Het zal vast wel erger zijn dan geradbraakt worden of langzaam een spies door je reet krijgen die organen doorboort.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij is die manier van doodgaan het meest fucked up van allemaal.
Volgens mij niet, maar waar kan zo'n ding anders heengaan zonder op de radar te verschijnen? Ik heb er verder geen verstand van, maar ik ga er vanuit dat 'ie wel in zee ligt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
Maar is het nou al bevestigd, dat het vliegtuig inderdaad in zee is neergestort?
Mja, is inderdaad wel het meest logische scenario denk ik. Damn, moet er echt niet aan denken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar waar kan zo'n ding anders heengaan zonder op de radar te verschijnen? Ik heb er verder geen verstand van, maar ik ga er vanuit dat 'ie wel in zee ligt.
Wachten op Air Crash Investigationquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar waar kan zo'n ding anders heengaan zonder op de radar te verschijnen? Ik heb er verder geen verstand van, maar ik ga er vanuit dat 'ie wel in zee ligt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het zal vast wel erger zijn dan geradbraakt worden of langzaam een spies door je reet krijgen die organen doorboort.
quote:
Ja, perfect.quote:Ethiopian Airlines Flight 961, a Boeing 767-200ER, was hijacked on 23 November 1996, en route from Addis Ababa to Nairobi on a Bombay–Addis Ababa–Nairobi–Brazzaville–Lagos–Abidjan service, by three Ethiopians seeking asylum in Australia.[4] The plane crash-landed in the Indian Ocean near Grande Comore, Comoros Islands, due to fuel starvation; 125 of the 175 passengers and crew on board died, along with the hijackers; the rest of the people on board survived with injuries.
Geen idee, zijn daar onderzoeken naar? Maar het idee dat je (hoogstwaarschijnlijk) doodgaat terwijl het nog minuten kan duren lijkt me wel erg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik dacht dat een verdrinkingsdood juist relatief gezien niet zo'n erge dood was?
Concordes bedoel je? Topulev's vliegen nog wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sinds Tupolev's niet meer vliegen, is het luchtruim wel iets veiliger geworden.
Maar goed, helaas is het zo dat een klein ongeluk met een vliegtuig, zeker midden boven de oceaan, desastreuze gevolgen heeft. Daar ontkomen we niet aan, ben ik bang. Blijft toch mensenwerk.
Geloof het wel, geen idee hoe ze dat doen overigens. Levend verbranden schijnt een van de ergste te zijn, hoewel je bij een brand meestal al van de rook stikt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, zijn daar onderzoeken naar? Maar het idee dat je (hoogstwaarschijnlijk) doodgaat terwijl het nog minuten kan duren lijkt me wel erg.
als je iets niet weet HOU DAN JE BEK DICHTquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij is die manier van doodgaan het meest fucked up van allemaal. Als je niet al dood bent door de klap op het water moet je lijdzaam toezien hoe je vliegtuig langzaam volloopt met fucking koud water terwijl iedereen in pure chaos over elkaar heen naar buiten probeert te komen. Wat natuurlijk voor geen meter werkt - hell, op een vliegveld uitstappen duurt alleen al een halfuur omdat alle Transaviatokkies tegelijk het gangpad instappen.
Oh ja, vliegen is misschien de meest veilige manier van transport, en er gebeurt zelden zo'n ongeluk (paar jaar geleden nog met zo'n Air France-vliegtuig) maar zoiets zullen die 270 mensen ook gedacht hebben en toch zijn ze fucked.
[ afbeelding ]
Klacht: Vliegtuigen die in zee storten. Not good man.
Ken wel de Russiche variant, werden Concordski's genoemd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Concordes bedoel je? Topulev's vliegen nog wel.
Wat weet ik niet dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:24 schreef maffeGeert het volgende:
[..]
als je iets niet weet HOU DAN JE BEK DICHT
quote:
Welk vliegtuig?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
Maar is het nou al bevestigd, dat het vliegtuig inderdaad in zee is neergestort?
deze was vandaag op aircrash investigation. Als mensen hun zwemvest niet hadden opgeblazen waren er meer overlevenden daarnaast stonden er ook mensen die advies hadden gekregen te gaan zitten maar dat niet deden.quote:
Daar hadden 'we' nog geluk mee ook pragmatisch bekeken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef laracroftonline het volgende:
Heb vandaag nog naar de marathon aircrash investigation zitten kijken met als laatste aflevering turkish airlines die zich in een modderveld stort bij schiphol.
Ik vraag me af in hoeverre je nog helder na kunt denken als je schuin 15 meter boven zee vliegt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
deze was vandaag op aircrash investigation. Als mensen hun zwemvest niet hadden opgeblazen waren er meer overlevenden daarnaast stonden er ook mensen die advies hadden gekregen te gaan zitten maar dat niet deden.
Oh dan is het niet erg inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
deze was vandaag op aircrash investigation. Als mensen hun zwemvest niet hadden opgeblazen waren er meer overlevenden daarnaast stonden er ook mensen die advies hadden gekregen te gaan zitten maar dat niet deden.
klopt wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Klinkt cru, maar beter dat het neer stort op zee dan op land..
Als je een vliegtuig hebt wat zich in een woonwijk torpedeert, dan heb je niet alleen de slachtoffers van het vliegtuig maar ook de mensen die daar wonen. En als het vliegtuig in een weiland crasht dan kunnen er alsnog allemaal brokstukken op huizen vallen.
Dat is echt ontzettend knap gevlogen door de piloot. Zo'n vlakke landing op water. Dat had echt veel erger mis kunnen gaan als hij minder vlak of met grotere snelheid geland was.quote:
Knap gevlogen? Zo'n vlakke landing op het water? Zetten ze de kist op Schiphol 5/10 keer verticaal neer ofzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is echt ontzettend knap gevlogen door de piloot. Zo'n vlakke landing op water. Dat had echt veel erger mis kunnen gaan als hij minder vlak of met grotere snelheid geland was.
Maar inderdaad. De kans dat je een vliegtuigongeluk overleeft is groter dan de kans dat je een auto-ongeluk overleefd. Zelfs wanneer het wél misgaat is vliegen dus veiliger
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:03 schreef Irritatie100 het volgende:
1 van mijn levensdoelen is piloot zijn op een vlucht en dan een aflevering van Air Crash Investigation afspelen op het inflight entertainment systeem.
Leg eens uit? Ik begrijp dat er vaak maar één kant van het nieuws belicht wordt door de media maar het lijkt me sterk dat er aan de andere kant van de hotellobby lachende mensen stonden. Niks mis met deze foto.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:48 schreef KreKkeR het volgende:
Beetje kutfoto in de OP.
Niet per se een verwijt jegens TS btw, aangezien de gemiddelde krant dit soort foto's plaatst om het verhaal nog even wat dichterbij te brengen....
Blijft me alleen altijd opvallen dat men dit regelmatig doet.
Die heb ik gisteren op NGC gezienquote:
JAaaa!! Ik heb ook met spanning voor de tv gezeten (:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef laracroftonline het volgende:
Heb vandaag nog naar de marathon aircrash investigation zitten kijken met als laatste aflevering turkish airlines die zich in een modderveld stort bij schiphol.
Lijkt me pure onzin. Verdrinken lijkt me echt heel erg verschrikkelijk, brr.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik dacht dat een verdrinkingsdood juist relatief gezien niet zo'n erge dood was?
Het gaat er mij meer om dat het leed van anderen wordt gebruikt om te verkopen. Ik snap het ook wel, de lezer heeft er waarschijnlijk ook behoefte aan, want het brengt het bericht voor de lezer natuurlijk nog een stuk dichterbij dan wanneer het bij alleen tekst zou blijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ik begrijp dat er vaak maar één kant van het nieuws belicht wordt door de media maar het lijkt me sterk dat er aan de andere kant van de hotellobby lachende mensen stonden. Niks mis met deze foto.
Dit. Plus je word geëerd op een Wikipedia pagina. Doe dat maar eens na als normale burger.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Ach ja je bent wel wereldnieuws als je zo dood gaat
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:03 schreef Irritatie100 het volgende:
1 van mijn levensdoelen is piloot zijn op een vlucht en dan een aflevering van Air Crash Investigation afspelen op het inflight entertainment systeem.
Liefst voor take off en dan mensen een prettige vlucht wensen en dan halverwege de vlucht een beetje ruzie gaan maken met de copiloot wie er nu had moeten tanken.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:03 schreef Irritatie100 het volgende:
1 van mijn levensdoelen is piloot zijn op een vlucht en dan een aflevering van Air Crash Investigation afspelen op het inflight entertainment systeem.
Aliens man, aliens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar waar kan zo'n ding anders heengaan zonder op de radar te verschijnen? Ik heb er verder geen verstand van, maar ik ga er vanuit dat 'ie wel in zee ligt.
Of de intercom aanzetten zodat alle passagiers je kunnen horen en dan heel hard gaan gillen.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:03 schreef Irritatie100 het volgende:
1 van mijn levensdoelen is piloot zijn op een vlucht en dan een aflevering van Air Crash Investigation afspelen op het inflight entertainment systeem.
Van de maatschappij waarmee je vliegt!!!quote:Op zondag 9 maart 2014 01:03 schreef Irritatie100 het volgende:
1 van mijn levensdoelen is piloot zijn op een vlucht en dan een aflevering van Air Crash Investigation afspelen op het inflight entertainment systeem.
Wat een naar gezicht, brrr...quote:
Ik had die vlucht een dag eerder. TK1953 Istanbul - Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef laracroftonline het volgende:
Heb vandaag nog naar de marathon aircrash investigation zitten kijken met als laatste aflevering turkish airlines die zich in een modderveld stort bij schiphol.
Begin is vrij kut, maar het schijnt dat zodra je longen vol lopen met water dat je dan een soort euforisch gevoel krijgt o.i.d.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik dacht dat een verdrinkingsdood juist relatief gezien niet zo'n erge dood was?
Toch een keer proberen dan een kek euforisch gevoel te krijgenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Begin is vrij kut, maar het schijnt dat zodra je longen vol lopen met water dat je dan een soort euforisch gevoel krijgt o.i.d.
Het had ook bolbliksem kunnen zijn, of de twee piloten die een hartaanval krijgen terwijl de cockpit op slot zit. Maar dan is er Occam's Razor.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:13 schreef Bredemug het volgende:
Wat apart is is dat de media al de ''terrorist'' kaart heeft gespeeld en er geen enkele aanwijzing wordt gegeven voor een mogelijke komeet a la 2 jaar geleden boven rusland. Een komeet(klein) die boven het vliegtuig ontploft of het zelfs raakt kan er ook voor gezorgd hebben dat het mede daardoor is neergestort.
Dit is een grote mogelijkheid aangezien het aantal objecten wat de aarde raakt(upperhead cometary explosions) jaarlijks stijgt. In iedere geval geloof ik geen neuk van de media nu vertelt.
Ik heb er net een laten vliegen zelfs. Gelukkig is alles goed gegaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:07 schreef Hallojo het volgende:
Ik moet zo vliegen![]()
Alvast RIP aan mijn nabestaanden![]()
FOK!kers, het was leuk jullie gekend te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |