abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:32:15 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137617043
-= GELIEVE AL HET NIEUWS ONDER "!UPDATES:" TE PLAATSEN. ZO STAAT HET IN CHRONOLOGISCHE VOLGORDE ONDER DE BASISINFORMATIE! =-

Flight MH370 bound for Beijing goes missing





Gebied waar het vliegtuig is verdwenen:


(Eerdere berichten van kerosinesporen of gevonden delen van het vliegtuig bleken ongerelateerd aan de Boeing 777-200 van Malaysian Airlines)

Zoekgebied:



Het vliegtuig:



De passagiers:



Link naar de passagierslijst: http://www.malaysiaairlin(...)enger%20Manifest.pdf

De laatste waarneming van flightradar24.com:



Nieuwsbronnen:

• Malaysian Airlines - http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/dark-site.html
• nu.nl - http://www.nu.nl/buitenla(...)msterdam-reizen.html
• Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)turned-around-search
• The Telegraph - http://www.telegraph.co.u(...)as-debris-found.html
• The Mirror (dus niet zo betrouwbaar) - http://www.mirror.co.uk/n(...)light-worlds-3220716
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)c3bae4b05e6cc240518a - Search widened, and latest updates

Mogelijke motieven/scenario's:

• Ongeval/technisch mankement - "extremely unlikely" -
http://www.straitstimes.c(...)s-likely-scenarios-2
• Raketaanval - vraag wie verantwoordelijk? - Noord-Korea, waar er juist verkiezingen waren, wordt gespeculeerd
• Bomaanslag - vreemd; geen motief gegeven
• Kaping - idem
• Mensensmokkel/vluchtelingen - vreemd; meerdere stop-overs
• Anders - ?

!!UPDATES:

• Er blijkt nog contact geweest te zijn met MA370 vlak na de radio oproep toen het toestel van de radar verdween. De piloot van een vlucht een stukje voor het toestel hoorde meerdere stemmen in de cockpit en was er vrij zeker van met de co-piloot gesproken te hebben.
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/3131319/posts
• De passagiers met de gestolen paspoorten blijken Iranees te zijn.
• Interpol meldt dat het waarschijnlijk niet om terroristische daad gaat, bij de 2 Iraniërs ging het vermoedelijk om asielzoekers.
• De Telegraaf meldt dat FO van Vlucht 370 een feestbeest was, die graag dames vermaakte in de cockpit. Maar in hoeverre dat relevant is...
• Het vliegtuig is na het verlies van het radarcontact mogelijk naar de Straat van Malacca gevlogen. Na bevestigd radarcontact wordt nu ook daar gezocht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snakey op 11-03-2014 15:32:35 ]
pi_137617053
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:28 schreef Toto69 het volgende:
Ah, er komt wat beeld op Tomnod.
link eens dan :)
pi_137617067


Boot?...
pi_137617074
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:32 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

link eens dan :)
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 14:33:07 ]
pi_137617082
Nogmaals de site waarop het verhaal staat van de online status:
http://www.dailymail.co.u(...)rtphones-active.html
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137617085
Ey TS, schrijf onder updates anders ff een nieuw stukje over dat er nog contact is via de telefoon, en dat de pilioten laks waren (2 nieuwe punten)
pi_137617089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:27 schreef Speculant. het volgende:
Ja een junior zal dat wel even fiksen. Komt ook goed over bij je supervisor. Ik denk dat het gewoon complete onzin is.
misschien was de senior ook zo wel.
Tuurlijk is het telegraaf en zal het opgelbazen worden.
Maar als er al 1 procent waar zou zijn (onbekende in de cockpit laten) dan ben je geen goeie piloot en speel je met levens van andere, bewust.
pi_137617128
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon twee boten, dénk ik, maar niet erg duidelijk
pi_137617140
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]

Boot?...
Jammer dat ik hier nog geen beeld heb na al uren de pagina aan het vernieuwen te zijn. Had graag mee willen zoeken.
pi_137617148
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef Infection het volgende:

[..]

Jammer dat ik hier nog geen beeld heb na al uren de pagina aan het vernieuwen te zijn. Had graag mee willen zoeken.
Werkt momenteel prima
pi_137617163
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Werkt momenteel prima
Kan nieteens een account aanmaken.
pi_137617183
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Werkt momenteel prima
Dan heb jij waarschijnlijk het geluk dat je er doorheen gekomen bent. Ik denk dat als je de pagina vernieuwd je er ook niet meer in komt.
pi_137617201
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:33 schreef Draailamp het volgende:
misschien was de senior ook zo wel.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA280BK20140309

Als we dan toch speculeren :P Volgens dat artikel zou je zeggen dat het onmogelijk aan de piloot kan liggen.
pi_137617222
Nvm, werkt niet zo best meer :P
pi_137617229
Zie nu ook allemaal vage donkerbruine vlekken in de zee :')
pi_137617243
Misschien iets met een magnetisch veld a la bermuda driehoek?

quote:
Een andere veel voorkomende verklaring is het bestaan van grote methaanvoorraden die diep in de zee voorkomen. Soms ontsnapt een grote hoeveelheid methaan of methaanhydraat die opstijgt naar het oppervlak (een zogenaamde limnische uitbarsting). De draagkracht van water neemt af als daar gasbelletjes in voorkomen. Hierdoor kunnen schepen in zeer korte tijd zinken zonder dat ze de kans krijgen om nog een noodsignaal uit te zenden. Doordat methaan een lagere dichtheid heeft dan lucht zal het verder stijgen. Een vliegtuig dat door lucht met een grote concentratie methaan vliegt kan daardoor in problemen raken, enerzijds doordat het zuurstofgehalte afneemt en de verbranding in de motoren wordt verstoord, anderzijds doordat het methaan kan ontbranden.
404 - Not Found
pi_137617265
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Speculant. het volgende:
ls we dan toch speculeren Volgens dat artikel zou je zeggen dat het onmogelijk aan de piloot kan liggen.
Het wilt niet zeggen dat hij niet van vrouwelijk schoon houdt.

Stel de kapers wisten dit (dat ze makkelijk binnen konden komen).
Knockknock mooie vrouw aan de cockpitdeur.
De heren laten ze binnen. Er wordt gezellig gebabbeld etc.
Knock knock op de deur.
Kapers komen binnen met behulp van die vrouw en dan gaat het mis.

Het zijn speculaties, misschien onterecht.
Maar dat kun je momenteel van alles zeggen

[ Bericht 6% gewijzigd door Draailamp op 11-03-2014 14:43:47 ]
pi_137617279
quote:
KOTA BARU: The authorities here have their hands full after receiving at least two reports from the public that they saw an aircraft flying low on the same day Malaysian Airlines MH370 vanished.

In his report, the owner of a fishing boat claimed that he saw an airplane flying low while he was at sea with a friend about 14.4km from Kuala Besar in Pantai Cahaya Bulan here at 1.30am on Saturday.
http://www.thestar.com.my(...)lling-at-high-speed/

Was dit al gepost?
pi_137617300


Tussen 2003 en 2012 maar liefst 75 ongelukken..
Dat zijn er veel meer dan ik verwacht had. :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137617302
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort dingen vind je dan weer wel gemakkelijk.
Ik blijf de plaatjes in spoilers doen zodat niemand zich ergert aan mijn speurtocht :)
pi_137617307
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:Y
Had jij een account aangemaakt of gewoon begonnen?
pi_137617314
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:40 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Had jij een account aangemaakt of gewoon begonnen?
Gewoon begonnen, heb geen account.
pi_137617347
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:

Ik blijf de plaatjes in spoilers doen zodat niemand zich ergert aan mijn speurtocht :)
Het stadium van ergernis ben ik hier allang gepasseerd (niet door jou overigens). :P
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137617382
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:41 schreef eight het volgende:

[..]

Het stadium van ergernis ben ik hier allang gepasseerd (niet door jou overigens). :P
Gisteren was het chiller he :@
pi_137617397
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:41 schreef eight het volgende:

[..]

Het stadium van ergernis ben ik hier allang gepasseerd (niet door jou overigens). :P
Maar ergernissen zullen er altijd zijn in dit soort topics, en das ook niet zo erg, uiteindelijk wil iedereen hier neem ik aan maar één ding en dat is dat het vliegtuig gevonden wordt.
pi_137617481
tomnod doet hier echt niks, elke keer "Waiting for map"
pi_137617525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:46 schreef mschol het volgende:
tomnod doet hier echt niks, elke keer "Waiting for map"
Zelfde hier, de rest van het internet werkt prima en snel.
pi_137617540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:46 schreef mschol het volgende:
tomnod doet hier echt niks, elke keer "Waiting for map"
Dit inderdaad.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:51:21 #30
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_137617648
Bazenfilm deze _O_
pi_137617650
De laatste info omtrent online en telefoons die overgaan:
quote:
WHY ARE THE PASSENGERS' PHONES STILL RINGING?
After three days, wouldn’t the phone batteries be dead by now?
Not necessarily. Smartphones are renowned for their poor battery life and will typically last up to around 24 hours. But the batteries of older phones can last considerably longer.
For example, the Nokia 100 boasts a standby battery life of a staggering 35 days. Smartphone batteries can also last longer if the handset isn’t being used, and especially if the phone is in Flight Mode.
However, if the phone is in Flight Mode, it switches off all wireless activity meaning calls wouldn’t be able to connect, effectively ruling out this theory.

If the phone batteries are dead, wouldn’t the call go straight to voicemail?
In a word, yes. However, the process of sending the call to voicemail can differ depending on the service provider.
For example, the majority of phones will go straight to voicemail, or callers will get an out of service message if voicemail hasn’t been set up.
This will occur even if the phone is underwater, or not near a cell signal.
However, some service providers will ring once or twice before the phone goes to voicemail, or cut off. This may explain the reports that claimed phones rang before seeming to hang up.

Some reports claim the phones are just ringing and ringing though. How is this possible?
Telecoms expert Alan Spencer told MailOnline that if the phones are really ringing, they can categorically not be under the sea.
He added that the phones will only be ringing if they are ‘switched on, not in water, the battery is charged, and [they are] near a mobile cell site.’
This means that if the phones are genuinely ringing, the plane needs to have landed on land – not in the sea – and be in a location where there is cell service, rather than landing in the middle of a jungle, for example.

Why can’t network operators locate the phones?
A number of family members have asked the network operators why they can’t use the phone’s signal to locate the missing people.
Professor William Webb, a Fellow of the Royal Academy of Engineering, told MailOnline: ‘The phones definitely won't be working. They'll be underwater, out of coverage and by this time out of battery.
‘So there's absolutely no way they could be used for triangulation.
‘As to why they are ‘ringing’ it'll be the same as if they were out of coverage - in some cases it may ring before going to voicemail.’

What about the T3212 timer I’ve read about?
The T3212 is a timer that causes a phone to periodically send a message to the network saying where it is.
But Professor Webb said this only works when the phone is turned on and it is in coverage. It won't work when the battery is dead.

What about reports that passengers are appearing online, on the QQ social network?
When people sign into social networks including QQ, as well as Facebook, they appear online.
This is the case whether they’ve signed in on a phone, tablet, PC, and laptop.
if missing passengers are shown as online, they may not be using the service on their phone. Instead they may still be logged in on another device.
If this other device shuts down or goes into standby, however, or there is a long period of inactivity, the social network will log them out, which may explain why some accounts went from online to offline over a period of three days.

Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Dus ook de status van QQ en overgaande telefoons wil niet veel zeggen.
Kortom: De zoektocht gaat door
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:52:10 #32
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_137617670
Even een vraagje, de vorige topics overigens niet gelezen, maar is het mogelijk dat een piloot de tracking devices uitschakelt waardoor zijn vliegtuig 'onzichtbaar' wordt, en dat het dan ineens van de radar verdwijnt?
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:54:10 #33
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_137617729
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:52 schreef imikethat het volgende:
Even een vraagje, de vorige topics overigens niet gelezen, maar is het mogelijk dat een piloot de tracking devices uitschakelt waardoor zijn vliegtuig 'onzichtbaar' wordt, en dat het dan ineens van de radar verdwijnt?
Nee.
Een radar pikt zowiezo objecten uit de lucht op, wel kan de piloten de transporder uitzetten waardoor het vliegtuig geen hoogte en snelheid meer doorgeeft aan de radar.
pi_137617736
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
De laatste info omtrent online en telefoons die overgaan:

[..]

Dus ook de status van QQ en overgaande telefoons wil niet veel zeggen.
Kortom: De zoektocht gaat door
Super uitleg _O_

Eerste waar ik aan moest denken is dat bij een eventuele explosie de telefoon dus naar onder is gevallen. Als die dan in hooi/planten/iets zachts is geland, verklaart dit veel. En als hij dan ook stil stond is het logisch dat nog niemand hem gevonden heeft.
pi_137617752
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
Some reports claim the phones are just ringing and ringing though. How is this possible?
Telecoms expert Alan Spencer told MailOnline that if the phones are really ringing, they can categorically not be under the sea.
He added that the phones will only be ringing if they are ‘switched on, not in water, the battery is charged, and [they are] near a mobile cell site.’
This means that if the phones are genuinely ringing, the plane needs to have landed on land – not in the sea – and be in a location where there is cell service, rather than landing in the middle of a jungle, for example.
Dit vind ik nog het meest opvallende.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:55:08 #36
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_137617770
Ik zie serieus Liam Neeson ergens nu in een verlate vliegveldje in the dessert mensen in gijzeling nemen.
pi_137617775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:52 schreef imikethat het volgende:
Even een vraagje, de vorige topics overigens niet gelezen, maar is het mogelijk dat een piloot de tracking devices uitschakelt waardoor zijn vliegtuig 'onzichtbaar' wordt, en dat het dan ineens van de radar verdwijnt?
Niet van de primaire radar. Secundaire radar heeft een transponder nodig.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:56:25 #38
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137617807
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef eight het volgende:

[..]

Dit vind ik nog het meest opvallende.
In dat geval zouden ze toch ook moeten kunnen traceren via welk netwerk en welke zendmast de telefoons verbinding maken?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137617814
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:55 schreef wickedmen het volgende:
Ik zie serieus Liam Neeson ergens nu in een verlate vliegveldje in the dessert mensen in gijzeling nemen.
_O-
pi_137617853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nee.
Een radar pikt zowiezo objecten uit de lucht op, wel kan de piloten de transporder uitzetten waardoor het vliegtuig geen hoogte en snelheid meer doorgeeft aan de radar.
echter kunnen radars volgens mij pas vanaf een bepaalde hoogte objecten waarnemen (indien je iets lagers wil monitoren heb je dacht ik een andere radar nodig ofzo?
pi_137617856
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef eight het volgende:

[..]

Dit vind ik nog het meest opvallende.
idd, dan moet er toch iets zijn waar die telefoons zijn.
Een gijzeling zou dan eventueel wel kunnen, maar moet het vliegtuig ergens geland zijn.
Een boeing zet je niet stil op een kleine baan, dus moet dan ook weer een grote openvlakte ergens zijn
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137617867
Wat kan dat vage witte puntje zijn? Springt toch wel in het oog vind ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff op het plaatje klikken

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 14:59:22 ]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:00:52 #43
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_137617922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nee.
Een radar pikt zowiezo objecten uit de lucht op, wel kan de piloten de transporder uitzetten waardoor het vliegtuig geen hoogte en snelheid meer doorgeeft aan de radar.
Ooit eens in een boek, ik dacht Tom Clancy, gelezen over een vliegtuig die alle electronice qua radar uitschakelde en laag bleef vliegen zodat het 'verdween' van de radar.
Dus de enige manier om helemaal van de radar te verdwijnen is destructie van het vliegtuig?
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_137617933
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
Wat kan dat vage witte puntje zijn? Springt toch wel in het oog vind ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff op het plaatje klikken
dooie pixel?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137617942
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:01 schreef eight het volgende:

[..]

dooie pixel?
Zou het?
pi_137617954
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zou het?
:')
pi_137617974
En het ligt er weer uit _O-
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:02:32 #48
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137617993
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:58 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

idd, dan moet er toch iets zijn waar die telefoons zijn.
Een gijzeling zou dan eventueel wel kunnen, maar moet het vliegtuig ergens geland zijn.
Een boeing zet je niet stil op een kleine baan, dus moet dan ook weer een grote openvlakte ergens zijn
Noem 1 land ter wereld die niet aan de buitenwereld zou melden wanneer een commerciele jumbo-jet daar een noodlanding zou maken?

Noord-Korea
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137618032
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Noem 1 land ter wereld die niet aan de buitenwereld zou melden wanneer een commerciele jumbo-jet daar een noodlanding zou maken?

Noord-Korea
Ik heb zo het idee dat Noord-Korea niet bepaald een kandidaat is
pi_137618094


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 15:05:06 ]
pi_137618197
Mogge!

Dus het nieuws van vannacht is:
- de 2 Iraniers gevonden
- men spreekt van "asiel aanvragen"? Huh, maar als je al op een gestolen EU-paspoort reist (In dit geval het Oostenrijkse), dan ben je toch al in Europa? En zijn moeder woont in Duitsland?
- de telefoons gaan nog over en hebben nog Whatsapp/QQ

Van de volgende 2 mogelijkheden kunnen ze niet allebei waar zijn:
- het vliegtuig is na het verlies van het radarcontact naar de Straat van Malacca gevlogen
- het vliegtuig is na verlies uit elkaar geknald

In het 1e geval moet de communicatie dus doelbewust zijn doorgesneden en een (co)piloot moet laag gaan vliegen (dus een geoefende piloot zijn).
In het 2e geval had men op die plek allang resten moeten vinden.

Vaaaaaag.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618204
Ik wil helpen zoeken :(
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:08:22 #53
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137618216
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat Noord-Korea niet bepaald een kandidaat is
Inderdaad: kijk naar het punt van laatste contact. Als je daar besluit om nog even naar NK te vliegen...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137618234
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:08 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Inderdaad: kijk naar het punt van laatste contact. Als je daar besluit om nog even naar NK te vliegen...
Dat haal je niet, of net. Peking ligt op iets van 2 uur vliegen van NK.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:08 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Inderdaad: kijk naar het punt van laatste contact. Als je daar besluit om nog even naar NK te vliegen...
Denk ook dat dit niet echt een vlucht is om naar NK te gaan... Veel maleise en chinese mensen. Maargoed, nogmaals; ik ben dan ook niet op de hoogte van alle conflicten.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:10:26 #56
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137618283
Even ter info: sommige vliegtuigen zijn nooit meer teruggevonden.
pi_137618325
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Denk ook dat dit niet echt een vlucht is om naar NK te gaan... Veel maleise en chinese mensen. Maargoed, nogmaals; ik ben dan ook niet op de hoogte van alle conflicten.
NK is onzin;

- veel te ver
- kan zich geen ruzie met China permitteren
- Eventjes 7 uur over/langs Chinees luchtruim vliegen zonder opgemerkt te worden? :N

Als het een kaping blijkt te zijn, wat me eerst logisch leek, maar nu die 2 gestolen paspoorten tot allerminst kaperachtige personen behoren, lijkt het me minder logisch.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:12:27 #58
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137618349
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

NK is onzin;

- veel te ver
- kan zich geen ruzie met China permitteren
- Eventjes 7 uur over/langs Chinees luchtruim vliegen zonder opgemerkt te worden? :N

Als het een kaping blijkt te zijn, wat me eerst logisch leek, maar nu die 2 gestolen paspoorten tot allerminst kaperachtige personen behoren, lijkt het me minder logisch.
Denk dat het vliegtuig zo gevonden wordt. Is gewoon uiteen gespat. De meest logische redenatie.
pi_137618369
quote:
Wat weten we van vlucht MH370?

Het is nog steeds een raadsel wat er is gebeurd met vlucht MH370 van Malaysia Airlines. Afgelopen vrijdag verdween het vliegtuig van de radar. Gevreesd wordt dat de Boeing 777 in zee is gestort voor de kust van Maleisië of Vietnam. Al dagen is een grote zoekactie aan de gang. Veel is onzeker, maar wat weten we wel?

Het toestel van de Maleisische luchtvaartmaatschappij was onderweg van Kuala Lumpur naar Peking. Aan boord bevinden zich 227 passagiers en 12 crewleden. Het merendeel van de passagiers is Chinees. Daarnaast zijn er volgens de passagierslijst 38 Maleisiërs aan boord. Onder de inzittenden is ook een 50-jarige Nederlandse vrouw uit Amsterdam. Later blijkt dat twee passagiers met valse paspoorten reizen.

Ervaren crew
De kapitein van de vlucht, Zaharie Ahmad Shah, is volgens topman Ahmad Jauhari Yahya van Malaysia Airlines zeer ervaren. De 53-jarige piloot heeft ruim 18.000 vlieguren. Hij werkt al sinds 1981 bij de maatschappij. Co-piloot Fariq Ab. Hamid heeft ruim 2700 uur gevlogen. De 27-jarige piloot werkt sinds 2007 bij Malaysia Airlines.

Vrijdagavond werd, twee uur na het opstijgen in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur, het radiocontact verbroken. Het toestel vloog, naar wordt aangenomen, op dat moment op ongeveer 10 kilometer hoogte boven de Zuid-Chinese Zee. Het vliegtuig heeft geen noodoproep of noodsignaal uitgezonden.

Onzekerheid
De normale route van vlucht MH370 gaat via zee over Cambodja en Vietnam voordat het toestel het Chinese luchtruim in vliegt. Volgens de planning zou het vliegtuig zaterdagochtend rond half zeven (plaatselijke tijd) moeten landen in Peking. Vlak na de verdwijning meldt de Chinese staatstelevisie dat er twee boten naar de Zuid-Chinese Zee zijn gestuurd om te zoeken.

Over de route die het vliegtuig heeft afgelegd is veel onzekerheid. Een hoge officier van de Vietnamese marine beweert zaterdagochtend dat het vliegtuig is neergestort op zo'n 250 kilometer van het Vietnamese eiland Tho Chu. Dit bericht wordt niet bevestigd door Malaysia Airlines en de Maleisische autoriteiten. Er worden geen wrakstukken gevonden in zee. Zeker is wel dat het vliegtuig dan niet meer in de lucht kan zijn, omdat het onvoldoende brandstof heeft om nog te kunnen vliegen.

Oliesporen
Zaterdagmiddag zien Vietnamese gevechtsvliegtuigen twee kilometerslange oliesporen op zee. De olievlekken drijven op zo'n 140 kilometer ten zuiden van het eiland Tho Chu. Later op de dag wordt een drijvend stuk hout voor brokstuk aangezien. Zondag meldt de Vietnamese marine dat er weer een object is gesignaleerd. Volgens de luchtvaartautoriteit in Vietnam was het te donker om vast te stellen of het daadwerkelijk om een restant van het vliegtuig ging.

De aanwezigheid van twee passagiers met valse paspoorten voedden het idee dat er sprake is geweest van een aanslag aan boord door terroristen. De paspoorten zijn van een Italiaan en een Oostenrijker en eerder in Thailand gestolen. Ondertussen is bekend dat de mannen die met het gestolen paspoort aan boord gingen de Iraanse nationaliteit hebben. Er is geen groep of beweging die de verdwijning als aanslag opeist.

Reputatie
Ook wordt rekening gehouden met een technisch mankement. De Boeing van het type 777-200ER staat bekend als een veilig toestel vanwege zijn moderne technologie. Ook Malaysia Airlines heeft een goede reputatie op het gebied van veiligheid. In 1995 verongelukte voor het laatst een toestel van de maatschappij. Wel merkt de BBC op dat de financiële positie van Malaysia Airlines niet best is, wat gevolgen voor de veiligheid kan hebben.

Er is nog steeds geen teken van het toestel en de 239 mensen aan boord. Vandaag melden persbureau Reuters en Maleisische media dat het toestel is gezien bij de Straat van Malakka. Dat is honderden kilometers westelijker dan nu wordt gezocht. Het is niet duidelijk of het gaat om betrouwbare berichten.
http://nos.nl/artikel/621898-wat-weten-we-van-vlucht-mh370.html
pi_137618377
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:10 schreef xzaz het volgende:
Even ter info: sommige vliegtuigen zijn nooit meer teruggevonden.
Dit geeft nog niet zoveel info:
- onder welke omstandigheden?
- in welk jaar zijn die verdwenen?
- waren dat ook zeer betrouwbare Boeings van respectabele vliegmaatschappijen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618410
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

NK is onzin;

- veel te ver
- kan zich geen ruzie met China permitteren
- Eventjes 7 uur over/langs Chinees luchtruim vliegen zonder opgemerkt te worden? :N

Als het een kaping blijkt te zijn, wat me eerst logisch leek, maar nu die 2 gestolen paspoorten tot allerminst kaperachtige personen behoren, lijkt het me minder logisch.
Hemelsbreed is Kuala Lumpur-NKorea 5000/5500 km. Is wel te doen hoor....Niet veel verder dan Peking.

Is overigens niet zeker dat het is omgedraaid hoor.
pi_137618418
"Wel merkt de BBC op dat de financiële positie van Malaysia Airlines niet best is, wat gevolgen voor de veiligheid kan hebben."

Was dit al bekend? Bij mij in ieder geval niet :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 15:14:47 ]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:15:00 #63
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137618424
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit geeft nog niet zoveel info:
- onder welke omstandigheden?
- in welk jaar zijn die verdwenen?
- waren dat ook zeer betrouwbare Boeings van respectabele vliegmaatschappijen?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aerial_disappearances
pi_137618438
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:13 schreef El_Matador het volgende:
- waren dat ook zeer betrouwbare Boeings van respectabele vliegmaatschappijen?
10 jaar terug is er 1 gestolen en verdwenen.

Al die anderen is niet echt recent of een groot vliegtuig

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aerial_disappearances
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:15:32 #65
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137618439
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
"Wel merkt de BBC op dat de financiële positie van Malaysia Airlines niet best is, wat gevolgen voor de veiligheid kan hebben."

Was dit al bekend? Bij mij in ieder geval niet :?
Verschillende keren naar voren gekomen deze topic reeks.
Zou geen invloed mogen hebben op het onderhoud van de vliegtuigen. Zeker niet bij een respectabele maatschappij als Malaysia.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:17:44 #66
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137618529
De enige reden die ik kan bedenken waarom ze ZOWEL in de Straat van Malakka als in de Golf van Thailand zoeken, moet betekenen dat ze vermoeden dat dit de vluchtroute is geweest van het vliegtuig waarbij het vliegtuig ergens gedurende deze route is neergegaan.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137618543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Verschillende keren naar voren gekomen deze topic reeks.
Zou geen invloed mogen hebben op het onderhoud van de vliegtuigen. Zeker niet bij een respectabele maatschappij als Malaysia.
Het vliegtuig was 10 dagen voor verdwijning nog onderzocht, las ik al op dag 1, weet niet meer waar. Malaysia Airlines draait slecht omdat ze last hebben van prijsvechterconcurrentie (zoals Iberia en Alitalia in Europa zeg maar).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618599
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef Asskicker14 het volgende:
De enige reden die ik kan bedenken waarom ze ZOWEL in de Straat van Malakka als in de Golf van Thailand zoeken, moet betekenen dat ze vermoeden dat dit de vluchtroute is geweest van het vliegtuig waarbij het vliegtuig ergens gedurende deze route is neergegaan.

[ afbeelding ]
Neehoor. Ze hebben 2 opties, kan net zo goed een van de 2 geweest zijn. Hoeft niet allebei te zijn!
pi_137618628
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:15 schreef Speculant. het volgende:

[..]

10 jaar terug is er 1 gestolen en verdwenen.

Al die anderen is niet echt recent of een groot vliegtuig

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aerial_disappearances
Dank. Allemaal onvergelijkbare gevallen dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef Asskicker14 het volgende:
De enige reden die ik kan bedenken waarom ze ZOWEL in de Straat van Malakka als in de Golf van Thailand zoeken, moet betekenen dat ze vermoeden dat dit de vluchtroute is geweest van het vliegtuig waarbij het vliegtuig ergens gedurende deze route is neergegaan.

[ afbeelding ]


Dus ik denk persoonlijk nog steeds dat-ie toch wel ergens richting Vietnam (golf van Thailand) (misschien zelfs wel meer richting Cambodja) neergestort moet zijn, ik weet niet waarom, maar ik denk niet dat het in de straat van Malakka was

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 15:22:21 ]
pi_137618713
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Neehoor. Ze hebben 2 opties, kan net zo goed een van de 2 geweest zijn. Hoeft niet allebei te zijn!
Maar de 2 opties kunnen niet allebei waar zijn, dat is het punt:

1 - ontploffing/defect/bewusteactie/zelfmoord - resten liggen op 45 m ondiepte in de Straat van Thailand/Vietnam-Maleisie
2 - vliegtuig is kort voor contactverlies omgedraaid en van koers afgewezen, heeft al die tijd onder de radar gevlogen en is niet opgepikt door de grondradar boven de jungle van Noord-Maleisie - vermoed wordt neergestort in de Straat van Malakka of zelfs verder richting Andaman (1 - 4 kilometer ! waterdiepte)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618725
:( tomnod werkt gewoon niet
pi_137618776
Wat is dit voor raar iets dan, ook met die telefoontjes die overgaan enzo.. En die 2 die op valse paspoorten reizen?
Zonder wrijving geen glans
pi_137618800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit voor raar iets dan, ook met die telefoontjes die overgaan enzo.. En die 2 die op valse paspoorten reizen?
Lees het topic even door om op de hoogte te geraken (pun intended).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618821
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel dat het vliegtuig dus is omgedraaid, dan vermoedt men dat hij in de straat van Malakka (linkse pijl ergens) is neergestort. Maar hij kan toch ook andersom omgedraaid zijn (Rechterpijl dus) en daar ergens liggen? Dat is niet echt richting Vietnam, noch richting de straat van Malakka.
pi_137618862
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef Toto69 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel dat het vliegtuig dus is omgedraaid, dan vermoedt men dat hij in de straat van Malakka (linkse pijl ergens) is neergestort. Maar hij kan toch ook andersom omgedraaid zijn (Rechterpijl dus) en daar ergens liggen? Dat is niet echt richting Vietnam, noch richting de straat van Malakka.
Klopt, dat is de Zuid-Chinese Zee die naar het oosten toe flink snel dieper wordt (zie de topografische en batimetrische kaarten uit de OP).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:27:27 #77
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137618875
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Neehoor. Ze hebben 2 opties, kan net zo goed een van de 2 geweest zijn. Hoeft niet allebei te zijn!
Ik denk dat mijn prognose vrij aardig overeenkomt met wat de authoriteiten nu aan het uitvogelen zijn. Volgens The Guardian (http://www.theguardian.co(...)back-say-authorities) zijn ze nu bij de grens van Cambodia en Laos aan het zoeken, net zoals in mijn plaatje staat aangegeven. Plus volgens drie ooggetuigen in Kelantan zagen ze aan de kust aan de horizon dat een vliegtuig laag vloog en neerging.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137618893
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt, dat is de Zuid-Chinese Zee die naar het oosten toe flink snel dieper wordt (zie de topografische en batimetrische kaarten uit de OP).
Maar ik bedoel dat hij echt ver richting het oosten is neergestort, dus meer richting het andere deel van Maleisië, zoeken ze daar ook?
pi_137618905
Hey, er is een plaatje weg uit de OP, mag die terug aub?

het gaat om deze:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137618965
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Maar ik bedoel dat hij echt ver richting het oosten is neergestort, dus meer richting het andere deel van Maleisië, zoeken ze daar ook?
Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.

Bovendien heeft men daar ook seismometers. Bij een klap op de zeebodem/wateroppervlak zou je dat moeten kunnen registreren lijkt me.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:30:37 #81
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137618979
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:28 schreef El_Matador het volgende:
Hey, er is een plaatje weg uit de OP, mag die terug aub?

het gaat om deze:

[ afbeelding ]
Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.
Topografische kaartjes staan er al genoeg in de OP, en een dieptekaartje, nouja dat voegt op dit moment toch niet zo heel veel toe?
pi_137618987
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.

Bovendien heeft men daar ook seismometers. Bij een klap op de zeebodem/wateroppervlak zou je dat moeten kunnen registreren lijkt me.
Daar heb je wel een goed punt ja, maar vond het toch wel een optie dat hij via die kant is omgekeerd.
pi_137618992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.
Topografische kaartjes staan er al genoeg in de OP, en een dieptekaartje, nouja dat voegt op dit moment toch niet zo heel veel toe?
Joh die op lezen alleen nieuwe, dus maak m lekker lang. Is prima.
pi_137618999
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.

Bovendien heeft men daar ook seismometers. Bij een klap op de zeebodem/wateroppervlak zou je dat moeten kunnen registreren lijkt me.
Daar had ik helemaal nog niet bij stilgestaan :o
pi_137619033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.
Topografische kaartjes staan er al genoeg in de OP, en een dieptekaartje, nouja dat voegt op dit moment toch niet zo heel veel toe?
Doe je ze onder een spoiler toch?
pi_137619039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:32 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Doe je ze onder een spoiler toch?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:33:18 #87
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137619052
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:28 schreef El_Matador het volgende:
Hey, er is een plaatje weg uit de OP, mag die terug aub?

het gaat om deze:

[ afbeelding ]
Nu staat het weer goed, toch? Op de juiste plek bedoel ik.
pi_137619067
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Waarom? Ik had er wat plaatjes uitgesloopt omdat het zo'n enorme waslijst was geworden.
Topografische kaartjes staan er al genoeg in de OP, en een dieptekaartje, nouja dat voegt op dit moment toch niet zo heel veel toe?
nevermind
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137619090
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nu staat het weer goed, toch? Op de juiste plek bedoel ik.
U is geweldig, gracias!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137619150
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Daar had ik helemaal nog niet bij stilgestaan :o
Er vindt sowieso veel olie-exploratie plaats (offshore Vietnam, Thailand en Maleisie, offshore Sarawak (andere deel van Maleisie dat aan Kalimantan vastzit, ten zuiden van de Zuid Chinese zee) en dan heb je sowieso seismiek. Zo'n klap lijkt me wel registreerbaar, maar ben geen expert op dat gebied.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:39:25 #92
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137619229
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:41:15 #93
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137619285
Ik denk niet eens zozeer dat het vliegtuig in zee gecrasht hoeft te zijn. In de jungles van Laos, Cambodja of misschien zelfs Thailand kan niet uitgesloten worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137619295
Je bent copiloot, 27, succesvolle carriere, chickies in je cockpit (zou dat ding expres zo heten?), dan lijkt me een plotselinge zelfmoord heeeeeeul vreemd.

Al is voor Loekie1 voldoende dat ie 27 was, om een terrorist te zijn. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:42:45 #95
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137619330
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:
Je bent copiloot, 27, succesvolle carriere, chickies in je cockpit (zou dat ding expres zo heten?), dan lijkt me een plotselinge zelfmoord heeeeeeul vreemd.

Al is voor Loekie1 voldoende dat ie 27 was, om een terrorist te zijn. :')
Een piloot zijn betekent dat je qua status op de top van de wereld bent, met meer vrijheid dan bijv. een dokter (die dezelfde hoge status heeft). Vrouwen krijgen is dan heel simpel inderdaad.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137619340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk niet eens zozeer dat het vliegtuig in zee gecrasht hoeft te zijn. In de jungles van Laos, Cambodja of misschien zelfs Thailand kan niet uitgesloten worden.
Dan zouden er berichten moeten zijn van laagvliegende vliegtuigen aan die enorm drukke kusten (veel slapende getuigen en wakkere vissers)?

Bovendien spreekt het de "getuigenverklaringen" (geen bewijs dat het hetzelfde toestel was) van de vissers in de Straat van Malakka tegen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:43:17 #97
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137619346
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Naar ik weet niet, maar het is een enorm druk gebied met veel scheepvaart en vliegverkeer. na 92 uur zou men wel IETS gevonden moeten hebben, zou je zeggen.

Bovendien heeft men daar ook seismometers. Bij een klap op de zeebodem/wateroppervlak zou je dat moeten kunnen registreren lijkt me.
Zo'n klap geeft dat ook weer niet denk ik.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137619376
pi_137619383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk niet eens zozeer dat het vliegtuig in zee gecrasht hoeft te zijn. In de jungles van Laos, Cambodja of misschien zelfs Thailand kan niet uitgesloten worden.
Dit zou heel veel dingen verklaren inderdaad.
-Niks op zee te vinden
-Geen radiocontact, want daar is het ook heel afgelegen
-Niet zichtbaar, want enorm dichtbegroeid en afgelegen
-Telefoons werken nog, misschien net in range van een mast
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:45:17 #100
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137619411
Maar zoals je kunt zien, is de radius van het zoekgebied gigantisch. En authoriteiten kunnen niet eens zeggen of het in water of op land gecrasht was. De jungles van Cambodja en Laos zijn zo goed als onbevolkt en de mensen die daar wonen hebben zeker geen toegang tot technologie, dus ik zou zeker ook een vloot aan vliegtuigen en helikopters daar laten zoeken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')