quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef Toto69 het volgende:
Klopt, dat is de Zuid-Chinese Zee die naar het oosten toe flink snel dieper wordt (zie de topografische en batimetrische kaarten uit de OP).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat het vliegtuig dus is omgedraaid, dan vermoedt men dat hij in de straat van Malakka (linkse pijl ergens) is neergestort. Maar hij kan toch ook andersom omgedraaid zijn (Rechterpijl dus) en daar ergens liggen? Dat is niet echt richting Vietnam, noch richting de straat van Malakka.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik denk dat mijn prognose vrij aardig overeenkomt met wat de authoriteiten nu aan het uitvogelen zijn. Volgens The Guardian (http://www.theguardian.co(...)back-say-authorities) zijn ze nu bij de grens van Cambodia en Laos aan het zoeken, net zoals in mijn plaatje staat aangegeven. Plus volgens drie ooggetuigen in Kelantan zagen ze aan de kust aan de horizon dat een vliegtuig laag vloog en neerging.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neehoor. Ze hebben 2 opties, kan net zo goed een van de 2 geweest zijn. Hoeft niet allebei te zijn!
Maar ik bedoel dat hij echt ver richting het oosten is neergestort, dus meer richting het andere deel van Maleisië, zoeken ze daar ook?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, dat is de Zuid-Chinese Zee die naar het oosten toe flink snel dieper wordt (zie de topografische en batimetrische kaarten uit de OP).
Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat hij echt ver richting het oosten is neergestort, dus meer richting het andere deel van Maleisië, zoeken ze daar ook?
Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:28 schreef El_Matador het volgende:
Hey, er is een plaatje weg uit de OP, mag die terug aub?
het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Daar heb je wel een goed punt ja, maar vond het toch wel een optie dat hij via die kant is omgekeerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.
Bovendien heeft men daar ook seismometers. Bij een klap op de zeebodem/wateroppervlak zou je dat moeten kunnen registreren lijkt me.
Joh die op lezen alleen nieuwe, dus maak m lekker lang. Is prima.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.
Topografische kaartjes staan er al genoeg in de OP, en een dieptekaartje, nouja dat voegt op dit moment toch niet zo heel veel toe?
Daar had ik helemaal nog niet bij stilgestaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.
Bovendien heeft men daar ook seismometers. Bij een klap op de zeebodem/wateroppervlak zou je dat moeten kunnen registreren lijkt me.
Doe je ze onder een spoiler toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.
Topografische kaartjes staan er al genoeg in de OP, en een dieptekaartje, nouja dat voegt op dit moment toch niet zo heel veel toe?
Nu staat het weer goed, toch? Op de juiste plek bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:28 schreef El_Matador het volgende:
Hey, er is een plaatje weg uit de OP, mag die terug aub?
het gaat om deze:
[ afbeelding ]
nevermindquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
U is geweldig, gracias!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nu staat het weer goed, toch? Op de juiste plek bedoel ik.
Er vindt sowieso veel olie-exploratie plaats (offshore Vietnam, Thailand en Maleisie, offshore Sarawak (andere deel van Maleisie dat aan Kalimantan vastzit, ten zuiden van de Zuid Chinese zee) en dan heb je sowieso seismiek. Zo'n klap lijkt me wel registreerbaar, maar ben geen expert op dat gebied.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal nog niet bij stilgestaan
Een piloot zijn betekent dat je qua status op de top van de wereld bent, met meer vrijheid dan bijv. een dokter (die dezelfde hoge status heeft). Vrouwen krijgen is dan heel simpel inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:
Je bent copiloot, 27, succesvolle carriere, chickies in je cockpit (zou dat ding expres zo heten?), dan lijkt me een plotselinge zelfmoord heeeeeeul vreemd.
Al is voor Loekie1 voldoende dat ie 27 was, om een terrorist te zijn.
Dan zouden er berichten moeten zijn van laagvliegende vliegtuigen aan die enorm drukke kusten (veel slapende getuigen en wakkere vissers)?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk niet eens zozeer dat het vliegtuig in zee gecrasht hoeft te zijn. In de jungles van Laos, Cambodja of misschien zelfs Thailand kan niet uitgesloten worden.
Zo'n klap geeft dat ook weer niet denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit zou heel veel dingen verklaren inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk niet eens zozeer dat het vliegtuig in zee gecrasht hoeft te zijn. In de jungles van Laos, Cambodja of misschien zelfs Thailand kan niet uitgesloten worden.
Vliegtuigen hebben behoorlijk wat kerosine aan boord, zeker een 777.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit zou heel veel dingen verklaren inderdaad.
-Niks op zee te vinden
-Geen radiocontact, want daar is het ook heel afgelegen
-Niet zichtbaar, want enorm dichtbegroeid en afgelegen
-Telefoons werken nog, misschien net in range van een mast
Zou het realistisch zijn om 'snachts met laagvliegende helikopters/vliegtuigen de jungle met hitt-camera's af te sporen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar zoals je kunt zien, is de radius van het zoekgebied gigantisch. En authoriteiten kunnen niet eens zeggen of het in water of op land gecrasht was. De jungles van Cambodja en Laos zijn zo goed als onbevolkt en de mensen die daar wonen hebben zeker geen toegang tot technologie, dus ik zou zeker ook een vloot aan vliegtuigen en helikopters daar laten zoeken.
een maximum startgewicht van 229 tot 247 ton. Afhankelijk van de stoelindeling passen er 301 tot 440 passagiers in het toestel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo'n klap geeft dat ook weer niet denk ik.
Klopt idd, niet aan gedacht. Nu hoeft het natuurlijk niet perse vlam te vatten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:47 schreef imikethat het volgende:
[..]
Vliegtuigen hebben behoorlijk wat kerosine aan boord, zeker een 777.
De brand die dan ontstaat vernietigt behoorlijk veel, inclusief telefoons en bomen
800?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
een maximum startgewicht van 229 tot 247 ton. Afhankelijk van de stoelindeling passen er 301 tot 440 passagiers in het toestel.
De 777-200 is niet meer in productie, er zijn in totaal 88 toestellen gebouwd.[1] In januari 2014 waren er nog 86 in gebruik. - http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_777
Zeg:
230 ton + 227 passagiers * 60 kilo (het zijn Chineesjes) + 227 * 25 kilo bagage ~ 250 ton met 800 km/u dat op de zeebodem/wateroppervlak knalt.
Lijkt me wel dat dat registreerbaar is.
Ja, maar de kustregio's worden juist wel bevolkt en er zijn veel vissers actief in de Golf van Thailand. Dan zou er toch minstens 1 verslag moeten zijn dat er een vliegtuig laag overvloog richting het noorden...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
...De jungles van Cambodja en Laos zijn zo goed als onbevolkt...
Kan zelfs worden gedumpt... meen ik te weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Klopt idd, niet aan gedacht. Nu hoeft het natuurlijk niet perse vlam te vatten.
http://www.theguardian.co(...)back-say-authoritiesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar de kustregio's worden juist wel bevolkt en er zijn veel vissers actief in de Golf van Thailand. Dan zou er toch minstens 1 verslag moeten zijn dat er een vliegtuig laag overvloog richting het noorden...
Bovendien verklaart het de U-turn niet waarvan werd gesproken (iemand een goeie bron?).
naja, zal iets minder zijn, ik weet niet hoe hoog die impactsnelheid is.quote:
Tsja als hij vol gas naar beneden gaat kan da tmisschien wel, maar als hij gewoon valt niet. Als mens kan je (meen ik) max 250 km/uur omdat je op een gegeven moment aan je maximale snelheid zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
naja, zal iets minder zijn, ik weet niet hoe hoog die impactsnelheid is.
Ja, dan stopt de versnelling door de zwaartekracht. Ik weet echter niet hoe dit bij een zwaarder, aerodynamisch vliegtuig is...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja als hij vol gas naar beneden gaat kan da tmisschien wel, maar als hij gewoon valt niet. Als mens kan je (meen ik) max 250 km/uur omdat je op een gegeven moment aan je maximale snelheid zit.
Dank.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)back-say-authorities
Alles blijft een speculatie, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank.
Bewijs is niet zo heeeeeeel erg sterk, zullen we maar zeggen:
Malaysia’s air force chief had previously said military radar suggested the aircraft might have made a U-turn.
Gewicht heeft er niets mee te maken.... Aerodynamisch, tsja, wel een (veel) groter oppervlakte.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, dan stopt de versnelling door de zwaartekracht. Ik weet echter niet hoe dit bij een zwaarder, aerodynamisch vliegtuig is...
Baumgartner ging meer dan Mach 1 in zijn afdaling. Ok, dat was zonder luchtweerstand op 39-20 km hoogte, maar toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja als hij vol gas naar beneden gaat kan da tmisschien wel, maar als hij gewoon valt niet. Als mens kan je (meen ik) max 250 km/uur omdat je op een gegeven moment aan je maximale snelheid zit.
Zwaartekracht is niet afhankelijk van gewicht. Het is ook niet de zwaartekracht die ophoudt, maar de luchtweerstand die te groot wordt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, dan stopt de versnelling door de zwaartekracht. Ik weet echter niet hoe dit bij een zwaarder, aerodynamisch vliegtuig is...
Tsja, daar zeg je het al. Op zijn moment van impact veel minder. In de ruimte gaat het ISS station nog harder.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baumgartner ging meer dan Mach 1 in zijn afdaling. Ok, dat was zonder luchtweerstand op 39-20 km hoogte, maar toch.
-200 zijn er 88 geproduceerd. Van dat type MH370 9M-MRO zijn er 400+ van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
een maximum startgewicht van 229 tot 247 ton. Afhankelijk van de stoelindeling passen er 301 tot 440 passagiers in het toestel.
De 777-200 is niet meer in productie, er zijn in totaal 88 toestellen gebouwd.[1] In januari 2014 waren er nog 86 in gebruik. - http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_777
Zeg:
230 ton + 227 passagiers * 60 kilo (het zijn Chineesjes) + 227 * 25 kilo bagage ~ 250 ton met 800 km/u dat op de zeebodem/wateroppervlak knalt.
Lijkt me wel dat dat registreerbaar is.
Wikipedia is berucht slecht/incompleet inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
-200 zijn er 88 geproduceerd. Van dat type MH370 9M-MRO zijn er 400+ van.
Of je moet gewoon goed lezenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wikipedia is berucht slecht/incompleet inderdaad.
Natuurlijk wel; er komt meer energie vrij (wat geregistreerd wordt door golfbewegingen) als er meer massa neerstort dan als er minder massa neerstort.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewicht heeft er niets mee te maken.... Aerodynamisch, tsja, wel een (veel) groter oppervlakte.
Ik heb een quote gepakt, ga niet een heel artikel lezen nee.quote:
Tja, wat willen ze anders....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is natuurlijk te beschamend voor woorden voor de authoriteiten dat ze in 3 verschillende wateren zitten te zoeken (South China Sea ten oosten van Vietnam; Strait of Malacca ter hoogte van ongeveer Langkawi tot aan Kuala Lumpur en de Golf van Thailand ten noorden van Maleisie). Het geeft aan dat ze waarschijnlijk net zo min weten als ons en gewoon lukraak een radiusgebied aan het uitzetten zijn.
Ja, daarom lijkt me een impact in de Golf van Thailand nagenoeg uitgesloten:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is natuurlijk te beschamend voor woorden voor de authoriteiten dat ze in 3 verschillende wateren zitten te zoeken (South China Sea ten oosten van Vietnam; Strait of Malacca ter hoogte van ongeveer Langkawi tot aan Kuala Lumpur en de Golf van Thailand ten noorden van Maleisie). Het geeft aan dat ze waarschijnlijk net zo min weten als ons en gewoon lukraak een radiusgebied aan het uitzetten zijn.
Maar niet met de valsnelheid en daar had ik het over. Hier heb je wel gelijk in. Al is natuurlijk de vraag of het toestel als 1 brok neerkomt. Als de motoren bijvoorbeeld afbreken verlies je relatief veel gewicht. Die motoren zullen door hun gewicht dwars door het wateroppervlakte slaan en daardoor relatief weinig golven veroorzaken. De romp daarintegen komt wel met een flinke knal neer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk wel; er komt meer energie vrij (wat geregistreerd wordt door golfbewegingen) als er meer massa neerstort dan als er minder massa neerstort.
Waarom is dat beschamend?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
We denken langs precies dezelfde lijnen. Je laatste opmerking maakte ik ook al gelijk de eerste dag. Men beweerde dat het dan moeilijker was omdat het gebied groter is. Maar dat maakte de kans op vinden alleen maar groter, niet kleiner.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar niet met de valsnelheid en daar had ik het over. Hier heb je wel gelijk in. Al is natuurlijk de vraag of het toestel als 1 brok neerkomt. Als de motoren bijvoorbeeld afbreken verlies je relatief veel gewicht. Die motoren zullen door hun gewicht dwars door het wateroppervlakte slaan en daardoor relatief weinig golven veroorzaken. De romp daarintegen komt wel met een flinke knal neer.
Vergelijk het met het zwembad vroeger. Spring je er recht op in zijn er weinig spetters en golven, maar bij een bommetje des te meer.
Stel dat het vliegtuig in de lucht al uit elkaar gevallen is dan blijft er weinig van over wat voor grote golven maakt doordat het zich verspreid over een groot gebied.
Maar als dat gebeurd blijven er gegarandeerd dingen drijven en dat zou je moeten kunnen vinden.
hitt? hite bedoel je?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net geen antwoord gekregen, dus nog eens: Zou het realistisch zijn om 'snachts met laagvliegende helikopters/vliegtuigen de jungle met hitt-camera's af te sporen?
Dat wist ik nietquote:
Niet mijn post, maar het is toch eigenlijk wel beschamend dat ze een passagiersvliegtuig met 240 mensen aan boord niet in de gaten kunnen houden. Mag toch niet gebeuren dat ze niet eens weten wat de laatste positie van dat vliegtuig was, amateuristisch.quote:
Ik kan slechts gissen. Misschien hebben we daar wel ongelijk in. Al lijkt dat me van nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We denken langs precies dezelfde lijnen. Je laatste opmerking maakte ik ook al gelijk de eerste dag. Men beweerde dat het dan moeilijker was omdat het gebied groter is. Maar dat maakte de kans op vinden alleen maar groter, niet kleiner.
Ze gaan over en Whatsapp/QQ (Chinese Whatsapp?) deden het nog.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wist ik niethoe weten ze dat en waarom doen ze geen driepuntsmetingen?
Het is helemaal niet zeker dat telefoons nog werkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wist ik niethoe weten ze dat en waarom doen ze geen driepuntsmetingen?
Zeg je nou dat er nooit iets fout mag gaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Niet mijn post, maar het is toch eigenlijk wel beschamend dat ze een passagiersvliegtuig met 240 mensen aan boord niet in de gaten kunnen houden. Mag toch niet gebeuren dat ze niet eens weten wat de laatste positie van dat vliegtuig was, amateuristisch.
Heb je enig idee van de complexiteit van de technieken die er mee gemoeid zijn? Heb jij een verbetervoorstel? Op allebei de vragen ja, dan kan ik je antwoord serieus nemen, op allebei nee, ga alstjeblieft niet meer zomaar dingen lopen roepen. Je bent onwetend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Niet mijn post, maar het is toch eigenlijk wel beschamend dat ze een passagiersvliegtuig met 240 mensen aan boord niet in de gaten kunnen houden. Mag toch niet gebeuren dat ze niet eens weten wat de laatste positie van dat vliegtuig was, amateuristisch.
Misschien hebben ze thuis nog hun iPad/laptop op hun oplader hangen. Wat betreft die QQ/Whatsapp status kun je niets over concluderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze gaan over en Whatsapp/QQ (Chinese Whatsapp?) deden het nog.
Niet 1 keer, maar bij meerdere toestellen, en live op film, dus geen opmerking van Lin Mi Tokkie ofzo.
Dan zou je ze toch zo moeten traceren?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze gaan over en Whatsapp/QQ (Chinese Whatsapp?) deden het nog.
Niet 1 keer, maar bij meerdere toestellen, en live op film, dus geen opmerking van Lin Mi Tokkie ofzo.
Ik hoor er nu pas voor het eerst van, vandaar mijn verbazingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zeker dat telefoons nog werken
Hou toch op, er vliegen genoeg vliegtuigen over de hele wereld waar we niet exact weten waar ze vliegen. Hele vliegindustrie is dus amateuristisch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Eum ja je MOET er juist vanuit gaan dat er iets fout kan gaan. In dit geval weten ze niet eens waar het vliegtuig in de problemen is gekomen. Het zou omgekeerd kunnen zijn. Hoe kan dat vliegtuig omkeren zonder dat iemand daar iets van af weet? Dat vind ik amateuristisch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zeg je nou dat er nooit iets fout mag gaan?
Dacht ik ook al. Als je met spotter vliegtuigjes laag vliegt kun je heel veel zien, felle kleuren pik je er zo uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:06 schreef El_Matador het volgende:
Die zee is 300x400 km (ongeveer 120.000 km ~ 3 keer Nederland):
- in 48 uur daglicht (het vliegtuig is nu 92,5 uur verdwenen) kun je dat met al die schepen en vliegtuigen makkelijk analyseren
- het is ondiep
- er zijn zoveel getuigen daar
- iedereen heeft mobiele telefoons en velen smartphones, ja, zelfs in arme landen
Je vergeet je telefoon als je naar China gaat? Lijkt me lichtjes sterk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze thuis nog hun iPad/laptop op hun oplader hangen. Wat betreft die QQ/Whatsapp status kun je niets over concluderen.
En wat is dus de conclusie wat betreft al die droeftoeters die roepen dat de telefoons het nog doen? Negeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
Dan zou je ze toch zo moeten traceren?
Reageer eens op mijn post aub?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Eum ja je MOET er juist vanuit gaan dat er iets fout kan gaan. In dit geval weten ze niet eens waar het vliegtuig in de problemen is gekomen. Het zou omgekeerd kunnen zijn. Hoe kan dat vliegtuig omkeren zonder dat iemand daar iets van af weet? Dat vind ik amateuristisch.
Precies. Die zwemvesten gaan wel drijven. En anders de stoelen, vleugels, staartstuk, etc. Allemaal superlicht en makkelijk te spotten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Als je met spotter vliegtuigjes laag vliegt kun je heel veel zien, felle kleuren pik je er zo uit.
Nee vriend, ik heb geen ene fuck verstand van techniek. Maar ik weet wel dat er een karretje rond rijdt op Mars. Maar een Boeing 777 kunnen we niet in de gaten houdenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je enig idee van de complexiteit van de technieken die er mee gemoeid zijn? Heb jij een verbetervoorstel? Op allebei de vragen ja, dan kan ik je antwoord serieus nemen, op allebei nee, ga alstjeblieft niet meer zomaar dingen lopen roepen. Je bent onwetend.
Godverdomme wat een achterlijke vergelijking. Je weet dat ze ook niet precies weten waar dat karretje rijd op dit moment?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Nee vriend, ik heb geen ene fuck verstand van techniek. Maar ik weet wel dat er een karretje rond rijdt op Mars. Maar een Boeing 777 kunnen we niet in de gaten houdenMaar goed, ik laat het aan jullie de "kenners" over
Verklaringen dat het klinkt alsof ze overgaan, bedoel je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vergeet je telefoon als je naar China gaat? Lijkt me lichtjes sterk.
Dat kan 1 geval verklaren, maar er zijn een tiental verklaringen dat de telefoons nog werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |