SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================![]()
==========================================================
Help met zoeken via: http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014
==========================================================
==========================================================
Topografische en bathymetrische kaart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebied waar het vliegtuig is verdwenen:
Kaart van het eilandje Pulau Perak, waar volgens eerdere berichten iets op een militaire radar iets te zien zou zijn geweest wat mogelijk (onbevestigd) het vliegtuig zou kunnen zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werking van verschillende radar-systemen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekgebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Type vliegtuig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De piloten:
• Gezagvoerder Zaharie Ahmad Shah (53) - meer dan 18.000 vlieguren - fervent flightsim-liefhebber, met een eigengebouwde vliegsimulator thuis.
• Eerste officier Fariq Abdul Hamid (27) - meer dan 2763 vlieguren - nodigde blonde vrouwen uit op het flight-deck en rookte sigaretjes met ze.![]()
Achtergrondinformatie Algemeen Dagblad (mobiele versie).
Eerste bevindingen na verdwijning van het toestel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Passagierslijst (.pdf)
Bijzondere passagiers:
• Surti Dahlia (50) - Nederlands-Indische vrouw uit Osdorp, Amsterdam - voor familiebezoek in Indonesië en op (mislukte) date met internetliefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Pouria Nourmohammadi Mehrdad (18) - Perzische asielzoeker die op een gestolen paspoort (van Oostenrijker Christian Kozel (30)) reisde naar AMS en door naar FRA (Frankfurt).
• Seyed Mohammed Reza Delavar (29) - Perzische asielzoeker die op een gestolen paspoort (van Italiaan Luigi Maraldi (37) reisde naar AMS en door naar CPH (Kopenhagen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBC:
• Philip Wood (51, VS) - IBM-ingenieur die pas 3 maanden in KL werkte in data storage
• 19 Chinezen, geleid door Hou Bo, calligrafie-artiesten en wetenschappers - "very famous in China"
• Dr. Yuchen Li - recent doctoral engineering graduate from Cambridge University in England
• A further eight Chinese nationals as well as 12 Malaysians were employees of America's Freescale Semiconductor company
• Nikolai Brodskii (43) - Russisch professioneel duiker en sportman
• Firman Siregar (25) - Indonesisch mechanisch ingenieur voor Baker Hughes
• Paul Weeks (38) - Nieuw-Zeelands ingenieur op weg naar zijn nieuwe baan in Mongolië - liet trouwring achter in de handen van zijn vrouw
==========================================================
Laatste radarwaarneming: http://www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27
Vluchtplan ter hoogte van verlies radarcontact:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke route na verlies radarcontact:
Search And Rescue (SAR):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• 34 vliegtuigen
• 15 helikopters
• 52 boten
• 10 satellieten
Landen in de regio die niet meedoen met de zoektocht:
• Myanmar
• Laos
• Cambodja
• Nepal
• Bhutan
• Bangladesh
Zoektocht verschillende vliegrampen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------------------------------------------------------
Scheepvaartroutes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzichtskaart met luchthavens, bakens, gevarenzones, sectoren etc:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Windrichtingenkaart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdzones:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Informatieve video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Nieuwsbronnen:
• Malaysian Airlines - http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/dark-site.html
• nu.nl - http://www.nu.nl/ramp-malaysia-airlines/
• Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)c3bae4b05e6cc240518a - Search widened, and latest updates
• Aviation Herald - http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
• NRC - http://zoeken.nrc.nl/?q=Malaysia+Airlines&sort=date
==========================================================
Eerder verdwenen of vreemd gecrashte vliegtuigen:
Air Crash Investigation - Helios 522 - 14 augustus 2005 - Griekenland - decompression?
Air Crash Investigation - AF447 - 1 juni 2009 - Atlantische Oceaan, Brazilië - technisch mankement + fout piloten
Mayday, Air Crash Investigation - Egypt Air 990 - vermoedelijk zelfmoord piloot - ook pas laat gevonden, in de Atlantische Oceaan
Ethiopian Airlines-vlucht 961 - Comoren - kaping - neergestort; geen brandstof meer - kapers willen naar Australië! - met kerosine voor Addis Abeba-Nairobi...
Ogenschijnlijke zelfmoord piloot - maar technisch mankement bleek logischer - Palembang Sumatra
Meer verdwenen vliegtuigen op Quest.nl
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Lessen uit vorige vliegtuigongelukken:
• Zuurstofmaskers werken gedurende 15 minuten, steward blijft bij bewustzijn met draagbare zuurstoffles - Decompressie - Boeing 737 - Helios 522 - Athene - 14 augustus 2005
• Seismografen registreren impact in zee - Brand en uitval instrumenten - MD-11 - SwissAir111 - Halifax - 2 september 1998
• Een mogelijke scheur in de linker onderkant van het vliegtuig waar een moment van hoge druk de zekering eruitscheurde - Explosie kerosinetank - Boeing 747 - TWA800 - New York - 17 juli 1996
• Verdween op 35.000 voet van de radar - 15% teruggevonden - eerste brokstuk gespot 2 uur na de ramp - Vliegtuig breekt in de lucht in stukken en stort in zee - Boeing 747 - China Airlines - Straat van Taiwan - 2010
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Eerdere kapingen:
• 1996: Ethiopian Airlines Flight 961 crashed into the Indian Ocean near a beach in the Comoros Islands after hijackers refused to allow the pilot to land and refuel the plane. 125 passengers died and the remaining 50 passengers survived with minor injuries. This was the third incident in which there were survivors of a passenger jet that had been intentionally ditched into a body of water.
• 1995 - Russian cargo jet flying from Tirana to Kabul was forced to land in Kandahar by Taliban forces. Jet's crew had been held in a captivity until escape in 1996.
• October 2, 1990: A hijacker (1tje?) seized a plane from China which later, crashed as it tried to land, in Guangzhou and killing 128 people.
• 1993: Russian Aeroflot passenger jet flying from Perm to Moscow that diverted to Gardermoen airport, Oslo hijacked by two Iranian brothers. They surrendered and hostages went free. The hijackers were later given asylum in Norway for humanitarian reasons.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke motieven/scenario's:
NIEUW:
• Vliegtuig zou gebruikt kunnen worden voor terroristische aanslag - Times of India
• Kaping waardevolle lading/passagiers - RussiaToday - waar zijn ze? wanneer komen de eisen? wat is het motief erachter?
• Zelfmoordactie (co)piloot? - Volgens de Australische expert Mike Glynn het meest waarschijnlijk - AD.nl
OUD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CHEESY:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
!!!LAATSTE UPDATES!!!
• 15/03/14 Onderzoekers vermoeden sabotage aan boord Boeing.
• 15/03/14 Kaping wordt vermoed, zelfs volgens Maleisische bronnen - zoekgebied uitgebreid naar Centraal-Azië en voor de westkust van AustraliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
EERDERE UPDATES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OUD NIEUWS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
& Me_Wesley, RVer, OEM, matthijst, MartijnA3, ...
• Deel 19
• Deel 18
• Deel 17
• Deel 16
• Deel 15
• Deel 14
• Deel 13
• Deel 12
• Deel 11
• Deel 10
• Deel 9
• Deel 8
• Deel 7
• Deel 6
• Deel 5
• Deel 4
• Deel 3
• Deel 2
• Deel 1
FOK!NWS dankt al deze bijdragers voor hun harde werk
==========================================================
Topics andere subfora:
• BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370
• NWS / Vliegtuig Malaysia Airlines is neergestort in zee
• ONZ / Vind een vliegtuig
• ONZ / Beveiliger vind vlucht MH370 ...niet (fotoverhaal!)
• KLB / Vliegtuigen die neerstorten in zee.
==========================================================
• Status na 197 uur (8 dagen, 5 uur): 2 Kokosnoten, nog geen vliegtuig![]()
• Maleisische overheid ontkent alle bevindingen van anderen; 'Geen vliegtuigen in Kuala Lumpur.'
==========================================================
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 16-03-2014 07:53:23 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Maar hij was niet de enige aan boord met een vluchtsimulator thuis blijkt!!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niet echt, had je de simulator van kapitein Zaharie al gezien?
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines ruim een week vermist #18Tsja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Duurt nog zeker een week voor we die MH370 opons hoofd krijgen, dus nog even genieten van leuke dingen.![]()
Ojeeeee en nu?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zaharie hield van Maleisisch koken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als het vliegtuig al gekaapt is door wie dan ook en waarom dan ook, dan zal het toch ergens hebben moeten landen??? Dan zou het vliegtuig toch ergens op de radar weer tevoorschijn moeten zijn gekomen en ook het personeel van het vliegveld/landingsbaan zullen er van weten. Geen idee waar het vliegtuig zou hebben kunnen landen zonder dat er iemand dat gezien zou moeten hebben. Iemand?
Tenzij misschien alle ~600 inwoners van de Cocos Islands ook gegijzeld zijn. Iemand nog contact gehad met de Cocos Islands?“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Mooie kaart:
http://www.airliners.net/(...)ename=phprI9wTq.jpeg
Rondje met kruis is positie satelliet.![]()
Zoals gezegd wordt niet de hele wereld 24 uur met radars in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef Montagui het volgende:
Als het vliegtuig al gekaapt is door wie dan ook en waarom dan ook, dan zal het toch ergens hebben moeten landen??? Dan zou het vliegtuig toch ergens op de radar weer tevoorschijn moeten zijn gekomen en ook het personeel van het vliegveld/landingsbaan zullen er van weten. Geen idee waar het vliegtuig zou hebben kunnen landen zonder dat er iemand dat gezien zou moeten hebben. Iemand?
Tenzij misschien alle ~600 inwoners van de Cocos Islands ook gegijzeld zijn. Iemand nog contact gehad met de Cocos Islands?![]()
een Maleisiër die van Maleisisch koken houd lijkt me wel logischquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zaharie hield van Maleisisch koken.
[ afbeelding ]![]()
Verdacht!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef gijsman het volgende:
[..]
een Maleisiër die van Maleisisch koken houd lijkt me wel logisch![]()
Interessant:http://timesofindia.india(...)cleshow/23326579.cmsquote:Red alert: Airstrips may be used for terror attack
Mateen Hafeez & Manju V, TNN | Oct 1, 2013, 05.50AM IST
MUMBAI: Intelligence agencies have sounded a terror red alert over the possible use of any one of Maharashtra's 24 unused or little-used airstrips to launch unmanned light aircraft laden with explosives.
The alert has been shot off to all security agencies, which have been asked to monitor unused air strips against launch of attacks on civilians and military establishments. The city's Juhu airport and the international airport are also under the scanner.
The two-page intelligence alert, issued on September 21, specifically mentions names of airports that require tighter security.
"There is a likely threat of utilization of unused air strips by anti-national elements to launch lightweight airplanes with an aim to target civilian and military establishments of key importance," the alert communication stated. It further listed names of all such airstrips in Maharashtra .
The commandant CISF has also been alerted. Other than CISF, this copy has been sent to the city crime branch, state ATS, special branch and state intelligence bureau.
Sources said India, like the US, Europe and Australia, has a large number of "uncontrolled" airfields or airstrips that are not serviced by air traffic control. What this means is that an aircraft can land or take off from these strips without attracting attention. Some of these airstrips are in Augrangabad, Jalgaon, Nagpur and Lonavla , among others.
"We have discussed this alert with our officers and will help the concerned agencies with whatever input and information we have. We are also keeping an eye on people who have knowledge of airports or have travelled in airplanes in recent past," said a security officer.
Since these airstrips don't generate revenue, their owners, be it the government or a private party, spend little on critical essentials such as perimeter fencing and security personnel.
These airstrips cannot support heavy commercial passenger aircraft. Most can handle small aircraft; for instance, a single engine, two-seater, piston aircraft such as a Cessna 152, which is capable of carrying a payload of 50 kg. This can pose a serious security hazard.
Wat extra landingsbaan is zo aangelegd![]()
, daarnaast met een beetje remkracht, wie weet dus wel interessant dat juist India hierover aan de bel heeft getrokken eerder.
![]()
dat denk ik ook want het laatste signaal is 1600 km van de westkust van australie geweestquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit vliegtuig zelfs nog wel meer mogelijkheden heeft.![]()
Waarom hoor ik niemand over de mogelijkheid dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd? Het is al eens eerder gebeurd dat een piloot een vliegtuig liet crashen ol een einde aan z'n leven te maken. Is dat niet een logischer motief voor de verdwijning van het vliegtuig dan bv een kaping?![]()
Dat ook maar ik bedoel qua waar het kan landen, dit zijn bekende vliegtuigen, iets korter kan waarschijnlijk ook met een beetje oefening bijvoorbeeld dat zou interessant zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik ook want het laatste signaal is 1600 km van de westkust van australie geweest![]()
Daar gaat het pas honderden posts over hierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef Tijn het volgende:
Waarom hoor ik niemand over de mogelijkheid dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd? Het is al eens eerder gebeurd dat een piloot een vliegtuig liet crashen ol een einde aan z'n leven te maken. Is dat niet een logischer motief voor de verdwijning van het vliegtuig dan bv een kaping?![]()
.
![]()
India vertoonde ook meer hulp & interesse ineens....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef DeParo het volgende:
Interessant:
[..]
http://timesofindia.india(...)cleshow/23326579.cms
Wat extra landingsbaan is zo aangelegd![]()
, daarnaast met een beetje remkracht, wie weet dus wel interessant dat juist India hierover aan de bel heeft getrokken eerder.
![]()
Oh sorry, maar ik bedoelde eigenlijk in de media.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar gaat het pas honderden posts over hier![]()
.
![]()
Zou ie dan al die moeite hebben gedaan? Dan was het gewoon neusje omlaag en hup de zee in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef Tijn het volgende:
Waarom hoor ik niemand over de mogelijkheid dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd? Het is al eens eerder gebeurd dat een piloot een vliegtuig liet crashen ol een einde aan z'n leven te maken. Is dat niet een logischer motief voor de verdwijning van het vliegtuig dan bv een kaping?![]()
Ja maar waarom dan eerst helemaal naar het westen vliegen? De enige rede die ik me kan bedenken is om het toestel ergens te laten crashen waar het bijna niet meer te vinden is. Dat zou wel een ontzettende streek zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef Tijn het volgende:
Waarom hoor ik niemand over de mogelijkheid dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd? Het is al eens eerder gebeurd dat een piloot een vliegtuig liet crashen ol een einde aan z'n leven te maken. Is dat niet een logischer motief voor de verdwijning van het vliegtuig dan bv een kaping?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 23:10:43 ]![]()
Kan die OP iets korter, met meer spoilers en minder kaartjes? Er is vast wel ergens een uitgebreide kaart te vinden met de meest recente updates erin verwerkt.
http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=world&_r=0![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh sorry, maar ik bedoelde eigenlijk in de media.nu.nlquote:Piloot
De Maleisische politie doorzoekt het huis van de piloot, zo meldt Reuters op basis van een bron bij de politie. De vliegtuigmaatschappij meldde eerder dat de gezagvoerder een ervaren piloot was met een uitstekende staat van dienst.![]()
Zelfs daarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh sorry, maar ik bedoelde eigenlijk in de media.![]()
.
![]()
Tsja en dan maar roepen dat een vliegtuig niet ongezien kan landen in Indiaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
India vertoonde ook meer hulp & interesse ineens....![]()
.
![]()
Dat zou dan wel de grootste prestatie van het geheel zijn met die miljoenmiljard mensen daarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tsja en dan maar roepen dat een vliegtuig niet ongezien kan landen in India![]()
.
![]()
![]()
daar op dat punt dat ie van de radar vloog? geen eer aan te behalenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Zou ie dan al die moeite hebben gedaan? Dan was het gewoon neusje omlaag en hup de zee in.
Nu is iedereen in rep en roer, al een week druk aan het zoeken, air crash investigation kan hier wel wat mee.![]()
Dan lees je verkeerd, trouwens een kaping kan ook zeer goed, zelfs in combinatie met een zelfmoordpiloot dat zou ik ook gewoon een kaping noemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik lees vooral dat ze denken aan een technisch probleem of een kaping.![]()
Die zo arm zijn, dat als je ze omgerekend ¤15 geeft ze echt nooooooooit iets gezien hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zou dan wel de grootste prestatie van het geheel zijn met die miljoenmiljard mensen daarOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
En ook weer uitgelegd waarom. Het geluid van overgaan werd alvast afgespeeld terwijl het netwerk nog op zoek was naar de telefoon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef hmmmz het volgende:
Er zijn ook berichten waarin staat dat de telefoons van de passagiers nog overgingen.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Want die zijn het niet gewend dat daar vliegtuigen overkomen?!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zou dan wel de grootste prestatie van het geheel zijn met die miljoenmiljard mensen daar![]()
Je gaat er nog serieus op in ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En ook weer uitgelegd waarom. Het geluid van overgaan werd alvast afgespeeld terwijl het netwerk nog op zoek was naar de telefoon.![]()
![]()
We weten niet waarom het vliegtuig gekaapt zou zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel raar dat niemand het heeft opgeëist dan, toch?![]()
Deze is al flink ingekort met spoilers... kun je nagaan hoe het eerst was.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Leuk... die op op een telefoon voorbij scrollen![]()
Tegen de tijd dat je onderaan zat was de batterij leeg.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ligt eraan, als ze nog een poging willen wagen, ga je niet prijsgeven wat je doel is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel raar dat niemand het heeft opgeëist dan, toch?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
als ik het goed begrijp moet ie dus wel echt in die banen hebben gevlogen, om die rode lijnen heen. Buiten die vervaagde rode lijnen zou ie dus niet kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef poemojn het volgende:
Kan die OP iets korter, met meer spoilers en minder kaartjes? Er is vast wel ergens een uitgebreide kaart te vinden met de meest recente updates erin verwerkt.
http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=world&_r=0![]()
Nee, maar zo'n boeing moet toch ergens landen, er waar het land daar zijn toch mensen die het vliegtuig zien landen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zoals gezegd wordt niet de hele wereld 24 uur met radars in de gaten gehouden.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Nah als het een mislukte kaping betreft.... lijkt me dat je hem dan niet op zou eisen. Van de andere kant zou je dat wel kunnen doen, met de kanttekening dat het de volgende keer wel goed gaat. Maar dat klinkt dan weer zo amateuristisch.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel raar dat niemand het heeft opgeëist dan, toch?![]()
De Titanic is ook -tig jaar spoorloos geweest, dus ooit komt dit vliegtuig ook wel te voorschijn ergens diep op een oceaanbodem bedekt met koraal"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Nice idd. Wat een immens zoekgebied zeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef MartijnA3 het volgende:
Mooie kaart:
http://www.airliners.net/(...)ename=phprI9wTq.jpeg
Rondje met kruis is positie satelliet.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Pfff,,,, de Cocos eilanden staan er niet eens op.quote:“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Midden in de nacht, met gedoofde lichten, en op een vliegveld dat wie weet wel eens wordt gebruikt?!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n boeing moet toch ergens landen, er waar het land daar zijn toch mensen die het vliegtuig zien landen?![]()
Rare vergelijking want bij de Titanic was het wel degelijk duidelijk waar dit schip was gezonken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:20 schreef TLC het volgende:
De Titanic is ook -tig jaar spoorloos geweest, dus ooit komt dit vliegtuig ook wel te voorschijn ergens diep op een oceaanbodem bedekt met koraal![]()
Was het tegen die tijd ( +5 / 6 uur) niet al weer licht, of op zijn minst licht aan het worden toen ie zou landenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Midden in de nacht, met gedoofde lichten, en op een vliegveld dat wie weet wel eens wordt gebruikt?!![]()
Was zeker al licht, hij is voor het laatst "gezien" om 8:11 lokale tijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:24 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Was het tegen die tijd ( +5 / 6 uur) niet al weer licht, of op zijn minst licht aan het worden toen ie zou landen![]()
en dan nog konden ze die boot nergens vinden, kun je nagaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Rare vergelijking want bij de Titanic was het wel degelijk duidelijk waar dit schip was gezonken."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Volgens mij hebben ze ook niet echt gezocht tot die meneer met z'n duikbootje kwam.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:25 schreef TLC het volgende:
[..]
en dan nog konden ze die boot nergens vinden, kun je nagaan![]()
Aan de andere kant: het zou niet de eerste Boeing zijn die niet meer boven tafel kwam.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:20 schreef TLC het volgende:
De Titanic is ook -tig jaar spoorloos geweest, dus ooit komt dit vliegtuig ook wel te voorschijn ergens diep op een oceaanbodem bedekt met koraal![]()
Goede vraag, geen idee, maar dan is hij waarschijnlijk alsnog in een tijdzone beland waar het vroeger is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:24 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Was het tegen die tijd ( +5 / 6 uur) niet al weer licht, of op zijn minst licht aan het worden toen ie zou landen![]()
Dan gaat daar wel een flinke voorbereiding aan vooraf. Een plek vinden waar een Boeing ongezien kan landen, en dan ook nog tot die tijd ongezien blijven voor wat voor radar dan ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Midden in de nacht, met gedoofde lichten, en op een vliegveld dat wie weet wel eens wordt gebruikt?!
Gelet dan op zo'n gedegen voorbereiden moet er een goed georganiseerde groepering achter zitten met een bepaald specifiek doel voor ogen.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Gezien datgene wat er gebeurd is met dit vliegtuig denk ik dat die voorbereiding wel min of meer mogelijk isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan gaat daar wel een flinke voorbereiding aan vooraf. Een plek vinden waar een Boeing ongezien kan landen, en dan ook nog tot die tijd ongezien blijven voor wat voor radar dan ook.
Gelet dan op zo'n gedegen voorbereiden moet er een goed georganiseerde groepering achter zitten met een bepaald specifiek doel voor ogen.![]()
.
![]()
Ehm, je beseft wel dat hij voor het laatst gezien is ergens in de omcirkelde gebieden van de cirkel rondom de satelliet? Van het plaatje dat ik postte?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Goede vraag, geen idee, maar dan is hij waarschijnlijk alsnog in een tijdzone beland waar het vroeger is.
Dat lijkt mij dezelfde tijdzone.![]()
Als je precies op de grens van twee luchtruimen via een radarloze corridor een 777 laat verdwijnen, dan vermoed ik dat dit geen idee is dat vorige week donderdagavond in de kroeg is bedacht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan gaat daar wel een flinke voorbereiding aan vooraf. Een plek vinden waar een Boeing ongezien kan landen, en dan ook nog tot die tijd ongezien blijven voor wat voor radar dan ook.
Gelet dan op zo'n gedegen voorbereiden moet er een goed georganiseerde groepering achter zitten met een bepaald specifiek doel voor ogen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Kijkend naar het onderstaande plaatje ben ik het daar niet mee eensquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:29 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Ehm, je beseft wel dat hij voor het laatst gezien is ergens in de omcirkelde gebieden van de cirkel rondom de satelliet? Van het plaatje dat ik postte?
Dat lijkt mij dezelfde tijdzone.![]()
![]()
![]()
.
Ook donker of licht kan op dat moment zeer afhankelijk zijn van waar het vliegtuig zich bevindt.![]()
En weer vertrekken?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat ook maar ik bedoel qua waar het kan landen, dit zijn bekende vliegtuigen, iets korter kan waarschijnlijk ook met een beetje oefening bijvoorbeeld dat zou interessant zijn.![]()
Wie zegt dat het vliegtuig weer vertrokken is, daarnaast overspuiten wachten tot het donker is of wanneer dan ook, wie gaat het vliegtuig tegenhouden?!quote:![]()
Hoe makkelijk is kerosine te verkrijgen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wie zegt dat het vliegtuig weer vertrokken is, daarnaast overspuiten wachten tot het donker is of wanneer dan ook, wie gaat het vliegtuig tegenhouden?!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik zou eerst even wachten tot heel de zoektocht is afgelopen, zolang dat ding ergens veilig in een hangar staat zal niemand hem vinden. Zoiets.quote:![]()
Dat lijkt me op de zwarte markt nauwelijks een probleem, desnoods legaal, wie kijkt mee in dat soort landen naar wie er ergens kerosine gaat kopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe makkelijk is kerosine te verkrijgen?![]()
![]()
![]()
?!
![]()
Ja, geen idee of zoiets gevolgd wordt. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat lijkt me op de zwarte markt nauwelijks een probleem, desnoods legaal, wie kijkt mee in dat soort landen naar wie er ergens kerosine gaat kopen![]()
![]()
![]()
?!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ah:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, geen idee of zoiets gevolgd wordt. Vandaar mijn vraag.
http://traxxas.com/forums(...)can-you-buy-kerosene
Schijnbaar op heel veel plekken.![]()
Ok, benzinestation dusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah:
http://traxxas.com/forums(...)can-you-buy-kerosene
Schijnbaar op heel veel plekken.![]()
Even met de 777 langs de Esso
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Heel normaal in dat soort landen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok, benzinestation dus![]()
Even met de 777 langs de Esso![]()
Ik zeg niet dat ze weer vertrokken zijn; ik vraag of het uberhaupt mogelijk is. Een vliegtuig waarvan de tanks leeg zijn landen op een relatief korte baan is wat anders dan een vol vliegtuig weer van de grond krijgen. En zoals gemeld hierboven; hoe makkelijk krijg je een tankwagen met kerosine zonder dat iemand het merkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wie zegt dat het vliegtuig weer vertrokken is, daarnaast overspuiten wachten tot het donker is of wanneer dan ook, wie gaat het vliegtuig tegenhouden?!
Kun je natuurlijk gaan zeggen dat ze misschien niet meer willen opstijgen. Maar dan is er geen enkele reden te bedenken waarom ze naar die landingsbaan zijn gevlogen om daar verstoppertje te gaan spelen. Terrorisme is niet de kunst van het plegen van de perfecte niet na te speuren misdaad; het is de kunst van het zo zichtbaar mogelijk dingen doen die zoveel mogelijk mensen shockeren en bang maken.![]()
Als het in India is, dan is het wel degelijk een probleem.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat lijkt me op de zwarte markt nauwelijks een probleem, desnoods legaal, wie kijkt mee in dat soort landen naar wie er ergens kerosine gaat kopen![]()
![]()
![]()
?!
![]()
Als alles al klaar stond bij dat vliegveld dan is het mogelijk wellicht, anders ook wel, het ligt er aan wat hun doel is, misschien wachten ze wel een jaar voordat ze iets gaan doen, wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze weer vertrokken zijn; ik vraag of het uberhaupt mogelijk is. Een vliegtuig waarvan de tanks leeg zijn landen op een relatief korte baan is wat anders dan een vol vliegtuig weer van de grond krijgen. En zoals gemeld hierboven; hoe makkelijk krijg je een tankwagen met kerosine zonder dat iemand het merkt.
Kun je natuurlijk gaan zeggen dat ze misschien niet meer willen opstijgen. Maar dan is er geen enkele reden te bedenken waarom ze naar die landingsbaan zijn gevlogen om daar verstoppertje te gaan spelen. Terrorisme is niet de kunst van het plegen van de perfecte niet na te speuren misdaad; het is de kunst van het zo zichtbaar mogelijk dingen doen die zoveel mogelijk mensen shockeren en bang maken.![]()
OP is aangepast:
• plaatje link Martijn3A - nieuwste zoekgebied erin
• plaatje Arthur_Spooner - vliegvelden erin
• scenario's geordend en van bronnen voorzien
• meer plaatjes achter spoilers, ouder nieuws ook
Nog dringende veranderingen nodig?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
ja, dat verkleint het zoekgebied nog aardig he?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:19 schreef Marrije het volgende:
als ik het goed begrijp moet ie dus wel echt in die banen hebben gevlogen, om die rode lijnen heen. Buiten die vervaagde rode lijnen zou ie dus niet kunnen zijn.![]()
![]()
Eens, als je dat ding veilig aan de grond krijgt op een verlaten landingsbaan, dan wil je er iets mee. En dat doe je niet op die plek. Dus dan zouden ze maatregelen moeten treffen om weer weg te komen, al dan niet na modificaties aan het toestel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze weer vertrokken zijn; ik vraag of het uberhaupt mogelijk is. Een vliegtuig waarvan de tanks leeg zijn landen op een relatief korte baan is wat anders dan een vol vliegtuig weer van de grond krijgen. En zoals gemeld hierboven; hoe makkelijk krijg je een tankwagen met kerosine zonder dat iemand het merkt.
Kun je natuurlijk gaan zeggen dat ze misschien niet meer willen opstijgen. Maar dan is er geen enkele reden te bedenken waarom ze naar die landingsbaan zijn gevlogen om daar verstoppertje te gaan spelen. Terrorisme is niet de kunst van het plegen van de perfecte niet na te speuren misdaad; het is de kunst van het zo zichtbaar mogelijk dingen doen die zoveel mogelijk mensen shockeren en bang maken.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
#carequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:47 schreef El_Matador het volgende:
OP is aangepast:
• plaatje link Martijn3A - nieuwste zoekgebied erin
• plaatje Arthur_Spooner - vliegvelden erin
• scenario's geordend en van bronnen voorzien
• meer plaatjes achter spoilers, ouder nieuws ook
Nog dringende veranderingen nodig?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Hierboven heb ik bovendien een link geplaatst waarop India waarschuwt dat talloze vliegvelden door terroristen kunnen worden gebruikt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als het in India is, dan is het wel degelijk een probleem.![]()
Dit is te vergezocht denk ik. Die piloot heeft de grootste cover-up-actie willen uitvoeren en het is hem nog goed gelukt ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens, als je dat ding veilig aan de grond krijgt op een verlaten landingsbaan, dan wil je er iets mee. En dat doe je niet op die plek. Dus dan zouden ze maatregelen moeten treffen om weer weg te komen, al dan niet na modificaties aan het toestel.! Ik verdenk hem ervan ergens in het onherbergzame Tibet gecrasht te zijn. Eerst dacht ik nog aan een meer of dan toch de Indische Oceaan, maar het nadeel is dat je puinveld veel groter wordt als je op water crasht. Brokstukken gaan drijven op een relatief groot oppervlak. Wanneer je gewoon op de grond neercrasht, heb je een veel kleiner gebied waar het puin ligt. Dit lijkt me op satellietbeelden en crowdfundacties zoals Tomnod dan ook veel lastiger te vinden of in ieder geval duurt het langer.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Positieve reactie weer.quote:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Staat als mogelijk scenario in de OP.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hierboven heb ik bovendien een link geplaatst waarop India waarschuwt dat talloze vliegvelden door terroristen kunnen worden gebruikt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
En zijn beweegreden zou zijn?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit is te vergezocht denk ik. Die piloot heeft de grootste cover-up-actie willen uitvoeren en het is hem nog goed gelukt ook! Ik verdenk hem ervan ergens in het onherbergzame Tibet gecrasht te zijn. Eerst dacht ik nog aan een meer of dan toch de Indische Oceaan, maar het nadeel is dat je puinveld veel groter wordt als je op water crasht. Brokstukken gaan drijven op een relatief groot oppervlak. Wanneer je gewoon op de grond neercrasht, heb je een veel kleiner gebied waar het puin ligt. Dit lijkt me op satellietbeelden en crowdfundacties zoals Tomnod dan ook veel lastiger te vinden of in ieder geval duurt het langer.
![]()
De piloot is een doorgedraaide gek die postuum zijn moment of fame wilde behalen.quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
En dan maar even het gat in deze theorie aanwijzen (groot genoeg om een Boeing 777 doorheen te vliegen) Cover up van WAT ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit is te vergezocht denk ik. Die piloot heeft de grootste cover-up-actie willen uitvoeren en het is hem nog goed gelukt ook! Ik verdenk hem ervan ergens in het onherbergzame Tibet gecrasht te zijn. Eerst dacht ik nog aan een meer of dan toch de Indische Oceaan, maar het nadeel is dat je puinveld veel groter wordt als je op water crasht. Brokstukken gaan drijven op een relatief groot oppervlak. Wanneer je gewoon op de grond neercrasht, heb je een veel kleiner gebied waar het puin ligt. Dit lijkt me op satellietbeelden en crowdfundacties zoals Tomnod dan ook veel lastiger te vinden of in ieder geval duurt het langer.
![]()
Dat scheelt al een stukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:47 schreef El_Matador het volgende:
OP is aangepast:
• plaatje link Martijn3A - nieuwste zoekgebied erin
• plaatje Arthur_Spooner - vliegvelden erin
• scenario's geordend en van bronnen voorzien
• meer plaatjes achter spoilers, ouder nieuws ook
Nog dringende veranderingen nodig?
Zou je nog [url = http://www.nytimes.com/20(...)html?ref=world&_r=0] om het plaatje heen [/ url ] kunnen zetten? Ik heb het bij hen weggehaald dus dan is bronvermelding wel prettig.![]()
Dat heb ik gezien; India is ook een goddeloos bureaucratisch land waar het regelen van de eenvoudigste dingen eindeloos kan duren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hierboven heb ik bovendien een link geplaatst waarop India waarschuwt dat talloze vliegvelden door terroristen kunnen worden gebruikt.![]()
Ik denk zelf ook niet dat hij veilig aan de grond staat. En ook ik denk nu dat hij de noordroute heeft genomen. Ik denk dat hij via de zuidroute eerder gepingd (?) zou zijn. Ik heb het idee dat bij Australie meer opgepikt wordt dan india, pakistan, nepal, bhutan en weet ik het allemaal bij elkaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit is te vergezocht denk ik. Die piloot heeft de grootste cover-up-actie willen uitvoeren en het is hem nog goed gelukt ook! Ik verdenk hem ervan ergens in het onherbergzame Tibet gecrasht te zijn. Eerst dacht ik nog aan een meer of dan toch de Indische Oceaan, maar het nadeel is dat je puinveld veel groter wordt als je op water crasht. Brokstukken gaan drijven op een relatief groot oppervlak. Wanneer je gewoon op de grond neercrasht, heb je een veel kleiner gebied waar het puin ligt. Dit lijkt me op satellietbeelden en crowdfundacties zoals Tomnod dan ook veel lastiger te vinden of in ieder geval duurt het langer.
Maar kan het niet onderbouwen, hoor.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:54 schreef Falco het volgende:
[..]
De piloot is een doorgedraaide gek die postuum zijn moment of fame wilde behalen.
Dat vliegtuig is gekaapt, maar ik sluit niet uit dat de piloot onderdeel uitmaakte van de kapers.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Staat als mogelijk scenario in de OP.![]()
Integendeel, maar hoe dan ook, ik vind het opmerkelijk dat ze zeggen dat niemand ongezien hun luchtruim binnen kan komen terwijl ze min of meer erkennen niet alles in de gaten te kunnen houdenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien; India is ook een goddeloos bureaucratisch land waar het regelen van de eenvoudigste dingen eindeloos kan duren.![]()
.
![]()
Dat is dus op geen enkele manier te verklaren aan de hand van het spoorloos laten verdwijnen van dit vliegtuig. Nu we geen vliegtuig hebben kan iedereen aan boord van dat vliegtuig verantwoordelijk zijn geweest voor de verdwijning. Om maar te zwijgen van de talloze mensen buiten het vliegtuig die verantwoordelijk kunnen zijn. Als je eeuwig berucht wil worden door een waanzinnige daad, dan zorg je dat iedereen zeker weet dat je het hebt gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:54 schreef Falco het volgende:
[..]
De piloot is een doorgedraaide gek die postuum zijn moment of fame wilde behalen.![]()
hebbie een bron?quote:
Poejmon, hij staat erbij.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Wat ik in die culturen wel voor mogelijk houd is dat hij z'n familie niet ten schande wil brengen en daarom het vliegtuig spoorloos heeft proberen te doen laten verdwijnen ergens.![]()
Lijkt me onzin, hij weet ook wel dat als het vliegtuig NOOIT wordt gevonden dat hij waarschijnlijk ook als schuldige aangewezen wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:59 schreef DeParo het volgende:
Wat ik in die culturen wel voor mogelijk houd is dat hij z'n familie niet ten schande wil brengen en daarom het vliegtuig spoorloos heeft proberen te doen laten verdwijnen ergens.![]()
Eens, zelfmoord:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is dus op geen enkele manier te verklaren aan de hand van het spoorloos laten verdwijnen van dit vliegtuig. Nu we geen vliegtuig hebben kan iedereen aan boord van dat vliegtuig verantwoordelijk zijn geweest voor de verdwijning. Om maar te zwijgen van de talloze mensen buiten het vliegtuig die verantwoordelijk kunnen zijn. Als je eeuwig berucht wil worden door een waanzinnige daad, dan zorg je dat iedereen zeker weet dat je het hebt gedaan.
• snel plan - neus naar beneden en gaan
• heftig plan - ergens waar het indruk maakt - terugvliegen naar KL en in de Petronas Towers knallen
Eerst een beetje rondjes vliegen en dan denken "nou dan hier maar" is vreemd, bovendien moet je eerst alle anderen uitschakelen dan.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Truste!quote:Op zondag 16 maart 2014 00:00 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Veel succes met speculeren nog! ik ga mijn bed in!![]()
En wat wilde hij dan bereiken met de joyride met het vliegtuig zelf? De stelling is volkomen tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:59 schreef DeParo het volgende:
Wat ik in die culturen wel voor mogelijk houd is dat hij z'n familie niet ten schande wil brengen en daarom het vliegtuig spoorloos heeft proberen te doen laten verdwijnen ergens.![]()
Welke joyride??quote:Op zondag 16 maart 2014 00:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
En wat wilde hij dan bereiken met de joyride met het vliegtuig zelf? De stelling is volkomen tegenstrijdig.![]()
Het is logisch dat een piloot de meeste invloed op het wel en wee van zijn vliegtuig heeft. Dikke kans dat ie verantwoordelijk is voor het verdwijnen van zijn kist. Waarschijnlijk is ie pienter genoeg dat het vliegtuig vroeg of laat toch es gevonden en het mysterie rond deze vlucht opgelost gaat worden. Ondertussen hebben wij het er al 19 topics (incl. OP-geneuzel) hierover zonder dat een brokstuk gevonden is, terwijl een gemiddelde vliegtuigcrash minder topics heeft op FOK! Lijkt me toch dat je dan eeuwig berucht gaat worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is dus op geen enkele manier te verklaren aan de hand van het spoorloos laten verdwijnen van dit vliegtuig. Nu we geen vliegtuig hebben kan iedereen aan boord van dat vliegtuig verantwoordelijk zijn geweest voor de verdwijning. Om maar te zwijgen van de talloze mensen buiten het vliegtuig die verantwoordelijk kunnen zijn. Als je eeuwig berucht wil worden door een waanzinnige daad, dan zorg je dat iedereen zeker weet dat je het hebt gedaan.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:59 schreef DeParo het volgende:
Wat ik in die culturen wel voor mogelijk houd is dat hij z'n familie niet ten schande wil brengen en daarom het vliegtuig spoorloos heeft proberen te doen laten verdwijnen ergens.
Waarom in godsnaam??The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Welterusten!!quote:Op zondag 16 maart 2014 00:00 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Veel succes met speculeren nog! ik ga mijn bed in!![]()
Kijk naar hoe de Maleisische overheid of Malaysian Airways stuntelt. Pas vandaag werd het huis van die piloot doorgespit. Ze durven niet toe te geven dat één van hun landgenoten een bizarre daad op zijn geweten kan hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:59 schreef DeParo het volgende:
Wat ik in die culturen wel voor mogelijk houd is dat hij z'n familie niet ten schande wil brengen en daarom het vliegtuig spoorloos heeft proberen te doen laten verdwijnen ergens.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Denk je echt dat er van 238 mensen níemand is die na 7 uur (!) die piloot es heeft overmeesterd??quote:Op zondag 16 maart 2014 00:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is logisch dat een piloot de meeste invloed op het wel en wee van zijn vliegtuig heeft. Dikke kans dat ie verantwoordelijk is voor het verdwijnen van zijn kist. Waarschijnlijk is ie pienter genoeg dat het vliegtuig vroeg of laat toch es gevonden en het mysterie rond deze vlucht opgelost gaat worden. Ondertussen hebben wij het er al 19 topics (incl. OP-geneuzel) zonder dat een brokstuk gevonden is, terwijl een gemiddelde vliegtuigcrash minder topics heeft op FOK! Lijkt me toch dat je dan eeuwig berucht gaat worden.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: