abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:47:24 #101
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_137619457
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dit zou heel veel dingen verklaren inderdaad.
-Niks op zee te vinden
-Geen radiocontact, want daar is het ook heel afgelegen
-Niet zichtbaar, want enorm dichtbegroeid en afgelegen
-Telefoons werken nog, misschien net in range van een mast
Vliegtuigen hebben behoorlijk wat kerosine aan boord, zeker een 777.
De brand die dan ontstaat vernietigt behoorlijk veel, inclusief telefoons en bomen
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:47:59 #102
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137619476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar zoals je kunt zien, is de radius van het zoekgebied gigantisch. En authoriteiten kunnen niet eens zeggen of het in water of op land gecrasht was. De jungles van Cambodja en Laos zijn zo goed als onbevolkt en de mensen die daar wonen hebben zeker geen toegang tot technologie, dus ik zou zeker ook een vloot aan vliegtuigen en helikopters daar laten zoeken.
Zou het realistisch zijn om 'snachts met laagvliegende helikopters/vliegtuigen de jungle met hitt-camera's af te sporen?
pi_137619484
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zo'n klap geeft dat ook weer niet denk ik.
een maximum startgewicht van 229 tot 247 ton. Afhankelijk van de stoelindeling passen er 301 tot 440 passagiers in het toestel.
De 777-200 is niet meer in productie, er zijn in totaal 88 toestellen gebouwd.[1] In januari 2014 waren er nog 86 in gebruik. - http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_777

Zeg:

230 ton + 227 passagiers * 60 kilo (het zijn Chineesjes) + 227 * 25 kilo bagage ~ 250 ton met 800 km/u dat op de zeebodem/wateroppervlak knalt.

Lijkt me wel dat dat registreerbaar is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:48:17 #104
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137619487
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:47 schreef imikethat het volgende:

[..]

Vliegtuigen hebben behoorlijk wat kerosine aan boord, zeker een 777.
De brand die dan ontstaat vernietigt behoorlijk veel, inclusief telefoons en bomen
Klopt idd, niet aan gedacht. Nu hoeft het natuurlijk niet perse vlam te vatten.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:49:54 #105
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619550
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

een maximum startgewicht van 229 tot 247 ton. Afhankelijk van de stoelindeling passen er 301 tot 440 passagiers in het toestel.
De 777-200 is niet meer in productie, er zijn in totaal 88 toestellen gebouwd.[1] In januari 2014 waren er nog 86 in gebruik. - http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_777

Zeg:

230 ton + 227 passagiers * 60 kilo (het zijn Chineesjes) + 227 * 25 kilo bagage ~ 250 ton met 800 km/u dat op de zeebodem/wateroppervlak knalt.

Lijkt me wel dat dat registreerbaar is.
800?
En je kan niet meer gewicht er in stoppen dan het maximale startgewicht lijkt me
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137619564
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:45 schreef Asskicker14 het volgende:
...De jungles van Cambodja en Laos zijn zo goed als onbevolkt...
Ja, maar de kustregio's worden juist wel bevolkt en er zijn veel vissers actief in de Golf van Thailand. Dan zou er toch minstens 1 verslag moeten zijn dat er een vliegtuig laag overvloog richting het noorden...

Bovendien verklaart het de U-turn niet waarvan werd gesproken (iemand een goeie bron?).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137619579
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef MrBanaan1 het volgende:

Klopt idd, niet aan gedacht. Nu hoeft het natuurlijk niet perse vlam te vatten.
Kan zelfs worden gedumpt... meen ik te weten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137619589
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, maar de kustregio's worden juist wel bevolkt en er zijn veel vissers actief in de Golf van Thailand. Dan zou er toch minstens 1 verslag moeten zijn dat er een vliegtuig laag overvloog richting het noorden...

Bovendien verklaart het de U-turn niet waarvan werd gesproken (iemand een goeie bron?).
http://www.theguardian.co(...)back-say-authorities
pi_137619590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

800?
naja, zal iets minder zijn, ik weet niet hoe hoog die impactsnelheid is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:51:44 #110
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619621
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

naja, zal iets minder zijn, ik weet niet hoe hoog die impactsnelheid is.
Tsja als hij vol gas naar beneden gaat kan da tmisschien wel, maar als hij gewoon valt niet. Als mens kan je (meen ik) max 250 km/uur omdat je op een gegeven moment aan je maximale snelheid zit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:52:43 #111
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137619657
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tsja als hij vol gas naar beneden gaat kan da tmisschien wel, maar als hij gewoon valt niet. Als mens kan je (meen ik) max 250 km/uur omdat je op een gegeven moment aan je maximale snelheid zit.
Ja, dan stopt de versnelling door de zwaartekracht. Ik weet echter niet hoe dit bij een zwaarder, aerodynamisch vliegtuig is...
pi_137619658
quote:
Dank.

Bewijs is niet zo heeeeeeel erg sterk, zullen we maar zeggen:

Malaysia’s air force chief had previously said military radar suggested the aircraft might have made a U-turn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137619677
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank.

Bewijs is niet zo heeeeeeel erg sterk, zullen we maar zeggen:

Malaysia’s air force chief had previously said military radar suggested the aircraft might have made a U-turn.
Alles blijft een speculatie, dus dat scheelt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:53:27 #114
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619682
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ja, dan stopt de versnelling door de zwaartekracht. Ik weet echter niet hoe dit bij een zwaarder, aerodynamisch vliegtuig is...
Gewicht heeft er niets mee te maken.... Aerodynamisch, tsja, wel een (veel) groter oppervlakte.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137619692
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tsja als hij vol gas naar beneden gaat kan da tmisschien wel, maar als hij gewoon valt niet. Als mens kan je (meen ik) max 250 km/uur omdat je op een gegeven moment aan je maximale snelheid zit.
Baumgartner ging meer dan Mach 1 in zijn afdaling. Ok, dat was zonder luchtweerstand op 39-20 km hoogte, maar toch.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:53:58 #116
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137619698
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ja, dan stopt de versnelling door de zwaartekracht. Ik weet echter niet hoe dit bij een zwaarder, aerodynamisch vliegtuig is...
Zwaartekracht is niet afhankelijk van gewicht. Het is ook niet de zwaartekracht die ophoudt, maar de luchtweerstand die te groot wordt.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:54:27 #117
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619710
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Baumgartner ging meer dan Mach 1 in zijn afdaling. Ok, dat was zonder luchtweerstand op 39-20 km hoogte, maar toch.
Tsja, daar zeg je het al. Op zijn moment van impact veel minder. In de ruimte gaat het ISS station nog harder.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:54:33 #118
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137619714
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

een maximum startgewicht van 229 tot 247 ton. Afhankelijk van de stoelindeling passen er 301 tot 440 passagiers in het toestel.
De 777-200 is niet meer in productie, er zijn in totaal 88 toestellen gebouwd.[1] In januari 2014 waren er nog 86 in gebruik. - http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_777

Zeg:

230 ton + 227 passagiers * 60 kilo (het zijn Chineesjes) + 227 * 25 kilo bagage ~ 250 ton met 800 km/u dat op de zeebodem/wateroppervlak knalt.

Lijkt me wel dat dat registreerbaar is.
-200 zijn er 88 geproduceerd. Van dat type MH370 9M-MRO zijn er 400+ van.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137619759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

-200 zijn er 88 geproduceerd. Van dat type MH370 9M-MRO zijn er 400+ van.
Wikipedia is berucht slecht/incompleet inderdaad.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:57:22 #120
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137619804
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wikipedia is berucht slecht/incompleet inderdaad.
Of je moet gewoon goed lezen
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137619806
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gewicht heeft er niets mee te maken.... Aerodynamisch, tsja, wel een (veel) groter oppervlakte.
Natuurlijk wel; er komt meer energie vrij (wat geregistreerd wordt door golfbewegingen) als er meer massa neerstort dan als er minder massa neerstort.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:57:41 #122
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137619817
Het is natuurlijk te beschamend voor woorden voor de authoriteiten dat ze in 3 verschillende wateren zitten te zoeken (South China Sea ten oosten van Vietnam; Strait of Malacca ter hoogte van ongeveer Langkawi tot aan Kuala Lumpur en de Golf van Thailand ten noorden van Maleisie). Het geeft aan dat ze waarschijnlijk net zo min weten als ons en gewoon lukraak een radiusgebied aan het uitzetten zijn.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137619834
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Of je moet gewoon goed lezen
Ik heb een quote gepakt, ga niet een heel artikel lezen nee. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:58:43 #124
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137619854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is natuurlijk te beschamend voor woorden voor de authoriteiten dat ze in 3 verschillende wateren zitten te zoeken (South China Sea ten oosten van Vietnam; Strait of Malacca ter hoogte van ongeveer Langkawi tot aan Kuala Lumpur en de Golf van Thailand ten noorden van Maleisie). Het geeft aan dat ze waarschijnlijk net zo min weten als ons en gewoon lukraak een radiusgebied aan het uitzetten zijn.
Tja, wat willen ze anders....
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:59:11 #125
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137619872
Net geen antwoord gekregen, dus nog eens: Zou het realistisch zijn om 'snachts met laagvliegende helikopters/vliegtuigen de jungle met hitt-camera's af te sporen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')