Het zal vast wel erger zijn dan geradbraakt worden of langzaam een spies door je reet krijgen die organen doorboort.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij is die manier van doodgaan het meest fucked up van allemaal.
Volgens mij niet, maar waar kan zo'n ding anders heengaan zonder op de radar te verschijnen? Ik heb er verder geen verstand van, maar ik ga er vanuit dat 'ie wel in zee ligt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
Maar is het nou al bevestigd, dat het vliegtuig inderdaad in zee is neergestort?
Mja, is inderdaad wel het meest logische scenario denk ik. Damn, moet er echt niet aan denken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar waar kan zo'n ding anders heengaan zonder op de radar te verschijnen? Ik heb er verder geen verstand van, maar ik ga er vanuit dat 'ie wel in zee ligt.
Wachten op Air Crash Investigationquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar waar kan zo'n ding anders heengaan zonder op de radar te verschijnen? Ik heb er verder geen verstand van, maar ik ga er vanuit dat 'ie wel in zee ligt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het zal vast wel erger zijn dan geradbraakt worden of langzaam een spies door je reet krijgen die organen doorboort.
quote:
Ja, perfect.quote:Ethiopian Airlines Flight 961, a Boeing 767-200ER, was hijacked on 23 November 1996, en route from Addis Ababa to Nairobi on a Bombay–Addis Ababa–Nairobi–Brazzaville–Lagos–Abidjan service, by three Ethiopians seeking asylum in Australia.[4] The plane crash-landed in the Indian Ocean near Grande Comore, Comoros Islands, due to fuel starvation; 125 of the 175 passengers and crew on board died, along with the hijackers; the rest of the people on board survived with injuries.
Geen idee, zijn daar onderzoeken naar? Maar het idee dat je (hoogstwaarschijnlijk) doodgaat terwijl het nog minuten kan duren lijkt me wel erg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik dacht dat een verdrinkingsdood juist relatief gezien niet zo'n erge dood was?
Concordes bedoel je? Topulev's vliegen nog wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sinds Tupolev's niet meer vliegen, is het luchtruim wel iets veiliger geworden.
Maar goed, helaas is het zo dat een klein ongeluk met een vliegtuig, zeker midden boven de oceaan, desastreuze gevolgen heeft. Daar ontkomen we niet aan, ben ik bang. Blijft toch mensenwerk.
Geloof het wel, geen idee hoe ze dat doen overigens. Levend verbranden schijnt een van de ergste te zijn, hoewel je bij een brand meestal al van de rook stikt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, zijn daar onderzoeken naar? Maar het idee dat je (hoogstwaarschijnlijk) doodgaat terwijl het nog minuten kan duren lijkt me wel erg.
als je iets niet weet HOU DAN JE BEK DICHTquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij is die manier van doodgaan het meest fucked up van allemaal. Als je niet al dood bent door de klap op het water moet je lijdzaam toezien hoe je vliegtuig langzaam volloopt met fucking koud water terwijl iedereen in pure chaos over elkaar heen naar buiten probeert te komen. Wat natuurlijk voor geen meter werkt - hell, op een vliegveld uitstappen duurt alleen al een halfuur omdat alle Transaviatokkies tegelijk het gangpad instappen.
Oh ja, vliegen is misschien de meest veilige manier van transport, en er gebeurt zelden zo'n ongeluk (paar jaar geleden nog met zo'n Air France-vliegtuig) maar zoiets zullen die 270 mensen ook gedacht hebben en toch zijn ze fucked.
[ afbeelding ]
Klacht: Vliegtuigen die in zee storten. Not good man.
Ken wel de Russiche variant, werden Concordski's genoemd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Concordes bedoel je? Topulev's vliegen nog wel.
Wat weet ik niet dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:24 schreef maffeGeert het volgende:
[..]
als je iets niet weet HOU DAN JE BEK DICHT
quote:
Welk vliegtuig?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
Maar is het nou al bevestigd, dat het vliegtuig inderdaad in zee is neergestort?
deze was vandaag op aircrash investigation. Als mensen hun zwemvest niet hadden opgeblazen waren er meer overlevenden daarnaast stonden er ook mensen die advies hadden gekregen te gaan zitten maar dat niet deden.quote:
Daar hadden 'we' nog geluk mee ook pragmatisch bekeken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef laracroftonline het volgende:
Heb vandaag nog naar de marathon aircrash investigation zitten kijken met als laatste aflevering turkish airlines die zich in een modderveld stort bij schiphol.
Ik vraag me af in hoeverre je nog helder na kunt denken als je schuin 15 meter boven zee vliegt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
deze was vandaag op aircrash investigation. Als mensen hun zwemvest niet hadden opgeblazen waren er meer overlevenden daarnaast stonden er ook mensen die advies hadden gekregen te gaan zitten maar dat niet deden.
Oh dan is het niet erg inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
deze was vandaag op aircrash investigation. Als mensen hun zwemvest niet hadden opgeblazen waren er meer overlevenden daarnaast stonden er ook mensen die advies hadden gekregen te gaan zitten maar dat niet deden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |