Bij een trein heeft dat een functie ja. Bij een vliegtuig is het wat lullig als-ie gewoon stopt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:09 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Het zou toch te gek zijn als een vliegtuig uren kan door vliegen als de piloot al dood is.
ZE zouden een knop moeten hebben zoals een machinist heeft
https://www.google.nl/maps/place/4°12'11.0"N+90°24'54.7"E/@4.203056,90.415193,7z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:11 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
http://www.tomnod.com/nod(...)ian_ocean/map/103753
Wordt er alarm geslagen en moet maar iemand de lucht ingaan of checken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:14 schreef tofastTG het volgende:
Ah ja, en dan? Gaat de automatische piloot op een willekeurige plek landen of?
In dat hele gebied ligt het e.e.a. http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh370_indian_ocean/map/109571quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:11 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
http://www.tomnod.com/nod(...)ian_ocean/map/103753
Brilliant plan lolquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:09 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Het zou toch te gek zijn als een vliegtuig uren kan door vliegen als de piloot al dood is.
Volgens mij crashte de Helios vlucht ook niet zacht.. Staartstuk desondanks volledig heel: http://www.airlinesafety.com/editorials/737CrashInGreece.htmquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Joh het is 1 groot brokstuk, dus een harde landing is dan niet zo aannemelijk. En ik herhaal nogmaals ALS dit het vliegtuig is.
Ah, mooi dat je hebt uitgevonden waar het is. Te noordelijk? Alles is toch nog mogelijk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:15 schreef MrTorture het volgende:
[..]
https://www.google.nl/maps/place/4°12'11.0"N+90°24'54.7"E/@4.203056,90.415193,7z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Beetje te noordelijk, denk ik toch
Ja en nee. Kan altijd, maar de laatste ontwikkelingen wijzen toch op zuidelijker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:18 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ah, mooi dat je hebt uitgevonden waar het is. Te noordelijk? Alles is toch nog mogelijk?
Ja want de kans dat het vliegtuig op een stad viel ipv in de gigantische oceaan of ergens in de rimboe was groot.....notquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:16 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Wordt er alarm geslagen en moet maar iemand de lucht ingaan of checken.
Als de piloot al dood was voor hij crashte mogen we van geluk spreken dat hij niet op een stad is terecht gekomen.
Wat slecht die veiligheid in het vliegtuig, man man man man
Als al die gegevens kloppen wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:19 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja en nee. Kan altijd, maar de laatste ontwikkelingen wijzen toch op zuidelijker.
haha, dit is letterlijk het meest absurde wat ik in deze hele reeks gelezen hebquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:09 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik snap jullie verbazing enorm.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:21 schreef Drebbelman het volgende:
haha, dit is letterlijk het meest absurde wat ik in deze hele reeks gelezen heb
Ik zie al een Monty Python sketch voor me
Ik zou nu wel een linkje willen naar het gebied waar ze nu willen zoeken. Maar dat schijnt dan weer niet mogelijk te zijnquote:
Nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
hoevaak ben jij al dood gegaan dan?![]()
De martelmethode 'waterboarding' waarbij een verdrinking gesimuleerd wordt schijnt wel vreselijk te zijn. Geen idee hoezeer dit dan afwijkt van werkelijk verdrinken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nietmaar wat je vaak leest is dat mensen, die op het laatste moment gered zijn, het snel accepteren en het 'mooi' is. In het begin zal het inderdaad vrij naar zijn omdat je vecht voor alles wat je waard bent.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:22 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Vanochtend reed mijn bus ook een andere route dan normaal, verbaasde me ook dat er helemaal geen politie bij kwam, had zo verkeerd af kunnen lopen dit.!
verdrinken is een kwestie van een keer inademen onder water en dan is het wel afgelopen, waterboarding is constant aangezien je wel zuurstof naar binnen krijgtquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:42 schreef eight het volgende:
[..]
De martelmethode 'waterboarding' waarbij een verdrinking gesimuleerd wordt schijnt wel vreselijk te zijn. Geen idee hoezeer dit dan afwijkt van werkelijk verdrinken.
Hangt van de oceaan af.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef Uccie het volgende:
Daarbij, als je in de oceaan terecht komt, ben je zo snel onderkoeld dat je van het verdrinken niet eens meer iets weet.
Daarom zijn er ook "rafts" aan boord. Grote kans dat als je een landing op zee overleeft, er ook wel een of meerdere rafts aanwezig zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef Uccie het volgende:
Daarbij, als je in de oceaan terecht komt, ben je zo snel onderkoeld dat je van het verdrinken niet eens meer iets weet. Al weet ik niet wat erger is en hopelijk kom ik er nooit achter.
In de noordelijke ijszee zal het wel sneller gaanquote:
Ik ga er vanuit dat je een landing op zee al niet overleefd...daarom vlieg ik namelijk wel en stap ik geen voet op een schipquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook "rafts" aan boord. Grote kans dat als je een landing op zee overleeft, er ook wel een of meerdere rafts aanwezig zijn.
Nee hoor, piloot kan de druk regelen met een knoppie. Hij kan de druk en zuurstof laten wegvallen, dan komen de zuurstofmasker naar beneden die voor 15 min aan zuurstof geven. Daarna ga je langzaam de pijp uit. Hoger vliegen versnelt dit effect.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo hoog vliegen dat de zuurstof wegvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |