abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137966736
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:40 schreef alpeko het volgende:

[..]

Over welke nog niet bekend gemaakte info beschik jij dan nu weer? Er is toch helemaal niet bekend hoe het vliegtuig neergekomen is. Uitgaande van mijn theorie zou zonder al te veel schade het meest ideaal zijn. Want dan wordt je minder snel gevonden. Zonder brokstukken crashen is sowieso geen haalbare kaart.
Het feit dat dit een groot brokstuk is wel zeggen dat de lading zacht geweest moet zijn. Bovendien, waarom zouden grotere stukken minder snel gevonden worden dan kleinere stukken?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_137966750
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Betaald de verzekering wel uit wanneer het vliegtuig nooit wordt teruggevonden? Kan me ook zo voorstellen dat ze dat niet doen als er geen bewijs is van het overlijden van die persoon.
Wat geeft je het idee dat het "nooit" gevonden zou worden??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137966756
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef Parzival het volgende:

[..]

nee hoor..

de piloot heeft het overleefd.. en vertelt zelf dat hij alle rust had om zo netjes mogelijk te landen..

er werd geen draai gemaakt.. een van de motoren hapte water.. en dan is het snel voorbij
quote:
While still fighting with the hijackers, he tried to ditch the aircraft in shallow waters 500 yards (457 m) off Le Galawa Beach Hotel, near Mitsamiouli at the northern end of Grande Comore island. Leul attempted to land parallel with the waves instead of against the waves in an effort to smooth the landing. Seconds prior to contacting the water the aircraft was banked left some ten degrees;
http://en.wikipedia.org/w(...)ht_961#Crash_landing
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:47:47 #179
54408 Parzival
Where it happens
pi_137966776
quote:
okay.. zo vertelde de piloot het op tv niet..

maar we hebben wel wat geleerd van die aflevering: Many passengers died because they inflated their life jackets in the cabin
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137966783
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Betaaldt de verzekering wel uit wanneer het vliegtuig nooit wordt teruggevonden? Kan me ook zo voorstellen dat ze dat niet doen als er geen bewijs is van het overlijden van die persoon.
http://abcnews.go.com/Int(...)ssing-plane-22965092
quote:
German insurance company Allianz says it has made initial payments in connection with the missing Malaysian Airlines plane.
Klaarblijkelijk wel.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:48:32 #181
54408 Parzival
Where it happens
pi_137966801
als dit topic is afgesloten.. gaan we dan door met de overige 88 vliegtuigen die nooit gevonden zijn?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137966803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Parzival het volgende:
Wil ik alleen nog even bij mn stelling blijven.. Zelfmoord, decompressie, en laten vliegen naar het meest uitgelegen gebied zodat niemand wat weet.. en dus je nabestaanden nog wel $$ krijgen.. en om iedereen af te maken de pressurization switch op manual (Helios)
kans dat ze je vinden minimaal maken.. zodat de verzekering moet uitbetalen
Maar dan denk je dat het stuk wat daar ligt niet van dit vliegtuig is toch?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:48:39 #183
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137966804
Ik denk dat de piloot dusdanig is geland dat het meeste van het vliegtuig op de bodem van de oceaan ligt.
pi_137966825
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:48 schreef Parzival het volgende:
als dit topic is afgesloten.. gaan we dan door met de overige 88 vliegtuigen die nooit gevonden zijn?
nee, want die zijn niet de moeite...? :+
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:49:21 #185
54408 Parzival
Where it happens
pi_137966831
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:48 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Maar dan denk je dat het stuk wat daar ligt niet van dit vliegtuig is toch?
correct
pi_137966835
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:46 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Het feit dat dit een groot brokstuk is wel zeggen dat de lading zacht geweest moet zijn. Bovendien, waarom zouden grotere stukken minder snel gevonden worden dan kleinere stukken?
De klap op het water breekt de vleugels en het staartstuk. Veel dingen in een vliegtuig drijven, zelfs na een klap op de oceaanbodem (4-5 km diep), die bouncen omhoog.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137966851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Verdrinken schijnt juist 1 van de minst erge manieren te zijn qua dood gaan. Als ik het me goed herriner tenminste.
hoevaak ben jij al dood gegaan dan? :o

;)
In the coolest little capital of the world
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:50:04 #188
54408 Parzival
Where it happens
pi_137966855
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De klap op het water breekt de vleugels en het staartstuk. Veel dingen in een vliegtuig drijven, zelfs na een klap op de oceaanbodem (4-5 km diep), die bouncen omhoog.
zoals de zwemvesten bedoel je ;)
pi_137966868
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:46 schreef tofastTG het volgende:

[..]

De staart lijkt me bij welke landing dan ook vrij weinig klappen te krijgen. Die zou best kunnen afbreken en verder grotendeels in tact blijven. Zie ook de AF crash. Er blijven altijd grote stukken in tact heb ik het idee. Behalve als je recht in het Pentagon vliegt, dan verdamp je ;)
pi_137966881
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Verdrinken schijnt juist 1 van de minst erge manieren te zijn qua dood gaan. Als ik het me goed herriner tenminste.
Maar het uren- of zelfs dagenlange vooruitzicht is natuurlijk wel heel erg.
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:50:53 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137966884
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

hoevaak ben jij al dood gegaan dan? :o

;)
_O-
pi_137966885
Hoe zit dat met het bewusteloos maken van de passagiers? Hoe doet de piloot dat?
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:51:06 #193
54408 Parzival
Where it happens
pi_137966887
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:50 schreef alpeko het volgende:

[..]

De staart lijkt me bij welke landing dan ook vrij weinig klappen te krijgen. Die zou best kunnen afbreken en verder grotendeels in tact blijven. Zie ook de AF crash. Er blijven altijd grote stukken in tact heb ik het idee. Behalve als je recht in het Pentagon vliegt, dan verdamp je ;)
of als je met Mach 3 recht naar beneden gaat..
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 14:51:29 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_137966895
quote:
11s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat geeft je het idee dat het "nooit" gevonden zou worden??
Ik heb dat idee niet maar ik reageer op iemand die zegt dat de piloot het zo heeft gedaan om nooit gevonden te worden ;) Mijn vraag daarop is of ze dan wel uitkeren. Mijn post behelst dus absoluut geen mening, ik denk namelijk dat het vliegtuig wel gevonden gaat worden.
5 - 28 februari Thailand O+
pi_137966944
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:38 schreef The_stranger het volgende:

[..]

En niemand die met een zwemvest om uit het vliegtuig stapt?
En dan? Dagenlang dobberen tot je sterft? Die oceaan is niet het vijvertje in het park natuurlijk. Je kunt sowieso nergens naartoe.
pi_137966948
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef Co_OL het volgende:
Waarom zo moeilijk doen, ze kunnen daar toch het signaal van de blackbox opvangen?
Naar vlucht 447 hebben ze destijds met een nucleaire onderzeeër gezocht.
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:53:23 #197
54408 Parzival
Where it happens
pi_137966950
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:50 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe zit dat met het bewusteloos maken van de passagiers? Hoe doet de piloot dat?
er zit een druk systeem in het vliegtuig.. die zorgt ervoor dat er genoeg zuurstof in de cabine is.. maar als die druk wegvalt.. ben je binnen een aantal minuten bewusteloos..

elk vliegtuig heeft daarom van die zuurstof kapjes.. die naar beneden vallen.. maar die werken maar een paar minuten.. genoeg voor de piloot om te dalen tot een goeie hoogte waarbij er genoeg zuurstof is..

Er zit een heel druk systeem in het vliegtuig wat de druk normaal gesproken automatisch regelt.. maar die kun je .. tataaa.. ook uitzetten..

Bij de Helios vlucht in griekenland stond de schakelaar verkeerd.. hadden de piloten het te laat door en gingen al ijlen door het zuurstof tekort.. tot het te laat was..
pi_137966952
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar kleinere stukjes vallen dan toch nog steeds minder snel op op satelliet foto's dan grote stukken?
pi_137966953
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:50 schreef Parzival het volgende:

[..]

zoals de zwemvesten bedoel je ;)
De zwemvesten werkten prima, zelfs zo goed dat ze bleven drijven terwijl ze nog in het vliegtuig zaten, en waardoor ze niet meer naar buiten konden vanwege het water.
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:53:39 #200
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_137966958
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:50 schreef Loekie1 het volgende:
Decompressie van de cabine op grote hoogte?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')