Nope, dat is het niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:38 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Omdat je de passagiers lijdend wilt laten sterven.
Verdrinken is een van de ergste manieren om dood te gaan
Klinkt goed!quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nope, dat is het niet.
Ben zelf een keer bijna verdronken en moet je zeggen dat het best chill was...
In het begin ben je in paniek en is het allemaal kut met peren, daarna raak je in een soort van euforische roes door het zuurstofgebrek en vind je het allemaal dikke prima
Ik snap dat stuk ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap de quote "Rechte lijn tussen objecten en laatste locatie Boeing" niet. Je krijgt toch altijd een rechte lijn tussen twee punten als je die trekt? Of bedoelen ze ten opzichte van de locatie daarvoor in de buurt van Maleisië? Anders snap ik deze zin niet
Als dat het doel was dan is die piloot wel een enorme minhond. Zelfmoord plegen en het vliegtuig kwijtmaken op een plek waar het niet of nauwelijks meer te vinden is. De mogelijke brokstukken zijn er wel een eind verderop gevonden. Zou dat kunnen met de stroming?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dit was het doel:
Diamantina Deep
From Wikipedia, the free encyclopedia
The Diamantina Deep is located in the Diamantina Trench southwest of Perth, Western Australia. The Diamantina Trench is in the eastern part of the larger Diamantina Fracture Zone, which stretches from the Ninety East Ridge to the Naturaliste Plateau, which lies off the lower part of Southwest Australia.[1]
A survey in 1961 by the Australian oceanographic survey ship HMAS Diamantina (K377) confirmed the bathymetry as well as conducting a scientific survey. The trench was named after her.
It is located about 1,125 km west-southwest of Perth at 35°S and 104°E and has been measured at 8,047 m (26,401 ft) deep. However, current etopo1-data[2] show a maximum depth of only 7,299 m (23,947 ft) at 34.83°S 102.57°E.
die staat ook in de OPquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog een wat uitgebreider plaatje over de huidige stand van zaken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nope, dat is het niet.
In het begin ben je in paniek en is het allemaal kut met peren, daarna raak je in een soort van euforische roes door het zuurstofgebrek en vind je het allemaal dikke prima
Ja maar, op een gegeven moment kun je toch niet voorkomen dat je lichaam wil ademhalen en neem je gewoon een enorme teug water je longen in? Dat is volgens mij verdrinken. Je krijgt geen adem en als je (bijna) 'out' bent, gaat je reflex werken. Tenminste, dat lijkt mij wat er dan gaat gebeurenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nope, dat is het niet.
De locatie is dus in overeenstemming met die 8:11 ping ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog een wat uitgebreider plaatje over de huidige stand van zaken:
[ afbeelding ]
[..]
Nope, dat is het niet.
[..]
Nope, dat is het niet.
jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
De locatie is dus in overeenstemming met die 8:11 ping ?
Gelukkig heb je er niets aan overgehoudenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nope, dat is het niet.
waarschijnlijke.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:16 schreef APK het volgende:
Ik heb even niet alles mee kunnen lezen.
Wanneer zijn die pings vrijgegeven?
En zijn het 'harde' pings of waarschijnlijke?
waarschijnlijk hardequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:16 schreef APK het volgende:
Ik heb even niet alles mee kunnen lezen.
Wanneer zijn die pings vrijgegeven?
En zijn het 'harde' pings of waarschijnlijke?
Geprojecteerd n.a.v. de laatste echte ping?quote:
Dat moet makkelijker kunnenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:23 schreef niels0 het volgende:
Of waren er misschien belangrijke documenten aan boord die koste wat kost moesten verdwijnen?
Ja, een complete jetliner inclusief passagiers erbij laten verdwijnen is wat overkill inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, een complete jet inclusief passagiers erbij laten verdwijnen is wat overkill inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |