deze was vandaag op aircrash investigation. Als mensen hun zwemvest niet hadden opgeblazen waren er meer overlevenden daarnaast stonden er ook mensen die advies hadden gekregen te gaan zitten maar dat niet deden.quote:
Daar hadden 'we' nog geluk mee ook pragmatisch bekeken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef laracroftonline het volgende:
Heb vandaag nog naar de marathon aircrash investigation zitten kijken met als laatste aflevering turkish airlines die zich in een modderveld stort bij schiphol.
Ik vraag me af in hoeverre je nog helder na kunt denken als je schuin 15 meter boven zee vliegt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
deze was vandaag op aircrash investigation. Als mensen hun zwemvest niet hadden opgeblazen waren er meer overlevenden daarnaast stonden er ook mensen die advies hadden gekregen te gaan zitten maar dat niet deden.
Oh dan is het niet erg inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
deze was vandaag op aircrash investigation. Als mensen hun zwemvest niet hadden opgeblazen waren er meer overlevenden daarnaast stonden er ook mensen die advies hadden gekregen te gaan zitten maar dat niet deden.
klopt wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Klinkt cru, maar beter dat het neer stort op zee dan op land..
Als je een vliegtuig hebt wat zich in een woonwijk torpedeert, dan heb je niet alleen de slachtoffers van het vliegtuig maar ook de mensen die daar wonen. En als het vliegtuig in een weiland crasht dan kunnen er alsnog allemaal brokstukken op huizen vallen.
Dat is echt ontzettend knap gevlogen door de piloot. Zo'n vlakke landing op water. Dat had echt veel erger mis kunnen gaan als hij minder vlak of met grotere snelheid geland was.quote:
Knap gevlogen? Zo'n vlakke landing op het water? Zetten ze de kist op Schiphol 5/10 keer verticaal neer ofzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is echt ontzettend knap gevlogen door de piloot. Zo'n vlakke landing op water. Dat had echt veel erger mis kunnen gaan als hij minder vlak of met grotere snelheid geland was.
Maar inderdaad. De kans dat je een vliegtuigongeluk overleeft is groter dan de kans dat je een auto-ongeluk overleefd. Zelfs wanneer het wél misgaat is vliegen dus veiliger
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:03 schreef Irritatie100 het volgende:
1 van mijn levensdoelen is piloot zijn op een vlucht en dan een aflevering van Air Crash Investigation afspelen op het inflight entertainment systeem.
Leg eens uit? Ik begrijp dat er vaak maar één kant van het nieuws belicht wordt door de media maar het lijkt me sterk dat er aan de andere kant van de hotellobby lachende mensen stonden. Niks mis met deze foto.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:48 schreef KreKkeR het volgende:
Beetje kutfoto in de OP.
Niet per se een verwijt jegens TS btw, aangezien de gemiddelde krant dit soort foto's plaatst om het verhaal nog even wat dichterbij te brengen....
Blijft me alleen altijd opvallen dat men dit regelmatig doet.
Die heb ik gisteren op NGC gezienquote:
JAaaa!! Ik heb ook met spanning voor de tv gezeten (:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef laracroftonline het volgende:
Heb vandaag nog naar de marathon aircrash investigation zitten kijken met als laatste aflevering turkish airlines die zich in een modderveld stort bij schiphol.
Lijkt me pure onzin. Verdrinken lijkt me echt heel erg verschrikkelijk, brr.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik dacht dat een verdrinkingsdood juist relatief gezien niet zo'n erge dood was?
Het gaat er mij meer om dat het leed van anderen wordt gebruikt om te verkopen. Ik snap het ook wel, de lezer heeft er waarschijnlijk ook behoefte aan, want het brengt het bericht voor de lezer natuurlijk nog een stuk dichterbij dan wanneer het bij alleen tekst zou blijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ik begrijp dat er vaak maar één kant van het nieuws belicht wordt door de media maar het lijkt me sterk dat er aan de andere kant van de hotellobby lachende mensen stonden. Niks mis met deze foto.
Dit. Plus je word geëerd op een Wikipedia pagina. Doe dat maar eens na als normale burger.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Ach ja je bent wel wereldnieuws als je zo dood gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |