Laatste postquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:52 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk nog mogelijk tegenwoordig? Het enige wat ik me kan bedenken is het in je schoenen meenemen, maar bestaan er explosieven die zo sterk en compact zijn dat ze een vliegtuig op kunnen blazen en in je schoenen passen?
Mwah, ik denk dat er héél veel schijnveiligheid is in de vliegwereld, en dat als je echt kwaad wil je dat toch wel kan. Maar de mensen die zo gedreven zijn, gaan dat niet 'verspillen' op een vlucht tussen KL en Peking.quote:
Voor sommige terroristen is China een heel geliefd doelwit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat er héél veel schijnveiligheid is in de vliegwereld, en dat als je echt kwaad wil je dat toch wel kan. Maar de mensen die zo gedreven zijn, gaan dat niet 'verspillen' op een vlucht tussen KL en Peking.
De VS waarschuwde in februari voor shoe bombs:quote:
Via je koffer is volgens mij niet mogelijk. Ik ben al verschillende keren voor boarding door douane in burger eruit gepikt om te kijken of ik geen smokkelaar was(de familie heeft soms nogal een grote bestellijst betreffende koekjes thee koffie etc.).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat er héél veel schijnveiligheid is in de vliegwereld, en dat als je echt kwaad wil je dat toch wel kan. Maar de mensen die zo gedreven zijn, gaan dat niet 'verspillen' op een vlucht tussen KL en Peking.
Jij neemt je koffer mee als handbagage?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Via je koffer is volgens mij niet mogelijk. Ik ben al verschillende keren voor boarding door douane in burger eruit gepikt om te kijken of ik geen smokkelaar was(de familie heeft soms nogal een grote bestellijst betreffende koekjes thee koffie etc.).
Heel andere omstandigheden, die vlucht vloog door extreme weeromstandigheden daarnaast is daar later nog wel iets van opgevangen, heel andere situatie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef kawotski het volgende:
Hou toch op met die waanzinnige speculaties, sommigen hier moeten eens die alu-hoedjes opbergen. Zie AF447 and do the math.
Nee, nee. 40 pakjes met koekjes/thee in m'n koffer zal er grappig uitgezien hebben op de scanner denk ik. Het is 2x gebeurd en ze vroegen er niet letterlijk naar, dus ik weet het niet eens zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:11 schreef static het volgende:
[..]
Jij neemt je koffer mee als handbagage?
Er zitten gaten in het systeem, sommige explosieven zijn heel lastig waar te nemen, daarnaast is het afhankelijk van wat een bepaald vliegveld aan veiligheidsmaatregelen heeft neergezet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Via je koffer is volgens mij niet mogelijk. Ik ben al verschillende keren voor boarding door douane in burger eruit gepikt om te kijken of ik geen smokkelaar was(de familie heeft soms nogal een grote bestellijst betreffende koekjes thee koffie etc.).
Een man die alleen reist is volgens mij ook per definitie verdacht.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:18 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Nee, nee. 40 pakjes met koekjes/thee in m'n koffer zal er grappig uitgezien hebben op de scanner denk ik. Het is 2x gebeurd en ze vroegen er niet letterlijk naar, dus ik weet het niet eens zeker. Ik kreeg vragen als 'wat heb je gedaan', 'waar ga je naar naartoe', heb je je ticket zelf gekocht en wanneer etc.
Gelijke omstandigheden afgezien van extreme weersomstandigheden. De enige theorie die ik mij nog veroorloof zijn de gevolgen van de wingstrike een jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Heel andere omstandigheden, die vlucht vloog door extreme weeromstandigheden daarnaast is daar later nog wel iets van opgevangen, heel andere situatie.
Kan dat dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef TLC het volgende:
Sowieso waanzin natuurlijk dat je heden ten dagen nog met een gestolen paspoort kunt inchecken zonder dat er ergens alarmbellen afgaan in een computersysteem.
Rondom AF447 zijn anders ook genoeg conspiracies te vinden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef kawotski het volgende:
Hou toch op met die waanzinnige speculaties, sommigen hier moeten eens die alu-hoedjes opbergen. Zie AF447 and do the math.
Precies, en laat dat lekker zo voor degenen die daar hun tijd mee wensen op te vullen. Er gaat nu zoveel bs rond over deze vlucht dat we volgens mij onderhand elk auto ongeluk ook maar in twijfel moeten gaan trekken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:44 schreef YazooW het volgende:
[..]
Rondom AF447 zijn anders ook genoeg conspiracies te vinden.
Dat hou je toch wel. Ik herinner me nog dat bij die crash in San Francisco binnen 1 dag op youtube een hele theory was over dat die gebeurtenis niet echt gebeurd zou zijn. Dat het allemaal een soort van CGI was. Opgezet door de overheid om ons te misleiden etc.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef kawotski het volgende:
[..]
Precies, en laat dat lekker zo voor degenen die daar hun tijd mee wensen op te vullen. Er gaat nu zoveel bs rond over deze vlucht dat we volgens mij onderhand elk auto ongeluk ook maar in twijfel moeten gaan trekken.
is er al een topic in BNW?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:01 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat hou je toch wel. Ik herinner me nog dat bij die crash in San Francisco binnen 1 dag op youtube een hele theory was over dat die gebeurtenis niet echt gebeurd zou zijn. Dat het allemaal een soort van CGI was. Opgezet door de overheid om ons te misleiden etc.
Bij AF447 heeft dat jaren geduurd omdat lichamen op meer dan 2km diepte lagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:08 schreef TLC het volgende:
Als dat ding in zee is gestort moeten reddingswerkers toch zo langzamerhand wel drijvende lichamen hebben gezien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |