Klopt. Maar als een busschauffeur kwaad wil, kan hij de hele bus ook van een berg af laten rijden. En dan bedoel ik natuurlijk niet de stadsbus van Connexxion, maar in wat gevaarlijkere gebieden. Denk aan touringbussen die naar Spanje rijden en makkelijk een afslagje kunnen pakken richting de Franse bergen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen ga je daar niet 900 km/u in op enkele kilometers hoogte
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Vervang 'challenge' in de url door 'api' en je krijgt de coordinaten.
Dat geldt voor het hele leven natuurlijk. Een risico waar je mee moet leren leven. Je bent ook overgeleverd aan een arts, je zult maar een Jansen Steur treffen. Je kunt ook de verkeerde partner treffen, etc. etc.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Vervang 'challenge' in de url door 'api' en je krijgt de coordinaten.
Alsof je een wapen nodig hebt om deze actie uit te voeren. De piloot hoeft maar 1 iemand uit te schakelen. Dat kan met blote handen als je dat wil.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef Loekie1 het volgende:
Piloten zijn onschendbaar, zelfs als het alarm afgaat mogen ze zo doorlopen. Stel je voor, we gaan niet piloten vragen hun schoenen uit te doen, dat doe je niet.
Ik denk als nabestaanden dit te weten komen, Malaysian Airways nog een flinke schadeclaim te wachten staat.
Telegraafquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Boeing_waarschijnlijk_gevonden
twitter:FoxNews twitterde op donderdag 20-03-2014 om 11:24:29US Navy says P-8 Poseidon aircraft completed 10-hour search mission over Indian Ocean and found nothing http://t.co/ElDTwNu4Cm #MH370 reageer retweet
Denk je dat een piloot die zijn actie al maanden tevoren heeft uitgedokterd, dit risico neemt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alsof je een wapen nodig hebt om deze actie uit te voeren. De piloot hoeft maar 1 iemand uit te schakelen. Dat kan met blote handen als je dat wil.
Datzelfde gevoel heb ik ook. Dat is het iets wat ik overduidelijk heb geleerd van deze hele situatie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
Wat ik dacht? Ik dacht dat als een vliegtuig opeens een heel andere route neemt, binnen de kortste keren F16's de lucht in vliegen.
Waarom denk je dat dit al maanden van tevoren is bedacht? Het komt op mij redelijk impulsief over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Denk je dat een piloot die zijn actie al maanden tevoren heeft uitgedokterd, dit risico neemt?
Begin februari zijn bestanden gewist op zijn flight simulator. Het vliegprogramma is van tevoren ingeprogrammeerd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit al maanden van tevoren is bedacht? Het komt op mij redelijk impulsief over.
Dat zou je denken hè, maar niets is minder waar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef Loekie1 het volgende:
Piloten zijn onschendbaar, zelfs als het alarm afgaat mogen ze zo doorlopen. Stel je voor, we gaan niet piloten vragen hun schoenen uit te doen, dat doe je niet.
Weet niet of deze hier al is langs gekomen; http://imgur.com/a/ROy9oquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit al maanden van tevoren is bedacht? Het komt op mij redelijk impulsief over.
Wat ook gewoon kan zijn omdat 'ie uitgevlogen was op bepaalde vliegvelden of graag andere vliegvelden wilde installeren en ruimte nodig had, en zo zijn er nog wel honderd onschuldige verklaringen te bedenken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Begin februari zijn bestanden gewist op zijn flight simulator.
daarom verwijder ik nooit wat.. lijkt het ook niet verdachtquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wat ook gewoon kan zijn omdat 'ie uitgevlogen was op bepaalde vliegvelden of graag andere vliegvelden wilde installeren en ruimte nodig had, en zo zijn er nog wel honderd onschuldige verklaringen te bedenken.
Bron? Volgens mij is dit totale onzin!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Begin februari zijn bestanden gewist op zijn flight simulator. Het vliegprogramma is van tevoren ingeprogrammeerd.
Is uitgebreid op het nieuws geweest. Bovendien heeft hij waarschijnlijk gewacht op een groentje als co-piloot. Alles duidt op een zeer goed voorbereide actie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is dit totale onzin!
Dat er iets gewist is, daar werden nog helemaal geen conclusies aan verbonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |