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Daaruit: 'Als de objecten daadwerkelijk brokstukken van het toestel zijn dan versterkt dat de theorie van een noodsituatie aan boord waardoor de bemanning werd uitgeschakeld en het vliegtuig nog zo'n vijf tot zes uur doorvloog op de automatische piloot tot de brandstog op was,' zo verklaarde Mark tegenover de Britse Mail Online.
De Australische veiligheidsdeskundige Neil Fergus sluit zo'n noodsituatie in dat geval juist uit. Volgens hem kan het vliegtuig alleen naar de bewuste locatie zijn gekomen door menselijk toendoen van de pilo(o)t(en) of bemanning, zo zegt hij in de Britse krant The Mirror.
Stukje uit The Mirror A specialist has suggested that the location of the possible debris from missing flight MH370 means it COULD NOT have got there without human intervention.
Australian security expert Neil Fergus says there is no way the missing Malaysian Airlines plane could have got to the location now being searched of its own accord.
Speaking on Australia's Channel 9 he also ruled out a catastrophic malfunction, suggesting the plane couldn't have made it all the way to an area south west of Perth simply due to any kind of fault.
Mr Fergus told the channel the only way the plane could have made it that far from its original flight path was by human hand, be it by one or both of the pilots, or passengers.
"If this debris does turn out to be the missing MH370 then, given its location, we can definitely rule out technical malfunction," he said.
"There is no way with (some) sort of technical calamity or fire that it could have travelled to where it appears to be. It would - in the first instance confirm - human intervention."
Ik snap de quote "Rechte lijn tussen objecten en laatste locatie Boeing" niet. Je krijgt toch altijd een rechte lijn tussen twee punten als je die trekt? Of bedoelen ze ten opzichte van de locatie daarvoor in de buurt van Maleisië? Anders snap ik deze zin niet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Omdat je de passagiers lijdend wilt laten sterven. Verdrinken is een van de ergste manieren om dood te gaan
Nope, dat is het niet. Ben zelf een keer bijna verdronken en moet je zeggen dat het best chill was...
In het begin ben je in paniek en is het allemaal kut met peren, daarna raak je in een soort van euforische roes door het zuurstofgebrek en vind je het allemaal dikke prima
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b] _O_ jij bent de grootste baas op FOK! Aller tijden :D _O_ _O_
Nope, dat is het niet. Ben zelf een keer bijna verdronken en moet je zeggen dat het best chill was...
In het begin ben je in paniek en is het allemaal kut met peren, daarna raak je in een soort van euforische roes door het zuurstofgebrek en vind je het allemaal dikke prima
Ik snap de quote "Rechte lijn tussen objecten en laatste locatie Boeing" niet. Je krijgt toch altijd een rechte lijn tussen twee punten als je die trekt? Of bedoelen ze ten opzichte van de locatie daarvoor in de buurt van Maleisië? Anders snap ik deze zin niet
Ik snap dat stuk ook niet.
Maargoed, als krant The Mirror en Daily Mail aanhalen als bronnen zegt al genoeg.
Dit was het doel: Diamantina Deep From Wikipedia, the free encyclopedia
The Diamantina Deep is located in the Diamantina Trench southwest of Perth, Western Australia. The Diamantina Trench is in the eastern part of the larger Diamantina Fracture Zone, which stretches from the Ninety East Ridge to the Naturaliste Plateau, which lies off the lower part of Southwest Australia.[1]
A survey in 1961 by the Australian oceanographic survey ship HMAS Diamantina (K377) confirmed the bathymetry as well as conducting a scientific survey. The trench was named after her.
It is located about 1,125 km west-southwest of Perth at 35°S and 104°E and has been measured at 8,047 m (26,401 ft) deep. However, current etopo1-data[2] show a maximum depth of only 7,299 m (23,947 ft) at 34.83°S 102.57°E.
Als dat het doel was dan is die piloot wel een enorme minhond. Zelfmoord plegen en het vliegtuig kwijtmaken op een plek waar het niet of nauwelijks meer te vinden is. De mogelijke brokstukken zijn er wel een eind verderop gevonden. Zou dat kunnen met de stroming?
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2014 18:24:12 ]
Nope, dat is het niet. Ben zelf een keer bijna verdronken en moet je zeggen dat het best chill was...
In het begin ben je in paniek en is het allemaal kut met peren, daarna raak je in een soort van euforische roes door het zuurstofgebrek en vind je het allemaal dikke prima
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Nope, dat is het niet. Ben zelf een keer bijna verdronken en moet je zeggen dat het best chill was...
In het begin ben je in paniek en is het allemaal kut met peren, daarna raak je in een soort van euforische roes door het zuurstofgebrek en vind je het allemaal dikke prima
Ja maar, op een gegeven moment kun je toch niet voorkomen dat je lichaam wil ademhalen en neem je gewoon een enorme teug water je longen in? Dat is volgens mij verdrinken. Je krijgt geen adem en als je (bijna) 'out' bent, gaat je reflex werken. Tenminste, dat lijkt mij wat er dan gaat gebeuren
Nope, dat is het niet. Ben zelf een keer bijna verdronken en moet je zeggen dat het best chill was...
In het begin ben je in paniek en is het allemaal kut met peren, daarna raak je in een soort van euforische roes door het zuurstofgebrek en vind je het allemaal dikke prima
Nope, dat is het niet. Ben zelf een keer bijna verdronken en moet je zeggen dat het best chill was...
In het begin ben je in paniek en is het allemaal kut met peren, daarna raak je in een soort van euforische roes door het zuurstofgebrek en vind je het allemaal dikke prima
Gelukkig heb je er niets aan overgehouden
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Op donderdag 20 maart 2014 19:16 schreef APK het volgende: Ik heb even niet alles mee kunnen lezen. Wanneer zijn die pings vrijgegeven? En zijn het 'harde' pings of waarschijnlijke?
waarschijnlijke.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Op donderdag 20 maart 2014 19:16 schreef APK het volgende: Ik heb even niet alles mee kunnen lezen. Wanneer zijn die pings vrijgegeven? En zijn het 'harde' pings of waarschijnlijke?
Leuk en aardig de theorie dat ze eerst zo'n eind naar het zuiden zijn gevlogen voordat ze wellicht neergestort zijn maar ik vind het helemaal niet logisch. Wat zou die piloot zich hebben bezield? Als het zelfmoord was had 'ie 'em net zo goed in the Gulf Of Thailand kunnen laten plonsen. Of waren er misschien belangrijke documenten aan boord die koste wat kost moesten verdwijnen?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog