abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:32:15 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137617043
-= GELIEVE AL HET NIEUWS ONDER "!UPDATES:" TE PLAATSEN. ZO STAAT HET IN CHRONOLOGISCHE VOLGORDE ONDER DE BASISINFORMATIE! =-

Flight MH370 bound for Beijing goes missing





Gebied waar het vliegtuig is verdwenen:


(Eerdere berichten van kerosinesporen of gevonden delen van het vliegtuig bleken ongerelateerd aan de Boeing 777-200 van Malaysian Airlines)

Zoekgebied:



Het vliegtuig:



De passagiers:



Link naar de passagierslijst: http://www.malaysiaairlin(...)enger%20Manifest.pdf

De laatste waarneming van flightradar24.com:



Nieuwsbronnen:

• Malaysian Airlines - http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/dark-site.html
• nu.nl - http://www.nu.nl/buitenla(...)msterdam-reizen.html
• Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)turned-around-search
• The Telegraph - http://www.telegraph.co.u(...)as-debris-found.html
• The Mirror (dus niet zo betrouwbaar) - http://www.mirror.co.uk/n(...)light-worlds-3220716
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)c3bae4b05e6cc240518a - Search widened, and latest updates

Mogelijke motieven/scenario's:

• Ongeval/technisch mankement - "extremely unlikely" -
http://www.straitstimes.c(...)s-likely-scenarios-2
• Raketaanval - vraag wie verantwoordelijk? - Noord-Korea, waar er juist verkiezingen waren, wordt gespeculeerd
• Bomaanslag - vreemd; geen motief gegeven
• Kaping - idem
• Mensensmokkel/vluchtelingen - vreemd; meerdere stop-overs
• Anders - ?

!!UPDATES:

• Er blijkt nog contact geweest te zijn met MA370 vlak na de radio oproep toen het toestel van de radar verdween. De piloot van een vlucht een stukje voor het toestel hoorde meerdere stemmen in de cockpit en was er vrij zeker van met de co-piloot gesproken te hebben.
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/3131319/posts
• De passagiers met de gestolen paspoorten blijken Iranees te zijn.
• Interpol meldt dat het waarschijnlijk niet om terroristische daad gaat, bij de 2 Iraniërs ging het vermoedelijk om asielzoekers.
• De Telegraaf meldt dat FO van Vlucht 370 een feestbeest was, die graag dames vermaakte in de cockpit. Maar in hoeverre dat relevant is...
• Het vliegtuig is na het verlies van het radarcontact mogelijk naar de Straat van Malacca gevlogen. Na bevestigd radarcontact wordt nu ook daar gezocht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snakey op 11-03-2014 15:32:35 ]
pi_137617053
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:28 schreef Toto69 het volgende:
Ah, er komt wat beeld op Tomnod.
link eens dan :)
pi_137617067


Boot?...
pi_137617074
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:32 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

link eens dan :)
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 14:33:07 ]
pi_137617082
Nogmaals de site waarop het verhaal staat van de online status:
http://www.dailymail.co.u(...)rtphones-active.html
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137617085
Ey TS, schrijf onder updates anders ff een nieuw stukje over dat er nog contact is via de telefoon, en dat de pilioten laks waren (2 nieuwe punten)
pi_137617089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:27 schreef Speculant. het volgende:
Ja een junior zal dat wel even fiksen. Komt ook goed over bij je supervisor. Ik denk dat het gewoon complete onzin is.
misschien was de senior ook zo wel.
Tuurlijk is het telegraaf en zal het opgelbazen worden.
Maar als er al 1 procent waar zou zijn (onbekende in de cockpit laten) dan ben je geen goeie piloot en speel je met levens van andere, bewust.
pi_137617128
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon twee boten, dénk ik, maar niet erg duidelijk
pi_137617140
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]

Boot?...
Jammer dat ik hier nog geen beeld heb na al uren de pagina aan het vernieuwen te zijn. Had graag mee willen zoeken.
pi_137617148
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef Infection het volgende:

[..]

Jammer dat ik hier nog geen beeld heb na al uren de pagina aan het vernieuwen te zijn. Had graag mee willen zoeken.
Werkt momenteel prima
pi_137617163
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Werkt momenteel prima
Kan nieteens een account aanmaken.
pi_137617183
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Werkt momenteel prima
Dan heb jij waarschijnlijk het geluk dat je er doorheen gekomen bent. Ik denk dat als je de pagina vernieuwd je er ook niet meer in komt.
pi_137617201
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:33 schreef Draailamp het volgende:
misschien was de senior ook zo wel.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA280BK20140309

Als we dan toch speculeren :P Volgens dat artikel zou je zeggen dat het onmogelijk aan de piloot kan liggen.
pi_137617222
Nvm, werkt niet zo best meer :P
pi_137617229
Zie nu ook allemaal vage donkerbruine vlekken in de zee :')
pi_137617243
Misschien iets met een magnetisch veld a la bermuda driehoek?

quote:
Een andere veel voorkomende verklaring is het bestaan van grote methaanvoorraden die diep in de zee voorkomen. Soms ontsnapt een grote hoeveelheid methaan of methaanhydraat die opstijgt naar het oppervlak (een zogenaamde limnische uitbarsting). De draagkracht van water neemt af als daar gasbelletjes in voorkomen. Hierdoor kunnen schepen in zeer korte tijd zinken zonder dat ze de kans krijgen om nog een noodsignaal uit te zenden. Doordat methaan een lagere dichtheid heeft dan lucht zal het verder stijgen. Een vliegtuig dat door lucht met een grote concentratie methaan vliegt kan daardoor in problemen raken, enerzijds doordat het zuurstofgehalte afneemt en de verbranding in de motoren wordt verstoord, anderzijds doordat het methaan kan ontbranden.
404 - Not Found
pi_137617265
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Speculant. het volgende:
ls we dan toch speculeren Volgens dat artikel zou je zeggen dat het onmogelijk aan de piloot kan liggen.
Het wilt niet zeggen dat hij niet van vrouwelijk schoon houdt.

Stel de kapers wisten dit (dat ze makkelijk binnen konden komen).
Knockknock mooie vrouw aan de cockpitdeur.
De heren laten ze binnen. Er wordt gezellig gebabbeld etc.
Knock knock op de deur.
Kapers komen binnen met behulp van die vrouw en dan gaat het mis.

Het zijn speculaties, misschien onterecht.
Maar dat kun je momenteel van alles zeggen

[ Bericht 6% gewijzigd door Draailamp op 11-03-2014 14:43:47 ]
pi_137617279
quote:
KOTA BARU: The authorities here have their hands full after receiving at least two reports from the public that they saw an aircraft flying low on the same day Malaysian Airlines MH370 vanished.

In his report, the owner of a fishing boat claimed that he saw an airplane flying low while he was at sea with a friend about 14.4km from Kuala Besar in Pantai Cahaya Bulan here at 1.30am on Saturday.
http://www.thestar.com.my(...)lling-at-high-speed/

Was dit al gepost?
pi_137617300


Tussen 2003 en 2012 maar liefst 75 ongelukken..
Dat zijn er veel meer dan ik verwacht had. :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137617302
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort dingen vind je dan weer wel gemakkelijk.
Ik blijf de plaatjes in spoilers doen zodat niemand zich ergert aan mijn speurtocht :)
pi_137617307
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:Y
Had jij een account aangemaakt of gewoon begonnen?
pi_137617314
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:40 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Had jij een account aangemaakt of gewoon begonnen?
Gewoon begonnen, heb geen account.
pi_137617347
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:

Ik blijf de plaatjes in spoilers doen zodat niemand zich ergert aan mijn speurtocht :)
Het stadium van ergernis ben ik hier allang gepasseerd (niet door jou overigens). :P
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137617382
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:41 schreef eight het volgende:

[..]

Het stadium van ergernis ben ik hier allang gepasseerd (niet door jou overigens). :P
Gisteren was het chiller he :@
pi_137617397
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:41 schreef eight het volgende:

[..]

Het stadium van ergernis ben ik hier allang gepasseerd (niet door jou overigens). :P
Maar ergernissen zullen er altijd zijn in dit soort topics, en das ook niet zo erg, uiteindelijk wil iedereen hier neem ik aan maar één ding en dat is dat het vliegtuig gevonden wordt.
pi_137617481
tomnod doet hier echt niks, elke keer "Waiting for map"
pi_137617525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:46 schreef mschol het volgende:
tomnod doet hier echt niks, elke keer "Waiting for map"
Zelfde hier, de rest van het internet werkt prima en snel.
pi_137617540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:46 schreef mschol het volgende:
tomnod doet hier echt niks, elke keer "Waiting for map"
Dit inderdaad.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:51:21 #30
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_137617648
Bazenfilm deze _O_
pi_137617650
De laatste info omtrent online en telefoons die overgaan:
quote:
WHY ARE THE PASSENGERS' PHONES STILL RINGING?
After three days, wouldn’t the phone batteries be dead by now?
Not necessarily. Smartphones are renowned for their poor battery life and will typically last up to around 24 hours. But the batteries of older phones can last considerably longer.
For example, the Nokia 100 boasts a standby battery life of a staggering 35 days. Smartphone batteries can also last longer if the handset isn’t being used, and especially if the phone is in Flight Mode.
However, if the phone is in Flight Mode, it switches off all wireless activity meaning calls wouldn’t be able to connect, effectively ruling out this theory.

If the phone batteries are dead, wouldn’t the call go straight to voicemail?
In a word, yes. However, the process of sending the call to voicemail can differ depending on the service provider.
For example, the majority of phones will go straight to voicemail, or callers will get an out of service message if voicemail hasn’t been set up.
This will occur even if the phone is underwater, or not near a cell signal.
However, some service providers will ring once or twice before the phone goes to voicemail, or cut off. This may explain the reports that claimed phones rang before seeming to hang up.

Some reports claim the phones are just ringing and ringing though. How is this possible?
Telecoms expert Alan Spencer told MailOnline that if the phones are really ringing, they can categorically not be under the sea.
He added that the phones will only be ringing if they are ‘switched on, not in water, the battery is charged, and [they are] near a mobile cell site.’
This means that if the phones are genuinely ringing, the plane needs to have landed on land – not in the sea – and be in a location where there is cell service, rather than landing in the middle of a jungle, for example.

Why can’t network operators locate the phones?
A number of family members have asked the network operators why they can’t use the phone’s signal to locate the missing people.
Professor William Webb, a Fellow of the Royal Academy of Engineering, told MailOnline: ‘The phones definitely won't be working. They'll be underwater, out of coverage and by this time out of battery.
‘So there's absolutely no way they could be used for triangulation.
‘As to why they are ‘ringing’ it'll be the same as if they were out of coverage - in some cases it may ring before going to voicemail.’

What about the T3212 timer I’ve read about?
The T3212 is a timer that causes a phone to periodically send a message to the network saying where it is.
But Professor Webb said this only works when the phone is turned on and it is in coverage. It won't work when the battery is dead.

What about reports that passengers are appearing online, on the QQ social network?
When people sign into social networks including QQ, as well as Facebook, they appear online.
This is the case whether they’ve signed in on a phone, tablet, PC, and laptop.
if missing passengers are shown as online, they may not be using the service on their phone. Instead they may still be logged in on another device.
If this other device shuts down or goes into standby, however, or there is a long period of inactivity, the social network will log them out, which may explain why some accounts went from online to offline over a period of three days.

Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Dus ook de status van QQ en overgaande telefoons wil niet veel zeggen.
Kortom: De zoektocht gaat door
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:52:10 #32
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_137617670
Even een vraagje, de vorige topics overigens niet gelezen, maar is het mogelijk dat een piloot de tracking devices uitschakelt waardoor zijn vliegtuig 'onzichtbaar' wordt, en dat het dan ineens van de radar verdwijnt?
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:54:10 #33
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_137617729
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:52 schreef imikethat het volgende:
Even een vraagje, de vorige topics overigens niet gelezen, maar is het mogelijk dat een piloot de tracking devices uitschakelt waardoor zijn vliegtuig 'onzichtbaar' wordt, en dat het dan ineens van de radar verdwijnt?
Nee.
Een radar pikt zowiezo objecten uit de lucht op, wel kan de piloten de transporder uitzetten waardoor het vliegtuig geen hoogte en snelheid meer doorgeeft aan de radar.
pi_137617736
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
De laatste info omtrent online en telefoons die overgaan:

[..]

Dus ook de status van QQ en overgaande telefoons wil niet veel zeggen.
Kortom: De zoektocht gaat door
Super uitleg _O_

Eerste waar ik aan moest denken is dat bij een eventuele explosie de telefoon dus naar onder is gevallen. Als die dan in hooi/planten/iets zachts is geland, verklaart dit veel. En als hij dan ook stil stond is het logisch dat nog niemand hem gevonden heeft.
pi_137617752
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
Some reports claim the phones are just ringing and ringing though. How is this possible?
Telecoms expert Alan Spencer told MailOnline that if the phones are really ringing, they can categorically not be under the sea.
He added that the phones will only be ringing if they are ‘switched on, not in water, the battery is charged, and [they are] near a mobile cell site.’
This means that if the phones are genuinely ringing, the plane needs to have landed on land – not in the sea – and be in a location where there is cell service, rather than landing in the middle of a jungle, for example.
Dit vind ik nog het meest opvallende.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:55:08 #36
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_137617770
Ik zie serieus Liam Neeson ergens nu in een verlate vliegveldje in the dessert mensen in gijzeling nemen.
pi_137617775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:52 schreef imikethat het volgende:
Even een vraagje, de vorige topics overigens niet gelezen, maar is het mogelijk dat een piloot de tracking devices uitschakelt waardoor zijn vliegtuig 'onzichtbaar' wordt, en dat het dan ineens van de radar verdwijnt?
Niet van de primaire radar. Secundaire radar heeft een transponder nodig.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:56:25 #38
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137617807
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef eight het volgende:

[..]

Dit vind ik nog het meest opvallende.
In dat geval zouden ze toch ook moeten kunnen traceren via welk netwerk en welke zendmast de telefoons verbinding maken?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137617814
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:55 schreef wickedmen het volgende:
Ik zie serieus Liam Neeson ergens nu in een verlate vliegveldje in the dessert mensen in gijzeling nemen.
_O-
pi_137617853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nee.
Een radar pikt zowiezo objecten uit de lucht op, wel kan de piloten de transporder uitzetten waardoor het vliegtuig geen hoogte en snelheid meer doorgeeft aan de radar.
echter kunnen radars volgens mij pas vanaf een bepaalde hoogte objecten waarnemen (indien je iets lagers wil monitoren heb je dacht ik een andere radar nodig ofzo?
pi_137617856
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef eight het volgende:

[..]

Dit vind ik nog het meest opvallende.
idd, dan moet er toch iets zijn waar die telefoons zijn.
Een gijzeling zou dan eventueel wel kunnen, maar moet het vliegtuig ergens geland zijn.
Een boeing zet je niet stil op een kleine baan, dus moet dan ook weer een grote openvlakte ergens zijn
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137617867
Wat kan dat vage witte puntje zijn? Springt toch wel in het oog vind ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff op het plaatje klikken

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 14:59:22 ]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:00:52 #43
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_137617922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nee.
Een radar pikt zowiezo objecten uit de lucht op, wel kan de piloten de transporder uitzetten waardoor het vliegtuig geen hoogte en snelheid meer doorgeeft aan de radar.
Ooit eens in een boek, ik dacht Tom Clancy, gelezen over een vliegtuig die alle electronice qua radar uitschakelde en laag bleef vliegen zodat het 'verdween' van de radar.
Dus de enige manier om helemaal van de radar te verdwijnen is destructie van het vliegtuig?
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_137617933
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
Wat kan dat vage witte puntje zijn? Springt toch wel in het oog vind ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff op het plaatje klikken
dooie pixel?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137617942
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:01 schreef eight het volgende:

[..]

dooie pixel?
Zou het?
pi_137617954
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zou het?
:')
pi_137617974
En het ligt er weer uit _O-
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:02:32 #48
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137617993
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:58 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

idd, dan moet er toch iets zijn waar die telefoons zijn.
Een gijzeling zou dan eventueel wel kunnen, maar moet het vliegtuig ergens geland zijn.
Een boeing zet je niet stil op een kleine baan, dus moet dan ook weer een grote openvlakte ergens zijn
Noem 1 land ter wereld die niet aan de buitenwereld zou melden wanneer een commerciele jumbo-jet daar een noodlanding zou maken?

Noord-Korea
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137618032
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Noem 1 land ter wereld die niet aan de buitenwereld zou melden wanneer een commerciele jumbo-jet daar een noodlanding zou maken?

Noord-Korea
Ik heb zo het idee dat Noord-Korea niet bepaald een kandidaat is
pi_137618094


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 15:05:06 ]
pi_137618197
Mogge!

Dus het nieuws van vannacht is:
- de 2 Iraniers gevonden
- men spreekt van "asiel aanvragen"? Huh, maar als je al op een gestolen EU-paspoort reist (In dit geval het Oostenrijkse), dan ben je toch al in Europa? En zijn moeder woont in Duitsland?
- de telefoons gaan nog over en hebben nog Whatsapp/QQ

Van de volgende 2 mogelijkheden kunnen ze niet allebei waar zijn:
- het vliegtuig is na het verlies van het radarcontact naar de Straat van Malacca gevlogen
- het vliegtuig is na verlies uit elkaar geknald

In het 1e geval moet de communicatie dus doelbewust zijn doorgesneden en een (co)piloot moet laag gaan vliegen (dus een geoefende piloot zijn).
In het 2e geval had men op die plek allang resten moeten vinden.

Vaaaaaag.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618204
Ik wil helpen zoeken :(
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:08:22 #53
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137618216
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat Noord-Korea niet bepaald een kandidaat is
Inderdaad: kijk naar het punt van laatste contact. Als je daar besluit om nog even naar NK te vliegen...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137618234
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:08 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Inderdaad: kijk naar het punt van laatste contact. Als je daar besluit om nog even naar NK te vliegen...
Dat haal je niet, of net. Peking ligt op iets van 2 uur vliegen van NK.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:08 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Inderdaad: kijk naar het punt van laatste contact. Als je daar besluit om nog even naar NK te vliegen...
Denk ook dat dit niet echt een vlucht is om naar NK te gaan... Veel maleise en chinese mensen. Maargoed, nogmaals; ik ben dan ook niet op de hoogte van alle conflicten.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:10:26 #56
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137618283
Even ter info: sommige vliegtuigen zijn nooit meer teruggevonden.
pi_137618325
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Denk ook dat dit niet echt een vlucht is om naar NK te gaan... Veel maleise en chinese mensen. Maargoed, nogmaals; ik ben dan ook niet op de hoogte van alle conflicten.
NK is onzin;

- veel te ver
- kan zich geen ruzie met China permitteren
- Eventjes 7 uur over/langs Chinees luchtruim vliegen zonder opgemerkt te worden? :N

Als het een kaping blijkt te zijn, wat me eerst logisch leek, maar nu die 2 gestolen paspoorten tot allerminst kaperachtige personen behoren, lijkt het me minder logisch.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:12:27 #58
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137618349
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

NK is onzin;

- veel te ver
- kan zich geen ruzie met China permitteren
- Eventjes 7 uur over/langs Chinees luchtruim vliegen zonder opgemerkt te worden? :N

Als het een kaping blijkt te zijn, wat me eerst logisch leek, maar nu die 2 gestolen paspoorten tot allerminst kaperachtige personen behoren, lijkt het me minder logisch.
Denk dat het vliegtuig zo gevonden wordt. Is gewoon uiteen gespat. De meest logische redenatie.
pi_137618369
quote:
Wat weten we van vlucht MH370?

Het is nog steeds een raadsel wat er is gebeurd met vlucht MH370 van Malaysia Airlines. Afgelopen vrijdag verdween het vliegtuig van de radar. Gevreesd wordt dat de Boeing 777 in zee is gestort voor de kust van Maleisië of Vietnam. Al dagen is een grote zoekactie aan de gang. Veel is onzeker, maar wat weten we wel?

Het toestel van de Maleisische luchtvaartmaatschappij was onderweg van Kuala Lumpur naar Peking. Aan boord bevinden zich 227 passagiers en 12 crewleden. Het merendeel van de passagiers is Chinees. Daarnaast zijn er volgens de passagierslijst 38 Maleisiërs aan boord. Onder de inzittenden is ook een 50-jarige Nederlandse vrouw uit Amsterdam. Later blijkt dat twee passagiers met valse paspoorten reizen.

Ervaren crew
De kapitein van de vlucht, Zaharie Ahmad Shah, is volgens topman Ahmad Jauhari Yahya van Malaysia Airlines zeer ervaren. De 53-jarige piloot heeft ruim 18.000 vlieguren. Hij werkt al sinds 1981 bij de maatschappij. Co-piloot Fariq Ab. Hamid heeft ruim 2700 uur gevlogen. De 27-jarige piloot werkt sinds 2007 bij Malaysia Airlines.

Vrijdagavond werd, twee uur na het opstijgen in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur, het radiocontact verbroken. Het toestel vloog, naar wordt aangenomen, op dat moment op ongeveer 10 kilometer hoogte boven de Zuid-Chinese Zee. Het vliegtuig heeft geen noodoproep of noodsignaal uitgezonden.

Onzekerheid
De normale route van vlucht MH370 gaat via zee over Cambodja en Vietnam voordat het toestel het Chinese luchtruim in vliegt. Volgens de planning zou het vliegtuig zaterdagochtend rond half zeven (plaatselijke tijd) moeten landen in Peking. Vlak na de verdwijning meldt de Chinese staatstelevisie dat er twee boten naar de Zuid-Chinese Zee zijn gestuurd om te zoeken.

Over de route die het vliegtuig heeft afgelegd is veel onzekerheid. Een hoge officier van de Vietnamese marine beweert zaterdagochtend dat het vliegtuig is neergestort op zo'n 250 kilometer van het Vietnamese eiland Tho Chu. Dit bericht wordt niet bevestigd door Malaysia Airlines en de Maleisische autoriteiten. Er worden geen wrakstukken gevonden in zee. Zeker is wel dat het vliegtuig dan niet meer in de lucht kan zijn, omdat het onvoldoende brandstof heeft om nog te kunnen vliegen.

Oliesporen
Zaterdagmiddag zien Vietnamese gevechtsvliegtuigen twee kilometerslange oliesporen op zee. De olievlekken drijven op zo'n 140 kilometer ten zuiden van het eiland Tho Chu. Later op de dag wordt een drijvend stuk hout voor brokstuk aangezien. Zondag meldt de Vietnamese marine dat er weer een object is gesignaleerd. Volgens de luchtvaartautoriteit in Vietnam was het te donker om vast te stellen of het daadwerkelijk om een restant van het vliegtuig ging.

De aanwezigheid van twee passagiers met valse paspoorten voedden het idee dat er sprake is geweest van een aanslag aan boord door terroristen. De paspoorten zijn van een Italiaan en een Oostenrijker en eerder in Thailand gestolen. Ondertussen is bekend dat de mannen die met het gestolen paspoort aan boord gingen de Iraanse nationaliteit hebben. Er is geen groep of beweging die de verdwijning als aanslag opeist.

Reputatie
Ook wordt rekening gehouden met een technisch mankement. De Boeing van het type 777-200ER staat bekend als een veilig toestel vanwege zijn moderne technologie. Ook Malaysia Airlines heeft een goede reputatie op het gebied van veiligheid. In 1995 verongelukte voor het laatst een toestel van de maatschappij. Wel merkt de BBC op dat de financiële positie van Malaysia Airlines niet best is, wat gevolgen voor de veiligheid kan hebben.

Er is nog steeds geen teken van het toestel en de 239 mensen aan boord. Vandaag melden persbureau Reuters en Maleisische media dat het toestel is gezien bij de Straat van Malakka. Dat is honderden kilometers westelijker dan nu wordt gezocht. Het is niet duidelijk of het gaat om betrouwbare berichten.
http://nos.nl/artikel/621898-wat-weten-we-van-vlucht-mh370.html
pi_137618377
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:10 schreef xzaz het volgende:
Even ter info: sommige vliegtuigen zijn nooit meer teruggevonden.
Dit geeft nog niet zoveel info:
- onder welke omstandigheden?
- in welk jaar zijn die verdwenen?
- waren dat ook zeer betrouwbare Boeings van respectabele vliegmaatschappijen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618410
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

NK is onzin;

- veel te ver
- kan zich geen ruzie met China permitteren
- Eventjes 7 uur over/langs Chinees luchtruim vliegen zonder opgemerkt te worden? :N

Als het een kaping blijkt te zijn, wat me eerst logisch leek, maar nu die 2 gestolen paspoorten tot allerminst kaperachtige personen behoren, lijkt het me minder logisch.
Hemelsbreed is Kuala Lumpur-NKorea 5000/5500 km. Is wel te doen hoor....Niet veel verder dan Peking.

Is overigens niet zeker dat het is omgedraaid hoor.
pi_137618418
"Wel merkt de BBC op dat de financiële positie van Malaysia Airlines niet best is, wat gevolgen voor de veiligheid kan hebben."

Was dit al bekend? Bij mij in ieder geval niet :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 15:14:47 ]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:15:00 #63
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137618424
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit geeft nog niet zoveel info:
- onder welke omstandigheden?
- in welk jaar zijn die verdwenen?
- waren dat ook zeer betrouwbare Boeings van respectabele vliegmaatschappijen?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aerial_disappearances
pi_137618438
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:13 schreef El_Matador het volgende:
- waren dat ook zeer betrouwbare Boeings van respectabele vliegmaatschappijen?
10 jaar terug is er 1 gestolen en verdwenen.

Al die anderen is niet echt recent of een groot vliegtuig

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aerial_disappearances
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:15:32 #65
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137618439
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
"Wel merkt de BBC op dat de financiële positie van Malaysia Airlines niet best is, wat gevolgen voor de veiligheid kan hebben."

Was dit al bekend? Bij mij in ieder geval niet :?
Verschillende keren naar voren gekomen deze topic reeks.
Zou geen invloed mogen hebben op het onderhoud van de vliegtuigen. Zeker niet bij een respectabele maatschappij als Malaysia.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:17:44 #66
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137618529
De enige reden die ik kan bedenken waarom ze ZOWEL in de Straat van Malakka als in de Golf van Thailand zoeken, moet betekenen dat ze vermoeden dat dit de vluchtroute is geweest van het vliegtuig waarbij het vliegtuig ergens gedurende deze route is neergegaan.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137618543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Verschillende keren naar voren gekomen deze topic reeks.
Zou geen invloed mogen hebben op het onderhoud van de vliegtuigen. Zeker niet bij een respectabele maatschappij als Malaysia.
Het vliegtuig was 10 dagen voor verdwijning nog onderzocht, las ik al op dag 1, weet niet meer waar. Malaysia Airlines draait slecht omdat ze last hebben van prijsvechterconcurrentie (zoals Iberia en Alitalia in Europa zeg maar).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618599
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef Asskicker14 het volgende:
De enige reden die ik kan bedenken waarom ze ZOWEL in de Straat van Malakka als in de Golf van Thailand zoeken, moet betekenen dat ze vermoeden dat dit de vluchtroute is geweest van het vliegtuig waarbij het vliegtuig ergens gedurende deze route is neergegaan.

[ afbeelding ]
Neehoor. Ze hebben 2 opties, kan net zo goed een van de 2 geweest zijn. Hoeft niet allebei te zijn!
pi_137618628
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:15 schreef Speculant. het volgende:

[..]

10 jaar terug is er 1 gestolen en verdwenen.

Al die anderen is niet echt recent of een groot vliegtuig

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aerial_disappearances
Dank. Allemaal onvergelijkbare gevallen dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef Asskicker14 het volgende:
De enige reden die ik kan bedenken waarom ze ZOWEL in de Straat van Malakka als in de Golf van Thailand zoeken, moet betekenen dat ze vermoeden dat dit de vluchtroute is geweest van het vliegtuig waarbij het vliegtuig ergens gedurende deze route is neergegaan.

[ afbeelding ]


Dus ik denk persoonlijk nog steeds dat-ie toch wel ergens richting Vietnam (golf van Thailand) (misschien zelfs wel meer richting Cambodja) neergestort moet zijn, ik weet niet waarom, maar ik denk niet dat het in de straat van Malakka was

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 15:22:21 ]
pi_137618713
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Neehoor. Ze hebben 2 opties, kan net zo goed een van de 2 geweest zijn. Hoeft niet allebei te zijn!
Maar de 2 opties kunnen niet allebei waar zijn, dat is het punt:

1 - ontploffing/defect/bewusteactie/zelfmoord - resten liggen op 45 m ondiepte in de Straat van Thailand/Vietnam-Maleisie
2 - vliegtuig is kort voor contactverlies omgedraaid en van koers afgewezen, heeft al die tijd onder de radar gevlogen en is niet opgepikt door de grondradar boven de jungle van Noord-Maleisie - vermoed wordt neergestort in de Straat van Malakka of zelfs verder richting Andaman (1 - 4 kilometer ! waterdiepte)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618725
:( tomnod werkt gewoon niet
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 11 maart 2014 @ 15:24:46 #73
186611 Haags
pi_137618776
Wat is dit voor raar iets dan, ook met die telefoontjes die overgaan enzo.. En die 2 die op valse paspoorten reizen?
Zonder wrijving geen glans
pi_137618800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit voor raar iets dan, ook met die telefoontjes die overgaan enzo.. En die 2 die op valse paspoorten reizen?
Lees het topic even door om op de hoogte te geraken (pun intended).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618821
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel dat het vliegtuig dus is omgedraaid, dan vermoedt men dat hij in de straat van Malakka (linkse pijl ergens) is neergestort. Maar hij kan toch ook andersom omgedraaid zijn (Rechterpijl dus) en daar ergens liggen? Dat is niet echt richting Vietnam, noch richting de straat van Malakka.
pi_137618862
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef Toto69 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel dat het vliegtuig dus is omgedraaid, dan vermoedt men dat hij in de straat van Malakka (linkse pijl ergens) is neergestort. Maar hij kan toch ook andersom omgedraaid zijn (Rechterpijl dus) en daar ergens liggen? Dat is niet echt richting Vietnam, noch richting de straat van Malakka.
Klopt, dat is de Zuid-Chinese Zee die naar het oosten toe flink snel dieper wordt (zie de topografische en batimetrische kaarten uit de OP).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:27:27 #77
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137618875
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Neehoor. Ze hebben 2 opties, kan net zo goed een van de 2 geweest zijn. Hoeft niet allebei te zijn!
Ik denk dat mijn prognose vrij aardig overeenkomt met wat de authoriteiten nu aan het uitvogelen zijn. Volgens The Guardian (http://www.theguardian.co(...)back-say-authorities) zijn ze nu bij de grens van Cambodia en Laos aan het zoeken, net zoals in mijn plaatje staat aangegeven. Plus volgens drie ooggetuigen in Kelantan zagen ze aan de kust aan de horizon dat een vliegtuig laag vloog en neerging.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137618893
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt, dat is de Zuid-Chinese Zee die naar het oosten toe flink snel dieper wordt (zie de topografische en batimetrische kaarten uit de OP).
Maar ik bedoel dat hij echt ver richting het oosten is neergestort, dus meer richting het andere deel van Maleisië, zoeken ze daar ook?
pi_137618905
Hey, er is een plaatje weg uit de OP, mag die terug aub?

het gaat om deze:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618965
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Maar ik bedoel dat hij echt ver richting het oosten is neergestort, dus meer richting het andere deel van Maleisië, zoeken ze daar ook?
Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.

Bovendien heeft men daar ook seismometers. Bij een klap op de zeebodem/wateroppervlak zou je dat moeten kunnen registreren lijkt me.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:30:37 #81
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137618979
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:28 schreef El_Matador het volgende:
Hey, er is een plaatje weg uit de OP, mag die terug aub?

het gaat om deze:

[ afbeelding ]
Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.
Topografische kaartjes staan er al genoeg in de OP, en een dieptekaartje, nouja dat voegt op dit moment toch niet zo heel veel toe?
pi_137618987
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.

Bovendien heeft men daar ook seismometers. Bij een klap op de zeebodem/wateroppervlak zou je dat moeten kunnen registreren lijkt me.
Daar heb je wel een goed punt ja, maar vond het toch wel een optie dat hij via die kant is omgekeerd.
pi_137618992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.
Topografische kaartjes staan er al genoeg in de OP, en een dieptekaartje, nouja dat voegt op dit moment toch niet zo heel veel toe?
Joh die op lezen alleen nieuwe, dus maak m lekker lang. Is prima.
pi_137618999
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.

Bovendien heeft men daar ook seismometers. Bij een klap op de zeebodem/wateroppervlak zou je dat moeten kunnen registreren lijkt me.
Daar had ik helemaal nog niet bij stilgestaan :o
pi_137619033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.
Topografische kaartjes staan er al genoeg in de OP, en een dieptekaartje, nouja dat voegt op dit moment toch niet zo heel veel toe?
Doe je ze onder een spoiler toch?
pi_137619039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:32 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Doe je ze onder een spoiler toch?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:33:18 #87
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137619052
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:28 schreef El_Matador het volgende:
Hey, er is een plaatje weg uit de OP, mag die terug aub?

het gaat om deze:

[ afbeelding ]
Nu staat het weer goed, toch? Op de juiste plek bedoel ik.
pi_137619067
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.
Topografische kaartjes staan er al genoeg in de OP, en een dieptekaartje, nouja dat voegt op dit moment toch niet zo heel veel toe?
nevermind
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137619090
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nu staat het weer goed, toch? Op de juiste plek bedoel ik.
U is geweldig, gracias!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137619150
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Daar had ik helemaal nog niet bij stilgestaan :o
Er vindt sowieso veel olie-exploratie plaats (offshore Vietnam, Thailand en Maleisie, offshore Sarawak (andere deel van Maleisie dat aan Kalimantan vastzit, ten zuiden van de Zuid Chinese zee) en dan heb je sowieso seismiek. Zo'n klap lijkt me wel registreerbaar, maar ben geen expert op dat gebied.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:39:25 #92
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137619229
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:41:15 #93
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137619285
Ik denk niet eens zozeer dat het vliegtuig in zee gecrasht hoeft te zijn. In de jungles van Laos, Cambodja of misschien zelfs Thailand kan niet uitgesloten worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137619295
Je bent copiloot, 27, succesvolle carriere, chickies in je cockpit (zou dat ding expres zo heten?), dan lijkt me een plotselinge zelfmoord heeeeeeul vreemd.

Al is voor Loekie1 voldoende dat ie 27 was, om een terrorist te zijn. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:42:45 #95
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137619330
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:
Je bent copiloot, 27, succesvolle carriere, chickies in je cockpit (zou dat ding expres zo heten?), dan lijkt me een plotselinge zelfmoord heeeeeeul vreemd.

Al is voor Loekie1 voldoende dat ie 27 was, om een terrorist te zijn. :')
Een piloot zijn betekent dat je qua status op de top van de wereld bent, met meer vrijheid dan bijv. een dokter (die dezelfde hoge status heeft). Vrouwen krijgen is dan heel simpel inderdaad.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137619340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk niet eens zozeer dat het vliegtuig in zee gecrasht hoeft te zijn. In de jungles van Laos, Cambodja of misschien zelfs Thailand kan niet uitgesloten worden.
Dan zouden er berichten moeten zijn van laagvliegende vliegtuigen aan die enorm drukke kusten (veel slapende getuigen en wakkere vissers)?

Bovendien spreekt het de "getuigenverklaringen" (geen bewijs dat het hetzelfde toestel was) van de vissers in de Straat van Malakka tegen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:43:17 #97
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619346
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.

Bovendien heeft men daar ook seismometers. Bij een klap op de zeebodem/wateroppervlak zou je dat moeten kunnen registreren lijkt me.
Zo'n klap geeft dat ook weer niet denk ik.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137619376
pi_137619383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk niet eens zozeer dat het vliegtuig in zee gecrasht hoeft te zijn. In de jungles van Laos, Cambodja of misschien zelfs Thailand kan niet uitgesloten worden.
Dit zou heel veel dingen verklaren inderdaad.
-Niks op zee te vinden
-Geen radiocontact, want daar is het ook heel afgelegen
-Niet zichtbaar, want enorm dichtbegroeid en afgelegen
-Telefoons werken nog, misschien net in range van een mast
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:45:17 #100
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137619411
Maar zoals je kunt zien, is de radius van het zoekgebied gigantisch. En authoriteiten kunnen niet eens zeggen of het in water of op land gecrasht was. De jungles van Cambodja en Laos zijn zo goed als onbevolkt en de mensen die daar wonen hebben zeker geen toegang tot technologie, dus ik zou zeker ook een vloot aan vliegtuigen en helikopters daar laten zoeken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:47:24 #101
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_137619457
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dit zou heel veel dingen verklaren inderdaad.
-Niks op zee te vinden
-Geen radiocontact, want daar is het ook heel afgelegen
-Niet zichtbaar, want enorm dichtbegroeid en afgelegen
-Telefoons werken nog, misschien net in range van een mast
Vliegtuigen hebben behoorlijk wat kerosine aan boord, zeker een 777.
De brand die dan ontstaat vernietigt behoorlijk veel, inclusief telefoons en bomen
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:47:59 #102
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137619476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar zoals je kunt zien, is de radius van het zoekgebied gigantisch. En authoriteiten kunnen niet eens zeggen of het in water of op land gecrasht was. De jungles van Cambodja en Laos zijn zo goed als onbevolkt en de mensen die daar wonen hebben zeker geen toegang tot technologie, dus ik zou zeker ook een vloot aan vliegtuigen en helikopters daar laten zoeken.
Zou het realistisch zijn om 'snachts met laagvliegende helikopters/vliegtuigen de jungle met hitt-camera's af te sporen?
pi_137619484
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zo'n klap geeft dat ook weer niet denk ik.
een maximum startgewicht van 229 tot 247 ton. Afhankelijk van de stoelindeling passen er 301 tot 440 passagiers in het toestel.
De 777-200 is niet meer in productie, er zijn in totaal 88 toestellen gebouwd.[1] In januari 2014 waren er nog 86 in gebruik. - http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_777

Zeg:

230 ton + 227 passagiers * 60 kilo (het zijn Chineesjes) + 227 * 25 kilo bagage ~ 250 ton met 800 km/u dat op de zeebodem/wateroppervlak knalt.

Lijkt me wel dat dat registreerbaar is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:48:17 #104
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137619487
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:47 schreef imikethat het volgende:

[..]

Vliegtuigen hebben behoorlijk wat kerosine aan boord, zeker een 777.
De brand die dan ontstaat vernietigt behoorlijk veel, inclusief telefoons en bomen
Klopt idd, niet aan gedacht. Nu hoeft het natuurlijk niet perse vlam te vatten.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:49:54 #105
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619550
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

een maximum startgewicht van 229 tot 247 ton. Afhankelijk van de stoelindeling passen er 301 tot 440 passagiers in het toestel.
De 777-200 is niet meer in productie, er zijn in totaal 88 toestellen gebouwd.[1] In januari 2014 waren er nog 86 in gebruik. - http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_777

Zeg:

230 ton + 227 passagiers * 60 kilo (het zijn Chineesjes) + 227 * 25 kilo bagage ~ 250 ton met 800 km/u dat op de zeebodem/wateroppervlak knalt.

Lijkt me wel dat dat registreerbaar is.
800?
En je kan niet meer gewicht er in stoppen dan het maximale startgewicht lijkt me
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137619564
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
...De jungles van Cambodja en Laos zijn zo goed als onbevolkt...
Ja, maar de kustregio's worden juist wel bevolkt en er zijn veel vissers actief in de Golf van Thailand. Dan zou er toch minstens 1 verslag moeten zijn dat er een vliegtuig laag overvloog richting het noorden...

Bovendien verklaart het de U-turn niet waarvan werd gesproken (iemand een goeie bron?).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137619579
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef MrBanaan1 het volgende:

Klopt idd, niet aan gedacht. Nu hoeft het natuurlijk niet perse vlam te vatten.
Kan zelfs worden gedumpt... meen ik te weten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137619589
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, maar de kustregio's worden juist wel bevolkt en er zijn veel vissers actief in de Golf van Thailand. Dan zou er toch minstens 1 verslag moeten zijn dat er een vliegtuig laag overvloog richting het noorden...

Bovendien verklaart het de U-turn niet waarvan werd gesproken (iemand een goeie bron?).
http://www.theguardian.co(...)back-say-authorities
pi_137619590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

800?
naja, zal iets minder zijn, ik weet niet hoe hoog die impactsnelheid is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:51:44 #110
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619621
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

naja, zal iets minder zijn, ik weet niet hoe hoog die impactsnelheid is.
Tsja als hij vol gas naar beneden gaat kan da tmisschien wel, maar als hij gewoon valt niet. Als mens kan je (meen ik) max 250 km/uur omdat je op een gegeven moment aan je maximale snelheid zit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:52:43 #111
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137619657
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tsja als hij vol gas naar beneden gaat kan da tmisschien wel, maar als hij gewoon valt niet. Als mens kan je (meen ik) max 250 km/uur omdat je op een gegeven moment aan je maximale snelheid zit.
Ja, dan stopt de versnelling door de zwaartekracht. Ik weet echter niet hoe dit bij een zwaarder, aerodynamisch vliegtuig is...
pi_137619658
quote:
Dank.

Bewijs is niet zo heeeeeeel erg sterk, zullen we maar zeggen:

Malaysia’s air force chief had previously said military radar suggested the aircraft might have made a U-turn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137619677
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank.

Bewijs is niet zo heeeeeeel erg sterk, zullen we maar zeggen:

Malaysia’s air force chief had previously said military radar suggested the aircraft might have made a U-turn.
Alles blijft een speculatie, dus dat scheelt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:53:27 #114
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619682
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ja, dan stopt de versnelling door de zwaartekracht. Ik weet echter niet hoe dit bij een zwaarder, aerodynamisch vliegtuig is...
Gewicht heeft er niets mee te maken.... Aerodynamisch, tsja, wel een (veel) groter oppervlakte.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137619692
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tsja als hij vol gas naar beneden gaat kan da tmisschien wel, maar als hij gewoon valt niet. Als mens kan je (meen ik) max 250 km/uur omdat je op een gegeven moment aan je maximale snelheid zit.
Baumgartner ging meer dan Mach 1 in zijn afdaling. Ok, dat was zonder luchtweerstand op 39-20 km hoogte, maar toch.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:53:58 #116
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137619698
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ja, dan stopt de versnelling door de zwaartekracht. Ik weet echter niet hoe dit bij een zwaarder, aerodynamisch vliegtuig is...
Zwaartekracht is niet afhankelijk van gewicht. Het is ook niet de zwaartekracht die ophoudt, maar de luchtweerstand die te groot wordt.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:54:27 #117
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619710
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Baumgartner ging meer dan Mach 1 in zijn afdaling. Ok, dat was zonder luchtweerstand op 39-20 km hoogte, maar toch.
Tsja, daar zeg je het al. Op zijn moment van impact veel minder. In de ruimte gaat het ISS station nog harder.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:54:33 #118
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137619714
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

een maximum startgewicht van 229 tot 247 ton. Afhankelijk van de stoelindeling passen er 301 tot 440 passagiers in het toestel.
De 777-200 is niet meer in productie, er zijn in totaal 88 toestellen gebouwd.[1] In januari 2014 waren er nog 86 in gebruik. - http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_777

Zeg:

230 ton + 227 passagiers * 60 kilo (het zijn Chineesjes) + 227 * 25 kilo bagage ~ 250 ton met 800 km/u dat op de zeebodem/wateroppervlak knalt.

Lijkt me wel dat dat registreerbaar is.
-200 zijn er 88 geproduceerd. Van dat type MH370 9M-MRO zijn er 400+ van.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137619759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

-200 zijn er 88 geproduceerd. Van dat type MH370 9M-MRO zijn er 400+ van.
Wikipedia is berucht slecht/incompleet inderdaad.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:57:22 #120
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137619804
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wikipedia is berucht slecht/incompleet inderdaad.
Of je moet gewoon goed lezen
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137619806
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gewicht heeft er niets mee te maken.... Aerodynamisch, tsja, wel een (veel) groter oppervlakte.
Natuurlijk wel; er komt meer energie vrij (wat geregistreerd wordt door golfbewegingen) als er meer massa neerstort dan als er minder massa neerstort.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:57:41 #122
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137619817
Het is natuurlijk te beschamend voor woorden voor de authoriteiten dat ze in 3 verschillende wateren zitten te zoeken (South China Sea ten oosten van Vietnam; Strait of Malacca ter hoogte van ongeveer Langkawi tot aan Kuala Lumpur en de Golf van Thailand ten noorden van Maleisie). Het geeft aan dat ze waarschijnlijk net zo min weten als ons en gewoon lukraak een radiusgebied aan het uitzetten zijn.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137619834
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Of je moet gewoon goed lezen
Ik heb een quote gepakt, ga niet een heel artikel lezen nee. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:58:43 #124
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137619854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is natuurlijk te beschamend voor woorden voor de authoriteiten dat ze in 3 verschillende wateren zitten te zoeken (South China Sea ten oosten van Vietnam; Strait of Malacca ter hoogte van ongeveer Langkawi tot aan Kuala Lumpur en de Golf van Thailand ten noorden van Maleisie). Het geeft aan dat ze waarschijnlijk net zo min weten als ons en gewoon lukraak een radiusgebied aan het uitzetten zijn.
Tja, wat willen ze anders....
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:59:11 #125
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137619872
Net geen antwoord gekregen, dus nog eens: Zou het realistisch zijn om 'snachts met laagvliegende helikopters/vliegtuigen de jungle met hitt-camera's af te sporen?
pi_137619899
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is natuurlijk te beschamend voor woorden voor de authoriteiten dat ze in 3 verschillende wateren zitten te zoeken (South China Sea ten oosten van Vietnam; Strait of Malacca ter hoogte van ongeveer Langkawi tot aan Kuala Lumpur en de Golf van Thailand ten noorden van Maleisie). Het geeft aan dat ze waarschijnlijk net zo min weten als ons en gewoon lukraak een radiusgebied aan het uitzetten zijn.
Ja, daarom lijkt me een impact in de Golf van Thailand nagenoeg uitgesloten:
- het gebied is al meermalen onderzocht door inmiddels hoeveel (?) vliegtuigen, helikopters en schepen
- het is zo ondiep dat elke inslag op de bodem materiaal naar het wateroppervlak zou moeten brengen
- de telefoons die nog werken
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:00:38 #127
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619920
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Natuurlijk wel; er komt meer energie vrij (wat geregistreerd wordt door golfbewegingen) als er meer massa neerstort dan als er minder massa neerstort.
Maar niet met de valsnelheid en daar had ik het over. Hier heb je wel gelijk in. Al is natuurlijk de vraag of het toestel als 1 brok neerkomt. Als de motoren bijvoorbeeld afbreken verlies je relatief veel gewicht. Die motoren zullen door hun gewicht dwars door het wateroppervlakte slaan en daardoor relatief weinig golven veroorzaken. De romp daarintegen komt wel met een flinke knal neer.
Vergelijk het met het zwembad vroeger. Spring je er recht op in zijn er weinig spetters en golven, maar bij een bommetje des te meer.
Stel dat het vliegtuig in de lucht al uit elkaar gevallen is dan blijft er weinig van over wat voor grote golven maakt doordat het zich verspreid over een groot gebied.

Maar als dat gebeurd blijven er gegarandeerd dingen drijven en dat zou je moeten kunnen vinden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:00:57 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619932
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is natuurlijk te beschamend voor woorden voor de authoriteiten dat ze in 3 verschillende wateren zitten te zoeken (South China Sea ten oosten van Vietnam; Strait of Malacca ter hoogte van ongeveer Langkawi tot aan Kuala Lumpur en de Golf van Thailand ten noorden van Maleisie). Het geeft aan dat ze waarschijnlijk net zo min weten als ons en gewoon lukraak een radiusgebied aan het uitzetten zijn.
Waarom is dat beschamend?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137619979
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Maar niet met de valsnelheid en daar had ik het over. Hier heb je wel gelijk in. Al is natuurlijk de vraag of het toestel als 1 brok neerkomt. Als de motoren bijvoorbeeld afbreken verlies je relatief veel gewicht. Die motoren zullen door hun gewicht dwars door het wateroppervlakte slaan en daardoor relatief weinig golven veroorzaken. De romp daarintegen komt wel met een flinke knal neer.
Vergelijk het met het zwembad vroeger. Spring je er recht op in zijn er weinig spetters en golven, maar bij een bommetje des te meer.
Stel dat het vliegtuig in de lucht al uit elkaar gevallen is dan blijft er weinig van over wat voor grote golven maakt doordat het zich verspreid over een groot gebied.

Maar als dat gebeurd blijven er gegarandeerd dingen drijven en dat zou je moeten kunnen vinden.
We denken langs precies dezelfde lijnen. Je laatste opmerking maakte ik ook al gelijk de eerste dag. Men beweerde dat het dan moeilijker was omdat het gebied groter is. Maar dat maakte de kans op vinden alleen maar groter, niet kleiner.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:02:26 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619984
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net geen antwoord gekregen, dus nog eens: Zou het realistisch zijn om 'snachts met laagvliegende helikopters/vliegtuigen de jungle met hitt-camera's af te sporen?
hitt? hite bedoel je?
Het is daar denk ik net zo goed zoeken naar een spelt in een hooiberg. Als het vliegtuig gecrasht is maar niet ontploft vind je nog geen grote hittebron. Plus dat mocht hij wel ontploft zijn, je eerder had moeten zijn want ondertussen is het wel uitgebrand lijkt me.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:02:50 #131
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137620000
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:59 schreef El_Matador het volgende:
- de telefoons die nog werken
Dat wist ik niet :o hoe weten ze dat en waarom doen ze geen driepuntsmetingen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137620033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom is dat beschamend?
Niet mijn post, maar het is toch eigenlijk wel beschamend dat ze een passagiersvliegtuig met 240 mensen aan boord niet in de gaten kunnen houden. Mag toch niet gebeuren dat ze niet eens weten wat de laatste positie van dat vliegtuig was, amateuristisch.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:03:40 #133
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137620037
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We denken langs precies dezelfde lijnen. Je laatste opmerking maakte ik ook al gelijk de eerste dag. Men beweerde dat het dan moeilijker was omdat het gebied groter is. Maar dat maakte de kans op vinden alleen maar groter, niet kleiner.
Ik kan slechts gissen. Misschien hebben we daar wel ongelijk in. Al lijkt dat me van niet :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137620041
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat wist ik niet :o hoe weten ze dat en waarom doen ze geen driepuntsmetingen?
Ze gaan over en Whatsapp/QQ (Chinese Whatsapp?) deden het nog.

Niet 1 keer, maar bij meerdere toestellen, en live op film, dus geen opmerking van Lin Mi Tokkie ofzo. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137620058
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat wist ik niet :o hoe weten ze dat en waarom doen ze geen driepuntsmetingen?
Het is helemaal niet zeker dat telefoons nog werken :)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 maart 2014 @ 16:04:47 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_137620074
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Niet mijn post, maar het is toch eigenlijk wel beschamend dat ze een passagiersvliegtuig met 240 mensen aan boord niet in de gaten kunnen houden. Mag toch niet gebeuren dat ze niet eens weten wat de laatste positie van dat vliegtuig was, amateuristisch.
Zeg je nou dat er nooit iets fout mag gaan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:04:48 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137620076
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Niet mijn post, maar het is toch eigenlijk wel beschamend dat ze een passagiersvliegtuig met 240 mensen aan boord niet in de gaten kunnen houden. Mag toch niet gebeuren dat ze niet eens weten wat de laatste positie van dat vliegtuig was, amateuristisch.
Heb je enig idee van de complexiteit van de technieken die er mee gemoeid zijn? Heb jij een verbetervoorstel? Op allebei de vragen ja, dan kan ik je antwoord serieus nemen, op allebei nee, ga alstjeblieft niet meer zomaar dingen lopen roepen. Je bent onwetend.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:05:07 #138
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137620084
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze gaan over en Whatsapp/QQ (Chinese Whatsapp?) deden het nog.

Niet 1 keer, maar bij meerdere toestellen, en live op film, dus geen opmerking van Lin Mi Tokkie ofzo. ;)
Misschien hebben ze thuis nog hun iPad/laptop op hun oplader hangen. Wat betreft die QQ/Whatsapp status kun je niets over concluderen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:05:48 #139
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137620108
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze gaan over en Whatsapp/QQ (Chinese Whatsapp?) deden het nog.

Niet 1 keer, maar bij meerdere toestellen, en live op film, dus geen opmerking van Lin Mi Tokkie ofzo. ;)
Dan zou je ze toch zo moeten traceren?
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:04 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Het is helemaal niet zeker dat telefoons nog werken :)
Ik hoor er nu pas voor het eerst van, vandaar mijn verbazing :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:06:01 #140
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137620116
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Niet mijn post, maar het is toch eigenlijk wel beschamend dat ze een passagiersvliegtuig met 240 mensen aan boord niet in de gaten kunnen houden. Mag toch niet gebeuren dat ze niet eens weten wat de laatste positie van dat vliegtuig was, amateuristisch.
Hou toch op, er vliegen genoeg vliegtuigen over de hele wereld waar we niet exact weten waar ze vliegen. Hele vliegindustrie is dus amateuristisch?
pi_137620136
Die zee is 300x400 km (ongeveer 120.000 km ~ 3 keer Nederland):
- in 48 uur daglicht (het vliegtuig is nu 92,5 uur verdwenen) kun je dat met al die schepen en vliegtuigen makkelijk analyseren
- het is ondiep
- er zijn zoveel getuigen daar
- iedereen heeft mobiele telefoons en velen smartphones, ja, zelfs in arme landen
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137620153
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zeg je nou dat er nooit iets fout mag gaan?
Eum ja je MOET er juist vanuit gaan dat er iets fout kan gaan. In dit geval weten ze niet eens waar het vliegtuig in de problemen is gekomen. Het zou omgekeerd kunnen zijn. Hoe kan dat vliegtuig omkeren zonder dat iemand daar iets van af weet? Dat vind ik amateuristisch.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:07:17 #143
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137620166
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:06 schreef El_Matador het volgende:
Die zee is 300x400 km (ongeveer 120.000 km ~ 3 keer Nederland):
- in 48 uur daglicht (het vliegtuig is nu 92,5 uur verdwenen) kun je dat met al die schepen en vliegtuigen makkelijk analyseren
- het is ondiep
- er zijn zoveel getuigen daar
- iedereen heeft mobiele telefoons en velen smartphones, ja, zelfs in arme landen
Dacht ik ook al. Als je met spotter vliegtuigjes laag vliegt kun je heel veel zien, felle kleuren pik je er zo uit.
pi_137620192
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Misschien hebben ze thuis nog hun iPad/laptop op hun oplader hangen. Wat betreft die QQ/Whatsapp status kun je niets over concluderen.
Je vergeet je telefoon als je naar China gaat? Lijkt me lichtjes sterk.

Dat kan 1 geval verklaren, maar er zijn een tiental verklaringen dat de telefoons nog werken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:08:12 #145
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137620211
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
Dan zou je ze toch zo moeten traceren?
En wat is dus de conclusie wat betreft al die droeftoeters die roepen dat de telefoons het nog doen? Negeren.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:08:12 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137620212
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Eum ja je MOET er juist vanuit gaan dat er iets fout kan gaan. In dit geval weten ze niet eens waar het vliegtuig in de problemen is gekomen. Het zou omgekeerd kunnen zijn. Hoe kan dat vliegtuig omkeren zonder dat iemand daar iets van af weet? Dat vind ik amateuristisch.
Reageer eens op mijn post aub?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137620232
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dacht ik ook al. Als je met spotter vliegtuigjes laag vliegt kun je heel veel zien, felle kleuren pik je er zo uit.
Precies. Die zwemvesten gaan wel drijven. En anders de stoelen, vleugels, staartstuk, etc. Allemaal superlicht en makkelijk te spotten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137620235
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Heb je enig idee van de complexiteit van de technieken die er mee gemoeid zijn? Heb jij een verbetervoorstel? Op allebei de vragen ja, dan kan ik je antwoord serieus nemen, op allebei nee, ga alstjeblieft niet meer zomaar dingen lopen roepen. Je bent onwetend.
Nee vriend, ik heb geen ene fuck verstand van techniek. Maar ik weet wel dat er een karretje rond rijdt op Mars. Maar een Boeing 777 kunnen we niet in de gaten houden :') Maar goed, ik laat het aan jullie de "kenners" over :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:09:26 #149
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137620255
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Nee vriend, ik heb geen ene fuck verstand van techniek. Maar ik weet wel dat er een karretje rond rijdt op Mars. Maar een Boeing 777 kunnen we niet in de gaten houden :') Maar goed, ik laat het aan jullie de "kenners" over :')
Godverdomme wat een achterlijke vergelijking. Je weet dat ze ook niet precies weten waar dat karretje rijd op dit moment? _O- Ik ben zeker geen kenner, maar doe ook geen aanname's
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137620257
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je vergeet je telefoon als je naar China gaat? Lijkt me lichtjes sterk.

Dat kan 1 geval verklaren, maar er zijn een tiental verklaringen dat de telefoons nog werken.
Verklaringen dat het klinkt alsof ze overgaan, bedoel je.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137620258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:08 schreef OEM het volgende:

[..]

En wat is dus de conclusie wat betreft al die droeftoeters die roepen dat de telefoons het nog doen? Negeren.
:')

Kan je ook normaal meedoen met een open discussie over iets waar niemand iets van weet?

De bewijzen voor die telefoons werden live op film gegeven, zie het vorige topic of het daarvoor.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:10:32 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137620298
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:18 schreef Toto69 het volgende:
]
Wat hebben Willem-Alexander en Beatrix ermee te maken?

Of ben ik de enige die de gelijkenis ziet?
:@
***
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:10:42 #153
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_137620304
Ter aanvulling: http://www.reuters.com/vi(...)wsChannel=wtMostRead

Overigens communiceert de overheid van Malaysia met Reuters, dus wellicht handig die en Agence France Press te volgen i.p.v. alleenThe Guardian zoals bronnen steeds aangehaald worden in de OP.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:10:48 #154
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137620307
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies. Die zwemvesten gaan wel drijven. En anders de stoelen, vleugels, staartstuk, etc. Allemaal superlicht en makkelijk te spotten.
Hoe hoog vlieg je dan en hoe groot is de strook die je in de gaten kan houden? Vergeet niet dat je vanwege de stroming ook nog eens gebieden dubbel moet checken. Ik denk dat je schrikt hoe weinig je kan checken per uur.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:10:58 #155
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137620315
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:09 schreef El_Matador het volgende:
De bewijzen voor die telefoons werden live op film gegeven, zie het vorige topic of het daarvoor.
Het 9/11 topic zal onder de indruk zijn van je "bewijzen".
pi_137620329
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat hebben Willem-Alexander en Beatrix ermee te maken?

Of ben ik de enige die de gelijkenis ziet?
:@
Nee ik zie hem ook :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:11:18 #157
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137620332
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat hebben Willem-Alexander en Beatrix ermee te maken?

Of ben ik de enige die de gelijkenis ziet?
:@
Dat vliegtuig ligt daar gewoon :o :o :o
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137620365
quote:
14.44 We have looked into reports that the mobile phones of those onboard are still ringing (according to some relatives). We couldn't get a definitive answer from anyone except that, well, sometimes they do. The authorities have been aware of it from day one, and have all the numbers, so presumably if it was possible to triangulate the location of the plane from mobile phone signals that were still alive, they would have done so?
Some of the relatives have said passenger QQ accounts (a Chinese web chat service like Gmail Chat) are still online. Tencent, the company that administers QQ, says if a user has not logged out of QQ, but merely turned their phone or computer off, they could still seem to be there, even if they are not.
bron: http://www.telegraph.co.u(...)lane-crash-live.html
pi_137620391
quote:
18s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:')

Kan je ook normaal meedoen met een open discussie over iets waar niemand iets van weet?

De bewijzen voor die telefoons werden live op film gegeven, zie het vorige topic of het daarvoor.
Die filmpjes bewijzen niet dat de telefoons werken. Het geluid van overgaan komt van de lokale netwerkcentrale daar. Zegt niks over de activiteit van de telefoon.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:14:21 #161
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137620431
Trouwens, als je je telefoon waterdicht verpakt hebt blijft ie 't doen als ie in 't water ligt. Moet je wel bereik hebben natuurlijk.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137620443
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Die filmpjes bewijzen niet dat de telefoons werken. Het geluid van overgaan komt van de lokale netwerkcentrale daar. Zegt niks over de activiteit van de telefoon.
Dat is nog niet door officiele berichten weerlegd als ik het goed heb. Het is dus nog steeds een optie die zeker niet te "negeren" (een onderzoek met zoveel onbekenden moet je juist niet zo uitsluiten)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137620469
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:28 schreef El_Matador het volgende:
Hey, er is een plaatje weg uit de OP, mag die terug aub?

het gaat om deze:

[ afbeelding ]
Staan helaas geen dieptes bij vermeld
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137620492
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is nog niet door officiele berichten weerlegd als ik het goed heb. Het is dus nog steeds een optie die zeker niet te "negeren" (een onderzoek met zoveel onbekenden moet je juist niet zo uitsluiten)
Nee, maar jij doet het overkomen alsof het een feit is dat ze nog werken. Natuurlijk moet er gekeken worden of die telefoons nog pingen met een centrale.
Zal ook vast wel gebeuren.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137620497
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef eight het volgende:

[..]

Staan helaas geen dieptes bij vermeld
nee, maar de overgang van het continentaal plat (de Golf van Thailand is modderig door al die tropische delta's die erin uitmonden) naar de diepzee is wel duidelijk te zien aan beide kanten van het Zuidoost Aziatisch schiereiland.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137620521
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:16 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nee, maar jij doet het overkomen alsof het een feit is dat ze nog werken. Natuurlijk moet er gekeken worden of die telefoons nog pingen met een centrale.
Zal ook vast wel gebeuren.
Ik nam het mee als feit in 1 scenario, klopt. Ik vind niet dat je het moet uitsluiten in ieder geval.

Ik negeer de mogelijkheid van een zelfmoord door de (co)piloot ook niet, maar acht het heel onwaarschijnlijk, zo in de kracht van hun leven en een uitstekende staat van dienst in een groeiend land (geen Ethiopie zoals die asielzoekende piloot).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:20:35 #167
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_137620631
En uiteraard de journo's volgen die het verslaan bij Reuters.
Gewoon een tip hoor.

Die overgaande telefoons kunnen vast nog drie topics mee. :')
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:21:11 #168
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137620651
Als die telefoons het nog deden, zou de netwerkprovider allang de locatie hebben opgehoest. Maar goed, bij AF447 bleef men er ook in geloven totdat de eerste brokken gevonden werden.
pi_137620829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe hoog vlieg je dan en hoe groot is de strook die je in de gaten kan houden? Vergeet niet dat je vanwege de stroming ook nog eens gebieden dubbel moet checken. Ik denk dat je schrikt hoe weinig je kan checken per uur.
Paar honderd meter, lijkt me?

Stromingspatronen kan je incalculeren, die wijken niet opeens af.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:26:54 #170
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137620922
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Paar honderd meter, lijkt me?

Stromingspatronen kan je incalculeren, die wijken niet opeens af.
Uitgaande van 500 mter moet je dus 800 stroken doen (van die 300x400). Stel je vliegt 300 km per uur, heb je 800 uur nodig. Heb je dus 16 vliegtuigen nodig die non stop vliegen gedurende die 48 uur licht.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137620939
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:08 schreef OEM het volgende:

[..]

En wat is dus de conclusie wat betreft al die droeftoeters die roepen dat de telefoons het nog doen? Negeren.
Droeftoeters?
Familieleden die nog vage hoop hebben dat hun geliefden nog ergens leven!
pi_137620951
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Uitgaande van 500 mter moet je dus 800 stroken doen (van die 300x400). Stel je vliegt 300 km per uur, heb je 800 uur nodig. Heb je dus 16 vliegtuigen nodig die non stop vliegen gedurende die 48 uur licht.
Er waren alleen in die Golf op zondag al 45 boten en 22 vliegers EXTRA actief (het gewone scheepvaart en vliegverkeer gaat gewoon door). Dat zullen er inmiddels veul meer zijn lijkt me.

het is net alsof je een felgele brommer wil laten verdwijnen op een vol Museumplein.

Die AFvlucht vloog over een lege en zeer diepe oceaan, een heel ander geval.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:28:50 #173
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137620994
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er waren alleen in die Golf op zondag al 45 boten en 22 vliegers actief. Dat zullen er inmiddels veul meer zijn lijkt me.
Dan zou je zeggen dat ze gevonden zouden moeten zijn. Maja, je zal het toch willen dubbelchecken enzo dus het verbaasd me opzich ook neit dat ze nog niet gevonden zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:30:28 #174
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137621060
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef DeParo het volgende:
Familieleden die nog vage hoop hebben dat hun geliefden nog ergens leven!
Mijn excuses aan alle users in dit topic wiens geliefde in MH370 zat.... oh wacht.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:31:25 #175
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137621089
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:20 schreef Staal het volgende:

Die overgaande telefoons kunnen vast nog drie topics mee. :')
Ik vrees het ook.. :')
Als dat echt rullevante informatie op had geleverd, hadden ze die mobieltjes toch al lang getraceerd?
Dat lijkt me een stuk eenvoudiger dan met 22 vliegtuigen en 45 boten visueel een gebied uit gaan kammen.
:7
pi_137621114
Malaysia's military believes a jetliner missing for almost four days turned and flew hundreds of kilometers to the west after it last made contact with civilian air traffic control off the country's east coast, a senior officer told Reuters on Tuesday.

"It changed course after Kota Bharu and took a lower altitude. It made it into the Malacca Strait," the senior military officer, who has been briefed on investigations, told Reuters.

That would appear to rule out sudden catastrophic mechanical failure, as it would mean the plane flew around 500 km (350 miles) at least after its last contact with air traffic control, although its transponder and other tracking systems were off.

A non-military source familiar with the investigations said the report was one of several theories and was being checked.

Malaysia's Berita Harian newspaper quoted air force chief Rodzali Daud as saying the plane was last detected at 2.40 a.m. by military radar near the island of Pulau Perak at the northern end of the Strait of Malacca. It was flying about 1,000 meters lower than its previous altitude, he was quoted as saying.





There was no word on what happened to the plane thereafter.

The effect of turning off the transponder is to make the aircraft inert to secondary radar, so civil controllers cannot identify it. Secondary radar interrogates the transponder and gets information about the plane's identity, speed and height.

It would however still be visible to primary radar, which is used by militaries.



http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2701720140311

Wat het niet vinden na grondig uitkammen in een drukke Golf zou kunnen verklaren...

[ Bericht 7% gewijzigd door El_Matador op 11-03-2014 16:39:37 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137621147
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:30 schreef OEM het volgende:

[..]

Mijn excuses aan alle users in dit topic wiens geliefde in MH370 zat.... oh wacht.
Oh wacht ook daar heb jij geen enkel idee van. En oh wacht wat verschrikkelijk om te hopen dat ze misschien nog leven. Oh wacht zeg.............

Stel je niet zo aan kerel en laat mensen in hun waarde gewoon.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:33:25 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137621169
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Oh wacht ook daar heb jij geen enkel idee van. En oh wacht wat verschrikkelijk om te hopen dat ze misschien nog leven. Oh wacht zeg.............

Stel je niet zo aan kerel en laat mensen in hun waarde gewoon.
Dit ben ik wel met je eens. Een beetje meer respect mag wel OEM.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137621216
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef El_Matador het volgende:
Malaysia's military believes a jetliner missing for almost four days turned and flew hundreds of kilometers to the west after it last made contact with civilian air traffic control off the country's east coast, a senior officer told Reuters on Tuesday.

"It changed course after Kota Bharu and took a lower altitude. It made it into the Malacca Strait," the senior military officer, who has been briefed on investigations, told Reuters.

That would appear to rule out sudden catastrophic mechanical failure, as it would mean the plane flew around 500 km (350 miles) at least after its last contact with air traffic control, although its transponder and other tracking systems were off.

A non-military source familiar with the investigations said the report was one of several theories and was being checked.

http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2701720140311

Wat het niet vinden na grondig uitkammen in een drukke Golf zou kunnen verklaren...
Het komt een beetje over als een zelfmoordactie van een piloot langzaam.
pi_137621252
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het komt een beetje over als een zelfmoordactie van een piloot langzaam.
Of een draai richting Myanmar?

Zelfmoord van de piloten lijkt me zo enorm onlogisch, zeker van die jonge gast. Die "oude" begon al op zijn 20e (!) bij Malaysia Airlines, vast niet als piloot.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:36:32 #181
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137621296
Wat is er dan met de andere piloot gebeurd?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137621344
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er dan met de andere piloot gebeurd?
Wat bedoel je?

2 piloten van 53 en 27, beide ervaren (de jongere vloog pas net op de grote 777-200) en geen aanwijzingen voor zelfmoordgevoelens?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:38:01 #183
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137621361
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:37 schreef El_Matador het volgende:
2 piloten van 53 en 27, beide ervaren en geen aanwijzingen voor zelfmoordgevoelens?
Je kent ze allebei?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:38:15 #184
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137621368
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

2 piloten van 53 en 27, beide ervaren (de jongere vloog pas net op de grote 777-200) en geen aanwijzingen voor zelfmoordgevoelens?
Stel dat die jongste zelfmoord wilde plegen, hoe kan hij dat dan doen? Neem aan dat die andere piloot dan ingrijpt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:38:55 #185
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137621399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er dan met de andere piloot gebeurd?
Is het niet zo dat ze elkaar, eenmaal op cruise hoogte, ook aflossen? Of neemt er dan altijd een derde plaats op de lege stoel?
Cockpit deur vervolgens niet van buiten te openen...

Gaat het speculeren weer. :+
pi_137621432
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Of een draai richting Myanmar?

Zelfmoord van de piloten lijkt me zo enorm onlogisch, zeker van die jonge gast. Die "oude" begon al op zijn 20e (!) bij Malaysia Airlines, vast niet als piloot.
Klopt het is niet logisch maar zo van koers veranderen en geen contact opnemen met een vliegveld en alle detectiemogelijkheden uitzetten (wat schijnbaar vanuit de cockpit kan worden gedaan) is toch vrij vreemd voor piloten met best veel ervaring (laten we ook biet vergeten dat een ander vliegtuig wel contact met ze kon krijgen).

De Myanmar-theorie ben ik volgens mij niet bekend mee wat moeten ze daar doen?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:39:44 #187
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137621440
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
Stel dat die jongste zelfmoord wilde plegen, hoe kan hij dat dan doen? Neem aan dat die andere piloot dan ingrijpt?
Je geeft de ander een knal voor z'n harses? Of de flight attendant die z'n plaats inneemt alstie moet pissen?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:39:47 #188
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137621442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Is het niet zo dat ze elkaar, eenmaal op cruise hoogte, ook aflossen? Of neemt er dan altijd een derde plaats op de lege stoel?
Cockpit deur vervolgens niet van buiten te openen...

Gaat het speculeren weer. :+
Mag toch? Dat houdt het nieuw en interessant.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:40:10 #189
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137621461
Bij een zelfmoord verwacht je een worsteling in de cabine, uitschakelen auto pilot, daarna ook nog alle communicatie doorsnijden en dan het ding ook nog eens loodrecht naar beneden laten gaan.

Waarom zoveel moeite doen om het vliegtuig spoorloos te laten gaan?

En dat alles binnen één radar sweep?
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:40:13 #190
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_137621467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:30 schreef OEM het volgende:

[..]

Mijn excuses aan alle users in dit topic wiens geliefde in MH370 zat.... oh wacht.
Stel je niet aan. Het is vooralsnog een mysterie als een puzzel die men graag opgelost ziet. Helemaal als nieuwsjunk. Een beetje medeleven voor de passagiers en familie en vrienden is heel gepast in deze.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_137621489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er dan met de andere piloot gebeurd?
Op een zelfmoordvlucht wachtte een piloot tot zijn collega naar de toilet ging, of iig uit de cockpit, en vergrendelde toen de deur.
pi_137621503
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

Klopt het is niet logisch maar zo van koers veranderen en geen contact opnemen met een vliegveld en alle detectiemogelijkheden uitzetten (wat schijnbaar vanuit de cockpit kan worden gedaan) is toch vrij vreemd voor piloten met best veel ervaring (laten we ook biet vergeten dat een ander vliegtuig wel contact met ze kon krijgen).

De Myanmar-theorie ben ik volgens mij niet bekend mee wat moeten ze daar doen?
Het kan ook een technisch defect zijn dat de communicatie uitschakelde, maar ja, waarom dan niet landen op KL...

Myanmar is geen theorie, gewoon een los scenario van mij, het is een mogelijkheid, als het die richting uitvliegt...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137621527
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

2 piloten van 53 en 27, beide ervaren (de jongere vloog pas net op de grote 777-200) en geen aanwijzingen voor zelfmoordgevoelens?
Klopt, zover wij weten, maar door de vreemde omstandigheden kan het niet worden uitgesloten.
pi_137621576
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Op een zelfmoordvlucht wachtte een piloot tot zijn collega naar de toilet ging, of iig uit de cockpit, en vergrendelde toen de deur.
Het kán. maar Proximo's argumenten hierboven lijken me sterk genoeg om dit als onwaarschijnlijk te bestempelen. Waarom eerst nog 500 km vliegen als je zelfmoord wil plegen? En WAAROM? die gast heeft alles wat ie kan krijgen, zeker die jongere.

Zelfmoord lijkt me echt de meest onwaarschijnlijke optie (na een spontane explosie na een technisch defect).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137621593
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het kan ook een technisch defect zijn dat de communicatie uitschakelde, maar ja, waarom dan niet landen op KL...

Myanmar is geen theorie, gewoon een los scenario van mij, het is een mogelijkheid, als het die richting uitvliegt...
Maar dat andere vliegtuig kon wel contact krijgen met dit vliegtuig en met een dergelijke storing kunnen er volgens mij nog steeds signalen worden afgegeven.
pi_137621658
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:40 schreef Proximo het volgende:
Bij een zelfmoord verwacht je een worsteling in de cabine, uitschakelen auto pilot, daarna ook nog alle communicatie doorsnijden en dan het ding ook nog eens loodrecht naar beneden laten gaan.

Waarom zoveel moeite doen om het vliegtuig spoorloos te laten gaan?

En dat alles binnen één radar sweep?
Een van de piloten kan hebben gewacht tot zijn collega buiten de cockpit was maar dat is dan ook een van de weinige verklaringen inderdaad.
pi_137621676
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar dat andere vliegtuig kon wel contact krijgen met dit vliegtuig en met een dergelijke storing kunnen er volgens mij nog steeds signalen worden afgegeven.
Dat vloog 30 minuten verder weg geloof ik en dat contact werd gemaakt rond de U-turn.

Heb jij of iemand anders een gedetailleerde timeline (op de seconde) van de gebeurtenissen:

00:41 - opstijgen KL
01:30 - kruishoogte (~11.000 m)
- moment van radarverlies
- moment van oppikken door de luchtvaartorganisaties dat het vliegtuig verdween
- moment van contact door andere vliegtuig
- moment van U-turn
02:40 -
- observatie bij eilandje Pulau Perak in Straat van Malakka (zie boven voor kaart) - 1000 meter lager? Lager dan wat? - zie artikel hierboven
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:46:22 #198
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137621691
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Op een zelfmoordvlucht wachtte een piloot tot zijn collega naar de toilet ging, of iig uit de cockpit, en vergrendelde toen de deur.
In hoeverre zou je kunnen stellen dat een civiele piloot er weet van heeft hoe hij ongezien van koers kan veranderen? Dus alle relevante apparatuur uitschakelen? En kennis om gebieden met civiele/militaire radar dekking te ontwijken?

quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het kán. maar Proximo's argumenten hierboven lijken me sterk genoeg om dit als onwaarschijnlijk te bestempelen. Waarom eerst nog 500 km vliegen als je zelfmoord wil plegen? En WAAROM? die gast heeft alles wat ie kan krijgen, zeker die jongere.
Het eerste wat je moet weten bij zelfmoord gevallen is dat mensen zover heen kunnen zijn dat iedere vorm van een logische gedachtegang weg kan zijn.
Hij kan nog zo gelukkig, geslaagd en weet ik veel wat lijken aan de buitenkant. Maar jij kan als buitenstaander niet zien wat er in zijn hoofd om gaat.
Reken maar dat er op het moment flink gespit wordt in de achtergronden van deze mannen, ieder vuiltje komt uiteindelijk wel boven drijven.
pi_137621763
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar zoals je kunt zien, is de radius van het zoekgebied gigantisch. En authoriteiten kunnen niet eens zeggen of het in water of op land gecrasht was. De jungles van Cambodja en Laos zijn zo goed als onbevolkt en de mensen die daar wonen hebben zeker geen toegang tot technologie, dus ik zou zeker ook een vloot aan vliegtuigen en helikopters daar laten zoeken.
Maar er zijn daar in dat gebied natuurlijk wel grensbewakingsposten die waarschijnlijk wel met goede technologie zijn uitgerust. Cambodja en Thailand zijn immers niet altijd even goede vrienden.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:50:27 #200
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137621842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

In hoeverre zou je kunnen stellen dat een civiele piloot er weet van heeft hoe hij ongezien van koers kan veranderen? Dus alle relevante apparatuur uitschakelen? En kennis om gebieden met civiele/militaire radar dekking te ontwijken?

[..]

Het eerste wat je moet weten bij zelfmoord gevallen is dat mensen zover heen kunnen zijn dat iedere vorm van een logische gedachtegang weg kan zijn.
Hij kan nog zo gelukkig, geslaagd en weet ik veel wat lijken aan de buitenkant. Maar jij kan als buitenstaander niet zien wat er in zijn hoofd om gaat.
Reken maar dat er op het moment flink gespit wordt in de achtergronden van deze mannen, ieder vuiltje komt uiteindelijk wel boven drijven.
Dat onderzoeken gebeurt zeker, maar dat neemt niet weg dat de bewuste zelfmoordenaar in dit scenario wel een aantal hele knappe dingen heeft geflikt en in lucht lijkt te zijn opgegaan.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137621852
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

In hoeverre zou je kunnen stellen dat een civiele piloot er weet van heeft hoe hij ongezien van koers kan veranderen? Dus alle relevante apparatuur uitschakelen? En kennis om gebieden met civiele/militaire radar dekking te ontwijken?

[..]

Het eerste wat je moet weten bij zelfmoord gevallen is dat mensen zover heen kunnen zijn dat iedere vorm van een logische gedachtegang weg kan zijn.
Hij kan nog zo gelukkig, geslaagd en weet ik veel wat lijken aan de buitenkant. Maar jij kan als buitenstaander niet zien wat er in zijn hoofd om gaat.
Reken maar dat er op het moment flink gespit wordt in de achtergronden van deze mannen, ieder vuiltje komt uiteindelijk wel boven drijven.
Uitsluiten niet, maar zeer onwaarschijnlijk achten wel. Zeker als ze nog gespot zijn door die militaire radar van dat eilandje (als het hetzelfde vliegtuig was!).

Natuurlijk kunnen piloten zelfmoordneigingen hebben, als ieder ander mens. Het lijkt me alleen bijzonder onlogisch en ik maak me eerlijk gezegd zorgen de volgende keer dat ik in het vliegtuig stap (voorheen wekelijks, nu wat minder)... :X

Helaas, ik moet offline, het is veel te spannend dit. Vanavond (jullie nacht) verder. Veel plezier hier nog met het oplossen van dit 250 ton zware mysterie. :W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:51:11 #202
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137621868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:48 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Maar er zijn daar in dat gebied natuurlijk wel grensbewakingsposten die waarschijnlijk wel met goede technologie zijn uitgerust. Cambodja en Thailand zijn immers niet altijd even goede vrienden.
Daar was ik mij niet van bewust, maar ik weet niet in hoeverre zij toezicht houden op wat er zich allemaal in de jungle plaatsvind een paar honderd kilometers verderop. Ik weet niet wat het zichtbereik is in de nacht in de jungle van een neerstortend vliegtuig en de vlammenzee dat dat veroorzaakt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:52:43 #203
414674 Mistico
Good Moaning
pi_137621923
Een boot? (Midden in de map) Ziet eruit als een vliegtuig.

http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/8021
pi_137621946
Het was een techneut die er lol in zal hebben gehad iedereen op een dwaalspoor te brengen en nog een beetje te avonturieren met zijn nieuwe speeltje. Hij is misschien uiteindelijk ver weg gecrasht.

maatregelen voor de toekomst:
1. Beide piloten moeten de deur van buitenaf kunnen openen ook als hij van binnenuit op slot is gedaan
2. Signalenontvangst moet niet uit te schakelen zijn door de piloot.
pi_137621979
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Daar was ik mij niet van bewust, maar ik weet niet in hoeverre zij toezicht houden op wat er zich allemaal in de jungle plaatsvind een paar honderd kilometers verderop. Ik weet niet wat het zichtbereik is in de nacht in de jungle van een neerstortend vliegtuig en de vlammenzee dat dat veroorzaakt.
Dat laatste weet ik ook niet. Maar ik vermoed dat langs die grens regelmatig luchtpatrouilles worden uitgevoerd.

Thailand en Cambodja hadden een conflict over wie dat tempelcomplex aan de grens toebehoort en ook is er wat illegale houtkap. Kan me zo voorstellen dat ze met infraroodcamera's illegale smokkel proberen tegen te gaan. Maar hoever die patrouilles landinwaarts gaan weet ik ook niet.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:55:06 #206
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137622018
Ik blijf een Northwoods operation niet uitsluiten.

a.An aircraft at Eglin AFB would be painted and numbered as an exact duplicate for a civil registered aircraft belonging to a CIA proprietary organization in the Miami area. At a designated time the duplicate would be substituted for the actual civil aircraft and would be loaded with the selected passengers, all boarded under carefully prepared aliases. The actual registered aircraft would be converted to a drone.
b.Take off times of the drone aircraft and the actual aircraft will be scheduled to allow a rendezvous south of Florida. From the rendezvous point the passenger-carrying aircraft will descend to minimum altitude and go directly into an auxiliary field at Eglin AFB where arrangements will have been made to evacuate the passengers and return the aircraft to its original status. The drone aircraft meanwhile will continue to fly the filed flight plan. When over Cuba the drone will begin transmitting on the international distress frequency a "MAY DAY" message stating he is under attack by Cuban MIG aircraft. The transmission will be interrupted by destruction of the aircraft which will be triggered by radio signal. This will allow ICAO radio[14] stations in the Western Hemisphere to tell the United States what has happened to the aircraft instead of the United States trying to "sell" the incident.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137622096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:52 schreef Mistico het volgende:
Een boot? (Midden in de map) Ziet eruit als een vliegtuig.

http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/8021
welke locatie is dit eigenlijk want het is verrekte lastig dat je maar een beperkt gebied heb om te doorzoeken, en het het lijkt op een boot
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:00:10 #208
414674 Mistico
Good Moaning
pi_137622197
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:57 schreef gijsman het volgende:

[..]

welke locatie is dit eigenlijk want het is verrekte lastig dat je maar een beperkt gebied heb om te doorzoeken
pi_137622326
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:00 schreef Mistico het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
lijkt me een boot.

website loopt vrij soepel nu overigens
In the coolest little capital of the world
pi_137622335
behalve een paar boten en olieplatformen is er niet veel te zien
pi_137622511
Ik heb oil slicks gevonden.
pi_137622540
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:10 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb oil slicks gevonden.
vlakbij een olieboor platform zeker
pi_137622549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:11 schreef gijsman het volgende:

[..]

vlakbij een olieboor platform zeker
Geen idee, site valt te veel weg
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:12:22 #214
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137622561
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:10 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb oil slicks gevonden.
Oil slicks of http://en.wikipedia.org/wiki/Trichodesmium ?
pi_137622578
quote:
Volgens het tag voorbeeld plaatje echt oil slicks :Y
pi_137622685
Zoeken jullie ook in de Straat van Malakka of alleen de Golf van Thailand/Zuid-Chinese Zee?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137622697
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Zoeken jullie ook in de Straat van Malakka of alleen de Golf van Thailand/Zuid-Chinese Zee?
Ik heb geen idee waar ik zoek, en hoe ik dat aanpas :P
pi_137622854
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar ik zoek, en hoe ik dat aanpas :P
Dit inderdaad.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:26:39 #219
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_137622950
Heb niet alle paginas gelezen dus misschien al eerder gepost, maar in de volkskrant van vandaag staat een stuk over gestolen paspoorten maar daarin dat 2013 meer dan een miljard keer met valse paspoorten is gevlogen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:28:25 #220
414674 Mistico
Good Moaning
pi_137622991
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:03 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

lijkt me een boot.

website loopt vrij soepel nu overigens
Nu in de omgeving veel grotere boten gevonden en een boorplatform.
pi_137623124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef oompaloompa het volgende:
Heb niet alle paginas gelezen dus misschien al eerder gepost, maar in de volkskrant van vandaag staat een stuk over gestolen paspoorten maar daarin dat 2013 meer dan een miljard keer met valse paspoorten is gevlogen.
:o
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:38:51 #222
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_137623298
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_137623315
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef oompaloompa het volgende:
Heb niet alle paginas gelezen dus misschien al eerder gepost, maar in de volkskrant van vandaag staat een stuk over gestolen paspoorten maar daarin dat 2013 meer dan een miljard keer met valse paspoorten is gevlogen.
Jij wilt hier toch niet gaan beweren dat jij GEEN gestolen paspoort bezit?
Dat staat haast gelijk aan roepen dat je geen mobiele telefoon hebt.. :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137623316
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]
Natuurlijk kunnen piloten zelfmoordneigingen hebben, als ieder ander mens. Het lijkt me alleen bijzonder onlogisch en ik maak me eerlijk gezegd zorgen de volgende keer dat ik in het vliegtuig stap (voorheen wekelijks, nu wat minder)... :X
Alsof het de eerste keer zou zijn dat een piloot dit doet:
http://en.wikipedia.org/wiki/EgyptAir_Flight_990
http://en.wikipedia.org/wiki/SilkAir_Flight_185
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:41:14 #225
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_137623370
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:39 schreef eight het volgende:

[..]

Jij wilt hier toch hier niet gaan beweren dat jij GEEN gestolen paspoort bezit?
Dat staat haast gelijk aan roepen dat je geen mobiele telefoon hebt.. :{
Natuurlijk wel, ik vlieg er allen niet mee ;)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_137623396
quote:
Meest idiote vorm van zelfmoord natuurlijk :{ Waarom, waarom neem je al die mensen met je mee :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137623445
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meest idiote vorm van zelfmoord natuurlijk :{ Waarom, waarom neem je al die mensen met je mee :'(
Werk-issues? Je werkgever keihard pakken?
pi_137623497
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:39 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Alsof het de eerste keer zou zijn dat een piloot dit doet:
http://en.wikipedia.org/wiki/EgyptAir_Flight_990
http://en.wikipedia.org/wiki/SilkAir_Flight_185
nee, maar bij deze ongelukken zijn het vermoedens, geen bewijzen.

Bovendien wordt vermoed dat Malaysia Airlines nog 500 km vloog...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:46:16 #229
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_137623530
En Interpol anno nu, maar tien jaar geleden was de waarschuwing er al.

http://www.themalaysianin(...)d-to-check-says-inte
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_137623753
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nee, maar bij deze ongelukken zijn het vermoedens, geen bewijzen.

Bovendien wordt vermoed dat Malaysia Airlines nog 500 km vloog...
Niemand weet of dat ding nou in mallaca straight, de Thaise golf of de zuid Chinese zee is terecht gekomen.
of eventueel zelfs in onbewoond gebied op land.
Dan wordt het wel erg lastig zoeken, dan heb je zelfs geen donder aan dat tomnod :N
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:53:34 #231
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137623770
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef oompaloompa het volgende:
Heb niet alle paginas gelezen dus misschien al eerder gepost, maar in de volkskrant van vandaag staat een stuk over gestolen paspoorten maar daarin dat 2013 meer dan een miljard keer met valse paspoorten is gevlogen.
Was net op 3fm op het nieuws idd :Y
pi_137623876
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef El_Matador het volgende:
Malaysia's military believes a jetliner missing for almost four days turned and flew hundreds of kilometers to the west after it last made contact with civilian air traffic control off the country's east coast, a senior officer told Reuters on Tuesday.

"It changed course after Kota Bharu and took a lower altitude. It made it into the Malacca Strait," the senior military officer, who has been briefed on investigations, told Reuters.

That would appear to rule out sudden catastrophic mechanical failure, as it would mean the plane flew around 500 km (350 miles) at least after its last contact with air traffic control, although its transponder and other tracking systems were off.

A non-military source familiar with the investigations said the report was one of several theories and was being checked.

Malaysia's Berita Harian newspaper quoted air force chief Rodzali Daud as saying the plane was last detected at 2.40 a.m. by military radar near the island of Pulau Perak at the northern end of the Strait of Malacca. It was flying about 1,000 meters lower than its previous altitude, he was quoted as saying.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

There was no word on what happened to the plane thereafter.

The effect of turning off the transponder is to make the aircraft inert to secondary radar, so civil controllers cannot identify it. Secondary radar interrogates the transponder and gets information about the plane's identity, speed and height.

It would however still be visible to primary radar, which is used by militaries.



http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2701720140311

Wat het niet vinden na grondig uitkammen in een drukke Golf zou kunnen verklaren...
:o

Dit is toch wel weer een bizarre wending.

Hoezo komen ze nu pas met het bericht dat het toestel nog op die militaire radar is gezien of was dat al eerder bekend?
pi_137623897
Zie ik hier nou een oliespoor?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:59:56 #234
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137623956
Wat is dit dan? Onderin lijkt wel een oliespoor...

http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/8021

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137623988
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

:o

Dit is toch wel weer een bizarre wending.

Hoezo komen ze nu pas met het bericht dat het toestel nog op die militaire radar is gezien of was dat al eerder bekend?
Goeie vraag. Wellicht moest men uitzoeken of het wel hetzelfde vliegtuig was?

Het is ook maar een "theorie" (hypothese zou ik zeggen) van de Maleiers.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137623989
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

:o

Dit is toch wel weer een bizarre wending.

Hoezo komen ze nu pas met het bericht dat het toestel nog op die militaire radar is gezien of was dat al eerder bekend?
ik zie een national geographic docu aankomen met als titel het mysterie van mas 370. dit verder is wel apart
pi_137624042
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:59 schreef Razor21 het volgende:
Wat is dit dan? Onderin lijkt wel een oliespoor...

http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/8021

[ afbeelding ]
Nee, lijkt me niet. Gewoon "drag" van die bootjes bovenin.

Het andere plaatje lijkt me ook geen oliespoor.

Hoe hoog "vliegen" jullie?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137624069
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie vraag. Wellicht moest men uitzoeken of het wel hetzelfde vliegtuig was?

Het is ook maar een "theorie" (hypothese zou ik zeggen) van de Maleiers.
Zouden er nog meer militaire radarposten in dat gebied zijn?

Als het toestel niet meer gedetecteerd kan worden vanaf Palau Perak zou het theoretisch zelfs naar Afrika gevlogen kunnen zijn.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:04:17 #239
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137624081
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, lijkt me niet. Gewoon "drag" van die bootjes bovenin.

Het andere plaatje lijkt me ook geen oliespoor.

Hoe hoog "vliegen" jullie?
Volgens mij zit ik op 100 meter nu. Maar het in en uitzoomen is een ramp momenteel.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:05:37 #240
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137624119
Nog niks, ben begonnen. Oil slick lijkt me moeilijk te zien...
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:05:48 #241
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137624132
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:04 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Volgens mij zit ik op 100 meter nu. Maar het in en uitzoomen is een ramp momenteel.
De hele site is niet geweldig :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:09:14 #242
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137624240
Zoeken jullie gewoon in een random spoor? En kun je nog bepalen waar op de map je wil zoeken?
pi_137624266
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Zouden er nog meer militaire radarposten in dat gebied zijn?

Als het toestel niet meer gedetecteerd kan worden vanaf Palau Perak zou het theoretisch zelfs naar Afrika gevlogen kunnen zijn.
Dat haal je niet met nog 6 uur brandstof. Myanmar lijkt me logischer, eerlijk gezegd. Of Tibet.

Maar vreemd inderdaad. Op de Andamanen en Nicobaren lijken me wel militaire posten te staan. Myanmar wil die eilanden hebben, die nu van India zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137624288
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:04 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Volgens mij zit ik op 100 meter nu. Maar het in en uitzoomen is een ramp momenteel.
Oef, da's laag. Dan is het sowieso geen kerosinespoor van het vliegtuig. Lijkt me ook dat dat veel eerder verdwijnt in de golven dan drijvend materiaal van het vliegtuig?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:13:28 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137624360
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het kán. maar Proximo's argumenten hierboven lijken me sterk genoeg om dit als onwaarschijnlijk te bestempelen. Waarom eerst nog 500 km vliegen als je zelfmoord wil plegen? En WAAROM? die gast heeft alles wat ie kan krijgen, zeker die jongere.

Zelfmoord lijkt me echt de meest onwaarschijnlijke optie (na een spontane explosie na een technisch defect).
Gewoon om eens ff lekker op je eigen koers door het luchtruim te sjeesen?

Of hij lijdt aan het snowdencomplex, even duidelijk maken dat je vliegverkeer maar bertrekkelijk kunt volgen? Dat het niet zo veilig is als het lijkt? Dat het al begint met de piepende detectiepoortjes en dat je dan gewoon kunt doorwandelen na wat fouilleren. En dat je vervolgens dus uren kunt vliegen zonder dat iemand weet waar je uithangt en dat je daarna ook nog eens spooorloos kunt verdwijnen?
pi_137624431
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Gewoon om eens ff lekker op je eigen koers door het luchtruim te sjeesen?

Of hij lijdt aan het snowdencomplex, even duidelijk maken dat je vliegverkeer maar bertrekkelijk kunt volgen? Dat het niet zo veilig is als het lijkt? Dat het al begint met de piepende detectiepoortjes en dat je dan gewoon kunt doorwandelen na wat fouilleren. En dat je vervolgens dus uren kunt vliegen zonder dat iemand weet waar je uithangt en dat je daarna ook nog eens spooorloos kunt verdwijnen?
We kunnen niets uitsluiten, maar ik acht de kans nihil eerlijk gezegd.

De ontvoering van een aan boord zijnde belangrijke zakenman/vrouw lijkt me dan logischer (meer kans).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137624477
quote:
Spy satellites find no evidence of explosion

Also raising doubts about the possibility of an attack is that the United States extensively reviewed imagery taken by spy satellites for evidence of a mid-air explosion, but saw none, a US government source said.

The source described US satellite coverage of the region as thorough.

Interpol says it is checking whether others on board the flight had been using false identity documents.

Electronic evidence indicates the flight may have turned back towards the Malaysian capital of Kuala Lumpur before disappearing.
pi_137624505
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:17 schreef RVer het volgende:

[..]

Heb je een linkje?

Die mid-air explosie kunnen we dus wel als onwaarschijnlijk wegzetten...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137624506
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:04 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Volgens mij zit ik op 100 meter nu. Maar het in en uitzoomen is een ramp momenteel.
strakke woordkeuze
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137624515
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:18 schreef eight het volgende:

[..]

strakke woordkeuze
Om een waterhoofd van te krijgen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137624526
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je een linkje?

Die mid-air explosie kunnen we dus wel als onwaarschijnlijk wegzetten...
http://www.abc.net.au/new(...)ian-jetliner/5312848
pi_137624529
Het begint toch steeds meer te lijken op een kaping of een situatie waarbij het toestel 'gestolen' is. Het zou toch wat zijn als het gewoon ergens veilig op de grond geparkeerd staat en alle passagiers nog in leven zijn.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:20:50 #253
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137624581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het begint toch steeds meer te lijken op een kaping of een situatie waarbij het toestel 'gestolen' is. Het zou toch wat zijn als het gewoon ergens veilig op de grond geparkeerd staat en alle passagiers nog in leven zijn.
Hier denk ik zelf ook aan. Voor de passagiers hoop ik in elk geval dat dit het geval is.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:21:24 #254
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137624599
Enige wat ik gevonden heb is een boorplatform :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:22:57 #255
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137624646
Via Twitter ook veel foto's van mensen die zoeken. Zitten een paar "verdachte" foto's tussen

https://twitter.com/search?q=tomnod&src=typd&mode=photos
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137624738
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:22 schreef Razor21 het volgende:
Via Twitter ook veel foto's van mensen die zoeken. Zitten een paar "verdachte" foto's tussen

https://twitter.com/search?q=tomnod&src=typd&mode=photos
Mwah, wat oliesporen (kan geloost zijn, of natuurlijk ontsnappen) en wat bootjes. Niet erg schokkend, maar dank je voor de link.

Over een uur is het exact 4 dagen verdwenen... :X
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137624798
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, wat oliesporen (kan geloost zijn, of natuurlijk ontsnappen) en wat bootjes. Niet erg schokkend, maar dank je voor de link.

Over een uur is het exact 4 dagen verdwenen... :X
Inderdaad bootjes :Y
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:33:29 #258
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137624904
Is dit iets!?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:34:40 #259
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137624926
Stel nou dat ze het vliegtuig nooit terug vinden....lijkt mij echt bizar.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137624929
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is dit iets!?
[ afbeelding ]
Ja, een bootje
pi_137624934
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is dit iets!?
[ afbeelding ]
Yup, zoomin:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:35:09 #262
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137624937
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef RVer het volgende:

[..]

Ja, een bootje
Ja? Zeker?
pi_137624964
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:35 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ja? Zeker?
Weet het niet zeker, mss heb je het vliegtuig wel gevonden
pi_137624968
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yup, zoomin:

[ afbeelding ]
_O-
pi_137624997
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is dit iets!?
[ afbeelding ]
Ik heb al meer van zulke 'vlekken' gevonden, en aangezien er maar 1 vliegtuig 'vermist' wordt, zullen die vlekken dus wel iets anders zijn...
pi_137625019
Dit is wel de leukste theorie
quote:
You may also have heard about the airliner which vanished in Malaysia. Flight 370 was just off the eastern coast over shallow water when it wavered in the air then suddenly dropped from 35,000 feet to 0 and disappeared. At the same time, radar showed a “plane” which suddenly accelerated to 4 or 5 times the speed of any other craft, hovered in one place, then suddenly vanished from the radar screen, seconds before the airliner also disappeared.

I am very pleased to tell you all that the passengers and crew of the airliner are safe and happy in a secret location. There were several ships in the area, and the maneuver was carried out effortlessly. It is very serendipitous that the airplane carried a large number of Lightworkers from many countries who are delighted and very enthusiastic about the proposal we have made to them, that they be used as “hostages” to expedite the following demands:

Their release will be contingent upon an immediate global agreement that all countries now in possession of any weapons of mass destruction relinquish them to be evaporated forthwith.
pi_137625110
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef Razor21 het volgende:
Stel nou dat ze het vliegtuig nooit terug vinden....lijkt mij echt bizar.
Is dat ooit wel eens gebeurd eigenlijk?
pi_137625132
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Is dat ooit wel eens gebeurd eigenlijk?
Ja.
pi_137625150
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het begint toch steeds meer te lijken op een kaping of een situatie waarbij het toestel 'gestolen' is. Het zou toch wat zijn als het gewoon ergens veilig op de grond geparkeerd staat en alle passagiers nog in leven zijn.
Vliegtuig staat bij me in de garage, maar sttt mondje dicht he, het was al moeilijk genoeg om dat ding te stelen

Een keer maar nooit meer
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137625160
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja.
Na de tweede wereldoorlog dan wel bedoel ik...
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:42:17 #271
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137625161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:42 schreef TLC het volgende:

[..]

Vliegtuig staat bij me in de garage, maar sttt mondje dicht he, het was al moeilijk genoeg om dat ding te stelen

Een keer maar nooit meer
:') _O-
pi_137625175
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Na de tweede wereldoorlog dan wel bedoel ik...
Ja, ook dan.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:43:03 #273
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137625192
Wel leuk als er ergens tussen 22 en 26 maart een aanvraag komt om te mogen landen op Schiphol.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137625197
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Is dat ooit wel eens gebeurd eigenlijk?
In 1979 met een vrachtvliegtuig blijkbaar. Kan er alleen niet meer info over vinden
pi_137625204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Na de tweede wereldoorlog dan wel bedoel ik...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aerial_disappearances
pi_137625208
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, ook dan.
Doe eens een linkje dan ofzo :o wanneer was dat dan?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:43:30 #277
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137625209
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Is dat ooit wel eens gebeurd eigenlijk?
Lijstje. Sterker nog: er ligt waarschijnlijk in de Strait of Malacca nog ergens een vermiste Learjet: http://aviation-safety.ne(...)ent=XXM&lang=&page=2
pi_137625223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Doe eens een linkje dan ofzo :o wanneer was dat dan?
quote:
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:44:41 #280
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137625238
https://twitter.com/IAmPhilChapman/status/443441249492934656

Reports suggest there was a disabled man travelling with a case of hunting knives aboard the missing #MalaysiaAirlines flight
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:44:52 #281
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137625247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:43 schreef OEM het volgende:

[..]

Lijstje. Sterker nog: er ligt waarschijnlijk in de Strait of Malacca nog ergens een vermiste Learjet: http://aviation-safety.ne(...)ent=XXM&lang=&page=2
Nou, 2 vliegen in klap dus zou ik zeggen :P
pi_137625253
quote:
Jemig, dat zijn er een hoop en ook best nog recent -O-
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:45:17 #283
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137625258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:44 schreef Razor21 het volgende:
https://twitter.com/IAmPhilChapman/status/443441249492934656

Reports suggest there was a disabled man travelling with a case of hunting knives aboard the missing #MalaysiaAirlines flight
Ja hoe komt hij daar bij? Geen bronnen niks, lastig serieus te nemen zo...
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:45:20 #284
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137625259
quote:
Busted, dat is de vlucht van een dag later
pi_137625295
busted is replay van dezelfde vlucht
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:47:59 #286
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137625347
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:46 schreef gijsman het volgende:
busted is replay van dezelfde vlucht
Busted, kijk maar naar de registration. In dit youtubefilmpje is dat 9M-MRQ.
pi_137625379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:47 schreef OEM het volgende:

[..]

Busted, kijk maar naar de registration. In dit youtubefilmpje is dat 9M-MRG.
ok
pi_137625421
Er is nog iets vreemds met de mededeling vandaag dat het toestel om 2:40 am nog door een radar ten westen van maleisie is opgepikt. Deze tijd/lokatie kwam in plaats van het oorspronkelijke bericht dat het toestel als laatste op 1:30 am ten oosten van Maleisie is waargenomen.

Het vreemde is dat het allereerste bericht ook van 2:40 am sprak. Je ziet het nog op deze tijdslijn: http://www.thestar.com.my(...)sing-plane-timeline/

Mogelijk is de 1:30 am meting later als dwaalspoor naar buiten gebracht, zodat de overheid een paar dagen ongestoord haar eigen zoektocht kon uitvoeren in het juiste gebied?

In ieder geval heeft het toestel nog geruime tijd in een totaal andere richting als de bestemming gevlogen, zonder dat er een noodoproep is gedaan.
pi_137625432
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jemig, dat zijn er een hoop en ook best nog recent -O-
Ook gewoon een vliegtuig van het vliegveld zelf stelen, en het valt niemand op :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 18:51:46 #290
240917 Mula
pi_137625489
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, wat oliesporen (kan geloost zijn, of natuurlijk ontsnappen) en wat bootjes. Niet erg schokkend, maar dank je voor de link.

Over een uur is het exact 4 dagen verdwenen... :X
ik vraag me af of al die oliesporen wel echt oliesporen zijn. Het kan nl. ook dit zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/Trichodesmium
pi_137625512
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:50 schreef TLC het volgende:

[..]

Ook gewoon een vliegtuig van het vliegveld zelf stelen, en het valt niemand op :D
Ja, dat geloof je toch niet :D ik zag hem er ook tussen staan

http://en.wikipedia.org/wiki/N844AA#Ben_Charles_Padilla

en dat was in 2003 nog wel...
pi_137625527
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:51 schreef Mula het volgende:

[..]

ik vraag me af of al die oliesporen wel echt oliesporen zijn. Het kan nl. ook dit zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/Trichodesmium
Zeker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:54:22 #293
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137625569
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, dat geloof je toch niet :D ik zag hem er ook tussen staan

http://en.wikipedia.org/wiki/N844AA#Ben_Charles_Padilla

en dat was in 2003 nog wel...
_O- Gekke Afrika :')
Oh vliegtuig weg? Zal wel typfoutje zijn joh, niks an hut handje.
pi_137625603
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

_O- Gekke Afrika :')
Oh vliegtuig weg? Zal wel typfoutje zijn joh, niks an hut handje.
hij stond al 14 maanden stof te happen en werd verbouwd. ;) 4 miljoen aan parkeerkaartjes...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:55:46 #295
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137625626
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

hij stond al 14 maanden stof te happen en werd verbouwd. ;) 4 miljoen aan parkeerkaartjes...
Vind je het gek, dat ding neemt 20 vakken in beslag :o
pi_137625643
quote:
"Oh jee het vliegtuig verdwijnt" (ten noorden van Vietnam).

Eh ja, die gele vliegtuigjes verdwenen ook constant...

Niet echt overtuigend, dit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137625665
Ach, in Airplane Repo stelen ze wekelijks vliegtuigen, toch? :')
pi_137625685
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

_O- Gekke Afrika :')
Oh vliegtuig weg? Zal wel typfoutje zijn joh, niks an hut handje.
Maar als hij niet gestolen is dan is er iets anders gebeurd en nooit meer iets van vernomen
toch best eng...
pi_137625722
Er zijn posts verwijderd :?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:58:20 #300
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137625726
Wat, moet het niet onderhand dicht zijn, dit deel :P
pi_137625736
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat, moet het niet onderhand dicht zijn, dit deel :P
Jep.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')