Nederlanders zijn nog ietsje hardnekkiger.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Er zou nu een Noors schip in het gebied zijn waar de wrakstukken zijn gezien... ben benieuwd
Die Noren zitten ook overal![]()
Hopelijk. Voor de nabestaanden en de wereld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:26 schreef Loekie1 het volgende:
Dit is 'm, zeker weten, alles wijst erop.
ik zie daar echt helemaal niets bijzonders op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:33 schreef bedachtzaam het volgende:
http://wescomputing.com/w(...)_satellite_image.jpg
Een grotere afbeelding, het lijkt er op dat het object minder groot is.
twitter:AMSA_News twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:44:31RAAF P3 crew unable to locate debris. Cloud & rain limited visbility. Further aircraft to continue search for #MH370 reageer retweet
Toch lijkt er wel iets te drijven, het zal nog wel even duren voordat het weer gevonden word.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ik zie daar echt helemaal niets bijzonders op.![]()
Een kwartiertje zoeken op tomnod en je hebt honderd van zulke plekjes.
Tweede vliegtuig dat niets vindt:twitter:AMSA_News twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:44:31RAAF P3 crew unable to locate debris. Cloud & rain limited visbility. Further aircraft to continue search for #MH370 reageer retweet
Van de 16e.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:41 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Toch lijkt er wel iets te drijven, het zal nog wel even duren voordat het weer gevonden word.
Ik weet ook niet van wanneer de satalietfoto is.
Zo, ik moet even wakker worden geloof ikquote:
het kan ook nog wel even gaan durenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ik zie daar echt helemaal niets bijzonders op.![]()
Een kwartiertje zoeken op tomnod en je hebt honderd van zulke plekjes.
Tweede vliegtuig dat niets vindt:twitter:AMSA_News twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:44:31RAAF P3 crew unable to locate debris. Cloud & rain limited visbility. Further aircraft to continue search for #MH370 reageer retweet
Prepare to be disappointed...quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:26 schreef Loekie1 het volgende:
Dit is 'm, zeker weten, alles wijst erop. We mogen blij zijn dat de piloot niet gekozen heeft voor Sydney of Perth. Dat is een schrale troost.
Als je google maps ver genoeg uitzoomt, zie je waar het dag en nacht isquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef MaJo het volgende:
In Australië is het toch een uur of 8 later? Dan is het daar dus inmiddels donker en zullen ze de zoektocht tot morgen moeten uitstellen lijkt me.
Google maps geeft toch niet realtime weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Als je google maps ver genoeg uitzoomt, zie je waar het dag en nacht isen inderdaad: donker nu daar
In Perth is het nu 20:00. De objecten liggen westelijk van Australië dus waar het wellicht 19:00 is. Licht zat lijkt me.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef MaJo het volgende:
In Australië is het toch een uur of 8 later? Dan is het daar dus inmiddels donker en zullen ze de zoektocht tot morgen moeten uitstellen lijkt me.
Kennelijk wel... zie het zelf nu ook voor het eerst. In Firefox dan, in IE zie ik het niet. De nachtlijn nadert nu de oostkant van India.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Google maps geeft toch niet realtime weer
Als de staart los is gekomen van de romp dan blijft deze wel drijven. Vleugels zie je ook geregeld drijven, net als de neus van het vliegtuig. De romp zakt wel altijd af naar de bodem.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:12 schreef bedachtzaam het volgende:
Toch ben ik sceptisch, het is 24 meter lang en drijft, zouden het niet eerder kleinere stukken zijn die drijven en vleugels romp naar de bodem verdwijnen?
Het zou vreemder zijn en pas echt verdacht als het wissen dagen voor de vlucht was gebeurd, maar meer dan een maand kan prima door een normale zaak komen. Door updates idd, temporary files die gewist worden op regelmatige basis, of misschien dat het programma maar een maand historie bewaard en 3 maart oid is wander hij het laatst gebruikte.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar er kon geen enkele conclusies aan verbonden worden. Was het met opzet? Of gewoon vanwege een update o.i.d. En wat is er verwijderd. Maar Loekie weet kennelijk meer.
Hoe kom je tot die conclusie als je in dezelfde post zegt dat er geen aanleiding voor te vinden is?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:34 schreef Palomar het volgende:
Lijkt er dus op dat het een van de piloten was.
Nee, het zijn "assumptions".quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:20 schreef eight het volgende:
Die kaart waarop alle pings staan (OP bovenaan) is deze al officieel bevestigd?
Container maximum is 40ft.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef Draailamp het volgende:
de gevonden dingen Zuid-W. van Perth in zee hebben de afmeting van containers lees ik op twitter, maar laten we het Noorse schip oid afwachten. Dat is wat betrouwbaarder dan een tweetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |